Detail hlášky #22688

<a> zdarec
<a> tak Krtiny jsou v haji
<a> aspon pro me
<b> Ahoj, vlivem dementů, kteří sedí v pobočce, která spravuje v ČR ICQ, sem byl nucen natahat si do komplu nepoužitelný a nefunkční humus, který si říká ICQ6. Proto teď, kurva fix do piče, píšu rychlostí těhotnýho lenochoda a při každým kliknutí se modlím ke všem bohům, aby se mi ten zkurvenej program nesekl. Takže se omlouvám za případnou (a pohříchu dosti pravděpodobnou) prodlevu při odpovědích. No ale k věci: proč?

Komentář: Není nad vyčerpávající odpověď...

Informace o hlášce

Datum přidání: 5. 10. 2008
Kategorie: Hlášky
Autor: Nargalen (1 hláška)
Hlasování: Harys, dwander, BC, Radek9, w3m, Sargon, love--sucks, Acorp, Joanne, Dorflow, Danik02, -TooM-, OpaGe, saft, Bety888, B-ree-m, ujoJaro, cidr, Spiderwoman, Pr3dator, PavlinII, ubozak, DMDave92, Skay, SkyHaven, Severina, Danol, wegas, oOJoKeROo, incucu, Ptolemaios, popik34, Nevermore, wary, Slay, blueW200, Sobosss, fernet, abouttabs, queeny31, Se7h, hasahm, tomikdvorak, Mysharr, AMD, Pajusa, DMRaper, ScOrPiOn9, tromf, Herda, Mar666, TomEF, Thab, pitufo, Wery, yannush, Orlan, Polymorph, McBobr, gensilver47, Derevin, Laurelinad, Rutule, skeblik, lerra, jainam, Cinvor, Fatal1t, If-if, domvala, corwin_x, Mirator, Mat3s_, Morv, soustruh, Snake, Sha-a-kaa, tocra, Wauder, Tikov, ivus_ka, bosorka, zakolu, Cejda, Marcel230, fifik87, Miss_Amazing, inkara, oggar_, spiderpig, barney33, DARTHPraetorian, Ultim8, Apophis, pali6, DragoonX, Akersh, Eveni, JerichoBM, dancfeb, Thargas, Haja024, Reiki, repley, yackiee, Matesss, Tolsimir, KaMilka, jfk, kecal_op, HonzaRez, Misha1, Michelle4, Trny, Mistgin, Gorkil_the_goblin_king, maska, ElTigeraso, Ruprecht, Lugi, tomzi, riwy, Danny991, matess7, bradl3y, BooBee, fabiocz, zulik, Nekromancer, Taboard89, Lemra, jursmi, bkbosorka1, chylex, Liman, Katand, vasek004, Emik, nOObiCZek, aewin_cz, Metodej, Waco, Liquor, herodes555, Marty008cz, tommander, Witek, LamaLamaDuck, jurda, Highlander, Awenis, Lei, killka, Wreis, Toblakai, Lida79, Andysik, staccey, Stevie, Kagero, rosoll, Markuus, Hamagen, anezkaceska, vaevictis, kapoka, freferg, aalfred, calexman, Marcus7, Metzgermeister, toop, Neuromancer, Ero-sama, Altair, Goues, matrix17, ScH0ll_kIll3r, Sejsel, ladys91, Lorandel, Elephie, Pajasas, Ripper, Hroner, Anfy, zelvak, YDraigGoch, Einhasad, Sh4d0W, Trungsi, Deianeira, Stickman, rendlik, jerryk, TheReptalek, Rimmoncze, Schade105, CrazzYdiot, AsciiWolf, Metis, brutal_revenge, Finarfin, Milhauzz18, Allka, SantaSatan, jogino, Jumbo, Komunard, togi, Danad, czHONAN, TidO, Finer5950, oprs, Dyfer, Kapitan, evee, WellBloud89, Petrziczka, TuzkaDruha, marsu7, MistrBuBak, killercat, Perun, Zelvi, Elisabetha, nitram1234, CarpeNoctem, ciakval, GorTavaro, Annacerv, Elgurth, Kwisatz_Haderach 900 pro a beorn, v_ilda, jajazxbm, Tinnarr, GH0ST, Matekiller, zax52, petya, Mackie, simply_v, Traitor, deemarc, Celer, Doktor, teye, qwertzuio, mismas, tristaver, freaky_tomato, Moneta, albona, Lamer666, smrduty_kojot, BearPeter, HateMePls, kuras, Ellrohir, kbtmichal, crooty, lilo, Asriel, maddenmichele, Lahvout, kapriiik, PinkFOX, Titanit, Kethryn, Maty991, FrenkyB, Mikser, cha4ser, Vincent, scarlaxx, assim, Ejmin, PetrK, Coolak, Komaar, Keeehi, LiidaS, despy, jezzy, n3olin3, OndrejH6789, piol, beeeee, psychous3, SmallMongoose, Tacu, pavelnop
317 proti
V oblíbených: Mar666, tommander, TuzkaDruha 3 uživatelé
Oblíbenost: 71,41 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

22:30
mmenie: +, akorát
silhouette
se mi tam moc nelíbí ten "kompl" :(
22:57
Tominas: Re: +, akorát
Tominas
Ani sem si nevšim :)) Jinak za mě jednoznačný +, takhle perfektně popsat icq6.. to se jen tak nevidí :)
If you want to appear smarter, hang around someone stupider.
22:49
LosCatmanos
Nejvyšší čas přejít na něco lepšího :) Mirandu.
RIP Zidane
21:20
ryba: Re: +
silhouette
Nebo qipa;-) ...jinak každopádně plus, protože plně soucítím s <b>, páč icq6 je fakt ta největší zhovadilost, co kdy lidstvo vymyslelo. Nejhorší je, že to nejde nijak obejít, když máte 5,1, tak vás to prostě musí narvat do tý blbý šestky!!
09:28
Quanti: Re: +
Quanti
lidi s QIPem upřímně nenávidím...
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
16:12
ryba: Re: +
silhouette
proč?
17:53
nesro: Re: +
nesro
třeba mě se z qipu posílá rosypanej čaj, protože mam Pidgina :)
18:23
centos: Re: +
centos
Budu mluvit za sebe (tedy citovat někoho jiného :)):

Je super nebýt v hlavním proudu, ale je hrozná pruda být sám. Firefox má budoucnost! Všichni, kteří nenávidí molocha Microsoftu s jeho ulízanými uživateli modrého éčka, přecházejí k ohnivé lišce. A protože všichni jsou více než jeden nebo dva, je Firefox to jediné, co je doopravdy IN! Zosobňuje individuální přístup k životu. Jeho uživatel je vždycky svůj, uživatelka pak konečně pocítí rovnováhu a pravou ženskost. Člověk s Firefoxem je správná alternativa se spoustou kamarádů.

Firefox = QIP
Microsoft = AOL
modré éčko = ICQ
20:52
snipermaniak: Re: +
silhouette
Já sem teda QIP používal ještě dřív, než vyšlo ICQ 5.1 :)
20:55
Chytrex: Re: +
Chytrex
boha co to je za zvratek?
22:32
centos: Re: +
centos
http://www.lupa.cz/clanky/webovy-prohlizec-jako-zivotni-styl/ a řekl bych, že se s tím i dá souhlasit.
22:50
Chytrex: Re: +
Chytrex
Eh tak nevím no.. Je to zvratek celé.. Byl jsem web developer a na svůj FF nedám dopustit.. Jde tu o to, že FF je téměř standard compilant. a IMO by se autor toho škváru na lupě měl stranit komentování něčeho, čeho ani neumí napsat korektně název (Konqueror).. Konqueror a nefunkční? Ale ale.. možná v nějaké alfa stage.. ale teď je to plně funkční a svižný prohlížeč... Takže asi tak.. Fakt se vám lidi divím že čtete takové blafy..
22:52
centos: Re: +
centos
Bereš to moc vážně ;)
22:56
Chytrex: Re: +
Chytrex
ne, jde tady o to, že ten článek vlastně paroduje možnost volby.. Proč mít víc prohlížečů, když stačí jeden, aby někdo náhodou nemachroval, že má něco jiného.. Jenže jestli na světě něco miluju, tak to je možnost volby..
23:10
centos: Re: +
centos
S parodováním volby máš pravdu, ale vidím v tom velkou nadsázku (fakt jenom já?), velký vtip a zároveň i kus pravdy, která asi hodně lidem hne žlučí. Především těm, kteří se v tom poznají ;)
23:49
Chytrex: Re: +
Chytrex
Já v tom postrádám vtip a pravdu.. Pravda od někoho kdo si dovolí komentovat něco o čem ví jen to, že to existuje? ale no tak..
00:37
centos: Re: +
centos
Tak to fakt nevím, kolik toho ví. Nepsal jsem to já, že jo..
15:23
BS-Harou: Re: +
BS-Harou
ICQ6 -> hruza
QIP - > od doby co jsem kvůli němu msuel přeinstalovat OS, se ho ani nedotknu)
Miranda - > Nezkoušel jsem, ale ze všech stran (i znalců :) ) slyšim kritiku...

Proto používam Trillian Astra, bohužel jí nemůžu doporučit pač už se nepřijímaj nový alphatesteři, ale ti šťastní co jsou mezi námi ví, o čem mluvim...

A jde-li o prohlížeč tak jsem fanda Opery, i když FF sem tam taky pustim (pač v Opeře mi blbne PDF, nebo jsem zatím nepřišel na to, jak udělat když chci stahovat přes BitCometu a ne přes operu torrenty..) .. ale jinak Opera je myslím pro pokročilé uživatele PC nej volba a FF je naopak dobrej pro uživatele začinající...
:) BS-Harou (:
18:04
MiKi: Re: +
MiKi
Nevim, QIP je prima, nikdy sem s nim problemy nemel.. Miranda je taky fajn, jen to chce trochu zvyku, ale obrovska vyhoda je ze si clovek muze udelat vlastni mirandu, jen s pluginy ktere sam chce, nebo si stahnout svoje, jinak k tematu, co ja vim tak je nejaky patch na ICQ 6 aby nebylo bez reklam, ale mnohem lepsi volbou je zmena klienta :)

PS: tehotny lenochod... :D
^_~
22:24
nemo88: Re: +
silhouette
Tak nevim od koho jsi slysel blud ze Miranda je problemova. Asi od lajku. Ja na mirande jedu uz asi 4-5 let a jsem spokojen, a diky tomu jsem se naucil i v cecku abych si mohl upravovat pluginy dle sebe :) takze ja bojuji za Mirandu
Google je kamarad, ne nepritel...
19:55
Sobik: Re: +
Sobik
Ti kteří jí komentují negativně si jí neumí dát dohromady :). Já osobně už Mirandu v provozuschopném stavu mám a nestěžuju si :).
16:19
Chlupaty_Krecek
Naprosto nesouvisející dotaz -> Jestli se někdo vyzná v klientech, proč mi každý (qip, pidgin, icq, miranda) až na meebo po pár minutách, u icq a mirandy i vteřinách všechny kontakty dá offline a musím se odhlásit/přihlásit, to vše jen proto aby se to stalo za chvilku znova? Jediný který to nedělá je meebo, to si vysvětluji tím že je otevřeno v prohlížeči. Budu rád za každou radu. (A ano, všechno jsem odinstalovat/nainstaloval a nic.)
Nejde mi spojenie, to nebude wirefallom, ze?
22:27
Sesquideus: Re: +
silhouette
Presne tak. A čo je zvláštne, Opera odpovedá Mirande (aspoň v mojom okolí na 95%), čo je trochu divné, keďže Miranda a FF sú open-source.
22:33
centos: Re: +
centos
Taky myslím, že Miranda si je blíž s Firefoxem, a taky Mirandu používám s Operou :)
23:06
Kung_Fu_Panda: Re: +
Kung_Fu_Panda
To neni ohniva liska, ale panda. Jinak vsichni, co pouzivaj qipa (resp. mirandu) jsou neskutecne IN, jsou mimo proud a asi proto jsou to socialne nadrazeny nadlidi, ale to, ze to bezi na stejnym protokolu jako ICQ to nevedi. Zkousel jsem jabbera, jenze tam jsou zase problemy s transferama, takze jsem zpatky u ICQ a vubec mi nevadi, ze jsem ten prumernej loser s ajskem.
Trolling is a art
23:46
Sethiel: Re: +
Sethiel
To jsem nějako nepochopil. Troufám si tvrdit, že všichni uživatelé qipa a mirandy s IQ nad 90 (tj. všichni) ví, že používají protokol ICQ, když využívají službu ICQ. Neboť kdyby nepoužívali stejný protokol, tak se jaksi nedomluví. Možná jsi chtěl říct nějakou myšlenku, kterou jsem nepostřehl.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
23:52
Kung_Fu_Panda: Re: +
Kung_Fu_Panda
Jabber pouziva jiny protokol, ale domluvis se i s lidma na ICQ, ale myslenka je zhruba takova: qipaci tvrdi jaky je icq shit a pri tom pouzivaj vlastne to samy.
Trolling is a art
00:01
dwbmb: Re: +
silhouette
taky pouzivam ICQ6 :) s Banner removerem a peknym skinem sem s tim spokojenej - Pekne cistej contactlist bez blbosti, tak to mam rad. Jinak icq mi svymi funkcemi bohate staci (pocasi, tv program atd pokladam za pro me neuzitecne) a aspon vsechno funguje tak, jak ma ;)
22:28
nemo88: Re: +
silhouette
TV program a pocasi je v mirande tak uz 3-4 roky :D
Google je kamarad, ne nepritel...
01:01
centos: Re: +
centos
To ale asi mluví o programu, ne protokolu.
21:22
RAF47903: wtf?
RAF47903
Jabber byl v počátcích projekt, nyní se používá ve více významech. Na jehož základě vznikl protokol XMPP(alespoň si to tak z dostupných materiálů vykládám).
ICQ je síť, která jede na protokolu OSCAR.
Shodou nějakých pitomých okolností se u nás rozšířila komunikace pomocí ICQ sítě.

Protokol OSCAR mi ani z daleka nenabízí, takové možnosti jako XMPP. ICQ transport sem si zrušil a udělal jsem dobře, nejsem už terčem častého spamu.

Snad jediná věc která je z uživatelova pohledu u ICQ x.x, QIP 2005 lepší je "jednodušší" uživatelský rozhraní, které u klientů XMPP protokolu, vyžaduje z počátku trošku větší zvědavosti o tom co je k čemu (díky za jabber.cz wiki).

Ostatně je to podobné jako když, si někdo kdo měl doma rádio, kde byl on/off čudl a dvě kolečka na stanici a hlasitost pořídí nějakou hifi soustavu a diví se co všechno se tam dá nastavit.

Zákon nezaujatosti :
"Lidé, kteří zatvrzele odolávají nabízejícím se změnám, nejsou odolní vůči změně k horšímu."
printf("Goodbye world.\n"); //RIP Dennis Ritchie
10:17
SUK: Re: +
SUK
Troufam si tvrdit, ze malokterej uzivatel qipa vi ze pouziva sit ICQ. Nejednou jsem slysel hlasku ze vypadky ICQ mu nevadej, protoze ma qip. S mirandistama je to lepsi, ale porad se tam taci najdou....
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
14:44
Smokie: Re: +
silhouette
Si si vedomi toho, ze teraz porovnavas PRTOKOL a KLIENTOV? Miranda a QIP podporuju okrem ICQ aj ine protokoly :)
14:46
vlasec: Re: +
vlasec
LoL, tak s tím Firefoxem jsi to moc netrefil ;)
Opera ~ qip
(důvod: oba umí hodně v základu a nejsou moc rozšiřitelné)
Firefox ~ Miranda
(důvod: oba umí v základu mnohem méně než ty dva nahoře a dají se rozšířit že umí mnohem víc)

a té parodii na klienta, ICQ 6, se nevyrovná nic v poli prohlížečů, co bych znal. IE je shit, ale není zas tak zdechlý a už vůbec nemá hromadu reklamy na nové features od m$, nebo snad jo? ;)
14:56
snipermaniak: Re: +
silhouette
Miranda že umí míň jak QIP? Kde si na to přišel?
19:05
centos: Re: +
centos
Logicky je to tak, jak říkáš ty, ale za tou analogií nahoře si stojím.
19:12
Mr_Speedy: Re: +
Mr_Speedy
jj, ale qip sa dostal do mainstreamu, FF takisto, opera zostava v uzadi aj ked je celkovo lepsia, miranda takisto
Zemřít v boji za jakoukoliv věc, byť i byla spravedlivá, má obrovskou nevýhodu. Vy pro ni totiž ZEMŘETE
14:50
Mr_Speedy: Re: +
Mr_Speedy
Preto pouzivam Gajim ;)
Zemřít v boji za jakoukoliv věc, byť i byla spravedlivá, má obrovskou nevýhodu. Vy pro ni totiž ZEMŘETE
16:53
4s400ls: Re: +
silhouette
a právě v tom je ten problém ... qip je stejná sračka jako icq(skoro) a firefox je stejná sračka jako iečko ... bohužel spousta lidí v tom vidí spoustu rozdílů a tak nezbývá než se lišit tím že jsme inteligentní a používáme operu a mirandu ... naschledanou lamy
18:11
Mrnavej: Re: +
silhouette
bo s Operou :)- taky fajná věc :)-
18:25
Mrnavej: Re: +
silhouette
BTW: Pokud vím, i QIP podporuje ostatní protokoly... S jabberem a ostatními nemá QIP Infium problém... Pouze QIP 2005 má čistě ICQ protokol... Já používám nejčastěji FF, příležitostně Operu. Mirandu jsem zkoušel ale nezaujala mě tak jako QIP... Ale nejde to zobecňovat co je lepší... Každý program má své výhody... Akorát IE??? Trochu mi uniká...
23:40
dwbmb: Re: +
silhouette
mne od VSECH lidi s QIPem chodi azbuka misto diakritiky, ozkouseno u vsech moznych klientu, nedela to pouze, pokud ma prijemce takove zpravy QIP, mirandu, nebo icq. kamkoli jinam, v podstate na vsechny linuxove klienty, symbianove, java (mobil) a windows mobile chodi z QIPu azbuka.
11:43
Quanti: Re: +
Quanti
protože mi z něj přichází místo diakritiky azbuka a uživatelé ve velké většině nejsou schopnineb ochotni to napravit...
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
19:13
en3ttt: Re: +
en3ttt
jo to znam ;-) ale já mam to štěstí že mi lidi už normálně píšou bez diakritiky, ale občas se někdo najde
nedůvěřuju velbloudum a obecně nikomu, kdo dokáže týden nepít... :)
12:57
LosCatmanos: Re: +
LosCatmanos
existuje patch :)
RIP Zidane
10:44
jangut: Re: +
silhouette
Hele a o patchi si neslyšel? Já stále používám 5.1... a vedle toho jsem nahodil skype, protože až dojdou patche, s ICQ definitivně končím, 6 na svém kompu tolerovat nebudu ani omylem, mám jen jedny nervy.
15:23
hotspot: +
silhouette
:-)
Never wrestle a pig. You both get dirty and the pig likes it.
21:48
TLukanCS: Gratulace
silhouette
<b> musím upřímně pogratulovat, protože ten výmysl od AOLu, neboli ICQ6, to je neskutečný...jojo, zlatá Miranda...QIPu ale nevěřím :-P Miranda+Vista+Opera, to je ono...každopádně + s hvězdičkou!!
Windows Vista + Miranda + Opera = Love ^_^
16:43
pako: Re: Gratulace
pako
Ta Miranda+Vista+Opera je k citacii, alebo mas len neprekonatelnu potrebu sa prezentovat?
23:04
Aero: Re: Gratulace
silhouette
Vista ? Si normálny ? Vista = BSOD
23:40
brokolice: Re: Gratulace
brokolice
Visty když vyšly, tak bych je nepoužíval ani s pistolí u hlavy, ale teď si myslim, že sou o poznání stabilnější a rychlejší než XP a co mi je po sežraný RAMce, když se mi programy spouštěj 10x rychleji.
Nevěř světlu v očích ženy, neb to jen slunce svítí přes dutou hlavu.
09:48
Crazy_Ivan: Re: Gratulace
Crazy_Ivan
V patek jsem dostal ke zprovozneni novy notebook fujitsu s vista home premium pro syna meho zamestnavatele. Provedl jsem prvotni spusteni, zalohovani dat a instalaci nekolika zakladnich progamu. Behem toho vseho jsem byl svedkem tri legracnich hlasek (nektere z dob win98 - chcete provest ladeni?, mimochodem tuto hlasku jsem nevidel peknou radku let) a pak v neposledni rade take totalniho zamrznuti, kdy prestal reagovat i kurzor.

A to jsem o viste zacinal uvazovat ...
I lost a bomb, do you have it?
14:43
LosCatmanos
Vistu používám rok a půl, instaloval jsem ji několika klientům na jejich pc a nikdy sem s ní neměl žádnej problém. To co tu popisuješ je pouze neznalost tvá a dalších lidí, kteří perlí s hláškami "Vista = BSOD".
RIP Zidane
15:35
BS-Harou: Re: -
BS-Harou
Já jsem taky příznivce Visty ... Jde-li o rozdíl mezi linuxem a vistama tak dám přednsot OS, který je kompatibilnější a nemusím se v něm měsíc vrtat, než začne fungovat jak chci. A jde-li o XP vs Vista, tak si myslím, že od vydání Vist se toho hodně změnilo, včetně mého názoru na to že XP jsou lepší....
:) BS-Harou (:
17:06
LuciusMare: Re: -
LuciusMare
>>Jde-li o rozdíl mezi linuxem a vistama tak dám přednsot OS, který je kompatibilnější a nemusím se v něm měsíc vrtat, než začne fungovat jak chci.


Hura,takze jsi Linuxak :)


22:27
Rulescos: Zabomysi valka
silhouette
Je pekny, ze se hadate o ruznych ICQ klientech, ale uvedomte si, ze cely ICQ protokol tak trochu postrada smysl a budoucnost..
23:00
tenebre: Re: Zabomysi valka
tenebre
souhlas, jabber forever :o)
23:49
Sethiel: Re: Zabomysi valka
Sethiel
Jo, souhlas ... co čekat od protokolu, kterej za hranicema Česko-slovenska (nebrat politicky :)) prakticky nikdo nezná a nepoužívá a kterej se mění i v celkem základních věcech každý půlrok? Nic moc, řekl bych.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
22:47
Braniik: icq6?
silhouette
Používam aj Qip-a aj ICQ 6 (na inom pc), a teda ICQ 6 by som rozhodne nenazýval nepoužiteľným a nefunkčným. A ešte sa mi nestalo, aby sa po nejakom kliknutí sekol... či ten problém nebude niekde inde :o)
23:07
Vojta008: Re: icq6?
silhouette
Mozna ze z nej spravu odesles, ale tobe nevadi vsechny ty reklamy a podobny otravny vecicky v nem? A to ani nemluvim o vypadcich ICQ site a podminkach jeho licence.
P.S. Debian + Pidgin(a pokud mozno Jabber) + Iceweasel(Firefox) + Drbatko(z Ikei :))
23:05
Dylan: ICQ6
silhouette
..je pičovina....mali nehať 5.1 a vysrať sa na to lebo šestka je totaaalne ale totaaalne nahovno
Niekto po troch pivach organizovane močí, niekto pohúli jointa v kruhu kamošov a už je z toho organizovaný zločin.
23:47
Chytrex: Re: ICQ6
Chytrex
Dej si pozor na slova a na vyvolávání flame..
23:13
schneck: (:
silhouette
Klasika, citace o překladu, jdem se bavit o chybach prekladu, citace o ICQ6, jdem se bavit o ruznejch IM programech a kdo ma kterej :) btw. Miranda + FF (: nemoh jsem se nepridat)
23:22
silhouette
já sem ta skupina QIP + FF + VISTA == jednoduchost ovládání a rychlost all in one (jo jasně že tady někdo bude mlejt svoje keci že vista je pomalá atd. tak si kupte novej PC a bude stejně né-li v něčem rychlejší než XP)
23:52
Chytrex: Re: mno
Chytrex
Eh a proč kupovat nový hw když mám i na hw který je řádově o 2 roky starší než tvůj systém svižnější?:) Ale dost narážek.. Nechci vyvolat flame
23:52
Sethiel: Re: mno
Sethiel
:) U tohohle jsem se pousmál, narozdíl od citace. Jo, hláška "kupte si novej, rychlejší počítač a pojede to stejně rychle" má něco do sebe. ;)
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
23:27
black_fighter
Děte všichni někam s vašima hustonigáckejma kombinacema prohlížeče, instant managera a systému.. Víte, všem je to u řiti. Akorát ze sebe děláte rádoby underground machry co si přečtou v diskuzi, že QIP je na hovno a přejdou na mirandu. Vám stačí ke štěstí icq a lubrikant.. Fakt se zamyslete, nebo dospějte!
..
10:29
Bzzzzzzz: Re:
silhouette
Ty musis bejt asi ultra mega nadhustej strejka. Takhle to mit vsechno takhle zmapovany Tema brutalne drsnackejma kecama si me pobavil vic nez cela citace.
Vic takovejhle lidi a bude veselo. Jen tak dal.


No a k tematu. Mirandu pouzivam z toho duvodu, ze zvladavic protokolu nez jen ICQ a protoze v praci pouzivam MSN a pro osobni komunikaci ICQ tak to mam pekne vsechno na hromadce a neresim....
Hadat se na internetu je jako zavodit na paralympiade. Ikdyz vyhrajes, porad ses kripl!
23:32
Slanec: k citaci
Slanec
Mně by spíš skutečně zajímalo, proč jsou pro něj Křtiny v háji ... autor pls, jestli to nebylo nějaké tajné info?
00:06
Flowy: co je to "krtiny" ... a qip
silhouette
co je to "krtiny"

... a qip ma moznost zmenit protokol ktory pouziva takze si tam v pohode mozes dat icq6 ... a ak by to niekto prisiel kontrolovat tak mu ukazes ze to icq mas ...
00:25
black_fighter
Meleš hovna ..
..
07:04
rickardo32: Proc?
rickardo32
Proc nenavidite lidi s qipem?? Me 6ka bere 15cpu a to mam dvoujadro, a casto se pos..e, reklamy, a proste je to preaplacany, ja chci komunikovat a ne posilat teply T-zers Tot muj nazor, miranda taky neni bad ale ke qipu mamt vztah
08:16
JanW: Re: Proc?
silhouette
Miranda ma cca 4MB a zvladne ti vic protokolu najednou, coz je pro mne vyhodne, docela dost cestuji a mam par kontaktu na zapad a tam ICQ temer nikdo nezna, tam maji vsichni MSN; ICQ6 jsem zkousel a nevyhovovala, zbytecne velka velikost i zatizeni pc (mel jsem nastaveno on-start-up a prihlasovani bylo o poznani delsi nez s mirandou), mala moznost uprav a hromada reklam a mne neuzitacnych zbytecnosti, qip mi az tolik nevadil, ale upostil jsem od nej take kvuli nedostatecne editaci, kdy zvuk prichozi zpravy sel jen zapnout nebo vypnout; u mirandy ho mam jen pro prichozi neotevrenou zpravu, kdyz uz si s nim pisu, tak vidim ze odpovida a nepotrebuju, aby mi to pipalo porad, a jeste fakt, ze je to jen vykradena miranda...
09:16
Nargalen: Krtiny
silhouette
Krtiny jsou Křtiny, taková větší dědina kus od Brna. Kamoš akorát nepoužívá diakritiku při psaní.
10:32
CPY: Msn
CPY
Nech pouziva msn alebo jabber a ma pokoj aj ked najstabilnejsi a najfunkcnejsi bude ten MSN. ;) zial kazdy kto zije mimo SK/CZ sa ma pytal preco pouzivame protokol icq (nie klient klient je icq 6.0, qip, miranda... atd) ze to je blbost a kazdy pouziva msn, nuz demence sa siri republikou a kazdy teenager naverbuje dalsieho na icq a tento mor je tu uz po cele roky a nejde sa toho zbavit.
Ja frcim na msn/icq, ale vdaka kretenizmu SK/CZ som donuteny pouzivat aspon ako tak prijatelny qip koli sieti icq, kam tieto 2 staty speju sa pytam...
11:39
tarmaq: flame
silhouette
Uz jak jsem cetl citaci v RSS ctecce, tak jsem si rikal "To bude zas flame.." ;]
No a vida, neprekvapili jste me. Kazdopadne souhlasim s nazorem vyse, ze se vsichni hadate o to jestli ICQ6, QIP ci Miranda.. zamyslete se spis nad celym protokolem - doporucuji otevreny standardizovany protokol fungujici decentralizovane - tedy Jabber/XMPP.

Jinak ja tedy uzivam tuto trojkombinaci Linux - Firefox - Gajim
11:44
Quanti: Re: flame
Quanti
Linux - Firefox - Psi, jinak souhlas (Gajim na ntb :))
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
14:55
vlasec: Re: flame
vlasec
souhlasím, Jabber už taky nějakou chvilku používám a časem mám v plánu se na icq úplně vybodnout, však kdo bude chtít se mnou opravdu mluvit, zařídí si kvůli mně Jabber a možná pár lidí taky pozve ...

pořád je to ale velký rozdíl komunikovat v ICQ základním klientu (zažil jsem ICQ do 5.1, když jsem ho ještě občas používal) a v konkurenční Mirandě, kde můžu zároveň komunikovat přes skype, Jabber, používat taby ...
12:55
Hrdlodus: Co máte proti ICQ6?
Hrdlodus
Co je tak hrozného na ICQ6?
Pochopil jsem, že tedy nemožnost komunikovat s lidmi, kteří namají protokol icq.
Ale zase většina lidí komunikuje jen v rámci Česka (Slovenska).
Ale nechápu to s tou rychlostí a sekáním. Já jsem si nikdy nevšiml, že by se mi icq seklo, že by běželo pomalu, že by mě zpomalovalo nebo že bych někdy narazil na změnu od firmy ICQ.
A reklamy? Já mám jen dole pod kontaklistem malý čtvereček a v okně pruh s reklamou. To není snad žádný problém. Není to nějaké pop-up okno.

Tak mi, prosím, někdo napište, jestli kromě té nekompatability s msn a jinými protokoly nejsou předsudky proti ICQ6 nadnesené.
14:51
vlasec: Re: Co máte proti ICQ6?
vlasec
Ne každý má výkonný stroj. A ne každý se rád dívá na reklamu, která se pohybuje a vyrušuje. Nemožnost komunikovat s lidmi, kteří mají jiný protokol není důvod, proč si vybrat třeba skype, msn apod., snad leda Jabber s transporty.

Hlavní důvod je asi ten, že je několik alternativních klientů, které jsou prokazatelně v mnoha ohledech lepší. A pro lidi, kteří hrají ty ICQ hry tak jednou do roka je opravdu lepši qip, Miranda, nebo linuxový Pidgin, v textové řádce rozjedeš center-icq ...
18:10
Nargalen: Re: Co máte proti ICQ6?
silhouette
Já jako autor citace (v citaci samotné vystupující jako <b>) sem měl dříve 5.1 - pohoda, klídek, sekalo se to minimálně. Jednoho krásného dne sem byl nucen si ICQ aktualizovat, nevím, kdo to vymyslel, ale nasral mě tím. Protože s ICQ 6 mám výše popsané problémy. Tehdy mi psali asi tři lidi zaráz, což ICQ 5.1 zvládal s přehledem, šestka se jebala o 106. Takže tak, nic víc v citaci netřeba hledat.
14:35
D4rk: :roll:
silhouette
Omg ,diskuse o tom kterej icq manager je lepší by šla vést i jinde . Tohle už doopravdy nesouvisí s citací .
14:59
jm: Re: :roll:
jm
Souhlas.. tohle vlakno neni na miste.
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer
16:29
elegant: Re: :roll:
silhouette
Tiež súhlasim. Okrem toho pre bežných uživatelov stačí ICQ6 a vista.
16:36
Karpa: Re: :roll:
Karpa
Přesně tak. Podle mě je jedno, co kdo používá, protože účel světí prostředky. VOLBA je věc, která je člověk od člověka jiná. Nic není nejlepší jenom proto, že to někdo tvrdí, ale proto, že dannému člověku vyhovuje. Software má být o tom, že ho uživatel chce a může používat. Někomu prostě vyhovují Visty, někomu ICQ 6, někomu Windows Media Player a to jenom proto, že mu pod tím funguje, co potřebuje.

Přidávám i svoji triádu .> FF-Miranda-XP x64
17:13
Eressiel: Re: :roll:
Eressiel
Naprosty souhlas s Karpa.
Btw ja použivam -> Opera + Miranda + XP 32bit
19:17
Mr_Speedy: Re: :roll:
Mr_Speedy
tak sa pridam
Opera/Lynx + Gajim + Pidgin/Finch + Ubuntu 8.10 x64
Zemřít v boji za jakoukoliv věc, byť i byla spravedlivá, má obrovskou nevýhodu. Vy pro ni totiž ZEMŘETE
20:50
M0RGAN: Nepochopil jsem
M0RGAN
Jsem jediný, komu to přišlo trochu ... nenavazující ? Prostě jsem nenašel souvislost mezi tím, co psal <a> a <b> ...
Jinak o ICQ 6 nic nevím, protože používám už 3 roky Mirandu a v mobilu Jimm (verzi QIP). Takže nemůžu soudit. ICQ jsem používal ve verzi 4 a chvíli i verzi 5 a ta už mě dost štvala. Miranda je stabilní, rychlá, nežere moc paměti ... Mám ji vyladěnou k obrazu svému a to jak co do funkcí, tak co do vzhledu... A když už tady je diskuze i o prohlížečích, tak mám jak Firefox, taky patřičně upravený, tak Operu. A Operu nemusím tunit, tak umí všechno možné sama od sebe. A používám je tak 49,5:49,5 (to jedno procento je na IE, možná míň ...).
A Vistu mám taky - když už byla k notebooku ... :o)
21:00
Karpa: Re: Nepochopil jsem
Karpa
<b> chtěl pravděpodobně říci, že nemá ICQ 6 v oblibě a že je nucen ho s největší nechutí a omezením používat.

Systémové požadavky třeba jen na RAM jsou 128 MB volných!! A to oficiálně, minimum. Doporučeno je 256, což je na IM poměrně dost
21:03
Quanti: Re: Nepochopil jsem
Quanti
podle mě se chtěl především ospravedlnit před případnou dlouhou prodlevou odpovědi :)
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
21:32
elegant: Re: Nepochopil jsem
silhouette
A tomu som zase ja nepochopil (pokiaľ dotyčný (b) nemá pospúšťaných kopec procesov a nevie sa starať o OS).
16:56
silhouette
ICQ se mi seka, a ja sebou ted taky malem sekl. Smichy ;pp
19:32
TLukanCS: Re:
silhouette
Jojo, je to blázinec tady :-D ale diskuze je zajímavější snad než článek :-D:-D
Windows Vista + Miranda + Opera = Love ^_^
12:20
Eduard: Kouzelná diskuze
Eduard
Bohužel, musím taky používat uzavřené protokoly (co mám dělat, když jediné co jsou schopni v mém okolí všichni bez rozdílu znát na telefonování je Skype a pár dalších zná max. ICQ) na starších strojích, tak ICQ neinstaluji (ICQ2GO Java), popř. používám 2003a (na rozdíl od 2003b skoro bez reklam) která jako Pro verze má např plovoucí kontakty. Skype zatím problémy s výkoností PC nedělá. Obojí spouštím ručně, jen pokud chci.
I já se skvěle pobavil hláškou diskuze:kupte si rychlejší stroj, pojede vám stejně rychle ("tak si kupte novej PC a bude stejně né-li v něčem rychlejší než XP").... Někdo by to měl dát na Lamera.
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
19:34
J-RcZ: mám srware iron a používám imo.i...
J-RcZ
mám srware iron a používám imo.im...
"Eins, zwei, drei... Ugh, I do not think we brought enough body bags."

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1243 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1548 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1898 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2104 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2319 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 31 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 61 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 92 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.