Detail hlášky #41505

<a> Cus, sem slyšel že si ukrad doma auto a jel vylitej a čapli tě benga jo? :D
<b> Bohužel :( Víš jak po městě chodí Čorba?Ten šampon,letěj na něj ty kun*y.
<a> jj
<b> Tak jeho otec dělá policajta a já nevěděl že to je on co mě zastavil.A řiká mi jestli neznám právě jeho syna a já debil řek "Jo tenhle, toho znám ale odpohledu mi příde divnej a teplej"
<a> :D:D:D
<b> On mi odpověděl "No tak já jsem jeho táta"
<b> Sem čuměl ještě vylitej jak trubka a řikám že sem si udělal hezkou představu o mě.Nadejchal sem 1,61 promile a za 15 min mi dával dejchnout znova a měl sem 1,86 a on na mě prej "Jaktože máš víc kruci?Ty mi tu určitě za rohem nasáváš ne?" Což mě rozesmálo až sem mu poblil boty :-!
<a> :DD:D:D:D:D:D:D

Komentář: čerti

Informace o hlášce

Datum přidání: 22. 12. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Sprog (15 hlášek)
Hlasování: beorn, Deefik, Sargon, ScOrPiOn9, Posky, milos, PavlinII, Tolsimir, fabiocz, wegas, dany8, aalfred, blow, Eradan, ubozak, Leblanc, Severina, RodneY, Finer5950, sea, Danik02, -TooM-, JohnySkelet, mladek2, gensilver47, incucu, saft, ArMinO, Nuwis, tulen, kollma, oOJoKeROo, DARTHPraetorian, Beezer, GH0ST, OpaGe, SkyHaven, soustruh, Wauder, Speedlo, Wery, Ptolemaios, Snowy, abouttabs, Pepi13, alaqella, Acorp, TomEF, Thea, riwy, jas, duchypuchy, CZ_StRider, tomikdvorak, Danol, Dexter, Cejda, popik34, Raffaell, Asriel, cooly, DMDave92, Skay, DJ307, Sobosss, Imzadi, hubert, Wimpo, Lecco, dwander, Qckoss, kuras, Mysharr, zzuzu, fifik87, fatalixi, lanoxx, AMD, blueW200, domvala, Bety888, someone_else, Cinvor, Taboard89, Aya17, pitufo, sangrila, smoulinka, Neuromancer, Thira, Griffon, Highlander, MurarikRadim, brumla, assim, link-in-man, Ondruch, Sha-a-kaa, chudst, DMRaper, Fatal1t, If-if, Marcel230, corwin_x, WhiteDragon, Bart, Raven, bosorka, yannush, scarabeus_iv, Groove, Snake, soony20, Lostindream, sirarag, barney33, Liman, luciferrus, Mirator, JerichoBM, pali6, Nekromancer, Lugi, srobka, bee, love--sucks, monca1, Witek, Morv, Gasert, Zuchy, Shadowmaster, McBobr, nOObiCZek, KaMilka, SidiusM, Killian, sark, Denebola, tausa17, Dzejna, Vevoda_Wolf, Haja024, p858, dominika, paulie05, czKarlos, kantare, Lahvout, Ruprecht, Lemra, Trny, Vlk, Clarra, jecmen2, Shark94, wolf3r, zzuzi, lamer600, pete, Rotwajler24, sebustyan, zelvak, crooty, jurda, ElDiabloComputatore, Katand, dejvid17, Matesss, cenco89, freferg, kecal_op, Gobledon, Lida79, Meer, marihushka, Marcy28, Marty008cz, Metzgermeister, inkara, Metodej, Lurker, vinczenzo, Skoll, Sh4d0W, albona, Stevecek, Ciko, Ella, Kethryn, DragoonX, Gerlige, dohaje, ciakval, Slay, Vidlos, Anti, Hamagen, jogino, lennygt500, hostar, WellBloud89, chylex, tommander, Jurach, Radek9, PinkFOX, Gego, Milhauzz18, CIMBI, millcEK, rendlik, Maty991, aewin_cz, finnean, hinogary, Altair, Anfy, tejpek, ScH0ll_kIll3r, Sejsel, anezkaceska, Gianni, dborec, vaevictis, djcj, Titanit, Banan, killercat, matrix17, TheReptalek, manchman, user1234n, Dianka, DakuHonoo, Daewiik, Deianeira, hedus, staccey, Benzin, marsu7, Einhasad, TerroX221, Komaar, Eveni, spiderpig, Apophis, tomcoko, Beerius, sejky32, Trigger, Schmeeczko, papuce, majlos91, domp, starbuck, Rimmoncze, Lorandel, arlea689, TidO, Metis, Finarfin, Kwisatz_Haderach, Danad, Schade105, Kreveta, DJ46, Kapitan, Stickman, pytlus93, Petrziczka, Foxtrot, ric4rd, Elgurth, brutal_revenge, MoiJe, Elisabetha, despy, mweiss0, krpet25, Cihak, MistrBuBak, sasagin, wavixtreme, Zelvi, kazlik, MsWho, Keeehi, emwee 1007 pro a mickelangello, Hammer, w3m, lerra, Orlan, simply_v, tomzi, Pajusa, Lucius007, Mackie, tLama, Herda, freaky_tomato, Gorkil_the_goblin_king, Derevin, makr009, Sib, tocra, qwertzuio, DarthOptimus, tristaver, djmikky, Tinnarr, JuRoot, jursmi, KorYi, lilo, bradl3y, repley, anela, hasahm, Awenis, pavelnop, ladys91, mismas, HateMePls, Namoot, HonzaRez, Goues, kbtmichal, speedy89, lentiilka, deemarc, Tephigue, bukanyr, Toblakai, ilyria, Ejmin, Matrin, BMJackal, Kurosawy, Adri, vasek004, highbinder, sheninho, smrduty_kojot, maddenmichele, Dx, tik-tak-cz, Bendom, Suril, kapriiik, petya, K-NinetyNine, Renee, jezzy, Aelin, Marcus7, FrenkyB, DanDan, calexman, YDraigGoch, psychous3, beeeee, SmallMongoose, Inf1n1tyy, Thargas, Komunard, Psycho_O, Allka, Kylee, piol, Blanch, CarpeNoctem, Annacerv
578 proti
V oblíbených: Lucylle, AdamNuclear, backhun, petrxx, sheppard21, Azash, korbic92, dixo88, -TooM-, MurarikRadim, WhiteDragon, Lostindream, Zuchy, Milhauzz18, marsu7, TerroX221 16 uživatelů
Oblíbenost: 61,13 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

08:01
kecal_op: Sak pokud to vypil tesne pred
kecal_op
Sak pokud to vypil tesne pred tim, tak mohlo chvilu trvat traveni a mohl mit vic.
Zemřu na cestě za nesmrtelností.
08:04
Hospodin: LOL
silhouette
"... jestli neznám jeho syna..." "No tak já jsem jeho táta" :D:D:D
Because I can.
12:43
dvojplisen: Re: LOL
silhouette
Z toho "právě jeho syna" vyplývá, že to přímo neřekl...
....a svět pohltila plíseň
08:09
X:
silhouette
Mínus... za chlast za volantem.
08:57
Raph: Re:
Raph
Taky mínus, chlast za volantem ani nemůže být vtipný. (i když poslední věta mě celkem rozesmála)
12:46
Radeczek: Re:
Radeczek
posledni veta, jako tato? "<a> :DD:D:D:D:D:D:D" jo ta je vtipna
17:23
Raph: Re:
Raph
Opravdu považuješ deset smajlíků za větu?
18:09
Chucky: Re:
Chucky
Třeba to nejsou smajlíci, ale woknař dokazující si, že má jednotku D:
"Nachystejte květináče, na Vánoce sem zpátky..."
23:21
JCube: Re:
silhouette
ako ze nemoze byt vtipny? :) opity vodic = vesely vrah
11:43
janko52: Re:
janko52
když zabije jen sebe a né někoho dalšího, tak ať si klidně opilý řidič umírá s úsměvem na rtech
*SIGH* ...sarcasm and my crust... *SIGH* 505 Smile missing...vtip nenalezen
01:04
nakopnuta_sova: Re: Re:
nakopnuta_sova
Jenže to je právě ten problém, ožralé hovado obvykle když už chcípne (líp se to říct nedá), tak s sebou vezme někoho nevinného... v horším případě nevinný zemře a ožralé hovado má akorát odřeniny nebo něco zlomenýho...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:38
bvak: Re:
bvak
a přesně proto dávám +, protože tohle není moralizator.cz...
COITO ERGO CUNT
sostrangefornormallife
Flol
Lamy jsou taky lidi.
15:27
silhouette
I second that
13:13
Alf: Ty hovado, to není na odebrání
Alf
Ty hovado, to není na odebrání ŘP, ale rovnou občanky!!! Takový zmrdy jako jseš ty bych střílel! Ještě se tím chlub!
Mluviti stříbro, mlčeti zlato!!
13:16
Sprog: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
Promiň ale já jsem A :)A nepiš nesmysli, máš jen drsný slova ;-)
13:29
julius: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
1)mnoa že si A?
2)nesmysly
3)má pravdu
14:49
janko52: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
janko52
+
*SIGH* ...sarcasm and my crust... *SIGH* 505 Smile missing...vtip nenalezen
19:38
Panek: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
+
13:53
ptaak: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
julius: opravuješ ho ve slově nesmysly a sám napíšeš mnoa?
14:52
julius: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
jo, už šest let. něco proti?
11:01
Gr3En: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
Gr3En
Tak to jsi dobrý retarďák xD
Nesnáším de*ilní komentáře (jakýkoliv komentář k tomuto podpisu je zbytečný...)
12:28
Rimmer: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
Rimmer
Takze clovek pouzivajici "mnoa" je "retardak"... aha zavadeji se nove pojmy...Pripomina mi to http://www.southparkstudios.com/clips/254819/?searchterm=the+f+word :))
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
17:09
573v0: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
573v0
Akurát som túto epizódu dopozeral :D
13:50
julius: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
proč já? slovo retarďák taky pravděpodobně nebude v pčp nebo jinde, takže podle tvojí logiky si retarďák ty, já i všichni okolo, kteří si překroutili jiné slovo
15:29
LuciusMare: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
LuciusMare
Mnoa?
00:10
ptaak: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
mělo by to být No a? když už....zrovna na lamer.cz bych pravopisné chyby neřešil
16:48
Hammer: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
Hammer
Jen pro moje info, kolik je ti let?
I'm not weird. I'm limited edition
08:13
vanislav: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
ma pravdu. Ty jsi stejnej debil jako ten tvuj vozralej kamos. Akorat se najde nakej chytrak, co si tvoji reakci precta a sedne za volant vozralej, potkat te na ulici tak ti taky hubu rozbiju.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
17:12
Sprog: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
:D:D Ty určitě chcípáčku
00:44
holion: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
holion
Sprogu, Sprogu, kdy ti to konečně dojde. Rádoby drsný citace o alkoholu si můžeš vyprávět mezi sedmnáctiletýma. Btw, ta třetí profilová fotka na lide.cz vypadá fakt megakrutopřísně. :D
¯\(º_o)/¯ _/(º_o)\_ ¯\(º_º)/¯ _/(o_º)\_ ¯\(º_o)/¯ _/(o_o)\_ ¯\(º_o)/¯ _/(o_º)\_ ¯\(º_o)/¯
01:05
Dejv_ik: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
Takovej zmrd jako je tvůj kámoš mi zabil tátu !
13:30
Altair: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
Altair
+
Hy, Погоди !
14:38
Draky: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
Draky
hitman for hire.... můžu posloužit?
Mlčet je známka moudrosti, ale jen mlčet žádná moudrost není
16:27
Kosec: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
"Alkohol za volantom"

No to je diskutabilné... Napríklad mojho tatka odkedy si ho len pamätám chodí domov takmer každý večer opitý - autom - aj napriek tomu nikdy nebol účastníkom žiadnej dopravnej nehody ... a na to ako chlastá má aj dobrú prácu :D
Čiže celkovo "uznávanie alkoholikov" čo je u mladých ludí moderné je trochu idiotské, ale myslím, že keď niekto dokáže žiť normálny život - alebo aj normálne šoférovať aj keď je pod vplyvom, tak ho nebudem strielať len za to, že to robí...
18:54
Alf: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
Alf
Já chápu a toleroval bych jedno pivo, nebo deci vína, nebo tak něco... nějakých 0.3... ale nikdy... NIKDY!!!! nepochopím 1promile a víc!
Mluviti stříbro, mlčeti zlato!!
02:46
markuz: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
markuz
Tolerovat jedno pivo? U nás? Sakra alkohol prodlužuje reakční dobu, takže brzdit (nebo cokoli jiného) začneš třeba o sekundu později než za střízliva (tzn že zastavíš o nějakých 14 metrů dál, než bys chtěl - pokud teda dodržuješ padesátku ve městě). Laskavě si uvědom, že lidi v ČR neumí normálně řídit ani bez promilí alkoholu v krvi, natož ožralí (což při 1‰ a více určitě jsi). Fakt nchápu lidi, co sednou za volant byť po jednom pivku - tady nejde o machrovinku před kámošema, ale o zdraví a životy ostatních lidí a to podle mě fakt není sranda.
Kdo jinému jámu jámu, sám do ní sám.
17:58
someone_else: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
someone_else
no nevim jak ty, ale já i přes svejch 65 kilo první pivo sotva cejtim a rozhodně si nemyslim, že bych po něm nestih zabrzdit.
“The problem with Internet quotations is that many are not genuine.” - Abraham Lincoln
15:16
bziba: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
bziba
Jde o to, že alkohol za volantem představuje potenciální nebezpečí pro ostatní účastníky silničního provozu. Jestli jsi ty sám řidič, tak si představ situaci, kdy bude na křižovatce nefunkční semafor, ty pojedeš po hlavní (máš tudíž přednost) a z boku to do tebe napálí nějáký debil s 2 promile v krvi... ty budeš s trochou štěstí ochrnutý, ne-li přímo mrtvý, on bude mít maximálně oděrku na ksychtě... i když to nebyla tvoje chyba, odneseš to ty, máš pak posraný zbytek života a budeš si přát, abys raději při té nehodě umřel... a nebo si představ, že jednou budeš mít děti (pokud už je nemáš) a nějáký ožralý chuj srazí tvoje dítě na přechodu a vyvázne z toho jenom s pokutou. To by sis přál?

tím chci říct, že kdyby nesedl ožralý za volant, nestalo by se, protože by ti dal přednost jak měl a nebo by to dítě pustil přes ten přechod... lidi, kteří sednou ožralí za volant bych postavil ke zdi a postřílel...
22:04
Petur: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
A kdyby ti ty děcka srazil střízlivý člověk, tak by sis řekl...

"Ku*a, to byl *****. Kdyby byl aspoň nalitý..."
Ano, mám pravdu. Ne, je to vámi.
09:40
bziba: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
bziba
To zas ne, šance že se to stane střízlivému člověku je mnohonásobně menší než u člověka pod vlivem alkoholu. Samozřejmě, kdyby se to stalo a ten řidič nebyl pod vlivem, taky by mi to vadilo, ale jde o to, že on by potom z toho nevyvázl jenom tak, což by byla alespoň nějáká satisfakce.

Ožralí za volantem mají bohužel štěstí, jednak se jim při případné nehodě většinou nic nestane (naopak ostatní účastníci nehody jsou na tom mnohdy hůř) a jednak z toho téměř vždy vyváznou s pokotou nebo s podmínkou...
17:35
czebrda: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
delas si legrandu, ze si opravdu myslis, ze opilemu ridici by soud udelil mensi trest nez strizlivemu?
nezijes nahodou 50 let pozpatku, kdy alkohol za volantem skutecne byla polehcujici okolnost?
10:43
srayzka: Re: Ty hovado, to není na odebrá...
silhouette
By byl obvinen z jizdy pod vlivem alkoholu, z ublizeni na zdravi/zabiti... Kdyz to klapne,jsou z toho mesice/roky
Dyslektici a dysgrafici by měli být bohatí... Vždyť za chyby se platí...
15:14
bitter_lollipop: Tak někdo takovej si zaslouží
bitter_lollipop
Tak někdo takovej si zaslouží nasr*t na ruce a nepustit k vodě..
Narodil se jako hlupák a velmi úspěšně rozvinul své vrozené schopnosti. (Samuel Butler)
19:40
Panek: Re: Tak někdo takovej si zaslouž...
silhouette
Jestli nemá papíry, tak až si o ně požádá, tak mu bude automaticky pozdraženo vydání. Tuším 3 roky. Ale proč by se tím měl zajímat, když jízda bez ŘO už je zase jen přestupek.
15:41
Woko: Hele ty chytrej
Woko
...nechceš si založit vlastní stránku, kde budou jen příhody ožralců???
...aby se lamer trochu pročistil
Kdysi jsme chodili po čtyřech a teď chodíme po dvou. Jestli to tak půjde dál, nebudeme mít po čem chodit...
16:55
kalmar: proplesknout
silhouette
a zavřít. idiot asi nechápe, že nikomu nezáleží na jeho zdraví, ale na zdraví těch lidí co srazí...
11:01
ptaak: moralizace?
silhouette
hele sorry,ale vy dáváte mínus za to že řídil opilej. Dobře je to s rozpory se zákony ale tady se má hodnotit vtipnost a originálnost. za mě +
11:06
Sprog: Re: moralizace?
silhouette
Aspoň někdo pochopil účel citace :)
08:15
vanislav: Re: moralizace?
silhouette
co je na tom vtipnyho? Vozralej dement za volantem poblil policajta. No to je tada vtipny, ze se nemuzu prestat chlemtat. Asi vam vsem leze alkohol na mozek, protoze todle je trapny, znamy a rozhodne to neni vtipny.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
15:17
kalmar: Re: moralizace?
silhouette
jsou určitý věci, kterým se nesměju. to jsou věci který se mě bezprostředně dotýkají jako například nalitý řidiči. směju se, když vidim fotku dvou usmaženejch týpků co se snažili ukrást kabel VN. směju se, když vidim jak debil dělá blbosti na trampolíně a rozbije si rypák. nebo když si borec na skejtu rozšlehá kule na maděru o zábradlí... ale nalitýmu šoférovi se prostě smát nedokážu, protože i já ho můžu někdy potkat na silnici
09:31
Panek: Re: moralizace?
silhouette
+1
11:38
IvcaKoudy: Seš asi hrozně hustej když říd
IvcaKoudy
Seš asi hrozně hustej když řídíš nametenej, asi velkej nigga, kterej má body za přejetý děti.. a nějak mi unikla pointa toho, proč by se policajt ptal ožraly, kterýho právě zastavil, jesli nezná jeho syna..
A Ptaaku, je mi jedno jesli Sprog je <a> nebo <b>, uživatel <b> je idiot a od první věty mne to donutilo se zamračit
Paní Schrödingerová vyčítá svému manželovi: "Prosimtě, co jsi vyváděl s tím lamerem, vždyť je napůl mrtvý!"
11:52
ptaak: Re: Seš asi hrozně hustej když ř...
silhouette
jo, souhlasim, je to debil. alkohol za volantem je hnus. ale tady většina lidí odsuzuje už jen z principu že se jedná o alkohol za volantem, čí že citace obsahuje slovo "facebook". i když je daná citace třeba vtipná či hodna pousmání.To je jako byste odsoudili citaci ve které je černý humor, jen pro to, že to není slušný..... =) A nepřijde mě že by se s tím tady chlubil jakej je velkej nigga....a za mě, orpoti většině jiným citacím mi toto přišlo aspon trochu zábavné.
08:17
vanislav: Re: Seš asi hrozně hustej když ř...
silhouette
Todle ale proste neni vtipny, to je smutny a jestli tonekomu vtipny pripada tak jeho humor je velmi ubohy. Prijde ti vtipny, kdyz ti rozbiju hubu zeleznou tyci a budu se ti smat ze nemas zuby? Asi ne.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
01:36
IvcaKoudy: Re: Seš asi hrozně hustej když ř...
IvcaKoudy
No bohužel, pro mě to není ftipný ani bez toho řízení, určitě je to skvělá historka a když si to představim, docela se pobavim, není to ale prostě "citace", co mě vyslala na doprodružnou expedici pod stůl vyválet se v staletým prachu... A ještě... Když někdo nemá rád černej humor, tak se nezasměje ať se vypravěči zdá sebelepší, když někdo nemá rád humor semopilejařídim, tak ho to taky nerozesměje..
Paní Schrödingerová vyčítá svému manželovi: "Prosimtě, co jsi vyváděl s tím lamerem, vždyť je napůl mrtvý!"
12:02
Sprog: Re: Seš asi hrozně hustej když ř...
silhouette
Proč se ho ptal na syna?Protože bydlej ve stejnym paneláku asi 5 let a B o tom ani neví.
12:23
klesta490: Opilý řidič, veselý vrah
silhouette
...
21:25
Dan: -
Dan
Měla tam být jen ta předposlední věta. To by vystihlo celou pointu. Ale já bych dal mínus stejně. :-)
22:05
Nechic: Ono to snad projde :-O Jinak
silhouette
Ono to snad projde :-O
Jinak někdy se fakt divim, že ještě zůstal někdo, kdo čte citace ke schválení a vydrží dál
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
23:59
AllOs: Když tedy pominu několikrát zm
AllOs
Když tedy pominu několikrát zmíněné, že <a> je chudáček debílek se zpomaleným mentálním vývojem, tak ABSOLUTNĚ nechápu, kde je vtip. Že byl ožralý a poblil někomu boty? Pokud ano, pak zabržděných debílků je tady víc (v tuto chvíli 238).
00:03
Sprog: Re: Když tedy pominu několikrát...
silhouette
Lichotit si mi nemusel :-*
00:06
AllOs: Re: Když tedy pominu několikrát...
AllOs
Pro tebe to byt vtipne muze, mi kdyby kamarad vypravel, ze nekomu ozraly poblil boty, tak by me to asi taky pobavilo, protoze ho znam.
08:11
vanislav: Tak tento clovek
silhouette
se mel za tim volantem zabit. Lidi co se vozerou a pak vlezou za volant bych rezal zeleznou tyci. Pitomost nejvetsiho razeni.
Zivot se nepocita na pocet nadechu a vydechu, ale pocet chvil ktere nam vzaly dech
09:45
mirdis1: Re: Tak tento clovek
silhouette
důležité je říct, že měl zabít hlavně JEN sebe!!! Takovýhle jsou sice plné hřbitovy, bohužel však většinou s sebou někoho vezmou. Já budu dycky dávat mínus debílkům kteří jsou ochotni zničit život jiným, na tom, že se někdo zničí nevidím nic vtipného,a to že si dělá prdel z policejní práce? no promiňte...
12:06
brumla: Re: Tak tento clovek
brumla
tak pod tohle se můžu podepsat!
Shit happens...
16:20
RadecekJezecek: Re: Tak tento clovek
silhouette
Prdel z policejni prace? :) Z prace dopravaku uplne s klidem ;) Vlastne tam ani tak nejde o to zamestnani, jak kolikrat o ty lidi...
09:45
Liman: Je to smutný
silhouette
Je to smutný, že nějaký hovado sedne za volant ve veselém stavu nebo i za jeho zenitem, ale tahle citace není o tom jak sem řídil ožralej, ale o tom jak mě vychytali policajti (+) a jak sem si to ještě víc posral (+).
09:56
exertz: "Což mě rozesmálo až sem mu po
silhouette
"Což mě rozesmálo až sem mu poblil boty" už jen takhle věta je za + :)
11:44
Petur: Ale, no, tak
silhouette
Alkohol = výsledek lidské práce
Auto = výsledek lidské práce
Život = výsledek lidské práce
Smrt = (často) výsledek lidské práce

Vždyť byste toho mrtvého ani nemuseli znát.
Denně umírá tolik lidí a nikoho to nesere.
Ano, mám pravdu. Ne, je to vámi.
14:28
Thorus: Re: Ale, no, tak
silhouette
Alkoholy nejsou výsledkem lidské práce. Alkoholy jsou deriváty uhlovodíků a například ve formě esterů se vyskytují všude v přírodě.
16:04
Petur: Re: Ale, no, tak
silhouette
Funkční deriváty, tuším, že?

Jenže alkohol je také označení skupiny lehkých drog a ty jako takové jsou výsledkem lidské práce.
Ano, mám pravdu. Ne, je to vámi.
23:41
LosCatmanos: Re: Ale, no, tak
LosCatmanos
a já myslel, že jsou výsledkem práce kvasinek...
RIP Zidane
16:41
Petur: Re: Ale, no, tak
silhouette
Chjo, ono, někdo musí posbírat chmel...
Ano, mám pravdu. Ne, je to vámi.
20:44
NeilArmstrong: Re: Ale, no, tak
silhouette
Život je výsledek lidské práce? Já myslel, že život tady byl ještě před lidma! Tak to ti gratuluji, vyřešils filosofickou otázku, na kterou se filosofové pokoušejí přijít tisíciletí.
A k alkoholu: ne, nemusí to nikdo posbírat, alkohol je vlastně ve zhnitém ovoci, takže vlastně vůbec není výsledkem lidské práce, ale práce přírody a to, že ho my vyrábíme za pomocí katalyzátorů a pod. je už jiná věc, ale alkohol by, kdyby mělo to ovoce správné podmínky, alkohol se tam vytvoří tak či tak.
22:00
Petur: Re: Ale, no, tak
silhouette
Jasně. Tak ono, chytat za slova doslova mě nemusíš.

Samozřejmě jsem myslel lidský život, a to teď v dnešní době. Jako třeba ty i já jsme výsledek lidské práce, tak je i <a> a <b> i potenciální mrtvola. To už nemůžeš popřít.

Alkohol...zase ta samá situace jako předtím. Alkohol, který ten řidič vypil BYL výsledek lidské práce.
Ano, mám pravdu. Ne, je to vámi.
13:13
zooner: Smutny jak se nekdo muze takhl
silhouette
Smutny jak se nekdo muze takhle opit a sednout za volant. Je to totalne nezodpovednej clovek, kterymu na nikom nezalezi.
13:14
Sidi: Alkohol za volantem
silhouette
At si lidi chlastaj do bezvedomi, blijou na ostatni, nadavaj a padaj po hlave ze schodu. To jsou pro okoli neskodny veci,max. zranej sebe, ale kdyz nekdo s temer 2 promile ridi auto? Je to akorat nezodpovedny hovado. Doufam, ze o papiry prijde na hodne dlouho.
15:09
NeilArmstrong: Proč Bengálci honí řidiče ve v
silhouette
Proč Bengálci honí řidiče ve vašem měste? Jako mafie na orgány? Nebo kvůli kradení aut?
16:26
BlastFX: Obsah citace je sice poměrně s
BlastFX
Obsah citace je sice poměrně smutný, ale věta (a hlavně její fomrulace) "Což mě rozesmálo až sem mu poblil boty :-!" mě prostě rozesmála a nemohl jsem jinak, než dát plus.
Pokud jde o alkohol za volantem, je to sporné - ve velkém množství je samozřejmě špatný, ale je prokázáno, že do cca 0,3 promile nejen že neškodí, ale naopak odbourává mentální i fyzickou únavu, zvyšuje odolnost a zrychluje reakce, takže v malém množství může jeho požití před řízením být dokonce i prospěšné.
I believe in power of Windows Vista.
00:30
eSko: Re: Obsah citace je sice poměrně...
silhouette
Alkohol v žádném případě nezlepšuje rychlost reakce! To je častý omyl.
16:44
elegant: Podobná pointa. http://www.la
21:55
julius: Re: Podobná pointa. http://www.l...
silhouette
taky sem si na to vzpomněl
19:56
_Prezdivka_
Fakt smutné a imbecilní mi takhle zkazit Vánoce. Být opilý a řidit? Je to hrůza, ale někteří lidé neumí řidit i bez požití alkoholu, ale to sem nepatří. Mínus.
P.S.: Kdysi jsme měli ve škole takový výzkum, celá třída s výjimkou mne považovala za přijatelnější řidit auto pod vlivem alkoholu a drog, než zabít zloděje při tom, když budete chránit svůj majetek.
Kritizovat - to znamená usvědčit autora, že to nedělá tak, jak bych to dělal já, kdybych to uměl.
09:48
AdIg4l: Re:
silhouette
jestli to nebude tim, ze sednout za volant pod vlivem je easy, kdezto zabit, byt pravem, uz je docela tezka zalezitost
22:08
nakopnuta_sova
Já bych byl taky výjimka. Ožralý/sjetý za volantem může klidně někoho zabít. Zatímco já když zabiju zloděje při obraně svého majetku, je to zlodějův problém. Kdyby nekrad, tedy nepáchal trestnou činnost, nic by se mu nestalo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:32
Flowy: 17% vsetkych automobilovych ne
silhouette
17% vsetkych automobilovych nestasti je sposobenych opitymi vodicmi .
To svedci o tom, ze 83% vsetkych automobilovych nehod je zapricinenych
triezvymi vodicmi.
TO JE STRASNE! Preco tie triezve hovada nezmiznu z cestnej premavky?
Nasa bezpecnost na cestach by tak vzrastla o 400%
21:22
scooter: Re: 17% vsetkych automobilovych...
silhouette
hm a ted jeste pridej statistiku, kolik % ridicu je opilych, at to ma nejakou vypovidaci hodnotu...:)

jinak alkohol za volant proste ne. A neprislo mi to vubec vtipny...:)
02:40
silhouette
Vtipna historka o smutne veci ... (alkohol za volantem nemam rad)
06:11
MeddlinG: Hlasování uživatelů: 451 pro
silhouette
Hlasování uživatelů: 451 pro, 274 proti

To je tu vazne tolik uzivatelu, kterym prijde vtipne, ze se nekdo opije, ukradne doma auto a jde si jezdit? Pak se nedivim, ze to na nasich silnicich vypada tak, jak to vypada. Smutne.
10:12
Swarrak: Re: Hlasování uživatelů: 451 p...
silhouette
Ne to je tu tolik "super cool" gangsta uzivatelu, kteri by tyhle veci chteli taky zazit.
11:19
Lance: O_o
Lance
Mě jen opravdu baví, kolik je tu citlivek ... Mnoho povyku pro nic, pánové... Kdyby jste nad tím raději mávli rukou, uděláte mnohem líp, než když se tady budete čertit.
Změna by měla nastat... a basta!
12:23
mirdis1: Re: O_o
silhouette
až budeš někde sbírat mrtvolu kvůli takovéhodle vymaštěnce tak si o tom povíme.Dělat hrdinu z někoho kdo se ožere a ještě to považuje jako svou přednost to je trestuhodné
15:47
Skodak: Re: O_o
silhouette
sběrači mrtvoj, myslím, že jsi nepochopil lanckovu pointu...
b*tches do be crazy
00:58
nakopnuta_sova: Re: O_o
nakopnuta_sova
Já asi vím, co tím chtěl říct, ale házím ti na to bobana.
Jo, neuděláme s tím nic, že někdo jezdí ožralej, ale abychom se tím bavili... tobě to přijde normální? Mně teda ne.

Až ti takovej ožralej debílek, co si doma bez dovolení "půjčí" auto, které není jeho a tím pádem to auto de facto ukradne a následně pří jízdě srazí a nedej Bůh zabije někoho z tvé rodiny, to chci vidět, jak nad tím mávneš rukou, protože proč se čertit...

A ano, půjčení si auta, byť rodinného, bez dovolení vlastníka - otce či matky - je dle mne krádež.
A kdyby potomek, kor ožralý, tohle udělal a za jízdy odněkud někam někoho porazil a nedej Bůh zabil, budu sám chtít, aby si to vyžral u policajtů a před soudem.
Umíš chlastat a pak ožralej jezdit? Tak si taky vyžer následky, blbečku.

A budeš hodně, hodně rád, pokud si ještě k té nehodě nepřisolím, žes mi ukradl auto.
Půjčil jsem ti ho snad? Proč si myslíš, že si jen tak můžeš vzít klíčky, někam si jet a ani se nezeptat? Tohle si dělej, až budeš mít auto vlastní.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:26
ESESEL: Re: O_o
ESESEL
A fakt zrovna krádež? Není tam kolem nějaký lepší paragraf, když už? :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:06
While: Re: O_o
While
V určitém scénáři si dovedu představit i loupež. Ale asi to bude http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-5-paragraf-207
I don't know and I don't care.
23:24
ESESEL: Re: O_o
ESESEL
Ten jsem myslel. :-) A loupež asi jo, to se dělo v GTA docela často třeba... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
01:51
nakopnuta_sova: Re: O_o
nakopnuta_sova
Pravda, tohle to bude spíš, je tam i zmíněné přímo motorové vozidlo. Takže řekněme, že půjčení si auta, byť rodinného, bez dovolení je trestný čin, tady se předpokládám shodneme :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:45
Skodak: Re: O_o
silhouette
Souhlasím...
Většina uživatelu si chce asi zasynchronizovat periodu nebo změnit svět pomocí komentování citací na lameroj...
b*tches do be crazy
17:32
Lance: Re: O_o
Lance
Alespoň že někdo pochopil. :)
Změna by měla nastat... a basta!
16:24
sostrangefornormallife
že ten co to psal má občanku, natož řidičák..
Lamy jsou taky lidi.
20:50
hEdU: Re: Pochybuju,
silhouette
neasi..:)
17:40
8andrej8: zamyslite sa prosim
silhouette
A keby ho chytili ako sa tacka po meste peso a zjavne nnieje plnolety tak by ste vsetci dali + alebo by ste len pindali akoto ze nema 18 a uz pije...
19:27
DanDan: Jak mohla tahle citace projít?
DanDan
Jak mohla tahle citace projít? To přijde všem vtipný alkohol za volantem? Nebo věta: "Tak jsem se smál, že jsem mu poblil boty"? Bože, kam lamer spěje...
Ten s kapsou... Je zpět!
20:47
hEdU: Demence? SNAD!
silhouette
A jinak v pořádku..? x//
00:29
silhouette
Ok, alkohol za volantem je špatný, áááááno?

A teď, když jsme to všichni pochopili a řekli jsme si, co drsného bychom těm všem provedli, můžeme se vrátit k samotné citaci?

Děkuji.
Let's do this, LEEEEROOOOY JENKINS!
00:30
Bizon_NekdoMiZabralNick: Tak tohle, moji drazí
silhouette
... je totální idiot, na tom ani není nic vtipného.
09:54
hakim: tak sem mu poblil boty
hakim
jaj :-D
ale ridit vylitej, at si da par vychovnych!!
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
14:24
enjay: decka drzy
enjay
... ve trinacti uz kradou rodicum auta a chlastaj, kam sme to dopracovali ? :)))
10:48
srayzka: Re: decka drzy
silhouette
Vitej ve 21. stoleti
Dyslektici a dysgrafici by měli být bohatí... Vždyť za chyby se platí...
22:20
Eriq: Re: decka drzy
Eriq
Vychování dnešních mladých jde totálně do kelu. http://lamer.cz/quotes/show/40814
Asi už nezbývá nic jiného, než tu pustit arabáče a zavést islám - sekat ruce, řezat koule - jinak se snad ti ubercool týpci chovat nenaučí. :-(
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
11:35
xranger: Jak to dopadlo?
silhouette
Docela by mě zajímalo jak ten člověk nakonec dopadl, řízení s více než jednou promilí je trestný čin a může za něj být i několik let na tvrdo... Pokud to s tím policajtem uhráli jakože na to zapomenou (či tak něco), skoro bych se až přikláněl k oznámení orgánům činným v trestním řízení. PROTOŽE DEBIL CO TOHLE JEŠTĚ ZVEŘEJNÍ, PATŘÍ ZA MŘÍŽE!!!

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1211 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1516 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 41 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.