Detail hlášky #39290

-!- a is away: Prosím vás, kdo ví, od kdy se psi bojí tmy..???
<b> Co třeba od tý doby, co vidí černobíle? Ono když ve tmě nic nevidíš, tak se asi taky bojíš ;)

Komentář: Facebook rodí genia

Informace o hlášce

Datum přidání: 10. 10. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Matess91 (2 hlášky)
Hlasování: Zelvi 17 pro a Ondra_99, PIL, Nevermore, DarthOptimus, Svorrok, Thira, Derfight, SkweerookL, Frisbeeman, Deneb, Sinistra, Tominas, teye, kundaB, Protectin, Smurfooo, Maty991, pepo204, Blanch, mesie, Toummi, Zina, Shaya, Teramon, Wendigo, Somzmeteny, kuboslav, Spiderwoman, HateMePls, Addie, S1mon, freaky_tomato, DeathsDream, MallBare, SantaSatan, kbtmichal, Tceld, Vevoda_Wolf, majlos91, chernobyl, Hroner, Sed, MKlein, insaina, def84, Rimmer, Stickman, Coolak
191 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 5,17 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

21:21
Tomson: ...mám si rozbít hlavu?... neb
Tomson
...mám si rozbít hlavu?... nebo radši zkočit z okna?... to je dilema
O:-)
01:43
BlastFX: Re: ...mám si rozbít hlavu?... n...
BlastFX
Dát facku autorovi ;-)
I believe in power of Windows Vista.
15:01
Ses: Psi vidí barevně!
silhouette
Psi vidí barevně!
23:36
eshtray: facebook rodi neschvaleny cita
silhouette
facebook rodi neschvaleny citace na lamerovi
22:46
Mitchie: No nevím, hlavně že máš keci a d...
silhouette
No nevím, hlavně že máš keci a dáváš sem nevtipné věci :D
22:55
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Dvě věci:
Píše se to "kecY" ignorante.
A ano, má citace je zřejmě nevtipná, tvá "citace" je ovšem rozhovor dvou pubertálních kreténů, vážně to chceš porovnávat?
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
23:01
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
Mám dojem, že je tam měkké I, protože C je měkká souhláska.
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
23:04
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
http://alltheragefaces.com/img/faces/large/misc-are-you-fucking-kidding-me-l.png
http://e-skola.sweb.cz/vzory_podstatnych_jmen_r_muzskeho.html
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
23:08
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
http://pentcestina.ic.cz/index.php?sec=ling&inc=skola&obor=ling&akce=uc&year=1&lect=1#1
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
23:13
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Pokud se snažíš trollovat, nic moc.
Pokud ne, zajdi na nejbližší základku, a nech si fláknout pravidly českého pravopisu po hlavě, sice ti to nepomůže, ale aspoň nějak se k tvé hlavě přiblíží. ;)
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
23:20
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Všiml jsem si, že se zde snažíš vystupovat jako Grammar nazi, tedy stahuji svůj předchozí komentář, češtinu asi ovládáš, pouze si přečti tohle.

A najdi si jiný koníček. ;)


Zdravím Vás
Zde je KONEČNÁ odpověď z ÚJČ

přestože jde o slovo obecněčeské (nespisovné), některé větší slovníky a mluvnice jej uvádějí (např. Slovník spisovného jazyka českého). V 1. p. mn.
čísla se píše s -y (kecy); podrobněji viz naše webové stránky, rubrika často kladených dotazů, heslo Nohavica. Doporučujeme tedy respektovat podobu uvedenou v příručkách. Vaše váhání je však logické. Protože jde o slovo nespisovné, nemůžeme na něj plně vztahovat pravidla platící pro jazyk spisovný. Kodifikace je vždy vytvářena právě pro spisovnou vrstvu a pravidla pro oblast nespisovnou už z podstaty věci předepisovat nelze. Libovůle v pravopisné podobě nespisovných slov se však týká spíše základní podoby slova (v 1. p. jed. č.), např. zda psát matyka či matika, zdrobnělina Luki či Luky apod. Při vytváření pádových tvarů se automaticky i k těmto nespisovným výrazům připojují koncovky příslušných skloňovacích vzorů. Jistě bychom nenapsali, že někdo dělá fóri, přestože fór je slovo nespisovné a podobně i slovo kec skloňujeme pravidelně podle vzoru \"hrad\

S pozdravem

Kamila Smejkalová
Ústav pro jazyk český AV ČR
oddělení jazykové kultury - jazyková poradna
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
23:29
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
Dobře, stahuji se z pole a uznávám, že máš pravdu, ale neodradíš mě od opravování chyb, kterých se zde redundantně dopouštějí některá individua. ;)
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
23:32
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Řekl bych že to slovo využíváš celkem redundantně, to sis ho tak oblíbil nebo jen dělá tvůj projev zajímavějším, poněvadž vypadá učeněji ... Řečnická otázka, odpovím si sám. Odrazovat tě nehodlám, pokud tě to baví, prosím, ale na tvém místě, víš jak ...
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
23:45
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
Ne, oblíbil jsem si ho, protože dělá můj projev zajímavějším. Mimochodem, třeba to někoho udělá chytřejším. Tím ovšem neoznačuji uživatele Lamera a ostatní neregistrované čtenáře za pitomce, ale třeba někdo rozklikne stránku, nebo otevře slovník cizích slov, aby si dané slovo našel. :)

A možná zbytečně slovíčkařím. ;)
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
23:54
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Já ho hledal, slova tohoto typu obvykle nezařazuji v svůj slovník, byť slovník pasivní zásoby jazyka českého, aneb, je snadné psát rádoby "učeně", lidé to však nejenže nedocení, lidé to odsoudí, lidé to zhnuseně zavrhnou, jako snahu o povyšování se nad ně. Zde je kámen úrazu, člověk nesnese konkurenci, tedy budeš odstaven na pozici pitomce ty, prostým čitatelem. Smiř se s tím.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
00:04
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
Mám chuť vyřknout větu ''Nesuď jiné podle sebe'', ale vážně, nemůžeš mluvit za jiné lidi. :) Nemluvě o tom, že slovo ''lidé'' je množné číslo. V tomto případě, pokud by se jednalo o počet, se jedná o miliony, takže pravděpodobnost, že by všichni lidé jako jeden celek zhnuseně zavrhli otevření slovníku, je zhruba stejná, jako fakt, že by na planetě Uran bylo logické využívat klimatizaci.
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
00:12
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Mohu mluvit cokoliv, dokonce si to i myslet, podstata demokracie.
Miliony lidí nečte Lamera ani zdaleka ne, troufnu si říct, kupříkladu.
Možná nemám pravdu, ale dokud si to myslím, pak to tvrdit budu.
Mám na mysli, vůbec nejde o otevření slovníku, v tom není pointa.

...

Pouze se jim nebude líbit, že používáš něco co oni neznají, tedy tě zavrhnou, lidé jsou takoví, lidé jsou divní, lidé jsou svině.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
00:16
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Asi mi definitivně jeblo.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
00:29
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
Důvod? :)
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
00:51
Zina: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
silhouette
1) Milióny nečtou, sakra přece.
2) Souhlasím, i dvě osoby jsou lidé, zdaleka jich nemusí být tolik, aby to teprve byli lidé.

Ale the-punisherova definice pojmu lidé by vysvětlovala situaci, kdy jsem byla s kamarádem v hospodě a číšník hodinu před zavírací hodinou přišel s účtem, že chce zavírat. Na náš dotaz, jak je to možné, když do zavíračky zbývá tolik času, odvětil, že nemá cenu mít otevřeno, když v hospodě nejsou lidé. Tenkrát mne to poněkud urazilo, teď chápu, že asi lidi počítal až od těch miliónů. Jen nevím, kam by je tam posadil.
00:29
Zina: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
silhouette
Chlapci, nerada se vám vměšuji do debaty, ale zaujala mne, tak mi jednu připomínku odpusťte. Netroufám si odhadnout, kolik lidí si vyhledá význam slova redudantní a kolik si pomyslí, že pisatel tohoto slova je intelektuální snob. Jen trochu uraženě musím podotknout, že je zde ještě skupina třetí, k níž se počítám, a sice lidé, kteří nic nehledají ani si nic nepomyslí, protože zkrátka to slovo znají a jeho užití nepovažují za nic výjimečného.
00:35
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
Re: 23:45: ''Tím ovšem neoznačuji uživatele Lamera a ostatní neregistrované čtenáře za pitomce, ale třeba NĚKDO rozklikne stránku, nebo otevře slovník cizích slov, aby si dané slovo našel'' - Zde je možná nepřehledně řečeno, že o 3. skupině lidí, kteří nic nehledají, ani si nic nepomyslí, protože zkrátka to slovo znají a jeho užití nepovažují za nic výjimečného, vím a nijak je neurážím :) Proto je tam slovo ''někdo''. Ale jsem příjemně přesvědčen, že se zde ukáže příklad toho, že Matess91 neměl pravdu :)
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
00:41
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Jsi příjemně překvapen že nemám pravdu? To proč, zajímalo by mne.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
00:50
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
''lidé to však nejenže nedocení, lidé to odsoudí, lidé to zhnuseně zavrhnou, jako snahu o povyšování se nad ně. Zde je kámen úrazu, člověk nesnese konkurenci, tedy budeš odstaven na pozici pitomce ty, prostým čitatelem.''

Re: Matess91 - 00:12
Pouze se jim nebude líbit, že používáš něco co oni neznají, tedy tě zavrhnou, lidé jsou takoví, lidé jsou divní, lidé jsou svině.

Ona to slovo zná, nezavrhla mě, není taková, není divná, předpokládám, že není svině. Ona sice není ''lidstvo'' jako celek, ale i ona, je součástí lidu, takže nemáš pravdu. :)
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
00:51
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
A mohl bych se klidně vsadit, že není sama.
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
00:55
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Chápu, tedy jsi to myslel dobře, doufáš v lepší svět. Takříkajíc. Ano, výjimka potvrzuje pravidlo, známé přísloví, to že lidé jako já, či, Zina, se tak či onak odliší, neznamená že komplexně toto smutné pravidlo neplatí. Je to jen můj názor, já mu však, bohužel, věřím.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
01:05
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
Ano, mám svoje idey, ve kterých doufám v ''lepší svět'', ale tvůj názor ti neberu, věř mu, ale věříš mu ty a možná pár dalších lidí :) To nemůže nikdo vědět.
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
00:40
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Děvče, chceš mi tvrdit tedy, že přesto, jak přirozeným pro tebe ono slovo možná jest, o čemž pochybuji, neboť se mi nezdá až tak používaným, tedy ač ho znáš a možná sama používáš, plně si uvědomíš, že nebývá běžné vídat ho v těchto konverzacích a na tomto serveru plného pochybných osobností (nás). Přesto tě ani minimálně nenapadne, že snaha autora, byla zviditelnit se tímto způsobem vyjadřování se? Ač jsem ono slovo hledal, řadím se do stejné skupiny, nijak zvlášť mne to slovo nevyděsilo, pouze jsem si za mírných dedukcí představil reakci zdejšího stáda na něj, tedy na autora, pouze si myslím, že prostě vím co říkám. Ač možná nevím co melu.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
01:10
Zina: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
silhouette
Ne, opravdu mne to nenapdlo, sama cizí slova používám, ale směšně nenadužívám. Jako příklad mohu použít slovo "iritovat", které říkám i píšu velmi často, protože mi připadá důraznější než slovo štvát a přitom při jeho vyslovení (napsání) nepřestávám být dámou. A samozřejmě ještě pár dalších slov mám ve svém běžném slovníku. Ne ve snaze ohromovat, ale proto, že je to přirozená součást mé slovní zásoby. A samozřejmě je mnoho cizích slov, jejichž význam neznám.
P.S. Vrátím-li se k naší lingvistické konverzaci - jsi si jist, co mi sděluješ první větou?
01:19
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
Pokud se mohu vmísit, řekl jsem pouze ''Ne, oblíbil jsem si ho, protože dělá můj projev zajímavějším'', čímž myslím, že je to zajímavější pro MĚ, nijak extrémně se nepovyšuji a nechci se povyšovat, pouze chci více využívat svůj mateřský jazyk. Pro mě je to dobře, nevím jak pro ostatní, ale rozhodně nebudu nikoho při neznalosti jazyka českého urážet slovy jako například ''debil, nevzdělaný blb, negramot'' a jinými výrazy.
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
11:03
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Myslím, že mezi slovy "redundantní" a "iritovat", je celkem podstatný rozdíl, to druhé slovo, totiž, je jediným ekvivalentem vulgarismů, a je využíváno celkem často. Netvrdím, že to že někdo používá cizí slova, nutně znamená snahu "oslňovat", prostě jen v Punisherově případě mi to tak přišlo. A k mé větné skladbě, nejsem s to říct, zda v jednu ráno, při mém tehdejším duševním rozpoložení, vůbec něco z toho co jsem psal dávalo smysl. ;)
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
23:23
Zina: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
silhouette
Mám dojem, že the puisher si dělá svéráznou legraci, nesedí mi k němu, že by to myslel vážně, tak se nerozčiluj. Ostatně, jak je pravděpodobné, že by se v jedné diskuzi objevili dva lidé, kteří by napsali " keci"? No dobře, tady možné je, ale tohle jistě není ten případ.
23:26
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Kdo se tu do prdele ROZČILUJE!!!
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
23:28
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
:) Tedy chci naznačit, to jen můj svérázný způsob vyjadřování vytváří dojem agrese, ve skutečnosti to beru s nadhledem. A netuším zda to myslel vážně, či nikoliv, tak jako tak, zjistil jsem že tento problém "keci/kecy" je globálnějšího charakteru, tedy jsem snad způsobil všeobecnou osvětu, a pakliže ne, aspoň jsem se ujistil.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
23:44
Zina: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
silhouette
Když už jsme v té přátelské lingvistické debatě, vážně jsi měl v komentáři na mysli, že facebook rodí (jednoho) genia?
23:49
Matess91: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
Matess91
Nikoliv, chybil jsem, budu zbit, není zbytí.

Jen tak chodem mimo, zkusila (Za předpokladu že je to ženský nick ovšem), tedy, zkusila sis to vyslovit? "Facebook rodí génie." Zní to tak žalostně blbě, že jsem nakonec rád, že to mám žalostně blbě.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
00:03
Zina: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
silhouette
Mně to zní normálně. Ale přiznávám, že existují gramaticky správné tvary jiných slov, které mne i tak popuzují.
23:32
the-punisher: Re: No nevím, hlavně že máš keci...
the-punisher
V některých případech je evidentně zřejmé, že do některých, ať už sebemenších, koutů jazyka českého není vždy dobře vidět :)
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
21:23
insaina: jaké krásné jazykové okénko tady...
insaina
jaké krásné jazykové okénko tady .)
každopádně by mě zajímalo, odkdy psi vidí černobíle... není ani jisté, jestli jsou skutečně barvoslepí, dnes se tuším obecně přiklání k názoru, že ne, každopádně i kdyby byli, tak barvoslepost neznamená černobílé vidění, žeáno
(zdravíčko, Eriqu, vítám tě ve stroji času do roku 2009)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:50
jumbee: Re: jaké krásné jazykové okénko...
jumbee
Já měla za to, že vidí ve stupních šedi.
09:08
Aggie: Re: jaké krásné jazykové okénko...
Aggie
Já jsem četla, že jim chybí jeden typ receptorů, takže prý vidí tak nějak fialovožlutě.
12:27
insaina: Re: jaké krásné jazykové okénko
insaina
tak to nevím, až tak jsem se tomu nevěnovala, jen říkám, že JESTLI jsou vůbec barvoslepí, tak to neznamená vidění ve stupních šedi - kdysi mi to vysvětlil jeden barvoslepý kamarád - že barvy vidí, jen se mu některé pletou, třeba když jsem měla khaki kalhoty, víc do zelena, tak si byl jistý, že jsou hnědé
ale tak chlapi obecně moc neumí poznávat barvy, žejo .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1241 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1546 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2101 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 29 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 71 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 89 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.