Detail hlášky #1031

<CIJOML> zvire sam si looser - uz mas maturitu?
<zviratko> coze? :)
<CIJOML> mno mas?
<zviratko> ne
<zviratko> a co jako?
<zviratko> ty ji mas a jsi furt stejnej dement :)
<CIJOML> jo ale dement s budoucnosti :)

Komentář: #linux.cz@IRCnet

Informace o hlášce

Datum přidání: 24. 3. 2006
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Harys, kecal_op, Vetek, Hammer, Severina, schneck, love--sucks, -TooM-, Wauder, SkyHaven, ScOrPiOn9, Danik02, Danol, Danny991, fabiocz, saft, wary, Cejda, Cecan, Sha-a-kaa, Mysharr, wegas, ToySk, Kogaku, Acorp, w3m, OpaGe, petya, Ailee, Libor222, PhDrDeath, chylex, hasys, Jozxyqk, incucu, Nevermore, Reiki, beeeee, Neuromancer, Lampa0950428, Griffon, SmithF, Lecco, Radek9, Snowy, dwander, Lemra, Rutule, McBobr, DMRaper, Niika69, Morv, Martincz, Pajusa, RodneY, Speedlo, genius920308, DMDave92, DarthOptimus, hasahm, queeny31, zax52, karlosnet, AMD, Thab, Tutanken, pitufo, Sobosss, Mirator, Col8B, zaefrim, Zavi, Cinvor, reep, Liman, skylinex, Bety888, Witek, Vidlos, Dalaren, Danecki, kocird, Snake, Haja024, vitis2, Fatal1t, Douk, Schyzis, Denebola, Vedugo, besanek, DragoonX, barney33, cloxy, Bart, popik34, kadibudka, blueW200, soustruh, Surushin, lerra, corwin_x, gensilver47, 3wl4k, DARTHPraetorian, KaMilka, Waco, yannush, Matesss, Ondruch, Wimpo, Lugi, kevin365, Pajasas, czKarlos, soony20, Tolsimir, pali6, Celer, HonzaRez, Goues, Eveni, Thargas, zulik, cooly, bkbosorka1, repley, LD4eZA9, Liquor, T3RM1T, hAssassin, Rotwajler24, VeeVee, zelvak, e-litt, kantare, jursmi, dominika, Euriass, Ilidan, Gorkil_the_goblin_king, Myska, kojak, Trny, Taran, Funin, a-uz-dost, Vevoda_Wolf, tausa17, robdrak, Renee, skeblik, forceLord, Groove, Metodej, link-in-man, kanoista, Mairiel, Kalani, Janca, hossa, Akersh, Ruprecht, abouttabs, Kawka, Winters, HateMePls, aewin_cz, koso, csefko, anela, Bazim, vasek004, Mackie, Rocker-Tialk, RolincMichal, If-if, Hans, Ciko, Montechito, sirarag, Shark94, Kethryn, Recik, Toblakai, LamaLamaDuck, kuras, zzuzi, LamerFanda, Shireen, Wreis, Lei, Metzgermeister, ilyria, Highlander, calexman, Jumbo, rendlik, inkara, Herda, freferg, tomzi, ciakval, Lothaire, ladys91, vinczenzo, FrenkyB, jantusla, tobytja, PanRocky, tommander, ToooooM, PavlinII, BahnoCZ, japan, Hroner, bosorka, Deefik, aalfred, caarymary, robin997, matrix17, hinogary, Marcus7, Lorandel, Math3s, ScH0ll_kIll3r, scarlaxx, Venca92, sea, jogino, Lagen, Zbleb, jurda, Banan, staccey, Stevie, xkobram, Gego, Sh4d0W, Einhasad, TimeForJokers, vaevictis, roni, CZerta, Trigger, Sejsel, WellBloud89, kickas, Beerius, spiderpig, While, Komunard, AsciiWolf, Allka, Finarfin, Apophis, Kixie, MistrBuBak, Danad, Kreveta, Rimmoncze, Kapitan, Kwisatz_Haderach, TuzkaDruha, ric4rd, lennyd, oprs, GorTavaro, JackSwigert, Elgurth 532 pro a Lineman, Zabbrick, Derfight, beorn, Scartty, uzivatelskejmeno, Oromis, Tinnarr, lilo, Kamzik, qwertzuio, tristaver, Pista_Hufnagl, teye, KeyEmKey, Derevin, Nekromancer, albona, crooty, anezkaceska, kapriiik, Cassidy, s1mp1, sevenjetc, Filek, Korialis, Ellrohir, freaky_tomato, p858, shitcool, Wery, user1234n, Asriel, Gasert, kbtmichal, silvergold, sheninho, Tceld, domvala, Ejmin, fatalixi, cha4ser, smrduty_kojot, Keeehi, PinkFOX, zgrossl, JerichoBM, BMJackal, Stickman, Maty991, Trungsi, DJ307, Loxcom, mopak, psychous3, Schmeeczko, Sinistra, Aelin, Flad, piol, dorry, killercat, Goodlike, pavelnop, CarpeNoctem, BearPeter, Milhauzz18, Annacerv, Artcorist
117 proti
V oblíbených: srayzka, damster, Kachnickaaa, venapanther, Ahsoka, Witek, Sh4d0W, TuzkaDruha 8 uživatelů
Oblíbenost: 78,83 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

17:49
While: Zvláštní, u mě to že zkušenosti
While
Zvláštní, u mě to že zkušenosti je, čím větší titul, tím méně použitelný k obyčejnému životu a větší mistr světa. Ano jsou i zářné výjimky, ale to procento je tak malé. Ale možná je to tím, že ti normální lidé se neohánějí svým titulem, aby ti ukázali svoji nadřazenost.
I don't know and I don't care.
23:20
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
Jo, tomu se říká "fachidiot", ve svým oboru kolikrát fakt kapacita, ale mimo něj nepoužitelnej a obvykle blbej jak hovno.
Ono to bude fakt mít něco s tím, že normální člověk se nepotřebuje ohánět titulem či tituly, natož to ještě zvýrazňovat stylem JUDr. PhDr. Mgr et Mgr... fakt nevěřím, že dotyčný ty magistry má z jiných škol, aby je "nevymazal" titul vyšší, ona i wikina říká, že to má ze stejných... a kdo neví, na koho narážím, ať pogoogluje, myslím, že to je dost známá persona :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:23
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
A to bychom se pak dostali k tomu, co v lidové slovesnosti různé tituly znamenají...

Tak třeba jeden starší:
RSDr. - Rozhodnutím strany doktor, Rodné strany doktor, Rozum strana darovala...

A z novějších:
MBA - Mladý, Blbý, Arogantní/Mladý, Blbý, Ambiciózní

další "významy" různých titulů házejte do diskuse.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:39
CarpeNoctem: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
CarpeNoctem
Jo, má to ze stejných fakult. Lidi se mu to snažili vysvětlit, ale marně. On by pak měl skoro jen jedináčka, jako jeho bratr, a to přece nejde :-)
23:51
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
A že teda nepoužívá i Bc., když chce mít titulů na pohled co nejvíc :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:07
CarpeNoctem: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
CarpeNoctem
Nechci kecat, ale mám za to, že za jeho dob nebyl bakalář povinnej, takže kdo se přihlásil na magisterský, bakaláře přeskočil.
00:44
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
Je to možný, takže dneska by byl JUDr. PhDr. Mgr. et Mgr., Bc. et Bc? Ne že bych se tomu zrovna u něj divil :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:10
CarpeNoctem: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
CarpeNoctem
On je prostě pedant no, titul jsem dostal, tak si ho píšu, i když je to nesmysl...

Nejhorší je, že si z něj nemůžeš ani dělat šoufky, protože za to nemůže. Teda...furt to může být troll, ale fakt nevěřím tomu, že by to někdo dokázal hrát takhle dobře.
00:10
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
Takže kdyby vystudoval medicínu ve "správné době" ( https://cs.wikipedia.org/wiki/Doktor_medic%C3%ADny#/media/File:Parte_-_Jan_Opletal.gif ), bude si psát i MUC. MUDr.?
Titul jsem dostal, tak ho používám.. stejná nelogičnost jako JUDr. Mgr. z právnické fakulty... ale jak říkáš... tohle nebude troll. Ten to myslí vážně. Kdyby to byl troll, tak by to za ty roky chcačky nechcačky provalil, roky a roky se to prostě držet nedá, dřív nebo později se troll proflákne a fakta provalí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:16
CarpeNoctem: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
CarpeNoctem
Kamarádka zdravotní sestra vyprávěla, že jim relativně nedávno přišel do špitálu postarší pacient, co zarputile trval na tom, že je RSDr. a do všech papírů mu to musej psát a oslovovat ho pane doktore. Takže možný je všechno, i MUC. Akorát myslím, že by si psal MUDr. MUC., protože vyšší titul první... :-)

Jen škoda, že se Hlahol nenarodil tak za deset let. Jestli bude "vývoj" pokračovat současným směrem, tak by si tou dobou už mohl psát titul i za maturitu, základku a možná i jesle :-)
23:23
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
RSDr. se nedivím - to, že se titul už neuděluje přece neruší jeho platnost a když se tím někdo chce chlubit, proč ne.

A titul za základku... no proč ne, nedávno v jakési soutěži (pět proti pěti nebo něco takového) jsem slyšel, jak se mlaďas představoval "jsem studentem základní školy"... no pokud už i na ZŠ choděj STUDENTI, očekávám, že brzy budou "studenti" i ve školce - je to přece oficiálním názvem "mateřská ŠKOLA" ;-)

Inu, doba se mění, když si vzpomenu na báseň "podkoní a žák", tak tam ten "žák" chodí na "vysoké učení" čili vejšku - a tenkrát to byl "žák" neboli kdokoliv se učí, je žák... a dneska už jsou na ZŠ studenti ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:28
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
Ale zase třeba kluka pochválit za správně řečené "jsem studentem", že neřekl "jsem student". Protože jak my vzdělanější víme, sedmý pád se užívá u věcí, které mohou se dají časem získat nebo mohou naopak pominout - jsem studentem, jsem učitelem...
První pád se užívá u věcí, které máš od narození do smrti a nelze o to přijít nebo se toho zbavit, takže "jsem muž" nebo "jsem člověk", to mám od narození do smrti. Ale studium či zaměstnání může skončit či se změnit. A vlastně i "jsem důchodcem" by se mělo říkat, protože to sice jsi obvykle už do smrti (mluvím o starobním důchodu), ale nemáš to od narození do smrti. Ale to už asi špičkuju, právě proto, že "důchodce" je člověk už obvykle do smrti, tak by mi tam ten první pád ani nevadil ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:51
CarpeNoctem: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
CarpeNoctem
No já ti nevím, průkazkou SS bych se dneska taky moc nechlubil, a že ta měla svýho času daleko větší prestiž, než nějakej RSDr. :-)
23:56
While: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
While
No, možná je tam i trochu toho, že někteří lidé na to prostě nemají a maj ty tituly těžce, ale fakt težce vydřený. Když už ho konečně získají, tak musí světu dokázat, že to dali.

Ti kterým to šlo samo jsou samozřejmě inteligentnější a chlubit se tím samozřejmě nepotřebují, takže o nich člověk tolik neslyší. Kromě blbečků, co prostě mají ego neskutečně vysoko.
I don't know and I don't care.
23:57
While: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
While
Ono totiž jsou dva druhy studentů. Ti kteří mají mozek a přečtou si o čem ta látka zhruba je a pak to prostě nějak okecaj, protože umí myslet. Pak jsou ti jednodušší, kteří prostě bez toho aby se to naučili jako básničku nemohou žít a tihle to mají samozřejmě těžší.
I don't know and I don't care.
00:43
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
Pokud nenarazej na učitele, kterej vyznává systém "a teď mi vlastními slovy řekněte, jak jsem vám to nadiktoval do sešitu". Takového vola měla naštěsti druhá polovina ve třeťáku na účto. Mohls říct všechno dobře, ale jaks to neřekl přesně jak on ti to nadiktoval, za tři přinejlepším.

A tím neříkám, že byl blbej, to v žádném případě. Ten chlap byl účetní bedna, ale prostě neuměl učit, neuměl to "předat dál" a proto zřejmě vyžadoval memorování toho, co ti řekl.

Co jsem slyšel, tak prý po naší maturitě ze školy odešel a šel dělat hlavního účetního do věznice ve Stráži. Pokud je to pravda, tak věřím, že tam se našel - dělal si svou "cifršpiónštinu" a nemusel vysvětlovat "natvrdlým studentům", proč to a to je tak a proč onohle je zase jinak.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:56
While: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
While
Samozřejmě, tohle je zase druhá věc, pokud někdo umí nebo neumí učit. Může být třeba inteligentní, ale prostě to neumí předat dál. Takže co je nejjednodušší varianta? Ať si to najdou ve scriptech a naučí se to papouškovat.

A právě tohle je asi ten nejblbější styl učení. Tím že papouškuješ něco a pak tomu stejně ani možná nerozumíš.

Neříkám, třeba v právu znění zákonů, kde jsme se např okolnosti vylučující protiprávnost naučit museli slovo od slova, protože to jinak nešlo, zas na druhou stranu pak po nás chtěli aby jsme jim to i vysvětlili, jak to chápeme.

Ale pokud tě třeba někdo ve fyzice, matematice nutí se naučit celou stránku script, jak básničku, tak je to na přes hubu, protože tam se to dá krásně logicky odvodit.

Ale zase jsme u toho, pokud neumíš učit, tak můžeš být třeba geniální a danému předmětu rozumět, ale prostě to nevysvětlíš.
I don't know and I don't care.
00:20
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
O tom si i vybavuju jakýsi starý film.... studenti jednoho "profesora" z obchodní akademie byli naučeni, že "řekneme-li či sepíšeme-li to a to, znamená to, že jsme uzavřeli úmluvu" - když to říkali jinému profesorovi a šel kolem "ten jejich", okamžitě řekl "smlouvu, studenti, smlouvu!" a pak na praxi či kde to byli totálně v řiti, protože byli od pana profesora naučení memorovat fakta, ale nebyli schopni to navrčené použít v reálném životě...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:27
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
Ale věřím, že určité okolnosti a věci a tak se člověk v právu musí naučit slovo od slova - aby věděl, jak to zní a nemohl se na něm nějaký advokát vozit s tím, že "vy říkáte, že můj klient tam byl, tedy tento čin mohl spáchat - já říkám, že ač tam můj klient byl, neznamená to, že tento čin spáchal, můj klient tam prostě jen byl a ač viděl, jak někdo jiný páchá, neznamená to, že on spáchal"

Konkrétně já bych mohl, řekl bych, dělat dost úspěšného advokáta, protože chytat za slovíčko umím geniálně... pokud jsi na to ještě nepřišel, starší lameráci (a lameračky) ti to jistě rádi řeknou ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:31
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
a ač viděl, jak někdo jiný páchá, neznamená to, že on spáchal" - vida, advokátštinou mi došlo, že jsem měl říct "a ač MOHL VIDĚT...", protože to, že tam můj klient byl, neznamená, že viděl, jak někdo vraždí a kdo.
Můj klient prostě byl na místě, kde možná mohl slyšet či vidět, jak pachatel vraždí a vy, vážená policie a vážený pane soudce, musíte teprve dokázat, že můj klient viděl, slyšel nebo třeba spáchal, vy musíte dokázat! Můj klient nemusí nic.

Tak nějak to v právním systému (presumpce neviny) totiž, pokud vím, je ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:45
While: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
While
Ano, přesně o tom to je. Chytat se za slovo. Tohle mě naučilo nejdřív přemýšlet a pak teprve mluvit. Ne, že by se to vždy povedlo, ale většinou si dávám pozor, co říkám, aby se to nedalo vyložit jen jedním stylem. Člověk má takovou rezervu, když se něco podělá. :)

Jinak tuším, že s jedním tvým alteregem už moje alterego, co dočinění mělo, takže vím, jak to umíš. :D
I don't know and I don't care.
22:38
While: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
While
A nebo aby se to dalo vyložit jedním stylem. Záleží na situaci. :)
I don't know and I don't care.
04:35
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
"aby se to nedalo vyložit jen jedním stylem"... známe.
Takové to věštecké "ŽIV... ... NE.. ... MRTEV... SE VRÁTÍŠ Z BITVY" a čárku si dosaď sám a když to nedopadne, je to tvoje vina, ty sis dosadil čárku na špatné místo, tak si nestěžuj... pokud si vůbec stěžovat budeš schopen... na tohle už má copyright Pýthie :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:36
nakopnuta_sova: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
nakopnuta_sova
Nebo abychom vynechali čárky:

PRAVÍM, ŽE LID TVŮJ ŘÍMSKÉ VOJSKO PŘEKONÁ!

a včil mudruj, jak dopadne bitva ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:20
While: Re: Zvláštní, u mě to že zkušeno...
While
Hmm, copiright,... Snad mě za to Delfská věštírna popotahovat nebude, že jsem jim ukradl nápad. :)
I don't know and I don't care.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1241 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1546 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1897 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2102 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2317 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 30 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 60 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 72 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 81 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 90 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.