Detail hlášky #28039

<a> Tak jak to vypadá s tou inagurací?
<b> prave slozil prisahu
<a> ahh, a co, dobré?
<b> dobre, jeste zije

Komentář: inaugurace Baracka Obamy

Informace o hlášce

Datum přidání: 20. 1. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Scartty, Severina, Harys, tomikdvorak, Cejda, Sargon, Acorp, Danik02, PavlinII, love--sucks, -TooM-, Radek9, Orlan, saft, ubozak, Jehudo, ToySk, kecal_op, w3m, KaMilka, zax52, jansv, Mirator, Winters, beeeee, Snowy, oOJoKeROo, wegas, Wery, GH0ST, wary, Ptolemaios, Nevermore, DMDave92, McBobr, Sobosss, Fatal1t, f_fabregas4, popik34, abouttabs, queeny31, ScrappyCoco, barney33, Mysharr, Thira, Hammer, DMRaper, Se7h, Traitor, Aya17, incucu, Derevin, blueW200, Thab, Herda, dwander, Cinvor, DragoonX, AMD, Leanne, Liman, Taran, assim, sangrila, Neuromancer, VildaVsetin, dave5000, domvala, luciferrus, link-in-man, Morv, Snake, tristaver, DARTHPraetorian, freferg, czHONAN, lerra, finally, Celer, Akersh, yackiee, Witek, Ondruch, bosorka, genius920308, Lemra, robbo99, JerichoBM, Lugi, bradl3y, Matesss, pali6, Bety888, Wimpo, Niwatori, repley, yannush, Schyzis, Cyberdragon, Euriass, Frankie111, Mango, jurda, grandimir, Shark94, Ayume, Pajusa, troSKA, soustruh, Bubllinka, czKarlos, Accept, siko, ladys91, Tceld, If-if, cenco89, 4s400ls, spiderpig, Asriel, majki26, Richie_Pinkas, Awenis, per_strepo, ScOrPiOn9, _Juan_, Sha-a-kaa, Bart, tobytja, Metodej, Lida79, Gobledon, bkbosorka1, zelvak, aewin_cz, giloa, Marty008cz, ciakval, rendlik, vinczenzo, anezkaceska, Hroner, tommander, Deefik, Anti, SkyHaven, Marcus7, fabiocz, Goues, 3wl4k, Sellina, FrenkyB, ScH0ll_kIll3r, zzuzi, Sejsel, tabooface, Lorandel, Stevie, JanW, Rimmoncze, inkara, Schade105, Stickman, Zelvi, Deianeira, killercat, Cubis, Slay, asdasd, Einhasad, krocanbot, TheReptalek, jogino, Jumbo, OpaGe, Kagero, sendvo, Kwisatz_Haderach, Apophis, despy, Foxtrot, zgrossl, Allka, KorYi, Danad, Beerius, Kreveta, kocicak, Kapitan, WellBloud89, JackSwigert, DakuHonoo, Petrziczka, MsWho, Mat3s_, sebastian_hardie, Elisabetha, Elgurth, silvergold, GorTavaro, Komaar 715 pro a beorn, Danol, hasahm, lilo, Mackie, Tinnarr, Korialis, Nikeman, DJ307, HateMePls, Anup, qwertzuio, pavelnop, jursmi, freaky_tomato, Lei, cooly, BMJackal, tehy, s1mp1, Gasert, Cassidy, Moneta, besanek, Melian, kuras, vasek004, Gianni, kremex, albona, Peshke, tomzi, teye, jfk, crooty, STFU, Bazim, JarousFCB, kbtmichal, smrduty_kojot, Woko, Daysi, Gego, anela, nevimanepovim, cha4ser, jezzy, czaki, petya, toop, tik-tak-cz, Ejmin, DanDan, Hamagen, Metzgermeister, Keeehi, Maty991, Mishar, Vincent, matrix17, lennyd, kapriiik, Altair, vaevictis, Skay, Honya, BearPeter, deemarc, scarlaxx, Milhauzz18, calexman, Trungsi, DarkAngel, ReadyHC, Arinka123, Edgarix, Piitr, tomcoko, Metis, suah, Komunard, Banan, MistrBuBak, Kethryn, TidO, dorry, piol, fatalixi, psychous3, Imzadi, olejovka, CarpeNoctem, Annacerv, kudli, Krokodyl
305 proti
V oblíbených: Lucylle, petrxx, Frankie111 3 uživatelé
Oblíbenost: 67,22 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

21:42
Woko: 29/37
Woko
Vysvětlete mi, kdo dává +, to je tu tolik amirikafilů???
Kdysi jsme chodili po čtyřech a teď chodíme po dvou. Jestli to tak půjde dál, nebudeme mít po čem chodit...
01:34
LosCatmanos: Re: 29/37
LosCatmanos
Nevypadá to, že by ho ta citace oslavovala :)
RIP Zidane
02:15
Shorty02: Re: 29/37
Shorty02
A ani USA či cokoliv amerického... :-)
19:08
strec: Re: 29/37
strec
CO mas proti USA?
19:30
knedla: Re: 29/37
silhouette
vsechno :p
20:26
motobiker: Re: 29/37
silhouette
Zdravy, rozumny a dospely nazor. To vsechno diky te kouzelne krabicce, co je v obyvaku a behaji v ni ty postavicky?

Zdravy usudek je sbirka predsudku, nasbiranych do veku 18 let.
Obama Lama Duck
22:42
knedla: Re: 29/37
silhouette
Tak tuhle kouzelnou krabicku nemam :)
16:42
DrifT: Re: 29/37
DrifT
pravda,čímž se dostáváme k tomu,že 90% toho co tam dávají je z USA :-)
"Dřív sem bývával namyšlenej ,ale teď už jsem dokonalej."
19:52
Woko: Stále nechápu
Woko
Proč je citace v plusu???
Nevidim tam žádnej vtip, je to nezajímavé a o ničem...

Sám proti Obamovi nic nemám, že je černej mi nevadí, to bych musel být vůl...

Ale vysvětlete mi, proč tolik lidí pohlíží kladně na zemi, která dala světu Windows, McDonald (stravu nezdravou), násilí (nejen ve filmech), válku, světovou krizi (a to ne jednou) a cpe se všude za účelem mít celou Zemi pod kontrolou... Dofolte mi, abych si odplivnul.. TFUJ
Kdysi jsme chodili po čtyřech a teď chodíme po dvou. Jestli to tak půjde dál, nebudeme mít po čem chodit...
20:20
drake: Re: Stále nechápu
drake
taky nám dala kapitalismus, volnej trh, svobodu, demokracii, levný auta, levnou klimatizaci pro domácnosti, kabelovku, zachránila nám prdel před skopčákama a to dvakrát, GPS a atomovou bombu (ehh, to neni zrovna super vynález, ale já jsem trošku militarista :))... takže by mě zajímalo, co všichni proti USA máte (nějakej objektivní argument a ne ty kraviny co tu píše Woko)
Everytime you add a crappy quote God kills a kitten. Please, think of the kittens !
20:30
Fenry: Re: Stále nechápu
silhouette
to mi připomnělo Monty Pythonův Život Briana :))
18:22
stunty: Re: Stále nechápu
stunty
Jo! :-D
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
20:30
motobiker: Re: Stále nechápu
silhouette
To vis, oni vynalezli valku a urcite k ni chudinku Hitlera dohnali, taky se vsude cpou (cvici u nas vojaci ze vsech zemi NATO a nasi jsou zase v zahranici, ale amici se cpou, kdyz navrhnou postavit obrannou strukturu, donedavna tu byli rusove, pred tim nackove, ti se snad ptali? a to bylo pres pul milionu vojaku)...

Chlapec se odkopal tou nekolikanasobnou krizi. To je totiz argument marxistu. Jeste zapomel upozornit, ze krize se nedotkla sovetskeho svazu (sice tam par let pred krizi probehly boje a hladomor, coz si vyzadalo asi 13 000 000 zivotu, ale to je detail)
Obama Lama Duck
21:40
Sobik: Re: Stále nechápu
Sobik
Zachránila prdel před skopčákama? Tak proč nás odevzdali sovětskému svazu po tom, co dobyli Berlín?
21:45
motobiker: Re: Stále nechápu
silhouette
Do Berlina dorazila po dohode Ruda Armada, Patton si vyprosil, aby nemusel cekat na hranicich byvaleho ceskoslovenska a mohl dojet az dal za Plzen. Proc to bylo takhle stanoveno? Protoze si Stalin prosadil, ze se spojenci nesmi vylodit v Jugoslavii, ale na zapade. Britsky a americky generalni stab spis prosazoval vylodeni na Balkane. Kdyby to proslo, SSSR by ostrouhal. Odevzdali, protoze to tak bylo dohodnute.
Obama Lama Duck
02:14
AllOs: Re: Stále nechápu
AllOs
Soveti bojovali od r. 41, Amici se zapojili az v r. 44. Pomohli k rychlejsimu ukonceni valky, ale smele si troufnu tvrdit, ze by skoncila porazkou nacistu/fasistu i bez nich.
03:03
motobiker: Re: Stále nechápu
silhouette
Hm, kdo zasoboval SSSR materialem a zbranema? Kdo zasoboval Velkou Britanii? Kdo poskytl flotilu torpedoborcu? Kdo vyhlasil po vyhlaseni valky zvolil strategii "Europe first"? Nebyt pomoci USA, Britanie by se neubranila. Upozornuju, ze v te dobe byli nacisti a soveti kamaradi a spojenci.

Prvni americky vojak padl v Norsku na jare 1940, v dobe, kdy Mezi Risi a SSSR existovalo spojenectvi (smlouva, vcetne dodatku o deleni Polska, invaze do SSSR byla naplanovana az v prosinci a provedena v lete 1941) a nemecti vojaci v SSSR cvicili a sovetsti zase jezdili do Nemecka.

Norsko, Severni Afrika, v mensim poctu Britanie, Recko... Tam vsude bojovali americti vojaci v dobe, kdy SSSR byl spojencem nacistickeho Nemecka. Upozornuju, ze to byli dobrovolnici, nebyli tam z donuceni. Stejne, jako v prvni casti prvni svetove valky (kdy se Nemci domluvili se vznikajicim SSSR)

Ale chapu, ze v ucebnicich dejepisu, ktere jsou pouhym prepisem tech, co schvalilo ministerstvo skolstvi ceskoslovenske socialisticke republiky tohle clovek nenajde.
Obama Lama Duck
12:35
AllOs: Re: Stále nechápu
AllOs
To je docela komicke. Jak znamo, historii pisi vitezove. Za socialismu byl jedinym vitezem valky SSSR, dnes, kdyz zvitezil i u nas kapitalismus, jsou jedinym vitezem USA. Uznavam, ze ani jedno neni uplne pravda, nicmene mnohem blize pravde je verze se SSSR v cele. Nepopiram vyznamnou ulohu Amiku ve valce, ale zaroven silne nesouhlasim s dnesni propagandou, ze USA vyhraly valku a porazily Rusko a Nemecko. V zadnem pripade a opet tvrdim, ze nacismus by byl porazen i bez USA, ale pozdeji a s vice mrtvymi.
Nemecko a SSSR nemeli zadne spojenectvi. Meli NAP (dohodu o neutoceni), kterou pozdeji Nemecko porusilo.
17:15
motobiker: Re: Stále nechápu
silhouette
Nemecko a SSSR meli pakt Molotov - Riebentrop, jehoz soucasti byla dohoda o neutoceni, dohoda o rozdeleni Polska, vzajemne si cvicili vojaky (V Nemecku nesmelo byt vic, nez 100 000 vojaku, tak byli nejaci porad v zahranici a uchytilo se to). SSSR mel nejvetsi ztraty na zivotech. To bezpochyby. Pri boji "Ni sagu nazad" to tak vzdycky je. Stejne tak je pravda, to, co jsem psal o USA a to nepopirali ani Rusove (jen to bagatelizovali a cudne oznacili patk M-R jako dohodu o neutoceni).

Kdyby neexistovala dohodnuta demarkacni linie, tak by americka armada dojela nejspis nezkam za Jihlavu, Praha by byla hluboko v americke zone, o Berlinu ani nemluve. To neni demaogie, staci se podivat, kdy se US army dostala k demarkacni linii a kde byla tehdy ruda armada.

Taky tady dneska zadny kapitalismus neni, CR je socialni stat, coz musi potvrdit kazdy, kdo se jen letmo podiva na svou vyplatni pasku, ci se dokonce pokusi podnikat.

Mozna, ze by se SSSR polozil sam, vinou spatneho systemu. Coz krasne ukazuje, ktery system je lepsi. USA spolu s Velkou Britanii (a dalsimi zememi, ale hlavne USA a VB) znacne uspisily rozpad SSSR.
Obama Lama Duck
23:18
AllOs: Re: Stále nechápu
AllOs
Neni kapitalismus, vsichni to vime a kdyz jsem to psal, tak jsem uvazoval, jestli mam dat do zavorky poznamku, ze je to tedy spis naznak kapitalismu, ale veril jsem, ze kazdy pochopi, jak to myslim.
Pakt M-R BYLA dohoda o neutoceni. Ostatni jsou bud castecne pravdy nebo spekulace.
Ze byl americky ekonomicky system lepsi jsem nikdy nezpochybnoval, i pro me je nejblize k idealu, byt ted s Obamou se asi priblizi socialisticke Evrope. SSSR se polozil sam, USA k tomu pomohly mozna studenou valkou, kterou nutili SSSR investovat do zbrojeni, coz urychlilo ekonomicky kolaps.
01:59
motobiker: Re: Stále nechápu
silhouette
http://www.just.wz.cz/view.php?cisloclanku=2005010109

jinak neni bez zajimavosti zjistit si neco o rapallske smlouve
Obama Lama Duck
12:27
AllOs: Re: Stále nechápu
AllOs
Diky za odkaz, ale pakt znam, stejne tak rappalskou smlouvu. Pakt je jednoznacne dohoda o neutoceni, zadne spojenectvi a rappalska smlouva sice vyustila v urcitou spolupraci, ale kdyby byli spojenci, tak by to vypadalo uplne jinak, snad to nemusim vysvetlovat.
20:13
LosCatmanos: Re: Stále nechápu
LosCatmanos
Investice do zbrojení SSSR nijak nepoložily. Stačí se podívat na Hitlera, ten zbrojením zvedl ekonomiku Německa. SSSR položil pokus o komunismus.
RIP Zidane
00:18
AllOs: Re: Stále nechápu
AllOs
Asi jsi necetl dost pozorne. Psal jsem, ze studena valka nutila SSSR investovat do zbrojeni, coz v centralne planovane, statem vlastnene ekonomice jednoduse znamenalo, ze ty penize chybely jinde.
17:28
Sobik: Re: Stále nechápu
Sobik
Když jsme u těch válek, tak jsem si vzpomněl na tenhle článek: http://tinyurl.com/bdam2u Je napsanej hodně zaujatě, ale nejdůležitější je tam ten výčet akcí.
19:54
Argoneus: ehm
silhouette
samotná USA mi nevadí, ale vadí mi jak se nazývají "pány světa" a ani neví kde vlastně na mapě jsou...... teď mě můžete flamovat
20:24
motobiker: Ach jo
silhouette
Mohl bych se panu poptat, jestli nekdy v zivote byli v usa, nebo aspon mluvili (vic, nez 3 vety) s nejakym clovekem, ktery tam zije?

Na usa jsem mel velmi negativni nazor, nez jsem tam jel. Stejny, jako vy. Tu zemi jsem poznal a musim rict, ze mi tam bylo mnohem lip, nez tady. Prijemnejsi lidi, dokonce bych rekl i chytrejsi, nez prumerna ceska zavistiva svinka. Nikdo se tam nedomniva, ze je panem sveta, naopak, prumerny american si vazi treba lidi ze stredni Evropy (ackoli treba polaky moc nemusi, povazuje polsko za pratelskou zemi, cesko a slovensko povazuji vesmes za moc fajn lokalitu)

Barrack Hussein Obama je bohuzel socialista a povede zemi do prusvihu.

K tomu nasili. Stalin, Hitler. Byli to amici? Ne. Kdo zbavil Evropu nacismu a kdo polozil komunisticky rezim? usa. Nikdy v zivote mi nikdo necpal ani akcni filmy (i u nas se toci krvaky), ani hamburgery (ktere mimochodem v americe povazuji za dost nechutnou svacinu. Jo a v prumerne tloustce uz CR predbehly i spojene staty.
Obama Lama Duck
20:51
plado: Re: Ach jo
silhouette
Mam pocit, ze si sa pohyboval v lepsej spolocnosti. Nemam predstavu, ze ako to funguje mimo NY, ale nejako mi nereze ten priam sektarsky system ktory tam vladne. Nerezu mi cinania, ktori ti bezne odpluju pod nohy, nerezu mi cernosi, ktori su schopni ti vykrutit krk len koli tomu, ze si do niekoho z nich omylom sotil. Nereze mi ta mentalita, ktora nuti ludi vtrhnut do trainu co najrychlejsie, len aby si sadli a neuvolnit miesto staremu cloveku, ktory ledva stoji. Nerezu mi tie priepastne rozdieli medzi chudobou a bohacmi. Nejako mi nereze nazor, ze je normalne, ze zena ma 2-3 zamestnania aby uzivila 3 deti.

Mozno ak by som tam stravil viac ako 3 mesiace tak by som mozno zmenil nazor, ale momentalne vzdy hovorim "zlata to civilizovana europa". Proti USA nemam absolutne nic, ani proti obamovi - verim, ze bude dobry prezident, ale ak by som si mal vybrat, tak by som urcite radsej zil v socialnom Svedsku, alebo Norsku, ako v USA.
21:11
lobpoi: Re: Ach jo
silhouette
jako kdyby v norsku a švédsku nebyli diskriminovaný sociální skupiny nebo osoby potýkající se s chudobou... případně lidi nepřispůsobivý a rasistický. kdybych si měl vybrat raději bych žil v čr než v usa, ale to ejnom proto že jsem se tu anrodil. ale proč je tolik lidí co se stěhují z mexika do usa, případně z afriky do švédska?
21:18
motobiker: Re: Ach jo
silhouette
NY je po mym soudu dost odlisny od zbytku statu. A nerekl bych, ze jsem se setkaval s nejakou elitou, proste s obycejnymi lidmi (nizsi stredni trida, pokud to mam vyjadrit v socialnim zebricku). V mensich mestech houby zalezi na penezich, pokud je rodina spokojena. vsiml jsem si, ze malokde se zamykji dvere a auta skoro zasadne nemivaji alarmy. Mensiny jsou vsude po svete stejne. Pokud clovek chce videt masakr v metru, at jede do tokia. to je teprv neco.

Co se tyce tri zamestnani - je potreba vedet, jaka to jsou zamestnani. Dite a sebe jde uzivit z platu cisnice v prumerne restauraci, ale na boticky od prady to neni... jako vsude jinde. Clovek ale musi mit tendenci si sehnat neco slusneho. Pokud zamrzne na jednom miste a nehleda lepsi, ma smulu.

Ve svedsku jsou souhrnny dane pres 80%. Clovek pracuje ctyri dny v tydnu na stat, jeden den na sebe. Svedsko je fajn, kdyz se chci nechat zivit statem, podpora je tam obrovska, ale pracovat a vydelavat tam, to je peklo.
Obama Lama Duck
23:17
plado: Re: Ach jo
silhouette
to lobpoi:mexikanci sa stahuju koli jednej veci. Je lepsie driet 16h denne na stavbe, ako byt nezamestnany bez akejkolvek (pripadne s minimalnou - nepoznam ich system) podpory. Mexicania v NY (zvysok USA neviem) zarabaju cca 3 - 4 USD/hod. zatial co american v tej istej pozicii 16 - 20 (na cierno pracujucim slovakom/cechom sa darilo 10 - 12 USD) a nepocul som o africanoch utekajucich do svedska. Ti tusim utekaju do Francuska a Britanie.

to motobiker:v svedsku sa priznam - som nebol. Mam tam rodinu, co moze porovnavat nemecko/svedsko/norsko. Stat ho zivit nemoze, pretoze nema statne obcianstvo. Pokial viem tam nieje az taka silna podpora - len stat vo velkom dotuje niektore veci (tak ako USA donedavna dotovali pohonne hmoty). Mozno ak by tam mali istu skupinu nasho obyvatelstva, ktora si od prace odvikla, tak by to tam vyzeralo trochu inak.

Co sa tika tej zeny - je pristahovalec a ma male deti, ktore tusim na nejake fajtove boticky zatial nemyslia. K tim mensinam som sa asi trochu blbo vyjadril - nemyslim si o sebe, zeby som bol rasista. A osobne necitim potrebu niekam utekat - tu na slovensku sa mi paci. Takze to volenie zivota v krajine som myslel len v teoretickej rovine.

A aby som sa vyjadril aj k citatu - minus som dal preto, lebo sa mi to nezda vtipne. Nemam predstavu, ze na co autor narazal - ci na nejake prehnane bezpecnostne opatrenia pocas inauguracie, alebo na nejaku hrozbu teroristickych utokov (nesledoval som velmi media) - neprislo mi to ani trochu vtipne.
23:28
plado: Re: Ach jo
silhouette
ospravedlnujem sa za nesuvislost textu - pozeram housa (kedze konecne vysla ta 12. cast) a ako tak pozeram na ten moj treti odstavec, tak vidim, ze tam chyba suvislost. hmm... ale mam pocit, ze sa diskusiou trochu vymykame tomu, pre co bol lamer vytvoreny, tak to radsej necham (ale za to splietanie somarin sa ospravedlnujem - tak to dopadne ked pisem o jednom a myslim na drhe)
00:19
motobiker: Re: Ach jo
silhouette
Svedsko - rodina, ktere utekla z domu nezletila dcera za frajerem. Dostavala od statu vetsi podporu, nez kolik vydelavala jeji mama jako zdravotni sestra s dvacetiletou praxi.

Kdo si co zaridi, to ma. Zrejme maji mexikanci nizkou pracovni moralku. Hodinovou mzdu tezko porovnavat, lepsi je srovnani u ukolove (pokud by tam byly rozdily, je to divne). Zamestnavatel by byl blazen a prevalcovala by ho konkurence, kdyby daval jednomu za stejnou praci vic, nez druhemu.

Pohonne Hmoty v USA dotovane nejsou, naopak, jsou zdanene (ne tak, jako v Evrope). Dotovany je tam jen Ethanol a to formou dotaci do zemedelstvi (nizsi dotace, nez v zemich EU).

S tim zamestnanim - Znam lidi, co delaji 12 - 14 hodin denne 6 dni v tydnu. Maji jen jednu praci. Pokud ma nekdo tri prace, asi v zadne nezustava prilis dlouho.

Vtipna asi mela byt ta narazka na atentat. Obama svuj projev pronasel za neprustrelnym sklem, je silene hlidanej (jako nikdo pred tim) a cela ta akce je divna. Americky president nemuze ani na vterinu mezi lidi, protoze by ho zabili. Ma to smysl? Bush recnil pred svyma nepratelama, ti po nem hodili boty. Mohli. Obamu ted prosty smrtelnik neuvidi jinak, nez pres neprustrelne sklo. President v akvarku.
Obama Lama Duck
09:47
lobpoi: Re: Ach jo
silhouette
to ale neni vina USA ale Mexika a dalších států které nedobrovolně vyváží do UsA pracovní síly. Afričani a Arabové(nejenom) se stěhují do všech států západnní Evropy. Jenom Francie a Británie je nejvíc na ráně vzhledem ke svý koloniální historii.
02:16
AllOs: Re: Ach jo
AllOs
Evropu zbavil nacismu Sovetsky svaz, komunismus se rozlozil sam.
03:08
motobiker: Re: Ach jo
silhouette
Jeste, ze je tam ten text pod carou :-)
Obama Lama Duck
12:37
AllOs: Re: Ach jo
AllOs
Ten se muze zmenit, ale obsah prispevku zustane tak ze tri ctvrtin pravdivy:-) Tedy celopravda je, ze komunismus zkrachoval sam a nutne musel zkrachovat a polopravda, ze Evropu zbavil nacismu SSSR. Polovicni zasluha je na SSSR, druha polovina na vsech ostatnich ucastnicich valky.
23:30
LosCatmanos: Re: Ach jo
LosCatmanos
SSSR by baz zásob od američanů nezmohl nic.
RIP Zidane
21:37
Eriq: Proč berete hlasování jako polit...
Eriq
To jsem nějak nepochopil. Kdo dá plusko u citace, která jen obsahuje Obamovo jméno, tak je hned amerikanofil?? Nemůže být důvodem, proč <b> říká "DOBRE, jeste zije", jednoduše to, že nepřeje člověku smrt, a ne jeho politické zařazení? Mno, aspoň že se ten spor snažíte nést v rovině racionálních argumentů a ne sprostých nadávek, jak je obvyklé na zpravodajských webech pod články. ;-)
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.