Detail hlášky #29045

02:13 <a> No a už mám tu káru, že jo.
02:13 <b> To vůbec nevim... jakou?
02:14 <a> BMW 530i, rok starý.
02:14 <b> Ty vole :-) To ti koupili vaši, ne?
02:14 <a> Njn... ale nestěžuju si. Chceš se projet?
02:15 <b> No hele, moc rád. Kdy přijedeš? Kdy máš školu?
02:18 <a> V půlce února, teď se flákám
02:20 <b> Aha... tak až někdy budeš mít cestu do Prahy, tak přijeď, ty buranisimo brněnský ;-)
02:29 <a> mmnt
02:29 <b> jop :-)
...
03:17 <a> vylez
03:17 <b> co?
03:19 <a> jsem pred barakem
03:19 <b> No dobrý :D
03:20 <b> Proč nám na příjezdovce stojí červenej bramborák?
03:23 <a> tak pod, ne?
03:23 <b> Ty ses posral, že jo? :D

Komentář: Z Brna do Prahy za třičtvrtě hodiny :-)

Informace o hlášce

Datum přidání: 4. 2. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Gekon (19 hlášek)
Hlasování: Cejda, cubik, Sargon, gensilver47, Acorp, Groove, Harys, wegas, w3m, Danik02, OpaGe, blueW200, petya, SkyHaven, McBobr, GH0ST, Ptolemaios, incucu, vrrr12, Sobosss, f_fabregas4, Matekiller, dwander, popik34, tomikdvorak, DMDave92, Hammer, abouttabs, Wimpo, DMRaper, Mar666, Neuromancer, chylex, Herda, Severina, DragoonX, Cinvor, MatteS, Ondruch, karlosnet, Milhauzz18, Rayus, Majkl26, Taran, love--sucks, Korialis, zelvak, Bety888, schneck, domvala, CIMBI, Mirator, schiter, tomzi, mickgyver, Marcel230, AMD, freferg, corwin_x, Lugi, Haja024, If-if, yannush, Mikser, earthworm, Leanne, dejvid17, wax07, MCBP1985, sebustyan, teye, pali6, cocker, Snake, SidiusM, Morv, Shark94, jfk, Coolak, albona, jksdf, soustruh, bkbosorka1, Rishiko, Kanniy, PetrFialacz, Ayume, -TooM-, Bubllinka, skeblik, lamer600, profa, anezkaceska, sarger, Katand, Awenis, Niwatori, spiderpig, Marcy28, Qckoss, Lei, Crix, Hanach80, Ozzy, Anti, JannieUchiha, czKarlos, ladys91, Cubis, Hamagen, ciakval, WellBloud89, Franx, Finer5950, Maty991, vasek004, Lemra, Tomes, ScH0ll_kIll3r, hostar, venca163, TomEF, hafi, Gobledon, Rimmoncze, R-Wolf, WhiteCZ, Stickman, Apophis, inkara, Danad, Kixie, noonick, Kwisatz_Haderach, despy, logout, Kapitan, bobiiiiik, Ripper, Elisabetha, silvergold, CarpeNoctem, oprs, Elgurth, Lorandel, Zelvi, Rocker-Tialk, Marty008cz 788 pro a cze2k, ubozak, beorn, PavlinII, Kogaku, saft, oOJoKeROo, Beezer, Danol, jerzi, chicken1, Slay, simply_v, Sarsaparillos, Mackie, PatchmaN, Derevin, Slide, Gego, Tinnarr, assim, Orlan, lerra, Asriel, MistrBuBak, pitufo, Nikeman, Griffon, deemarc, Renee, ScOrPiOn9, zakolu, JerichoBM, Tikov, peanutka, tristaver, lentiilka, freaky_tomato, bosorka, repley, Liman, Matesss, zaefrim, queeny31, crooty, luciferrus, kuras, kapoka, Ruprecht, pavelnop, Egon, cha4ser, Pajusa, Metodej, Markuus, calgeo, DJ307, Psycho_O, Witek, kalasnikov, kbtmichal, JarousFCB, Phoenix, Posky, Trny, BeSaR, Ejmin, smrduty_kojot, Cassidy, tobytja, Highlander, anela, tik-tak-cz, lilo, Lida79, matrix17, dark8472, toop, mikla, Komaar, Aggie, Sha-a-kaa, RodneY, TolSinion, HateMePls, Marcus7, dohaje, tocra, calexman, vinczenzo, Keeehi, Kamzik, aewin_cz, lennyd, Altair, Aelin, FrenkyB, bradl3y, Vincent, killercat, Beerius, kapriiik, Elephie, BzuX, Banan, rendlik, vaevictis, BMJackal, BigJerry, Trigger, Sejsel, Kethryn, zgrossl, carmine11, Komunard, TidO, SmallMongoose, piol, Imzadi, Mat3s_, barney33, sebastian_hardie, Finarfin, Deianeira, Annacerv, Sten, ooouki, Vrchov
760 proti
V oblíbených: Bender1, TerroX221, petrxx, Mar666, cocker, Apophis 6 uživatelů
Oblíbenost: 48,41 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

08:52
WhiteSnake: Tak to asi ne
silhouette
Brno -> Praha 200km +/- a pochybuju, ze bydli hned u dalce oba dva, takze vymotat se z Brna od baraku a to same v praze jim dam 15min tzn pri 30min ciste cesty po dalnici by musel jet prumernou rychlosti 400km/h.
Jedina moznost jak to stihnout je http://tinyurl.com/dffo2v
09:26
woody: Re: Tak to asi ne
woody
Dá se dojet z Prahy do Blavy za necelou hodinu a půl (http://sweb.cz/Ace2/pp3.jpg), proč by se v noci nedalo dojet z Brna někam na Chodov za 45 minut?

530i E60 má maximálku omezenou na 250 km/h, takže pokud celou cestu pojede zaseklý na omezovači (což se v noci i dá), neviděl bych to v tom problém.
23:09
varysek: Re: Tak to asi ne
silhouette
No já byl s kamošem v Praze, on má Toyota Corolla Sport (1.8 litru a 197 koní) za bilého dne jsme dojeli z Prahy do Zlína za 1:45 minut ;) což máš cca o 100km dál a z toho už vše neni po dálnici takže to vidím jako realné.
23:40
nakopnuta_sova: Re: Tak to asi ne
nakopnuta_sova
Věřím tomu, že existují experti, co uměj omezovač vyřadit z provozu, takže není nutno se na tento zafixovat a odmítnout vyšší rychlost.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:59
andrea: Re: Tak to asi ne
silhouette
ja hlavně nepochopila,jak mu může psát z PC když je v autě před barákem......
15:10
jm: Re: Tak to asi ne
jm
tak jako muze mit komunikator.. dneska uz irc umi kazdej druhej mobil.
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer
14:51
andrea: Re: Tak to asi ne
silhouette
:D děkuju :D
15:56
Valerius: Re: Tak to asi ne
Valerius
mobilní net? =)
09:12
Gekon: Já bydlím 2km od sjezdu, on by
silhouette
Já bydlím 2km od sjezdu, on bydlí ve Starém Leskovci, nebo jak se to jmenuje, a to je taky hned u nájezdu na dálnici. Pro mě za mě si mysli co chceš, věřit tomu nemusíš, ale ano, je to tak.

Plus bys měl vzít v potaz fakt, že ve 3 ráno je Praha průjezdná naprosto hladce.
00:53
vanislav: Re: Já bydlím 2km od sjezdu, on...
silhouette
hlavne by jsi mel vzit v potaz, ze tvuj kamaradicek je vypatlany hovado co se jednou zabije. Takovy tupce bych strilel na potkani. A ty jeste jako velkej fraje takovy lidi podporujes a rves podobny blbosti na net. Proste vypatlanci. Ale az ti jednou nekdo zajede clena rodiny tak to pochopis.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
12:14
Leblanc: Re: Já bydlím 2km od sjezdu, on...
Leblanc
Přesně. A navíc, nic vtipného v tom nevidím.
I´m X-files shipper :3
23:44
zax52: Re: Já bydlím 2km od sjezdu, on...
zax52
myslíš, že jezdit přes 200km/h na dálnici je na zastřelení? Proč bys střílel lidi co se, podle tvých slov, jednou zabije sám? Já osobně nevidim souvislost mezi rychlou jízdou a zabitím, což neni to samý jako "nepřiměřenou" rychlostí a zabitím.. Myslim, že bych střílel lidi s podobným názorem jako je ten tvuj. Klidně mě kamenujte ale za tim si stojim.
09:07
tinwe: Re: Já bydlím 2km od sjezdu, on...
silhouette
to je opravdu vrchol tuposti..to ze on napsal, ze se jednou zabije, neznamena, ze je vytesano do skaly, ze zabije nekoho jinyho..a presne tak to byva, kdyby se hovada zabijela sama tak je to v klidu, ale oni to narvou treba zrovna do auta s miminkem a povrazdej vsechny tam..a souvislost mezi rychlou jizdou a zabitím? ano opravd tam je, ono totiz trva dyl zabrzdit na nulu z dvouset nez ze stotriceti, kupodivu...ale to je uplne jedno, zakon takove jednani na silnici zakazuje, tudiz neexistuje diskuse, tvuj kamaradicek se choval jako stupidni hovado. end of story..
10:59
wellbloud: Re: Já bydlím 2km od sjezdu, on...
wellbloud
problem neni jezdit rychle, problem je jezdit neopatrne.. myslim ze jet 60 v pesi zone je horsi nez 250 v noci na prazdne dalnici. jasne s kazdym zrychlenim na dvojnasobek roste brzdna draha ctyrnasobne, jenze v zone je potreba kdyz ti tam nekdo vbehne zastavit na metru, kdyzto na dalnici se bud vyhnes nebo to vidis z dalky. taky je rozdil jezdit rychle a delat blbosti s novym autem a nejakym upravenym starym. ono felda taky pojede 160 (1,9 TDI) ale foukne vitr a jses v druhym pruhu.. shrnuti - 250 po dalnici v noci neni nic hroznyho, strilel bych ty co litaji po meste kilo
18:08
Taralis: Re: Já bydlím 2km od sjezdu, on...
silhouette
Ty tupče vypatlaný, tady nejde o to jestli se zabije sám, v tom mu nikdo nebrani a kazdemu to je jedno, ale JDE O TO ze muze na dalnici zabít i jine lidi, kterym je jeho zasrany machrovani u prdele.
Podporuji pestrobarevného sultána na hoře z želé
22:34
Harry-666: Re: Já bydlím 2km od sjezdu, on...
silhouette
jmenuje se to Starý Lískovec.... páč tu bydlím taky :D
Ale já jsa nuzák, mám jen své sny. rozprostřel jsem své sny pod tvé nohy. Našlapuj lehce, neboť šlapeš po mých snech.
09:43
WhiteSnake: To, ze to je vnoci sem nevedel
silhouette
To, ze to je vnoci sem nevedel - pouzivam 12h rezim. Ale i tak za predpokladu plneho casu 45min je to porad 266,4 km/h na tu vzdalenost so sem nameril na mape a je to Stary Liskovec.
Tudiz ano neverim tomu a mozne by to bylo pouze, ze v te rychlosti dochazi ke spomaleni casu .... hmmm ne to je taky picovina (tomu bych veril vic nez te citaci).
16:48
raf156: Re: To, ze to je vnoci sem neved...
silhouette
hochu diletace času je diletace času :) nicméně tady v týhle situaci diletace nepřichází v úvahu tudíž nevěřím :) na motorce možná, ale v autě, který má ten člověk nový, by takhle nikdo nejel
18:28
Sidonio: Re: To, ze to je vnoci sem neved...
silhouette
Myslíš asi dilaAtaci čau ne? Když už tady děláš chytráka tak aspoň gramaticky správně.
11:02
Michi: Re: To, ze to je vnoci sem neved...
Michi
mozno to bolo v zime a vplyvom nizkej teploty bola vzdialenost medzi mestami mensia :D
Hey! Bite my shiny metal ass!
10:28
cedricbixler
ale i kdyby to stihnul a nebyl to gum. medvěd, tak nikomu nepřijde divný, ale naopak ještě vtipný (sic!), že jel tak rychle??
budete mě nejspíš nenávidět
12:46
mickelangello: stihnout se to dá
mickelangello
pokud bydlí oba kousek od dálnice....jeden známej testoval Porsche a dal Brno-Olomouc za 9 minut :)...v noci teda
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
13:56
WhiteSnake: Re: stihnout se to dá
silhouette
Lidi jsou hodne blby.... Brno - Olomouc 73km (za predkokladu, ze beru uplne krajni body mest u vyjezdu) tudiz 73 kilometrů za 9 minut = 135,185 m/s = 486,667 km/h. Nejryclhjesi Porsche ma max rychlost 329km/h coz se ani zdalky nepribluzje rychlost potrebne to dat na 9min.
21:52
mickelangello: Re: stihnout se to dá
mickelangello
tak to je blbost samozřejmě, možná to byla dálnice Brno-Olomouc, ale jel jen do Prostějova...nevím, každopádně vím, že měřenej úsek byl 50km a dal to za 9 minut a nějaký drobný...rychlost se držela okolo 330km/h, je to natočený na mobilu....btw. záleží na autě, např. já bych měl strach jet víc jak 110km/h, aby se mi to nerozpadlo pod zadkem :D
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
13:35
WhiteSnake: Re: stihnout se to dá
silhouette
jel si tama nekdy? Vsadim se, ze ne. Ta rychlost se tam neda stabilne udrzet kvuyl nerovnosti cest. No a taky clovek co to tak drti je naprosty blazen a debil - jet az na doraz je to nejlepsi pro motor (kdo nepoznal ironii tak tam je) ale holt co jsou ty decka co si nevazi veci, ktere jim koupi rodice a oni samy nemaji predstavu o tom co je prace. Vydelej si na auto, zajet to snim takhle a potom mi neco rikej.
00:55
vanislav: Re: stihnout se to dá
silhouette
takovy lidi na potkani strilet. Stejne se zabije a takto aspon pujde sam.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
17:28
fill: Re: stihnout se to dá
fill
ironii jsem nenasel... bohuzel ji neumis pouzivat
19:47
vanislav: Re: stihnout se to dá
silhouette
zadnou ironii v tom nehledej.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
23:44
Vanny: Re: stihnout se to dá
silhouette
Ty jo ... Praha-Brno 50 min. (Skoda Octavia II - 2.0 L, TDI, 127 kW, neuveritelnych 6800 ot./min je uz hranice "vybehnuti" motoru :-), maximalka okolo 255 km/h )
They are comming
14:29
lukas26: Re: stihnout se to dá
silhouette
Brno-Praha 45 minut věřím...ale Brno-Olomouc 9 minut...no neblázni...ha ha
18:49
Eduard: To taky cestou do práce v busu s...
Eduard
Mládežníci, co taktak mají řidičák si nadšeně sdělují jak dávali 150 cestou do školy, když naposledy jeli autem. Řeč je přitom o době, kdy by na této cestě, museli mít Ferari nebo tak něco, aby předjeli jediné auto, které jede cca 80-90, aby vzápětí předjížděli další a stihli to, když v protisměru nic nejede (2 pruhy plné, kam oko dohlédne).
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
00:39
vaseo: pubosi
silhouette
presne duvod, proc davat pubosum jen zkusebni ridicaky. nekterym bohuzel nedochazi souvislosti ani po dosazeni dospelosti (alespon te fyzicke).
00:52
vanislav: Doufam, ze se ten clovek zabije
silhouette
a ze az se zabije tak se zabije sam.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
01:00
Keymaster: pravda nebo ne, vtipný to pros
silhouette
pravda nebo ne, vtipný to prostě není.
01:49
Joextr: Jste lamy všichni
silhouette
1)To, že psal z mobilu(Pda atp.), když byl v Praze je každýmu jasný. Je pravděpodobný, že psal z mobilu i v první části konverzace. Byl někde na benzínce u dálnice, žral tatranku, a datloval a pak to napálil no. Tipoval bych, že 2:20 už byl na cestě - aneb hodinka jizdy.

2)Neni to vtipny
3)Nic
Podpis
02:42
M0RGAN: My všichni jsme lamy
M0RGAN
... jenom ty jsi vembloud :P
09:27
silhouette
Hlasy moderátorů: 4 pro, 2 proti
???
Asi najhoršie hlasovanie od moderátorov, aké som tu kedy videl.
11:18
Sarsaparillos: Re: ?
Sarsaparillos
Souhlas - tohle je cypovina, kterou se nemachruje. Dávat to na lamera na odiv ostatním, aby se další citace hemžili novými rekordy je šílené, moderátoři zklamali...
14:27
LosCatmanos: Re: ?
LosCatmanos
Moderátoři nemůžou mít vlastní názor?
RIP Zidane
10:24
daemon: Re: ?
silhouette
Ano, můžou. Ale u moderátora se navíc předpokládá rozum.
23:55
Natsumi: Re: ?
silhouette
Tak jsi se prave vyjadril, ze zadny z moderatoru nema rozum. Od nekoho tak fundovaneho jako ty to ma jiste velky vyznam :D Doufam ze uz ma dusicka pokoj.
18:11
Taralis: Re: ?
silhouette
Natsumi ty jsi normální idiot
Podporuji pestrobarevného sultána na hoře z želé
10:25
Altair
Jsem tu jediný koho napadlo, že třeba nejel z Brna? Má novou káru třeba byl napůl cesty ( třeba počítal s jeho odpovědí a chtěl se vytáhnout) nebo ho byl ukázat jinde :)
Hy, Погоди !
11:39
Rimmer: Re:
Rimmer
nejsi, byla to prvni vec co me napadla kdyz sem si to precet... kde je nejkay dukaz ze jel z toho brna? moh bejt kdekoliv jinde a mit to k nemu jen kousek:)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
11:00
Monty812: wow
Monty812
ale pokud se nemýlím tak to je dosavadní rekord ne? ale už asi 3 roky starý
Zabij je všechny, bůh si je přebere.
11:26
Brany: nie je to vtipné
silhouette
Jednak to ukazuje, aký je <a> buran a za druhé - nemá to vtipnú pointu.
11:30
Phrona: Souhlas, i kdyby to byla pravd
silhouette
Souhlas, i kdyby to byla pravda, není to vtipné :-) Minus
Miluji Microsoft Windows.
11:59
hexx_static: Heh vase vypocty rychlosti jso
silhouette
Heh vase vypocty rychlosti jsou teoreticky mozne za idealnich podminek.. mozna nekde v nemecku ale ne na D1
13:13
artex: Re: Heh vase vypocty rychlosti j...
artex
taky bych řekl. na D1 je to o kola a podvozek.
Sekce Čekající na schválení neexistuje. Je jen sekce Čekající na odmítnutí
12:43
Gekon: No ano, jistěže je to hrozně n
silhouette
No ano, jistěže je to hrozně nebezpečné, jet ve tři ráno po dálnici 200kmh a více. Ohrožují se tím ty stovky dětí, které tam přechází přes přechody, stejně jako tisíce aut, které určitě ve tři ráno jezdí:-)

Dále by mě zajímalo, jak jste přišli na to, že <a> je puberťák? Je mu 28, spoluvlastní známou textilní společnost a asi desátým rokem jezdí různé republikové rallye, kde dosahuje celkem dobrých výsledků.

Dále bych poprosil toho slováka Branýho, aby mi osvětlil, z čeho usuzuje, že <a> je Buran. AFAIK je Brno pořád lepší než Slovensko, nemyslíš?
13:24
AllOs: Re: No ano, jistěže je to hrozně...
AllOs
Ja jsem teda taky pochopil, ze <a> je sotva odrostle dite podle toho, ze mu auto koupili rodice :-)
13:27
asdf: Re: No ano, jistěže je to hrozně...
silhouette
Hmmm, potom je zvlastne, ze 28 rocnemu typkovi kupuju rodicia taketo auto a navyse ked uz spoluvlastni tu znamu textilnu spolocnost ...
A Gekon ... preco ta tak podrazdilo, ze prave Barny napisal, ze je buran, napisal tu uz hocikto hocico, zatazeny proti slovakom? Usudzujuc aj z poslednej tvojej vety (otazky), ty si tiez este asi nedospel (psychycky).
13:27
vanislav: Re: No ano, jistěže je to hrozně...
silhouette
1)podle udavaneho casu to nebylo 200km/h ale spise 260km/h
2)jednou jsou naka pravidla a ty se proste maji dodrzovat
3)tuto trasu jezdim velmi casto a vylozene miluju, kdyz me v zatacce zacne predjizde podobny magor.
4)V Brne jezdi kazdej jako dement bez papiru - 3x jsem boural a vzdycky v Brne ci okoli a vzdycky jsem nedostal prednost
5)to ze jezdi rellye neznamena, ze bude jezdit jako prase v normalni provozu
6)az se vyseka, doufam, ze se pojedes s nim, aby jsi mu mohl rikat cestou tam dolu jakej to je frajer
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
14:26
AllOs: Re: No ano, jistěže je to hrozně...
AllOs
5) no prave, dokonce je to tak, ze skutecne kvalitni jezdci rally se vyradi pri trenincich a zavodech a na silnicich pak jezdi v souladu s predpisy.
14:50
vanislav: Re: No ano, jistěže je to hrozně...
silhouette
presne tak, nechapu proc kazdej nouma povazuje za desne drsnacky porusovat predpisy a litat po silnici jako James Bond
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
13:28
vanislav: Re: No ano, jistěže je to hrozně...
silhouette
Navic nam tu lzes jako male dite, on panacek spoluvlastni firmu, ale rodice mu kupujo faro....ty jo...nesnasim chudaky co si musi vymyslet jak desne maji vtipnej zivot.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
23:59
Natsumi: Re: No ano, jistěže je to hrozně...
silhouette
Tak to by jsi mel byt zticha :) A auto mohl ho dostat treba za studium, nebo jako revans za neco jineho. Ale pockat! zapomnel jsem ze vsichni zde pritomni chytraci jsou vlastne jeho rodice a o dane situaci maji kompletne prehled :D
15:40
Brouk_Pytlik: Re: No ano, jistěže je to hrozně...
silhouette
Ano, je nebezpečné jezdit po dálnici dvoustovkou ve tři ráno.

Ano, je i spousta puberťáků, kterým je 28, honí si nad pornočasopisem a protože jim ještě žádná nedala, musejí svoje touhy ukájet v naleštěných sporťácích. A klidně můžou vlastnit textilní firmu Čong&Rákosník.

A nakonec - i řidič rallye může být totální hovado a ti, co takové chování obdivují i obhajují jsou na tom podobně. Jenom mají tu smůlu, že mají jenom ty časopisy a v káře se svezou jenom s kolegou úchylem.
14:22
Brany: Re: No ano, jistěže je to hrozně...
silhouette
Možno som slovíčko "buran" nepoužil v tom najsprávnejšom význame - chcel som tým iba poukázať na to, že sa chová ako hovado. Prečo, tak to je snáď každému jasné a v diskusii viackrát vysvetlené. A diskusií typu "čo je lepšie - Brno, Slovensko, Praha, Česko, čokoľvek..." sa zdržím - nezaujíma ma to a nie je to v tomto prípade ani podstatné.
12:58
Kubas: Omg
silhouette
Hned jak sem tohle dočetl tak mě napadla jediná věc ... Kde vzal v Praze v autě pod barákem jakejkoliv textovej komunikátor ??
13:01
Yur4Y: Re: Omg
Yur4Y
V mobile?
Alkohol je pes. A pes je najlepší priateľ človeka.
13:23
AllOs: Re: Omg
AllOs
Moderni technologie nejsou tvym konickem? :-D
13:26
pipboy2000: Matika
silhouette
AFAIK
Chiptuning BMW 530i ~ 293 km/h
Praha - Brno ~ 208 km

208km / (3/4)h = 277,3 km/h => mozne to je ale nie je to pravdepodobne

14:56
Thorus: Re: Matika
silhouette
Nikde není zmíněný že v době psaní že má nové auto byl v Brně.
18:04
BlastFX: Re: Matika
BlastFX
V komentáři?
I believe in power of Windows Vista.
19:54
LosCatmanos: Re: Matika
LosCatmanos
A víš přesně, kde v Brně byl, když víš tak přesně, že by to nestihl? Mohl být poblíž Brna, na výjezdu Brna, kdekoliv. Ani nevíš, kde ten druhej týpek bydlí.
RIP Zidane
14:33
Sotna[A]
-
Administrátor je oprávněn mazat pouze hlášky nesplňující pravidla, urážlivé, rasistické nebo jinak porušující zákony ČR
00:01
Natsumi: Re: -
silhouette
Tak tenhle komentar jsi si mohl usetrit. Staci dat jenom -, tak jak to delaji normalni uzivatele.
15:25
nemo88: to je komentaru
silhouette
Koukam ze se to tu hyri dobryma komentarema. Normalni clovek kterej se chce vyblbnout v aute zajede na letiste bo na okruh. Neuznavam takovy magory co jezdej jak prasata. Sice kdyz jsem mel pujcenou omegu dvoulitr tak jsem to taky zkusil prislapnout a byl jsem z Cernyho Mostu v Beroune za 45 minut s prejezdem cely Prahy, ale mel jsem nasrano v kalhotech. Ale od ty doby co jsem dostal na naledi v 45km/hod smyka a tocil jsem se na prazdny silnici pres 4 pruhy, tak jezdim slusne. Kazdej se musi jednou pouzit. Nekdo to zaplati zdravim ci zivotem, jinej si to uvedomi, ze neco dela blbe.
Google je kamarad, ne nepritel...
15:25
Hrdla
jestli nebyl v Brne tak je komentar v tom pripade gumovej medvidek =) a zaroven by to ztratilo i tu pointu toho textu...:)
19:52
LosCatmanos
Mohl být zrovna na výjezdu z Brna a ten druhej týpek opět mohl bydlet někde na kraji Prahy u dálnice. Neznáš reálie, tak tu nerozjímej nad želatinovou potvorou.
RIP Zidane
15:27
Hrdla
a kdyz uz sme u toho taky neuznavam ty magory co jezdej jako prasata...driv sem to taky delaval ale potom mi stacily 3 body a 2500,- pokuta a od ty doby jezdim jak andilek :D
15:56
honza: omg
silhouette
Vy omezenci co tu melete, že by ste ho zastřelili tak se zpamatujte, zastřelit byste měli sebe. Nevadí mi když někdo jezdí jako prase a dokáže to auto dobře ovladat, horší jsou důchodci co jezdí 50km/h co vidi na vzdálenost 10metrů a ještě rozmazaně.

Teďka nvm co to bylo přesně za mercedesa ve kterym jsme jezdili, ale ten měl maximalku taky omezenou na 250 a ten borec od mercedesu řikalm, že po odstranění omezovače by měl dát přes 300 a to byl normal 4 dveřák 4x4, cca ten nejlevnějši s 4x4...
16:23
theodwyn: Re: omg
theodwyn
Bude ti vadit frajere, až se to bude týkat tebe, až ti nějaký z těch řidičů srazí člověka kterého miluješ.
Omezený jsi ty, když tu zcela mísu vytahuješ důchodce, jenom abys našel dle tebe horší zlo.
Jdi si zajezdit Colina a nepruď
16:30
honza: Re: omg
silhouette
Znám jen ty co jezdili jak prasata tak zabili sami sebe, mnohem horsi je nejakej podelanej chlast... nic "zcela mísu nevytahuju" a proc bych si mel jezdit nejakyho Colina? Kazdej na PC neni zavislej tak jako ty... Na lamera chodim abych se zasmal, ale z nekterych tupcu rostu...
16:36
Brouk_Pytlik: Re: omg
silhouette
Já zase znám ty, kterým nějaký kretén sestřelil ty nejbližší. Co uděláš, až někoho vybouráš? Ujedeš? Pomůžeš? A pak budeš brečet jak děcko a prosit, abys nešel za mříže? Zbaběle skočíš sám pod vlak? Máš jasno v tom, co znamená smrt? Dokážeš si vůbec představit, že by se to stalo tobě? Nejdřív si udělej jasno v tomhle a pak diskutuj.
17:19
Tauch: Re: omg
silhouette
Nepřipadáš si jako nějaká Černá kronika? Nebo jako nějaký ó mocný prorok zkázy? Nehody se prostě stávaj. Tvýho psa může přejet jak blbeček, co jede jak prase, tak normální řidič s mnohaletýma zkušenostma, stejně jako důchodce se šedým zákalem, co ani na semafor nevidí. A co podle tebe znamená smrt? Podle toho, co píšeš, musíš mít jasno. Smrt je konec, někdo tu byl, už tu není, je tu jen prázdný prostor po něm, který čeká na další zaplnění. Nic víc, nic míň.
17:48
vanislav: Re: omg
silhouette
ma naprostou pravdu, tady kazdy nevyjezdeny pako lita jako magor - laskave se nekdy podivej na televizni noviny - a jeste se najdou s prominutim lidske trosky kterym to prijde zajimnavy a vtipny? Vsi co je nejhorsi? Blbecek jezdici jako pako. Presne to jste vy. Doufam, ze az se zabijete tak zabijete jenom sebe. Ps. tem blbecek co jede pomalu alespon nikoho neohrozuje. Teda krome tech magoru co se k nemu pririti 240na okresce a silene se divej, ze ho nevideli.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
18:01
Brouk_Pytlik: Re: omg
silhouette
No, víš, možná jsem zjistil, že život JE černá kronika. To jako s klidem řekneš, že se nehody stávaj? Sorry děcka, zabil jsem vám rodiče, ale nebojte, půjdete do děcáku. Ano, nehody se stávají, každý chybuje, ale normální člověk se aspoň snaží tohle riziko stlačit na minimum. Mýho psa přejel blbeček, co jel jako prase (ve městě hóóóódně přes 50). Kamarádův brácha zemřel pod kolama blbečka, co jel jako prase (dvojité předjíždění). Proč má zemřít tolik lidí, aby si nějaká tupá makovice uvědomila, že auto je zbraň? A že se může nezaviněně dostat do nebezpečné situace, kterou při dodržení pravidel odnesou jenom plechy, při jejich překročení životy? Stojí naleštěné ego za cizí mrzáctví?
00:32
Tauch: Re: omg
silhouette
Ach jo. Přiznávám se, že mám řidičák chvilku, cca 9 měsíců. Za tu dobu už jsem toho viděl spoustu. Týpka, kterej ve vysoký rychlosti vyletěl ze zatáčky a zabil se. Partu zhulenců za volantem - výsledek? 3 mrtví, auto na šrot. Taky jsem viděl, jak někdo v cca čtyřicetikilometrový rychlosti dostal na náledí smyk a srazil se s protijedoucím autem. Několik zraněných, naštěstí žádný mrtvý. Nechci se zastávat pirátů. Jen prosím pochop, že ne každý "nevyježděný pako?" jezdí jako prase. Může se to stát prostě komukoli.
14:38
Brouk_Pytlik: Re: omg
silhouette
Děkuju za upřímnost. A prosím drž se toho, co jsi viděl. Chybu totiž může udělat každý, stane se to i tobě. Aby to nedopadlo katastrofou, je třeba mít určitý respekt. Neříkám na každé nesmyslné dvacítce jet předpisově se sevřenou zadnicí, co kdyby se něco stalo, ale jet s vědomím toho, že ti někdo nedá přednost. Podle rychlosti se pozná leda debil, podle předvídavosti opravdu dobrý řidič.
13:33
machy16: Podle mě sou hovada jen ti co
silhouette
Podle mě sou hovada jen ti co jedou za volantem ožralí nebo pod účinky nějakých látek. Reálné to je protože my najíždíme na dálnici u Nezamyslic na Hané a v Praze na Chodově jsme běžně za 1h10min.
23:27
theodwyn: Re: omg
theodwyn
Honzíku, raději budu závislá na PC než se tu vytahovat s tím, že nemám trpělivost dodržovat pravidla silničního provozu.
00:04
Natsumi: Re: omg
silhouette
Jak uz nekdo pravil vyse: Ano, na dalnici se ve tri rano vyskytuje hromada chodcu :D
16:31
Brouk_Pytlik: Re: omg
silhouette
Jenom tupec si myslí, že svoje auto ovládá. Kolik máš naježděno? Máš vůbec papíry? Byl sis vůbec někdy vyzkoušet, jak ve skutečnosti ovládáš auto v nečekaných situacích? Nejsou nejhorší důchodci, i těm silnice patří. Nejhorší jsou paka, co se chovají naprosto nevypočitatelně anebo volové, co si myslí, že silnice je jenom pro ty jejich naleštěný plechový péra. Zatím jenom teoretizuješ, protože Ti připadá že je život fajn, bez starostí... Protože jsi pořád jenom připitomělé dítě, které si hraje na dospěláka, ale ruku na srdce, ještě na to nemáš. Jdi si číst Krtečka, na autíčka je času dost.
17:20
honza: Re: omg
silhouette
jsem motorkar :)
18:02
Brouk_Pytlik: Re: omg
silhouette
To je odpověď, argument, nebo si ho nad tím slovem honíš?
16:16
skinza: Re: omg
silhouette
Naprosto souhlasím s broukem_pytlíkem...ty si prostě myslíš, že silnice patří jen tobě a nemůže se nic stát...ale tohle je největší nesmysl a omyl...člověk může bejt jakkoli dobrej řidič, může mít najeto X tisís kilometrů, může jet pomalu a pak se na něj vyřítí šílenec, co si jen dokazuje svoji odvahu a dokonalost a v tu ránu je po všem...a ani ten sebelepší řidič tomu nedokáže zabránit! Potom se to nepočítá na minuty, aby mohl někdo z nich zareagovat, ale na zlomky sekundy a to ani sebelepší řidič, v tý rychlosti nedokáže...dobrej řidič dokáže předvídat a ví, co všechno se může stát a tomu přizpůsobí i svoji jízdu...a tohle platí jak pro řidiče aut, tak i pro motorkáře!...
17:44
vanislav: Re: omg
silhouette
Dalsi primitiv co si musi maly pelo nahanet bezohlednou jizdou. Z takovejch chudaku mi je na bliti.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
21:19
nemo88: Re: omg
silhouette
az tvoje holka potrati tim ze do tve klidne jizdy v aute nekdo narazi, ze machroval, tak si to povime, az se ti neco takovyho stane a reknes: stalo. Tak ti reknu ze jsi jeste vetsi dement. Pokud se chces vyradit, tak vypadni na okruh bo na letiste, ale v provozu jezdi normalne!!!
Google je kamarad, ne nepritel...
13:12
skinza: Re: omg
silhouette
Je pravda, že se to může stát komukoli, ale nejčastějc se to stává právě těmhle Dementům co si potřebujou zvýšit sebevědomí a ukázat se jako největší borci!Ono když si to člověk nezažije na vlastní kůži a nepříde o člověka, kterýho miluje a kterej mu byl strašně moc blízkej a ztratí ho kvůli těmhle idiotům, tak si to nedokáže představit co to je za strašnou bolest!Patřilo by ti si pořádně rozbít hubu
18:14
Taralis: Re: omg
silhouette
dement
Podporuji pestrobarevného sultána na hoře z želé
18:13
Root: omgggg
silhouette
nemohl byt v Brne a musel byto byt fakt magor kdo by se pustil v novem aute a buh vi jak malo najezdenych kilometrech v noci po dalnici kdovi jak rychle... musel byt uz nekde tam a bud to vi oba nebo mu to sezral i ten z Prahy ze jede az z Brna

btw. tesil jsem se na tuhle diskuzi jak budou vsichni pocitat a rozumovat co je mozne a co ne :D
19:47
LosCatmanos: Re: omgggg
LosCatmanos
3. řádek: "02:14 <a> BMW 530i, rok starý."
RIP Zidane
20:24
Root: Re: omgggg
silhouette
co to s tim ma co spolecneho ?
18:57
Eriq: honzíku, honzíku
Eriq
honza: "Nevadí mi když někdo jezdí jako prase a dokáže to auto dobře ovladat, horší jsou důchodci co jezdí 50km/h co vidi na vzdálenost 10metrů a ještě rozmazaně."

Narozdíl od theodwyna, který autorovi citovaného názoru Colina doporučuje, se nemůžu zbavit dojmu, že honza si citovaný názor zformoval na základě hraní podobných her, kde mu pomalí soupeři vadili ve zběsilé jízdě. Jinak si totiž tak totálně zcestný názor vážně nedovedu logicky vysvětlit.

Možná, že soupeři z PC her ti svou pomalou jízdou likvidují auto až do Game Over častěji, než ty likviduješ je, ale v reálném světě důchodce se svými 50 km/h zabije méně lidí než pošuk ve 250 km/h.
Že ses naučil "dobře ovládat" auto na PC, kde se nemění podmínky a jezdíš ty samé tratě, neznamená, že v reálném světě pošuk jedoucí 250 km/h ovládá i počasí, chodce, ostatní účastníky provozu a další desítky proměnných, na něž musí reagovat.

Takže, milý "motorkáři", vstaň od MotoGP a zkus vnímat podmínky reálného světa - moc tě prosím, v zájmu zdraví všech lidí ve tvém okolí.
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
19:50
LosCatmanos: Re: honzíku, honzíku
LosCatmanos
S těma důchodcema s ním souhlasím, nejde o jejich pomalost, ale prostě o to, že mají pomalejší reakce, horší koordinaci a zrak. To je u všech stejný a jsou dle mého názoru minimálně stejně nebezpeční jako mladej vůl, co si myslí, že má řízení perfektně zvládnutý.
Znám důchodce, který je po mozkové mrtvici, chodí těžko, mluví strašně, ale řidičák má a pravidelně řídí. Ten je pro provoz nebezpečnější než ten mladej vůl.
RIP Zidane
21:51
pipboy2000: Re: honzíku, honzíku
silhouette
Prave teraz ratam fyziku tak mi to neda, kolko kinetickej energie ma auto ktore ide 50 km/h a kolko auto co ide 250 km/h?
13:34
honza: Re: honzíku, honzíku
silhouette
10x vetsi, ne?
14:41
Brouk_Pytlik: Re: honzíku, honzíku
silhouette
Těsně vedle, ale ještě přitlač na pilu. 25x
21:04
pipboy2000: Re: honzíku, honzíku
silhouette
Ek = (1/2)mv^2

Ek(50 km/h) = 96,45m
Ek(250 km/h) = 2411,26m

2441,26m/96,45m = 25
20:21
honza: Re: honzíku, honzíku
silhouette
hele na PC nehraji žádného colina ani nic podobného...
takže milí neinformovaní... popíši vám svého dědu - věk cca 65, kouří jednu za druhou jak doma tak i za volantem, jezdí jako hovado(opak většiny důchodců) občas se mu i state, že mu "motor" z cigarety spadne do klina, zatáčí skutečně jako v rallye a vyjede jednou za půl roku...

já osobně na motorce jezdím rychle, jak ve městě tak i ve vesnici, ale pořád sleduju co a jak jestli tam nejsou nějaky děcka apod. (nechlubím se) samotnyho mě to strašně sere, že jezdim jako dement, ale já prostě ve vesnici 50tkou nevydržím jet, jednou jsem vyletěl ze zatáčky přímo do pole naštěstí né do stromu, vyklepanej jsem dojel, ale další jízdu jsem jel zase jako dement...
20:55
Eriq: Re: honzíku, honzíku
Eriq
Ne, tak ještě jednou, ale jinak:
Důchodce, kterého jsi popsal prvně, jezdí (pětkrát) NIŽŠÍ rychlostí než rychlostní frajeři. Čili když děda narazí v padesátce do auta, účastníci vylezou z aut s lehkými zraněními. Když do auta narazí magor v 250 km/h, tak účastníci nevylezou, ale budou z auta vytahováni po kusech.
Pokud napodruhé popisuješ důchodce, že jezdí jako hovado, tak je to prostě člen skupiny frajerů, kde na věku nezáleží. Nejde o rozdělení na staré a mladé, jde o rozdělení na ty, kdo pravidla porušují nehorázným způsobem (hovada - stará i mladá) a kdo ne (mj. i "pomalí" důchodci). Jsem ještě ochoten pominout lidi, kteří jedou 60 v padesátce nebo 150 ve stotřicítce - ale rozhodně ne 250, kdekoli.
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
13:18
skinza: Re: honzíku, honzíku
silhouette
To asi proto, že si fakt dement a nemáš to v hlavě v pořádku...Patřilo by ti, aby sis rozbil hubu...ale sám a neschytali to nevinný lidi
15:01
Brouk_Pytlik: Re: honzíku, honzíku
silhouette
Hele, Honziku, jestli těch 50 fakt nezvládneš, tak jsou dvě možnosti. Buďto na to psychicky nemáš a měl by ses jít léčit, anebo jsi prostě jenom blbej a podle toho se vymlouváš a leštíš si na diskusích ego. Jestli koukáš na děcka a tak, tak to koukáš zbytečně, protože to k ničemu neni, protože stejně nestihneš nic udělat. Omezení rychlosti je kvůli tomu, že když se něco stane, aby to co nejvíc lidí přežilo. Jestli jezdíš hodně, jednou se s tím děckem srazíš, s tím počítej, tohle prostě neovlivníš. Mezi životem a smrtí pak rozhoduje jenom tvoje rychlost. Chápeš tohle?
22:42
machy16: Re: honzíku, honzíku
silhouette
chtěl bych vidět jak ty zabrzdíš v 50 a to děcko netrefíš když budeš mít na zareagování 2s.
17:51
skinza: Re: honzíku, honzíku
silhouette
to bude tím, že jsi fakt asi duševně a mentálně zaostalej a do tej doby, než ztratíš blízký, tak si to nedovedeš ani představit!
09:21
tinwe: Re: honzíku, honzíku
silhouette
tak v tom pripade jste nepoucitelny vul a mel byste prijit o papiry..nicmene faktem je, ze na motorce spis umrete vy sam nez nekdo jiny, takze doufam ze jste aspon darce..lidi jako vy jsou uzitecnejsi na soucastky nez v celku...
00:10
Natsumi: Re: honzíku, honzíku
silhouette
Pravda je jako vzdy nekde uprostred. A nevim kdo se tu nezaobira realnym svetem... Treba Pinninfarinu zabil prene takovy duchodce. Nejde u nich o rychlost, ale o to, ze za volantem povetsinou nemaji co delat :)
18:19
Taralis: Re: honzíku, honzíku
silhouette
coz toho dementa potvrzuje Honžíčku milý, pšihlouple mžourající
Podporuji pestrobarevného sultána na hoře z želé
19:42
Monty812: he he
Monty812
s vama je srandy:D
Zabij je všechny, bůh si je přebere.
22:35
canis: Mna by len
silhouette
zaujimalo ze ako mu napisal... zeby icq v mobile? :)
01:20
Gekon: Re: Mna by len
silhouette
Ano, přes mobil. To jsi ještě neviděl, neslyšel?
14:12
TolSinion: Vtípci
silhouette
Já se stejně nejvíc pobavím u čtení komentářů, kolik je tu světaznalých moralistů, co všude byli a všechno viděli.. :)
22:56
Brouk_Pytlik: Re: Vtípci
silhouette
Máš na mysli mě?
19:01
Hrdla: honzicek
Hrdla
vzhledem k me sluzbe u policie cr bych ti nepral abyses mi dostal pod ruku (samozrejme obrazne receno vzhledem k tomu ze nejsem dopravak a ani bych te nepoznal kdybych te chytnul) takovejm jako ty bych nikdy ridicak nevratil a pri sebemensim ublizeni na jinem nez svem zdravi z duvodu "prasacke" jizdy bych nejradsi naparil tolik let ze by se ti sama doprava zhnusila a radsi bys chodil pesky ;)
22:52
honza: Re: honzicek
silhouette
ohoho policie ? :) tak to bych tu asi nemel vytahovat to, ze znamej co je v zasahovce si to vali po dalnici 2kila kolegove ho zastavi, on ukaze placku a jede dal??? Jdou parit a vsichni chlastaj a on rekne, ze tj jedno kdyztak ukaze placku at se nebojej...Pomahat a chranit. Zajimavy jak je tedka vsude kolem toho jak poldi v tech new oktavkach jezdi jak hovada :)

jo a ja tu nemluvim o rychlosti 250...kdyby u nas byly cesty jako v nemecku tak tech mrtvej ubude... kolik je pripadu ze motorkar zabil i nekoho jineho nez sebe???
23:02
Brouk_Pytlik: Re: honzicek
silhouette
Honzíku, kdyby byly všude dálnice a směl po nich jezdit jenom Ten Honzík, tak jistě mrtvých ubude. Realita je ale taková, že máme silnice jaké máme a mrtví jsou kvůli pár debilům, co se neumějí chovat, ne kvůli těm cestám. Co ještě dodat... Vrána k vráně sedá a vlastně mě už ani nepřekvapí, že máš vymydlený kamarády.
11:31
nitrix: Re: honzicek
silhouette
Chtěl bych vidět toho vola co by ukázal placku, když ho chytěj policajti a chtěl tím něco vyžehlit :o)) Ten kluk si z tebe bud dělá srandu a nebo ty pěkně kecáš. Uvědom si, že zásahovka jsou normální pěšáci asi jako dopraváci.
12:04
honza: Re: honzicek
silhouette
Ocividne toho o policii moc nevis, ze? :)

to Hrdla - nemluvím o rychlostech 250km/h, ale treba 110-120 mimo obec, 250v noci na dalnici na useku kterej zna proc ne? Jo a mimochodem bydlim na vesnici, kde kolem naseho baraku si to tou 90tkou frci kaminy, auta, motorky a kdyby mohli cyklisti tak i cyklisti...
07:29
nitrix: Re: honzicek
silhouette
8 let u PČR ;) Takových povídaček o vytažení služebáku jsem slišel snad stovky. Pokud nenarazíš na kámoše policajta tak si to nikdo nelízne, věř mi.
07:30
nitrix: Re: honzicek
silhouette
*slyšel
08:20
Eriq: Re: honzicek
Eriq
Chápu, že se snažíš mermomocí najít případ, kdy je 250kmh odůvodnitelné. Ale věř mi, že v běžném dopravním provozu taková situace neexistuje. Jediné odůvodnitelné místo je - jak už tu někdo zmínil - k tomu vyhrazený plac, letiště nebo něco podobného - přesněji místo, kde se může kdokoli dobrovolně zabít bez toho, aniž by někoho vzal sebou. Na úseku, který "zná", se může kdykoli objevit odstavené nebo nabourané auto, dopraváci, může vběhnout zvěř... co já vím co všechno ještě a ve 250kmh nemá šanci zareagovat na náhle se objevivší překážku, protože je to téměř dvojnásobek povolené rychlosti, která se rozhodně nestanovila nějakým kolem štěstí nebo losováním.
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
18:22
Taralis: Re: honzicek
silhouette
honžíčku, tvůj dědešek je hajz, ty jsi hajz, a ted tu ukazujes jakeho mas chrabreho pritele, kterej je policajt a neumi se chovat ani na silnici. ja vim o policajtech kteri zabili treba i nekolik lidi a pomahali i organizovanemu zlocinu. a co? podlehe toho budes soudit vsechny policajty. dalsi vec ukazujici na tvoji tupost.
Podporuji pestrobarevného sultána na hoře z želé
22:55
honza: Re: honzicek
silhouette
a co by si pak naparil nekomu kdo jede jako prase a je jeste ozralej?
23:11
Kakos: prasata na silnici
silhouette
takovejch hovad je bohuzel cim dal vice.Rodice mu koupi karu za milion a on v tom jezdi maximalni rychlosti a ohrozuje vsechny okolo sebe.Kdyz pominu tu blbost ze za 45minut je z Brna v Praze,vypocital jsem ze by musel jet celou cestu presne 253km. zhruba 190km. Dobry,to jeste snesu. Ale co nesnesu je mladej blbecek v aute za milion co se flaka a ani nechodi do skoly a jeste si hraje na frajera.Sebrat papiry a strcit do pastaku at mu tam nekdo osuka prdel at se probudi z toho snu. Znam debila co dostal BMW,komplet ho zrusil za mesic.Fotr mu teda koupil Octavku ,tu zrusil za tejden.taky komplet.Strilet by se to melo ty mlady
23:11
Kakos: Re: prasata na silnici
silhouette
samozrejme jsem chtel rict 253kmh
23:56
machy16: Re: prasata na silnici
silhouette
a tím jsi chtěl říct co? Já jsem z toho pochopil jen to, že jen závídíš tak jako většina lidí v této díře. Můžu se zeptat co by jsi dělal ty kdyby ti rodiče dali nové BMW za milión? Určitě by jsi si taky chtěl vyzkoušet tu rychlost, kterou takový lidi jako ty nikdy nepojedou. :-)
18:32
Taralis: Re: prasata na silnici
silhouette
kdybych já dostal karu za 1M, rozhodne bych s ni nejezdil jako prase a "netestoval" bych na normalnich dalnicich maximalni rychlost. vazil bych si toho, jezdil bych opatrne a trasl bych se abych nepotkal nejake kokoty jako jsi ty, ktery mi kvuli tomu jak machruji a jaci jsou to "tvrdi dospelaci" rozflakaji auto pripadne mi nekoho primo zabijou ...
Podporuji pestrobarevného sultána na hoře z želé
07:30
nitrix: :)
silhouette
Mno.. pokud by to ten maník někam narval, tak to při té rychlosti bude vyšetřovat úřád pro letecká neštěstí a ne PČR. Každopádně - Zavidím mu auto a bezstarostnost s kterou může tak bezohledně jezdit.
10:12
Hrdla: honzicek ach jo
Hrdla
honzicku ty si vsechno otacis ve svuj prospech a delas strasne nevinnyho... strucne receno jestli uznavas rychlou jizdu a ohrozovani tim ostatnich na dopravni komunikaci tak ses proste dement co by si zaslouzil nekde se v rychlosti vybourat tak ze budes celej zivot jist jidlo brckem a bez cizi pomoci se ani nevymocis.. taky sem uz mel v praci jeden takovyto pripad a zajimalo by me co ten dotycny ted dela, pac naposled nemohl kvuli vaznym poskozenim krku ani mluvit ;)
20:10
Dragon52: Kto povedal ze <a> stratoval z
silhouette
Kto povedal ze <a> stratoval z Brna. <b> mu povedal: Aha... tak až někdy budeš mít cestu do Prahy, tak přijeď, ty buranisimo brněnský ;-) no a kedze mu <a> na konci ked prisiel ku nemu napisal je jasne ze mal asi icq na mobile cize predtym ked mu pisal mohol byt na mobile tiez, cize ja si myslim ze bol niekde blizko Prahy a len sa tam zastavil.
14:16
WhiteSnake: Re: Kto povedal ze <a> stratoval...
silhouette
V tom případě je špatný komentář a před postnutím citace pochybuju, že by se ho nezeptal jak to tam rychle stihl zajet z Brna. Tudíž by se dozvěděl kde byl nebo si z něho udělal prdel.
11:30
ondraslovak: Vyzkoušeno v praxi
silhouette
Netuším, kolik z vás si můj příspěvek přečte, ale nedalo mi vaše neustálé dohadování. Než začnu, chci říct, že rozhodně nesouhlasím s vaším oslovováním( dement, kretén,...), nesuďte ostatní. A teď k věci. Je mi 29, jezdím evem 9, jsem velký fanda brňenského okruhu a jsem členem kluku sportovních aut. Na silnici jezdím opatrně, 110 jedu leda když předjíždím a v obci mně 50 přijde přimšřená. Na dálnici jezdím tak 160, větší rychlost na D1 ničí tlumiče. Kamarád je téměř profesionální jezdec a má porshe GT3 RS, Imprezu STi, A6 allroad a hlavně Galardo LP 560-4. Podnikli sme zmíněnou cestu z Brna do Prahy o půl čtvrté ráno. Start na výjezdu z Brna- 194.km, cíl na benzince u Újezdu- 5.km. Jásem jel v Evu první, pořád zhruba 180, druhý jel kamarád o 20 minut pozděj s M3, okolo 240 za hodinu, a třetí jel Karel v Galardu o patnáct minut pozděj, místy i přes 300 za hodinu. Přijel jsem já, za chvíli Mirek a po pár
minutách přijel i Karel. Celou cestu sme byli ve spojení kvůli situaci na silnici. Výsledek:
EVO- 63 minut
M3- 47 minut
Galardo- 39 minut
Tuto trasu mohl projet jako Mirek ve 240 průměrně, ale už asi ne jako Karel, to by musel mít odinstalovaný omezovač. Karel měnil po týdnu tlumiče, ptali se ho kde s tím proboha jel. Stihnout se to dá, ale co z toho člověk má? K čemu to jako je? Nic sme z toho neměli, bylo to nezáživné a zbytečně nebezpečné. Nejezďete bezohledně, Brouk_Pytlik má pravdu, a ti co narážejí na důchodce, Karlovi je 55. A jak se jmenuje majitel toho BMW? Pokud jezdí závody, jak říkal autor příspěvku, a dobře se umisťuje, nepochybně ho někde musí Karel potkat.
09:17
tinwe: Re: Vyzkoušeno v praxi
silhouette
teda me z vas jde fakt hlava kolem, co se tady kruci vytahujete tim, ze jste porusil zakon? jste pitemoc a hotovo, pro prasackou a rychlou jizdu neexistuje zadne oduvodneni, i na trase kterou blablabla perfektne znate a blabla bla v pul ctvrty rano na ni nikdo neni, se muze stat neco necekaneho, situace, ve ktere vase rychlost bude znamenat rozdil mezi zivotem a smrti.. a pokud jste takove hovado, ze vam to nedochazi, tak muzeme vsichni jenom doufat, ze ten zivot bude vas a ne nekoho jineho...
14:28
super_jerk: dobrá práce
silhouette
jednou za čas bych obětoval i někoho, koho miluju (sme velká rodina), aby lidi jako on zažili nějaký vzrůšo, však žijeme jen jednou a cesta z phy do brna za slabou hodinku může bejt dobrej adrenalin.
Vsici ste zmrdici!
15:08
Vatovina: Re: dobrá práce
silhouette
super_jerk: jestli si to myslel vážně , tak nejseš normální ,ale doufam zes to myslel ironicky :)
Pivo nemá chutnat , pivo má žhnout :) :D.
18:27
Taralis: Re: dobrá práce
silhouette
podle nicku nemyslel. on stejne asi moc nemyslí
Podporuji pestrobarevného sultána na hoře z želé
21:43
Gyfis: Omg
silhouette
Ty vole tak tohle je na mě fakt moc. Dočetl jsem se do půlky komentářů, a stačilo mi. Tady jde jen a jen o to, že to maník rozjel na max ve tři ráno na dálnici. Proboha, to mi chcete namluvit, že na dálnici to auto prostě ten druhý neuvidí? Leda by měl tak zavázané oči. A stejně tak jak tady nějaké lamy vyvozují, tím, že to rozvalil v noci na dálnici, to znamená, že to tak rozvalí i přes den přes město, ještě lépe přes pěší zónu. Tohle je fakt dementní, + ještě mě dostali lidi kteří tady říkají, že jim někdo umřel. Ano, to se stává. Pes s tím nic nemohl dělat, ale docela mě překvapilo jak mohl nějaký člověk, který dvojtě předjíždí (humus), zajet jiného chlapíka. Vždyť to není možné, proboha, to mi jako chcete namluvit že za to může jen ten chlap v autě? A co třeba ten maník, hrál si na borce že se nepodíval? Jisté komentáře tady vážně nechápu, měli byste se sebou něco udělat.
18:41
Mortarz: Re: Omg
silhouette
tak tak :) taky jsem dočetl ani ne do půlky komentů a měl sem chuť napsat přesně tohle
15:03
hakim: 45 minut
hakim
neni to tak davno co jsem nekde videl ze nejrychleji z prahy do brna jel typek v bavoraku za asi 55 minut kdy prumerna rychlost byla asi 255km.. takze bych to realne videl
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
19:54
qil: ale ledi
silhouette
Lidičky lidičky .... kroutim nad tim hlavou, přečelt jsem veškere přispevky a popravdě někdy sem se sam sebe ptal jestli ti co by vraždili řidiče za rychlou jizdu nejsou sami děti nebo oni "dementi" ...ja jezdim svižně ale bezpečně, v obci dodržuju ale na dalnici když jedu domu pozdě večer nebo brzo rano, taky rad dupnu autu na krček a pospicham za teplou postelí a ted mi poveste taky by ste mě zastřelili?... ten co byl <b> rozhodně pokut jel někde z okoli jak je v komentaři tak tam asi předpisove nejel za to ja znam spoustu lidí v mem městě kteři jezděj jako kreteni a vypatlana hovada, ne jednou někoho sejmuli a ne kuli rychlosti ale třeba jen že nedali přednost, nedali blinkr nebo ho ten dědek dal na kruhači zkratka brzo...a vedšina byla duchodci...viděl sem i zbořenou policejni oktavku a docela by mě zajimalo jestli ten policajt platil pokutu...btw jen mimochodem tady kdosi psal že někdo zbořil 2 auta poměrně rychle za sebou....kde byla ta slavna policie ktera by mu sebrala papiry a napařila mu takou basu že by se mu auto zprotivilo no?....
23:12
CPY: Re: ale ledi
CPY
Deti bez vodicaku by nemali pravo sa vyjadrovat do tejto diskusie, oni by strielali kazdeho kto ide rychlejie ako ich strieborny ultra cool BMX na ktorom si rozbili nie raz koleno, takze deticky vyrastnite a potom sa vrtajte do dospelackych veci, inak suhlasim s qil.
19:43
saft: Re: ale ledi
silhouette
Ano a ty už máš řidčák poroto tady mužeš psát že? Kolik ti je? 20? Že je pro tebe normální jezdit 230? Ony ty omezení mají něakej důvod.
18:24
Taralis: Re: ale ledi
silhouette
ty jeden dospěláku. bezohlednost a demence patri "ultra cool" dospelym lidem. Aby jsi nam tu nepředčil honzíčka
Podporuji pestrobarevného sultána na hoře z želé
23:54
nakopnuta_sova: Re: ale ledi
nakopnuta_sova
Ad začátek - nemusím mít vemeno, abych poznal zkyslé mléko.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:45
Trubka: Zajímalo by mě, co je špatně na
silhouette
Zajímalo by mě, co je špatně na tom, že se vyjádří i někdo bez ridičáku. Jasně, naježděno nemá, ale názor snad mít může, ne?

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1234 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1539 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.