Detail hlášky #40022

<willy> cus, jsem te dneska videl ve meste, si mel nejakej vytlem ne?
<ray> zdarec, jo trosku jsem se pobavil
<willy> tak spust
<ray> no sel jsem dole podchodem a zastavil me manik jak tam porad otravujou ty lidi
<ray> tak mi rika, jestli nemam cas, ze se chce zeptat jakyho mam operatora
<ray> no tak jsem vytahl svuj policejni prukaz a rikam mu, ze mam vodafone, a jestli on ma obcanku
<willy> ne, to jsi neudelal :D
<ray> jj
<ray> chlapek zcervenal a v tom prisel nejakej jeho asi kamos z te same firmy a pta se: cau vole, tak co dalsi smlouvicka? tak jsem se na neho obratil, vytahnu znova prukaz a rikam, a vy pane obcanku mate?
<willy> rofl
<ray> nemel ani jeden :D
<ray> a oba to meli za petset :D :D :D
<willy> tak za tohle si te najdou i v pekle rofl

Komentář: i tak se da v Brne vyjebat s chlapiky z T-mobilu :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 6. 11. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: cuty (2 hlášky)
Hlasování: Deefik, lerra, Harys, Evzenecek, beorn, Sargon, Danol, PavlinII, mobydict, -TooM-, Acorp, Danik02, ubozak, Danny991, dcp115c, saft, Severina, Nevermore, Finer5950, love--sucks, stenli, R4c3rCz, corwin_x, rE88, Runda, Gorkil_the_goblin_king, Lemra, Matekiller, Slay, aneper, bouzon, w3m, Neuromancer, MistrBuBak, m0nkey, SmithF, wegas, Se7h, GH0ST, kollma, Mysharr, jursmi, aalfred, Somzmeteny, Eveleenca, Rutule, Chaythere, f_fabregas4, qwertzuio, Pepi13, riwy, Zabbrick, CZ_StRider, Pajusa, Morv, Goues, jas, Cherrynka89, Smazil, ScrappyCoco, blow, abouttabs, Atlantis, czKarlos, s1mp1, Lorddreath, DarthOptimus, DMDave92, Groove, Ptolemaios, Neal, Hammer, popik34, Sobosss, simply_v, zakolu, Imzadi, RIPPERSVK, DragoonX, Thab, blueW200, tromf, chylex, Shadowmaster, Mirator, domvala, Anthem, fifik87, dwander, Taran, Myska, OpaGe, kecal_op, Cejda, Wery, sark, Ahoika, Korialis, mishelin21, profa, Bart, Lecco, Pajasas, Snake, assim, Fatal1t, robbo99, dave5000, Sha-a-kaa, Celer, Marcel230, tristaver, joolana, gaston, klida, incucu, Laire, nepoveda, kadibudka, Ondruch, djmikky, JuRoot, Miss_Amazing, yannush, soony20, PatchmaN, fabiocz, Apophis, Herda, Wauder, Atuschka, Wreis, DARTHPraetorian, JerichoBM, Winters, Haja024, Nyan, Liman, Eveni, maska, srobka, Radek9, hasys, Rotwajler24, bosorka, Matesss, Shark94, Sally, soustruh, Lugi, Ripper, Derevin, Tolsimir, HonzaRez, Cinvor, Pepko, nalevka, Aya17, skriva, zulik, Niwatori, Akersh, krpa, Kelt, Lahvout, Wimpo, hasahm, kocird, albona, McBobr, SkyHaven, Kalani, backhun, LuciRoo, crooty, jurda, nations113, Lilina94, andyo, Liquor, Trny, Alind, Shawk, bradl3y, pete, petya, DMRaper, koso, Shadow606, adkra, Kunacek, 3niti, kuras, Traitor, Griffon, mdonaat, nOObiCZek, wavixtreme, Richie_Pinkas, Daysi, aewin_cz, Leanne, Ayume, Shireen, Metodej, Lida79, cenco89, freaky_tomato, sanos, zzuzi, Remixxx, spiderpig, Ella, vinczenzo, Stevecek, sensei, freferg, ciakval, TheKuba, Denebola, Fremaner, lilo, kevin365, kapriiik, Ciko, Marty008cz, TomEF, jantusla, jogino, Metzgermeister, Bazim, tobytja, nitram1234, Maty991, WellBloud89, dohaje, zelvak, Hroner, Ruprecht, Hamagen, Kethryn, Francys, HateMePls, forceLord, lennygt500, Keeehi, tocra, Marcus7, tommander, krutoslav, ladys91, BooBee, Katand, Gobledon, ScH0ll_kIll3r, Staga, Lorandel, hostar, Honya, anezkaceska, tabooface, vaevictis, BahnoCZ, Bety888, matrix17, vasek004, caarymary, killercat, abraham, asdasd, Deianeira, xkobram, Schade105, Kylee, rendlik, Hrosik97, n3olin3, Banan, Vlk, Sejsel, Einhasad, Loxcom, Gasert, BMJackal, calexman, psychous3, Kagero, Komaar, despy, brutal_revenge, Elisabetha, Stickman, Kwisatz_Haderach, Deliminico, Kixie, ScOrPiOn9, Radmen, TidO, Danad, Beerius, Altair, Komunard, Rimmer, kodl1, KorYi, Kapitan, piol, Petrziczka, Trigger, Milhauzz18, kudli, Cihak, Thargas, oprs, Annacerv, Elgurth, pavelnop, miskopo, Ghaarf, Lee1503 1274 pro a mmenie, codex, Orlan, Decado25, alaqella, motlas, Witek, Mackie, Doktor, petan012, shadowrun, Tinnarr, sangrila, deemarc, Highlander, cuskokos, chudst, repley, teye, Zelenejufon, Jehudo, marihushka, Houp, mismas, anela, Psycho_O, shitcool, JarousFCB, Aggie, kbtmichal, scarlaxx, tomzi, lentiilka, Meer, Recik, tik-tak-cz, Gego, Ejmin, Blanch, cha4ser, smrduty_kojot, FrenkyB, Goodlike, Vincent, YDraigGoch, beeeee, Metis, pute, Allka, Vitas, Coolak, Artcorist
290 proti
V oblíbených: sn3k, Dubarmaster, petrxx, Hajcman, sheppard21, Katsukiko, korbic92, fenos19, Loki123, DragoonX, domvala, Wery, Apophis, Shadow606, adkra, Kunacek, wavixtreme, Ella, Staga 19 uživatelů
Oblíbenost: 79,46 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

21:51
organiq: a duvod?
organiq
jakej byl duvod tyhle bezmozkovy buzerace? nebo je nekde v zakone o policii novinka, ze si fizl muze legitimovat koho se mu zachce?
takovyhle "hrdinove" pak prvni zdrhaj, kdyz se neco semele, misto aby delali, za co jsou placeny.....
21:56
drake: Re: a duvod?
drake
mě zase štve bezmozková buzerace mobilních operátorů... bejt policajt udělam to samý
Everytime you add a crappy quote God kills a kitten. Please, think of the kittens !
22:02
organiq: Re: a duvod?
organiq
"Když odváděli blázny, mrzáky a homosexuály, mlčel jsem. Když odváděli komunisty a sociální demokraty, mlčel jsem. Když odváděli cikány, židy a všechny, kdož byli jiní nebo byli proti, mlčel jsem. Když odvádějí mne, není nikdo, kdo by křičel..."

jj, jen at si fizlove delaj, co se jim zrovna zlibi (brigadnikum na ulici), prece jsou to fizlove a muzou vsechno...
10:36
NeilArmstrong: Re: a duvod?
silhouette
Nejseš ty náhodu jeden z tech vymrdanejch kokotu, co vyjebabaj s lidmi nebo brigadniku, jaks je nazval?
20:46
organiq: Re: a duvod?
organiq
haha, to vis ze jo, jsi genius, nic se pred tebou neschova...
15:30
mikihans: Re: a duvod?
mikihans
T-Mobiláci jsou otravní ale sestra potkala jsem v Brně i O2 a na místě s nima podepsala smlouvu a teď má SMS do O2 zadarmo a 60 minut volání (nějakej tarif COOL + díky tomu že to vyřídili na místě dostala ještě nějaky volny minuty zadara :))
01:10
Marthy: Re: a duvod?
silhouette
Já podepsal smlouvu a měsíčně mi tekhly hajzlem dvě kila.. A smlouva na půl roku.. Od té doby je posílám do p.... tak, že jim i ta strojená slušnost z xichtu zmizí :D
03:28
organiq: Re: a duvod?
organiq
jj, clovek by se mel naucit cist a myslet, nez neco odkyve...
08:22
BC: Re: a duvod?
BC
ja je posilam do prdele stylem "mam O2 a jsem naprosto spokojen a nechci nic menit"
Learning to ignore things is one of the great ways to inner peace.
11:39
phuphu: Re: a duvod?
silhouette
ja ked sa opytal "za rok som prevolal 25min...mate pre mna nejaky vhodny program?" tak ma nechali tak a sli hladat niekoho ineho :)
00:07
Fernie: Re: a duvod?
silhouette
No, já je v poslední době po brně posílám dořiti větou: pal do piči debile, protože mě potkávají vždycky v náladě, ve které bych je zabil... Už mi jednou zastoupil cestu, tak jsem mu dupl na ty jeho naleštěný křusky...
11:02
Suerte: Re: a duvod?
Suerte
No tak strojenou slušnost jsem u nich teda ještě neviděl,
tak maximálně, když je slušně odmítnu, tak řeknou v lepším případě nějakou drzou poznámku nebo urážku.

Nakopat tyhle dealery do prdele.
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
11:38
hypermax: Re: a duvod?
hypermax
Já jim vždycky řeknu, že mám kyslík a dobíjim tak 200 na půl roku, zůstanou stát jak puk :-D
Wile E. Coyote, Extreme Genius
15:29
drake: Re: a duvod?
drake
přesně...
kolik tak provoláte za měsíc ? hm... tak pade... tak to asi posíláte smsky ne ? hm... tak deset... aha.... tak teda nasheldanou

tohle je spolehlivě odradí :-D
Everytime you add a crappy quote God kills a kitten. Please, think of the kittens !
20:04
BlastFX: Re: a duvod?
BlastFX
A víš o tom, že od smlouvy, podepsané mimo sídlo fimry, se dá ze zákona do 14 dnů odstoupit bez náhrady?
I believe in power of Windows Vista.
00:50
Yominis: Re: a duvod?
silhouette
No, já to vím. Využila jsem toho hned, jak jsem chytře podepsala na ulici smlouvu s O2 (taky na tarif [:kůl:]) a až doma zjistila, že jsem kvůli tomu přišla o mobil za 1Kč (což si asi slečna v komentáři výš neuvědomila). Takže jsem ji zrušila a rovnou podepsala novou v obchodě. Ten nový mobil miluju :-)
22:03
olafmasturbator: Re: a duvod?
silhouette
Přesně tak, pochybuju, že jim mohl dát pokutu...
22:50
Radeczek: Re: a duvod?
Radeczek
Za to ze nemaj obcanku? za to muzou dat pokutu. A zeptat se na obcanku mohou kazdyho. Obcanku mas podle zakona nosit u sebe a nebo max 50metru(mozna vic?) od mista, kde tu obcanku mas
00:00
organiq: Re: a duvod?
organiq
neplet si max a min
neplet si zakon, obcanku musis MIT, ale nemusis ji mit U SEBE...
17:11
Quanti: Re: a duvod?
Quanti
"nepleť si max a min"? to jako že minimálně 50 metrů? :D
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
18:22
organiq: Re: a duvod?
organiq
aha, ona je cela a veta zamotana...
"Obcanku mas...nosit u sebe a nebo max 50metru(mozna vic?) od mista..."
06:55
Salaamek: Re: a duvod?
Salaamek
ty jsi zamotanej :D ...Máš povinnost mít občanku do 50 metrů od sebe... tzn de facto ji musíš mít pořád v kapse, leda když okopáváš na zahrádce plevel, tak ji můžeš nechat doma v šuplíku, aby sis ji nezabahnil :D
09:40
organiq: Re: a duvod?
organiq
salamku, vim, jaky *MEL* byt vyznam (bez ohledu na zakon). precti si tu kontretni vetu - ja tam proste vidim, ze mam nosit obcanku max 50m od mista, kde mam obcanku ;)
13:47
Salaamek: Re: a duvod?
Salaamek
jo, toho jsem si nevsiml, to je vtipny :D
20:44
jackobek: Re: a duvod?
silhouette
musis ji mit u sebe a nebo mit sebou osobu ktera ma u sebe obcanku a zaruci se za tebe, ze rikas pravou identitu..
22:27
beldatej: Re: a duvod?
silhouette
Občanku musíš mít neustále u sebe. Upřesněno je to tím, že u sebe znm. tak, aby si ji mohl v případě potřeby bez průtahů předložit.
07:30
Manwelka: Re: a duvod?
silhouette
Ano, musíš ji mít stále u sebe, myslím, že 100 m od místa, kde ji máš :)
08:24
BC: Re: a duvod?
BC
jo, tak to kdyz ji mam v baraku a sem na konci zahrady tak porusuju zakon, parada :D
Learning to ignore things is one of the great ways to inner peace.
16:38
MichalM75: Re: a duvod?
silhouette
nemuze mu dat pokutu pokud není polda v uniformě; predpokladam ze dealer by oblecenymu policajtoj smlouvu pod nos nestrkal xD
22:23
Zidane: Re: a duvod?
Zidane
Policajt tě může legitimovat, pokud mu např. připomínáš někoho celostátně hledaného a on si chce ověřit tvou totožnost - a dokaž mu, že mu NEPŘIPOMÍNÁŠ někoho hledaného :)
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
23:05
organiq: Re: a duvod?
organiq
ano, a nemusi pak rici, koho -> asi nejcastejsi vymluva...chlapci jsou tak chytri, ze nosi cely rejstrik hledanych osob v pameti...
09:39
WaDa: Re: a duvod?
WaDa
To je zneužití pravomoci hoši...
Trollí Vysočina
20:07
BlastFX: Re: a duvod?
BlastFX
Ale prokaž to...
I believe in power of Windows Vista.
21:05
bouny: Re: a duvod?
silhouette
ano fizl si muze legitimovat koho se mu zachce lamo :D maj pravo po tobe kdykoliv chtit OP :P
11:00
Suerte: Re: a duvod?
Suerte
Ty budeš asi jeden z těch týpků, co votravujou lidi a cpou jim tarify od mobilních operátorů.

Tyhle týpky fakt nesnáším, jsou ještě horší, než žebráci, takže 100procentní souhlas s tím policajtem.
Non omnes eadem mirantur amantque. Ne všichni obdivují a zbožňují totéž.
13:50
hakim: Re: a duvod?
hakim
treba to ze kazdy je DLE ZAKONA povinej mit u sebe obcansky prukaz, predevsim pri takoveto cinnosti ;-)

policie verte nebo ne je placena za takoveto veci :-)
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
08:53
Eduard: Důvod
Eduard
Omezujou mi mé soukromí. A jak známo, tvá svoboda končí tam, kde začína svoboda těch druhých, tak oni v tomto případě narušili tu mou. M.j. mít doklady je povinost, takže dělal to co měl.
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
14:49
tinwe: Re: Důvod
silhouette
to by mě zajímalo, čím narušují vaši svobodu? mozna pohodli a mozna klid ale urcite ne svobodu..
20:40
jackobek: Re: a duvod?
silhouette
ehm.. kazdy obcanma podle zakona povinnost mit u sebe obcansky prukaz a kazdy policista ma pravo vyzadat si legimaci jakekoli osoby.. zkus se nekdy zajimat o neco jinyho nez o vlastni EGO a nazory kterym se kazdy musi jen smat..
20:48
Dan: Re: a duvod?
Dan
Už tady bylo dokázáno, že nemusíš mít občanský průkaz U SEBE.
22:55
nk8215: Re: a duvod?
silhouette
imho pokud ovšem nepodepisuješ smlouvu nebo nečiníš nějaký právní úkon, kde je třeba prokázat totožnost...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
23:22
Snake: Policejní zákon
Snake
Takže jestli se tohle opravdu stalo (o čemž pochybuju a předpokládám, že si to dotyčný vymyslel nebo se jen vytahuje), tak je to opravdu nezákonná buzerace - policista sice smí legitimovat osobu, která odpovídá popisu hledané nebo pohřešované osoby (tohle by se ještě s oběma očima zavřenýma dalo zdůvodnit), ale v případě, že ona osoba odmítne nebo nemůže prokázat svou totožnost, má právo pouze provést kroky k ověření totožnosti - takže jet s nimi domů pro občanku. Rozhodně je za to nesmí pokutovat. Tolik policejní zákon. Mínus.
R.I.P. Zidane
23:45
darkknight: Re: Policejní zákon
darkknight
no ti chlapci z tmobile buzeruji vic nez jakykoliv cajt (a to ne ze bych mel policajty zrovna v lasce) => +
Powered by Oldschool
22:52
Radeczek: Re: Policejní zákon
Radeczek
Za to ze nemaj u sebe obcanku mohou dat pokutu az do vise 2000kč. To je naprosto stejny pripad, jak kdybys jel v aute a nemel u sebe ridicak, jenze obcanku musis nosit vzdy u sebe.
00:31
kriplozoik: Re: Policejní zákon
kriplozoik
Mohl bys, prosím tě, nahodit link na patřičnej zákon, který toto říká?
Jezte hovna. Miliony much se nemohou mýlit.
10:57
Runa: Re: Policejní zákon
Runa
Bohužel se obávám, že na uzavírání smluv chlapící od T-mobile občanku mít u sebe musí.
16:26
Snake: Re: Policejní zákon
Snake
Uznávám, že tohle mě nenapadlo, ale stejně:
- zatím se ho jen zeptal co má za operátora (a mohl to být jen nabízeč, kterej s tebou jde podepsat smlouvu do pobočky vedle)
- stejně by ho nemohl pokutovat - prostě by jen případně uzavřel neplatnou smlouvu, to není nic proti ničemu.
R.I.P. Zidane
20:41
jackobek: Re: Policejní zákon
silhouette
zakon je jasny.. a navic muze legitimovat i podezrele vypadajici osobu.. a to tyhle jsou..
00:11
Aestiel: hmm
Aestiel
mne je celkem jedno jestli smí nebo nesmí legitimovat

rozhodně pobavilo -> +
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it.
01:25
fatpiq: Re: hmm
fatpiq
Moje řeč :)
00:29
Dan: -
Dan
Pro mě je to gumové kvůli první větě. Ve městě známého snadno potkáte, ale že hned po tom, co se to stalo... Ale hlavně byste šli asi za ním, a nenapsali mu večer po IM.
Chování pána policisty je mi moc nesympatické, měl by si uvědomit, že na přítomnosti policie závisí naše civilizace, a měl by úřad vykonávat co nejspravedlivěji a nejčestněji. Dávat pokutu někomu, kdo mě zrovna otravuje, ale nedělá nic škodlivého, je ubohé. Je to jako kopnout štěně.
Jinak taková reklama mě otravuje. Stejně jako lidi píšící capslockem. Ani u jednoho si nemyslím, že by je měl právní stát trestat (společenské nazírání je ale něco jiného).
23:18
NtCat: Re: -
silhouette
A čo ak sa práve ponáhľal, takže si ho iba všimol, ale nemohol ísť za ním, preto mu iba večer napísal cez IM?
17:14
Quanti: Re: -
Quanti
hm. Já bych viděla buzeraci v tom, kdyby je sebral a zadržel. Ne že chtěl doklad totožnosti. Ale připadám si v tomhle vlákně trochu jako mimoň.
If you hold a UNIX shell to your ear, can you hear the C?
17:22
Renee: Re: -
Renee
co když to byli brigádníci ale bylo jim pod 15? to (podle mně) nesměj takovýhle práce vůbec dělat, třeba tam naráží na tohle a ne na to že to sou 30letí chlapi co nemají občanku v kapse
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
00:33
Majkl26: skvelyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!
silhouette
skvelyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!
02:18
Highlander: Typkovi co ti vnucuje smlouvu
Highlander
Typkovi co ti vnucuje smlouvu reknes "jdi doprdele", fizlovi tezko... Kdo muze buzeruje a ten kdo nemuze je buzerovan.
A když jsem káral ho a trestal, při bohu jenž mu duši vepsal, byl lepším mužem než jsem já kdy byl. Gunga din
21:55
antareus: Re: Typkovi co ti vnucuje smlouv...
antareus
V tomto kontextu si spoj "jdi do prdele" a ten kdo buzeruje, je "buzerant". hmm
10:37
ZweisteinX: Re: Typkovi co ti vnucuje smlouv...
ZweisteinX
Cože??
15:08
N3mesis: Re: Typkovi co ti vnucuje smlouv...
silhouette
asi neco jako ,, jdi do prdele buzerante " ??
19:13
WaDa: Re: Typkovi co ti vnucuje smlouv...
WaDa
ne,naznačuje,že jsi teplej :D
Trollí Vysočina
06:03
reny: Totální bullshit
silhouette
Stejně jako většinu z vás, IT nebo studenty IT nadzvedne ze židle nějaká capina o počítačích, mě jako studenta práv nadzvedne nějaká kravina o právu. Můžu vás ujistit, že takovouto pravomoc policisté rozhodně nemá. Zaprvé policista nemůže nikoho legitimovat mimo službu (ok, není tam psáno, že je to mimo službu), tedy až na několik výjimek a za druhé občan NENÍ povinen s sebou nosit občanský průkaz, tím spíše to není přestupek. Takže velké mínus, je to vůl, v případě, že by se bránili, může mít policista obrovské problémy za zneužívání pravomoci veřejného činitele.
08:19
Zidane: Re: Totální bullshit
Zidane
A co může policajt udělat, když tě bude chtít z nějakého důvodu legitimovat a ty nebudeš mít občanku? Může tě předvést na zjištění totožnosti nebo nemůže udělat nic?
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
14:42
Mortuus: Re: Totální bullshit
Mortuus
Kde jsi vzal, že občan není povinen mít u sebe občanku? Nicméně s tou legitimací mimo službu je to problém. Každopádně Januška trefila hřebíček na hlavičku - že s sebou lidi pracující pro operátory, jejichž pracovní náplní je uzavírání smluv, nemají doklad totožnosti, to je na pováženou. Já jsem se takhle upsal T-mobile a pokud jde o občanky těch týpků, bylo to první, co jsem po nich chtěl.
Vím že nic nevím, nestanoví-li zákon jinak.
15:59
nk8215: Re: Totální bullshit
silhouette
viz odkaz v Januščině příspěvku níže, je to hned na začátku
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
22:44
cuty: Re: Totální bullshit
silhouette
Takze abych tady vse jako autor uvedl vse na pravou miru. Ve sluzbe jsem byl, ale uniformovany straznik nejsem. Pokutu a overeni osoby se samozrejme konalo, byla zavolana hlidka, ktera dotycne odvezla na overeni totoznosti. Nikdo netvrdi, ze to bylo v souladu s predpisy, ktere se maji dodrzovat. Kdybych byl hodne velky hajzl, tak bych to mohl presne podle predpisu a zakona uhrat na to, ze jsem mel podezreni z podvodneho jednani na zaklade jejich cinnosti. Nejsou nijak oznaceni a nabizeji neco, co nemuzou prokazat zadnym zpusobem, nez jen nejakym formularem a slozenkou na uhradu neceho, o cem tvrdi ze nabizi firma T-mobile. A uprimne, za tu srandu a ty obliceje to fakt stalo.
23:15
organiq: Re: Totální bullshit
organiq
"... Nikdo netvrdi, ze to bylo v souladu s predpisy, ktere se maji dodrzovat. Kdybych byl hodne velky hajzl..."

to se trochu popira, ne? jinak myslim, ze si zkusim zakomunikovat s OVK, urcite jsou tam taky same vesele kopy...
20:28
Gerlige: Re: Totální bullshit
Gerlige
Dodržení předpisů ještě nemusí nutně znamenat nižší trest. Mnohdy tomu je naopak.
Dum spiro, spero.
23:18
Jigsaw77: Re: Totální bullshit
Jigsaw77
mno abych pravdu řekl tak ptal jsem se jednoho mého známého co dělá u Pčr jestli policista může udělit pokutu za to že ten dotyčný nemá u sebe občanku a ano může a bloková pokuta je 1000 Kč anebo tě může předvést a to zabere pak více času .
Ahoj, zahrajeme si takovou hru...
23:21
Jigsaw77: Re: Totální bullshit
Jigsaw77
pokud je starší 18 let tak je pokuta 1000 Kč pokud je v rozmezí 15-18 je poloviční pokud neurčí zákon jinak
Ahoj, zahrajeme si takovou hru...
00:21
organiq: Re: Totální bullshit
organiq
klasicky kecy svestek.
muze pokutovat jen, pokud se odmitnes legitimovat i kdyz by jsi mohl (tedy treba mas u sebe obcanku, ale nechces ji ukazat). za proste nenoseni obcanky pokutovat nemuze. (?47 odst. p. 1 prestupkoveho zakona)
08:00
Jigsaw77: Re: Totální bullshit
Jigsaw77
jo ale jak ho přesvědčíš že ji u sebe nemáš , může si myslet že ji nechceš ukázat
Ahoj, zahrajeme si takovou hru...
08:38
BC: Re: Totální bullshit
BC
tak treba mu ukazes penezenku nebo dokladovku nebo ten papir kdyz ti projde platnost obcanky nebo ti ji nekdo slohne.
Learning to ignore things is one of the great ways to inner peace.
20:16
BlastFX: Re: Totální bullshit
BlastFX
A nebo ho prostě vyzveš, aby tě prohledal a ověřil si to sám (tento postup samozřejmě vychází z předpokladu, že ji u sebe skutečně nemáš).
I believe in power of Windows Vista.
06:35
heiselpapier: A.C.A.B
silhouette
:!
23:06
janko52: Re: A.C.A.B
janko52
máš recht :-)
*SIGH* ...sarcasm and my crust... *SIGH* 505 Smile missing...vtip nenalezen
09:35
nakopnuta_sova: Re: A.C.A.B
nakopnuta_sova
Pokud jsou dle tebe všichni policajti bastardi, ve chvíli, kdy ti vykradou byt, ukradnou auto či znásilněj manželku, požádej o pomoc kriminálníky.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:56
CarpeNoctem: Re: A.C.A.B
CarpeNoctem
Jak přesně mi pomůže policajt, když mi znásilněj manželku? Poplácá jí po zádech "nebrečte pani, to se stává"?

Z mý zkušenosti to skutečně parchanti jsou. Korektně se ke mě chovali jednou jedinkrát, paradoxně to bylo ve chvíli, kdy mě oprávněně pokutovali. Jenže to bylo v devadesátejch a byla jiná doba.

Od tý doby, kdykoliv jsem přišel do styku s policajtama, chovali se přinejmenším neprofesionálně, nebo rovnou jako čuráci. Ať už jsem něco chtěl já po nich, nebo oni po mně.

OK, nemůžu říct, že ACAB, ale zobecnění na CAB si podle svých zkušeností dovolit můžu :-)
11:01
nakopnuta_sova: Re: A.C.A.B
nakopnuta_sova
První odstavec - takže už předem vzdáváš šanci, že toho hajzla dopadnou a zavřou. Taky přístup...

Poslední odstavec - ano, tak to vidím také. Na ACAB mě štve právě to první A, tedy zevšeobecňování.

Až vyznavače ACAB přepadnou tři na jednoho a začnou ho mlátit, kéž by policajti jeli kolem a ani nezastavili, protože "jsme pro něj bastardi, ať mu pomůže někdo, kdo pro něj bastard není".

Jenže to samozřejmě nejde, protože místo aby se chytil za nos, bude tím spíš vyřvávat "jeli kolem a nepomohli, no dyť to říkám, bastardi"...

SCAB, zkráceno na CAB ano, proti tomu nic. ACAB ale ne.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:38
CarpeNoctem: Re: A.C.A.B
CarpeNoctem
Nevzdávám, ale k čemu mi to bude, že ho chytnou? Sice ho možná dočasně vyřaděj z provozu, ale manželce to nijak reálně nepomůže.

"Jeli okolo a nepomohli" je jeden z důvodů, proč jsem na ně vysazenej. Na pěsti tenkrát sice nedošlo, ale daleko k tomu nebylo. A pak se otočím, a pět metrů od nás stála zaparkovaná bílá felda a v ní dva orgáni. V uniformách, takže ještě k tomu byli ve službě. Stačilo, aby stáhli okýnko a něco zařvali, ale to néééé, my máme polední pauzu či co...
03:08
nakopnuta_sova: Re: A.C.A.B
nakopnuta_sova
Sice ho možná dočasně vyřaděj z provozu, ale manželce to nijak reálně nepomůže. - tvé ne. Ale to, že ho "vyřaděj z provozu" pomůže jiné ženě či ženám, které by jinak mohl udělat totéž.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:41
Zelvi: Re: A.C.A.B
Zelvi
Kecy. Dočasně možná, ale jaký jsou tresty za znásilnění? Mám pocit, že menší, než když ukradneš pár menších melounů. A co potom, až vyleze? Co třeba, že se začne mstít? (A ano, mám tendence vidět hned to nejhorší.) A upřímně, kdyby se mi něco takovýho stalo, tak bych daleko radši byla, kdyby mu pár... ehm... drsnejch Ivanů upravilo vizáž, než aby si odseděl pár let někde v klidu.
Ddim crwban yma.
13:01
CarpeNoctem: Re: A.C.A.B
CarpeNoctem
V našich zeměpisných podmínkách většinu znásilnění spáchá někdo, koho oběť zná. Nejsou to recidivisti, spíš nějakej friendzoned chudák, kterej už to nevydržel. Takže ani to dočasný vyřazení z oběhu není úplně relevantní...

Až u nás dojde k multikulti obohacení v míře Švédska či UK, pak teprve to bude jinak...
04:30
nakopnuta_sova: Re: A.C.A.B
nakopnuta_sova
Jo, multikulti... uprchličtí inženýři jsou z domova vychovávaní, že žena musí poslouchat a když říká "ne", muž má právo jí ručně vysvětlit, že ne není odpověď... s takovou výchovou ať si zůstanou doma a netahají to sem.
Dokonce jsem slyšel, že v některých muslimských státech neexistuje trestný čin znásilnění manželky, protože manželka je manželovi POVINNA kdykoliv vyhovět... tyvolenakole, středověk neskončil, středověk trvá...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:29
nakopnuta_sova: Re: A.C.A.B
nakopnuta_sova
No v klidu... že jsou takovíhle v base velmi "oblíbení" a pokud se dostanou mezi ostatní basmany, jsou v hierarchii na místě fackovacího panáka a sexuální matrace, to se ví všeobecně. A ani bachaři je prý moc nemusej, protože obvykle to jsou chlapi od rodin, takže si o takovejch syčácích taky myslej svý.

Proto taky z těchto důvodů bývají oddělováni od ostatních, mluvil o tom kdysi sochař Opočenský.
Že jsou prý na celách nebo dokonce na patrech jen tihle spolu, obden prý choděj k doktorovi, jestli nemají známky napadení, ostatní basmani věděj, že kdyby takovému něco udělali, dostanou přídavek k trestu, že se poserou... velké hlídání.
A prý sami tihle moňáci (MON - možný objekt napadení) vědí, že kdyby napadli jiného třeba proto, že "já znásilnil dospělou, ty malou holku, ty hajzle- úchyláku, tumáš!", tak prej útočník jde mezi "ostatní" a tam bude viz výše - matrace a fackovací panák, takže si to těžko někdo lajsne.

To jen tak, co jsem slyšel - že takovíhle nemají v base zrovna procházku růžovým sadem. A po zásluze.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:22
Zelvi: Re: A.C.A.B
Zelvi
A já jsem četla přímo zpověď o něčem takovým. A víceméně souhlasim. Akorát odkaz sem radši házet nebudu.
A řeknu to takhle. Můj bejvalej mi proved něco podobnýho, ne přímo znásilnění, ale rozhodně jsem to nechtěla a i když to nebylo "dovnitř", tak to fakt nebylo příjemný. A upřímně bych byla radši, když bych mu mohla rozkopat ksicht a koule (nebo kdyby to udělal někdo jinej, ideálně, já bych mu rozmlátila ksicht a pak by mě bolely tlapky), než kdyby si šel sednout a měl tam... no, podle tý zpovědi to znělo jako relativně pohoda. Na vězení. A to, že šlo vyloženě o malý holky. Takže tak.
Ddim crwban yma.
09:57
shitcool: Nemusí být policista náhodou v
silhouette
Nemusí být policista náhodou v unformě? A kdyby byl, tak by ho přece ten chlápek nezastavil. Nehledně na dalších XY právních věcí, který policista porušil... Debilita.
10:29
darkknight: Re: Nemusí být policista náhodou...
darkknight
kriminalni policie co vim nemusi mit uniformu, ale nevim nevim
Powered by Oldschool
11:53
katan: Re: Nemusí být policista náhodou...
katan
presne tak... policista musi byt v uniforme. navic je tohle naprostej nesmysl a ten co vytahl odznak bud musi mit v hlave nasrano a nebo se neboji o svoji praci.....
nechapu jak tahle citacie muze bejt plusova
16:57
Argentum_aka_AG: Re: Nemusí být policista náhodou...
silhouette
No v uniforme..., jednou jsem byl ve meste a tam prisli 2 policajti obleceni uplne normalne a zacali kontrolovat vietnamce...mozna to byla cizinecka ale v uniforme rozhodne nebyli.
-. ¸ o¤°`°¤ o¸¸ o¤°`*KEKS*`°¤ o ¸¸o ¤°`°¤ o¸ .-
18:57
lolkoko: Re: Nemusí být policista náhodou...
lolkoko
áno debilita z teba rozhodne tiahne, jasne napísal že nieje uniformovaný strážnik ty múdra hlava :-)
Za citáciu dávam automaticky mínus.
22:41
ptacud: Re: Nemusí být policista náhodou...
silhouette
áno debilita z teba rozhodne tiahne, koukni se na časy přidání příspěvků;-)
10:57
Chrestee: Mně je úplně u zadku
Chrestee
jestli měl uniformu nebo ne, jestli to bylo správně nebo ne (dobře, možná je neměl pokutovat), ale rozhodně to musela být prdel, zvlášť ve štatlu v podchodu, vím o čem mluvím. Zejména pak operejtři od T-mobilu dokážou být pěkně otravní a též je posílám do řitě se slovy "vodafoun je nejlepší" :-)
Ať se mládí vydovádí, moc času na to nemá...
22:34
kriplozoik: Re: Mně je úplně u zadku
kriplozoik
ti jsou dneska úplně všude
http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=Bublina_34_01.jpg
Jezte hovna. Miliony much se nemohou mýlit.
11:07
Januska: Jsem se pobavila
Januska
jak se tu všichni "vrhli" na toho policistu, zda mohl či nehmohl někoho legitimovat (nemohl: http://www.epravo.cz/top/clanky/obcansky-prukaz-a-prokazovani-totoznosti-32411.html).
Ale nikdo zatím nekomentoval, že je minimálně podezřelé, chce-li někdo sepisovat smlouvu a nemá sebou ani doklad totožnosti případně i zmocnění opravňující k sepisování smlouvy za danou společnost.
12:33
Chrestee: Re: Jsem se pobavila
Chrestee
To je samozřejmě pravda ;-)
Ať se mládí vydovádí, moc času na to nemá...
22:59
cuty: Re: Jsem se pobavila
silhouette
Ano, mate pravdu, ze podle momentalniho vykladu zakona, ktery ale vetsina v tomto bode i uniformovanych strazniku, moc nedodrzuje je temer nemozne nekoho bezduvodne legitimovat. schvalne si zajdete v Brne na nadrazi a pockejte tak deset minut. garantuji vam, ze za tu dobu tam "bezduvodne" zkontroluji straznici minimalne 5 lidi. Mimoto chodi i "cizinecka" policie v civilu a kontroluje lidi, co vypadaji jako cizinci, s cim ja rozhodne nesouhlasim... nebylo to mysleno jako buzerace, ale jako odplata. kdyz budu chodit u vas po ulici a kazdy den se vas ptat trikrat na to stejne, tak mi za tyden date pres hubu :)
23:07
Radeczek: Re: Jsem se pobavila
Radeczek
1)legitimovat muzes prakticky kvuli vsemu, duvod se vzdy najde
2)Ja videl cizineckou policii za tech 20 let, co bydlim v brne jen parkrat (a vesmes to je taky kvuli tomu, ze treba nekoho hledaji.)
3)ja uz si z tech maniku t-mobile delam prdel, kdyz mam treba 20 minut casu, tak si ho poslechnu, zeptam se jesli nema cigaretu(obcas daj) a pak ho odpalkuju tim, ze mam firemni tarif a ze jsem si ho chtel jen poslechnout a zabit cas. A hle najednou ti zbejva 15 minut casu a mas cigo :)
04:44
SagaraCZ: Re: Jsem se pobavila
SagaraCZ
:D jj delam to uplne stejne... jednou jsem z nej vytahnul 3 ciga za tu pul hodku, a pak jsem mu rekl, ze ja ten tarif od nich vlastne mam, a menit se mi nic nechce :D Clovek si pokeca, zafajci, a jeste zabije cas pri cekani na bus/vlak :D
Ne, neodpovidam na vase dotazy, nejsem google
22:14
mmister: Re: Jsem se pobavila
silhouette
No jestli jsi vážně policajt, tak je to s naší policií ještě horší, než jsem se obával.

Policie České republiky tady NENÍ od toho, aby někomu něco oplácela. Proboha!
23:02
Radeczek: Re: Jsem se pobavila
Radeczek
+ jdi delat advokata ;)
13:17
nonamer: kokotina
silhouette
1) Musi byt v uniforme(pokud neni od kriminalky) 2)pokud neml uniformu a i tak vytahl prukaz, jsou idioti ti od t-mobile, ze po nem nechteli sluzebni cislo a jmeno.
22:50
cuty: Re: kokotina
silhouette
ale ano, chteli po me cislo i jmeno. a ja jsem jim ho ochotne dal. takze myslim, ze se mozna dostanu do Obcanskeho Juda jako bezprizorni tyratel chudacku od T-mobilu :D
13:31
nonamer: Re: kokotina
silhouette
to budou mit nadrizeni radost !:-)
12:19
srayzka: policista si pohonil ego a sel
silhouette
policista si pohonil ego a sel dal...
Dyslektici a dysgrafici by měli být bohatí... Vždyť za chyby se platí...
17:02
Argentum_aka_AG: frajeri
silhouette
nejvic se me tady libi, jak je najednou každej chytrej...v te situaci by jste mu beztak vsichni ukazali obcanku a ty zvasty o tom ze vas nemuze legitimovat by jste si nechali na dom nebo jako dobrej pribeh do hospody...
-. ¸ o¤°`°¤ o¸¸ o¤°`*KEKS*`°¤ o ¸¸o ¤°`°¤ o¸ .-
17:33
Root: Re: frajeri
silhouette
"libi se mi"
18:16
organiq: Re: frajeri
organiq
ale samozrejme, ze mu musis ukazat obcanku; to, jestli jedna v souladu s pravem nebo ne, neposuzujes ty na miste, smudliku. ale zaroven si od neho hned vezmes i jeho sluzebni cislo a resis to dal.
22:25
Argentum_aka_AG: Re: frajeri
silhouette
tak presne tebe jsem mel na mysli kdyz jsem psal tu vec predtim....uz vidim jak si rikas o jmeno a sluzebni cislo a hned vytacis pravnika abys to resil, smudliku
-. ¸ o¤°`°¤ o¸¸ o¤°`*KEKS*`°¤ o ¸¸o ¤°`°¤ o¸ .-
23:21
organiq: Re: frajeri
organiq
jj, to mi bylo jasne.
a nevidim jediny duvod, proc bych nemohl hned volat svou pravnicku. je zde nejaky?
18:14
Giof: K čemu nadpis?
silhouette
Uznávám, že je to dost otravné, ale je to jejich práce a už tak je to pro ně asi dost ponižující, tak se snažím na ně být přívětivý...
13:21
kriplozoik: Re: K čemu nadpis?
kriplozoik
Podle toho, co mají napsáno jako slogan na jejich stránce ( http://www.policie.cz/ ) je to (prý) „prestižní povolání”
Jezte hovna. Miliony much se nemohou mýlit.
21:34
wotas: mazec
silhouette
tak to me rozsekalo :D +
22:10
Pawer: pitchovina
silhouette
Neni povinnost u sebe mit obcansky prukaz, ale jakykoliv prukaz totoznosti. V pripade, ze vas z nejakeho zavazneho duvodu policista bude chtit legitimovat a prukaz u sebe mit nebudete, nedostanete pokutu, ale predvola vas na stanici. tot vse. Z toho prameni me podezreni, ze je to gumovy medvidek...
22:13
Pawer: Re: pitchovina
silhouette
navic mi to neprijde ani moc vtipne... strazci zakona v pravem svetle :-D rofl.. nevim, s takovymto humorem nesouhlasim - pokud se to teda nekomu zda jako nejaky druh humoru... Nejspis to patri do suplicku : Vtipy o policajtech, aneb jaci to jsou blbci :)
22:29
rocco: +
silhouette
Jde vidět, že pan policista se s tím nesere ... a vy moralisti, neříkejte, že vás to nepobavilo ... ale tak moralisti na internetu a nikde jinde :) ...
20:27
BlastFX: Re: +
BlastFX
Víš tady jde spíš o to, že když vidíš tuto příhodu, říkáš si, jak asi zbuzerují tebe, až se jim jednou znelíbíš. Proto tu všichni tak razantně vystupujeme proti takovému chování ze strany veřejného činitele - nevíš dne, ani hodiny. Btw udělat nějaký policajtský hajzl něco takového mně, nechám si dát pokut, zaplatím ji, ale teky si vyžádám páně chytrákovo jméno a služební číslo (to pro změnu musí poskytnout on mně), podám stížnost, rozdám pár lahví domácí slivovice a zmrdeček si už u policie ani neškrtne!
I believe in power of Windows Vista.
21:20
organiq: Re: +
organiq
jj, pane, presne tak!
19:39
Kelt: Re: +
silhouette
Zajímavé. Vystupuješ proti policii a jejich praktikám a sám bys chtěl uplácet. V čem jsi tedy lepší než oni? Oni buzerují a ty "uplácíš", abys někomu zničil život a vzal mu práci! V mých očích jsi úplně stejný, jak ten policista.

PS: Proč tu řešíte takové kraviny? Není náhodou lamer.cz o vtipech? Není ti to vtipné, tak fajn, dej -. Líbí se ti to, fajn dej +. Tady nejsme na novinkách.cz, či lžidnes.cz ;-)
Kdo nežije s úsměvem, nikdy nepochopí smysl života.
08:40
BlastFX: Re: +
BlastFX
Je krutou pravdou, že bez patřičné motivace v tomto státě byrokraty k činnosti nepřinutíš. A samozřejmě si naši milí policisté navzájem kryjí záda. Netvrdím, že jsem lepší než on, ale na rozdíl od něj se nestavím do pozice, kde by na mém charakteru přímo závisely osudy nespočtu osob.
I believe in power of Windows Vista.
22:39
Geret: blocky
silhouette
mne prijde divn yze policajt v civilu u sebe krome ptukazu nosi i blocky na pokuty
22:51
silhouette
Občanský průkaz NEJSI povinen mít u sebe...akorát se vystavuješ nebezpečí že tě předvedou na stanici za účelem zjištění tvojí totožnosti pokud jim nebude stačit součinost kterou ti můžou anebo nemusí poskytnout. A 500,- pokuta je hloupost...za toto a navíc nosí pokutové bloky u sebe i v civilu jo?
22:51
locki: dobreeee pan policajt chvalim je...
silhouette
pane policajt chvalim jen houst !!!

operatori jsou otravnejsi nez jehovisti ti prijdou jen jednou.



a nejlip ty vnucovace supr trupr tarifu poslete do haje s tim ze mate sluzebni telefon a je vam uplne jedno kolik to firmu stoji :-D
11:25
henty: Re: dobreeee pan policajt chvali...
henty
Souhlasim s Vámi.
Policisty zrovna v lásce nemam, ale tento si získal muj respekt.
Doufám, že to byl nejhorší ze tří typů z těhle operátor-agentů (Vnucovači(podpis a nátlak), zbývající typy jsou Rozdávači(bez podpisu) a Nabízeči(podpis, pokud máš zájem))
No comment is better than stupid comment
23:10
ajgl: áááááááááááááááá
silhouette
áááááááááááááá... takovýhle diskuse dokazujou jen to, že jsme národ DEMENTŮ... je to ostuda!! Nemám rád ani policajty, ani lidi od T-mobilu, ale příspěvek mě pobavil +
07:41
reny: Re: áááááááááááááááá
silhouette
Možná k tomu svým duchaplným komentem přispíváš :)
23:15
misanek: Ach boze
silhouette
Obcan ma povinnost prokazat svoji totoznost, ovsem uz asi 3 roky neni prestupkem nemit u sebe prukaz totoznosti (na uzemi CR && jsem-li obcan CR). Nicmene policiste si radi honi ego a dal kazi bludy a porusuji tim prava obcanu. Otazkou je, jestli vlastni neznalosti, nebo zamerne. A delaji to zejmena ti, ktere uniforma zachranila od vyrobni linky ve fabrice :-) Vite, panove, nedavno tu byl takovy projekt s oblecenim - "Mel jsem se lip ucit" se jmenoval :-))))
00:24
icecold: Obcanka
silhouette
Hele obcani CR nemusi mit u sebe obcanku. Pred tydnem jsem potkal policajty kteri po me chteli obcanku, tak schvalne jsem se je na to ptal. A bylo mi receno : POKUD JSEM OBCANEM CR TAK OBCANKU U SEBE MIT NEMUSIM, POKUD JSEM OBCAN JINE ZEME TAK OBCANKU MIT U SEBE MUSIM jinak je za to pokuta do vyse 3000 kc.
03:42
crowley: Za prve: Kdyz po me policajt c
crowley
Za prve: Kdyz po me policajt chce obcanku/ridicak nevidim duvod mu ji nedat. Kdyz me posledne kontrolovali ve vlaku a ja ji nemel, tak na muj komentar "a, kurva..." zahhlasil jeden z nich, "tak treba ridicak..."
Za druhe: Tyhle vnucovatele jsou obcas hodne vlezli, nektere slecny jsou i prijemne a nevnucuji se tak moc
Za treti: Pokud se sjednava smlouva, tak by tam mely byt nacional obou stran a mely by byt overitelne a pokud ti manici nemeli jak se prokazat tak je podle me pravem sebral. Jestli to je podle predpisu je bohuzel vec jina...
It's Time. Time to face what we all believe in.
08:12
silhouette
ja se musim pridat, ac tohle nedelam, k vetsine anti T-mob. a dat + :)
08:40
stunty: Za co teda byla ta pokuta,
stunty
když občanku mít člověk nemusí?
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
09:45
organiq: Re: Za co teda byla ta pokuta,
organiq
a) gumovy medved
b) do vlastni kapsy
c) obral je za neco jineho

(sestupne dle pravdepodobnosti)
09:38
ste78: hmmm
silhouette
No jako tihle lidi, co nabízí mobilní (a jiné) služby mě taky serou, ale se šikanou, kterou předvedl tady pan strážník v citaci, nesouhlasím.

Jestli si tohle přečtete: zaměřte svoji pozornost jinam, je tady spoustu jiných lidí, kteří jsou větší hajzli.. Tohle je normální fašismus. Netroufám si tipnout, kam to dojde, až tahle samolibost bude pokračovat..

Pak se nesmíte divit, že si lidi myslí A.C.A.B. protože když tohle čtu, utvrzuje mě to v tomhle přesvědčení.. Takže místo služebního průkazu u sebe kluci vždycky noste Bibli.
Je mi 21 let. Studuji VŠ. Jsem vlastníkem labelu. Šťastně zasnoubený. Jsem nejlepší člověk na světě. Nepotřebuji se hádat.
11:44
Nechic: dávám +
silhouette
Mě to pobavilo a patří jim to, na Svobodáku O2, pod hlavákem T-Mobile, v tom Brně to je fakt nadvláda dealerů operátorů, jsou horší než státní bezpečnost v Moskvě. Už jsem zažil, jak mi nějaká dealerka uhýbala proti mě přesně do směru kudy jsem ji chtěl obejít, prostě jejich drzost nezná hranic. No a když to nabízejí ještě bez občanky, tak si nekoledujou nic jinýho
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
14:01
Madmistress: Ma na to pravo
silhouette
Ma pravo zkontrolovat lidi, kteri na ulici nabizeji mobilni sluzby nebo podepisuji s lidmi smlouvy, podle zakona - vyzvat k prokazani totoznosti- "osobu přistiženou při jednání, které má znaky trestného činu nebo přestupku."
V dnesni dobe podvodu, okradani duchodcu a uzavirani podvodnych smluv ma policista takove osoby plne pravo kontrolovat.

S pokutou je to takove sporadicke.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
16:31
misanek: Re: Ma na to pravo
silhouette
povinnost prokazat totoznost nerovna se povinnost mit u sebe doklad totoznosti, jedna-li se o obcana CR na uzemi CR (jiz asi 3 roky v platnosti) => pokuta udelena protipravne
08:50
BlastFX: Re: Ma na to pravo
BlastFX
Sporadický != sporný
I believe in power of Windows Vista.
16:20
scarcz: proč ne
silhouette
mě to docela rozesmálo,ale myslim že by to bylo stejně vtipny kdyby jim nedal tu pokutu a jenom je legitimoval,takhle dvoum lidem zcela bez duvodu zkazil den.
16:38
NINX: Re: proč ne
silhouette
... a ty dvaja ludia svojou buzeraciou zkazili den 250 dalsim ;)
16:14
peepa: Re: proč ne
silhouette
zkazili? a jak? tím že musíš říct: ne děkuji? nebo on je zbytečně legitimoval a místo toho aby šel dělat něco co lidem opravdu pomůže.. třeba chytat zloděje..ale na to sou to moc lamy, oni se jenom zmůžou na to užít si tu chvilku kdy oni mají navrch a ty musíš držet hubu..ubožáci
17:15
silhouette
Tohle je kravina, ty operátoři co otravujou na ulicích a sou slušný a zeptají se jestli máte čas, říct "ne" zabere asi sekundu, tenhle co jim dá pokudu 500 Kč je opravdu vůl, beztak to byli nějaký brigádníci...
17:40
SUK: Re:
SUK
Slusny? Treba tady u nas v Hradci jsou jeste relativne OK a kdyz clovek nereaguje tak ho nechaj, kdyz rekne ne tak se ho zeptaj jeste tak 2x - 3x a nechaj bejt. Ale co obcas vidam v praze, tak bych dal pokutu urcite.... skacou pred lidi, behaj za nima, zkousej to neustale dokola a podobne....
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
18:29
Nechic: Re:
silhouette
to je i v tom Brně, těch se slušně zbavit nejde, možná tak začít zdrhat což je opravdu divný.
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
22:11
cuty: Re:
silhouette
Ano je to prava, rici ne opravdu zabere sekundu. Jenze problem je v tom, ze jim obycejne ne OPRAVDU NESTACI! Uz jsem na ne vyzkousel opravdu vsechno, posilani nekam, vyhrozovani, dokonce jsem i na otazku jineho podobneho dealera prohlasil, ze me stejne nikdo nepojisti, ze ma AIDS, ale kdyz mi neveri, tak mu podam ruku a plivnu na nej. Pokud mu jim reknete NE, a oni se ptaji porad dal a nedaji pokoj, tak to uz je obycejne obtezovani!!!! a myslim, ze za to si to plne zaslouzi. Kazdopadne ale jejich praci nijak neshazuji, delaji to co si sami vybrali a urcite to nemaji lehke, poslouchat urazky a tak. Ale clovek ma jen jedny nervy a tihle proste meli smulu...
18:47
staffy: SR
silhouette
čo aj viem tak na slovensku musime mať u seba OP, a ak nemáš tak pokuta a/alebo prevedenie na stražnicu či ako sa to vola amožu ta tam držať 24hod na zistenie totožnosti...a k tým dealerom...ja mám skvor problem s tými čo si zoženu moje čislo, alebo pevnu linku a volaju...minule som im povedal že šoferujem...a od vtedy mi asi dva dni volali každe dve hodiny...potom ich to asi prestalo baviť:D ale citacia pobavila, sice A.C.A.B. ale oni si mysleli aki su šikovny a on ich "spacifikoval"...+
We are doomed! DOOMED!
18:50
Denebola: 10. nejdiskutovanější příspěve
silhouette
10. nejdiskutovanější příspěvek :D

Víte, je hrozně jednoduché si tu otvírat hubu na policistu, ale víte co - oni to zas takoví dementi nejsou a nekonec můžem být za ně rádi. Navíc to týpek podle mě neudělal špatně, protože když takhle nabízejí služby a smlouvy, měli by u sebe mít nějaký průkaz totožnosti, jinak je to velmi nekorektní. Dle mého názoru proběhlo vše v pořádku a týpci se poučili.
No a co se týče mobilních dealerů... upřímně nechápu, že tahle práce ještě funguje, dle mého to má tak nulovou účinnost, jak jsou na ně všichni nasraní :) Nepamatuju, kdy bych potkala někoho takového od Vodafonu (kdyžtak mě opravte). Ale myslím, že týpci už poznali, že některá práce se prostě nezavděčí :)

Ray má moji podporu. :)
Odi et amo.
20:44
BlastFX: Re: 10. nejdiskutovanější příspě...
BlastFX
Ad dealeři Vodafonu: Červen 2008, podchod metra na Florenci v Praze. Neobyčejně otravní.
Ad účinnost: Sám bohužel znám hned 6 lidí, kteří nátlaku dealerů podlehli, z toho jich 5 nevědělo, že od smlouvy podepsané mimo sídlo firmy mehou do 14 dnů odstoupit bez náhrady.
Pokud jde o "nekorektnost" uzavírání smluv bez prokázání totožnosti, je taková smlouva neplatná (totožnost obou smluvních stran musí být ověřena).
Policajt je debil, co si chtěl pohonit ego (soudím nejen podle příhody samotné, ale i podle jeho arogantního vystupování výše v diskusi).

Celá historka mi ale připomněla skvělý vitp:
Stojí 5 policajtů před vchodem do obchodu a na dveřích je napsáno tlačte. Kolik z nich se posere?
.
.
.
Jen ti co, umí číst.

...tolik k mému názoru na naše veřejné činitele.
I believe in power of Windows Vista.
19:06
Nechic: Zrovna ted na Primě bylo, že v
silhouette
Zrovna ted na Primě bylo, že v Liberci vyženou vyhláškou prodejce z města :D
Konečně ++
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
22:16
cuty: Re: Zrovna ted na Primě bylo, že...
silhouette
Nejsem si vedom toho ze bych se choval nejak arogantne. mozna to bude vekem a tim ze asi plne nechapu dnesni generaci mladych lidi, fandicich vsem, kteri se vymykaji vsem konvencim a jsou takrikajich "proti vsem". zajimave na tom je, ze kdyz se stane neco jim, ta se dozaduji najednou zakona, ktery jinak ale neuznavaji... Fakt to asi bude tim vekem :D
09:49
organiq: Re: Zrovna ted na Primě bylo, že...
organiq
ano, mozna to bude vekem, kdy vsichni meli v VB a STB stazenou pr**l, nic se nesmelo rict a fizlove byli velci mocipani. Ti sami dnes bohuzel nechapou, ze se musi ridit zakonem a jsou nami placeni pro nas pro vsechny, ne mimo zakon, a za sve excesy by meli nest odpovednost.
19:58
BlastFX: Jak že je to nové policejní mo
BlastFX
Jak že je to nové policejní motto? Buzerovat a trestat?
I believe in power of Windows Vista.
21:00
organiq: Re: Jak že je to nové policejní...
organiq
ne, porad plati to stare - buzerovat a kasirovat ;(
07:00
katchaba: Na tyhle dealery,
silhouette
co mimochodem nabízejí smlouvy všech operátorů, jen to pravidelně střídají, skvěle platí,když jim odpovíte, že máte změstnanecký tarif toho operátora, co vám vnucují. Najednou mají hrozně naspěch, omlouvají se za zdržení a jediná jejich starost je, abyste si nechtěli ověřit jejich znalosti... :-)
08:54
enjay: jasne plus
enjay
Hahaha dobre, jasne plus, T-mobilaci jsou strasne otravni, tohle je snad poucilo :)
A prestante se tu ohanet tim, jestli je mohl nebo nemohl legitimovat, treba tim neco porusil, ale kazdy si sam
uvedomte, jestli jste vy v zivote nikdy neudelali ani sebe min neco protizakoneho ;)
17:11
BlastFX: Re: jasne plus
BlastFX
Ano, zákon jsem mnohokrát porušil (sice šlo o maličkosti, ale porušil), ale, naorzdíl od něj,nejsem veřejný činitel. On je policista - ten, který má porušování zákonů kontrolovat a jako takový zákon porušovat prostě nesmí, protože tu není žádná vyšší policie, která by kontrolovala policii. A strážníci si to bohužel moc dobře uvědomují a zneužívají věčného problému "kdo bude hlídat hlídače?", což pro občany nikdy neznamená nic dobrého.
I believe in power of Windows Vista.
20:09
silhouette
Nejlepší je, že podle zákona nejsem povinen mít u sebe občanský průkaz a na tebe frajere bych si podal stížnost a viděl bys:)
22:00
cuty: Myslim, ze je vhodne, aby jsi
silhouette
Myslim, ze je vhodne, aby jsi si prostudoval tento odkaz, jak ho napsal jeden uzivatel vyse: http://www.epravo.cz/top/clanky/obcansky-prukaz-a-prokazovani-totoznosti-32411.html

Mas pravdu nemusis mit OP u sebe, ale musis ho mit, kdyz uzaviras smlouvy, popripade mit nahradni doklad ci jiny doklad vydany statem, s fotkou a na kterem je jasne patrno ze se jedna o tebe. V krajnich pripadech pri ztrate a podobne se da takovy doklad nahradit rodnym listem popripade dvema jinymi doklady... Takze doporucuji prijit k nam na oddeleni bez OP. tam se ukaze kdo je frajer :D Ne, samozrejme si delam srandu, radeji nikam nechod, jeste bysme te nemuseli pustit :)
11:02
Runa: Re: Myslim, ze je vhodne, aby js...
Runa
Poslyš, uvědomuješ si vůbec, že jsi vyšokoval místní ITáky, protože se přímo na lameru setkali s něčím, čemu nerozumí? :-)
Jinak +, s pochybným chováním lidí, se kterými mám uzavřít smlouvu (kterou mi nechtějí dát přečíst předem kvůli obchodnímu tajemství a podobné výmluvy), mám nemilé zkušenosti a tohle jim patřilo...
15:20
organiq: Re: Myslim, ze je vhodne, aby js...
organiq
proboha, smlouvu, ktere nerozumim, kterou neznam, kterou nevidim, ktera mi prijde nevyhodna, ktera obsahuje zalezitosti, ktere mi vadi nebo mi pripadaji pruserove, ktere od zacatku neverim snad NEPODEPISUJI, ne? kdyz nic jineho, tak ji hned zasilam pravnicce.
btw: mam zkusenost s pripominkovanim a prepisovanim slouvy mj. s Oraclem, vetsi "zabavu" ohledne smluv snad ani doporucit nemuzu... ;)
ps: at si cuty pise co chce, je to gumovy teddybear (citace) nebo by mel od policie co nejdriv odejit/mel byt odejit (cuty).
21:56
cuskokos: Re: Myslim, ze je vhodne, aby js...
cuskokos
jasne, kazdy ma osobniho pravnika :D
12:24
wojxtier: Hmm
silhouette
Nic moc zábavného, honit si takhle na někom ego, nijak mne ani nepřekvapuje tahle malá "pomsta" ze strany policisty,člověk to může vidět ve městě každý den ... btw. dealeři operátorů jsou otravní dost, ale každý inteligentní člověk snad umí jednou větou říct, že ho prostě poslouchat nebude a jde si po svém...
16:51
Jorge: nemam slov, snad jen
silhouette
A.C.A.B. ...;-)
18:27
cuty: PREMYSLIM KDO MA PRAVDU
12:39
Shang: Zákon
silhouette
Pokud vím, tak zákon říká jenom, že musíš mít občanku ale ne u sebe, a zatím má člověk povinnost PROKÁZAT TOTOŽNOST, ne ukázat občanku, tzn, řidičák atd.
01:13
Yominis: Re: Zákon
silhouette
Řidičák jako doklad totožnosti neplatí. Jenom občanka nebo pas. Minimálně to mi řekli nezávisle na sobě dva úředníci a jeden policista, když mi ukradli občanku a já si jako na potvoru zapomněla doma papír o tom, že ji nemám...
(Aneb když se daří, tak se daří. Ten den jsem si naplánovala běhání po úřadech a nebylo z toho kvůli mojí blbosti nic)
13:36
kriplozoik: Re: Zákon
kriplozoik
Výše zmíněný zákon v odkaze na epravo.cz mluví ale o něčem jiném.
Jezte hovna. Miliony much se nemohou mýlit.
09:41
nakopnuta_sova: Re: Zákon
nakopnuta_sova
Plnohodnotný doklad totožnosti ŘP není, to je pravda.
Ale na poště při vyzvedávání rekomanda mi v nynější době bohatě stačí (baba řekla "jméno fotka rodné číslo tam je, to nám stačí") a jednou stačil i policajtům při kontrole totožnosti, když na nádraží šli člověk od člověka.
Jestli někoho hledali, kdo ví. Řekl jsem jim, že OP u sebe nemám, akorát řidičák (ten nosím v peněžence, občanku v jiném pouzdře a to si málokdy beru), OP že mám doma.
Stačil jim řidičák, evidentně jim stačilo jméno, fotka a že to jsem od pohledu já.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:53
cuskokos: minus, nelibi se mi trapna buz
cuskokos
minus, nelibi se mi trapna buzerace namysleneho policajtka. Ti lidi se jen snazi vydelat nakou korunu, tuhle brigadu bych ja nikdy nedelal ale oni sou asi dost otrsli ptat se lidi na verejnosti, cetl sem zda dost komentaru, takze: kdyz sem je odmitl, nikdy me nerekli nic sprosteho do oci, a nikdy sem je nevidel v nalestenejch kruskach.
cloveka jak ten policajt bych nejradsi pleskl pres papulu zleva zprava...
20:59
1Adidak: nic moc, spíš nic než moc
silhouette
příjde mi to jako buzerace, myslim že to bylo zbytečný. Samozřejmě za předpokladu že se to skutečně stalo
21:30
Dermertis: Dobře on
silhouette
Jen takhle na ně. Když otravujou lidi oni, ať si zkusí jaké to je býti otráven!
16:09
peepa: Další debil brněnské policie
silhouette
mě by teda zajímalo za co jim tu pokutu dal...mě akorát buzerovali, dostal sem taky za 500 a to mi ještě vyhrožovali že mě odtáhnou na identifikaci, protože mám na občancě delší vlasy než ve skutečnosti (a u toho v peněžence dalších 10 průkazek s různýma vlasama a stejným jménem). Kvůli těmhle idiotům lidi nesnáší policii..ti z temobilu možná otravovali, ale těm se dá říct ať táhnou.
10:35
Anthem: 1. hlaska me pobavila takze + 2
silhouette
1. hlaska me pobavila takze +
2.
§ 13 Zakona o PČR

Oprávnění požadovat prokázání totožnosti

(1) Prokázání totožnosti znamená prokázání jména a příjmení, data narození a trvalého, popř. přechodného pobytu osoby. Důvod ke zjišťování totožnosti určuje míru spolehlivosti, s níž se zjištění provádí.

(2) Policista je oprávněn vyzvat osobu,

a) přistiženou při spáchání trestného činu nebo přestupku,

b) od které je požadováno vysvětlení podle § 12 odst. 1,

c) která odpovídá popisu hledané nebo pohřešované osoby,

d) která se bezdůvodně zdržuje v bezprostřední blízkosti chráněných objektů nebo v blízkosti státních hranic,

e) která má na místě veřejně přístupném zbraň (17 odst. 2) a je důvodné podezření, že zbraně může být užito k násilí nebo pohrůžce násilím,

f) která se zdržuje v blízkosti místa, kde došlo ke spáchání trestného činu, k dopravní nehodě, požáru nebo jiné mimořádné události, aby prokázala svou totožnost; osoba je povinna výzvě vyhovět.

(3) Policista je rovněž oprávněn vyzvat k prokázání totožnosti osobu,

a) která má být předvedena na žádost příslušného orgánu podle zvláštních předpisů, 5a)

b) která je oznamovatelem, 5b)

c) na žádost jiné osoby, jestliže tato osoba má na zjištění totožnosti právní zájem, jakož i osobu, která o prokázání totožnosti žádá;

osoba je povinna výzvě vyhovět.



Takze pokud u sebe meli doklad od Tmobilu tak je to jasny zneužití pravomoci veřejného činitele.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.