Detail hlášky #37794

<on> Podle astrologů jsem štír, tak nevim... :D
<ona> Podle astrologů jsem panna... podle gynekologa už ne... :D

Komentář: Celej vecer na zabiti, ale tohle se vyvedlo:-))

Informace o hlášce

Datum přidání: 9. 8. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: stixy (1 hláška)
Hlasování: robbo99, Harys, beorn, PavlinII, wegas, Sargon, Jehudo, ubozak, Radek9, Kulik_Z, Claymon, Wauder, dwander, Danik02, -TooM-, CrazzYdiot, Kuny, Sha-a-kaa, NRG_Fire, saft, Finer5950, Vedugo, Epydem, Deefik, Acorp, Gertas, Snowy, jani_na, w3m, Durdle95, petya, cidr, Korialis, stenli, Martincz, |x_xXx_|, KUKAHOJ, OpaGe, Mat3s_, jerzi, Markuus, Slay, oOJoKeROo, zakolu, pulsi, kejhal, Danol, Winters, Wery, Majesty1982, Denebola, schneck, GH0ST, love--sucks, Morho, ScrappyCoco, wary, czHONAN, PeeKay, DMDave92, blow, DarthOptimus, barney33, McBobr, f_fabregas4, Sobosss, riwy, Sangi, Accept, Johny007, CZ_StRider, blueW200, Ptolemaios, JittushQa, Groove, tomikdvorak, simi66, joocker, Mysharr, Nuny, jursmi, Hammer, Cyclosarin, Schyzis, Mackie, zelvak, corwin_x, Nuwis, Severina, Herda, kuras, skeblik, Cinvor, Thab, abouttabs, PatchmaN, Neal, frlo, Pajasas, Liman, AMD, domvala, TomEF, assim, sixpounder, Bart, elisa5, Taran, DARTHPraetorian, kocird, Filek, chicken1, Morv, Snake, BMJackal, Niika69, Marcel230, fabiocz, Queeger, Epic_Heart_3, incucu, mladek2, tristaver, crow91, Reiki, soony20, Myska, Ondruch, chylex, Aya17, genius920308, TerroX221, Apophis, jurda, Shadowmaster, Mirator, Nevermore, kecal_op, gensilver47, JerichoBM, Taboard89, If-if, Skoll, srobka, Papajka, Ripper, SidiusM, hasahm, mike2406, Witek, Pajusa, repley, popik34, sebustyan, WondrVi, Celer, DJ307, lerra, Cercly, Tolsimir, SwarleyCZ, Kogaku, KaMilka, Judzeen, Wimpo, sendvo, jfk, Liquor, spiderpig, rendlik, vasek004, Matesss, Trny, Misha1, Mairiel, DragoonX, _Juan_, Tommek75, Gasert, Lugi, SaburaZera, jewmi, Metodej, Ruprecht, Shark94, czaki, stepkapetr, Michus001, Peters, Ayume, Lukino, soustruh, Lei, Alve, Cejda, DakuHonoo, koso, Doderko, DMRaper, Katand, zulik, Waco, Fatal1t, csefko, yannush, Wreis, Sh4d0W, Maty991, albona, kojak, Maerlyn0, freferg, Toblakai, Richie_Pinkas, LamaLamaDuck, Marty008cz, Michelle4, anela, tobytja, Meer, clair3124, inkara, nOObiCZek, Komaar, Ejmin, Bazim, Lida79, cenco89, Highlander, chudst, Ella, kickas, Andysik, ciakval, czKarlos, dzonhy, Gerlige, luciferrus, Ciko, tommander, Magnus, vinczenzo, dohaje, WellBloud89, wax07, Shireen, Fremaner, aalfred, Metzgermeister, Gego, vaevictis, Hroner, Anfy, Dianka, Beerius, Lorandel, DawemanCZ, anezkaceska, Kethryn, ScH0ll_kIll3r, Einhasad, Venca92, Goues, Balud, Bety888, bradl3y, Sejsel, Tristy, Marcus7, jogino, Loxcom, R-Wolf, Banan, BearPeter, Inf1n1tyy, sanka19, xkobram, sejky32, Piitr, Allka, despy, Cubis, grandimir, TidO, ScOrPiOn9, bosorka, zgrossl, Komunard, oprs, Vrchov, Rimmoncze, Kapitan, Danad, piol, Trigger, TuzkaDruha, lennyd, Petrziczka, Finarfin, Elisabetha, killercat, toop, Elgurth, Zelvi, hanes87, Thargas, Goodlike, miskopo, Lemra, nitram1234, IllidanS4, Kwisatz_Haderach, emwee, MistrBuBak 1084 pro a Rexxar, Chaythere, alaqella, Bondaska, Derfight, Orlan, Imzadi, Tinnarr, Renee, pitufo, lilo, deemarc, qwertzuio, burka, queeny31, scarlaxx, sark, Derevin, Lahvout, jaffar, crooty, freaky_tomato, Clarra, kapriiik, pavelnop, tomzi, kbtmichal, Asriel, cha4ser, Beezer, Janca, shitcool, sheninho, brumla, aewin_cz, Suril, Cassidy, HateMePls, smrduty_kojot, Keeehi, Moneta, PinkFOX, S1mon, kapoka, Altair, ladys91, Milhauzz18, FrenkyB, Skay, matrix17, jezzy, YDraigGoch, calexman, psychous3, beeeee, Stickman, Metis, BooBee, dorry, kabakov, Annacerv, CarpeNoctem
326 proti
V oblíbených: nonsalant, petrxx, Loki123, Casial, Shadowmaster, SidiusM, DragoonX, Tommek75, Peters, Sh4d0W, TuzkaDruha 11 uživatelů
Oblíbenost: 74,61 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

10:52
El_Presidente: Odpoved ku komentaru: S prvou
El_Presidente
Odpoved ku komentaru: S prvou polovicou vety po carku suhlasim, zbytok ani ne!
PISCES MORTUI SOLUM CUM FLUMINE NATANT
11:35
Bubu: Podle mě se účastníte masové k
Bubu
Podle mě se účastníte masové kulturní iluze, že zdánlivá poloha Slunce vůči náhodně definovaným souhvězdím v čase vašeho narození má vliv na vaši osobnost.(tBBT)
Mia clementia, denar esto.
12:54
000200: Re: Podle mě se účastníte masové...
000200
Jenomže u každého toho znamení je napsáno něco pozitivního a vpodstatě to funguje jako placebo. Takže to vliv na osobnost může mít (ikdyž je ten vliv "nadefinovaný" člověkem).
Navrhuju ban za naprostou demenci.
14:07
Vrtulka: Re: Podle mě se účastníte masové...
Vrtulka
to je právě ten rozdíl, vliv na člověka nemá to postavení planet, ale ty kecy, co si k tomu lidi vymysleli :)
zbožňuju všechny loly a rofly
14:54
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
jj, to samé se všemi náboženstvími(omlouvám se všem věřícím, ale tak to prostě je(imho!))
Mia clementia, denar esto.
22:40
000200: Re: Podle mě se účastníte masové...
000200
Ale tohle může člověka ovlivnit pozitivně (omlouvám se všem věřícím, ale tak to prostě je(imho!)).
Navrhuju ban za naprostou demenci.
11:18
Atlantis: Re: Podle mě se účastníte masové...
Atlantis
:)))
K tlačítkům plus a mínus navrhuji přidat také talčítko SMAZAT!
11:57
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
já vim a neříkám, že náboženství je špatné, pro ty, kteří tomu opravdu věří je to úžasné, já osobně bych taky rád věřil, ale bohužel...
Mia clementia, denar esto.
12:01
Atlantis: Re: Podle mě se účastníte masové...
Atlantis
njn, já mám taky na náboženství moc vysokou inteligenci...:)
K tlačítkům plus a mínus navrhuji přidat také talčítko SMAZAT!
13:22
Morbo: Re: Podle mě se účastníte masové...
Morbo
No už jen proto, žes tohle řekl.... nemáš.
Víra nemá s inteligencí absolutně nic společnýho.
I just downloaded the Internet. How do I use it?
13:27
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
není pravda, částečně ano. Já například o sobě tvrdím, že jsem příliš racionální na víru(a racionálnost s inteligencí souvisí)...
Mia clementia, denar esto.
18:44
Atlantis: Re: Podle mě se účastníte masové...
Atlantis
Bubu: jj přesně tak, já říkám to stejný. :)
K tlačítkům plus a mínus navrhuji přidat také talčítko SMAZAT!
10:14
Morbo: Re: Podle mě se účastníte masové...
Morbo
Ne, nesouvisí. Ani trochu! Racionální uvažování je něco uplně jinýho, než inteligentní uvažování.
Existujou stovky insteligentních a vzdělanejch věřících a existuje eště mnohem víc naprosto tupejch ateistickejch hovad.
A naopak samozřejmě.
Mimochodem, jsem ateista.
I just downloaded the Internet. How do I use it?
15:36
snipermaniak: Re: Podle mě se účastníte masové...
silhouette
Není pravda.
Řekni mi jediný racionální důvod, proč bych měl věřit v boha :)
21:20
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
já ho právě neznám, proto nevěřím ;)
Mia clementia, denar esto.
22:07
Nagash: Re: Podle mě se účastníte masové...
Nagash
Napr. ti to muze pomoct snizit strach ze smrti, pokud tomu opravdu veris, a nepatris k tem ktery maj davno predplaceny peklo :D
Sometimes the appropriate response to reality is to go insane.
22:32
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
Ano, kdybych opravdu věřil, tak nebudu mít strach ze smrti. Jenže protože nemám žádný Racionální důvod, tak nevěřím
Mia clementia, denar esto.
00:26
Atlantis: Re: Podle mě se účastníte masové...
Atlantis
Jenže to je právě problém. Se podívej, co dělaj teroristi atd. člověk se musí bát smrti, je to neprosto přirozené.
K tlačítkům plus a mínus navrhuji přidat také talčítko SMAZAT!
09:43
Numerion: Re: Podle mě se účastníte masové...
Numerion
Proc by se clovek mnel bat smrti? Na smrti neni nic zleho...ale no to je jenom muj soukromej nazor samozrejme :)
Imma firin mah...................LAZOOOOOOOOR
09:05
katt: Re: Podle mě se účastníte masové...
silhouette
Řekni mi racionální důvod, proč chodit do školy? Proč se vůbec něco učit? Proč získávat a nakládat s dovednostmi? Je dokázáno, že i absolutní blbci i absolutní nemehla mohou žít šťástný a spokojený život. Mě víra učí mimo jiné, jak porozumět a nakládat s duší. S tím, co nás člověka (ve své podstatě pouhý dancemix chemikálií, zvaný DNA) od něj odlišuje. Stejně jako spánek a potrava doplní fyzické síly, tak víra doplní ty duševní. Co třeba odhodit iracionální předsudky a chtít vyzkoušet a ...?
Katt
09:37
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
Racionální důvod chodit do školy? Hm, to bude tězké... Třeba, když budu chodit do školy a dobře se učit, dostanu se do další lepší školy, takhle to bude pokračovat dokud nedosáhnu vytouženého vzdělání. Čím lépe zvládnu školu, tím lepší budu mít práci. Čím lepší práce, tím víc peněz. Čím víc peněz, tím lepší budu mít život, lepší šance na nalezení kvalitní(dobrá DNA) partnerky, lepší šance na splození silného potomstva a díky hodně penězům zajistím i kvalitnější výchovu dětí. Tím tedy splním smysl života(věrím, že pravý smysl života spočívá jen v udržení se naživu a předání své DNA do další generace).
Nemůžu odhodit své předsudky a začít věřit, protože i kdybych začal chodit do kostela a modlit se, tak bych v "hloubi své duše" věděl, že to není pravda. Já si myslim, že pravá víra musí být upřímná a jen taková má smysl. Jen taková ti může pomoci k "pochopení" smrti, duše a prostě věcí za naše vědění. Jak už jsem řekl předtím, já osobně bych velice rád věřil, vždyť je to úžasná představa: posmrtný život, nebe atd. Ale znám strašně moc vědeckých důvodů proč nevěřit a jsem racionálně uvažující osoba.
Mia clementia, denar esto.
11:07
katt: Re: Podle mě se účastníte masové...
silhouette
Z určitého úhlu pohledu je to de facto analogicky platné i v oblasti teologie nebo obecně víry. Taky jde o to dobře se učit a poučit se a čím lépe budeš rozumět duši člověka, tím lépe budeš s lidmi vycházet a sklidíš víc úsměvů a těch hřejivých pocitů u srdce, které zatím nikdo vědecky nevysvětlil, ale každý ví, že to existuje. Peníze jsou jistě krásná věc a jde s nimi v dnešní době žít líp, ale bez partnera a přátel, kteří Ti dávají kromě hmotných statků např. chuť do života, jsou Ti málo platné. Nepřeji nikomu nic zlého, ale je sakra rozdíl přijít o peníze a o blízkou osobu. Ale jestli z hořícího domu vytáhneš dřív kufřík s prachama a teprve potom dítě, není co řešit.
A v té mé poslední větě předchozího "výlevu" je velice důležité slovo CHTÍT.
To, že někdo chodí do kostela a modlí se, ještě neznamená, že opravdu věří a naopak.
Katt
11:15
katt: Re: Podle mě se účastníte masové...
silhouette
Před 10. lety jsem argumentoval stejně jako Ty. Dnes prostě vidím co jsem dřív neviděl. Já nemám teologické vzdělání, jsem jen ovečka ve velkém stádu. Pokud máš seriozní zájem o diskusi, můžu Ti dát kontakt na někoho, kdo je v podstatě vědcem v oboru, jinak bych už to tady dál nerozvíjel. Nejsem Strážná věž.
Katt
13:11
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
Když někdo řekne, že chce peníze, tak si polovina lidí představí tu ideu, že peníze jsou zlé a hlavní je láska a přátelství. To je krásná pohádková iluze. Realita je jiná, tyto dvě věci se nevylučují a souvisí spolu. Když je v pohádce někdo moc bohatý, tak je to osamělý bručoun, skrblík a strašný mizera co si chce nahrabat víc. Chudí jsou naopak štastní maj 10 dětí a spoustu přátel. Mají sice nejistou budoucnost, ale co na tom záleží když se máme rádi. Takhle to ovšem ve světě nefunguje. Bohatí jsou štastní a mají přátelé, chudí to mají težší i když taky mají přátelé. Peníze a přátelství/štastný život se nevylučují. Naopak peníze tě mohou udělat mnohem štatnějším, ale hlavně máš určitou jistotu. A jak jsem řekl předtím, podle mě jsou jen 2smysly života: Přežít a Rozmnožovat se. Takže bych z hořícího domu vytáhl dítě.
Mia clementia, denar esto.
13:52
katt: Re: Podle mě se účastníte masové...
silhouette
Tak zrovna k přežití a rozmnožování nepotřebuješ ani korunu. To zvládne každej potentní jedinec. Nikde jsem neříkal, že víra = žít bez peněz. Je to jen další rozměr a čím víc rozměrů v životě máš a čím dál se na těchto osách dostaneš, tím bohatší máš život.
Katt
14:10
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
"Nepotřebuješ ani korunu"? To myslíš vážně? Já nemluvil o samotném aktu rozmnožení, to opravdu zvládne každý. Mluvím o nalezení kvalitní partnerky(se silnou DNA výbavou, bez peněz je to těžké) a o výchově, která je nedílnou součástí rozmnožování(zvířata se učí lovit, lidi se učí sociálním interakcím; výchova bez peněz? Nechtěj mě rozesmát(podle posledních průzkumů stojí každé dítě své rodiče(za celou dobu života) průměrně 1,5mil. kč)). To je spousta peněz, které potřebuješ. Ty mluvíš o bohatství, které já považuju za zbytečné, navíc.
Mia clementia, denar esto.
15:08
CPY: Re: Podle mě se účastníte masové...
CPY
Nuz moze vychovat vela spratkov za malo penazi ale potom nemoze cakat kvalitu ked zvolil kvantitu, a nielen peniaze treba ale aj cas, a je lahsie vychovat menej deti, ale ako kazdy vie da sa zit vseliako, vela veci ovplyvnit mozme, napriklad aj to ze pouzijeme synka ako pomocnika prijmu domacnosti ak si to nemozme dovolit, roznasanie letakov a podobne, nie s kazdej tazkej situacie to ide ale ako si pisal zaklad je mat peniaze, lebo bez penazi ti sotva preziju :-)
Resp ked ich naucis prehrabavat sa za potravou aj to je riesenie.
15:24
Taurus: Re: Podle mě se účastníte masové...
Taurus
Co porad mas s tou "silnou DNA vybavou"? Jak poznas, jestli ma tvoje potencionalni partnerka tebou preferovanou vybavu? "Ahoj krasko, nechtela by sis se mnou dnes vecer zajit na kliniku na odber vzorku a potom uvidime co dal?" A co vubec povazujes za silnou vybavu? Odolnost proti urcitym nemocem, kterou muze mit kdejaka bezdomovkyne? Nebo krasu? Pripadne idealni mix obojiho? Btw smyslem tveho zivota je, aby se tvuj geneticky neprekonatelny rod dockal konce lidske populace?
Peace on you. Piss on you too!
15:52
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
Jsou určité znaky, které značí lepší genetickou výbavu. U mužů to může být výška, šířka ramen, výrazná spodní čelist, v pravěku by si to nazval Alfa samec. U žen je důležítá třeba plodnost. Znaky, kteeré indikují tyto výhody považují lisé instinktivně za přitažlivé. Je to schopnost, která u nás byla vyvinuta evolucí abychom zajistili pokračování našeho rodu. Existují ovšem různé stimulátory, kterými můžeme drůhého partnera zmást. U žen je to třba rtěnka, která zvýrazňuje znaky plodnosti(např. rty jsou červenější v době ovulace a to muž podvědomě vnímá jako znak dobré DNA, proto rtěnky, které to napodobují). A peníze k těmto stimulantům určitě patří, protože to značí zajištěnost(u pravěkého člověka by to znamenalo, že má dobrou jeskyni a dobré postavení v kmeni...žena usoudí, že je to dobrý otec potencionálních dětí)
Mia clementia, denar esto.
16:13
CPY: Re: Podle mě se účastníte masové...
CPY
Takze cim si vacsi a vyzeras viac ako opica tym lepsie DNA? :D
Ja mam radsej chytre holky, a samozreme maskovanie DNA je v pohode, a ak ti uz o to ide tak na skvalitnenie ludskej DNA je potreba mat viac partneriek, dominantny samec co si najde "tu pravu" je v podstate to co pises loser, nato aby si zaistil skvalitnenie DNA potrebujes vela samic a vela potomkov z roznych samic aby prezil este dominantnejsi samec co bude tvoj potomok, kedze dnesna veda asi este nedokaze urcit ktora posunie tvoje DNA o krok dopredu ti mozem len popriat happy f.... ehm hunting! :D
16:44
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
Ano, tomu "huntingu" se říká hledání celoživotní partnerky. A nikdy jsem neřekl, že když se někdo zmaluje jak "opice" tak mu to zlepší DNA, to je vlastně jedna z největšipch blbostí co jsem kdy slyšel, ale zlepší to tvé šance na najití partnera. A ano, více partnerek by bylo nepochybně z hlediska zachování rodu lepší, jenže lidská monogamní společnost to nedovoluje a tak tohle je nejlepší co máš.
Mia clementia, denar esto.
11:29
CPY: Re: Podle mě se účastníte masové...
CPY
Ach ani jednu vetu si nepochopil z toho co som napisal, ty by si mohol uz byt jedine alfasamec v casoch ked hladali bojovnikov, kedze to nedokazem posudit podla toho co si napisal :)
Myslienky oddelujem bodkou a ty to zjavne ignorujes. No co uz, pouzi silu a nie mozog!
12:10
BlastFX: Re: Podle mě se účastníte masové...
BlastFX
Nevím, co se ti nezdá. Jeho reakce k tvému předchozímu postu mi přišla naprosto adekvátní (navíc s ním naprosto souhlasím). Pokud jse o řešení problémů silou a ne mozkem, mám pocit, že Bubu již výše psal, že se vyplatí chodit do školy, abys byl lépe vzdělaný a dostal lépe placenou práci. Taková práce ale asi nebude fyzická, což naznačuje schopnost řešení problémů hlavou, a ne svaly. Když už se tu bavíte o naší ideální společnosti, dovolte mi poznamenat, že tato funguje jen díky tomu, že jsme v přebytku. Kdyby přišla krize, všechny ohledy půjdou stranou a pro trochu jídla se klidně povraždíme (ostatně je to už trochu vidět v Africe).
I believe in power of Windows Vista.
16:31
katt: Re: Podle mě se účastníte masové...
silhouette
To je všechno hezký, ale pak ještě potřebuješ něco navíc, aby si Tvá stejně založená partnerka nenašla alfa samce s větším A. Netvrdím, že snad vím, co je smyslem života, ale porovnávání vnějších parametrů má asi stejnou vypovídací hodnotu, jako: "Ahoj, jsem Quentin z Montargis.".
Katt
18:00
Taurus: Re: Podle mě se účastníte masové...
Taurus
U muze mluvis o znacich ktere v minulosti mohly nabidnout schopne bojovniky, coz byl aspekt nutny pro preziti. I v dnesni spolecnosti maji tito jiste vetsi sanci ziskat zenu, ale cim dal vice se zacina cenit i inteligence. Boxer sice muze mit 14 deti ale spolecenskemu pokroku to pravdepodobne prilis neprida. V dnesni dobe jsou v oblibe predevsim stihle zeny, coz v minulosti take nebyla pravda, jelikoz nadvaha byla znamkou blahobytu. Dnesni lidstvo jde svym zpusobem proti proudu prirody, coz ovsem nemusi nutne znamenat zlo.
Peace on you. Piss on you too!
07:16
P__N: Re: Podle mě se účastníte masové...
silhouette
Neslučoval bych tyto dva pojmy: Víra v Boha a náboženství. Náboženství, ať už kterékoliv, je zrůdné, scestné, vymývá mozky, šíří bludy, ovlivňuje masy k naplnění cílů představitelů toho kterého náboženství.
Víra v nadpřirozenou moc, kterou nejsme schopni poznat, víra ve stvořitele, vis maior, víra v to, čemu se všeobecně říká "víra v "Boha" je úplně něco jiného. K tomu, aby někdo věřil v "Boha", nepotřebuje žádné náboženství, žádnou církev. Nepotřebuje k tomu armádu duchovních, nepotřebuje k tomu katolickou církev, která např. v přelidněné Africe hlásá absolutní bludy o používání kondomů, (přečtěte si http://www.kreteni.cz/k1/index.html), nepotřebuje k tomu Islám ani Korán, (přečtěte si http://pravdaoislamu.cz/).
Myslím, že nelze tvrdit, že Bůh existuje/neexistuje. Je to vždy jen a jen o jednotlivci, o jeho stupni poznání, o prioritách, ...
Náboženství poštvává lidi, národy proti sobě. Víra v nadpřirozeno, vyšší moc, stvořitele (obecně tedy použiji vžité "víra v Boha") lidi, národy spíš sjednotí. Můj osobní názor je, že by stálo za úvahu zavést institut osobního Boha. A pak diskuze o DNA, penězích apod. jde úplně stranou.
Takhle v krátkosti nelze vše popsat a tudíž na případné reakce bych raději nereagoval. Nechal bych to povolanějším na nějakém semináři.
15:04
CPY: Re: Podle mě se účastníte masové...
CPY
Ach tie peniaze, najdolezitejsia vec co mame na zemi podla mna, obchod a peniaze su cesta k svetovemu mieru, ako bolo v jednej casti Penn and Teller, povedali nadherny priklad, aj keby sa osobne neznasali a chceli sa zabit tak cisto Penn by nemohol mat sam show a nezarobil by stratil by prijem peniaze atd, Teller takisto cize aj ked maju nezhody skonci to len slovne, a potom dalej veselo ziju dalej kedze su na sebe zavysly je mensia sanca ze nieco sebe urobia, cize v globalnom meritku, svetova globalizacia a vzajomna zavislost je cesta k svetovemu mieru ktory kazdy chce dosiahnut, tazko znicit nieco co je pre nas dolezite a naopak ze? Obchodujte globalizujte minajte peniaze (z rozumom :).
Antiglobalisti su len banda teroristov kedze nechcu to co je najlepsie pre cloveka. A nabozenstvo? To ako clovek travy volny cas je kazdeho osobna vec, hlavne nenutit nasilu tych na ktorych nam zalezi a nechat ich slobodne (zial niekedy aj blbo) rozhodnut.
Tolko moj nazor.
18:37
Bree: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bree
peníze nemají s výchovou dětí nic společeného! Je to o rodičích a ne o penězích...
Look out, here is spider pig!
20:21
kry-shot: Re: Podle mě se účastníte masové...
kry-shot
K tomu nemám co dodat, snad jen, že také věřím v Boha a myslím, že je mi v životě častokrát daleko lépe než kdybych v něj nevěřil.
http://www.lamer.cz/quote/22075, http://www.lamer.cz/quote/29219#comment_37725
10:16
Morbo: Re: Podle mě se účastníte masové...
Morbo
Řekni mi jedinej důvod, proč bych tě měl přemlouvat.
I just downloaded the Internet. How do I use it?
16:24
snipermaniak: Re: Podle mě se účastníte masové...
silhouette
Protože ti jednoduše došly slova a snažíš se z toho vymluvit :)
09:36
Morbo: Re: Podle mě se účastníte masové...
Morbo
To neni moc dobrej důvod...
I just downloaded the Internet. How do I use it?
17:14
Cocain: Re: Podle mě se účastníte masové...
Cocain
Doporucuji si precist argumentaci Isaca Newtona.

Ve zkratce: Bere viru v Boha jako sazku v hazardni hre. Kdyz vsadis na "verit" mas 50% sanci ze ziskas raj (matematicky nekonecno) a 50% na nulu. Ocekavani tedy 50% vyhry (nekonecna; raje) tedy nekonecno/2 = nekonecno. Kdyz vynasobime mozne vyhry pro pravdepodobnosti ziskame 50% *0 = 0 a 50%*nekonecno=nekonecno. Pokud by byla sance na existenci Boha 1% porad by se sazka na vyhru vyplatila. 99%*0=0 a 1% *nekonecno = stale nekonecno. Jediny pripad kdy sazka na Boha neni vyhodne je, kdyz mame 0% sanci, ze buch existuje a to je docela na povazenou. Tzn. verit v Boha se proste vyplati. Vhodne vsak jeste pripomenout mensi komentar Terryho Pratchetta: Kdyz se potom v nebi objevi takovy vychytraly matematik se svou vyhodnou sazkou, asi ho moc vlidne neprivitaji (Prachetta psal tusim neco o dlouhych holych, kterymi by takoveho chytraka ubili :)
104% positive, 4% rich, 100% happy
20:46
markuz: Re: Podle mě se účastníte masové...
markuz
Mě by teda zajímalo, co by měly být ty dlouhé holé věci, kterými by daný matematik-nešťastník byl ubit...
Kdo jinému jámu jámu, sám do ní sám.
16:54
Cocain: Re: Podle mě se účastníte masové...
Cocain
Dlouhé hole (singular hůl), když už nepoužívám diakritiku, měl bych se naučit alespoň pravopis. Pardon
104% positive, 4% rich, 100% happy
00:35
Bubu: Re: Podle mě se účastníte masové...
Bubu
Jenže nemůžeš prostě začít věřit. I kdybych chtěl, což chci, tak se nemůžu prostě rozhodnou věřit. Můžu začít chodit do kostela, modlit se každý večer a plnit přikázání, ale to není pravá víra. Pokud tu nezískáte výchovou je těžké uvěřit během života, jen tak.
Mia clementia, denar esto.
10:56
Atlantis: Re: Podle mě se účastníte masové...
Atlantis
v průběhu života můžeš věřit. Ale takoví jako ty nebo já nemůžou - jsme prostě racionálně uvažující a víme, že je to jen pohádka.....jak krásný by bylo věřit ve vílu zubničku, ježíška, jednorožce....no ale už nám je víc než 10let...
K tlačítkům plus a mínus navrhuji přidat také talčítko SMAZAT!
13:00
BlastFX: Re: Podle mě se účastníte masové...
BlastFX
Někteří lidé prý začnou věřit v Boha po nějakém traumatickém prožitku (je to způsob, kterým se podvědomí snaží s danným traumatem vyrovnat tím, že mu "dá smysl"), ale osobně jsem nic takového neprožil a v Boha nevěřím, i když si myslím, že by to mohlo být velmi uklidňující.
I believe in power of Windows Vista.
03:29
nakopnuta_sova: Re: Podle mě se účastníte masové...
nakopnuta_sova
Věřil bych. Tolik dlouhodobě odsouzených vězňů se při žádosti o podmínečné propuštění ohání tím, že "se obrátili k Pánu", že to těžko bude ve všech případech jen vyčuranost mající za úkol zapůsobit na soudce... třeba se fakt ve své situaci "mám bejt v base ještě deset let nebo doživotně" obrátili i "tam nahoru" stylem "Bože, jsi-li tam, pomoz..." - což může být odrůda toho tebou zmíněného "traumatického prožitku" nebo třeba situace, kdy už člověk neví, co má dělat, tak se tak nějak ze zoufalství obrátí k jakési entitě, která by mu třeba mohla pomoci...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:18
kry-shot: Re: Podle mě se účastníte masové...
kry-shot
To je naprostá pitomost. Věřit v Boha mohou géniové i naprostí dementi, na IQ vůbec nezáleží.
http://www.lamer.cz/quote/22075, http://www.lamer.cz/quote/29219#comment_37725
17:25
JSH: Re: Podle mě se účastníte masové...
silhouette
Podle astrologů neurčuje znamení polohu slunce, ani ničeho jiného, ale je to jenom symbol. Nebo tím aspoň zdůvodňují, proč ty znamení vůbec neodpovídají tomu, co se na obloze děje. My narození ve znamení Hadonoše víme své.
02:34
IllidanS4: Re: Podle mě se účastníte masové...
IllidanS4
Proč by neměla mít? Minimálně gravitací by to mohlo mít jakýs vliv.
16:54
Hammer: :)
Hammer
On gynekolog je taky tak trochu astrolog :) Porad cumi do cerny diry.....
I'm not weird. I'm limited edition
17:51
loqan: Re: :)
silhouette
+ :D
Dříve jsem býval namyšlený...ale ted už nemám chybu! :)
10:01
M0RGAN: Re: :)
M0RGAN
Nepleteš si to s astronomem ? Astrology černé díry nezajímají :P
12:16
enviro: Re: :)
enviro
...a semtam taky řeší měsíčky, že? :)
*Text výše uvedeného komentáře je chráněn copyrightem.*
10:32
karton: Re: :)
silhouette
Gynekolog je tak trochu šťoura
01:47
nakopnuta_sova: Re: :)
nakopnuta_sova
Gynekolog je hlavně divnej pavouk, kterej hledá problémy tam, kde normální chlap hledá potěšení :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:48
hakim: 3....2....1
hakim
smiiich... hm
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
10:41
Celer: Re: 3....2....1
Celer
Nějak ti to nefunguje co. :)
lamer+facebook = fail
13:35
balone: odbornici
balone
a pak vert odbornikum...
Unban Zidane / He believed some of those suckers are stupid, next time u might ban someone who believes in God?
03:32
nakopnuta_sova: To mi připomnělo
nakopnuta_sova
nedávno spatřený večerníček "Mach a Šebestová na prázdninách" či jak se to... kdy tam v prvním dílu Šebestová říkala něco ve smyslu "hodíme si korunou, jsem panna!" - no samozřejmě sovu dobytka napadlo "no ještě aby nebyla, ve třetí třídě!", resp. tedy mezi třetí a čtvrtou, vezmeme-li, že byli "žáci třetí bé" a původní série končila předáváním vysvědčení, čili ty prázdniny budou před čtvrtou bé ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2101 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 89 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.