Detail hlášky #23977

<ona> včera jsem třídila hadry ve skříni, půlka půjde na charitu...
<on> myslíš ty hadry pro případ "až zhubnu"?

Komentář: Jo, přesně tyhle hadry :-/

Informace o hlášce

Datum přidání: 8. 11. 2008
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Harys, Qwar, serenity, Vodouch, Zumongar, Duffman, w3m, profa, -TooM-, skeblik, Yicm, wegas, Radek9, cubik, Severina, Sargon, VlahosVonRosret, Danik02, Herda, Acorp, Danny991, saft, prcekleky, aalfred, wary, assim, Lineman, Jehudo, tromf, cloxy, PavlinII, Pr3dator, BubblyBubble, Ondruch, ubozak, Nuwis, B-ree-m, insaina, beeeee, hasys, Neuromancer, Katschaba, Beezer, OpaGe, SmithF, chylex, Arinka123, love--sucks, oOJoKeROo, kejhal, GH0ST, Slay, DMDave92, McBobr, Morv, ScOrPiOn9, chicken1, soustruh, Skay, Ripper, genius920308, Pajusa, incucu, dave5000, jerzi, BigJerry, DarthOptimus, Gorkil_the_goblin_king, P3RF3CT, Sobosss, Liman, Ptolemaios, f_fabregas4, zax52, Thab, TomEF, Danol, karlosnet, tomikdvorak, Nevermore, Orlan, LukeTLS, Winters, Hammer, DMRaper, Denebola, inkara, Mackie, pali6, Traitor, Posky, Sally, AMD, dwander, blueW200, czKarlos, crow91, ciakval, Umaadaak, Pajasas, ScrappyCoco, barney33, Myska, Nekromancer, zakolu, Snake, Wauder, Lecco, DragoonX, KaMilka, Mirator, popik34, Vondrr, Majesty1982, Kalani, Highlander, Pardio, domvala, Marcel230, Accept, kecal_op, Fatal1t, KateRoseOlsson, ArMinO, sark, fabiocz, Akersh, Cinvor, DJ307, Altair, Matesss, GhostArya, nellynuska, gensilver47, yannush, Renee, Miss_Amazing, dejvid17, Celer, Lida79, Dejfa, Bety888, SidiusM, katula7, queeny31, Apophis, xkobram, Lorandel, Lugi, teye, JerichoBM, qwertzuio, cooly, Goues, Jadro007, Bubllinka, tristaver, Gregor, scruphy, George, Hagalaz, bkbosorka1, nOObiCZek, duchypuchy, corwin_x, Euriass, doda, Devler, stepkapetr, Coolak, Griffon, maska, Trny, jaffar, Asriel, mullDie, repley, crooty, jfk, Liquor, _Juan_, Mysharr, Quzkol, ruslandsm, Metodej, kafcak, hasahm, yackiee, Niika69, Ruprecht, sevenjetc, rendlik, If-if, Derevin, kuras, Kawka, Jumbo, aewin_cz, koso, Donkey-Kong, bradl3y, Nufik, kevin365, petya, Lemra, shitcool, pitufo, Raky, freaky_tomato, vasek004, Mango, Taboard89, Dexx, anezkaceska, linuxuser, Allka, Kethryn, freferg, Magnus, Montechito, Marty008cz, Ciko, Cejda, bosorka, Lei, pajiinka, lennygt500, Andysik, DangeMask, Cubis, cenco89, Katand, sheninho, shadowrun, bee, kojak, tobytja, FoxMulder, anela, zelvak, Stevecek, herodes555, Lorddreath, MistrBuBak, Dejf21, HateMePls, Botis, jogino, JiMi89, spiderpig, kocicak, kabakov, calexman, BahnoCZ, Hamagen, Kagero, Maty991, hostar, Wreis, odiiin, millcEK, sulthan, ToRtiK, vinczenzo, jurda, toop, PatchmaN, kancik, Marcus7, 350ztom, matrix17, caarymary, kapoka, FrenkyB, Sejsel, Haja024, marta, vaevictis, kukurica, PinkFOX, Gego, ladys91, Mikser, Shark94, Milhauzz18, forceLord, abouttabs, SkyHaven, scarlaxx, lerra, ScH0ll_kIll3r, Lothaire, Komaar, staccey, Thargas, Einhasad, Bumerank, Toblakai, zgrossl, hedus, R-Wolf, noonick, kudli, Metis, sendvo, sejky32, pstinka, audiotrack, zuzka2727, KorYi, Stickman, Trungsi, Januska, Vlk, killercat, jezzy, Schade105, baobab007, BMJackal, TidO, Beerius, Banan, oprs, Komunard, Danad, Loki123, nikaella, Deliminico, Krusty, peto7532159, Caaslav, Kwisatz_Haderach, togi, WellBloud89, piol, ric4rd, Petrziczka, TuzkaDruha, kabul, HOLAS, Groove, lennyd, stalucie, Mervin, olejovka, Elisabetha, CarpeNoctem, Trigger, swan972, nakopnuta_sova, CrazzYdiot, Ruwik, GorTavaro, mrMys, Elgurth, BearPeter, Witek, Ghaarf, Abdul_Hasan 1294 pro a beorn, Tinnarr, Korialis, lilo, wailord, lentiilka, huhulesny, mismas, tomzi, pavelnop, Tikov, smrduty_kojot, albona, cha4ser, sangrila, kbtmichal, Klotylda, Ejmin, Daysi, Hroner, Tirael, Aelin, Metzgermeister, kapriiik, DanDan, HelixPomatia, psychous3, emkac, Foxtrot, Zelvi, Dyfer, Annacerv, Keeehi
186 proti
V oblíbených: Milanese, petrxx, Apophis, Loki123, TuzkaDruha, Witek 6 uživatelů
Oblíbenost: 85,65 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

19:43
TomsonTom: Mínus
TomsonTom
Nepřijde mi moc vtipné takhle "urážet" lidi.
Linux is like a teepee: No gates, no windows, apache inside.
21:31
LosCatmanos: Re: Mínus
LosCatmanos
podle komentáře hádám, že to sem postla holka, tak na tom asi nic urazejiciho nevidela :)
RIP Zidane
09:07
peca: To není urážka, to je konstato
silhouette
To není urážka, to je konstatování faktu. Ač chlap, mám takových pár kousků taky někde na dně skříně. Prostě oblíbená mikina, ktará je mi už poněkud "mladá". :-)

Akorát, že já těch hadrů nemám tolik, takže když už zjistím, že je to opravdu neunositelné, šup s tím do garáže - tam není hadrů nikdy dost.
16:15
nakopnuta_sova: Re: To není urážka, to je konsta...
nakopnuta_sova
Asi tak. Mám taky tmavě červenou (no, kdysi byla) mikinu s velkým sparťanským znakem, kterou jsem nosil před dvaceti kily a pořád ji mám ve skříni... takové věci se nevyhazují, to by bylo rouhání! ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:08
darw: Přesne tak
darw
není na tom nic uražejícího .)
19:31
dwbmb: Vubec
silhouette
vubec na tom nevidim nic urazejiciho, vsak nerika, ze neni hubena. Kdejaka 40-ti kilova holka se snazi zhubnout.
00:06
enrey: Re: Vubec
enrey
40 kilova tezko bude mit hadry ktery neoblikne
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
18:42
CuCfLeK: Re: Vubec
silhouette
jo... hadry pro miminko:D
20:08
Danny_T: Aby tu nestála řeč
silhouette
Nic urážejícího v tom opravdu není. Osobně si myslím, že ten kdo je tlustej a nemá papír od doktora, že má nějakou poruchu metabolismu či třeba štítné žlázy, tak si ty urážky klidně i zaslouží :-) (Samozřejmě v tomhle případě o tlustou holčinu vůbec jít nemuselo a pokud to tak je a oba si to uvědomovali, tak o to víc je to vtipnější ;-) )
22:10
madein1985: zaslouží?
madein1985
Ty jo tak to snad nemyslíš vážně? To je jako urážet kuřáky, pokud nemají papír od doktora, že nikotin potřebují. Někdo má problémy s cigaretama, někdo s jídlem.
The shoes!
22:55
Danny_T: Re: zaslouží?
silhouette
Však jo :-D Přesně tak to vidím a všichni kuřáci co mně znají, moc dobře ví, co si o nich myslím :-D Nebo snad myslíš že je rozumný utratit 1800Kč měsíčně (cca 1 krabička levných cigaret denně ) za to, že dřív umřeš? Mrkni se někdy, co je napsáno na spodní třetině každé krabičky cigaret.
23:09
enrey: Re: zaslouží?
enrey
no tak ty ses typek chlapce
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
23:10
Danny_T: Re: zaslouží?
silhouette
Ano, jsem.
23:11
Darth_Du5h4N: Re: zaslouží?
silhouette
Však drtivá většina kuřáků o tom ví a počítá s tím. Jen jim stále stojí za to tohle obětovat.
23:17
Danny_T: Re: zaslouží?
silhouette
No většina kuřáků co znám, by přestat chtěla, ale dle jejich vlastních slov to "prostě nejde" :-)
23:19
enrey: Re: zaslouží?
enrey
A za to je budes urazet? Tak jim srazej sebevedomi treba dokud nespachaj sebevrazdu. A kdo tu pak bude debil? Ty nebo oni?
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
23:24
Danny_T: Re: zaslouží?
silhouette
Urážek bych se v této "diskusi" zdržel... Každopádně pokud chceš znát můj názor tak samozřejmě oni :-)
23:27
enrey: Re: zaslouží?
enrey
ty mas vazne zvraceny nazory.
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
14:45
AllOs: Re: zaslouží?
AllOs
Nema, ma naprosto racionalni nazory a vsichni pokrytci a pseudointelektualove se s tim budou muset nejak vyrovnat. Obcas se proste rika i pravda.
08:53
rrob: Re: zaslouží?
rrob
Danny_T se tady celou dobu vyjadruje vice nez rozumne, tohle je totiz opravdovy zdravy pristup. Ale protoze nazory ktere razi nejsou trendem tak budou vetsine spolecnosti proti srsti. Jinak zeptejte se svojich prababicek, odpovedeli by stejne, selsky. Kouri? Ja bych ho hnala, dostal by pres prsty a na cigarety by uz nesahl, hotovo, vyreseno. To ze se v tom ted piplame a koumame jestli mu to psychycky neuskodi kdyz prestane a jestli je dostatecne dusevne stabilni, celou vec jen rozhodi a odvadi od cile. Pro toho cloveka to samozrejme neni lehke (kuractvi, obezita ... ) a casto si sam nedokaze pomoci ale to ze mu pomahaji ostatni se sebeklamem ze to tak nejak proste ma byt mu nepomuze vubec, on sam je v tom sebeoblbovani nejlepsi a co opravdu pomuze je poradna psychycka facka typu "to co delas je pro tebe spatne, sam vis ze to nechces a nesmiruj se s tim, delej s tim neco". Sam jsem toho mnohocetnym prikladem .) (vyjma obezity .)
15:48
Darth_Du5h4N: Re: zaslouží?
silhouette
Problém tkví v tom, že celá jeho racionalnost a logika zde vyjadrovana je pouhym zjednodusovanim komplexniho problemu na strojove principialni reseni. Nikdo, kdo se diva na cloveka holisticky a s ohledem na jeho jedinecnost, nemuze rict, ze je od nej nesmyslne utratit osmnact stovek mesicne za cigarety.
16:16
rrob: Re: zaslouží?
rrob
Vetsi cast tehle jedinecnosti ale nevychazi z toho cloveka ale prejima z okoli, je to pohodlnejsi nez se nad vecmi zamyslet a delat si svuj vlastni nazor. A ano, jsou to zjednodusena reseni a to zrejme proto ze jsme jaksi v komentarich k nejake citaci .) ze, ne v diskuzi o kuractvi.
17:17
Chytrex: Re: zaslouží?
Chytrex
Ale pokud to zjednodusovani ma slouzit jako argument, neni to vubec koser. Kdyz argumentovat tak vecne a bez neceho co cely pohled na dane tema zdeformuje.
15:53
Paranoik: Re: zaslouží?
Paranoik
Přesně, jsem pro diskriminaci a ne ústupky. Hulíš, táhni a neotravuj. Chceš přestat, přestaň a neotravuj. Jenže to by jsme nesměli být v čechách, tady si každý myslí, že se o něj ostatní postarají, budou mu naslouchat, pomáhat a když se mu prostě nebude chtít, tak mu pomůžou se vyrovnat s tím, jaký je. Hulil jsem karton týdně, jednoho dne jsem se prostě nasral, vypálil poslední a konec. Další měsíc byl těžkej, ale teď se mi i jen z pasivního kouření zvedá kýbl. Když jsem kouřil, dělal jsem to obvykle tak, abych neotravoval ostatní, tedy venku, třeba při procházce a ne na zastávce nebo v hospodě. Moje matka je opačný případ a místo tolerance si svoje smradlavé teritorium rozšiřuje kamkoliv vleze. To ani nezmiňuji, že i sám kuřák je obvykle jako chodící popelník, po kterém je třeba hodiny větrat.
17:36
Danny_T: Re: zaslouží?
silhouette
Respekt ;-) Mít rodiče kuřáka a přesto dokázat přestat...
A ta poslední věta je víc než pravdivá - zajímalo by mně, jestli si to dotyční jedinci vůbec uvědomují?
00:48
LosCatmanos: Re: zaslouží?
LosCatmanos
a co jinýho než sebevražda je kouření?
RIP Zidane
07:39
M0RGAN: Re: zaslouží?
M0RGAN
Podle mě je hlupákem každý, kdo si s drogami vůbec začne. Ať je to nikotin, THX nebo heroin.
07:40
M0RGAN: Re: zaslouží?
M0RGAN
Překlep, myslel jsem THC, heh :o)
11:33
Joextr: Re: zasoulouží?
silhouette
Ony to v takovejch pripadech, jako je dobrovolne zavisle tlu(pu)stoseni nebo kur(v)eni, neni uz urazeni, ale konstatovani faktu, a souhlasim s dannym, je to jako rict lenochum: myslis tu lopatu "az zacnes pracovat"

Citace neprijde vtipna, ale myslim ze neni recena nijak tlustemu cloveku;)
Podpis
14:14
CPY: Re: zaslouží?
CPY
Napriklad taky kyslik je skvela droga... a skodi viac ako cigarety :)
Varovanie ministersva zdravotnictva: dychanie skodi zdraviu a nedychanie je rapidne smrtelnejsie, vsetko je len uhol pohladu povedal chlapik v krcme a uhol si pol deci...
23:20
kurzatko: Re: zaslouží?
kurzatko
Jestli nějaký kuřák spáchá sebevraždu jen proto, že jsem se mu smála, že kouří, tak možná není "debil", ale rozhodně psychicky v nepořádku...
16:17
nakopnuta_sova: Re: zaslouží?
nakopnuta_sova
Jde. Zažil jsem pár, kteří, když jim doktoři "něco našli", dokázali seknout s kouřením ze dne na den, protože pud sebezáchovy. A taky jsem zažil pár, kterým když toho raka na plicích našli, tak si řekli "vono je to už stejně jedno" a pálili jednu od druhé dál. Ale přestat jde. Kdo chce, hledá způsoby, kdo ne, hledá důvody ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:48
LosCatmanos: Re: zaslouží?
LosCatmanos
Souhlasím, myslím si o kuřácích to samé.
Bohužel, kuřáci otravují nás všechny, ať už pasivním kouřením (jejich věc, že chtějí kouřit, mě ať do toho netahají), tak tím, že léčbu nemocí, které vyplývají z jejich závislosti, zaplatíme na daních my všichni.
RIP Zidane
01:11
markuz: Re: zaslouží?
markuz
no,a proč myslíš, že je zak vysoká spotřební daň na tabákové výrobky? no jo, ale to by tahle společnost musela fungovat tak jak má...
Kdo jinému jámu jámu, sám do ní sám.
12:27
LosCatmanos: Re: zaslouží?
LosCatmanos
stále není tak vysoká, aby si tím kuřák zaplatil svou léčbu
RIP Zidane
13:09
motobiker: Re: zaslouží?
silhouette
Netreba spotrebni dan (ta nejde na lecbu, ale statu), chce to komercni zdravotni pojisteni a at si to kurak vyridi s pojistovnou.
Obama Lama Duck
15:51
Darth_Du5h4N: Re: zaslouží?
silhouette
pri spravnem systemu prerozdelovani statnich financi (prijmy z dani -> vydaje trebas na zdravotnictvi) si silny kurak (krabicka denne) "predplati" lecbu rakoviny (dejme tomu dvouletou, moc dele se to asi nepreziva) za necelych dvacet let. to vetsina kuraku bohate stihne
13:17
patejl69: Re: zaslouží?
silhouette
myslis ze na daniach a roznych poplatkoch by kurak nemohol zaplatit liecbu?! vyrobna cena jednej krabicky neprekracuje 5KC a predava sa za 50.. to mas skoro 17000 za rok co je imho dost!
14:38
LosCatmanos: Re: zaslouží?
LosCatmanos
Jen za léky na rakovinu doplácí pojišťovna desetitisíce korun ročně, operace pak stojí statisíce - miliony, ozařování a další úkony taky něco stojí.
Navíc kouření je taky otázkou sociální vrstvy. Socky kouří víc a levnější cigarety, čím výš jsi na společenským žebříčku, tak kouříš kvalitnější značku a tím méně lidí skutečně kouří. Lidé z těch nižších vrstev si za celý život nevydělají na léčbu. Z daní jde do zdravotnictví jen určitá část, další jde na ekologii (úklid taky něco stojí, většina kuřáků jsou prasata, co hází vajgly na zem; a neříkejte mi, že tolik cigaret s ovzduším nic neudělá), zdravotní pojištění ti toho moc nezaplatí.
RIP Zidane
11:27
Zetto: Re: zaslouží?
silhouette
Jeden kurak si svou lecbu mozna nezaplati. Jenze je obrovske mnozstvi kuraku, kteri tu lecbu nepotrebuji. Neplati totiz tak casto pripominana rovnice - koureni = jista rakovina atd... Ty castky, ktere se celkove odvedou na danich z cigaret jsou tak obrovske, ze bych se neodvazil jen tak tvrdit, ze se koureni statu nevyplati.

"neříkejte mi, že tolik cigaret s ovzduším nic neudělá" - :-D kdo chce psa byt, hul si vzdycky najde, ze?
14:15
CPY: Re: zaslouží?
CPY
Pasivne fajcenie vraj nieje skodlive, aj ked viem ze je maximalne otravne, aspon ten smrad urcite.
14:21
Danny_T: Re: zaslouží?
silhouette
Chtěl bych žít ve Tvém smyšleném světě, kde pasivní kouření nezpůsobuje rakovinu plic... ( Pasivní kouření usmrtí asi 120 osob v ČR ročně )
15:52
Darth_Du5h4N: Re: zaslouží?
silhouette
fakt, ze stodvacet nekuraku umre rocne na rakovinu plic neznamena, ze zemreli na pasivni koureni, je treba zohlednit mnohem vice faktoru zpusobujicich na rakovinu plic. opet pohodlne zjednoduseni
17:40
Danny_T: Re: zaslouží?
silhouette
... "pohodlné zjednodušení" převzaté přímo ze seznamu nápisů, jenž jsou podle vyhlášky č. 344/2003 Sb. tisknuty na všech tabákových výrobcích. Že by na tom nebyla ani špetka pravdy?
20:19
Darth_Du5h4N: Re: zaslouží?
silhouette
Samozřejmě špetka. Jenže nelze na maloušpetku házet vinu celou měrou. Stejně tak je špetka pravdy na to, že při sledování televizoru (alespoň exemplářů s dřívějším datem výroby) člověk pohlcuje jistou dávku radioaktivního záření. Zkus ovšem přijet třeba do Pripjati (městečko poblíž Černobylu) a říct lidem, že mají nemoci z ozáření, protože moc čuměli na bednu... ;)
15:15
miim: Re: zaslouží?
silhouette
+
10:06
CPY: Re: zaslouží?
CPY
Usmrti 120 ludi rocne XD no davaj este nejake 100% podlozene fakty ale rychlo.
Pocuvanie bethovena zvysuje iq deti!
Hmmm boh existuje, zem bola stvorena za 7 dni?
Ludia kominuju z mrtvymi ved je to predsa aj v telke maju svoje relacie v USA predsa tolko ludi sa mylit nemoze vsak?
Fajcenie znizuje dosahovany vek o kolko?
Nuz fakty ohladom pasivneho su viac menej len spekulacia. :-)
10:49
jimmiczek: Re: zaslouží?
silhouette
Právě toto je největší problém mnoha kuřáků. Myslí si, že většina (nekuřáci/pasivní kuřáci) se musí podřídit menšině (kuřáci)...
14:49
LosCatmanos: Re: zaslouží?
LosCatmanos
Hlavně si myslí, že normální (normální je nekouřit, říkejte si co chcete) se musí podřídit nenormálním...

To CPY: právě jsi prokázal omezenost kuřáka. Účinek na zdraví kuřáka je vědecky dokázán - stačí se podívat už jenom na statistiky, kde kuřáci mají stejné nemoci (že by náhodou měli všichni kuřáci genetický předpoklady k rakovině hrtanu, plic a podobně?), účinek na zdraví pasivního kuřáka určitě nebude stejně silný, jako u kuřáka aktivního, ale bude tam. A 120 lidí ročně je sakra hodně.

Otázka pro kuřáky - jak byste se cítili, kdybych vás dennodenně nutil pít methanol? Asi nic moc, co?
RIP Zidane
15:52
enrey: Re: zaslouží?
enrey
fakt? nevim ze by CPY psal ze je kurak. Navic nevim proc by kurak mel bejt nutne omezenej? Kdyz ti jde o tohle, spousta chytrejch lidi kouri a nema to nic spolecnyho s jejich IQ, vzdelanim, poctivosti atakdal je to proboha jenom zlozvyk. Tvuj zlozvyk je rejt do lidi, omezujes me !
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
15:28
LosCatmanos: Re: zaslouží?
LosCatmanos
Já nesrovnával omezenost a IQ, vzdělání nebo poctivost, opět mícháš dvě rozdílný věci. Asi máš problém s psaným textem, ale nikdy jsem neřekl, že je CPY kuřák nebo že je kuřák nutně omezenej. Pouze říkám, že se jako omezenej kuřák projevil - začal házet klasický kuřácký hlášky, že pasivní kouření není škodlivý a bla bla bla... To je podle mě omezenost.
Pokud to bude zlozvyk, kterej omezuje pouze je, je mi to jedno; pokud omezuje i mě, vadí mi to.
RIP Zidane
11:19
Zetto: Re: zaslouží?
silhouette
Kdyz uz o nekom tvrdis, ze ma problemy s pochopenim psaneho textu, tak by ses mel zamyslet, jestli s tim nemas nahodou taky trochu potize. CPY nikde nenapsal, ze pasivni koureni neni skodlive. Jen napsal, ze 120 mrtvych diky pasivnimu koureni je naprosto nepodlouzene cislo. Cti to, co je napsane, ne to co chces aby bylo napsane ;-)
11:00
Danny_T: Re: zaslouží?
silhouette
Tohle nejen že bije do očí, to mně do oka přímo nakopalo.
"CPY nikde nenapsal, ze pasivni koureni neni skodlive"
"(CPY) 2008-11-11 14:15:55
Pasivne fajcenie vraj nieje skodlive...."
Takže si myslím, že narážky co se týče chápání psaného textu nejsou na místě. Pokud se někdo přehlédne, stane se a není to nic neobvyklého.

22:54
Zetto: Re: zaslouží?
silhouette
Omlouvam se LosCatmanosovi, citovany prispevek jsem prehlidl a myslel sem si ze se reakce vztahuje jen na CPYuv nasledujici. Sry :)
22:00
MAsSsTeR: Re: zaslouží?
silhouette
hele, nic proti kurakum a ani nekurakum nemam...ale mel sem dva stryce (dvojcata) jeden kouril jak fabrika a jeste k tomu chlastal, druhej se v zivote nedotkl alkoholu a ani cigarety, sportoval...umrel ve 40 letech na rakovinu plic...a kurak? este stale zije...
21:52
julius: Re: zaslouží?
silhouette
nebo můžeme přestat jezdit v autě, vem si kolik je autonehod a kolik potom platěj pojišťovny z našich daní
10:01
Tom_Molivan: Re: zaslouží?
silhouette
"To je jako urážet kuřáky" ahahaha :D urážet kuřáky :D .. to JE teda NEMORÁLNOSŤ :DD Sa divím, že vôbec bol schopný niečo také zo seba dostať... urážet kuřáky...
23:39
argon001: Re: zaslouží?
silhouette
hele kdyz to tak vemu, tak do ty doby nez sem zacal kourit cca 14 let tak sem mel 2× do roka chripku, od ty doby co kourim, sem ji nemel...
nechci rikat, aby me nekdop nenapadl, ze koureni je zdravi, ale neni jedno na co umrem? :-)
16:42
While: Re: zaslouží?
While
Není jedno na co umřem? Ahah, některé druhy smrti docela bolí. Ale proti gustu. :)
I don't know and I don't care.
16:33
Vrabecek: Re: zaslouží?
Vrabecek
Je rozdíl řekneš li někomu v hádce "blbče" a jinému ve srandě "píčo". Je li nadávka nadávkou záleží na více faktorech :) hlavně o tom jak je myšlena a chápána.

13:40
Danny_T: Když už tu máme tak krásný flame...
silhouette
Taky si všímáte, že začíná kouřit čím dál tím víc dětí? Nebo je to jen u nás?
A obzvlášť u holek mně to šíleně znechucuje. Stojíte ve městě, koukáte na nějakou hezkou holčinu a najednou vidíte, jak si zapaluje cigaretu... Osobně bych si v tu chvíli o ní ani modem neopřel.
14:35
Tjm: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Můj modem bych o žádnou holku ani nic podobného neopřel. Je můj, můj modemek...
Carpe diem! Carpe noctem!
17:50
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
:D tak pro dannyho, rroba, Paranoik a podobne:
hulim, nechci prestat.. muj boj
ste ajtaci, nechcete prestat.. vas boj
ale ja vas za to neurazim. Mate duvody k tomu bejt ajtak? Muzu postrkovat nebudte, nechte toho, pravda je k nicemu. Ale nebudu urazet. Z tech urazek potom vznikaj 40 kilovy holky co si myslej ze musej zhubnout. Pak treba kvuli tomu umrou, kvuli vasi pravde, ze jste si mysleli ze je ty urazky budou motivovat. Opovrzeni a urazky si nezaslouzi nikdo, o tom me nepresvedcite i kdyby vas tu bylo 300. A uz vubec si ne je nezaslouzej lidi kteri potrebuji popohnat. Oni to nepochopej ze to je pro jejich dobro. Je to stejny jako napsat ze vsichni informatici jsou StrasneSprostySlovo. Kdo z vas to pochopi ze to s vama myslim dobre??..
sry ze je to tak dlouhy
A pro ty co drogy nezkouseli ale mluvit o nich umej narame: Blablabla. howg
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
17:58
Danny_T: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Osobně se za "ajťáka" nepovažuji ;-) Jinak v tomhle případě by spíš šlo o zálibu nebo o zaměstnání. Nebudeš se přece smát číšníkovi protože je čísník nebo leteckému modeláři protože lepí letadýlka ze špejlí? :-) Jinak si myslím, že máš pravdu -> Určitě nejsem takovej, že bych se snažil dohnat někoho k sebevraždě jen proto, že kouří. Každopádně mi nedělá problém někoho upozornit, že si zapálil cigaretu na místě, kde je to zakázané :-)
18:13
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
Ono se nemusis snazit vis, nevis jak malo nekdy staci. Ale tak koureni budiz ale s tou nadvahou, kvuli takovymu "fuj ta je tlusta", co se ve spolecnosti docela prosazuje, jsem uz o jednu kamaradku prisel, druha se z toho nastesti dostala. A dodnes na to vzpomina jako na nejhorsi chvile.
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
22:08
Danny_T: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
V tom případě chápu, že reaguješ částečně podrážděně. Ale kvůli tomu, že mi někdo řekne, že jsem špek, sádlo, tlusťoch atp. přeci nespáchám sebevraždu. Mám v tu chvíli dvě možnosti -> zhubnout nebo rozbít hlavy kovovu tyčí všem, kdo to o mně tvrdí ( i přes to, že mají pravdu ). Ačkoliv se mi druhá možnost zamlouvá, osobně jsem zvolil raději tu první :-)
23:49
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
no tak registrovat se kvuli jedne diskuzi.. no prosim. Asi tak. Danny_T budes asi dost drsnej podle kecu.. napr koureni existuje uz hodne dlouho takze tak samo jak ty zacnes rikat ze te nekdo otravuje tim ze kouri "nekde" tak ja muzu rict to same o nekom kdo nekouri stoji ode mne 20 metru a prijde si stezovat proc tu kourim i kdyz kolem mne nikdo nestoji a po zemi se vali 50 vajglu (ja sam vajgly na zem nehazim). Jinak sam si asi zdatny jedinec s vybornou psychykou a prozil jsi krasne dectvi, tudiz te je ntak neco neskoli. Ale vem to tak ze nekdo kvuli "bezite" za kterou nemuze treba.. mam zname i ja jsem trosku pri tele ale zdrave (nastesti) ktere treba prarodice, rodice, teta.. proste nekdo je rozmazloval.. jak odecko jsem mel taky rad sladke to snad kazdy (netvrdim ze kazdy). No a na zakladni skole si prosli peklem.. vsimni si na koho je zamerena sikana.. na jedince jez vycnivaji z rady. Takze to o cem ty tu mluvis jak neni spravne a jak by to nepomohlo je proste normalni sikana oblecena do slusiveho kabatku schovaneho za tim co ty rikas. Proste pochop kazdy sme nejaky, mame svuj zivot, jeden a at si s nim udela kazdy co chce.. nikdo te nenuti bavit se s obeznimi lidmi kdyz se ti tak "hnusi", ale kdyz uz soudis podle obalu tak nekopej do toho co je uvnitr.. nech je byt.. ja mam nejake obezni pratele a nemuzu si s tezovat clovekjako clovek.. a to ze po kurakovi musis 3 hodiny vetrat.. nevim s kym se bavis ale asi to jsou dobre hovada.. staci mit sparvne hygienicke navyky, obcas si i vyprat a zarucuju ti ze vetrat nemusis... a to vim moc dobre protoze ma kamarady zaprisahle nekuraky a nikdy si nestezovali a ja sam citim kdyz nekdo smrdi po cigaretach (vydis kurak a taky m ito smrdi).. proste a jednoduse nech dychat lidi co ti nezapadaji do skatulky krasn ia dokonali.. cau.
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
23:52
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
pardon za vsechy hrubky co se tycou chybejicich pismen a mezer.. jsem po dvanactce a rano zase vztavam.. pravopis si neomluvim bohuzel.. neni moje silna stranka.
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
01:59
Danny_T: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Bude Ti stačit, když Ti řeknu, že jsem za poslední dva měsíce zhubl 20 kilo? :-) Drsnej určitě nejsem, ale baví mně si tu s Vámi povídat už jen proto, že v diskusi přes internet odpadá spousta překážek, které se běžně vyskytují v osobních rozhovorech. A když tu možnost mám, tak proč ji nevyužít? :-)
06:13
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
To ze jsi za posledni dva mesice zhubl 20 kilo znamena co? bud Si byl pri tele a ted si to zredukval nebo jsi ted asi dost vychrtli.. volim prvni moznost a hned nastal ten pripad.. jako treba Kdyz kurak kouril "obtezoval" tim lidi ale nedbal na to co mu rikali.. prestal a ted nabada kuraky aby prestali (protoze mu to smrdi,vadi,atd a pri tom kdyz kouril sam mu to nevadilo,nesmrdelo) je to takova obracena logika, nebo spis, dokazal jsem prestat tak ted se muzu nad ostatni povysovat, ale jak? Jo budu jim to zakazovat, proste smat se nedostatku ktery sem ja dlouho dobu mel ale nakonec jsem se z nej dostal... byl jsem pri tele trefovali se do mne.. nesnasel jsem je. A uz nejsem pri tele pridam se k nim, mam je rad, budu se trefovat do lidi pri tele. :D to mi prijde k smichu takova zasadni zmena postoje, teda pokud si sam nebyl pri tele a nedelal sis srandu z obeznich lidi :).
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
12:12
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
hezky ze te to bavi ale moc peknejch veci si nam nerek
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
13:30
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
nechcu nekomu nic vsz?tepovat jen nabadam ze nekoho urazet, snizovat mu sebevedomi atd neni moc dobry postup jak mu pomoct kdyz nezname psichyku daneho jedince... je fakt ze vojna je instituce kde se toto uplatnuje a opravdu z nekoho udela chlapa.. naopak z nekoho trosku ze ano.
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
13:59
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
souhlas :)
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
18:34
loooooller: slovo psichyku mě fakt bere za
silhouette
slovo psichyku mě fakt bere za oči:/... názor budu mít ale dole, až to dočtu všechno:D
"Hodiny psychologie a filosofie jsou hlavně o diskusi, tak mlčte!!!...."
22:57
Danny_T: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
No Ty taky ne když stojíš na straně nemoci :-P Když Ty hájíš obezitu (ano, přiznejme si že nadváha je od jisté míry nemoc - nebo se mi to taky bude snažit někdo vymluvit? ), jiní tu hájí kouření a z něj vyplývající nemoci dýchacích cest. Nemůžu se pořád zbavit dojmu, že mám pravdu... Ale klidně mně přesvědčuj dál :-) Pokud je někdo nemocný a vědomě se neléčí, pak je to svým způsobem sebevrah. Nějaká ta urážka už uškodit přeci nemůže ne?
23:43
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
uvedom si ze vlastni zivot je vec ktera je jen tva a jak si s nim vynalozis je tudiz jen tva vec. tak se starej o to jak ty zijes a udelej si to tak jak chces ty.. pokud to nekomu staci tak ja ksi to udelal prosim.. neurazej lidi za to jaky ziji zivot pokud tim svym zivotem primo neohrozuji nebo neznehodnocuji zivot ostatnich, zlodeji tadada atd... tak samo jak si stezujes na koureni muzes nadavat na spolodiny vznikajici pri vyrobe energie v tepelnych elektrarnach, budeme kvuli toho bez proudu? Smog aut... budeme chodit vsude pesky i kdyz to bude trvat nekolik dni? Ozonove diry, freony - spraye.. ano budeme smrdet aby nevznikali ozonove diry.... pokud jsi takovy mravokarce tak by pro tebe bylo asi nejlepsi vratit se do pralesa ze? papas co koupis v obchode? chutna? nechtej vedet co to obsahuje.. rozhlidn ise .. mas strasne maly obzor :)
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
23:56
Danny_T: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Papám co koupím v obchodě, chutná mi to, a vím co to obsahuje - právě proto jsem si to koupil. A kuřáci můj život znehodnocují ;-) Co se týče zplodin vypuštěných do ovzduší při výrobě energie, jistě by stálo za to je omezovat (o což se tedy alespoň navenek snaží EU) - ale má cenu to srovnávat s naprosto bezúčelným kouřením cigaret? Asi ne...
08:17
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
aha takze ty si kupujes ty vyrobky kvuli toho co obsahuji jo? tak ted si m bud nepochopil nebo si opravdu vsezravec jak ma byt ... bezucelne koureni cigaret je zlozvyk jako kazdy jiny .. kousani nehtu atd... konecne by ses mel srovnat s tim ze cigarety byly, jsou a budou a s tim neudelas nic, vadi ti koureni, chod do nekurackych hospod ( vim ze to vypada jako diskriminace nekuraku ale neni to tak). Jak rikam sam mam zname zaprisahle nekuraky a neresi to tak jak ty, asi nejsou tak "precitliveli" pokud chcou jit do hospody kde to mame radi tak uz predem vi ze se tam bude kourit a ze ja budu kourit, ale nestezuji si. Splodiny vypustene pri vyrobe energie budiz.. ale vyfukove plyny? to tu bude jeste dost dlouho.. a schvalne stuj 5 minut 3 metry od kuraka a 5 minut od auta ze ktereho se kouri...
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
11:56
Danny_T: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Proč bych se s tím měl srovnávat? Panebože co to tu na mně zkoušíš? :-D Dovolím si další z nesmyslných a naoko "věcných" příkladů: Když Tě někdo kopne do nohy, tak se s tím "prostě srovnáš" nebo ho kopneš taky?
ad Dikriminace nekuřáků v hospodách: Nekuřáci v hospodách diskriminováni jsou, nevím, cose mi tu snažíš nalhávat. Rozhlédni se po okolních státech EU a po připravovaných vyhláškách/zákonech české vlády. Pokud vše dobře dopadne, odzvoní kuřákům ve stravovacích zařízeních i v ČR.
A k té "podotázce" ohledně jídla -> ano, než něco v obchodě vložím do košíku, přečtu si nejdřív složení a až podle něj se rozhoduji o následné koupi.
22:18
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
danny ja se nechci bavit o diskriminaci, na to tu mame jine skupiny ktere radi uzivaji toto slovo jako napriklad romove ja radsi cigani. Uznavam ze asi neni prijemne kdyz jsi nekurak a musis cuchat ten kour a to vse kolem .. existuju i podniky kde je koureni zakazano a tam se muzes najist, vypit si pivko v klidu bez toho aby te nekdo obtezoval. Takhle je t otvrzeni proti tvrzeni, jinak nemyslis si ze slovo Zakaz nema daleko od slova diskriminace, mysli mto jako pojem. Kdyz nekomu zakazes neco diskriminujes ho... ale to je jedno je to jako ja vlezu do nekuracke hospody a zacnu si stezovat ze mne diskriminuji tak stejne jak oty vlezes do kuracke a nadavas ze diskriminuji tebe .. a rekni m ikde je to vice na miste :) Uznavam koureni je hnusny zlozvyk ale co udelas... nebudu te presvedcouvat koukam ze si tvrdohlavy jako ja.. dobre sme si pokecali kazdy mame svuj nazor a jakozto zasadovy clovek si ho nenecham vyvratit :) Jinak osobne vykourim posledni dobou tak dve cigarety denne jednu po praci a druhou doma.. a staci mi... takze zas tak moc nekuraky neobtezuju :D
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
22:35
Danny_T: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Ale rozhovor to byl hezkej, nebo snad ne? :-D A stejnak se nejvíc divím tomu, že nám to modi nezatrhli... :-D Dostat se od vyhazování hadrů pomalu až k řešení menšin v týhle republice... no prostě super :-D Díky za rozhovor, každý asi půjdeme svoji cestou ;-)
23:24
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
Jojo nebylo to nic osobniho jenom slusna vymena nazoru :) Tady vidis jak vsechno navazuje a souvisi jedno z druhym :D Ale pravda dobre sem si pokecal :) A s tema moderatorama.. taky se divim.. skodaz e sme to utli myslim ze by to mohla byt klidne nejkomentovanejsi citace :D
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
08:20
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
a mimochodem... chces bojovat proti nemoci "obezity"? tak zacni bojovat s jejim tvurcem, ve sve podstate je to take nemoc a je to "stres"...
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
11:19
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
kuraci ti znehodnocujou zivot? kdybys potkal tygra ten by ti znehodnotil zivot.. dej si relax a uvedom si ze si treba chytrej ale porad jenom hromada masa tak si nestezuj na trocha koure
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
12:22
zpar: Re: Když už tu máme tak krásný f...
zpar
enrey tohle bylo dobre :D u citace jsem se nesmal ale u tohohle komentare jo :D;)
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
12:03
Celer: Re: Když už tu máme tak krásný f...
Celer
enrey hele teď si to vyřešil.:D
lamer+facebook = fail
14:19
killka: Re: Když už tu máme tak krásný f...
killka
"Nějaká ta urážka už uškodit přeci nemůže ne?" pri vsetkej ucte, toto podava vyrazny obraz o tvojom intelekte...
Všetci mali ruky od krvi, iba ja hubu....
14:17
killka: Re: Když už tu máme tak krásný f...
killka
tak to sa tes na pekny jojo efekt...
Všetci mali ruky od krvi, iba ja hubu....
20:25
Danny_T: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Tohle zase vypovídá něco o Tvém intelektu ;-) Nejspíš si nemáme co vyčítat...
14:40
LosCatmanos: Re: Když už tu máme tak krásný f...
LosCatmanos
Srovnáváš dvě nesrovnatelný věci. Jak tě omezuje takovej ajťák? Nijak. Naproti tomu mě kuřák omezuje neuvěřitelným smradem, vyfukuje jedy, které mě nutí dýchat (a neříkejte, že to nezanechá žádné následky - nejde jen o rakovinu plic), finančně rujnuje zdravotnictví, znečišťuje okolí...
RIP Zidane
15:36
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
To byl priklad, taky ti nenadavam za to ze si ajtak. Jestli te omezujou kuraci udelej par kroku. Ale o koureni to neni to tam dal zas jenom jako priklad Madein nekde na zacatku jako srovnani s tlustejma lidma. Obezni te preci neomezujou ne?
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
22:13
SUK: Re: Když už tu máme tak krásný f...
SUK
Jestli te omezujou kuraci, udelej par kroku. Pokud stojej prededverma do budovy (skola) kam chces jit, najdi si jinou skolu! Tomu rikam pristup, ja te neomezuju, jdi jinam a uz na tebe smrad nejde... nemelo by to bejt treba nahodou obracene? Ze by mel odejit kurak o kus dal?

Jinak k citaci - urazka to mohla bejt leda v pripade, ze to bylo smerovany na nejakou chudinku zenskou nebo precitlivelyho chlapa. Jinej clovek s tim bud neco udela nebo se s tim proste smiri... ale - nehodnotim...
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
15:21
LosCatmanos: Re: Když už tu máme tak krásný f...
LosCatmanos
To je kohokoliv věc, jestli je obézní, mě to nijak neobtěžuje. Obezní člověk mě taky pomalu netráví hnusným kouřem.

Proč bych měl já udělat pár kroků? To kuřák by měl mít aspoň tu slušnost a jít pryč.
RIP Zidane
11:26
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
muze, nemusi.. ty nechces stat blizko nej, jemu je to jedno.. tak ty by ses mel snazit bejt nekde kde ti to vyhovuje protoze to je preci tvuj zivot, jeho povinnost neni predvidat co chtej ostatni, stara se sam o sebe
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
14:33
Braniik: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Totálna blbosť. Je rozdiel starať sa sám o seba a byť bezohľadný - taký si práve ty. Neviem ako by si sa cítil, keby ti niekto začal srať pod nohy. Pravdepodobne by si ustúpil tých pár krokov, ale považoval by si jeho správanie za ok?
18:23
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
kdyz by to hovno odval vitr tak at si sere kde chce
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
16:22
nakopnuta_sova: Re: Když už tu máme tak krásný f...
nakopnuta_sova
Doufám, že by to hovno vítr odvál tak dobře, že by tě plesklo do ksichtu. A byla by to tvoje vina, žes tam stál, je to tak? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:23
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
kdyz by to hovno odval vitr tak at si sere kde chce
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
16:21
nakopnuta_sova: Re: Když už tu máme tak krásný f...
nakopnuta_sova
Jo, jemu to je jedno, protože mu ohleduplnost k ostatním nic neříká. Proto je mu to jedno.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:20
killka: Re: Když už tu máme tak krásný f...
killka
ako ta obmedzuju obezni ludia?
Všetci mali ruky od krvi, iba ja hubu....
15:12
rufuss: Re: Když už tu máme tak krásný f...
rufuss
To by mě taky zajímalo...
I believe in power of Fel Empire.
17:34
enrey: Re: Když už tu máme tak krásný f...
enrey
nevejde se do vytahu :)
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
22:24
Danny_T: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Né že bych tu chtěl znovu rozpoutávat další diskusi. Ale zkuste si někdy v červenci ve starý Karose bez klimatizace sednout k okýnku a vedle sebe si posadit pořádnýho "tlusťocha". Řekněme alespoň na lince Praha<->K. Vary. Hnedka změníte názor ;-)
20:51
saft: Re: Když už tu máme tak krásný f...
silhouette
Ještě horší je libít se s kuřačkou po tom co si zapálila... Fakt hnus...
23:25
zpar: 4 misto
zpar
krasne ctvrte misto v nejdiskutovanejsich :D
Nemocné tělo potřebuje lékaře, nemocná duše přítele.
13:12
Danny_T: Re: 4 misto
silhouette
Neboj... ono to ještě poroste. Ještě není všem dnům konec :oD
10:27
Maarthy: Cože?
silhouette
To si jako děláte srandu. To mi jako chcete říct, že tenhleten neškodnej příspěvěk rozpoutá takovouhle lavinu komentářů? :-)

Jinak +
23:48
TomsonTom: Flame
TomsonTom
Opravdu se omlouvám, že jsem svým jedním příspěvkem (první k této citaci) dotáhl tuto citaci na 4. místo v nejdiskutovanějších. To jsem opravdu nechtěl a omlouvám se těm, kteří nemají rádi flame. :-[
Linux is like a teepee: No gates, no windows, apache inside.
18:34
MrTrik: Priznam se hned
MrTrik
...jsem kurak...je to jeden z problemu civilizace,ale ono je jich vic,jako napr.chlast se kterym jako republika jsme na prednich mistech,dale rozsirene drogy mezi mladezi at takove ci takove,splodiny z aut z kominu,globalni oteplovani (a ze PC vyda tepla pri provozu)a kotel dalsich,jako stres,obezita,anorexie,proste ruzne nemoce...atd...jmenovat bych toho mohl dale...to vse stoji penize a neee male,kazdy mame jiny nazor,ale tu ho nevyresime,tak kdo cte tyto komentare muze udelat to ze se zamysli a nejak se k tomu postavi a nebo ne...spis by melo jit o diskuzi k te citaci a ono se to tu roztalo na vicero stran

...me se spise nelibi ,kdyz v citaci bylo pripomenuto "charita" ,neeee vsak,ze to bylo pripomenuto,ale ve spojitosti,ze jsou globalne tak velke rozdily mezi lidma,ze nekteri nevi coby a nekteri umiraji hlady :-(

...dale me dost stve kdyz jdu po ulici a tam vidim nejakou zbirku na nejake nemocne,ci neco tomu podobneho a pritom vlady davaji tolik penez na pamatky,kostely atd. co osobne me vubec nic nerika a vidim v tom jen vyhozene penize a diky tomu i zmarene zivoty :-(

...uzavrel bych to tim,ze je hodne spatneho a minimalne dobreho,proto je nutne se radovat z malickosti a zit s nadhledem a vzajemnym respektem .
Popis: ...příští týden se přijď zeptat,kdy se máš na to přjít zeptat...

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6341 dny

Hláška #2256

<Ichey> musím vymyslet rozlučkov


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1868 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2073 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2288 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 10 hodinami

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 31 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.