Detail hlášky #41510

<a> Hele, tohle jsi ještě nezažil, co se mi ve škole stalo woe!
<b> Povídej kámo
<a> Brali jsme výrokovou logiku se <c>. <c>: "Všichni učitelé jsou moudří. <c> je učitel. Co z toho logicky vyvozujeme?" Kámoška: Že výjimka potvrzuje pravidlo?

Informace o hlášce

Datum přidání: 22. 12. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Ostravak (4 hlášky)
Hlasování: beorn, Deefik, Sargon, Harys, dvojplisen, jkacmacek, Radek9, Lecco, tomikdvorak, PavlinII, Bart, dany8, aalfred, Numerion, SkyHaven, ubozak, Acorp, Markuus, Finer5950, -TooM-, Danik02, mickelangello, Jehudo, johnyvolta, saft, Griffon, love--sucks, Nevermore, B-ree-m, lerra, |x_xXx_|, OpaGe, oOJoKeROo, manchman, GH0ST, incucu, zgrossl, blow, TomEF, wegas, Fatal1t, lilo, Slay, alaqella, t-fuse, Skay, Tasemnice, f_fabregas4, barney33, riwy, CZ_StRider, abouttabs, Danol, DMDave92, Mirator, Hammer, tausa17, queeny31, remiss, Mackie, JP, Mysharr, Imzadi, popik34, PatchmaN, petan012, zzuzu, dwander, Neal, fifik87, Majkl26, zelvak, McBobr, Sobosss, domvala, assim, Pajusa, Denebola, yannush, DMRaper, Taran, Cinvor, Wauder, DragoonX, smoulinka, Rutule, Bety888, Winters, najtrou, Nykitaify, Krencl, BigShadow, horry, chudst, Pepko, blueW200, Snake, Qckoss, baik, soony20, bosorka, Barbira, Herda, genius920308, cooly, srobka, Morv, Witek, Matesss, Matrin, someone_else, yackiee, Tikov, hossa, Rotwajler24, SidiusM, besanek, hAssassin, calexman, Asriel, Neuromancer, Niwatori, Lemra, genesiss, Liman, Montechito, repley, Dzejna, Lugi, Ondruch, ursus, Nekromancer, Katharine, nOObiCZek, p858, sevenjetc, DARTHPraetorian, Lida79, Beluga, anela, jfk, Ruprecht, bkbosorka1, Kethryn, baaari, chylex, czKarlos, s1mp1, vasek004, soustruh, zzuzi, bradl3y, Mikser, Ellrohir, Kanniy, Mairiel, ep69, rendlik, Celer, profa, Rocker-Tialk, freferg, corwin_x, bukanyr, If-if, ScOrPiOn9, Waco, herodes555, Awenis, Meer, cenco89, Ciko, inkara, Metodej, Anti, Janca, Magnus, Eveni, Korialis, Keeehi, Tceld, luciferrus, Kingosek, Stevecek, kuras, AMD, Kagero, Andysik, 8laz3r, Dejf21, vinczenzo, jogino, dohaje, ciakval, Juggernaut, tocra, Hamagen, tommander, EnterTheNameHere, Katand, lukino805, Metzgermeister, Cubis, Niika69, ScH0ll_kIll3r, scarlaxx, Ciclonwar, Lagen, honeybw, jurda, Aya17, Marcus7, SmallMongoose, Lorandel, Spiderwoman, Elephie, staccey, kudli, Rimmoncze, Sejsel, krecekkaja, Gasert, anezkaceska, Apophis, despy, brutal_revenge, Metis, Komunard, spiderpig, Stickman, tobytja, WellBloud89, Danad, TidO, DJ46, NotSid, MistrBuBak, Kapitan, piol, Milhauzz18, Schade105, fatalixi, Trigger, noonick, wailord, Metatron, Morrigen, Elgurth, killercat, Finarfin, olejovka, Elisabetha, CarpeNoctem, GorTavaro, sendvo, naspemi1, emwee, Coolak 465 pro a Tolsimir, Gorkil_the_goblin_king, Leblanc, Tinnarr, w3m, Beezer, BMJackal, Derfight, kollma, Pepi13, Ptolemaios, Alcarmo, Traitor, deemarc, Nikeman, Cejda, pavelnop, hasahm, Wery, Orlan, karlosnet, kecal_op, Kogaku, Groove, zakolu, JerichoBM, tristaver, sangrila, qwertzuio, pitufo, aewin_cz, Wimpo, jursmi, zax52, ladys91, teye, freaky_tomato, duchypuchy, albona, jainam, Maty991, Lahvout, kbtmichal, crooty, Mango, lentiilka, mecakar, cha4ser, MoiJe, Liquor, ilyria, HateMePls, Psycho_O, Mishar, caarymary, matrix17, smrduty_kojot, Cassidy, Einherjar, Ejmin, S1mon, Inf1n1tyy, Altair, Zelvi, FrenkyB, Aelin, Goues, kapriiik, petya, Gego, Bazim, Allka, vaevictis, psychous3, Foxtrot, MessY, sark, logout, Annacerv, wyDra
192 proti
V oblíbených: petrxx, sheppard21, korbic92, alaqella, domvala, Matesss, SidiusM, ep69, GorTavaro 9 uživatelů
Oblíbenost: 67,19 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

13:34
Crazy_Ivan: Znovu
Crazy_Ivan
a opet apeluji nad svolanim referenda ve veci cenzurovani citaci obsahujici folklorni "neuveris co se mi dneska stalo"

myslim ze by mi nestacili prsty obou ruk, kdybych chtel pocitat kolikrat je tento text v pending
I lost a bomb, do you have it?
14:13
kecal_op: Re: Znovu
kecal_op
Ty neznas binarni soustavu? Ja teda na obou rukach napocitam do 1023(podporuju nulu).
Zemřu na cestě za nesmrtelností.
15:08
Madmistress: Re: Znovu
silhouette
At uz to zapises jakkoliv, vzdycky to bude jen deset (mutanty nepocitam).
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
15:59
Sethiel: Re: Znovu
Sethiel
Nesmysl, koukni na tu binární soustavu, abys to pochopila. Nebo na wiki.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
16:54
Madmistress: Re: Znovu
silhouette
Vim, co to znamena. Pominu-li snahu na tomto serveru aplikovat "geek veci" do vseho, tak zrovna v tomhle pripade mi to prijde proste debilni.

Protoze je "pocitat" a "pocitat". Pocitat v binarce a pocitat na prstech je podle me uplne neco jineho :)

Kdyz teda pominu fakt, ze prst je predmet a obe ruce teda skupina deseti predmetu, jakkoliv s nima budes chtit operovat, vzdycky jich bude fyzicky dohromady deset.
Kdyz se ti vykaslu na binarku a prijmu mysleni sestiletyho ditete, muzu teda rict naprosto normalne, ze na svych deseti prstech ti "napocitam" treba do 12033685465106384, proste jen zacnu znova od levyho palce :)


Jakkoliv matematicky uvazovat treba nad slovnim spojenim "spocitat na prstech jedne ruky" je stejna kravina, jako fyzikalne nad "Je to blizko, co by kamenem dohodil."

Lepe receno, pointa toho, co napsal crazy_ivan je prave v tom, ze prstu je (a on jich ma) deset. A tim, ze rekl, ze by mu nestacily, vyjadril mnozstvi - rekl, ze jich je v pendingu "opravdu hodne".

Na coz reagoval kecal_op, ktery vyjadril, kolik "on umi na rukou napocitat". A rekl, ze je to opravdu hodne, protoze umi binarku.


Tady neni potreba se zamyslet nad binarkou, panove. Na to staci se zamyslet, nez sem zase naserete nejaky "husty IT" veci.


Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
17:36
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
:D co to meles za sracky? Jo, to ze napocita do 1023 rikat nemusi, to skoro vsichni tady. Je to trapny to sem davat, ale ty taky radeji nic nepis... Pocitani na prstech je zalozeno na tom, ze kdyz zapomenes, u ktereho cisla jsi skoncila, tak se to lehce dokazes dopocitat, coz s 10ti prsty v binarni soustave do cisla 1023 dokazes, ale tezko kdyz budes pocitat do cisla 12033685465106384 a v pulce se zapomenes tak asi tezko najdes na prstech kde jsi skoncila...
18:11
julius: Re: Znovu
silhouette
"Pocitani na prstech je zalozeno na tom, ze kdyz zapomenes, u ktereho cisla jsi skoncila, tak se to lehce dokazes dopocitat, coz s 10ti prsty v binarni soustave do cisla 1023 dokazes, ale tezko kdyz budes pocitat do cisla 12033685465106384 a v pulce se zapomenes tak asi tezko najdes na prstech kde jsi skoncila..." ... spíš bych řekl, že počítání na prstech je založeno na počítání na prstech
18:21
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Ano, to je velmi inteligentní a zamyšlení hodná poznámka.
18:43
Madmistress: Re: Znovu
silhouette
on ma proste pravdu. Podstata pocitani do deseti na prstech je, ze ten pocet opravdu vidis...
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
19:09
martymarty: Re: Znovu
silhouette
To je nejlepsi, rict, ze on ma proste pravdu a basta fidli, protoze proc, proste no treba takhle bagr. Je to jak rikas, podstata pocitani na prstech je, ze ten pocet opravdu vidis a pokud ti kazdy z prstu reprezentuje jednu vzestupnou mocninu dvojky, tak tam ten pocet taky je primo videt. To, ze TY ho tam nevidis, je dost chaby argument.
15:15
Madmistress: Re: Znovu
silhouette
Zacina se mi chtit plakat. Videt pocet a videt pocet je rozdil. Je rozdil, kdyz si prectes treba cislo 138 a nebo kdyz uvidis stejny pocet carek nebo kosticek, i kdyz to bude znamenat to same.

A to je presne ten rozdil mezi konvencnim pocitanim na prstech a tim, co mi tu predkladas.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
15:38
Mantokren: Re: Znovu
silhouette
pri pocitani na prstech v binarni soustave ten pocet taky opravdu vidis.. nekolikrat sem v praci pri prepocitavani vyroby pouzil pocitani v binarce na jedny ruce.. samozrejme to sem psat nemusel, ale ty si dle meho nazoru reagovala trochu "drsne"..
13:30
julius: Re: Znovu
silhouette
jo, je zamyšlení hodná, tak se nad ní zamysli a nepiš blbosti
16:18
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Ty ses taky srandovni ... ja pisu blbosti, ale ty pises smysluplne vety... pocitani je zalozeno na pocitani... To je mysleni decka z prvni tridy zakladni skoly... tak se zamysli nad tim jakej si dement a jdi spat.
23:42
julius: Re: Znovu
silhouette
lepší napsat holej fakt než nesmysly jako ty (a ještě u toho stihneš urážet)
10:37
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Já píšu jen fakta... To ty píšeš kraviny.
11:00
julius: Re: Znovu
silhouette
hh, tak to jo :)
11:09
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Chápu, že v pubertě si myslíš, že ty řídíš zákony toho, jak se tvoří děj událostí a principy všeho dění okolo tebe, tak tě v tom nechám a víc už opravdu psát dál nebudu.
11:33
Natsumi: Re: Znovu
silhouette
Ja jsem pro BAN. Prida se nekdo? Udelame si referendum :)
11:53
reny: Re: Znovu
silhouette
Teď ses pěkně ztrapnil. Chtěls ukázat, jak jsi nad věcí, ale zachoval ses arogantně, ne nepodobně nějakému puberťákovi, na kterého nadáváš.
18:37
julius: Re: Znovu
silhouette
ty si už máš asi ohromnou psychologickou praií že dokážeš takhle krásně soudit přes net strejdo
18:37
julius: Re: Znovu
silhouette
*praxi
18:27
Madmistress: Re: Znovu
silhouette
Drahy Olafe, pro tebe v jedny vete. Pocitani na prstech je zalozeny na desitkovy soustave. Pocitani - na - prstech. :)
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
19:56
Panek: Re: Znovu
silhouette
+1
Počítání na prstech není počítání s prsty.
20:25
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
:D ty jsi opravdu zabavna. Pises uplne kraviny, "martymarty" uz to sice zhrnul do srozumitelne formy, ale u tebe to chce asi slotitejsi pristup k tomu vysvetleni, takze slozite... pocitani je zalozeno na pocitani. Mam pravdu? ne, ted vazne. a je jedno jestli je to pocitani na prstech, nebo s prsty, je to to same, jen prehozeni slov. i kdyz je to cislo vyjadreno binarne, tak snad vidis kolik mas zvedlych prstu, nebo ne? a to ze jsi naucena na nejakou metodu, tak neznamena ze ta druha neexistuje a nejde to pomoci ni vypocitat. radeji se jdi bavit na nejaky server o sminkach;)
11:21
Panek: Re: Znovu
silhouette
@olafmasturbator: Počítání na prstech vs. počítání s prsty, že je to samé??????
Jiná předložka jiný pád. To mohu tvrdit, že s*át na Olafa je to samé jako s*rt s Olafem.
15:31
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
kolik ti je? 13?
15:38
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Ani se mi už nechce víc psát. S tebou už vůbec ne, protože ty opravdu musís mít IQ asi krysy co si umí jen dojít pro žrádlo naučenou cestou. A tímto končím. Mama tě tam nechává sedět příliš dlouho u toho počítače po škole. Tak prosímtě už nepřidávej žádné další příspěvky.
09:23
Panek: Re: Znovu
silhouette
Děkuji. Od člověka s tvým nickem to opravdu beru na vědomí. :D


10:35
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Ano, z recese jsem si dal takový nick, ale tobě matka příroda dala z recese tak nízké IQ.
10:39
Panek: Re: Znovu
silhouette
Něco tě urazilo, že mne musíš neustále urážet?
O hodnotě mého IQ víš pramálo, nebo jsi snad vystudovaný psicholog, který dokáže rozpoznat hodnotu IQ z prá příspěvků?
11:04
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Toho psicholog se chytat nebudu, chybu muze udelat v rychlosti kazdy. Ale kdyz ti tu 10x napisu jak to je a ty to nedokazes pochopit, dale potom pises veci, ze "neco je zalozeno na tom samem a tak to proste funguje bez jakehokoli vysvetleni principu - voda je tvorena vodou, nebo tve pocitani na prstech" a jeste si za tom stojis, tak co si o tobe pak mam myslet...?
11:35
Natsumi: Re: Znovu
silhouette
Tebe jde oznacit jen jednim slovem mily Olafku... Urcite ho znas. Zanina na P, a konci na ICA! :D
12:27
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Co ty seš zase za kokota. Proto jsem pro potraty, když se rozpozná už v těhotenstnví, že z toho vyleze nějaká hříčka přírody jako jsi ty , tak by se to mělo utratit, u tebe i při narození... Klidně i teď.
13:00
hotspot: Re: Znovu
silhouette
Ech? Ohledně toho počítání jsi to tu uváděl na pravou míru, ale proč se musíš chovat jako dobytek? Trochu nadhledu, proboha...
Never wrestle a pig. You both get dirty and the pig likes it.
13:41
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Já se jim to snažil vysvětlit s rozumem, ale když se na tebe snese 10 dementů co kecají kraviny, navzájem si přitrkávají jak mají pravdu, a ještě ti nadávají, tak co mám dělat???
14:57
Panek: Re: Znovu
silhouette
Dle teorie o binární počítání s prsty se dá napočítat za použití zvoleného kodování napočítat do nekonečna.
15:13
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
hotspot: tak mi rekni, co mu na tohle chces odpovedet...
15:30
Panek: Re: Znovu
silhouette
Jenom jsem konstatoval.
11:37
Panek: Re: Znovu
silhouette
Kde si mi tu 10x něco napsal?
Já argumentuju rozdílností pádů a přisuzování špatných situací těmto pádům, a ty mi tu napíšeš 2x, že jsem 13ti letý fakan, a že mám IQ krysy.
Pak tu svou duševní vyzdrálost typu "olafmasturbator" přisuzuješ recesi. Jestli je tvůj smysl pro recesi založen na masturbování, tak mne prosím nehodnoť. Děkuji
12:25
olafmasturbator: Re: Znovu
silhouette
Ty jsi začal mlet sračky... S tebou jsem se vůbec nebavil. A to, že zrovna ve škole probíráte pády mě vůbec nezajímá... Zajímalo by mě, co je podle tebe počítání s prsty... Jako, že s nimi počítáš každý den, že je budeš mít? Zabýváš se üplnýma sračkama, nechce se mi s tebou bavit, jsi dětinský.
17:20
SUK: Re: Znovu
SUK
Zajimavy prirovnani... Takze kdyz "pocitam s prstama", tak vezmu prsty na pivo a pokecame vo matice?
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
09:26
Panek: Re: Znovu
silhouette
Ach jo lidi. Že si pádům přikládáte vlastní význam ještě neznamená, že tento význam je správný. Už jen to, že prst bez prstu. Ne prst bez prsta.

S prsty: S kým čím = význam typu - Počítám s prsty, že mi je to možná usekne.
00:55
Sethiel: Re: Znovu
Sethiel
Nevyčetl jsem z toho tvého původního příspěvku, žes to pochopila. To je potom jiná.

Asi takhle. Není nic, co by upřednostňovalo počítání na prstech tím základním jednoduchým kódováním před počítáním s kódováním binárním. Prostě není.

Hláškou "nestačily by mi prsty" naznačuje "je jich fakt hodně" v každém případě a každý to z toho i pochopil. Každopádně věta "At uz to zapises jakkoliv, vzdycky to bude jen deset (mutanty nepocitam)." je buď jednoduše nesprávná, nebo značí nějakou potřebu se hádat nebo jít proti proudu.

Protože s binárním kódováním to číslo, kde ti "přestanou stačit prsty" (kterých je opravdu deset, s tím se počítá) je 1024. Nemůžeš to kódování ignorovat. To nejběžnější kódování je vyjímečné právě jen tím, že je nejběžnější ... nedělá to z něj ani normu, ani etalon, nic podobného.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
00:58
Sethiel: Re: Znovu
Sethiel
Nevšiml jsem si tvojí poslední věty ... kdyby jo, neobtěžoval bych se na tebe reagovat. S takovým tónem běž někam.

A mimochodem, mnohem víc než "hustý IT" je to "hustá matematika".
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
01:40
nk8215: Re: Znovu
silhouette
Ale no tak...
Vulgarismy jsou běžnou součástí jazyka a odrážejí emoce toho, kdo je používá. Tahle důležitá věc se bohužel pod vlivem übercool jedinců, pro které není "v**e" nebo "p**o" nic než slovní vata, moderní době přizpůsobený nástupce slůvek "prostě" či "jako", ztrácí.
Se spoustou z nich se bohužel musíme potýkat i tady na Lamerovi. Když si k tomu přidáme citace s pointou "to jsem se zase zkalil", "nj blondýna" nebo výplody osob, které se začnou považovat za IT, jen co zjistí, že soubory ve Windows zpravidla mají příponu, máme tu pořádný nápor na nervy. I Madmistress je jenom člověk a tudíž ty její nejsou z nanovláken - a tak pod tím náporem prostě povolily, čehož výrazem byla právě určitá negativní emoce - a jejím projevem navenek byl právě ten jeden, zdůrazňuji jeden vulgarismus na posledním řádku jejího předchozího komentu.
Peace.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
05:19
hotspot: Re: Znovu
silhouette
No vidíš, ty filuto, parádně sis u ní šplhnul. ;-D
Never wrestle a pig. You both get dirty and the pig likes it.
01:46
nk8215: Re: Znovu
silhouette
Souhlas, těch deset je jen reprezentace toho počtu v dané zavedené soustavě - kdybychom počítali osmičkovou soustavou, neměli bychom těch prstů deset, ale 81...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:45
Sethiel: Re: Znovu
Sethiel
Tobě se mění počet prstů podle toho, v jaké počítáš soustavě?

(takhle mi to vyznělo)
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
14:55
nk8215: Re: Znovu
silhouette
OK, napsal jsem to špatně...myslel jsem totéž, co Vy o koment výše s binárkou [tj. (OCT)"číslo, kde přestanou stačit prsty" == (81)10.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:55
nk8215: Re: Znovu
silhouette
*OCT("číslo, kde přestanou stačit prsty") ==DEC(81)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
10:41
sulthan: Re: Znovu
silhouette
souhlasim. Holka, mas rozumny nazory. Good for you.

Ale jednou zjistis, ze hadani na internetu nema smysl. Najdes lidi, co s tebou souhlasi, lidi, co s tebou nesouhlasi, ale tezko najdes cloveka, ktereho presvedcis, ze ma svuj nazor zmenit.
11:38
Natsumi: Re: Znovu
silhouette
Even if you win, you are stil retarded :D
12:03
Madmistress: Re: Znovu
silhouette
Cela ta debata je zbytecna. Ja jsem odsud zvykla, ze je vsechno hned "IT husty". Tak jsem zareagovala, protoze mi prislo divny na "myslim, ze by mi nestacily prsty obou ruk, kdybych mel pocitat, kolikrat je tento text v pending" reagovat "ty neznas binarni soustavu?".

Podle me je proste konvencni zpusob pocitani na prstech tak, jak ho pochopi kazdej, zalozenej prave na tom, ze zastoupis pocet predmetu poctem zdvizenejch prstu. Nikdo se s vama nehada, do kolika se da napocitat v binarce, me proste prijde, ze tim, ze v binarce "ukazu" pocet, z toho proste nedela "pocitani na prstech". Zastoupeni poctu v tomhle konvencnim pocitani znamena, ze kdyz spocitas prsty, dostanes pocet predmetu a naopak.

Neni to teda primo matematicka operace, ale zastoupeni poctu stejnym poctem jinych predmetu. Tim, ze ukazes na neco, reknes "jedna" a zdvihnes jeden prst.

Mimochodem, i kdyz budes chtit "pocitat" na prstech v binarce, tim, ze reknes, ze se na nich da napocitat do 1023 uz vychazis z predpokladu, ze tech prstu je deset. Nazdar.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
00:04
nk8215: Re: Znovu
silhouette
Diky za vystizne shrnuti. Naprosty souhlas. Ta desitka tam proste figuruje porad, nezavisle na soustave. Chtel jsem to nejak napasovat do odpovedi Sethielovi, ale zmohl jsem se jen na ty zapisy. Holt v dobe jejich postovani nebyl cas na nejaka extradlouha pojednani:) Jinak stastne a vesele :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
16:31
Mortuus: Re: Znovu
Mortuus
Kde je ten strach koncentrovaný do písemné podoby? :-)
Vím že nic nevím, nestanoví-li zákon jinak.
16:55
Madmistress: Re: Znovu
silhouette
Uz jsi asi osmej. Ja ho tam snad vratim
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
17:00
jm: Re: Znovu
jm
U tohoto komentare jsem se musel pri jeho schvalovani podivat na souvislosti... Vytrzeny z kontextu vyzniva vselijak.
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer
10:05
Mortuus: Re: Znovu
Mortuus
Potom se omlouvám za spam :) Mně to vždycky evokovalo Smrtě...
Vím že nic nevím, nestanoví-li zákon jinak.
11:44
kecal_op: Re: Znovu
kecal_op
No, tož takovou diskuzi pod mým příspěvkem jsem nečekal.

Pro madmistress, měl jsem na mysli tento systém, který do 31 (na jedné ruce) ovládám zpaměti. Na druhé bych si to musel dopočítávat, ale stejně by to šlo. http://en.wikipedia.org/wiki/Finger_binary
Zemřu na cestě za nesmrtelností.
16:35
Kosec: Re: Znovu
silhouette
Mne osobne to začína tiež liezt na nervy... Ale tak ked sa zasmejem, tak to proste plusnem :) toto ma celkom pobavilo
15:08
nk8215: mg
silhouette
Děs a hrůza. Nikdo to nečte, všichni řeší "neuvěříš, co se mi dneska stalo". Plus ze soucitu a proto, že mi ten zbytek prostě přijde vtipný.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
15:08
nk8215: Re: mg
silhouette
omluva těm devatenácti přede mnou :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
20:05
the_domingo: Vtipný to je, ale ty hustocool
the_domingo
Vtipný to je, ale ty hustocool první dva řádky to zabíjejí. Ach jo.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
11:50
IvcaKoudy: ...no woe!
IvcaKoudy
...no woe!
Paní Schrödingerová vyčítá svému manželovi: "Prosimtě, co jsi vyváděl s tím lamerem, vždyť je napůl mrtvý!"
15:31
LuciusMare: Re: ...no woe!
LuciusMare
Hej kámo, jů niga bič,tos eště neviděl.Woe!
00:44
haRd: :-!
haRd
první řádek to zabil. to první bych možná ještě, kdybych byl notně ožralý překousl, ale to "woe", tHo UzH FaQt nEyDe. "-"
asdf - i tohle je vtipnější než polovina citací na lamerovi...

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.