Detail hlášky #39584

<a> funguje, dik
<b> vim
<a> :q!
<b> vole
<a> google.cz/search?q=vole+commands
<a> tak to nezna ani google :-/

Informace o hlášce

Datum přidání: 20. 10. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Crazy_Ivan (12 hlášek)
Hlasování: -maty-12, Satan__666 3 pro a simply_v, kbtmichal, slovacisko, TolSinion, Tceld, crex, sheninho, Rimmer, Cory, Maty991, freaky_tomato, Altair, Lolek95, Vevoda_Wolf, honeybw, Zelvi, CarpeNoctem
170 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 0,59 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

14:34
Satan__666: Tak otevřeme diskusi ke staré hl...
silhouette
Tak otevřeme diskusi ke staré hlášce, ať se tu tak nenudíte:
Docela by mne zajímalo, jestli má tak nízké hodnocení, protože to nikdo nepochopil (také jsem chvíli tápal), nebo jenom prostě jen pro nedostatečnou vtipnost.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:50
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Já se přiznám hned, že jsem to nepochopil. Btw, co je tu nového v lameřích kruzích? :)
I don't know and I don't care.
23:00
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Nic...
10:21
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Takže jsem o nic nepřišel?
I don't know and I don't care.
11:09
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Ani ne. Nikdo sem nechodí, nikdo nic nepíše, a Satanovi to tak připadá správné a přirozené. Jestli se tu za Sovovy nepřítomnosti objevilo 20 komentů, tak je to moc, a výživnýho nic.

Jinak asi tak pět hlášek, ale všechny na prd, jako obvykle.

Toť v kostce report za poslední dva měsíce :-)
11:18
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
A proč jste teda vlastně nediskutovali ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:28
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
I když je pravda, že v tomto počasí by zabíjel čas u počítače asi jenom úplný idiot (nebo alergik).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:48
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Aaaale, nediskutoval jsem, pač jsem měl těžší osobní období. Což se přeneslo i do práce a trochu mi to dalo zabrat. Na lamera jsem neměl ani chuť, ani sílu. :)

Jsem ale zase zpět v plné síle. Teď koukám Sovovi končí v sobotu hájecí období, tak se to nejspíš pokusí dohnat a možná bude zase živo. :D
I don't know and I don't care.
12:09
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Jinak děkuju za report :)
I don't know and I don't care.
12:22
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Pže nebylo o čem, pane pekelníku.
12:35
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
A tak vždycky se najde něco, co jde rozpatlat, že? :)
I don't know and I don't care.
12:58
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
A teď už mi jenom, prosím, vysvětli, proč já můžu za to, že ty si nemáš o čem povídat ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:59
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
To, samozřejmě, nebylo na Whila (nebo Whilea, jak jsme to vlastně ohýbali?)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:34
While: Satan 12:59
While
Ohýbej si to jak chceš, sám nevím, jak bych to skloňoval. :)
I don't know and I don't care.
13:38
Satan__666: Re: Satan 12:59
silhouette
Spíš mi přijde zvláštní, že jsme to dosud nepotřebovali.
Asi jsme se tomu vyhnuli opisem.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:41
While: Re: Satan 12:59
While
Nebo jste se o mě nebavili, což mi přijde jako příjemnější varianta. :)
I don't know and I don't care.
13:52
Satan__666: Re: Satan 12:59
silhouette
Neříkej, že jsme tě nikdy nepotřebovali pochválit ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:57
While: Re: Satan 12:59
While
Mě? Já si pochvalu nezasloužím. ;)
I don't know and I don't care.
14:00
Satan__666: Re: Satan 12:59
silhouette
Každý si ji někdy zaslouží, i právník ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:36
nakopnuta_sova: Re: Satan 12:59
nakopnuta_sova
Ty se aspoň přiznáš, pamatuju ID Kdokoliv z Lopuchu, který říkal, že ví, jak se "má" jeho nick skloňovat (takové to "když v USA nevíš, jak se některé jméno vyslovuje, zeptej se nositele, on ti řekne"), ale že to schválně neříká a baví se tím, jak se s tím lidi poperou (viděl jsem tu Kdokoliva/Kohokoliv...".
S Whilem problém nemám, skloňuju While, bez Whila, k Whilemu, vidím Whila... stejně jako u trenéra Realu Madrid řeknete "Zidane bez Zidana", ne "Zidanea". Ale zrovna u ID Kdokoliv bych tento češtinářský problém obešel opisem.

A už prozatím fakt končím, ať to tu nezahltím :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:03
ESESEL: Re: Satan 12:59
ESESEL
Vidíš, já bych řekl/napsal "k Whilovi"... A "Kohokoliv", když už jsme u toho.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
06:24
While: Sova 22:36
While
Nezahltíš? Co se ti stalo? :D
I don't know and I don't care.
13:44
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
A já snad někde tvrdím, že za něco můžeš? Ptal ses, odpověděl jsem ti. Méně vztahovačnosti, více čtení .-)
13:47
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Koukám, že se fakt nic nezměnilo,...
I don't know and I don't care.
14:57
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
To While 13:47:
To jsme ti jenom sehráli na uvítanou.
Ani nevíš, co to dalo příprav ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:13
While: Satan 14:57
While
To všechno pro mě? Óóóó, děkuji, jaký strhující herecký výkon.
I don't know and I don't care.
18:13
While: Re: Satan 14:57
While
To si teď nedovedu představit, jak uvítáte Sovu. :D
I don't know and I don't care.
14:56
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Omlouvám se, tak to mě z toho nařkl někdo jiný. O to víc jsem rád, že si to nemyslíš.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:18
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Jediná k tomuhle relevantní věc, kterou si pamatuju, že jsem napsal, bylo něco ve smyslu "když se zbavíš spammera, diskuze tu umřou." To ale nebylo obvinění, jen konstatování...
15:29
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
To by spíše znamenalo, že když "odfiltruješ" spammera, tak už tu vlastně bylo mrtvo dávno, protože tu byly jenom spamy.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:19
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Noo, ne tak úplně. Protože, mysli si o něm, co chceš, ale diskuze tu rozhýbával on. Ať už přímo, nebo nepřímo (tím, že na jeho spamy i "spamy" někdo reagoval).
16:49
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Tak se podívej na
https://web.archive.org/web/20131106192827/http://www.lamer.cz:80/quote/latest
a není tam ani mrtvo ani rozhýbávající Sova.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:18
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Detail hlášky #71857: Datum přidání: 27. 10. 2013
Detail hlášky #71901: Datum přidání: 3. 11. 2013

To máš nějakých 50 hlášek za týden, plus mínus. Jn, tenkrát to rozhýbávat nepotřebovalo.

Když to teď vezmu 50 hlášek nazpátek, tak: Datum přidání: 22. 5. 2017

Krutý, co? Starý časy se už nevrátí. Já si prostě myslím, že buď tu nějakou tu sovu strpíš, nebo tu můžem rovnout zhasnout a zamknout zvenčí.
17:34
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Naštěstí já nerozhoduju ani o světě ani o Lameru.
Jenom nerad poslouchám (úplné) nesmysly.
Jenom prostě nechápu, proč, když už máte tu neudolatelnou touhu kecat o ničem a ne o hláškách, proč se neujala právě Sovova lamerovská kecárna, která ani netrpí nepřehledností diskuse, jako zdejší platforma. Tam vám to přece nijak nesabotuju (jakože ani tady ne).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:15
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Do Sovovi lameří kecárny chodilo ještě míň lidí než sem, to bych řekl, že je ten důvod.

Vím, že už jsme se o tom jednou bavili, ale lidi plácaj nesmysly, nezbývá než se s tím naučit žít. :)
I don't know and I don't care.
18:46
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Když se člověk vyjadřoval ke hláškám, tak místní pokrytci řvali, že jsme na autory moc oškliví.

Když se vyjadřuju k něčemu jinýmu, tak je to zase offtopic a o ničem.

A když to náhodou není ani offtopic, ani o ničem, tak se zase nedokážem dohodnout ani na tom, jaký je datum.

Lidem se nezavděčíš :-)
07:23
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Tak schválně, jaký je datum?
I don't know and I don't care.
08:50
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Ještě dva dny.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:50
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Zítra!!!
I don't know and I don't care.
08:50
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Ale my tu nejsme proto, abychom se zavděčovali. (Na to určitě také existuje nějaký server.) Diskuse má komentovat hlášky (a případně se zajímavě někam odvětvit, proč ne, nebudeme přece nijak striktní). Myslím, že krach Sovovy kecárny dokazuje, že problém je opravdu někde úplně jinde. Dovolil bych si nadhodit dokonce neověřenou teorii, že Sova otrávil všechny smysluplné diskutující a pak to dopadlo, jak to dopadlo.
Tedy, ne že by byl hlavní viník, každá věc časem "vyšumí", ale jeho "pozitivní" vliv na úpadek Lamera zase nikdo nevymluví mně.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
09:50
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Však já se taky nikomu zavděčovat nehodlám, toho sis určitě všimnul sám :-)

Ale co si vlastně představuješ pod tím "komentovat hlášky?" Co si tak vybavuju, tak naprostá většina diskuzí tu začíná víceméně v souladu s tématem hlášek, pod kterými se objeví, a pak se nějak vyvinou.

Jestli někoho otrávil Sova, to nevím, možný to je. Mě je ukradenej, v něčem s ním souhlasím, v něčem ne, a ani zdaleka nečtu všechno, co sem napíše. Daleko víc mě otravuje, že tu nepřibývají nový hlášky, a pak taky tvůj kamarád :-)

Ale jinak jsem ze poslední cca dva roky dospěl do stavu, kdy je mi to spíš už tak nějak všechno jedno...
12:20
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Docela mi mluvíš z duše,...
I don't know and I don't care.
12:39
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
No, o zavděčování ses zmínil první. A už vůbec nevím, co si mám představit pod dotazem
- Ale co si vlastně představuješ pod tím "komentovat hlášky?"
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:26
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Ano, se smajlíkem na konci.

No já myslím, že ten dotaz je dost jednoduchej... Chceš, aby se v diskuzích komentovaly hlášky. Já jsem přesvědčen, že komentováním hlášek tu diskuze většinou začínají, než do nich někdo napíše nějakou sračku typu "kdo hraje hry, je debil." Konkrétně tahle sračka se dokonce hlášky i týkala, přesto rozpoutala naprosto neplodnou válku na 14 dní. Proto se tě teda ptám, jak si to komentování hlášek představuješ, aby ty diskuze byly podle tvýho gusta.
13:36
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Mě by spíš zajímalo, které "všechny smysluplné diskutující" Sova údajně otrávil. Byli tu dva, co si stěžovali/stěžují a pak jedna osoba ze staré gardy, co do něj občas šťouchne.
I don't know and I don't care.
13:41
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Někteří si stěžují, jiní v klidu odejdou.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:42
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Také mohl odradit nějaké nadějné nově příchozí...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:47
While: Satan 13:42
While
Myslím si, že spíš místní modla Zidane odradil hromadu lidí. Sova už je oproti tomu v pohodě. (Pomineme-li to že je to vlastně jedna a tatáž osoba). Důvod proč tu nejsou nové tváře bude jinde.

Navíc, hromada lidí sem stále chodí i těch starých známých, ale jen nás pět pitomců se tu dohaduje v diskuzi. :)
I don't know and I don't care.
17:19
Satan__666: Re: Satan 13:42
silhouette
U té první věty mi (a asi ani tobě) není úplně jasné, co chceš říct, ale s celkem více méně souhlasím.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:37
While: Re: Satan 13:42
While
Myslel jsem to tak, že když vystupoval jako Zidane, tak byl doopravdy nesnesitelný. Jako Sova se hodně srovnal. ;)
I don't know and I don't care.
17:38
While: Re: Satan 13:42
While
Což podle mě odradilo lidi mnohem více než spamování diskuze.
I don't know and I don't care.
18:20
Satan__666: Re: Satan 13:42
silhouette
Jestli je Sova horší než Sova je už asi věcí vkusu.
Na Zidaneho jsem nenarazil v náhodných tak často, aby mi to ho stačilo otrávit.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:59
While: Re: Satan 13:42
While
Inu, já sem začal chodit a přispívat v dobách jeho grammar nacismu i když pod jiným nickem. :) Doopravdy je ten rozdíl obrovský, myslím k lepšímu. Nebo je to tím, že jsem si na něj zvykl? Těžko říct, možná to bude obojí a osobně se kloním spíš k té první variantě.
I don't know and I don't care.
23:40
insaina: Re: Satan 13:42
insaina
to proto, že Zidane má doživotní ban a nenarazíš na něj pro jistotu vůbec
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:40
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Opravdu nevím na co se ptáš, co už tu nebylo vysvětleno.
Teď si navíc stěžuješ, že tu bylo živo, takže spíš nějak mám pocit, že nevíš, co chceš.
Já proti systému komentování hlášek, který je na Lameru už od samého počátku, žádné výhrady nemám (a dost pochybuju, že jdeš rozpoutat nějakou kampaň "udělejte Lamer podle Satanova gusta").
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:43
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Mimochodem, smajlík neguje celý příspěvek?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:27
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Smajlík neneguje (krásný slovo) nic. Pouze naznačuje, že okolní text neradno brát stoprocentně vážně.

Hele, kdo si stěžuje? Mě ty hádky baví. To, že jsou zároveň vo hovně, s tím není v rozporu.

Kampaň ti fakt dělat nebudu. Pro těch pět lidí, co sem ještě chodí, z nichž dva jste ty a tvůj kámoš, se mi to ani neoplatí. Akorát mě teda jednou upřímně zajímalo, co vlastně chceš ty, no. Čiň čertu dobře...
14:42
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
To mi právě vrtá hlavou, na co se ptáš.
Pokud jsem měl k něčemu výhrady, tak jsem je vyjádřil. Nevím, co bych měl ještě chtít. Teď zas něco podsouváš ty mně.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:39
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Já zas už nevím, jak jinak bych se ještě zeptat měl...

Říkáš, že bychom tu měli komentovat hlášky. Já říkám, že tu hlášky komentujem a od toho se odvíjí i ten zbytek. Takže bys podle měl být happy. Místo toho nám ale vytýkáš, že se chceme bavit o ničem a ne o hláškách.

Takže jak má podle tebe taková debata o hlášce vypadat, aby nebyla o ničem?

- Jé to je ale super hláška / totální píčovina.
- Souhlasím / nesouhlasím.
- The end.

Nějak takhle? Protože přesně tak to na mě působí.
15:41
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Abychom si rozuměli... Já samozřejmě vím, že zdejší debaty jsou z husta o ničem, mě to ale nevadí.
15:59
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Debaty tu nebyly vždy o ničem a ty jsem vítal.
Já jsem takový divný - chodit někam a číst debaty o ničem - asi od života čekám víc ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:58
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Nevíš jak by ses měl zeptat, nejspíše proto, že tě ve skutečnosti nic nezajímá a (jak si už sám několikrát přiznal) chceš jenom rýpat.
Říkám, že tu máme komentovat hlášky - to je snad tvrzení, které vyplývá ze samotné podstaty Lamera a není k němu potřeba nic dodávat.
Psal jsem to proto, že ses divil, že je tu mrtvo.

Nejsou hlášky -> není co komentovat -> je tu mrtvo (přirozený důsledek přirozených okolností, něco podobně triviálního jsi nedávno sděloval na mou adresu)
A protože jsme tu (z principu Lameru) především, abychom komentovali hlášky (nebo se také vyjadřovali k jejich klesající úrovni a počtu), tak tu teď nemáme moc co dělat.
Už opravdu nevím, co bych dodat.

Jak má vypadat debata?
Jak se tvoří věta?
Učebnice češtiny ze základky tu přece přepisovat nebudu.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:34
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Hmmm, OK. Ale furt jsi mi neodpověděl... No nic, tak si to nech pro sebe, když je to takový tajemství.
17:21
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Tak to se asi budeš muset naučit číst (to na dálku fakt nedokážu a ani se mi do toho moc nechce).

<a> Mami už to pojede ?
<b> Za pět minut Pepíčku.
<a> Mami už to pojede ?
(Ne že bych v dětství nebyl stejný.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:58
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
So mature...
18:21
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
V tom možná bude ten problém.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:50
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Ano, je. Když se tě třikrát zeptám, ty mi třikrát neodpovíš a přidáš dětinskou historku, tak si nic jinýho ani myslet nemůžu.
19:08
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Heh, já vím, že je to blbý, ale těchle pět posledních příspěvků mě fakt rozesmálo. :D
I don't know and I don't care.
08:30
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Asi si ty moje odpovědi musíš přestat blokovat.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
08:32
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Tys mi taky neupřesnil, co přesně ti v mé odpovědi chybělo.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
08:47
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Jsou prostě příspěvky, u kterých ocením věcnost, u některých vtipnost.
Jak už jsem tu zmínil, nesmyslnost toho dotazu je v tom, že je příliš široký.
"Diskuse má komentovat hlášky (a případně se zajímavě někam odvětvit, proč ne, nebudeme přece nijak striktní)."
Nevím, v čem je tu problém, to je snad přirozené, že diskuse pod hláškama na Lameru je vyhrazena především těm hláškám, nebo jsem se celý život mýlil ?
Hlášky ať si komentuje každý jak chce, kdybych chtěl někomu něco předepisovat, tak si to rovnou sám napíšu a nemusím nikam chodit.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
23:49
insaina: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
insaina
Hele zas neházejme to jen na něj, ono tu takových, co dělali v diskusích takový bordel, který vyústil ve Velkou banánovou noc a hromadu dalších postihů, bylo přece jen víc... Jen Sovouš je nezmar a ani ban číslo 328 ho neodradil a chodí furt. Ostatním to za to hledání způsobů, jak ten ban obejít, prostě nestálo.
Mimochodem kde je ten Banán? Má lameří dovolenou? Ban snad nemá, ne? Vždyť by mu ho neměl kdo dát :D
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
07:24
While: Insaina, vlastně pardon insaina...
While
Ten Banán se snaží dokázat Nastymu2 se Satanem, že není na lameru závislý. :) Vsadili se, že tu dva měsíce nic nepřispěje. Včera mu lhůta skončila. ;)
I don't know and I don't care.
14:58
insaina: Re: Insaina, vlastně pardon insa...
insaina
Wow, to jsem vůbec nezachytila :D každopádně zvládl nenapsat minutou konce lhůty... Is he still alive? :-O
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
16:44
While: Re: Insaina, vlastně pardon insa...
While
To nevím, máme mu prý kdyžtak napsat, když něco bude hořet.
I don't know and I don't care.
16:44
While: Re: Insaina, vlastně pardon insa...
While
Nevím, jestli ti podmínku splňujeme. Zatím nic nehoří. :D
I don't know and I don't care.
01:25
nakopnuta_sova: Re: Insaina, vlastně pardon insa...
nakopnuta_sova
Sova byl od pátku do neděle na Moravě a, smrtphonu nemaje, tím pádem mimo internet :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:52
While: Re: Insaina, vlastně pardon insa...
While
Ono to ŽIJE!
I don't know and I don't care.
21:50
nakopnuta_sova: Whilw 07:52
nakopnuta_sova
To je projev radosti nebo ses zhrozil? :-)

Jak jsem někde v půlce lhůty psal ESESELovi, ve chvíli, kdy jsem v Nejnovějších příspěvcích viděl jako pátého nejnovějšího Juggernauta a u toho "před 23 dny" plus mínus, královsky jsem se bavil, škoda jen, že jsem si neudělal printscreen... až to budete někdo vyprávět vnoučatům, nebudou vám věřit :_)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:18
ESESEL: Re: Whilw 07:52
ESESEL
To si nejspíš ani sám není jistý... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
06:28
While: ESESEL 00:18
While
Nevím, na jednu stranu přijdu o místo hlavního kecala. Na druhou stranu už mě to moc nebavilo. :D
I don't know and I don't care.
22:14
nakopnuta_sova: insaina 23:49
nakopnuta_sova
1. Velkou banánovou noc pamatuju jen z doslechu (vč. AMK v podpisech a tak), to jsem tu možná byl, ale moc se neangažoval.

2. Ohledně hledání způsobů, jak obejít ban jsem se moc snažit nemusel. Měl jsem sice od RIO Media optické připojení přes kabel bez jakéhokoliv modemu či tak něčeho, prostě jen kabel přímo do počítače.

Ale kvůli wifině jsem si koupil router a jakousi náhodou jsem jednou buď router přeinstalovával (nový počítač?) nebo na noc vypnul a pak čumím - mám novou IP. Přičemž předtím se mi furt držela i přes vypnutí PC - zřejmě ji měl přidělenou router a ten si ji držel a vypnutím na noc/přeinstalací v PC ji pustil "do oběhu" a dostal ji někdo jinej. Ten musel mít radost, pokud chodil na lamera :-)

No a od té doby jsem věděl, že stačí na noc vypnout router a na 99 % mám ráno novou IP a jedeme dál :-)

Další v reakci, ať ten jeden příspěvek není dlouhej jak tejden před vejplatou.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:22
nakopnuta_sova: Re: insaina 23:49
nakopnuta_sova
A to mě vede k tomu, že za ty nové a nové účty můžou svým způsobem i admini. I oni, ne jen oni, to netvrdím.

Ale nikde jinde na netu jsem neviděl, aby IP ban člověku znemožnil i prosté čtení stránky. Primárním účelem IP banu je znemožnit se na stránku registrovat a psát. K čemu je takové zostření trestu jako tady, že si zabanovaný ani anonymně nepočte?

Ano, admin je Bůh a co naprogramuje/řekne programátorovi, aby naprogramoval, to se staniž. Ale už se nedovíme, jak by to tenkrát bylo, kdybych si i přes IP ban mohl nerušeně aspoň číst náhodné. Zda bych se i přesto registroval či ne... mohl bych si číst a věřím, že nějakou dobu by mi to vydrželo, cukatúra se přihlásit a komentovat by mi byla párkrát zaražena oznámením o banu a pak už bych to ani nezkoušel.

Jak dlouho by mi to vydrželo, než bych si založil další nick, nevíme a už se nedozvíme.
Ale těžko bych jel s takovou kadencí.
VVN mi vydržel dlouho, to měli admini trpělivost a řekli si "dáme mu druhou šanci"? Nevěřím, že to nevěděli, kor po tom, co si to dala Staga do podpisu, pak mi nicky odpalovali po pár příspěvcích a dokonce blokli i jednu službu na jednorázové maily :-), až Sova mi drží.

Že by se jim přes mrkvičku doneslo, co jsem nějak v tu dobu kdysi řekl na jistém fóru - že jestli si chtěj hrát na to, koho to přestane dřív bavit, já můžu mít co den novou IP a celého providera si bloknout nelajsnou, na to je moc celostátní? Takže navrhuju vyhlásit příměří a pokud budu slušně diskutovat, ať mě nechají žít?

Ať už to tak bylo nebo k tomu dospěli sami od sebe bez mrkviččí či jiné dopomoci z dotyčného fóra, Sova drží a doufám, že vydrží (to už by mi ji odpálili dávno, vědí na miliardu procent, bavili jsme se v průběhu doby nejen s mrkví (říkala, že má kontakty na "docela vysokého člena vedení", pokud si to dobře pamatuju, myslím že i řekla nick, ale šířit ho tu nebudu) o všem možném vč. nových moderátorů - to předpokládám usnulo). Však jsem se tu už dočetl myslím od Whila, že "jsem se srovnal". Což potěšilo - od relativně nestranného člověka.

Tou zmínkou, že za moji kulometnou kadenci nových účtů můžou i admini neříkám, že i oni. Neměl jsem to dělat, pravidla jsou jasná. Ale kdybych si mohl - zabanovaný - aspoň číst, hlavní důvod změny IP by pominul. Ano, po změně jsem se registrovat nemusel a neměl, ale to je o tom, že "když už můžu"... kdybych si mohl číst a registrovat... už se nedovíme, jak dlouho by mi to vydrželo? Měsíc, dva, rok, napořád? To neví ani velká jinxy, buď jí nehynoucí sláva.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:28
insaina: Re: insaina 23:49
insaina
mrkve s tím nemaj nic společnýho... a adminy znám všechny kromě těch novejch majitelů ;)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:55
nakopnuta_sova: Re: insaina 23:49
nakopnuta_sova
Tak jsem to buď řekl někdy přímo tady, i když s frekvencí výskytu moderátorů zde... nebo k tomu dospěli sami od sebe, to se těžko někdy dovíme a je to jedno :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:29
While: Re: insaina 23:49
While
Admini sem nechodí. Nechceš být adminem? :D
I don't know and I don't care.
02:21
nakopnuta_sova: While 18:29
nakopnuta_sova
Tak tohle byla podpásovka... a víš proč?

O tom jsme se kdysi bavili s mrkvičkou (a nejen s ní, byla to diskuse tady na lameru) a říkala něco ve smyslu, že by se mohla přimluvit u adminů, když šla debata o tom, že nahlašovat přepsané vtipy vlastně nemá smysl, když tu lze mazat přidané hlášky jen do 24 hodin (a dřív to bylo 48!) a admina tu vidíš jednou za tejden... no jedno s druhým.

Já bych byl.

Neříkám, že adminem, ale moderátorem klidně. Stačilo by mazat postnuté sem jasně přepsané vtipy - a to poznáš/me na první dobrou a jestli ne, tak jsi mě zklamal -)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:54
While: Re: While 18:29
While
Možná to nebylo na místě, ale víš proč je tam ten smějící se smajlík? Jen si tě dobírám. ;)
I don't know and I don't care.
21:48
insaina: Re: insaina 23:49
insaina
ehm... ty fakt nevíš, že admini byli/jsou i na fóru? :D vždyť na fóru byl i woody :D a k němu ještě aspoň další dva, tři...
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
21:51
While: Re: insaina 23:49
While
Nemá na fóru taky ban? :)
I don't know and I don't care.
10:11
insaina: Re: insaina 23:49
insaina
myslím, že jo, ale ne až tak dlouho
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
15:28
nakopnuta_sova: Re: insaina 23:49
nakopnuta_sova
Tam si dosáhla svého jistá carevna. Nebudu jmenovat, zasvěcení vědí nebo aspoň tuší. Chtěla při té příležitosti vymést i JackaSwigerta, tam jí to těsně neprošlo, ač se taky snažila, co mohla.

Akorát nechápu, proč se o tom muselo hlasovat - na co tam je teda aura?
Za každej nevhodnej příspěvek mínus a buď se dotyčnej zklidní (a to by po tak dvaceti mínusech snad svedl každej, kdo nemá místo mozku z piva kostku) nebo při mínus padesáti dostane ban od systému. A i kdyby se ta hranice pro autoban upravila třeba na mínus třicet... furt se nemuselo hlasovat, buď se dotyčný zklidní anebo se časem postará systém.

Jenže to si asi Její Veličenstvo spočítalo taky, že tu je riziko zklidnění se a plán by nevyšel, tak radši budeme hlasovat, to je jistější... inu, dyž se dva nemůžou vzájemně ani cítit a jeden má funkci, výsledek je neodvratný.

Ale to je fuk. Žádný strom neroste do nebe, ony se dotyčné ty carské manýry dříve nebo později vrátí, víme, jak je to s Božími mlýny. Když jí nynější status quo (v Zábavě poslední příspěvek klidně měsíc starej) vyhovuje, ať si to užívá. Nehodlám se v tom dále rýpat, čím víc se v exkrementu člověk šťourá, tím víc to smrdí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:21
nakopnuta_sova: Re: insaina 23:49
nakopnuta_sova
Vím, ale tím pádem prakticky nebyli aktivní, asi jen načuhovali. Takže je možné, že jim to někdo donesl, přečetli si a bez komentáře "přijali rozhodnutí uzavřít příměří".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:57
insaina: Re: insaina 23:49
insaina
a nebo jim to možná bylo jedno ;)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:05
While: Re: insaina 23:49
While
Možná. :) Přijde mi to jako nejpravděpodobnější možnost. ;)
I don't know and I don't care.
22:32
nakopnuta_sova: Re: insaina 23:49
nakopnuta_sova
"že i oni. "

Omyl se vloudil, bylo myšleno "že jen oni."

A když už jsem tenhle příspěvek napsal, tak:

While, tvůj původní nick je tajdův mob nebo se podělíš? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:18
ESESEL: Re: insaina 23:49
ESESEL
Heh, tak "tajdův mob" jsem neznal. Se konečně zase jednou necítím starý... Každopádně k té otázce se přidávám.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
01:45
nakopnuta_sova: Re: insaina 23:49
nakopnuta_sova
Jsi neviděl Pane, vy jste vdova? Tam to mám pocit zaznělo :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:36
While: Sova + ESESEL 00:18
While
Aaale nikdo důležitý ani známý. :)
I don't know and I don't care.
03:00
nakopnuta_sova: Re: Sova + ESESEL 00:18
nakopnuta_sova
Takže někdo důležitý a známý... ale jak to z něj dostat...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:58
nakopnuta_sova: Re: Sova + ESESEL 00:18
nakopnuta_sova
Mám to, akorát se to může prodražit, čili by nás na to mělo bejt víc:

ESESELe, chceme z Whila dostat, kdo byl? To se obvykle dělá přes alkohol - vožrat dotyčnýho natolik, aby si nedával pozor na hubu a odpověděl na správně položenou otázku popravdě dřív, než si uvědomí, co a jak... ale jak se ptát, aby člověk nebyl nenápadnej jak cikán na neplacený brigádě, to je problém...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:39
nakopnuta_sova: Re: Sova + ESESEL 00:18
nakopnuta_sova
Woody?
Jsi to ty???
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:17
While: Re: Sova + ESESEL 00:18
While
Alkohol na mě v tomto směru moc nezabírá. To mluvím spíš míň, pač mě to za chvíli přestane bavit a jsem že společnosti fakt unavenej. ;)

Možná mi to nebudeš věřit, ale víš, že jsem přesně věděl, že se zeptáš na Woodyho? :) Ale ne nejsem.
I don't know and I don't care.
22:35
ESESEL: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
ESESEL
Tak nějak obecná reakce na Satana:
1) Já se zeptám raději konkrétně - proč nepovažuješ volnou asociaci za zcela legitimní věc, kterou může člověk v běžné konverzaci udělat?
2) Sovova kecárna se podle mě neuchytila proto, že tam chyběl ten podnět zvenčí, jímž zde jsou hlášky, případně staré příspěvky. Řekl bych totiž, že většina zdejšího současného osazenstva sem chodí jen za účelem naprosto jednoduché interakce, pobavit se a na chvíli vypnout. A je pro ně mnohem jednodušší jenom reagovat na něco, co se před nimi objevuje, než vymýšlet vlastní témata. To kdyby chtěli dělat, půjdou s kamarády do hosp... tedy samozřejmě do kniho... jo tam se zase nesmí mluvit... tak do parku.
3) Není tam mrtvo, v tom Tvém odkazu. Ovšem ty delší diskuse vznikají tím, že se buď hádá nějaký autor, nebo někoho děsně zprcáváme za gramatiku, nebo ideálně obojí - což taky úplně nevím, jestli schvaluješ. K tomu bych ještě podotknul, že důvod, proč jsem tady mnohem aktivnější než na jiných fórech, jejichž jsem členem, je právě ten gramatický nacismus spojený se sarkasmem, který se ve zdejší komunitě vyskytoval, když jsem sem přišel. To se mi zalíbilo, kvůli tomu jsem zůstal. Ne kvůli hláškám, kvůli diskusím, jejichž souvislost s původní hláškou byla často pochybná. Tolik interagovat s bandou lidí, kteří mě iritují, bych si fakt odpustil. To mám lepší věci na práci. Kdyby mě ta komunita a její diskuse delší dobu sraly, četl bych jen hlášky a nerozklikával je, nebo bych sem nechodil vůbec.
4) Mrtvo je tu dle mého proto, že dneska se lidé chtějí svými vtipnými hláškami pochlubit pod svým jménem, jen anonymně to není ono, takže to raději hodí na fejsbůk. Navíc tam mají jistotu, že dostanou bilion lajků, tady dosáhnout na to plus není tak jednoduché...
Fun fact: Pokud dobře počítám, psal Sova zhruba po zaokrouhlení každý třicátý komentář na lamerovi.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
08:38
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
To Esesel:
Až budu mít více času, tak zareauguju i na ostatní, ale ad 1)
Volná asociace je věc, kterou zcela běžně dělám. Nepovažuji ji sice za úplně šťastnou, když překročí určitou míru (zcela to pak rozbíjí diskusi), ale nikde jsem se zde proti ni nevymezoval, takže také příliš nechápu, proč se na to ptáš.
Možná si pleteš volnou asociaci s prázdným plácáním (sice ani tomu se člověk vždy nevyhne), ale to není ani totéž a dokonce se to ani vzdáleně nepodobá.
Myslím, že hlavní nedorozumění tu vyplývá z toho, že si pod určitými pojmy každý představuje úplně jiné významy a pak se nemůžeme dohodnout.
Viz debata s Kyanidem. U toho ale člověk nikdy neví, kdy chce něco vědět doopravdy a kdy chce rýpat, takže nevím, proč bych měl plýtvat energií o dohadovat se s někým tak nedospělým, že se potřebuje bavit podobným úchylným způsobem.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:04
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Za to ten kyanid dospělostí přímo srší :-)

Víš, kdybych tě od začátku, co se tu pohybuju, neměl zapsanýho tak, jak mám, taky bych s tebou mluvil jinak... A jak se (opět) můžeš přesvědčit, i když se s tebou pokusím bavit normálně, stejně to pokaždý skončí takhle. Asi to tak má být, či co :-)
13:23
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Možná pomůže to, že budeme svoji vzájemnou komunikaci uvozovat nějakým znakem.
! = jdu prudit
* = pokus o normální komunikaci
Už jsem to chtěl dnes jednou navrhnout. Spíš si myslím, že je úplně zbytečné, abychom se spolu pouštěli do evidentně kontroverzních témat.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:30
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Tento příspěvek měl být označen *
Pro změnu třeba ten můj 8:30 by měl !
Stejně tak 18:21 a přirozeně 17:21
Ty předtím se ale vesměs snažily být * a k ! jsem přešel až když moje snaha k ničemu nevedla. Dělat někomu šaška zadarmo je dost o ničem.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:36
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Další symbol viz http://www.lamer.cz/quote/226#comment_425352
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:43
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Tvůj nápad je sice fajn, ale pro prudiče to ztrácí kouzlo. ;)
I don't know and I don't care.
13:45
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Ve chvíli, kdy to označíš jako provokaci, tak to toho druhého nezasáhne, protože ví, že je to provokace, což mě osobně nebaví. :)
I don't know and I don't care.
14:07
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
Ale zas je to docela úsporný. Vykričník, uložit, a protistrana už si tam může libovolnou urážku domyslet :-)
14:43
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
!!!!!
I don't know and I don't care.
18:25
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Tak schválně, co jsem tím chtěl říct? :D
I don't know and I don't care.
23:31
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Úplně všechno ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:48
CarpeNoctem: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
CarpeNoctem
* Vzhledem k tomu, že se kontroverzní téma stalo i z tohohle, tak to se můžem rovnou vyignorovat.
! Měl bys tu pak o trochu víc tý přirozenosti...

Z předchozích by s * bylo všechno až do toho "tajemství" (kromě 13:44, to je tak na půl) a pak už je to asi jasný :-)
13:55
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
* Já jsem začal mít podezření už dříve, protože nic jiného než ! mi pak nedávalo smysl.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:59
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Ale zdá se, že tu bylo mrtvo bez spíše Whila, ne bez Sovy.
Když se objevil on, už to šlape slušně. (Protože veřejné osobní nepřátelství mezi mnou a Carpem asi ostatní moc nezaujme a je, přiznám se, dost sobecké je tímto zatěžovat.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:24
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Neřekl bych, že se to rozjelo, jen přibyl další kecal. Pořád tu kecáme jen my tři. Tedy vy dva a já se vždycky někde chytnu. I když zahlídl jsem tu ESESELa a mrkev, ale ty se ve frekvenci příspěvků počítat moc nedají.
I don't know and I don't care.
23:34
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Jestli 3 nebo 4 je tak zásadní rozdíl ...
Už někde tu padlo, že i "za Sovovy vlády" tu diskutovalo tak cca 5 lidí.
(Z nichž dva ho nemusí - takže to ho tak asi tři můžou, jestli dobře počítám).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:49
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Matematiku evidentně stále ovládáš. :)
I don't know and I don't care.
12:24
ESESEL: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
ESESEL
Nebojte, brzy mi začne zkouškové, tak zase budu mít čas i náladu se tu o něčem pořádně pohádat... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
21:48
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Výborně, to tu bude, co by dup. ;)
I don't know and I don't care.
00:21
ESESEL: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
ESESEL
"Výborně" není slovo, které bych použil, ale budiž...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
06:41
While: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
While
Nojo, pro tebe jako studenta to je nepotěšující událost. :)
I don't know and I don't care.
15:33
nakopnuta_sova: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
nakopnuta_sova
Soví umění "vygeneruj na všechno vtip" strikes back:

¨Zemřel student vysoké školy a přišel do pekla.
Lucifer ho provádí: "Můžeš si vybrat. Buď půjdeš do normálního pekla nebo do studentského."
"A...a jaký je v nich rozdíl? otřese se student.
"No, v normálním pekle můžeš dělat, co se ti zamane, žádnou práci nemáš, můžeš chrápat do oběda, jíst, pít, kouřit, flámovat do noci a nikdy ti nebude blbě, ale každej večer přijde čert s polenem a strčí ti ho do zadku."
"Ech... a co studentské peklo?"
"No, ve studentském pekle můžeš dělat, co se ti zamane, žádnou práci nemáš, můžeš chrápat do oběda, jíst, pít, kouřit, flámovat do noci a nikdy ti nebude blbě, ale každej večer přijde čert s polenem a strčí ti ho do zadku."
"No to je tedy výběr," pokývá smutně hlavou student, "tak radši půjdu za kamarády do studentského."
A šel.
První den se ani moc nebavil, jen s obavami čekal čerta s polenem. Ale ono nic. Druhý, třetí, čtvrtý den taky nic a tak si student začal užívat pekla plnými doušky. Po půl roce se najednou rozletěly dveře a tam nabušenej čert s kmenem stromu přes rameno: "ZKOUŠKOVÝ!!!"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:22
Satan__666: Re: Tak otevřeme diskusi ke star...
silhouette
Vysvětlení: vim je (kromě "ano, já vím") inovovaná verze (spíš neslavně) známého linuxovského editoru VI a ":q!" je příkaz pro opuštění editoru bez uložení změn.
Nic k popukání, ale ani nic děsivého.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2101 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 29 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 71 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 89 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.