Detail hlášky #3646

<DragonLord`> preco ked dam www.lamer.sk ta ma hodi na toho kokota Fica ?
<DragonLord`> sak nedavam www.kokot.sk
<zachy> :DDDDDDDDDDD

Komentář: Slovensky premier

Informace o hlášce

Datum přidání: 6. 2. 2007
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Harys, fabiocz, horry, -TooM-, Vedugo, Danik02, Numerion, love--sucks, saft, Acorp, skeblik, Kvetko, Hammer, Ondruch, wegas, corwin_x, jerzi, blueW200, Danol, Rotwajler24, insaina, Gorkil_the_goblin_king, chylex, SmithF, Diefly, w3m, Skay, Wery, Mat3s_, OpaGe, Majesty1982, Wauder, Nevermore, Se7h, Danny991, DMRaper, McBobr, DMDave92, RodneY, JP, tausa17, Morv, Jozxyqk, Pajusa, genius920308, abouttabs, Cyberdragon, dwander, Frawd, Severina, chicken1, robbo99, karlosnet, lerra, Deefik, PatchmaN, Thab, zaefrim, lilo, Korialis, Wimpo, Orlan, Asriel, spacak, Sally, Accept, soony20, popik34, PeeKay, hasahm, Rakos, Sobosss, barney33, Snake, brumla, assim, 3wl4k, Laire, kecal_op, Fatal1t, Euriass, Adas666, Winters, jursmi, Lurker, besanek, Matesss, Wreis, Nyan, Matrin, pali6, Derevin, repley, HonzaRez, Frantisek911, mullDie, Celer, Eveni, nepoveda, jfk, Trny, kollma, IDDQD, DragoonX, SidiusM, Taran, SaburaZera, Kanniy, CernyJezdec, Mackie, Ruprecht, domvala, Denebola, soustruh, kuras, Sh4d0W, Lida79, Cejda, Exxclussive, zulik, Metodej, Bazim, koso, If-if, bkbosorka1, kapoka, tommander, herodes555, spiderpig, Awenis, Apophis, aewin_cz, ciakval, Cassidy, jurda, Marty008cz, vasek004, DARTHPraetorian, Sha-a-kaa, Highlander, Killian, czKarlos, rendlik, Griffon, dohaje, Liquor, bosorka, PavlinII, Marcus7, JerichoBM, Stevie, Hroner, Hamagen, Renee, freibo, Anti, Shark94, smis, aalfred, SkyHaven, Metzgermeister, screen, Neuromancer, Gego, Adria, ScH0ll_kIll3r, fatalixi, Lorandel, Black_Jack, elpraga, Bety888, anezkaceska, TheReptalek, forceLord, Deianeira, Katand, Sejsel, Rimmoncze, Beerius, xkobram, jogino, Trigger, Metis, WellBloud89, evee, Deliminico, zelvak, Stevecek, Danad, Komaar, MistrBuBak, Kapitan, Kwisatz_Haderach, oprs, vaevictis, Finer5950, GorTavaro, mrMys, Zelvi, Finarfin, Elgurth, Annacerv, arxarios 489 pro a BMJackal, incucu, Tinnarr, Lecco, Liman, Speedlo, speedy89, DarthOptimus, Kogaku, Derfight, petan012, TomEF, pitufo, BearPeter, deemarc, tristaver, Lineman, teye, beorn, queeny31, yannush, zakolu, petya, Lemra, wyDra, Lei, staflik, Janca, Mysharr, HateMePls, doupi, Allka, ccaaggii, Hans, Ellrohir, crooty, Lahvout, albona, Milhauzz18, Witek, ladys91, Traitor, qwertzuio, Herda, Namoot, razden, Psycho_O, shitcool, Slay, freaky_tomato, Lidulinka, Mango, Maty991, despy, kbtmichal, Ejmin, smrduty_kojot, reny, Blanch, Altair, Mishar, calexman, FrenkyB, scarlaxx, Math3s, honeybw, caarymary, Banan, matrix17, YDraigGoch, Piitr, Stickman, beeeee, inkara, Mari05, Aelin, BooBee, Komunard, piol, ric4rd, olejovka, perfect, rain, CarpeNoctem, logout, subzero, pavelnop, wavixtreme, kudli, Lee1503, Keeehi
161 proti
V oblíbených: Pooka, tlfantomas, korbic92, TuzkaDruha, Mackie 5 uživatelů
Oblíbenost: 71,77 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

14:56
pietro93: :)
pietro93
No hej ja ked som prvy krat isiel na lamera (to mi o tom rozpraval znamy) tak som dal .sk a som bol prekvapeny :D
Life comes true
11:45
Vrabecek: brutalni ten smail :DDDDDDDDDD
Vrabecek
brutalni ten smail :DDDDDDDDDDDD
11:30
Hamagen: Stále
Hamagen
I po 5ti letech to tam je stále :D
Nic není skutečné, vše je dovoleno.
18:40
Matas: Stále
silhouette
I po 6ti letech to tam je stále :D
AND OR XOR
13:17
Dominn: Re: Stále
silhouette
I po 7 letech to tam stále je :D
15:55
Zelvi: I po 8 letech tam trčí. [:
Zelvi
I po 8 letech tam trčí. [:
Ddim crwban yma.
11:52
Nasty2: Re: I po 8 letech tam trčí. [:
Nasty2
... i po 9 letech stále zůstává :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:32
Nasty2: Re: I po 8 letech tam trčí. [:
Nasty2
... a po 11 letech stále! :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
01:00
Komunard: Teď tam má fotku z mládí. Teda n...
Komunard
Teď tam má fotku z mládí. Teda nejspíš, nepoznám ho, ale je pod tím napsáno Robert.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
07:23
nakopnuta_sova: A když dám kokot.cz,
nakopnuta_sova
neukáže se ani Kalousek, ani Babiš, ani Sobotka, co je to za pořádek?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:28
nakopnuta_sova: Re: A když dám kokot.cz,
nakopnuta_sova
A teď jsem dal pica.de a ukázala se nikoliv Merkelová, ale nějaké firemní stránky... šlendrián.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:51
CarpeNoctem: Re: A když dám kokot.cz,
CarpeNoctem
Zkus kunde.de :-)
13:00
baffiak: Re: A když dám kokot.cz,
silhouette
je to sk, co by tam robil Kalousek, alebo sobotka? a stb-aka Babisa ste si privlastnili, tak poprosim nevracat.
13:40
nakopnuta_sova: Re: A když dám kokot.cz,
nakopnuta_sova
Jenže já dal kokot.cz, ne sk ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:57
nakopnuta_sova: Re: A když dám kokot.cz,
nakopnuta_sova
Vracať se mi právě chce, z něj. Teď tu chce zavést vlaky zdarma pro studenty a důchodce, přitom kdo má oči a mozek, vidí, co to udělalo u vás - zhoršení kvality přepravy, přeplněné a špinavé vlaky... když takovýhle populistický věci vymejšlel Paroubek, lidi mu to omlacovali o držku, když populisticky mele a kupuje si za státní peníze voliče Bureš, lidi mu tleskají... inu, když dva dělají totéž, není to totéž...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:52
While: Re: A když dám kokot.cz,
While
Počkej, předtím to byl Babiš. Teď je to Kalousek, Babiš, Sobotka,... Jestli ti ten seznam ještě poroste, tak za chvíli nemáš koho volit.


I don't know and I don't care.
21:03
nakopnuta_sova: Re: A když dám kokot.cz,
nakopnuta_sova
Už snad moc neporoste. A beztak už tyhle volby jsem hodně přemejšlel, koho volit, protože se nikomu nedalo najisto věřit, že se pro korejtko s Andrejem nespolčí a to jsem nechtěl dopustit.

A třeba zrovna Kalouskovi bych se měl omluvit.

Pane Kalousku, omlouvám se Vám za všechno špatné, co jsem na Vaši adresu kdy řekl, napsal či si jen pomyslel na Vaši adresu.
Myslel jsem si, že to už nemůže být horší.
Mýlil jsem se.
Prosím, odpusťte mi.

Kalousek je sice taky vejlupek všech ctností, ale proti Babišovi je to archanděl Gabriel...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:52
Nasty2: Re: A když dám kokot.cz,
Nasty2
A co Havel, Bém a nebo třeba celá ODS? Jak oni si stojí dle tvého Babišosvinoměru?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
08:18
nakopnuta_sova: Re: A když dám kokot.cz,
nakopnuta_sova
Havla jsem nekomentoval proto, protože se říká "o mrtvých jen dobře".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:26
Nasty2: Re: A když dám kokot.cz,
Nasty2
To je špatné rčení, říká se o mrtvých, jen tak, co je pravda. Ale mnoho lidí to používá takhle špatně, jsem na to zvyklí ;-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:38
nakopnuta_sova: Re: A když dám kokot.cz,
nakopnuta_sova
Zvyklý ;-)

Ale jinak máš asi pravdu, ač to znám s tím "jen dobře".
Ale myslím, že ho tu přece jen probírat radši nebudeme, "bonmoty Václava Havla" si vygooglit a následně zapřemýšlet, zda tomu fakt věřil nebo věděl, že kecá a říkal jen, co věděl, že lidi chtějí slyšet, umí jistě každej, tady bych se v tom nerýpal ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:05
While: Re: A když dám kokot.cz,
While
Myslím, že tomu věřil. Co jsem mluvil s lidmi z jeho okolí v době působení na Hradě. Tak byl hrozně hodnej člověk. Až moc, a to byl ten největší problém. Protože takhle umožnil kamarádům pomohl rozkrást Republiku.
I don't know and I don't care.
04:32
nakopnuta_sova: Re: A když dám kokot.cz,
nakopnuta_sova
Jak mohl věřit třeba tomu, že "Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností. Není to pravda, ničeho se nebojte", z čehož mi vyplývá, že říkal "nebude nezaměstnanost", když už v té době Vašík Klausů vykládal, jak určitá nezaměstnanost je nutná pro zdravý trh práce?

To si pak člověk říká "byl tak naivní, blbej nebo věděl, že kecá?". Doufejme, že skutečně jen naivní.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:22
nakopnuta_sova: While 19:52
nakopnuta_sova
V eurovolbách jsem volil Svobodné.

Ty, jež jsem volil posledních nějakých patnáct let, již volit nemohu. Kdo trčí pro pár vládních křesílek Andrejovi z konečníku, ten pro mne skončil.

Beztak to tím veškerým vyhlašováním "podržíme vládu za každou cenu" vedení dotyčné strany vede k tomu, že "teď máme křesílka a příští volby po nás potopa"... protože když si tou urputnou podporou jistého estébáka nasrali k nevolitelnosti i voliče mého typu... hodně štěstí, Vojtěchu Filipe. A nediv se, až příští volby nebudete v parlamentu. Sám si za to můžeš.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:19
Zelvi: Re: While 19:52
Zelvi
Teda tomu se říká pořádnej skok.
Ddim crwban yma.
20:33
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
Ano.
To uznávám.
Ale nemohl jsem jinak.
Koho?
Koho, pokud nechci volit ty, kdož trčej vy_víte_komu ze zadku?

Víš, mně to říkalo a říká dost lidí, že aby se ve mně prase vyznalo.
V něčem prý jsem pravičák a v něčem zase, cituju kamaráda z Košic "červenejšie názory ešte nevidel".
A když o tom přemýšlím, je to pravda.
V něčem jsem nalevo, ale zase v něčem napravo.
Víš jak... chceš hladového nasytit?
Nedávej mu rybu.
Nauč ho rybařit.
A pokud rybařit nechce, vys... se na něj.
Proč bys ho měl/a živit, když jen natahuje ruku a sám se nesnaží?

Takže asi tak.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:46
Zelvi: Re: While 19:52
Zelvi
Tak já se považuju za pravičáka, ale když jsem si dělala kalkulačku, tak jsem vyšla spíš nalevo. :D Ale tam jsou hrozně tendenční otázky. A třeba ten tvůj příklad má chybu, co když rybařit chce, ale z jakýhokoliv důvodu nemůže? Chce, ale prostě nemůže? (Nemá ruce, má fobii z ryb, whatever.)
Ddim crwban yma.
21:44
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
Želvičko!
Vy nečtete!
Proč nečtete, Želvičko?
Kde máte třetí díl Žlutého ďábla?... zklamala jste, šejku Želvičko!

Ech, to jsem zase trošku ustřelil, ale... jasně přece píšu "A pokud rybařit nechce..." - nechce.

Nechce.

Pokud z objektivních důvodů nemůže, to je něco jiného. O staré či nemohoucí se samozřejmě je slušné a správné postarat. Ale kdo může a nechce... proč?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:15
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
Zkusíme si schválně https://www.politicalcompass.org/test , co říkáte?

Neděste se angličtiny, i čeština se tam dá odkliknout a bude to po našem (iiiiiiiiiiiins má holt s "ponaszymu" smůlu, i když i polština tam koukám je... a teď dostanu po hubě :-) )

Jo a kdo si věříte na angličtinu, dejte to spíš anglicky, ten překlad mi přijde... no mohlo by dojít k nepochopení a nedorozumění... takže si ten test radši udělám anglicky.

Někde mi to skřípalo, kterou možnost dát, protože ono to není tak jednoduchý jak to vypadá, ale nakonec mi vyšlo http://atlantalover.sweb.cz/political_compass.png - a co Želvička?
A třeba While?
Mrkvička?
Ostatní lamerští diskutníci?

Podělte se, pokud se nebojíte :-)

Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:25
Zelvi: Re: While 19:52
Zelvi
No jasně, ale problém je v tom, že někdo to objektivní "nemůže" vidí jako "nechce" (různý duševní poruchy atd.)
A ten test jsem si dělala nedávno a přestože se považuju spíš za pravičáka, vyšel mi mírně doleva, ale to je proto, že tam jsou některý tendenční otázky.
Ddim crwban yma.
23:45
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
No právě. U některých otázek jsem to měl "souhlasil bych, ale..." a rozhoduj se pak, jestli dát souhlas nebo nesouhlas...
Bral jsem to stylem "spíš souhlasím, ale s námitkami" anebo "spíš nesouhlasím, ale za určitých okolností bych i souhlasil..." a podle toho, kde jsem to měl víc "spíš souhlas" nebo "spíš nesouhlas" jsem se pak rozhodoval.
Ale jak říkáš, některé otázky jsou poněkud tendenční.

A některé duševní poruchy... to máš pravdu.

Kdo tomu nerozumí, ten neví - nemůže vědět - zda taková OCD ve smyslu (ano, přeháním, ale to já rád) "jak nemám pastelky na stole srovnané podle barevného spektra, všechno tu rozházím, protože když už mám na stole nepořádek, tak může bejt rovnou v celým pokoji, to už je jedno!" je skutečná nemoc nebo "výmysl"...

Jak říkám, přeháním, ale víme, jak to myslím. U některých duševních poruch opravdu laik těžko pozná až prakticky nepozná, že to je skutečně vážné a není to jen "výmysl".

Což se koneckonců říká i o depce, že to, čemu laik říká "deprese" nebo ještě líp "depréze", to má ve skutečnosti ke skutečné depresi daleko asi jako trabant k formuli.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:10
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
A ohledně toho "nechce" to bylo myšleno hlavně na takové ty, co se dokážou tvářit, jak zoufale hledají práci a fakt, ale fakt, nemůžou najít a přitom si dávají sakra pozor, aby o nějakou nezakopli... před dosti lety jsem býval něco podobného, takže vím, jak jednoduché to je, když člověk nechce práci skutečně hledat, ale jen to předstírat pro ÚP a jiné okolí...
Teď už naštěstí ÚP začal trošku utahovat šrouby, před lety jsem "doporučenku na pracovní místo" zblízka v životě neviděl, nedali mi ani jednu, vždycky maximálně ústně "tam a tam hledají" - a při poslední evidenci to bylo snad co druhá návštěva to doporučenka, inu fabriky v průmyslové zóně nabíraly tak nějak konstantně... naštěstí jsem si našel práci sám, takže jsem do fabriky nemusel.

Ale jak říkám, dřív to bylo velmi jednoduché, tvářit se jako zoufalý zájemce o práci a přitom dovedně skrývat tulení nemoc... a na tyhle to o "nechtění rybařit" bylo mířeno. A je zcela jedno, jestli jsou to bílí či jinobarevní, lemra jako lemra. Nechceš makat? Tak dostaneš jen nějaký životní minimum, aby sis nestěžoval, že tě stát nechá chcípnout a víc nic. Chceš se mít líp? Jdi pracovat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:18
Zelvi: Re: While 19:52
Zelvi
Hm, ten tvůj starej post tady úplně zapad. K ocd jsem nedávno četla knihu a fakt to takhle nefunguje. Jmenuje se příhodně "Jedna želva za druhou". Mně se nelíbila, protože Grey nebo jak se jmenuje není nijak skvělej spisovatel a ty postavy byly mega nesympatický, ale tohle tam bylo vysvětlený = ukázaný vcelku dobře. Není to o pastelkách.
ÚP je o ničem, to už je lepší se nahlásit na pojišťovnu jako OBZP a platit si zdravotko sám. (Člověk, co nepracoval předtím, stejně nedostane podporu ani sociální, tak co.) A nemusí ani řešit pitomý doporučenky (aka manžel po nedodělaný škole dostal dopo na pozici úplně mimo obor, která měla výslovně uvedený, že chtěj praxi...).
Problém je v tom, že u mě lidi asi furt viděj, že "nechci"... No asi takhle, dva roky zpátky jsem po tejdnu ve fabrice skončila na neschopence a antidepresivech. Moc hezký. Za ten tejden (od pátku do pátku) jsem naspala CELKEM 12 hodin. Ne za den. Za celej. Tejden. Asi tak. Jenže dr mi nedala "diagnózu" F.něco, ale nějakej souhrn, a dva řádky z celý a4 lidem o hlavu jen tak mlátit nemůžu. A nesktutečně mě rozčilujou lidi s postojem "já to zvládnul, tak ty musíš taky". Ne, nemusim. F you.
Ddim crwban yma.
01:52
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
ÚP je o ničem, to už je lepší se nahlásit na pojišťovnu jako OBZP a platit si zdravotko sám. (Člověk, co nepracoval předtím, stejně nedostane podporu ani sociální, tak co.)

xxx

To nedostane, ale aspoň to pojištění za tebe stát platí - kde si to asi máš napískat, platit si to ze svýho, když nemáš příjem? Leda by to za tebe platil manžel, rodiče nebo tak někdo. Což u nás, kdo žijeme sami, jaksi... v tu chvíli to bez ÚP nejde. Plus já to beru ze svého hlediska, já už něco odpracováno mám, takže mi podporu dají. Nic slavného, ale dají.

A někdy ty doporučenky mají ujeté, resp. baba za přepážkou nepřemejšlí... ale chci-li podporu a placené pojištění, musím se s tím holt smířit. On nájem se sám nezaplatí a mecenáše, co by to za mě platil, jaksi taky nemám, příbuzní mají svých starostí dost, aby mi ještě financovali tohle... takže pokud nemám práci, ÚP je prakticky jediná možnost.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:54
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
A s fabrikou ti plně věřím, tam jsem kdysi dělal na brigádě tejden a jako zkušenost mi to stačilo.

Taky bych tam už dobrovolně nešel, naštěstí baba na pracáku byla relativně chápavá,řídila se tím, že chci spíš do obchodu (kam taky, když mám ve kšeftě odmakáno přes patnáct let) a dávala spíš doporučenky do krámů.

Ale jednou prostě žádnej vhodnej krám nebyl, tak mě poctila doporučenkou do jakési sklářské fabričky a dalo mi to teda sakra práci je tam ukecat, že tahle práce se mi zrovna nezamlouvá...
Na plnou hubu říct "tuhle práci nechci" nemůžeš, protože kdyby ti do doporučenky napsali "uchazeč zaměstnání odmítl" a nemáš k tomu vážnej (tzn. zákonem povolenej) důvod, pracák s tebou vyběhne jak se smradlavou rybou...

No už jsem se jednu chvíli bál, že tam chtě nechtě nastoupit budu muset, naštěstí to pak ředitel pochopil a ač měl průpovídky, jestli "mi nepřijde nemorální být na podpoře, když můžu pracovat", nakonec mi teda dal štempl na "místo obsazeno"... možná i proto, že jsem mu popravdě řekl, že hledám práci v obchodě, že na fabriku bych neměl, že bych to nezvládal.

Kroutil se jak pochc... had, ale razítko s "místo obsazeno" nakonec dal a koneckonců teď mám dojem, že mě párkrát v nové práci (samozřejmě obchod) viděl, takže pokud si mě pamatuje, což asi jo, potvrdil si, že jsem mu tenkrát nekecal.

A jistě, OCD není jen o pastelkách, to bylo zjednodušení ve smyslu vtipu "Co je to CDO? To je to samé jako OCD, jen VE SPRÁVNÉM POŘADÍ!!!", prostě OCD a podobných věcí je hromada druhů a laik se v tom strašně těžko vyzná, o tom se nehádám.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:58
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
A u pohovoru do té práce, kde teď jsem, se taky vedoucí divila, co mě jakožto chlapa vede do obchodu, když ve fabrice bych mohl mít o hodně víc peněz, že v obchodě to není platově žádná sláva.

Jo, to měla pravdu, ale za jakou cenu? Vím, že bych to ve fabrice dlouhodobě nezvládal a taky jsem jí to nějak zaobaleně řekl, že radši budu za osmnáct čistýho dělat něco, co mě baví, než za třicet, co mě nebaví a chodil bych tam z donucení... zdá se, že pochopila, dál do toho nerejpala a vzhledem k tomu, že už mám po zkušebce, tak je se mnou, zřejmě zatím spokojená aspoň natolik, aby neměla v plánu mě poslat do světa :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:03
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
A do čtvrtice a už končím:

Ano, želvovitá, chytrolíny typu "když to zvládám já, tak ty musíš taky" mám taky rád jak neplacenej přesčas.
Bych je vzal třeba s pokrejvačem na střechu a že mají strach z vejšek? Ale no tak, nevymejšlej si, když to zvládnu já, tak ty musíš taky... jak říkáš, ne, nemusím. Každej je dobrej na něco jinýho a každej třeba holt něco nezvládá, nikdo není dokonalý.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:38
Zelvi: Re: While 19:52
Zelvi
Hele tohle je asi moc komplexní téma na to, abych ho chtěla dál rozebírat tady.
Ddim crwban yma.
00:52
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
Tak téma změníme... nepamatuješ si, kde jsem tu před nějakou dobou nahodil "bojové korytnačky"? Ještě jsem k tomu mám dojem házel odkaz na encyklopedii Duny, článek ve slovenštině, ale nemůžu to najít ani s googlem...

No nic, tak to, co jsem chtěl přilepit tam, hodím sem... bojová želva :-)

https://i.nyx.cz/files/00/00/22/13/2213508_ec6a3491fa25115d9d09.png?name=image.png
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:18
ESESEL: Re: While 19:52
ESESEL
-1,38
-5,28

Hmm, takže asi... Liber8! :-D Já bych tam chtěl možnost "vím, že nevím". ;-)

Heh, Sova je skoro přesně tam co Gándhí... :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:58
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
Ale je to zajímavé, podle tohohle kompasu jsem dost nalevo a přitom nemůžu Bureše, ač dělá levicovou politiku (dneska máme, tak vám dáme, on to někdo zaplatí) jak malovanou, ani cejtit... nějaká chyba v Matrixu toto :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:19
While: Re: While 19:52
While
Ale prosímtě, ANO je améba. Ty dělají levicovou, pravicovou, jak je zrovna potřeba. Co se jim hodí. :D
I don't know and I don't care.
16:39
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
No to máš pravdu... kde je Bureškovo "chceme řídit stát jako firmu"? Bohatýrské rozdávání v dobrých časech, protože "dneska máme, tak si dáme, zítra nějak bude", no to by s takovýmhle řízením do firmy brzo přišel exekutor...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:23
While: Re: While 19:52
While
Tak mně vyšlo: Autoritářská levice,.... Nechápu, když bych měl být spíš napravo,...

Economic Left/Right: -4.63
Social Libertarian/Authoritarian: 1.85
I don't know and I don't care.
23:18
CarpeNoctem: Re: While 19:52
CarpeNoctem
A líp už je, nebo se to bude ještě nějak vylepšovat?

Economic Left/Right: 6.13
Social Libertarian/Authoritarian: -2.97

On ten test celkem funguje, když nad tím moc nepřemýšlíš. Jakmile zabředneš do "ale ono vlastně možná...", tak ti může vyjít prakticky cokoliv.
13:12
nakopnuta_sova: Re: While 19:52
nakopnuta_sova
Právě.
Nepřemýšlet a pálit to na první dobrou. Jak se začne člověk hrabat v tom, že by s něčím souhlasil, ale má k tomu připomínky a něco by v tom upravil či tam vyškrtal nebo naopak "nápad je to sice blbej, ale kdyby se to trošku upravilo...", tak co dát? Souhlas, nesouhlas?
Mám pocit, že to i někde psali, že se u toho nemá moc přemýšlet a prostě odpovídat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1242 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1547 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1898 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2103 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2318 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 30 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 61 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 91 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.