Detail hlášky #40512

<on> jsi byla hodne opita vid :)?
<ona> já jo?:-)
<on> tak ja taky, to nepopiram :)
<ona> no já ne!!!
<on> fakt ne :)?
<ona> ne já nic nepila:-)
<on> v tom pripade pak nechapu to drzeni za ruce :)
<ona> myslíš při tancování?to mě příjde normální:-)
<on> tak to je logicky :D, ja spis ted myslel, jak sme sedeli u toho stolu ;)
<ona> no já nevím pořád sis prohlížel moje ruce:-)

Komentář: priste asi nehulit xD

Informace o hlášce

Datum přidání: 23. 11. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: pejpr (3 hlášky)
Hlasování: 19 pro a Wery, kbtmichal, Maty991, Altair, Schmeeczko
171 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 6,50 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

19:39
Dan: -
Dan
Příště to nepostovat na Lamera!
20:07
pejpr: Re: -
silhouette
co?
20:11
Dan: Re: -
Dan
Citaci tuhle, i jiné podobné. Vlastně asi neuděláš chybu, když se vzdáš postování úplně.
20:18
pejpr: Re: -
silhouette
hmm, tady si nekdo hraje na velkyho pana co :)?
Skoda, v mem kolektivu to ostatni pochopili, jelikoz jsou rozumni a maji smysl pro humor a asi taky proto, ze jim to taktez pripomnelo jednu pasaz ze serialu Joey...
Holt, asi mas dneska spatny den, tak si to zkousis vylit na nekterym chudakovi, ktery se nedavno registroval a snazi se taky nejakym tim prispevkem prispet a prijit na to, ktery se sem doopravdy hodi. Bohuzel existuje takova individua, ktere se snazi jen rypat a prudit, jelikoz je asi jejich zivot tak nudny, tak potrebuji nejaky to "vzruso", misto toho, aby tem "noobikum" co tu jsou, pomohli, tak je snazi oddradit ci "??ponizit??". Myslim, ze tu jsou mnohem vetsi chujoviny a dokonce prispevky, co nemaji ani hlavu, ani patu nebo jsou to naprostym stilistickym vyblitkem z neceho, co je tak neprimerene umerne zvratce, ze se to ani neda precist....prosim, pis a komentuj je a ne me, diky ;)
20:42
Jarkul: Re: -
silhouette
palec nahoru :)
21:03
pejpr: Re: -
silhouette
jo diky :)
20:43
Sochi: Re: -
silhouette
Serial neznám, citaci jsem pochopil, nepobavila a imho patří k nejslabším.
Ale nebudu ti do toho kecat, obrázek o tobě a tvém okolí si každý jistě udělá na základě průběhu schvalovacího procesu.
Řekl jsem snad, že mě to zajímá?
21:06
pejpr: Re: -
silhouette
jako v pohode ;), nechci si tady mermomoci vydupavat nejaky nejvetsi hodnoceni a kazdy, kdo mi muj prispevek zkritizuje je nejaky chuj...to ne :), ale myslim, ze taktnost je na miste a bohuzel, z tehoto sveta pomalu vymiziva, ale i tak ti dekuji za nazor, kazdy mame sve vnimani ;) :)
15:48
Morbo: Re: -
Morbo
Dan byl naprosto taktní a byl právě ten, kdo se ti snažil pomoct. Kdyby ses hned neurážel, pochopil bys to.
I just downloaded the Internet. How do I use it?
21:35
Schmeeczko: Re: -
Schmeeczko
Co to tu meleš? Já si spíš řikam, že Dan byl ještě docela klidnej, když tu tvojí zhuleneckou kravinu plnou smajlů a dalších stylistickejch chuťovek čtu. Hele já tvoje dílo pochopil, zasmát se mu rozhodně nedalo, zato kritiku si rozhodně zaslouží - tohle bys měl opravdu postovat maximálně doma na toaleťák, mimo to přicházet na to, co se sem hodí a co ne, se dá i čtenim citací, fakt neni nutný, aby to tu každej zamořoval metodou pokus-omyl. Já sám se tu pár let pohybuju a za tu dobu tu mam akorát dvě citace (z nichž jedna je hovadina z recese a druhá se prostě nelíbila tak, jak já doufal, a skončila na 15 procentech), protože i když se často při komunikaci na netu lámu smíchy, zřídkakdy mi může přijít něco tak vtipný i pro nezúčastněný osoby, abych uvažoval o tom to sem hodit. Navíc je tohle server s vtipnejma útržkama netový konverzace, nikoliv hláškama z televize. A teď mi vyčiň, že nemam rozum a smysl pro humor (měl bys u toho zohlednit i to, že nesleduju seriál Joey). Já ti zas rovnou sdělim, že nemáš soudnost, když takhle reaguješ na komentář, kterej je s ohledem na ubohost citace ještě hodně mírnej. Dan taky moh napsat "strč si minu do huby a hlavu do svěráku!" což už by snad i hrubý bylo, ale on to prostě neudělal a jenom ti doporučil, aby ses na delší dobu odmlčel, což se jako rejpání, prudění a ponižování vzhledem k úrovni týhle tvý zvratky brát nedá (mimochodem už postnutim ses ponížil sám a touhle maniakální obhajobou se ti svej vlastní ostudě podařilo nasadit korunu, ne-li rovnou celý klenotnictví). A jak by sis jako představoval pomoc? Doučování češtiny? Doučování formátu citací? Radu, že by sis tady opravdu měl něco přečíst, než začneš přispívat? Máš totiž pravdu, případy jako ty tady fakt radši odrazujeme. Tak prosimtě přestaň hysterčit a smiř se s tim, že tenhle schválenej citaci nepřiměřeně nepodobnej pokus ti nemůže projít a že pod nim moc pochvalnejch komentářů nebude ;)

PS: i když se mi ho snažíš otrávit, den mam rozhodně dobrej ;)
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
21:06
wSp: Ty lidi co tu pravidelně postu
silhouette
Ty lidi co tu pravidelně postujou a jen kritizujou musej mít celkem mindráky. Proboha když se mi tu něco nelíbí, nekritizuju to, dám tomu mínus a konec, je to tak těžký? Musíte si vždycky rejpnout? V 90% ste trapnější než citace kterou kritizujete, přečtěte si po sobě někdy Vaše příspěvky. Vrchol je neustálý opravování gramatiky, za to bych věšel....
21:07
wSp: Re: Ty lidi co tu pravidelně pos...
silhouette
P.S.: reagujte jak chcete, číst to nebudu :p
21:12
pejpr: Re: Ty lidi co tu pravidelně pos...
silhouette
xD
ale naprosto s tebou souhlasim :) ;)
22:09
Dan: Re: Ty lidi co tu pravidelně pos...
Dan
Vida, dal jsem komentář a ani jsem nečekal nějakou odpověď.
Nu což, kdo seje vítr, měl by zkontrolovat hromosvod.
Pejpre, zřejmě si neuvědomuješ jak moc je tahle citace vtipná jen subjektivně. Pamatuju si na bolest břicha od smíchu z dětinských vtipů, protože lví podíl na zábavě měla atmosféra, situace a počet vtipných historek za večer.
Pokud bys četl mé komentáře, narážel bys v pendingu alespoň na jeden, kde trpělivě vysvětluji postujícím, co udělali špatně. Jejich chyby se ale pořád opakují (Eriq to označuje za "místní folklór"). Proto to nepíšu ke každé citaci, ale jen k pár z nich.
Někdo, kdo chce něco submitnout by měl asi číst nějakou dobu čekající. Tam pochopíš důležitost hlediska výpovědi, které témata se často opakují, která citace je hloupá či trapná.
Skoro všude zdůrazni já i ostatní preferenci absence komentáře.
Jinak k důležitosti negativních reakcí: vysvětloval jsem to v jednou předlouhém vlákně diskuse. Nemůžu jí teď najít. Ale dokonce jsem odkaz na ní viděl v něčím podpisu. Jestli na ní narazím, dám to sem, abyc nemusel své postoje vysvětlovat znovu.
Snad zdůrazním jen jedno: mít citaci na Lamerovi není žádná čest tvé osobě. Je to jen náhodný výsledek okolností.
22:25
Schmeeczko: Re: Ty lidi co tu pravidelně pos...
Schmeeczko
Tak proč do diskuse píšeš, když se do ní vůbec nehodláš zapojit? Ona je tu totiž hlavně k tomu, aby člověk napsal svůj názor na citaci, jinak by tady zřejmě byly akorát ty čudlíky plus a mínus. Další tvůj blábol se spojitostí mindráku a kritiky je asi tak logickej jako když napíšu, že kdo neumí gramatiku, chcípne na choleru. Bravo. A ohledně tý gramatiky: něco ještě ustojim, ale já tu citace chci číst a ne luštit a přemejšlet, jakej vlastně ta věta bez čárek měla mít význam a slova jako "ňekdi", "pitel" apod. se mi zdaj jako naprostej humus, takže si myslim, že určitá míra kritiky za pologramotný vyjadřování je pro dobro věci (jinak by to tady taky mohlo vypadat jako na rozzlobenejch mužích nebo nějakym emoblogu)

pejpr: Naprosto souhlasíš? No o pár řádků vejš by ses do krve bil za taktnější vyjadřování a tady souhlasíš s arogantnim příspěvkem hovada, který napíše útočnej blábol a pak se projeví ve smyslu, že se s nikym o tom bavit nebude, jelikož všichni, kdo s nim nesouhlasí, musí bejt zákonitě idioti. Zajímavý, a kde v tom vidíš jakejkoliv takt? V tom smajlíku? Ty už prosimtě radši nic nepiš nebo si sám vynadáš...
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
23:11
pejpr: Re: Ty lidi co tu pravidelně pos...
silhouette
Tak to vezmeme poporadku :)
Jednak si nejsem vedom nejakych spatnych opojeni vuci gramatice, ci stilistice. Ano, pisi bez diakritiky, jelikoz je "moderni" doba, kde se proste jenom specha, tak to setri cas (v uvozovkach, fakt je ten, ze jsem se tak naucil psat jiz v davno), ale tj jedno, to sem asi nepatri...

Dalsi vec, prijde ti normalni aby kdyz nekdo prijde nekam nove, aby hned z prvni byl odsuzovan a poburovan? Jasny, kritika musi byt, to beru a jsem na ni zvykly, ale myslim, ze neni na miste, aby nekdo zacal tvrdit to, ze sem nekdo neco nema pridavat. OD TOHO tu jsou snad ty filtry uzivatelu, kteri vyfiltruji opravdu vtipny nebo nevtipny prispevky. Ale pokud uz aji vy tu ztracite molarku a soudnost, tak to si troufam rict, ze je to ubohost. Kor od cloveka, ktery sam pridal jen par prispevku. Neco jineho je cist a komentovat a neco jineho je, je tvorit. Myslim, ze clen, at tu je jak dlouho chce, tak snad ma pravo vlozit sem jakykoli prispevek, ktery jemu osobne prijde vtipny a lidem, kteri navstevuji lamera a treba ho zrovna znaji, tak se jim to libi. Ano, cetl jsem pravidla pro pridavani, ale nikde nestoji, ze prispevek MUSI byt vtipny pro CELE zastupy. Holt, kdyz se nevydari, tak se nevydari... Podle me se tu ted melou tak maximalne houna, s prominutim... Je mi jasny, ze ani jedna (2) z mych pridanych citaci nebyla vubec vtipna. Kdyz se na to podivam zpetne a z perspektivy ostatnich lidi, tak bud jiz podobneho neco slyseli nebo jim to neni blizke. To, kdyz se tu objevi prispevek ohledne brouku, cervu v jidle z menzi, tak to oslovi lidi, co studuji nebo studovali na vysoke skole, tak jim to je jasna, ale ti, co nesli na vysokou, jsou jeste na stredni ci ZS, tak bud pojem menza neznaji nebo si to v tu chvili nevybavi.
Zkusil jsem oslovit citaci sirokou verejnost, beru kritiku, ze to neni ono, co by melo byt, jelikoz to neoslovi vetsinu lidi, ale vyhranuji si pravo na to, aby se ti rypalci "Dan" v tomto pripade, chovali trosku obezretneji a to si nechci hrat na nejakou chudinku nebo damicku, ale upozornit na ty popichalky, kteri se snazi si pichnout a dela jim to dobre. Myslim, ze nic spatneho na me citaci neni a i pochybuji, ze v dnesni dobe vetsina z citatci neni smyslena...u nekterych to jasne kouka.
A asi posledni vec...ze se stotoznuji s narazkou? Stotoznuji se maximalne s tvrzenim a zastanim se me osoby jako jediny wSp a trosku Jarkul. Sice wSp to pojal trosku ostreji, ale podle me ma pravdu...zastal se cloveka slabsiho. Ja jsem registrovany cerstve a hle, hned je to stred utoku nejakych badatelu, jenz dobyli "Lamer svet". Nazor vam neberu, mejte si jej, ale priste aspon neutocte na slabsi a i kdyz se tu ta mensina prece jen nejak najde a spoji, neni to nic spatneho, podle me to je jen a jen dobre. Ponevadz aji spatne a nudne citaci musi byt, aby se to ukazalo, jak to teda "asi nema byt" nebo "takhle to je na spatne ceste". A tobe prijde moralni veta: "Vlastně asi neuděláš chybu, když se vzdáš postování úplně." Zamysli se nad tim trosicku....esli mas brain a moralniho ducha, pochopis....pokud ovsem budes i nadale delat tlaky a vest si svou, nema smysl neco dal rozebirat a radsi si pujdem kazdy svou cestou, jelikoz by to nevedlo ke zdarnemu konci.

Na zaver bych to shrnul takto:
Kritika mi nevadi, kazdy ma svuj nazor.
Teply ale je, zakazovat nekomu jeho projev a jeho prispevky - lze to rict i normalni cestou a jako kritik ve spolecnosti na urvoni, by nikdy neobstal.
Vsichni to myslime dobre, ale nema cenu fightit, ne ;) :)? (zadny vyplod pod zkourenym ci jinym sfetovanym stavem, sam jsem nekurak a drogam neholduji :D ;) )
22:31
Dan: moje názory:
Dan
Už jsem to našel:
http://lamer.cz/quotes/show/33147
Opíšu sem své příspěvky, které tu mají relevanci.

My vůbec moc rádi pochválíme, co se nám z nějakého důvodu líbí. Proč chválíme málo? Málo citací je vtipných.
Nechceme jen klikat na mínus. Třeba si někdo tu kritiku přečte, a pochopí, že do komentáře se nemá dávar ROFL XD XD, a že pokud někomu napíšete jdu na oběd do špatného okna, vtipné to není.

Já se ke kritice přidávám. Pointa je velmi slabá. Kritika je důležitá, třeba někdo pochopí, co se má na Lamera dávat a co ne.

Právě zdrženlivost v přidávání citací je tady ctností. Pořádně se zamyslet, jestli budou vtipné i pro cizí čtenáře. Přidání citace by měl být výsledek zamyšlení, touhy se podělit. Určitě by ale neměl být výsledkem touhy mít něco na Lamerovi.

23:16
pejpr: Re: moje názory:
silhouette
prave jsem si precetl tu diskuzi...
jak tam pises, naprosto s tebou souhlasim, ale ted ty....ruku na srdce...myslis, ze to, jak jsi mi to zde podal ma nejakou uroven? Myslim ze ne... Ted zkritizovan kritizuje kritika (promin, ale nad tim jsem se pousmal, neber to zle :) )
Spis me ted napada, esli netrhnem rekord ve velikosti jednotlivych komentu :D
23:25
Dan: Re: moje názory:
Dan
Můj první příspěvek má smysl jako odpověď na tvůj komentář. To je vlastně taky místní folklór, napodobovat komentář k citaci ale přehodit jeho smysl.
Proč jsem řekl, že bys neměl dál postovat? No, pravda, asi to protiřečí mým zásadám, ale vycházím ze zkušenosti, že jednu špatnou citaci bude v krátkém sledu následovat hromada horších.
Vrabecek, Raven666, Technic, a mnoho dalších jsou mé příklady.
00:10
pejpr: Re: moje názory:
silhouette
no, ano...protireci...jak jsem cetl tu bourlivou debatu na onom odkaze, spis mi tam prisli stupidni ti ostatni lide. Ti, co nedokazi priznat barvu a snazi se za kazdou cenu vnutit svoji pravdu, lec nepravdivou.
Ja kritiku prijal a nechci se nejak chlacholit, ze moje dalsi prispevky zajiste budou biriliantni, ale ze mam ve zvyku, veci vest do dokonalosti...proto se mi nelibi tvuj koment, resp. ty prvni dva.
Kdyz promines a dovolis udelat mensi rozbor:

1)
Příště to nepostovat na Lamera!
-narazka na komentar pod citaci "priste asi nehulit xD"
--je zrejme, ze to byl sarkasmus a netolerance, vybiti si chvilkoveho spatneho opojeni, predvedeni, ze dotycny je tu prece jen neco vic
--momentalni stav myslis cloveka znudeneho ctenim si prispevku, ktere predtimto nasledovaly a nebyly "slastne"

2)
Citaci tuhle, i jiné podobné. Vlastně asi neuděláš chybu, když se vzdáš postování úplně.
-odpoved na otazku: "Co?"
--opetovny sarkazmus se znacnim chticem iritovat osobu, jenz psala prispevek
--v podtextu davano jasne na jevo "ses debil, tvuj prispevek se mi nelibi, nemel bys psat snad ani na ICQ"
--snaha ponizit pisatele tak, jako ze je negramotny

Promin, tak to zni...a o to tu vedu tento spor...vim, nejsi moderator (aspon teda te nevidim na top strance), takze ti to muze byt naprosto jedno co ti tu ted pisu, ale i tak ti muze byt jedno, co sem teda ovsem ostatni lidi pisou, ze? Coz teda asi ne, ne?
Snazim se docilit kompromisu a vyjiti vstric...myslis, ze mi rozumis bo ze si rozumime???
00:42
Dan: Re: moje názory:
Dan
Ano, rozumíme si. Můj komentář byl zbytečně urážlivý a málo informativní. Když jsem procházel své staré diskusní příspěvky, zjistil jsem, že s časem jejich informační hodnota klesá, a ostrost stoupá.
A opravdu, většina špatných komentů pod citacemi je důsledkem rozladění čtenáře nad citací. To byl i můj případ.
Na druhou stranu, ani tam se nekrotím. Pokud každý napíše co na srdci, to klávesnici, zjistíme snadno stav věcí.
Hlavně počítám s tím, že to nikoho neraní. Píšu tyto příspěvky s lehčím srdcem, než vypouštím něco z úst proto, že každý ví, že soudit někoho podle příspěvků na internetu je povrchní a zkratkovité.
Teď asi budeš projíždět pending pečlivěji. Narazíš na zajímavou skutečnost: dobrá citace se tam najde jedna, dvě. Ale dobrých diskusí pět, šest.
Někdy se zasměju, někdy mě obohatí, někdy si prostě jen vyměníme zážitky. Když se dělá sranda z citace, je humornost někdy vysoká.
Konecků, je to i dnešní případ. Já píšu sice jen mezi učením, ale i tak jsme splnili mnoho znaků komunikace podle několika teorií. Zvážili jsme argumenty, já našel starý flame.
Řeknu to na rovinu: hlavní důvod, proč píšu do diskusí, je ten, že mě to baví. Rád komunikuju mnoha prostředky a je to mé největší hobby.
09:32
pejpr: Re: moje názory:
silhouette
a ja jsem rad, ze se to nakonec vyresilo a oba jsme dosahli sveho i bez urazek, narazek, ponizeni ci rozhorceni :)
diky a GL :), snad se opet sejdeme v dalsi diskuzi me citace, ktera bude stat za to :)
Tak se mej ;)
11:33
X:
silhouette
Citaci rozumím a dávám plus :)
11:37
pejpr: Re:
silhouette
dekuju :)
jen se musim smat :D, 10pro a 90proti :D
15:00
Schmeeczko: Oukej, pojedem popořádku :)
Schmeeczko
Oukej, pojedem popořádku, akorát to hodim sem na konec, tože se nebudu vyjadřovat k jedinej věci ;)

Zmínka o gramatice z mý strany byla předevšim kvůli šibeničnim nápadům onoho hovada píšícího pod nickem wSp. Přímo o tvym stylu psaní a gramatice bych se snad ani nezmiňoval (ale první "i" ve slově stylistika fakt zabolí, tři vykřičníky taky citaci táhnou dolů a otazník za smajlíkem je pro mě opravdová exotika), ale kdyžs začal takhle hystericky obhajovat svojí citaci, já si prostě přisadil a vypích další nešvar. A psaní bez diakritiky ti brát nebudu, takhle dneska píše spousta lidí a já na to zvyklej jsem (i když se mi to nelíbí - rozhodně kvůli tomu ale nemínusuju a neremcam), já se bavil o interpunkci, což bylo zase pro wSp.

Další věc: jo, v některejch případech jo (je to smutný, ale řikam to upřímně), protože tady prostě zástupy náctiletejch nováčků házej alko-, trávo-, wowko-, FB-, fekálo- a penisobrak (právě za tyhle citace tu lidi odrazujou od dalšího postování, tože z nich zkrátka nic vtipnýho nekouká) a člověka, kterej chce něco kvalitního najít i v čekajících a zasmát se tomu, to zákonitě nasere, a jeho podobný komenty pak vlastně fungujou jako filtr ještě před tim, než někdo další takovej nesmysl postne. Myslim, že já, Dan a spousta dalších lidí tady na tom jsme s tim přiostřovánim komentů a klesající info hodnotou dost podobně. A jsem přesvědčenej, že po pár tejdnech procházení čekajících taky uvidíš tuhle svojí citaci v úplně jinym světle.

Je to jako s hudbou: myslíš, že např. když neumíš na kytaru, nemůžeš posoudit kvalitu rockový písničky? Ten, kdo v takovym případě řekne "Tahle se mi nelíbí." je podle tebe ubožák? Trochu brzdi, moh bys tu narazit ;) A proč já vlastně nepřidávam? Vysvětleno o něco vejš - nechci zasírat. Ne že bych neuměl napsat vtipnou věc, ale zkrátka z toho, co už jsem stvořil (články na maturák, bio kapely, různý plakáty, ...), se sem zkrátka nic nehodí.

Soudnost by právě měli mít přispěvatelé - to aby poznali, co sem hodit, co ne a co v žádnym případě ne.

Právě kvůli tomu, že má kterejkoliv člen právo sem hodit skoro co se mu zachce, musí počítat s tim, že na jeho citaci mají možnost opět dost svobodně reagovat ostatní uživatelé.

Příspěvek by pro většinu lidí vtipnej prostě bejt měl, jinak neprojde a nemělo smysl ho sem dávat a ta parta z Horní Dolní, co ho přidala a kterej přišlo vtipný, jak stará Kelišová breakovala na balkoně, se mu akorát může smát v odmítnutejch.

Podle mě si vyměňujem názory, jestli se ti to zdá zbytečný, nebudu s tebou ztrácet čas.

Příspěvek o menze pro většinu (i pro mě) vtipnej byl, i když ho možná mohlo kvůli pro někoho neznámýmu pojmu pochopit míň lidí než ten tvůj, kterej ale zase nijak nevybočil ze stoky zdejšího čekajícího průměru – ale dovolit si tu napsat „jen se musim smat :D, 10pro a 90proti :D” s tim, že tu zřejmě jsme banda debilů, která nechápe tvůj rádobyskvělej žvást, že se tu chováš jako nepochopenej umělec, kterýho lidstvo pochopí za sto let, je s ohledem na tvůj rozbor Danovo prvních dvou příspěvků drzý a sprostý, když použiju tvojí terminoliogii, dokonce ubohý – prostě si furt protiřečíš, chováš se tu jak prase a pak ze sebe děláš slabšího a schováváš se za soudnost (?) a morálku (a víš, že já nic amorálního na sprdnutí někoho jako ty nevidim?).

Lidi tu nepopichujou autory špatnejch citací, spíš těch velmi špatnejch a nejhorších, a to kvůli tomu, aby se tu v těch čekajících aspoň rozesmáli mezi sebou, navíc když místní uživatele někdo něčim nasere, zřídka mlčej - ta tvoje totiž naprosto jistě patří k nejslabšim a číst jí není žádná slast. Dan má naprostou pravdu, že kvalitních diskusí je tu mnohem víc, než citací.

Lovec medvědů nejsem, tady v diskusi o tom není ani zmínka, tudíž to sem netahej, nikoho to nezajímá.

Naprostej souhlas spíš vyzní jako naprostej souhlas, ne jako díky za zastání se. A je mi jedno, kdo je slabší a kdo ne – když mě komár sere, rozmáznu ho, jednoduchý, když si mi komár dřepne mezi oči, připraví si sosák a do toho mi začne nadávat, je to fakt jenom jeho blbost.

My tu nic nepotřebujem dobejvat, my jsme tu akorát rádi, když si tu můžem přečíst vtipný věci a u těch trapnejch aspoň dobrou diskusi. Rozbrečet by tě to nemělo. Ber to jako hovno na ulici, a to ze strany komentátorů i citujících – nikdo tě do něj šlapat nenutí, ale bez řádný dávky koprofilie k němu kladnej vztah těžko získáš – ale proč ho nenamaskovat jako bonboniéru a nezpříjemnit tak ostatnim chodcům cestu?

Špatný citace by bejt rozhodně nemusely, ale aspoň že je k nim ta možnost diskuse. Já si totiž docela dobře dokážu představit, že bych o něco radši chodil na stránku, kde na mě nečeká 20 trapáren a pubertálních výlevů denně, ale třebas jenom čtvrtina toho počtu, která mě zas ale hlasitě rozesměje. Navíc tvrzení, že když tu nebudou odstrašující případy, budou tu samý odstrašující případy, naprosto postrádá logiku ;)

“Vlastně asi neuděláš chybu, když se vzdáš postování úplně.” Neurony mam domestikovaný, právě proto mi přijde věta v pořádku a hysterickýmu dítěti poučujícímu mě o morálce a pochybujícímu o mej inteligenci můžu akorát tak sdělit další dvě takový věty: „Bzzzzzz?!“ „PLESK!“

Ke zdárnýmu konci tu nic naneštěstí nepovede, tože buď to, co tu píšu, vůbec nečteš anebo nic z toho nejseš schopnej vzít na vědomí, dokola si protiřečiš, jsi přesvědčenej o skvělosti svý citace a o demenci zdejších uživatelů a mě nebaví ti to samý vysvětlovat třikrát.

Na závěr: lžeš, kritiku nesneseš a to, že ty sám napíšeš, že ti nevadí, ještě neznamená, že ti nevadí. Zakázat ti tu nic nemůžem (krom adminů, podmínky pro získání ovoce jsi ale nesplnil), přesto tu přispívání někdy opravdu ostře mnoha lidem rozmlouváme, ale tomu se vůbec nediv. A jsme na lamerovi, ne v zasedačce OSN, takže kvůli našim slovům nebreč, spíš si z nich něco zkus vzít a ne tu pořád dokola nadávat. Aspoň že žiješ zdravě.
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
16:25
X: Re: Oukej, pojedem popořádku :)
silhouette
Už si se vykecal ? :)
17:05
Schmeeczko: Re: Oukej, pojedem popořádku :)
Schmeeczko
Jo, ale co tobě je do toho? Vykecávam se snad s tebou? Je tam něco, k čemu by ses měl vyjádřit? Vidíš tady snad někde reakci na to, žes dal plus? Nic, nevykecávam, neni, nevidíš = smajlíky si nech pro mámu a blbý kecy na zejtra do hudebky ;)
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
17:30
X: Re: Oukej, pojedem popořádku :)
silhouette
Jde o to, že zasíráš komentáře k citaci rádoby intelektuálními výplody, které nikoho nezajímají a ani to nemá nikdo chuť číst. Pokud chceš někomu sděliti své "psychologicko-filozofické" názory na svět, tak od toho jsou jiná fóra.
Evidentně patříš k těm, kterým chybí pochopení kolektivu a potřebuješ si ho uměle získat tím, že postneš X-vět v podobě X-sraček a budeš se bít v hruď, jaký nejseš frajer a usneš u toho s rukou v trenkách a pocitem, že tě každej uznává.
Trochu je mi tě líto, ale neboj, je vás víc, zkus někoho podobnýho najít na FB ;-)
18:51
Schmeeczko: Re: Oukej, pojedem popořádku :)
Schmeeczko
Jde o to, že to samý bych mu byl napsal i na profil, kdyby tady nějaký byly, a že to rozhodně neni nějaký intelektuální chvástání se, nýbrž série prostejch odpovědí na pejprovo výplody (když už tak delší text musíš nazvat) - prostě jsem měl čas a náladu na dlouhou odpověď na tak dlouhej text a myslel jsem, že odpovídat má smysl, a co jako? Jestli to někoho nezajímá, logicky si to nepřečte, protože je už od prvního řádku celkem jasný, že to je celý adresovaný pejprovi, tak se do toho neser, nejseš moje chůva ani fízl. Mě nic nechybí, ale proč ty sem musíš vysemenit 5 řádků někomu, do koho ti nic neni? Nechceš si taky udělat diagnózu? Pro online-psychology jako ty mam jedinej vzkaz: skoč do zdi, imbecile.
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
20:12
X: Re: Oukej, pojedem popořádku :)
silhouette
Nemlátili tě rodiče časopisem zvaný Trnky-Brnky?
00:11
Snake: Re: Oukej, pojedem popořádku :)
Snake
Schmeeczko už to zjevně vzdal, a dobře udělal - nejsi jedinec schopný inteligentní diskuse. Jdi vyrůstat.
R.I.P. Zidane
10:47
X: Re: Oukej, pojedem popořádku :)
silhouette
A ty nejsi jedinec schopný :)))
18:15
Madmistress: Autor nepochopil
silhouette
Autor nepochopil, ze kvalita prispevatele nezavisi na kvantite jeho citaci. Jestli se tu nekdo pohybuje rok a ma jednu citaci, je to tim, ze nepostuje kazdou kravinu a proste se mu nepostestilo pres AIM narazit na vtipnou hlasku. Proste postuje jen to, co stalo za to.

My tu hodnotime citace, takze tvoje placky nemaji smysl. Nikdo proti "noobovi", jak rikas, nic nema - hodnotime jeho citaci.

A tahle je proste blba a nepatri sem. Proto negativni ohlasy.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
18:25
X: Re: Autor nepochopil
silhouette
Nesouhlsím s tebou. Kdo ti dal právo rozhodovat, co sem patří a co ne?
Tato citace je dle mě vtipná, jenže ten vtip nepochopí každej.
A dle hodnocení chybí většině populace vlastnost zvaná empatie :)
Pokud se někomu nelíbí budiž... každej má nějakej smysl pro humor a né vždy musí být jednotnej, ale několik reakcí zde je opravdu zbytečných a zralých akorát tak na kompost..
20:33
Madmistress: Re: Autor nepochopil
silhouette
Pravo rozhodovat o tom, co sem patri, mi dal administrator - muzu udelit minusovy bod.
Oblibenost 6,5% hovori o tom, ze KOLEKTIV, ne vylucne ja (i kdyz vcetne me), rozhodl o tom, ze citace je blba. Vtip je vtipem, pokud vetsina posluchacu (ctenaru) cilene POCHOPI, o co slo. Pointa ma byt tam, kde ti to ma dojit. Kdyz sem hodim odkaz na komix meho kamarada, ktery je mimoradne vtipny, nebude to mit ohlas, protoze to nikdo nezna a tudiz nepochopi.

Pointa meho prispevku byla v tom, ze si autor mysli, ze mu ublizujeme, zatimco my hodnotime jeho citaci - jako spatnou. To, ze tady place, jak mu nerozumime pochopitelne vyvolalo diskuzi.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
21:13
X: Re: Autor nepochopil
silhouette
Aha.. už se cítíš lépe? :)))
21:22
Madmistress: Re: Autor nepochopil
silhouette
Nemam duvod se nijak citit. Uloha uzivatele na tomhle webu je, aby rozhodl, co bylo vtipne a co ne. Pripadne diskutovat pod citaci.
Jestli nemas nic prinosnejsiho, nez bezduchou otazku, ukoncila bych to
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
21:37
X: Re: Autor nepochopil
silhouette
Tak to ukonči... a jdi třeba vyšívat :)
21:43
Madmistress: Re: Autor nepochopil
silhouette
Tak teds me ovsem utrel :D Ale neboj, z toho vyrostes.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
21:48
X:
silhouette
Neměla si už vyšívat? Budu žalovat tvé mamince....
22:04
Pepadin: Re:
silhouette
No ovsem tve argumenty znacne prevysuji chapani obycejnych lidi, protoze tohle by mohl napsat jenom retard.

Mozna tim chces naznacit, ze Madmistress je intelektualne nevyvinuta, ale docilil jsi jen toho, ze vypadas jako kokot ty xD
22:11
X:
silhouette
Nene.. docílil jsem toho, že ty vypadáš jak kokot :)))
22:22
Pepadin: Re:
silhouette
Tak to bych rad slysel, cim jsi toho docilil xD.
Takze ti to asi prevypravim, ceho jsi zatim docilil. Nelibilo se ti co Madmistress napsala.. budiz... kdyz se ti to snazila vyvratit celkem padnymi argumenty, tak jsi skoncil a tve IQ padlo pod uroven starych ponozek pod moji posteli. Nevim co chces dokazat komentem "Nemela si uz vysivat? budu zalovat tve mamince...", ale rozhodne se tim nikoho nedotknes. Jestli mas treba trauma, ze te tva maminka jako maleho nenaucila vysivat a vylevas si to tady v diskuzi, tak si zavolej na linku duvery a prestan se chovat jako maly kluk.
22:30
X: Re:
silhouette
Kéž by si mi stál za odpověď..velmi se nudím...
Bohužel nestojíš, poněvadž tvé výplody jsou nezajímavé a úplně mimo mísu... tudíž je zbytečné na ně reagovat... raději vypni počítaš a máš klid.. tady je hold těžká seberealizace... zkus to jinde ju? :)))
22:31
silhouette
To sedi od zalujici svadlenky :D
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
22:36
X:
silhouette
Netuším, jak si k tomu příměru došla... :O
08:08
TedStriker: No teda
TedStriker
že jste se tady ale rozjeli...
Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, kdo z vás to má?
18:40
someone_else: konečně nějakej poctivej flame
someone_else
konečně nějakej poctivej flame... ale zase u na hovno citace, která stejně neprojde a flame se propadne do zapomnění...
“The problem with Internet quotations is that many are not genuine.” - Abraham Lincoln
18:59
mickelangello: konečně pořádnej flame
mickelangello
jupííí

btw. všichni jste kokoti :D
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
10:23
apiposka: o hovně
apiposka
o hovně

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1238 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1543 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1893 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2098 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2313 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 26 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 56 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 68 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 77 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 86 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.