Detail hlášky #38813

<on> víš že lidi a prasata jsou jediní savci kteří provozujou sex za účelem orgasmu???
<ona> chceš tim rict ze jsem tlusta?
-!- ona has quit

Komentář: Asi ze mě Barney Stinson nebude

Informace o hlášce

Datum přidání: 20. 9. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: DanSparta (3 hlášky)
Hlasování: Deefik, wegas, Infernality, PavlinII, Sargon, ubozak, blueW200, Harys, Jarmil, Neal, Cejda, dcp115c, Groove, Nyan, Finer5950, rionka, Maarthy, BubblyBubble, Danik02, DragoonX, fabiocz, saft, Arch_Mage, tulen, zlometla, Accept, codex, Snowy, Korialis, abouttabs, oOJoKeROo, Ailee, OpaGe, -TooM-, Speedlo, Celer, Niika69, Acorp, popik34, Danol, Nevermore, f_fabregas4, riwy, zax52, tomikdvorak, Johny007, CZ_StRider, dwander, Zippy101, chicken1, Slay, TomEF, Orlan, Thran, ScOrPiOn9, remiss, Denebola, Imzadi, Wimpo, beckyann, pitufo, Traitor, Mikser, Sobosss, kecal_op, Dombie, Fatal1t, domvala, Sally, profa, love--sucks, Mango, AMD, Nekromancer, Bety888, Cinvor, kocird, Severina, Mirator, Ondruch, Rychlis, Sha-a-kaa, Cooler, Renee, Manicek, viacik, DMRaper, incucu, Ahoika, Vitekzkytek, Polymorph, Wauder, DakuHonoo, bosorka, Bart, petan012, Liman, bumbik, Haja024, Leanne, jursmi, Lemra, Atuschka, Snake, markycz, McBobr, srobka, Thargas, qwertzuio, Morv, kedy, repley, SidiusM, Niwatori, Euriass, katula7, jfk, kremex, kantare, michelle90210, Teramon, Schyzis, aalfred, kollma, metrixm, panpatejl, Supervisor, PinkFOX, Ruprecht, Gasert, bkbosorka1, beeeee, Spiderwoman, soustruh, Sh4d0W, herodes555, Namoot, zzuzi, majki26, Emik, rendlik, Wrynn, aewin_cz, Suerte, zelvak, Kethryn, vasek004, Witek, lerra, bukanyr, Awenis, Hanach80, Beezer, Gego, solidus, Goues, ciakval, kuras, Highlander, Metodej, corwin_x, Almion, Ninja, Lida79, forceLord, Eveni, lennygt500, spiderpig, czKarlos, Kagero, freferg, tommander, Pajasas, Remixxx, jogino, Hamagen, Andysik, Maty991, BahnoCZ, Radek9, WondrVi, vaevictis, 3wl4k, Hroner, Metzgermeister, Ransom, Cubis, anela, Honya, staccey, anezkaceska, Marty008cz, Lothaire, Banan, Allka, Trigger, Doomista, Loty, niiemand, Stickman, Liquor, R-Wolf, Foxtrot, Katand, Apophis, TheReptalek, Beerius, BearPeter, Sed, dorry, Kixie, kapoka, Manslayer7, SantaSatan, Jumbo, TidO, Danad, Torfic90, Kapitan, Skay, piol, WellBloud89, Cihak, Lorandel, Georgo10, Rimmoncze, oprs, KittyM, Elisabetha, Finarfin, zgrossl, While, Milhauzz18, JackSwigert, Kwisatz_Haderach, mike2406, Elgurth, MistrBuBak 384 pro a beorn, Newkiller, mmenie, w3m, Gorkil_the_goblin_king, hasys, robbo99, GH0ST, Winters, Chaythere, Tinnarr, alaqella, Pepi13, blow, s1mp1, Hammer, Mackie, Reiki, DMDave92, Herda, Decado25, Pajusa, Mysharr, queeny31, soony20, yannush, barney33, nitram1234, JerichoBM, tristaver, prontosaur, tomzi, hasahm, freaky_tomato, teye, Taran, fifik87, smrduty_kojot, Matesss, KalamityJane, crooty, Zina, Hans, mesie, grungelover, Trny, Maerlyn0, assim, Remetak, Neuromancer, mecakar, Bazim, kbtmichal, albona, Shawk, lentiilka, Cassidy, Lei, Nooky, tobytja, Ejmin, Daysi, Meer, Komaar, BMJackal, lilo, chudst, Kogaku, Derevin, Moneta, jurda, Marcus7, PanRocky, deemarc, Vidlos, cha4ser, Kylee, Keeehi, vinczenzo, scarlaxx, Aelin, Altair, FrenkyB, matrix17, lennyd, kapriiik, HateMePls, petya, Vevoda_Wolf, calexman, killercat, Toblakai, AsciiWolf, DarkAngel, YDraigGoch, Shark94, psychous3, Deianeira, Komunard, Radmen, ladys91, Tartalus, CarpeNoctem, pavelnop, Krokodyl, Annacerv, Zelvi
237 proti
V oblíbených: Mikko, sireldo, Kachnickaaa, jeliman93, sheppard21, DragoonX, Ruprecht, Hanach80 8 uživatelů
Oblíbenost: 57,95 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

16:21
Rimmer: hmm
Rimmer
pokud to neudelala ze srandy, tak je to krava:)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
17:58
CPY: taktiez delfini
CPY
taktiez delfini.
21:56
Dung30n: Re: taktiez delfini
Dung30n
cekal jsem, kdo nadhodi ty delfiny, mas u me plus.
all I need is a bit of LSD
21:18
Jaiferiss: Re: taktiez delfini
silhouette
Taky mě to napadlo, když sem to četla :)
11:54
Arch_Mage: Re: taktiez delfini
silhouette
Doufám že ti delfíni, né to že se to vztahovalo na tu holku.
Gorkil_the_goblin_king
Nepobral jsem reakci té holky, ale asi je fakt tlustá, jinak by se neurazila.
Come to your king goblins !
04:04
nakopnuta_sova: Re: ---
nakopnuta_sova
Nemusí nutně být. Často si to, že jsou tlusté, myslej holky, co by se mohly převlékat za bičem, zatímco přescentky to mají na háku...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:27
While: Re: ---
While
Souhlas, většina tlustých holek nemá takový problém s tím, že jsou tlusté, protože je to očividné a nějak se s tím museli naučit žít. :) Na rozdíl od tyček, které si to jen myslí.
I don't know and I don't care.
23:09
rur: haha, tomu se říká vztahovačno
rur
haha, tomu se říká vztahovačnost! :-)))
13:57
nakopnuta_sova: Re: haha, tomu se říká vztahovač...
nakopnuta_sova
V lietadle:
Cestujúci zavolá na letušku: "Rybička, poď sem!"
Letuška príde k nemu, obslúži ho a odíde naspat do kabíny, kde rozmýšla:
"On mi povedal, ze som rybička. Ale rybička je aj kapor aj šťuka.
Šťuka ma veľké zuby. Ale zuby má aj kôň aj pes.
Pes môže byt aj suka. Suka vela jebe.
On mi povedal, ze som kurva!"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:48
Elfian: miláčku jsem tlustá? ne nejsí
silhouette
miláčku jsem tlustá?
ne nejsí
Takže jsem
nejsi
Proč jsi na mě tak hnusný?


holt klasika
Když to nejde, tak si přidej. Buď to rupne nebo to povolí.
09:49
mmeridius: HEZKY! :D
silhouette
HEZKY! :D
13:32
Bubu: "-"
Bubu
pokud vím tak ještě šimpanzi...
Mia clementia, denar esto.
14:27
obr: Re: "-"
silhouette
chces rict ze vypadam jak opice..?!
21:29
rur: Re: "-"
rur
+
17:11
Bree: spíš bych řekla "Dokaž to" :))
Bree
spíš bych řekla "Dokaž to" :))
Look out, here is spider pig!
00:11
MichalBarsfajny: Re: spíš bych řekla "Dokaž to" :...
MichalBarsfajny
Pretiahnuť prasa za účelom dokázania, či dosiahne orgazmus? No fuj teda
Čím som starší, tým mám viac rokov.
14:48
nakopnuta_sova: Re: spíš bych řekla "Dokaž to" :...
nakopnuta_sova
Leží venkovan s manželkou v posteli a manželka se najednou usměje: "Jsem dneska četla, že lidi jsou jediný živočišný druh, který dosahuje orgasmu, co si o tom myslíš?"
Venkovan se zvedne a vyjde z ložnice. Žena nechápavě kouká, chlap se za půl hodiny vrátí: "No kráva ani ovce orgasmus nedosahuje, ale u té svině nevím, ta kvičí skoro pořád, jak to mám poznat?"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:26
Chrestee: Výborná dedukce ;-)
Chrestee
Výborná dedukce ;-)
Ať se mládí vydovádí, moc času na to nemá...
21:24
Gerlige: Nechápu její myšlenkové pochod
Gerlige
Nechápu její myšlenkové pochody. Za mne +
Dum spiro, spero.
14:49
nakopnuta_sova: Re: Nechápu její myšlenkové poch...
nakopnuta_sova
Tady není co k chápání, odpověď zní "ženská"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:05
DAran: ty rozměry
DAran
no podle komentáře to ženská asi myslela vážně. No jen si představte ty rozměry, že nezůstává žádné místo na mozek...
...to je ten spravny lama...
22:25
Postanka: Želvy
Postanka
http://www.youtube.com/watch?v=UHf3Ua4nnCA&feature=related
Řekla bych, že i želvy vypadaj na to, že si to užívaj. :D Teď mi to poslala kámoška, tak jsem si vzpomněla na tuhle citaci.
23:04
uuuuu: Re: Želvy
silhouette
A já měla za to, že želvy nejsou savci
14:50
nakopnuta_sova: Re: Želvy
nakopnuta_sova
Nevím, jestli si želvy užívají sex, ale dovolím si odhadovat, že Želvy ano :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:18
While: Re: Želvy
While
To jsme od ní měli i někde písemně potvrzené ne? :)
I don't know and I don't care.
13:18
While: Re: Želvy
While
V diskuzi myslím. :D To zní fakt blbě. :D
I don't know and I don't care.
01:13
nakopnuta_sova: Re: Želvy
nakopnuta_sova
Mám dojem, že jestli si to Želvi přečte, že dostaneš lepáka, že se ti otočí kousavý dozadu ;-)
Nevím sice čím, tuleň by ti dala lepanec ploutví, u čeledi Testudinidae si nejsem jist, čím že lepanec dostaneš, ale že dostaneš, to si jsem jist na 99 % :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:02
While: Re: Želvy
While
Heh,... Za blbost se platí. No nic, jednou jsem to napsal, tak musím nést následky. :) Mimochodem, jakou to má promlčecí lhůtu? :D

A ještě jedna věc, ty mi chceš říct, že želvy nemají ploutev a co je pak tohle? :D http://oceandetem.cz/wp-content/uploads/2016/10/sn.jpg
I don't know and I don't care.
11:15
nakopnuta_sova: Re: Želvy
nakopnuta_sova
No jo vlastně, vodní želvy musí mít ploutve tak nějak z logiky věci a ač naše Želva je spíš, řekl bych, suchozemská, tak to s těma ploutvema bude podobně, máš asi pravdu :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:05
While: Re: Želvy
While
Já vím, že mám pravdu. :D Ale dlouho tu už nebyla. Vypadá to, že jsi jediný, co zbyl ze zdejší zvířecí říše. ;)
I don't know and I don't care.
16:00
Zelvi: Re: Želvy
Zelvi
Tak jsem se kvůli vám logla, i když na mě Chromě řve cosi o špatným zabezpečení webu, takže jestli mi někdo něco ukradne, třeba poslední tisícovku z účtu, je to na vás, vy zloduchové! <:
Ddim crwban yma.
16:25
ESESEL: Re: Želvy
ESESEL
Heh, poslední tisícovka na účtu. To znám důvěrně, tuhle situaci, no...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:30
Zelvi: Re: Želvy
Zelvi
Já už ji tam mám stabilně tak nějak od září, někdy trošku víc, ale to hned zase jde pryč, takže tak. <:
Ddim crwban yma.
20:44
nakopnuta_sova: Re: Želvy
nakopnuta_sova
No tak to jsme dva, systém "inkaso odchází desátého - avonohovno" a přijdou mi prachy mezi desátým a dvacátým, takže inkaso odejde mám tady i já... přijdou prašule třeba třináctýho, no tak přijdou a banka vzápětí to moje inkaso odešle.. avovovovotom to je, chytrou banku mám ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:30
While: Re: Želvy
While
No, na mě to taky řve, ale když si zadáš, že máš zůstat lognutá, tak už to půjde bez toho. :)
I don't know and I don't care.
16:49
Zelvi: Re: Želvy
Zelvi
To já jsem měla, ale stejnak to na mě jednou začalo řvát, tak už se mi sem moc nechtělo.
Ddim crwban yma.
17:08
While: Re: Želvy
While
Je ale vidět, že si se tím nenechala nakonec odradit. :D
I don't know and I don't care.
20:14
nakopnuta_sova: Re: Želvy
nakopnuta_sova
Víš, miláčku, to máš z toho... Chrome... do MÉHO počitače tahle svoloč nesmí... https://www.youtube.com/watch?v=kG2F3apEcnI ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:16
While: Re: Želvy
While
COŽE? TY MÁŠ NĚCO PROTI CHROMU?
I don't know and I don't care.
20:25
nakopnuta_sova: Re: Želvy
nakopnuta_sova
Ano.
Mám.
A je toho dost.
Do PC mi Chrome nesmí.

Už proto, že že mi každý druhý program zdarma doporučuje "bezpečný prohlížeč Google Chrome"... ale no tak!

Proč se musí Chromák takhle až tak vnucovat?
Pokud je tak skvělý, nemusí se přece vtírat, uživatelé sami poznají, který prohlížeč je ten nejlepší...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:08
While: Re: Želvy
While
Dobře, to je jeden důvod a zrovna ne moc dobrý. Takže co dál?
I don't know and I don't care.
07:54
Nasty2: Re: While 21:08
Nasty2
1. Není rychlý - to určuje rychlost internetu a hromada dalších okolností.
2. Nejdou na něm pořádně doplňky.
3. Když už nějaké doplňky jdou, google je stále modifikuje až už nejdou.
4. Je poměrně dost nestabilní a vytěžuje mnohonásobně více než FF RAM a CPU
5. Nefungují na něm ani aplikace od samotného googlu.

Mám pokračovat dál nebo ti to stačí?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
08:19
While: Re: While 21:08
While
Aha, to možná bude tím.

1. Mezi firefoxem, IE, chromem a operou jsem změnu rychlosti pouhým okem nepostřehl.
2. Jediný doplněk, co používám je AD block a ten funguje výborně.
3. viz. výše
4. Že neodpovídal nebo spadl se mi stalo snad jednou za ty léta, co ho používám. RAM a CPU nikdy nežral tak rapidně, že by mě to omezilo.
5. Google aplikace nepoužívám

Takže tak ;)
I don't know and I don't care.
10:16
Nasty2: Re: While 21:08
Nasty2
ad 1. Chrome je, co vím, první prohlížeč, co takto "lákal" lživě lidi. A tak poté viz výše Sova o vnucování. Protože platí, co říkáš i ty, jedná se řádově o jednotky sekund či milisekundy. Nemožné postřehnout.
ad 2. - 5. To samozřejmě nic nemění na tom, že tomu tak je a proto není důvod používat ho v obecné rovině. Problém je, že si člověk zvykne a pak najednou potřebuje i to, co právě v Chromu nefunguje a je v řiti. Není tedy žádný důvod se učit pracovat se šmejdem. Je lepší se hned naučit pracovat s kvalitním a dobrým nástrojem.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:02
While: Re: While 21:08
While
Na tom něco bude. :) Já na to evidentně nemám takové nároky. ;)
I don't know and I don't care.
02:22
nakopnuta_sova: Re: While 21:08
nakopnuta_sova
Ad 1. - Jo, vnucovat se umí, zmetek.

Upgraduju CCleaner a samozřejmě - v průběhu mi to nabídne "rychlý a bezpečný prohlížeč Google Chrome" a podobné mazání medu kolem huby.
To bych ještě vzal, ať se nabízí.
Ale co mě nejen u Chromu v takovýchto nabídkách vytáčí doruda, že tam bylo automaticky zaškrtnuto "nainstalovat Google Chrome a nastavit jako výchozí prohlížeč"... tak to teda ne!
Že se nabízí, to beru, ale slušné je, aby se instaloval jen když budu vyloženě chtít, tzn. si sám zaškrtnu "instalovat" a ne že když to přehlídnu, nasere se mi do PC, protože "mlčení je souhlas"!

ALe je mi jasné, proč to dělá - kvůli davům lidí, co při instalaci čehokoliv jen klikají ANO ANO ANO ANO ANO, už aby to bylo a nekoukají, co odklikávají... ale mě s tím prostě a jednoduše sejří a rozhodně si mě tímhle přístupem nezíská.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:15
Zelvi: Re: Želvy
Zelvi
Neříkej mi miláčku, ty sovo jedna, nebo se ti stane něco horšího než nakopnutí.
Ddim crwban yma.
21:27
While: Re: Želvy
While
Takže nakonec to nebudu já, kdo dostane na budku? :-o
I don't know and I don't care.
21:33
Zelvi: Re: Želvy
Zelvi
Já nějak nevidim důvod, proč bys na ni měl dostat. :D
Ddim crwban yma.
21:36
While: Re: Želvy
While
Za drzost? Ne? To se mi docela ulevilo. :D :)
I don't know and I don't care.
21:36
While: Re: Želvy
While
Mimochodem, co se ti stalo s podpisem? :)
I don't know and I don't care.
21:41
Zelvi: Re: Želvy
Zelvi
Už jsem potřebovala změnu. <: Tady v něm chybí jedno slovo, ale ještě jsem nevymyslela, jak ho modifikovat pro lemura.
Ddim crwban yma.
22:15
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
O-ou... tak tohle bych fakt nerad pokoušel, když ty to říkáš... původně jsem se chtěl zeptat, co horšího se mi může stát, ale tak známe své želvovité a proto to radši nebudu pokoušet *bojimbojim*
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:24
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Mám meč a nebojím se ho použít! https://pbs.twimg.com/media/CvAAchbWcAQSwsl.jpg
Ddim crwban yma.
23:08
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Není ten obouručák na tebe nějak velkej? :D
I don't know and I don't care.
23:26
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Je nepatrně větší než já - na moji obranu není tak úplně můj a jeho majitel je ještě o kousek menší jak já. :D (Případné otázky na kompenzaci něčeho si nechte všichni pro sebe.)
Ddim crwban yma.
23:33
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
I kdybych chtěl, tak mě nenapadá, co by sis zrovna ty jako žena velkým mečem kompenzovala. ;) :P
I don't know and I don't care.
23:55
ESESEL: Re: Neříkej mi miláčku
ESESEL
Myslí kompenzaci u toho majitele. Jdi už raději spát... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:59
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
A sakra... tak jestli se Želvy umějí ohánět tímhletím, tak bych si fakt měl dát pozor na zobák :-o
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:52
Nasty2: Re: Neříkej mi miláčku
Nasty2
Neboj, jestli je pravý a není to nějaká maketa, tak s ním máchne (neobratně) maximálně pětkrát a pak bude mít tak deset minut pauzu na rozdýchání. Tu můžeš využít! :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:58
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Doporučuji tedy vyměnit za něco lehčího, třeba staffku. :D
I don't know and I don't care.
02:27
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Taky pravda, proč vlastně nebýt "mágusák", tedy ten, kdo jen něco zamumlá a vzápětí se něco stane, když teda mám dost vysokej level... takže jak jsem řekl, čárymáry želvovitá, přiznej, že mě miluješ!

:D :D :D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:15
CarpeNoctem: Re: Neříkej mi miláčku
20:25
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Jsem immune na magii. <: A něco málo s tím mečem dovedu, ale vzhledem k tomu, jak je těžkej, by mi stačilo prostě random praštit a nebohý sově by pokřupaly kostičky. :D
Ddim crwban yma.
22:11
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Má to háček. Musíš se trefit a třeba má Sova vysoký agility. ;)
I don't know and I don't care.
22:54
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Tak si sundám triko. :D
Ddim crwban yma.
15:17
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Taunt? :D
I don't know and I don't care.
18:27
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Přesně tak. :D
Ddim crwban yma.
18:28
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
I když spíš stun.
Ddim crwban yma.
19:41
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Na warra bych tě netipoval. :D
I don't know and I don't care.
00:57
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Vzhledem k tomu, že jsem naposledy z onlinovej hrál Ragnarok Online na Rebornu, tak tak akorát zběžně tuším, o čem to tu a to ještě díky tomu, že Araoth kdysi blekotnul, že potkal Želvu někde na WoW a na to konto se dověděla, kdo že je vlastně sova :-)

Stun znám z angličtiny (stunned) - člověk ztuhne a není ničeho schopen (ovšem na vysokou úspěšnost kouzla bych doporučil sundat nejen triko, ale vše pod ním ;-) ), ale taunt si sice taky dovedu přeložit a vím, co to je, ale v herní terminologii se jen domnívám... jako že by sova byla vlastně vůl a nechala se táhnout "na provázku" kamkoliv a udělala by cokoliv?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:07
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Trochu zjednodušeně, ale hezky jsi to trefil. :)
I don't know and I don't care.
17:52
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Já pod nim nic nenosim. :D Eh, to jsem asi neměla říkat, což?
A technicky vzato nemám ani taunt, ani stun, ale zato můžu ze sovy udělat ovečku nebo žábu!
Ddim crwban yma.
22:46
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Cooo?
I don't know and I don't care.
23:01
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Želví stun "pod tričkem nic nenosím" zafungoval na jinou osobu než to bylo mířeno nebo to myslíš na tu ovečku a žábu? To bych odhadoval na něco podobného jako ten meč - že Želvi se trošku "míchá" i do mágusení :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:21
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Já předpokládám, že to byl nezáměrnej stun, lebo While se mi zatím jeví, že by tomu mohl rozumět trošku víc. Ale pro případ, že ne, tak mágové můžou ostatní měnit na ovečky a shamani na žáby. <:
Ddim crwban yma.
07:22
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
No, stun měl účinek i na dálku. To bylo myšleno jako: Coco? To jako vážně? Docela mě ta reakce překvapila. :D

Ano, vím, co ty dvě potvory umí. Mág byla moje druhá nejhranější classa a o šamana jsem se tak nějak otřel, abych věděl, co umí.

A Sovo i mág může nebo alespoň kdysi dávno mohl nosit meč. Sice ten jednoruč, ale mohl. :)
I don't know and I don't care.
22:04
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Muhehe. :D
A mág dokonce může nosit meč i teď - a když si vezmeme, že některý onehandy vypadaj jako twohandy (takhle napsaný to vypadá strašně, ale v řeči to normálně používám, když přijde řeč na tohle), tradá.
Ddim crwban yma.
23:14
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Upřímně? Taky takhle normálně mluvím. Vzhledem k tomu, že hry jsou jedním z mých koníčků, tak heal, sword, equip, dmg a další jiné výrazy se staly součástí mojí mluvy mezi přáteli, když přijde na hraní.

Jen tady mi to přišlo trochu nevhodné, vzhledem k tomu, že zdejší komunita je zaměřena trochu jinak než na hraní her. ;)
I don't know and I don't care.
23:34
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Hmm, mág může pořád nosit sword. Je fajn že alespoň něco zůstalo. :) Aaargh, kde jsou ty doby, kdy jsem naposledy navštívil Sylvanas v Undercity? Jo, to byly časy. :D

Teď se obávám, že už se toho moc změnilo,...
I don't know and I don't care.
00:28
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Ach ty doby, kdy jsem hrával Ragnarok Online na Rebornu... když to tak počítám, deset let to bude určitě, možná i o něco málo víc...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:59
Nasty2: Re: Neříkej mi miláčku
Nasty2
Ach, kde jsou ty doby, kdy byly na toto knížky... Nic se nevyrovná fantasy knihám a následným dlouhým večerům s přáteli, kdy každý měl jinou představu a tak se vedly dlouhé debaty o to či tamtom. Ach ano, to lidi ještě nebyli degenerovaní hrami a měli vlastní fantasii a vlastní svět, který jim sloužil. Dnes jim Velký vládne! Hanba vám, skřeti!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
10:25
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Někdo řekl, že nečtu knihy? :)
I don't know and I don't care.
10:33
Nasty2: Re: Neříkej mi miláčku
Nasty2
O nikom nevím... :-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:16
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Copak o vlastní fantasii atd., jenže vzhledem k mé vrozené introvertnosti jsem odjakživa měl problém s dostatečným množstvím kamarádů na tebou popisované "dlouhé večery"...
Moc kamarádů jsem neměl prakticky nikdy, pač jsem byl knihomol knihomolovatá, kterého museli ven prakticky vyhánět, protože když bylo na mně, sedl jsem si radši s knížkou.
Takže máma byla často ráda, když mě ven dostala aspoň stylem "hlídat maličkou ségru v kočárku" a bylo to tak, že kočár vyvezla na dvůr, já si sed na lavičku s knížkou a občas kočár povozil.
Takže u mě to není o degenerovanosti hrami ale o tom, že jsem se prostě spíš přichomýtl přes internet k Ragnaroku než někde splašit pár lidí na dračák...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:18
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
I když taky se párkrát stalo, když jsme jeli s bandou "na výlet" na tejden, že se večer když se smrklo začal hrát BANG! a najednou kua co to je, jak to, že je venku světlo? :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:11
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Bang, koukám, že se fakt umíš utrhnout že řetězu. :D

Ale ne, teď vážně. Dlouhé večery s přáteli se obvykle točí kolem her, ale o knihách se taky dokážeme bavit, kolik blbostí se dá rozebrat. :D

Mnohem lépe strávený čas s deskovkama nebo diskuzema, než se ožrat někde v hospodě nebo celou noc poslouchat duc, duc a skákat při tom jako debil.
I don't know and I don't care.
17:34
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
A tak ono nejde jen o Bang, taky Ehre der Samurai (nebo jak přesně), pár pokusů o Agricolu, Red November a docela dobrá byla deskovka teď si nevzpomenu na název, vydal to Vlaada Chvátil myslím a člověk tam hrál za záporáka, pomocí služebníků si stavěl jeskyně, chodby, do jeskyní a chodeb pasti a "hrdinové" mu tam vždycky vlezli a snažili se mu to zlikvidovat, ale bohovi si nevzpomenu na název... jenže pro nás introverty je právě problém, že na deskovky "naživo" jsou potřeba spolulidi taky naživo a se seznamováním se naživo mám jaksi vrozený problém. Hafo lidí už mi řeklo, že na netu mi huba, resp. prsty, jedou furt a naživo že jsem zamlklej... což jsem, kor před hezkejma holkama :-/
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:17
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Myslíš Vládci podzemí? Ty mám doma a plnou skříň dalších deskovek vč tebou zmiňované Agricoly. :D Chápu, kdysi jsem to měl dokonce jak ty, diskuze na internetu vpoho, ale s lidmi naživo jsem měl problém, a kor před hezkejma holkama.

Ale časem jsem se v tom naučil tak nějak chodit, lidská společnost mi stále nic moc neříká, ale už nemám problém ji tak nějak na delší dobu přežít a tolerovat. Problémy s mluvením s neznámými a u hezkejch holek taky zmizely, když mi o něco jde, i když neustále mám pocit, že vyletím z kůže, když toho člověka neznám. :D
I don't know and I don't care.
18:56
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Jo, Vládci podzemí, to je ono :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:19
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Jůů, já mám nápad, uděláme někdy lameří introvertní sraz, budeme sedět u jednoho stolu, ale nemluvit a psát si tady. :D (Já mám problém mluvit, když jsem někde s dvěma lidma, i když to jsou kamarádi, takže za mě ideální forma, i když pro vás by to asi byla moc nuda.)
Ddim crwban yma.
22:04
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Hmmm, nejsem proti. Takže powerbanky sebou? A Sova novej telefon? :D
I don't know and I don't care.
22:52
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Teď sem s tím jdu... já se svým tlačítkáčem bych toho asi moc nenasrazoval a se stolním počítačem se nepotáhnu, nehledě na to, že jak bych to připojil na net...
A co se sezení u jednoho stolu týče, tak ono to netrvá dlouho, než se rozkecám, nehledě na to, že říct něco per hubam by bylo rychlejší než to psát... takže by z toho asi stejně nakonec byl klasický sraz :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:53
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
A co, Želvi by si dala jedno dvě piva nebo co pije a to se pak rozpovídá skoro každej ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:10
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Já piju zásadně jenom kofolu. Nebo mojito. Ale nealkoholický. A po alkoholu, když už si dám, stejnak nepovídám. :D (Ale pokud už mě budete zvát na panáky, tak chci limetkovou vodku. ^×^)
Ddim crwban yma.
23:17
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Zajímavé, že mě po přečtení a zmínce o limetkové vodce napadla citace http://www.lamer.cz/quote/12074 , resp. její konec... ani nevím proč, když tohle není můj styl a Whileho doufám taky ne... ale napadlo mě to, samotného by mě zajímalo, jak se mi někdy ty oslí můstky v palici tvořej :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:01
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
U mě záleží, jak moc se cítím ve společnosti než se rozkecám. :D Ale taky se obávám, že by to nakonec sklouzlo ke klasickému srazu. Protože permanentně čumět do telefonu mi přijde divný. ;)

Ne, můj styl to není. Panákům moc neholduji a tohle se mi fakt ještě nestalo. :D
I don't know and I don't care.
08:20
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
A už jsem to sice psal, ale někdy mě fakt udivuje, jak fungují tvoje myšlenkové pochody. :)
I don't know and I don't care.
14:45
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Asi tak. Bejt někde s někým a permanentně čumět do telefonu mi taky přijde divný. Když jsem v hospodě sám, prosím. Když tam jsem s někým a zrovna došla nit hovoru, taky mrknu, co a jak (i když já spíš pošlu pár SMS či si počtu ve starých), ale čumět do telefonu furt... krom toho počítám, že bych se musel hodně hlídat, abych místo nadatlení odpovědi prostě neotočil hlavu a neodpověděl na hubu :-D

A to jsem si vzpomněl, jak kdosi v jakési citaci psal, že takhle "vycvičil" kamarády čumící imrvére do telefonu - dotyčná si koupila takové to bludiště s kuličkou - https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR6wN9uhIARt70Ot6rxf7FerGekA52ia4wIiA5nF1Hhdjj-UCg_ - a kdykoliv někdo z kamarádů vytáhl telefon a začal do něj čumět, ona si začala hrát s bludištěm. Kamarádi prý ze začátku čuměli, pak ale pochopili a nechali telefon telefonem :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:25
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Na mě se musí mluvit přímo, když už někdo chce slyšet odpověď, hodit ten někdo otázku do pléna, tak mlčim a mlčim a nudim se... (a ještě ke všemu nejsem schopná těm lidem ani vpálit, že se nudim) a začnu si hrát s telefonem, páč prostě mezi víc lidma me no talk. Ale jo, když už mě do toho hovoru nějak vtáhnete, tak prosim, ale je to náročný. :D
Ddim crwban yma.
23:55
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Přinesu pugét, pokleknu, požádám tě o tlapku a to by bylo, aby ti tohle neodšpuntovalo stavidla výřečnosti, i kdyby jen v tom stylu, že bych se dověděl pár slov adresovaných na mou inteligenci a kolik a jak bolestivých způsobů smrti mě velmi brzo čeká... ale jestli by tohle nerozproudilo srazovou debatu, tak už nevím, co :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:58
Zelvi: Sova 23:55
Zelvi
Je vidět, že mě neznáš. :D Moje reakce by možná tak byla obří facepalm a "fuck it, I'm leaving".
Ddim crwban yma.
00:07
nakopnuta_sova: Re: Sova 23:55
nakopnuta_sova
Obří facepalm? To by mohlo být zajímavé - http://www.demotivation.us/media/demotivators/demotivation.us_FACEPALM-Youre-doing-it-wrong_130065471448.jpg :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:49
nakopnuta_sova: While 08:01
nakopnuta_sova
Co se ti nestalo, že by ses po oknu probudil úplně oblečenej v posteli? To je u chlapa ještě dobrý, bejt tebou, tak bych se spíš obával, co se dělo, kdyby ses probudil ať už v trenkách nebo dokonce nahej v cizím bytě a z vedlejší místnosti se ozýval ženský hlas... to víš, po šesti pivech je každá princezna :-)
O možnosti, že by se ozval chlap, radši mlčím :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:31
While: Sova 14:45 - 49
While
Ale to by zase nemohli průběh srazu sledovat zdejší extroverti, co by byli zašití doma u PC. ;)

A ne, ani jedna možnost, z tebou navrhovaných, se mi nestala. :D
I don't know and I don't care.
23:40
While: Zelvi 22:25
While
Takže čím míň lidí tím lépe, zatím jsme tři, což chápu je tvoje maximum. No, evidentně tu víc introvertů není nebo jsou na tom ještě hůř než my, když se nepřihlásili, takže nemusíš mít obavy. :D
I don't know and I don't care.
23:50
Zelvi: Re: Zelvi 22:25
Zelvi
Což o to, já větší společnost přežiju a občas i něco řeknu. <: Jen to je prostě výlet hodně mimo komfortní zónu. Ostatně už jsem sem psala, že pokud jsem někde já + někdo + někdo (přičemž to není kombinace já + brácha + můj Hroch), tak to je od trošku po hoooodně nepohodlný, ale minulej tejden jsem zvládla sraz s partou z gymplu, bylo nás pět (:D) a celkem to šlo (sice teda proto, že jsem se buď bavila s jednou, nebo s druhou, nebo polospala, ale šlo to).
Ddim crwban yma.
00:09
While: Re: Zelvi 22:25
While
Já řešení mám, jeden se bude bavit s tebou a ten druhý do toho vždycky vstoupí. :) Mystery solved ;)
I don't know and I don't care.
00:25
Zelvi: Re: Zelvi 22:25
Zelvi
Nechceš vědět, co vygeneroval můj mozek ohledně vstoupení. :D
Ddim crwban yma.
00:38
nakopnuta_sova: Želvi 00:25
nakopnuta_sova
Nejen tvůj... a v tom případě nechápu, proč "do toho While nejde" :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:40
While: Re: Želvi 00:25
While
No, byli bysme tam tři,... ;)
I don't know and I don't care.
00:45
Zelvi: Re: Želvi 00:25
Zelvi
Jediná trojka, kterou bych teď dala, by byla s Hrochem a ještě s jedním naklonovaným Hrochem, tak vám to řeknu. :D
Ddim crwban yma.
00:49
nakopnuta_sova: While 00:40
nakopnuta_sova
A to by něčemu vadilo? ;-) Jen bychom si my dva museli dávat pozor, abychom se nespletli a to věřím, že bychom v pohodě zvládli :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:00
Zelvi: Re: While 00:40
Zelvi
Počkat počkat, jak jako nespletli. ˇoˇ
Ddim crwban yma.
01:03
nakopnuta_sova: Re: While 00:40
nakopnuta_sova
No aby ten, kdo by vstupoval, si nespletl objekt ke vstoupení, když by tam byly k dispozici objekty dva - sova je totiž ženského rodu jen nickem, jak se zde koneckonců již dlouho ví :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:09
While: Sova 00:40
While
Neběžela tu náhodou na toto téma nedávno diskuze a nakonec tě insaina usvědčila? :D
I don't know and I don't care.
01:17
nakopnuta_sova: Re: Sova 00:40
nakopnuta_sova
Nějakou diskusi si vybavuju, akorát nevím, z čeho mě měla mrkvička usvědčit - kdo jsem "ze starého jádra"? To se tu ví dlouhodobě vč. prý adminů, jak naznačovala právě mrkvovitá :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:20
Zelvi: Re: Sova 00:40
Zelvi
Ne ne, pokud si to pamatuju dobře, tak sis spetl vstupní a výstupní periferie či co. :D
Ddim crwban yma.
01:22
nakopnuta_sova: Re: Sova 00:40
nakopnuta_sova
Jo tohle, no jo, překlep hanebný, taky to počítám bylo někdy k ránu, ale i kdyby nebylo, vím jak to je, v tomhle jsem jasně vyhraněnej - s chlapem dobrovolně akorát na pivo, tím to končí :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:29
Zelvi: Re: Sova 00:40
Zelvi
Však říkám, že seš lamák. <:
Ddim crwban yma.
01:21
nakopnuta_sova: Re: Sova 00:40
nakopnuta_sova
Jako že prvních asi deset příspěvků, čili pěkných pár let stará věc, byly příspěvky v ženském rodě? No to mi pak došlo, že při mé ukecanosti bych se stejně dřív nebo pozdějc prosek, takže nemá smysl si hrát na ženskou, osobně obdivuju ty, kteří dokážou dlouhodobě na netu předstírat opačné pohlaví aniž by to prosekli. On totiž už jen zákon pravděpodobnosti říká, že čím déle něco člověk hraje, tím větší šance na prozrazení je...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:25
nakopnuta_sova: Re: Sova 00:40
nakopnuta_sova
Jestli mrkví odpovědi "to podvědomí dělá divy :-)" říkáš usvědčení... a prej diskuse, ins to řekla na první dobrou, nic tam předtím nebylo... a o "nedávno" by se taky dalo diskutovat, když to mám na desáté stránce příspěvků, to moc velké nedávno není, nebo jo? :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:15
Zelvi: Re: While 00:40
Zelvi
Ciwe sovo, ty seš lamák. :D
Ddim crwban yma.
01:28
While: Re: While 00:40
While
A vždyť je na lameru ne?
I don't know and I don't care.
01:30
Zelvi: Re: While 01:28
Zelvi
Jo, to jo, ale to neznamená, že není ultralamák.
Ddim crwban yma.
01:32
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Čím větší lamák či lama, tím záslužnější to logicky pro lamera je a to by si zasloužilo odměnu... třeba moderátorské křeslo, řekl bych ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:33
Zelvi: Re: While 01:28
Zelvi
Tak to by vážně byl kozel zahradníkem. :D
Ddim crwban yma.
01:37
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
No co, ne nadarmo se již za dávných dob říkalo, že bývalý pytlák je nejlepší hajný :-)

A hlavně by skončilo nynější faktické bezvládí, protože kdy tu kdo naposledy viděl moda? Jestli to bylo letos, ať se ten, kdo to může dosvědčit, přihlásí...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:40
While: Re: While 01:28
While
Já ho viděl, koukni se na hodnocení hlášky Sistence v mínusech Sotna. :)
I don't know and I don't care.
01:44
While: Re: While 01:28
While
Tak co jsem dostal? :D
I don't know and I don't care.
01:47
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Naja, ceny jsem vlastně nevyhlásil, chtěl jsem říci že výherce/kyně dostane pusu či pivo, takže ve tvém případě pivo :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:49
Zelvi: Re: While 01:28
Zelvi
Hele, mně to nedá, proč seš tak strašně... nechci říct homofobní, ale něco v tom stylu?
Ddim crwban yma.
01:52
While: Re: While 01:28
While
Nevím, jestli homofobní, ale já bych se taky ošíval dát pusu klukovi. :)
I don't know and I don't care.
01:57
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Homofobní nejsem, mně gayové nevaděj, ale jsem vyhraněnej v tom smyslu, že pusu klukovi fakt teda ne, viz While. Jinak mi gayové nevaděj, ať si žijou po svém, je to jejich život a jejich štěstí. A pokud potřebuje chlap ke štěstí k posteli chlapa, ať ho má, dokud se ovšem neusnese, že ke štěstí potřebuje mě. To bude mít smůlu, protože ke štěstí musej bejt dva a já to mám v tomhle jasný :-)

Kdybych byl homofobní, tak prohlašuju takový to "kleštit je nebo aspoň zavírat a léčit" a podobné... a takhle to nemám. Je to jejich život, ať si ho žijou jak chtěj, ale já jsem prostě vyhraněnej hetero, to je vše :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:01
Zelvi: Re: While 01:28
Zelvi
Však taky řikám, že homofobní není to správný slovo. :D
Ddim crwban yma.
02:04
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Přemýšlím nad tím, jak to jednoslovně vystihnout a nemůžu na nic přijít...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:46
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Ajo, je tam, to jsou věci i bez dvou deci :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:49
While: Re: While 01:28
While
Ok, chceš adresu, kam to poslat nebo to necháme na sraz? :D
I don't know and I don't care.
01:51
Zelvi: Re: While 01:28
Zelvi
Ježiš úplně si představuju tu obálku prolitou pivem, ušušenou a zvlněnou a poslanou někam do sovího lesa. :D
Ddim crwban yma.
01:53
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Koukám že želvičky mají taky zkušenosti s Českou poštou aneb "dnes podáte, my to někam zamrdáme a za tejden si pro to dojdi na poštu, protože ač jsi na zásilku čekal, budeš mít ve schránce oznámení s důvodem "adresát nezastižen", my nemáme na doručování čas, musíme nabízet účty a hypotéky a pojištění a prodávat od pohledů přes autolékárničky po omalovánky, na nějaké trapné doručování zásilek NEMÁME ČAS!" ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:04
Zelvi: Re: While 01:28
Zelvi
Hele já s poštou problémy nikdy neměla, já jsem si vyloženě představila, jak leješ to pivo do obálky, protože flaška by křupla a plechovka by se minimálně pomačkala, když ne taky rovnou křupla. :D
Ddim crwban yma.
02:19
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Tak existujou bublinkové obálky - zevnitř je taková ta bublinková fólie jako do ní balej někdy balíky a tak, vždycky jsem si s tím vyhrál, když jsem to vymačkával. Jenže ani to není vodotěsný, protože tam je vkládací otvor, který se pak zalepí... no ale vzato kolkolem kdybych to okolo vkládacího otvoru oblepil nějakou izolepou, možná by ta obálka s nalitým tam pivem i mohla dojít :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:51
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Nechme to na sraz, takhle by poštovný stálo víc než cena a ještě bys moh při kvalitách České pošty dostat akorát hromádku střepů, pokud teda nepiješ plechovkáče a ani tam bych si nebyl kvalitou doručení jistý, známe poštu...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:06
While: Re: While 01:28
While
Já si na ČP nemůžu stěžovat, ve firmě ji používáme a z těch cca 3000 zásilek měsíčně řešíme problém tak u deseti až patnácti.

Některý jiný depa jsou na tom ještě hůř. Nebudu jmenovat jedno z nejznámějších, ale když ti doručovatel řekne, že se postará o to, abys balík nedostal, tak je to docela drsný. Když si stěžuješ, tak jsi ignorován a on pracuje vesele dál s tím, že na tebe z vysoka sere.

Další známé depo nechávalo balíky po hospodách, sousedech, dokonce i pod cedulí obce. Nebo to prostě strčí do živého plotu.

Jak říkám, Česká pošta je ještě zlatá proti některým depům. Ale je to všude o lidech, někdy ti proti pitomcům nepomůže ani celá role 5km bublinkové fólie. :)
I don't know and I don't care.
02:26
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Já tuhle vyhrál v rádiu knížku, furt nic nepřicházelo, nic, nic a asi za tři neděle volali, že se jim to vrátilo s odůvodněním "nedoručeno, nemá označený zvonek". Tak říkám, že to je hloupost, zvonky tu označené jsou, o to se stará družstvo a aby někdo jmenovku zničil, to by musel roztřískat zvonkové tablo.
Zřejmě doručovatele nenapadlo obejít barák - příjezdová cesta je k zadnímu vchodu, kde zvonky nejsou, musí se barák obejít a zvonky jsou z druhé strany.
No dobrá, tak říkám dotyčné volající, že proč ale doručovatel nezavolal, že číslo měl - prý neplatné číslo. No tam se zjistilo, že se překlepli při diktování a místo 753 na konci měli 953, no to je pak jasný, za to doručovatel nemohl.

Tak to poslali znova, nevzpomenu si teď jakou firmou a když říkám doručovateli, co a jak, tak že to je divný, on že vždycky zvoní a že ví, že tohle je zadní vchod. No pak přišel s tím, že jak to bylo před vánocema, že jim zaskakovali brigádníci a tam že čert ví, kdo doručoval a jak to bylo. On že to nebyl, on že svůj revír zná a zvonil by.
No dejme tomu, není důvod mu nevěřit, stalo se to poprvý.

A tady se nedá diskutovat, teď jsem musel skoro deset minut čekat, než mi to dovolilo odeslat předchozí příspěvek (ten o bublinkové obálce), protože "nemůžete přidat víc než 15 komentářů za hodinu" - vždyť tohle pravidlo zabíjí plodnou diskusi :-(
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:54
Zelvi: Re: While 01:28
Zelvi
Rodiče objednávali na obchod docela důležitý věci, mělo to přijít PPL. Všichni jsme byli doma, dokonce i venku před barákem. No a zásilka nikde, nikdo nevolal, nikdo nepřijel. A pak volá dodavatel, že jsme to prej odmítli převzít. Když se máma snažila to nějak vyřešit... nikdo jí to nezved. A druhej den s tím balíkem dojel pošťák. S poštou nikdy problém nebyl, pokud zrovna pošťačky nestrčily důležitý zásilky do schránky jenom napůl - a samozřejmě pršelo. Ale to stačilo s něma pokecat a už to nedělaj.
Ddim crwban yma.
14:36
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Asi je to - jako vždycky - všechno v lidech. Když se máma zdravotně sesypala a byla doma, pač prakticky nechodila, párkrát jsem se s poštou šňafnul, že nezvoněj a jen házej oznámení. Samozřejmě zkoušeli, že nikdo nebyl doma, tak povídám, že máma invalidní prakticky nechodící je doma dopoledne vždy, pač sama ze schodů nesejde.
Zkoušeli, že asi usnula. Tak povídám, že to se může stát jednou, ale ne opakovaně, nám že se stalo opakovaně, že ve schránce oznámení a máma přísahala, že nikdo nezvonil.
Tak že se na to podívají. No nevím, zda se podívali, ale příště pošťačka zvonila, já náhodou byl doma, tak jí vysvětluju situaci, že má zvonit VŽDYCKY, že máma doma je, akorát jí to nějakou dobu trvá, než o berlích dopajdá k oknu a pak že se můžou dohodnout, jestli pošťačce hodí klíč a ta příjde nahoru (když to bude písemnost pro mámu do vlastních rukou, aby se nemusela vláčet na poštu) nebo hodí oznámení a vyzvednu to na poště já na průkaz zmocněnce.
No a od té doby to šlo, zřejmě i proto, že jsem tenkrát nebydlel čistě na sídlišti, ale v ulici rodinnejch domků, paneláky byly až o pár set metrů dál, takže se nám tam střídaly dvě pošťačky, který už znaly svý lidi, takže od té doby fakt poctivě zvonily a dokonce i zašly za mámou až do bytu, když jsem nebyl doma, abych otevřel a měla podepsat převzetí.
Takže to je všechno o lidech, musím přiznat, že tady na tom sídlišti pošťačky poctivě zvoněj, zaklepat to radši na dřevo :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:39
While: Re: While 01:28
While
Ano, ale nadává se jen na ČP. ;)
I don't know and I don't care.
19:30
nakopnuta_sova: Re: While 01:28
nakopnuta_sova
Protože s tou má zkušenosti doslova každej, protože poštovní monopol na listovní zásilky a každému se počítám někdy stalo, že byl doma, nikdo nezvonil a najednou ve schránce oznámení o doporučeném dopise, protože "adresát nezastižen". Popřípadě i zvonek jo, ale než se člověk dohrabal ke dveřím, pošťačka v řiti. To se jednou stalo i mně, už nevím, co jsem zrovna dělal, že jsem nevyběh hned, ale vylít jsem ze dveří baráku a naštěstí jsem ji viděl jít asi o dva baráky dál, tak jsem ji doběhl a vyřídilo se to.

Takže když si dle zákona pravděpodobnosti bude stěžovat jeden ze sta zákazníků ČP, PPL, DHL, DPD a ostatních doručovacích služeb, stížnosti na kterou firmu budou logicky nejvíce slyšet? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:39
nakopnuta_sova: Želvi 01:33
nakopnuta_sova
A jedné osobě (nikomu z nás zde aktivních) by asi jeblo ]:-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:44
Zelvi: Re: Želvi 00:25
Zelvi
No počkej, já neřekla, že bych do toho šla.
Ddim crwban yma.
00:53
nakopnuta_sova: Re: Zelvi 00:25
nakopnuta_sova
Freude Freude Freude, vždycky na tě dojde :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:55
While: Re: Zelvi 00:25
While
Ale já řekl, že do toho nejdu! :)
I don't know and I don't care.
00:58
nakopnuta_sova: Re: Zelvi 00:25
nakopnuta_sova
"Dáme si trojku?"
"A kdo tam bude?"
"No ty, já a tvoje mladá."
"Tak do toho nejdu!"
"Dobře, tebe si škrtám."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:26
Zelvi: Re: Zelvi 22:25
Zelvi
Ale ne, ono to dopadne tak, že s tebou budu mluvit o tom, jak je wowko dojebaný, a sova nebude chápat. :D
Ddim crwban yma.
00:31
While: Re: Zelvi 22:25
While
To co vygeneroval tvůj mozek,... Počkej. Tak do toho nejdu. :D

Nevím jestli by to byla diskuze k něčemu. Já se zasek u WOTLKU, další expanze neznám. :D A možná by měl Sova co říct i k tomuhle.
I don't know and I don't care.
00:33
While: Re: Zelvi 22:25
While
Já myslím, že se svou vyřídilkou by se někde chytl nebo bysme téma našli. :D
I don't know and I don't care.
00:39
nakopnuta_sova: Re: Zelvi 22:25
nakopnuta_sova
Taky si myslím, že bych se někde chyt :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:39
While: Re: Zelvi 22:25
While
Teda až tak pravda to není, vím, že teď má vyjít Battle for Azeroth. Na Blizzconu byl trailer a furt to na mě svítí v Battlenetu,... :D
I don't know and I don't care.
00:43
Zelvi: Re: Zelvi 22:25
Zelvi
Jůůů, dej mi battletag!
(A tys byl na blizzconu? :O #závidim)
Ddim crwban yma.
00:50
While: Re: Zelvi 22:25
While
Je v profilu ;) A ne bohužel nebyl. Musel jsem na něj koukat na netu. :(
I don't know and I don't care.
00:51
While: Re: Zelvi 22:25
While
Ale věřím, že jednou! :D Možná příští rok. :)
I don't know and I don't care.
00:59
Zelvi: Re: Zelvi 22:25
Zelvi
Máš tam req, tak to koukej přijmout. :D A já nekoukala ani na netu, nějak... to nevyšlo.
Ddim crwban yma.
00:42
Zelvi: Re: Zelvi 22:25
Zelvi
Tak bys nostalgicky mluvil o wotlku a já bych nadávala, jak je to všechno úplně jiný a jednoduchý a tak. :D Věděls třeba, že už nemusíš chodit k trenérovi, aby ses naučil nový spelly?
Ddim crwban yma.
00:52
While: Re: Zelvi 22:25
While
Já měl tedy radši TBC, ale WOTLK taky nebyl úplně k zahození. Až Cataclysma mi to zabila.

A nemusíš co?! Kam ten svět spěje? :)
I don't know and I don't care.
02:05
ESESEL: Re: Zelvi 22:25
ESESEL
Sakra, děti, co to tady plánujete za akce? :-D Jako řady nemluvných introvertů vám klidně rozšířím, ale na cokoliv jiného jste furt jen tři, děkuji pěkně. :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
02:21
While: Re: Zelvi 22:25
While
Jeden, Zelvi a já jsme se od toho nápadu distancovali. :D
I don't know and I don't care.
02:28
nakopnuta_sova: Re: Zelvi 22:25
nakopnuta_sova
Ovšem ten nápad vzešel z želviččího mozku přece, tys přece "nechtěl vědět, co mozek vygeneroval ohledně vstoupení" (c) Želvi, takže se nakonec distancovala od vlastního nápadu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:29
ESESEL: Re: Zelvi 22:25
ESESEL
Jo tak Sova je v tom sám... Chudák, se už určitě "těšil na pořádnou akci". :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
02:36
nakopnuta_sova: ESESEL 02:29
nakopnuta_sova
Sám nesám... vzhledem k tomu, že Želvi se od vlastního nápadu distancovala, tak by to padlo i kdyby se While nestihl distancovat dřív než ona :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:31
nakopnuta_sova: Re: Zelvi 22:25
nakopnuta_sova
A proč ty ses vlastně distancoval? U Želvi je to jasné, zadaná a věrná, což je správný přístup. Ty jsi na tom stejně nebo co tě k tomu "já do toho nejdu" vede? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:40
ESESEL: Re: Zelvi 22:25
ESESEL
V tomhle jsem zrovna mnohem blíže Tvé situaci než Želvině, ale už ten poměr muži:ženy tu nevypadá vůbec lákavě...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
02:40
While: Re: Zelvi 22:25
While
Úplně nejsem, ale jisté citové závazky k jedné ženě mám. :) Stačí jako důvod nebo chceš i ty další? :D
I don't know and I don't care.
02:42
While: Re: Zelvi 22:25
While
Druhým je jak říká ESESEL poměr muži/ženy. ;)
I don't know and I don't care.
02:55
nakopnuta_sova: Re: Zelvi 22:25
nakopnuta_sova
První důvod bohatě stačí, je logický a plně pochopitelný :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:55
Zelvi: Re: Zelvi 22:25
Zelvi
Se to tady koukám hezky vyřešilo za mě. :D
Ddim crwban yma.
08:57
While: Re: Zelvi 22:25
While
Problémy, co se vyřeší sami jsou nejlepší. :D
I don't know and I don't care.
22:41
While: Re: Zelvi 22:25
While
Tak to jsme čtyři. Přidá se ještě někdo? Myslím na sraz introvertů. Kdyby zas někoho napadlo něco jiného. :D
I don't know and I don't care.
23:08
nakopnuta_sova: Re: Zelvi 22:25
nakopnuta_sova
Vzhledem k tomu, že poměr muži/ženy začíná být čím dál nerovnoměrnější, nevím, co jiného by koho napadlo, neboť by to připomínalo ten vtip

Probíhá děsnej grupáč, všichni na jedný hromadě a najednou vyleze nasranej chlap:
"Kurva organizuje to tu někdo? Už jsem třikrát kouřil, dvakrát mi někdo projel prdel a ještě jsem si nevrz!!!"

:-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:31
While: Re: Zelvi 22:25
While
Nemůžeš mluvit za všechny. Co když ve zdejší komunitě je někdo s tímto zaměřením? :)
I don't know and I don't care.
22:22
nakopnuta_sova: Re: Zelvi 22:25
nakopnuta_sova
Tak to říká i zákon pravděpodobnosti, že tu gayové/lesby budou, vzhledem k tomu, kolik lidí ve zdejší komunitě je... takže pokud je, ať je, ať si zorganizuje sraz na zmíněné téma, ale já se s dovolením nezúčastním, děkuji za pochopení ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:34
While: Re: Zelvi 22:25
While
K účasti tě nikdo zajisté nikdo nutit nemůže. ;)
I don't know and I don't care.
20:01
Zelvi: Re: Zelvi 22:25
Zelvi
Já bych aji věděla, ale už takhle si tady připadám jak největší úchyl ze všech. :D
Ddim crwban yma.
22:23
nakopnuta_sova: Re: Zelvi 22:25
nakopnuta_sova
Jak by řekl klasik: "Mluv, mluv, zajímáš mě!" a počítám, že jistě nejen mě ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:34
While: Re: Zelvi 22:25
While
Povídej, přeháněj. :D
I don't know and I don't care.
23:05
Zelvi: Re: Zelvi 22:25
Zelvi
Kdepak, tohle si musí přece každej domyslet - a kdo ne, tak tomu to stejně říkat nechcu. :D
Ddim crwban yma.
21:33
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Jsem teď potkal pěkný vtípe, který v téhle diskusi docela sedí na Želvu:

I'm social vegetarian.
I avoid meet.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:01
Zelvi: Re: Neříkej mi miláčku
Zelvi
Já to neavoiduju. Jenom si prostě nepřipadám dobře. Jako teďka, když mi přijel Hroch a bavil se s mojí ségrou o Avengerech a já uklízela a mlčela, pač o tom nic nevim, takže jsem k tomu neměla co říct. A na tohle je daleko větší šance ve společnosti víc lidí, než když je to 1v1.
Ddim crwban yma.
18:25
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Na druhou stranu zase ve větší společnosti je větší šance, že natrefíš na někoho, s kým budeš mít co rozebírat.
Samozřejmě pokud nevlezeš na nějaký sraz lidí stejného zaměření typu Trpaslicon, RPG-con nebo jiný con, kde se už z názvu dá odvodit, o čem to hlavně bude a tedy jestli tam zapadnu nebo ne...
Něco jako že pokud bych já vlezl na sraz fanoušků Luneticu nebo diváků Ordinace v žůžové zahjádečce, je jaksi jasné, že si tam budu připadat jak pátý kolo u tříkolky a je moje blbost, že jsem tam vlez, mohl jsem tušit, že tak dopadnu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:59
While: Re: Neříkej mi miláčku
While
Co ty víš, třeba by tě příjemně překvapili a nakonec bys možná skoupil všechny LP a začal koukat taky. :)
I don't know and I don't care.
22:41
nakopnuta_sova: Re: Neříkej mi miláčku
nakopnuta_sova
Tak z Ordinace jsem kdysi viděl asi čtvrt hodiny, když to máma měla puštěný a já musel cosi dělat (buď vařit nebo mejt nádobí, máma mizerně chodila, takže to bylo na mně) ve stejný místnosti - kuchyň rodinného domku, takže tam byla i válenda a televize.

No a v Ordinaci si zrovna personál medil, jak jsou ty regulační poplatky výborná věc... a pak ať někdo nadává na komunistický seriály ohledně poplatnosti režimu, tohle s poplatkama nebylo taky nic jinýho než medění si na objednávku, aby to lidi vzali, protože "to řekli v seriálu, mámo, tak je to dobrý!"... ne, děkuji.
Já jsem holt ještě předpotopní a odkojenej seriálama, který měly tak maximálně dvacet dílů a ne tisíce... tuhle jsem zrovna v programu viděl Ulice (3393. díl) - tyvolenakole vždyť to už si diváci ani nemůžou pamatovat, jak to všechno začalo :-D To budu radši koukat kočce pod ocas, kvalita srovnatelná a ušetřím za elektřinu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:20
Chrestee: Na to se nedá říct nic jiného ne...
Chrestee
Ty krávo!!! :-D
Ať se mládí vydovádí, moc času na to nemá...
11:53
arlea689: Prasata prý mají i 30 minutové o...
silhouette
Prasata prý mají i 30 minutové orgasmy...
Haribo macht Kinder froh. Auf dem LAMER ebenso.
11:42
Snake666: prasiatka, delfíny a ešte nejaký...
silhouette
prasiatka, delfíny a ešte nejaký jeden druh opíc majú sex kôli pôžitku a nie len kôli účelu.
jedu snuffporn gore, pornorap a HORRORCORE !!!
00:28
nakopnuta_sova: Re: prasiatka, delfíny a ešte ne...
nakopnuta_sova
Chtěl jsem původně nadhodit dotaz, kam zařadit naše "milované" OTO a ještě "milovanější" "ubohé uprchlíky", ale neboť rasistické poznámky jsou předpokládám proti pravidlům (byť OTO nejsou rasa, ale etnikum), nenadhodím nic ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:36
Aiza: Hodně ženskejch je vztahovačnejc...
Aiza
Hodně ženskejch je vztahovačnejch, ale tohle už je extrém. To už mi mozek nepobírá.
Někteří lidé jsou zmatení, když věta nekončí tak, jak oni brambora.
01:27
nakopnuta_sova: Tak toto je,
nakopnuta_sova
pokud se mi do toho někdo nenamontuje, 144. příspěvek v diskusi... ty, Želvi, kolik je rekord, mám pocit, že ses té rekordní diskuse tenkrát - ač už je to dlouho, odhaduju přes rok - účastnila... mám pocit že snad i přes 600, tušíš aspoň trošku?

Že bychom to třeba překonali, však rekordy jsou od toho, aby se překonávaly ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:32
Zelvi: Re: Tak toto je,
Zelvi
Mreh, tadleta je na to moc nudná. :D
Ddim crwban yma.
02:56
nakopnuta_sova: Re: Tak toto je,
nakopnuta_sova
Teď je, zítra či později dneska už být nemusí, záleží na tom, co tu všechno semelem :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:06
Zelvi: Re: Tak toto je,
Zelvi
Se mi zdá, že to tu nějako umřelo.
Ddim crwban yma.
12:17
While: Re: Tak toto je,
While
Můžeme tu založit lameří psychologickou poradnu. Možná, že Nasty2 by se toho milerád ujal. :)
I don't know and I don't care.
00:16
nakopnuta_sova: Re: Tak toto je,
nakopnuta_sova
Taky mám ten pocit, na to, jak to tu jelo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1211 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1516 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.