Detail hlášky #41814

<a> Počul som, že si dobrý z angličtiny
<b> No celkom mi to ide.
<a> Aha. Tak ja by som potreboval pomôcť. Ako by si preložil Fatal Error?
<b> Čo tak fatálna chyba?
<a> Nieeeee.
<b> Ako to? Ako by si to preložil teda ty?
<a> Windows :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 31. 12. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Jackass (4 hlášky)
Hlasování: 11wizards 13 pro a Harys, MrAmazing, Derfight, Svorrok, wraX, SkweerookL, ychty, Schmeeczko, Wery, kbtmichal, Maty991, Altair, tristaver, Hal9000
167 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 4,27 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

12:39
Jackass: Čože?
silhouette
Ako môže dať niekto tomuto proti? Takých ľudí ja nepochopím.
12:46
Ondra_99: Re: Čože?
Ondra_99
Myslim, ze tvuj nick mluvi sam za sebe
12:51
Jackass: Re: Čože?
silhouette
Čo máš proti môjmu nicku? Ja mám iný nick to len na tomto webe mám taký aby som sa prispôsobil :)
12:47
kevin365: Re: Čože?
kevin365
Já zase nechápu, jak tomu někdo může dát "pro".
Na děravej pytel děravá záplata.
12:55
Jackass: Re: Čože?
silhouette
Náhodou je to dobrý vtip. Vtipy na Windows sú vždy sranda.
12:56
jarvis: Re: Čože?
jarvis
Ano, vtipy možná...
Lamer NENÍ pro blbce — zmáčkni ALT-F4 a uvidíš kouzlo ;)
12:57
PSK: Re: Čože?
PSK
To ze si napises takovejhle comment ke svoji vlastni citaci ma oblbnout jako koho? Ja zas nechapu jak muze dat nekdo takovehle zhovadilosti plus. A u pana <a> si pisu z anglictiny za 5.
14:55
nk8215: Re: Čože?
silhouette
Ale no tak, přece mu neskočíte na to, že to myslel vážně...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:56
nk8215: Re: Čože?
silhouette
člověk se píše se smajlíky a nikdo si jich nevšimne, to je úděl :/
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
19:21
Humr: Re: Čože?
silhouette
Dal jsem ti mínus, a kdyby to šlo, dam mínus i tvýmu příspěvku v diskuzi.
14:14
ruslandsm: Já nejsem nějaký odborník na p
silhouette
Já nejsem nějaký odborník na počítače a software, ale windows používám celý svůj život a nikdy jsem s ním větší problémy neměl. Nechápu tedy, proč se v poslední době rozmohl trend Windows pomlouvat a psát "vtipné" citace o tom, že je to jedno velké neštěstí! Z tohoto důvodu mi citace vtipnná nepřijde!
Odejdu do nekonečna a pak se vrátím. Nevolte prosím mezitím komunisty!
14:27
muzo: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
muzo
lebo v poslednej dobe si par hyperultramegacool ajtakov nainstalovalo livecd ubuntu zacali sa nazyvat zarytymi linuxakmi a vsetko co sa tyka windowsu je trapne a zle
14:49
nk8215: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
Jako jeden z důvodů možná.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:53
nk8215: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
Ale rozhodně ne jediný, co třeba řízení proti M$ u Evropské komise, na jehož konci je "browser choice" a z dřívějška tzv. N verze Win (bez Media Playeru)? Tady už se imho "pár hyperultramegacool ajťáky" moc argumentovat nedá, že by takový člověk měl na dostatečně silného právníka? O.o
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
17:02
Ramal: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
To co jsi ale teď napsal je totálně z cesty.
IE a WMP snad musí být odebírány kvůli nějakým errorům?
13:22
nk8215: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
Jo, tohle byl přehmat, uznávám - tam nešlo o errory, ale o spoléhání Microsoftu na vkus uživatelů - když dostanou prohlížeč a přehrávač v krabici, nebudou cítit potřebu shánět se po obdobných produktech konkurence...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
15:59
LosCatmanos: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
LosCatmanos
Když si koupíš auto, většinou už má gumy. Mělo by se tedy prodávat auto bez pneumatik, abys měl potřebu vybrat si je u konkurence?
RIP Zidane
17:24
nk8215: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
U aut už to zrovna funguje :) tedy ne s pneu, ale třeba s audiosystémy...volitelně si je lze nechat nainstalovat už v autosalonu, ale i dokoupit později...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
04:27
LosCatmanos: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
LosCatmanos
Tady se dá argumentovat trapnou snahou Opery udělat si reklamu ve Windows zdarma, když svůj produkt nedokázala za X let prosadit (zvláštní, že Mozille se to podařilo). A druhou trapnou snahou byrokratické Evropské komise, která je proti Microsoftu zaujatá a přikazuje mu, co má nebo nemá jeho výrobek obsahovat (takové zásahy do trhu nejsou vhodné).
RIP Zidane
10:42
nk8215: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
Nemohu si pomoci - nesouhlasim a to nejsem nejaky linuxovy fanatik, desktop mam s Fluxbuntu a ntb s legalnimi XP Pro a ty prechody beze vseho zvladam :)
Protiargument 1: Pro Operu to imho reklama ZDARMA nebyla, prave kvuli astronomickym nakladum rizeni + na pravniky.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
12:15
nk8215: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
Pokud vim, tak jim je soud nevratil (ne cele).
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
15:57
LosCatmanos: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
LosCatmanos
Ale Operu snad nikdo nenutil, aby se soudila, ne? Takže by si na astronomické náklady na soudní řízení neměla stěžovat. Reklama zadarmo to je, ona přece Microsoftu za reklamu neplatí. Je to to samé, jako by výrobce notebooků měl nakázáno k počítačům přidávat leták s nabídkou konkurence.

(reakce na post uvedený níže, ať je to vše po kupě) Záplaty si do Win/office nestahneš ani přes IE, ale jedině přes WinUpdate. A nevidím na tom nic špatného. Záplaty firefoxu si taky nebudeš stahovat přes Operu. A že Windows používá knihovny IEčka? No a? Používat je bude i nadále, jenže snaha Opery vyústila v to že ti z plochy zmizne to (zlé) modré éčko, v systému bude nadále. Microsoft by bránil konkurenci jedině v případě, že by blokoval instalaci dalších browserů. Což nedělá. A kdyby Microsoft bránil konkurenci, nedokázal by se prosadit Firefox. Svobodu volby Microsoft nijak neomezuje. Pouze prodává svůj produkt, který obsahuje mimo jiné kalkulačku, browser, hledání min, přehrávač hudby, firewall. Stejně jako jsou alternativy těchto programů v Mac OS, Ubuntu. A ty si tam klidně můžeš doinstalovat jinou kalkulačku, hledání min, browser, firewall, přehrávač hudby. Jak tedy Microsoft omezuje svobodu volby?

Proto by tedy nařízení EK mělo platit buď pro všechny OS nebo pro žádný. Ne jen pro vybrané. Jak Apple, tak Red hat, Novell a další firmy dávají do svých OS přehrávače hudby a prohlížeče internetu. Ale jedině Microsoft musí dávat uživateli jasně na výběr, který se bude instalovat.

Nechci se dožít doby kdy po nainstalování OS budu klikat na výběr všech možných i nemožných programů, které bude muset instalátor nabídnout (browser, přehrávač hudby, pak přijdou na řadu přehrávače vide, kalkulačky, komunikátory, antiviráky, firewally a tak dále), a instalační médium nebude na 1 dvd ale na 10 BDR :-/

P.S.: na desktopu mám Win7, přešel jsem z Win Vista, se kterými jsem byl dva roky spokojený. Na ntb mám WinXPpro. Zkoušel jsem i Linux, delší dobu jsem měl Slax, zkoušel jsem Ubuntu, Fedoru i Debian. Všechno legální.
P.S.2: nepoužívám ani IE (jeho vývojáře by měli ukřižovat) ani Windows Media Player. Jen bráním zdravý rozum.
RIP Zidane
17:03
nk8215: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
Díky za rozšíření obzorů, o té kosmetičnosti Operou vymožené úpravy jsem nevěděl, předpokládal jsem, že MS dostal nařízeno upravit instalátor tak, aby v případě, že se uživatel rozhodne pro konkurenční prohlížeč, dokázal odstranit vše, co souvisí s MSIE. V tomhle světle to silně připomíná staré rčení o vlku a o koze.
Rozsudek vlastně navíc potvrzuje dávno zavedenou praxi - vždyť výběr, co se bude instalovat, dávají instalátory Windows i všech hlavních linuxových distribucí snad už od doby vzniku GUI...
S tím WinUpdate máte samozřejmě pravdu, já mířil spíše na to, že (online verzi) WinUpdate nespustíte odjinud než z IE.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
13:15
nk8215: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
Protiargument 2 (psán už z onoho desktopu, proto s diakritikou): Zásah EK byl imho pro trh naopak prospěšný. Pokusím se vysvětlit, proč.
Proti tomu, když výrobce a/nebo vývojář do svého OS zabuduje nějakou funkčnost z vlastní dílny, nic nemám, takové GNU už to dělá celá léta. Jenže zatímco takové jádro nebo třeba dbus aktualizujete nejen grafickým správcem balíků, ale pokud chcete, klidně třeba i wgetem a následně dpkg/(u)rpm(i)/emerge..., záplaty do win/msoffice prostě firefoxem nestáhnete. Firma s vlastní jednosměrkou se tak podle názoru mého i EK dopustila porušení práva na svobodu volby, což je jeden z atributů svobodného trhu.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
13:03
Leinad: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
silhouette
Mám tu Debiana, fandím otevřenému software, ale trh je trh.
Motor(převodovku,..) od "cizího" výrobce nenacpu do svého auta. Dokud mi platí záruka, tak opravy bude dělat jenom "oprávněný" servis. Prostě výrobce auta řekl, že to je "jeho" auto a nechce "cizí" zásahy, Já jsem výrobci auta zaplatil, což jsem v konkurenčním prostředí vůbec nemusel.
Proč nutit výrobce automobilů k akceptování cizích dílů?
Come shall ten well bload? Ten well bload shall when blaight yatchman.
13:11
Dan: Re: Já nejsem nějaký odborník na...
Dan
Třeba výrobce foťáků jednou dostal pokutu, že měl specifický slot pro back foťáku (kde je třeba výpočetní hardware a LCD). Nemám na tohle ucelený morální názor. Jen přidávám příklad, kde se rozhodlo podobně.
17:03
Jackass: Ale
silhouette
Však ani ja osobne nemám nič proti Win však Win 7 je suprový ale sranda musí byť. Ale ako vidím vám slovíčko sranda/vtip/zábava veľa nehovorí.
17:06
jm: Re: Ale
jm
Ono je mnohdy dobré zamyslet se nad tím, jestli je chyba v jedinci nebo zbytku světa.
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer
19:19
Humr: Re: Ale
silhouette
Ale tohle neni vtipný. Vtipný by to bylo, kdyby mi okno s nápisem "Fatal error" vyskočilo 10x denně(právě teď jsem ve W7,na druhym disku mam XP - legální, pokud by to někoho zajímalo), ale neděje setak ani jednou.
17:34
Sqhm: cele tieto vase programatorske
silhouette
cele tieto vase programatorske vtipy sa divim ze to neschvalujete
10:41
nk8215: Nemohu si pomoci - nesouhlasim
silhouette
Nemohu si pomoci - nesouhlasim a to nejsem nejaky linuxovy fanatik, desktop mam s Fluxbuntu a ntb s legalnimi XP Pro a ty prechody beze vseho zvladam :)
Protiargument 1: Pro Operu to imho reklama ZDARMA nebyla, prave kvuli astronomickym nakladum rizeni + na pravniky.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
10:45
nk8215: Re: Nemohu si pomoci - nesouhlas...
silhouette
Doublepost, prosim smazat :/
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

berounskej
před 2527 dny

Hláška #73876

<a> Kocoure půjčila jsem si ten


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1234 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1539 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2095 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2310 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 83 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.