Detail hlášky #26538

<a> jak sakra na tom applu zjistím výkon počítače?
<b> budeme-li postupovat klasicky jako za old school časů? Pravý klik a vlastnosti
<a> ehm...
<b> jo aha, tak levý a vlastnosti

Komentář: Zjišťujeme co umí náš nový MAC

Informace o hlášce

Datum přidání: 28. 12. 2008
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Harys, Griffon, love--sucks, wraX, cubik, Sargon, Acorp, wegas, NtCat, -TooM-, ScOrPiOn9, Danik02, PavlinII, beorn, ciakval, Kogaku, ubozak, saft, Lur_Raven, w3m, kollma, ArMinO, _Juan_, Krencl, robbo99, lerra, Nevermore, Celer, oOJoKeROo, Radek9, GH0ST, Krysoletka, Slay, ZZETHOR, incucu, KaseO, Sttanley, Danol, marmaduke28, Groove, Ptolemaios, Pajusa, sekana, ichabond, f_fabregas4, TomEF, abouttabs, tomikdvorak, Danny991, Mysharr, Hammer, Wimpo, DMDave92, DMRaper, popik34, Severina, miloso, Renee, Skay, vexta, AMD, gensilver47, Sobosss, skeblik, Sally, dwander, blueW200, Mirator, Dejf21, Cinvor, Fatal1t, domvala, Accept, Wauder, corwin_x, Bart, Ondruch, viacik, fabiocz, Snake, Lamer666, besanek, mike2406, Lecco, Miss_Amazing, bumbik, DARTHPraetorian, Euriass, Orlan, Apophis, Matesss, Morv, Lemra, kojak, Myska, Laurelinad, Vej13, Cejda, qwertzuio, Mr_Speedy, bosorka, Mimalu, repley, pali6, McBobr, Devler, sirarag, PhenixSk, Herda, rendlik, Pajasas, e-litt, bee, DragoonX, chylex, Ruprecht, Kethryn, Nekromancer, Metodej, Niika69, soustruh, kachnis25, Wery, zulik, crooty, bkbosorka1, Hamagen, Ejmin, hAssassin, kecal_op, Anti, Waco, jurda, Lida79, Cubis, inkara, Janca, vinczenzo, Bazim, anela, Highlander, Lei, Hroner, kuras, Bety888, Stevecek, harpel, spiderpig, Shark94, RAF47903, N3mesis, Ozzy, aewin_cz, Kagero, Ciko, forceLord, freferg, tommander, Goodlike, tocra, hostar, Charly, Marty008cz, Deefik, Marcus7, lennyd, vaevictis, ScH0ll_kIll3r, bradl3y, zelvak, YDraigGoch, Lorandel, Deianeira, Finarfin, Trigger, anezkaceska, R4d3cK, psychous3, BooBee, TheReptalek, sendvo, Beerius, genius920308, Blanium, Thargas, Milhauzz18, Rimmoncze, Ripper, Kreveta, WellBloud89, Kwisatz_Haderach, Foxtrot, despy, TidO, Komunard, dorry, Danad, Kapitan, piol, TuzkaDruha, jezzy, Elisabetha, Liman, nitram1234, GorTavaro, Finer5950, CrazzYdiot, Zelvi, oprs, kapoka, jozovec, Elgurth, Witek, jogino 599 pro a Tinnarr, nafren, Derfight, Mackie, hasahm, Taran, Traitor, Lahvout, MistrBuBak, zakolu, TEDY, jursmi, teye, Gorkil_the_goblin_king, czKarlos, JerichoBM, barney33, BMJackal, tristaver, Derevin, vasek004, freaky_tomato, smrduty_kojot, albona, HateMePls, deemarc, queeny31, Lugi, Maerlyn0, Liquor, PinkFOX, Gasert, kbtmichal, pavelnop, yannush, Sed, Toblakai, Gego, tik-tak-cz, lilo, petya, Maty991, Nikeman, aalfred, Keeehi, yackiee, ladys91, Altair, FrenkyB, matrix17, Aelin, scarlaxx, zgrossl, killercat, kapriiik, n3olin3, calexman, tomzi, Piitr, Stickman, hater, tobytja, SmallMongoose, Trungsi, peto7532159, CarpeNoctem, Annacerv
261 proti
V oblíbených: bumbik, Apophis, TuzkaDruha 3 uživatelé
Oblíbenost: 66,50 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

02:06
jenda^^: Variace
jenda^^
Další z mnoha variací na ten rozhovor "co můžeš udělat na PC co já na MACu ne?"...
Jinak ale velice pěkně podané, takže se zdržuju hodnocení.
Šli dva a prostřední upad. ROFL xD LOL
09:48
Quanti: Re: Variace
Quanti
jo, tohle má své kouzlo :D
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
08:09
CPY: Re: Variace
CPY
Nuz tazko povedat co nema mac okrem hier kedze uz aj ich mysky su ako na PC :)
Aj mac je pc, ja uz ani neviem co je v tomto za bordel, popreplietane myty povery ohovaranie a realne fakty nikdy, ked sa diskutuje o dvoch veciach subjektivita je king, btw presiel som kopou macou a pc takze mam dobre porovnanie.
21:29
Sally: Re: Variace
Sally
pravej klik... na mac fakt nejde:D
cake is a lie!
12:07
Simkin: Re: Variace
Simkin
Jde... :)

btw. Mac je sice po technicke strance PC (a ted vic nez kdy jindy, kdyz jedou na Intel platforme), ale nicmene je tam jeden zasadni rozdil, Macy nemaji BIOS, ale EFI... ;)
hacky/carky po me nechtejte, nedockate se jich
19:37
miloso: Re: Variace
silhouette
Díky bohu… :-)
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
20:18
krupy: trapní woknaři
silhouette
no na PC i na MACu můžeš napsat "uname -a" do příkazového interpreteru a ono to vrátí verzi kernelu, čas jeho kompilace, jméno systému, počítače atd...
ale na PC to v 98% nejde bo tam je nějaký nenormální operační systém, kterému normy od IEEE, ISO, nebo IETF nic neříkají a jeho vydavatel mnoho svých děl ukradl a pak vydával za své. A navíc si mermomocí ta společnost udržuje monopol.
Ještě že mám možnost svobodné volby zvolit si svobodný(dle RMS) operační systém a jiný svobodný software.

zkrátka: win XP == NightmareOS
win vista == Nightmare+DRM OS
MAC OS X == DRM+noob OS
kterákoliv GNU/Linuxová distribuce: hlavně že mám svobodu

všem macařům bych doporučil smazat MAC OS X a dát tam GNU/Darwin když se už brání linuxu
01:56
miloso: Re: trapní woknaři
silhouette
Všem GPL fanatikům bych doporučil vyzkoušet Mac OS X alespoň na pět minut a následně si do své hlavinky doinstalovat balíček „forbearance”, aby jim docvaklo, že zatímco jim nejvíc záleží na svobodě (a neříkám, že je to špatné), jiní preferují naprostý komfort, pohodlí a funkčnost.

Poslední řádek je, mimochodem, totální perla. Jednak nic jako GNU/Darwin neexistuje, jednak, uvážíme-li, že ses jen nešťastnou náhodou přepsal a myslíš „GNU-Darwin”, tak to je, cituji Wikipedii, „… a project to package applications for the Mac OS X and Darwin operating systems.”, a konečně, pokud jsi vlastně myslel jen „Darwin”, tak… snad ani nemám slov.
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
09:51
Quanti: Re: trapní woknaři
Quanti
mimochodem, taky preferuju komfort, pohodlí a funkčnost a na masoxu jsem se mohla ne po 5 minutách, ale po 3 dnech zbláznit. Ne pro každého je komfort totéž a mě macovská specifika a jejich přístup "my nejlíp víme co chcete" dost irituje. Pár dílčích věcí se mi tam líbilo, ale masox jako hlavní OS, ne, dík...
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
19:22
miloso: Re: trapní woknaři
silhouette
Um, jo, já se asi nevyjádřil úplně přesně. Spíš jsem myslel, že pro mě osobně (ne pro každého) je Mac pohodlný a pokud tomu tak je, je mi lautr jedno, jestli je věc svobodná nebo není. Svoboda pro mě samozřejmě plusem je, ale abych preferoval svobodu před komfortem (subjektivním, opět), to po mně nikdo chtít nemůže, masochista nejsem.

Tím chci říct, že považuji za šťastné ty, kteří našli pohodlí na svobodném operačním systému, neb mají oboje. Já to však nedokázal :-)

Snad už je jasnější, co jsem chtěl říct :-)
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
09:00
Quanti: Re: trapní woknaři
Quanti
jasně, já jenom pro upřesnění :) nemám ráda fanatismus jakékoli podoby a jsem přesvědčená, že pro spoustu lidí (přesněji řečeno pracovních využití, viz komentář pode mnou) je MAC ideální. Akorát ne pro každýho :)
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
01:48
motobiker: Re: trapní woknaři
silhouette
Ja uz jsem tu o tom jednou psal, ale asi to dost zalezi na tom, co clovek s pocitacem chce delat. Pokud ho pouziva na relativne normalni praci, pak je mac velmi prijemny a prakticky. Omezeni ve smyslu "my vime, co je pro vas dobre" spravi par volne stahnutelnych programu. Napriklad prehravac DVD je na prd, VLC player prehraje vsechno, i to, co nekdo zkusil zakodovat.

Ale holt pokud nekdo ma u pocitace sroubovak misto sklenky vina a je na linux zvykly, at ho pouziva :-) Neni duvod se hadat a pokud kazdy touzi po jinych vlastnostech operacniho systemu, asi se neda najit idealni.
Obama Lama Duck
08:13
miloso: Jo, vidíš, to jsem ještě chtěl
silhouette
Jo, vidíš, to jsem ještě chtěl do své malé slohové práce zakomponovat.

Proto je dobře, že máme dnes možnost výběru, že si (přinejmenším většinou) můžeme zvolit, s jakým operačním systémem chceme pracovat, že si můžeme zvolit ten, který vyhovuje nám. V úplně ideálním stavu samozřejmě nejsme, všichni víme ;-) Ale mohlo by být mnohem hůř.
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
08:14
miloso: Re: Jo, vidíš, to jsem ještě cht...
silhouette
Jejda… To měla být odpověď na motorbike-ův příspěvek, a rozhodně neměl být poslán dvakrát. Omlouvám se, mohl by někdo, prosím, můj omyl napravit? Díky :-)
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
08:20
CPY: Re: Jo, vidíš, to jsem ještě cht...
CPY
Nuz moderatorom sa nechce implementovat edit a delete na prispevky bez odpovede tak zial musime sa vyhovarat ked nieco preklikneme.
08:14
CPY: Re: trapní woknaři
CPY
Musim to takto napisat: ty si cisty prijebany kokot.
Ako vazne nutil ma niekto instalovat MAC OS, Windows alebo iny system? NIE!
Ludia si slobodne volia co chcu mat na svojom pc. Ide o to ci chcu za to platit alebo nie.
08:16
miloso: Re: trapní woknaři
silhouette
Uh… To jste vážně chtěl reagovat na můj příspěvek, nebo jste se uklikl? Já přeci svobodu výběru operačního systému chválím!
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
09:03
Quanti: Re: trapní woknaři
Quanti
fakt? já bych si za linux klidně i něco zaplatila (teda zas ne tolik, abych si kupovala enterprise distribuce, to přiznám :D), pokud by bylo zapracováno na některých věcech. Mně vyhovuje filosofie ovládání, ne primárně to, že "je to zadarmo". Mám XPčka, koupila jsem si je, ale zapínám je tak jednou za rok, když mám chuť pařit fish fillets :)))
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
09:36
Apu: Re: trapní woknaři
silhouette
Mam silny pocit ze fish fillets (1 a next generation) je primarne na linux ;)
Ale 2 je stejne lepsia :)
Your computer has been infected by virus. Please, pour hot tea to the CD-ROM.
20:40
Bosf: Re: trapní woknaři
silhouette
pravda,fish fillets 1 (!) jsou na linux,o Fish fillets 2 nevim,ale pres wine by sly urcite :)
12:26
Smokie: Re: trapní woknaři
silhouette
Ja mam Ubuntu a mam slobodu, komfort, pohodlie a aj uplne funkcnost ;)
09:49
Quanti: Re: trapní woknaři
Quanti
prosímtě, zalez a nedělej normálním linuxákům ostudu...
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
20:51
krupy: Re: trapní woknaři
silhouette
asi jsem stallmana interpretoval špatně :(
20:21
LosCatmanos: Re: trapní woknaři
LosCatmanos
Když si přečtu tyhle kraviny, tak vidím rudě...

98% = nenormální? Chtělo by si to přečíst definici slova "normální". Víš co má dělat správná komerční společnost? Generovat zisk. Udržení monopolu jí v tom pomůže (ale i o tom, jestli Microsoft má monopol, by se dalo polemizovat - je zde konkurenční prostředí, ale stejně jako v jiných odvětvích nefunguje dokonale). O krádeži bych být tebou taky nemluvil tak jistě...
RIP Zidane
21:13
krupy: Re: trapní woknaři
silhouette
no třeba kdyby BSD nebylo pod BSD licencí tak by jsme ve windows dlouho čekali na TCP/IP. ale to není krádež v pravém slova smyslu.
první řádek kravina není, za tím si stojím. U zbytku jsem se unáhlil(očekával jsem že citace neprojde a moje kecy odnese čas)
a že DRM je hnus, to je jisté. Monopol jsem myslel na desktopu. Na serverech a superpočítačích je to jasné. Zkus si taky sám napsat nějakou věc, třeba jak ti vista povolí přistupovat k mediálním souborům a pomocí systémových nástrojů prlomí DRM na filmech, hudbě a hrách. Není to jen tak.
08:16
CPY: Re: trapní woknaři
CPY
Radsej chod niekam inam. Nech tu uz neotravujes ludi.
12:23
LosCatmanos: Re: trapní woknaři
LosCatmanos
No, pokud se vývojáři Windows zeptali autora na svolení použít TCP/IP, tak nevidím problém a neoznačoval bych to za krádež. Stejně tak pohádky, kterak Microsoft ukradl Xeroxovou technologii.
"Monopol" není to spávné slovo, lepší je slovo "většina". Ano, na desktopech má většinu, na serverech má většinu zase unix-like (ale windows zde taky má nemalý podíl - mimochodem, já bych se při rozhodování, co dát na server asi zapotil, serverová verze windows mi nesedí, linux taky ne).
DRM nemá moc spojitostí s OS (přiznávám se, že jsem tunhle část tvého příspěvku nějak nepochopil), ale budiž. Před přechodem na Vistu (používám ji bez reinstalu více jak 1,5 roku) jsem slyšel hodně pohádek, jako že Vista bude Microsoftu odesílat informace o tvých datech, o tom, jaké písničky přehráváš, že Vista bude blokovat nelegální multimediální soubory. Zatím sem se s ničím takovým nesetkal, díky firewallu vidím veškerou komunikaci ven a za 1,5 roku jsem nezaznamenal ani jeden pokus kontaktovat MS ani žádný problém s přehráváním multimediálních souborů nebo s instalací nějakých programů.
XP byl dobrý systém, ale tak před 4 lety. S linuxem (Slax, Ubuntu, SLES, Fedora, Gentoo) mám taky docela dost zkušeností, používám ho na serverech, ale na desktop bych si ho nedal. Mac Os jsem používal pouze jednou ve škole, od té doby se mu vyhýbám, nemám rád Apple...
RIP Zidane
13:05
miloso: Re: trapní woknaři
silhouette
Svolení nebylo třeba, vizte http://cs.wikipedia.org/wiki/BSD_licence :-)

Co se Vist týče, dovolím si jen odkázat článek http://www.abclinuxu.cz/blog/Robert/2006/12/analyza-nakladu-spojenych-s-ochranou-obsahu-ve-windows-vista; ač si netroufám hodnotit, nakolik se zakládá na pravdě, nebo nakolik jsou již jeho části minulostí (koneckonců, jedná se o článek z roku 2006), musím uznat, že jej přeložil člověk, jehož respektuji a vím, že by nepřekládal něco, co by bylo jen snůškou lží.

A k filtrování Internetu: na to netřeba (pomyslných) zásahů Vist, na to si vystačíme, my evropští blázni, sami :-(
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
13:06
miloso: Re: trapní woknaři
silhouette
Vrr, ten středník samozřejmě nemá být součástí odkazu…
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
21:19
krupy: Re: trapní woknaři
silhouette
A jestli mi chcete nadávat do fanatiků tak klidně. Sám věřím že si každý najde cestu k svému oblíbenému operačnímu systému. Vadí mi jen jak někdo používá windows a shazuje menšinové OS. Myslím že citace na lamerovi by měly být v duchu citace č. 1.
08:18
CPY: Re: trapní woknaři
CPY
Ty si cisty kokot ale uz vazne fakt. Vzdy su flamewar aky je linux uber cool a aky je windows napicu dokonca aj od ludi co frcia 100% windows positive.
Neviem kto ti vykradol este aj tu slamu z hlavy co si tam mozno niekedy mal.
12:27
LosCatmanos: Re: trapní woknaři
LosCatmanos
Fanatik je někdo, kdo je pro věc tak zapálen, že se ani nedokáže zasmát vtipům. Ano, jsem windowsář, ale pokud se najde inteligentní vtip na windows (ne tisíckrát opakovanej), tak se rád zasměju.
Docela dost si všímám, že nejvíce jsou při vyvolávání flamewarů vidět linuxáři (bohužel shazují tím tu polovinu, která nemá důvod flame rozpoutávat), narozdíl od windowsářů.
RIP Zidane
15:56
Quanti: Re: trapní woknaři
Quanti
mám teda opačné zkušenosti, ale to v téhle chvíli není nějak podstatné :)
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
01:14
pako: Re: trapní woknaři
pako
Hm, a koho myslis ze to zaujima?
00:28
magalhao: Na novym Macu pravej klik jde,
silhouette
Na novym Macu pravej klik jde, takze uz to neni vubec vtipny
15:54
Jakubisko: hmm
Jakubisko
Čtu si to na MacBooku a jelikož mi pravý klik záhadně funguje, tak mi to taky asi nepřijde vtipný...:/
Ne.
21:27
plado: Re: hmm
silhouette
ale fungoval aj za "old school časů"?
a taka mala otazka (s mac os nemam vela skusenosti) - je mozne hore uvedenym postupom zistit vykon danej mashiny?
01:21
Jakubisko: Re: hmm
Jakubisko
za old school údajně ne, ale to já už nezažil :) zkoušel sem pravý klik na plochu a nic jako vlastnosti tam není :) Je to v nabídce...něco jako start... ale momentální vytížení CPU a RAM, to jsem ještě nějak nevykoumal :) nebylo potřeba zatím
Ne.
08:46
miloso: Re: hmm
silhouette
No, co já vím, tak pravý klik funguje už mnoho let a i předtím tady „něco jako pravý klik” bylo, a sice kombinace „Ctrl + levý klik”.

Příkaz „uname -a” vlastnosti počítače nevypíše, to už bych spíš použil aplikaci „System Profiler” (součást Mac OS X) na zjištění údajů o hardwaru a „Activity Monitor” (taktéž) na zjištění aktuální zátěže systému.
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
09:29
arxarios: Re: hmm
arxarios
Velmi pekne Ti dakujem! Vacsinou pouzivam na Mac-ikovi mys a bez nej som mal len jeden problem, ako ulozit obrazky z web-u bez mysky. Ctrl+klik
Este raz, dik!
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
09:51
miloso: Re: hmm
silhouette
Za málo :-)
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
08:13
miloso: Jo, vidíš, to jsem ještě chtěl
silhouette
Jo, vidíš, to jsem ještě chtěl do své malé slohové práce zakomponovat.

Proto je dobře, že máme dnes možnost výběru, že si (přinejmenším většinou) můžeme zvolit, s jakým operačním systémem chceme pracovat, že si můžeme zvolit ten, který vyhovuje nám. V úplně ideálním stavu samozřejmě nejsme, všichni víme ;-) Ale mohlo by být mnohem hůř.
There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.
15:03
krupy: rofl
silhouette
flamevar se podařilo rozpoutat :D
00:55
BlastFX: Come in peace
BlastFX
Já jsem dlouha patřil k těm idiotům, co všude pokřikují, jak je Microsoft na píču a linux rulez, pak jsem si linux nainstaloval a zjistil, že v ty windows nejsou zase tak špatné a kvůli tomu, že jsou nejrozšířenější platformou, jsem se k nim zase vrátil. Teď jsem si nainstaloval Windows Vista Ultimate x64 a jsem maximálně spokojen. Systém je výkoný a stabilní, jediné, na co si ještě zvykám je překopané nastavení (bohužel je pravda, že ne všechny operace je možné provést přes grafické rozhraní a tak jsem začal mnohem častěji používat command line) a pokud jde o nějákou tu nekompatibilitu driverů, tak s tím si umím poradit a těch pár vyjímečných zdržení mi za ten celkový komfort stojí. Tím ovšem neříkám, že ostatní OS jsou špatné; s MAC OS X nemám téměř žádné zkušenosti a pokud jse o linux, je pravda, že má své chyby (a není jich málo), ale zase většina jeho uživatelů je schopná si je opravit. Mě vyhovují Visty, ale každý ať si vybere co chce a už se tu nehádejte!
I believe in power of Windows Vista.
02:30
mrduk: Re: Come in peace
silhouette
dojemný příběh. Stačilo by vyměnit pár slov a je to jako článek z nějakýho dívčího časopisu.
20:44
BlastFX: Re: Come in peace
BlastFX
Článek o OS v dívčím časopise? Zkus někdy vstát od compu a jít na procházku do skutečného světa ;-)
I believe in power of Windows Vista.
20:24
mrduk: Re: Come in peace
silhouette
cos konkrétně nepochopil na "stačí vyměnit pár slov"?
00:58
BlastFX: Re: Come in peace
BlastFX
Aha, takže asi narážíš na to, že píši spisovně. Musím tě ale varovat, že spisovná čeština není výsadou pouze dívčích časopisů. Nebyl by jsi snad při čtení Čtyřlístku znechucen, kdyby Myšpulín a Fifinka mluvili bez diakritiky a používali slangové, ba dokonce obhroublé výrazy? Myslím, že by sis ho hned přestal kupovat. Zkus nejdřív dospět a teprve pak kritizovat ostatní! A když říkám, abys dospěl, nemluvím o tvém fyzickém věku, nýbrž o věku mentálním (který je...no právě asi tak na ten Čtyřlístek).
I believe in power of Windows Vista.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1243 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1548 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1899 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2104 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2319 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 32 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 62 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 74 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 83 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 92 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.