Příspěvky uživatele „wgs“

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Re: už jsem si říkal, že postrád...

Neberu, ale i proti blbému vtipu cítím povinnost se ohradit. ;-)

Re: už jsem si říkal, že postrád...

Ale nehloupni, složili přísahu? Proč by to propáníčka dělali? Jestli ono to není tak (malá nápověda: je), že i sebelepší citaci je vždy co vytknout. Bylo by hloupé zcela ignorovat slabší stránky jen kvůli existenci těch silnějších.

Re: Stroje

Zato člověka, který se přenese přes nesmysly, které mu ve své neznalosti říkáme, a udělá věci tak, jak opravdu chceme, si oblíbíme a s radostí najmeme znovu.

Re: Cením si rozumného autora.Rady

A když radíš (kteréžto činnosti si nesmírně cením), dovolím si také přispět svou troškou. Ta hyperkorektnost v posledním řádku opravdu není nutná.

Re: Normálně bych asi dal mínus

Ne tak rozhodně nepochybuji o tom, že významné procento zkz (rovněž roztomilá zkratka :-) ) jsou skutečně lidově řečeno střeva, takže tu deformaci beru.

Jen se mi nelíbila argumentace "nadávat je prostě in", která působí dojmem, že se řečník snaží bagatelizovat veškeré negativní ohlasy. Protože vedle stížností (nadávek), které jsou zapřičiněny především kombinací vysoké míry zákazníkovy neznalosti a naopak nízké míry zákazníkovy tolerance, jsou bagatelizovány i ty stížnosti, které nějaké to rozumné zdůvodnění (oprávnění) mají.

Abychom se drželi konkrétního případu této hlášky (citace), první helpdeskova otázka je zcela zbytečná, neboť odpověď na ní je plně a zcela jasně obsažena v předchozích zákazníkových slovech. Druhá otázka pak přinejmenším působí zbytečně, protože 1) proč by člověk reklamoval fungující modem? a 2) jak informace o důvodu reklamace pomůže k zodpovězení zákazníkovy otázky? Tady bych čekal např. žádost o jméno, číslo smlouvy, číslo reklamace, aby helpdesk mohl příslušnou informaci najít - a informace o důvodu reklamace se skutečně nezdá být relevantní.

Re: Normálně bych asi dal mínus

Nemám dojem, že právě tahle citace souvisí s tím, co je zrovínka IN. Aniž bych chtěl znevažovat institut zpětně ověřovacího dialogu, otázky kladené člověkem, který má podle všeho poskytovat technickou podporu, trošičku zavánějí plýtváním zákazníkovým časem, jakož i apriorním považování zákazníka za technicky zcela nekompetentního jedince, přičemž obojí dává dostatečně dobrý důvod k nadávání na poskytovatele - zcela bez ohledu na to, zda je či není zrovna dneska něco IN.

Re: Normálně bych asi dal mínus

Ehm, proč je tento příspěvek reakcí na můj?

Každopádně si neodpustím jedno malé rýpnutí: "...přičemž my (TO2 - pozoruhodná zkratka, chvilku mi trvalo, než jsem ji dešifroval) děláme vše pro to, aby naše smlouvy byly co nejjednodušší a i pro méně technicky zdatného zákazníka srozumitelné."

Re: Normálně bych asi dal mínus ale

Hehe, já zase uvažoval o plusu, ale ten podle mého nevkusně nucený komentář (navíc zcela zbytečný) mě hodně nahlodal. Nakonec neuhlodal, ale překvapuje mě, jaké sklízí ohlasy.

Dokonalá balicí hláška

Nová balicí hláška dneška? "Ahoj samice, jsi fakt kunda, chtěl bych tě o**chat." Tomu žádná neodolá! Ach, kam to ten svět spěje?

PS: Zmiňovaná část těla se nazývá anus, nikoli anál.

Re: co jsi si od poslání téhle věci

Ta hyperkorektnost snad ani není nutná. ;-)

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 661 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 966 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1317 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 1522 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 1737 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 4 dny

K hlášce #70155

Re: Dlouhovlasci

nakopnuta_sova
před 4 dny

K hlášce #51368

Odpovídám v roce 2022

nakopnuta_sova
před 4 dny

K hlášce #67119

Re: Hmmm, že bych taky někdy zku

nakopnuta_sova
před 4 dny

K hlášce #67119

Re: Hmmm, že bych taky někdy zku

nakopnuta_sova
před 45 dny

K hlášce #73885

Re: While 21:07


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2022 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.