Detail hlášky #42500

<a> Ahoj
<a> zistil som, ze sa neoplati moc kamaratit s ucitelmi...
<b> nazdar
<b> a prečo?
<a> ale tak... pamatas sa ked som ti na fotke ukazoval moju triednu?
<b> jj, taká mladá, že? :-)
<a> hej, no a ona je taka celkom v pohode, aj na FB ma profil, tak ma napadlo asi pred mesiacom, ze si ju pridam k priatelom
<a> ona prijala to priatelstvo, presiel mesiac a ja som uz aj zabudol, ze ju tam mam
<a> no a vcera vecer si vravim, ze nejdem zajtra (dnes) do skoly, no a nenapadlo ma nic lepsie ako dat to vsetkym na vedomie a tak som si dal na FB status - citujem: „ J*bem zajtra na skolu - idem flaknut“
<a> potom som siel hrat CS a spat
<a> no a rano sa zobudim o 9:30 asi, zapnem comp, pozeram stranky, dojdem aj na FB a pozeram... 16 novych udalosti, tak kliknem na „XY komentoval vas status“
<a> pozeram... a tam prvy koment od triednej, ze „Beriem na vedomie – a do piatku doneste ospravedlnenku, musim uzatvorit polrok“
<b> :-D nemyslíš vážne
<a> no a pod tym uz len komenty od spoluziakov, ze placu od smiechu

Informace o hlášce

Datum přidání: 21. 1. 2010
Kategorie: Hlášky
Autor: Jerrek (1 hláška)
Hlasování: Sargon, Majkl, ABU_Achmed, Mungo, Deefik, cooly, Harys, Wauder, ubozak, Sally, M4rtule, srnka, Lidka, LisaX14, najtrou, pes502, HollyFury, goosepd, aalfred, -TooM-, SkyHaven, tomcoko, Danik02, cubik, B-ree-m, Leblanc, hasahm, chudst, Kanda, wegas, saft, w3m, blow, zukato, Jehudo, Acorp, Lucius007, petya, Wrynn, KaMilka, tomzi, OpaGe, zlometla, Vlk, Korialis, oOJoKeROo, Groove, Lugi, wotas, incucu, GH0ST, McBobr, popik34, Ptolemaios, Danol, Orlan, Numerion, Pepi13, riwy, wary, kecal_op, CZ_StRider, tomikdvorak, lussydiamond, sirius92, Fatal1t, Slay, Honza0297, eriny, Mysharr, TomEF, Rutule, Hammer, Sobosss, DarthOptimus, blueW200, Wimpo, Imzadi, ProfesionalniParchant, karlosnet, DragoonX, Pazdy, Atlantis, ajulinka, splinak, Neuromancer, Thab, Severina, Herda, vexta, zzuzu, Bart, UnLiMiTeD, fifik87, Leanne, PeeKay, domvala, BC, Laurelinad, skeblik, dwander, Cejda, barney33, Bety888, pavelnop, smoulinka, Pajasas, Shadowmaster, mopak, qwertzuio, Cinvor, abouttabs, Snake, Morv, assim, zakolu, Aya17, Laire, DMRaper, DJ307, TommyGun, If-if, yannush, lerra, Thea, Waco, bosorka, Liman, Renee, Manicek, Ondruch, gaston, soony20, Haja024, jurda, JerichoBM, srobka, soustruh, repley, teye, chylex, Euriass, bkbosorka1, Pajusa, Reiki, link-in-man, Sasenka, pitufo, kantare, Tadashi, nOObiCZek, Derevin, joolana, Ostra, Ripper, HonzaRez, kuras, Taran, Croco, zzuzi, Tikov, corwin_x, Lahvout, Matesss, kevin365, czKarlos, Trny, zax52, Kalani, Maty991, love--sucks, Xenty, Nekromancer, Eveni, sirarag, JohnyWhooof, shitcool, Lida79, Bubllinka, koso, _Juan_, Lee1503, Ellrohir, DakuHonoo, ScOrPiOn9, dejvid17, anela, Ejmin, screen, Marty008cz, cenco89, Denebola, Awenis, Ciko, luciferrus, rendlik, Meer, Liquor, herodes555, ladys91, DARTHPraetorian, Kylee, Metzgermeister, Bazim, Metodej, DJ46, Highlander, Doomista, Stevecek, Jitka12345, Sha-a-kaa, zelvak, jezzy, Shireen, PavlinII, jogino, Hamagen, jantusla, Remixxx, tommander, ciakval, Lei, PatchmaN, Orcist, vinczenzo, Keeehi, Gego, aewin_cz, vasek004, matrix17, freferg, Zelvi, Katand, Lidulinka, vaevictis, Marcus7, DMDave92, scarlaxx, ScH0ll_kIll3r, Lorandel, Vrchov, cee-cee, Venca92, Arhess, Rimmoncze, Vincent, Stevie, staccey, Kethryn, Sejsel, anezkaceska, Sh4d0W, inkara, Deianeira, Arthes, Barbira, Einhasad, xkobram, Komaar, Apophis, BearPeter, Schade105, Stickman, Elisabetha, Komunard, Inf1n1tyy, Kagero, tobytja, Trigger, Blanium, calexman, Failrue, SantaSatan, Danad, psychous3, TidO, WellBloud89, KorYi, bumbik, Finer5950, Kapitan, piol, Beerius, oprs, Petrziczka, Milhauzz18, donny, olejovka, Elgurth, CarpeNoctem, toop, Finarfin, mrMys, Kwisatz_Haderach, Witek, edgar_allan, mike2406, emwee 1143 pro a rocknrolla99, 3Run, Tolsimir, mickelangello, Lemra, Gorkil_the_goblin_king, alaqella, speedy89, Mackie, Nevermore, Tinnarr, deemarc, Skay, Wery, Mirator, dorry, queeny31, Celer, jaffar, tristaver, HateMePls, crooty, albona, beeeee, kbtmichal, lilo, lentiilka, smrduty_kojot, Traitor, Tceld, sheninho, tik-tak-cz, freaky_tomato, beorn, Moneta, pan-je-blbec, Altair, FrenkyB, BMJackal, kapriiik, killercat, SmallMongoose, Annacerv, Aelin, Flad, Goodlike, zgrossl, logout, Tominas
305 proti
V oblíbených: sireldo, TBC-x, sheppard21, Maeko, fenos19, krpet25, Numerion, sirius92, smoulinka, HonzaRez, DJ46, Lei 12 uživatelů
Oblíbenost: 76,76 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

21:31
Highlander: genius
Highlander
genius
A když jsem káral ho a trestal, při bohu jenž mu duši vepsal, byl lepším mužem než jsem já kdy byl. Gunga din
22:25
silhouette
To mě hodně pobavilo :-) za mě +
"You´re nobody till´ somebody kills you." Notorious B.I.G.
22:51
the_domingo: Normálka, já mám taky v přátel
the_domingo
Normálka, já mám taky v přátelích jednoho profesora. Ještěže už jsem na škole, kterou jsem si vybral sám, a nemusím proto nadávat.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
01:21
drake: Re: Normálka, já mám taky v přát...
drake
to znam.... "ten zmrd do tý zkoušky dal to, co tam vůbec nemělo bejt!" - "nemáš toho zmrda náhodou v přátelích ?"
Everytime you add a crappy quote God kills a kitten. Please, think of the kittens !
01:56
the_domingo: Re: Normálka, já mám taky v přát...
the_domingo
Tak kdyby to byl zmrd, tak si ho do přátel nedám, to dá rozum :)
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
10:39
kaish: Re: Normálka, já mám taky v přát...
kaish
ale někdy se z něj může vyklubat pěknej bastard až postupem času,že jo:)
v pekle si čtou odmítnuté citace..
03:28
LosCatmanos: kdy se najde nějaký antifacebo
LosCatmanos
kdy se najde nějaký antifacebook fašista a dá mínus jen kvůli facebooku?
RIP Zidane
07:30
kecal_op: Re: kdy se najde nějaký antiface...
kecal_op
Taky facebook nemusim, ale tohle je o lidske blbosti na fb, ne o fb. A navic si to psali, neni to status a komenty k nemu. +
Zemřu na cestě za nesmrtelností.
08:54
Humr: Re: kdy se najde nějaký antiface...
silhouette
Je to status a komenty k tomu.
22:17
Stofi: Re: kdy se najde nějaký antiface...
Stofi
Předpokládám tedy že má status „Ahoj" nebo „Ahoj, zistil som, ze sa neoplati moc kamaratit s ucitelmi…"
Stalk me if you can.
16:14
Humr: Re: kdy se najde nějaký antiface...
silhouette
Aha, sorry. Myslel jsem status že nepůjde do školy.
08:16
darkknight: Re: kdy se najde nějaký antiface...
darkknight
ano, jsem antifacebook fasista, ano chtel jsem dat minus, ale ne kvuli facebooku, ale kvuli tomu, ze takovychto citaci je tu plno, sice to neprojde,ale neni to nejhorsi
Powered by Oldschool
13:36
srayzka: Re: kdy se najde nějaký antiface...
silhouette
ano, jsem antifacebookar, chtela jsem dat minus, ani ne kvuli fb ale kvuli tomu, ze je to citace o lidske blbosti v ne dost vtipnem podani, a taky padlo.
Dyslektici a dysgrafici by měli být bohatí... Vždyť za chyby se platí...
16:41
WaDa: Re: kdy se najde nějaký antiface...
WaDa
Trochu sem se opozdil :) mínus jak Brno...
Trollí Vysočina
16:58
Markuus: Re: kdy se najde nějaký antiface...
Markuus
Já dávám vždycky minus jen kvůli facebooku... to, že citace není vtipná, je vedlejší... ;o)
17:18
chylex: Re: kdy se najde nějaký antiface...
chylex
Já dám plus ale hlavní kvůli tomu facebooku - nesnáším ho a dávám plus proto, že doplatil na to, že je na facebooku :)
08:37
Kosec: Re: kdy se najde nějaký antiface...
silhouette
No ja som nikdy nemal moc rád facebook, ale nejak som to bol pasívne donútený začať používať - keď spolužiaci ziskávali zadania na písomky a začali ich postovať na facebook :D
A musím povedať, že takéto trápne chvíle sa stávajú, napríklad ako reagovala babka jedného spolužiaka keď sa pridal do skupiny, že chce na škole fajčiareň pre žiakov :D
14:22
TOm9k: Re: kdy se najde nějaký antiface...
silhouette
Líbí se mi =D
18:12
BlastFX: Re: kdy se najde nějaký antiface...
BlastFX
Jsem antifacebook fašista a dal jsem mínus, které rozhodně nemělo nic společného s tím, že ta citace není vtipná, bylo ten jen kvůli tomu, že byl zmíněn facebook ;-)
I believe in power of Windows Vista.
02:01
Leinad: Re: kdy se najde nějaký antiface...
silhouette
Ano, jsem tak vztahovačný. :D
1) Více než tento rozhovor <a>, <b> by se mi tu líbily vlastní komentáře pod statusem.
<a> J*bem zajtra na skolu - idem flaknut
<úča> Beriem na vedomie – a do piatku doneste ospravedlnenku, musim uzatvorit polrok
<žák b>...
<žák c>...
2) Proč zde zmiňovat to obchodní jméno, je snad účelem lamera neplacený product placement?
3) Poslední dva řádky jsou k ničemu.
Come shall ten well bload? Ten well bload shall when blaight yatchman.
13:52
TedStriker: Mínus nedám
TedStriker
protože citace dokazuje že FB je zlo.
Dámy a pánové, nechci se vás dotknout, kdo z vás to má?
14:10
groof: Re: Mínus nedám
groof
++++ :)
Come with us now on a journey thru time and space...to the world of MIGHTY BOOSH
23:04
brumla: Re: Mínus nedám
brumla
přesně tak, zrovna jsem to sem chtěl napsat...
facebook JE zlo... :-D
Shit happens...
11:35
Rave: Re: Mínus nedám
Rave
Ani ne, nemusel si tam tú bitch pridať a ak má naporádku nastavené súkromie profilu, tak by sa to nestalo, iba ak by mal práskačov medzi priateľmi ako mal jeden môj kamoš keď písal o najebaných učiteľoch na stužkovej svojej sestry :)
...also sprach Zarathustra
16:40
WaDa: Zase FB? a dnes to má až moc p
WaDa
Zase FB? a dnes to má až moc plusů....
Trollí Vysočina
18:15
Beezer: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
Beezer
k podpisu - já myslím, že facebook za nic nemůže. Není proč ho nenávidět :-)
Traveling swallowing Dramamine
18:57
Raph: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
Raph
ale prosímtě antiFB je prostě nová póza, která je teď IN, stejně jako být antiMS, antiVista, antiWindows, antiICQ, apod., i když většina lidí ti ani nedá pádný důvod, proč je FB tak nenáviděníhodný :). I když je pravda, že se z něj pomalu stává nové centrum scamu, phishingu, spamu a podobných špín. A o tom, že je velice nekvalitně naprogramovaný ani nemluvě, ale pořád to není dost pádný důvod, proč být AntiFB a nenávidět ho :)
19:04
the_domingo: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
the_domingo
A původně to byla vysokoškolská síť pro sdílení informací. Stačí nelézt do debilních skupin, neukájet se nad stupidními kvízy a využívat FB jako vysokoškolskou síť ke sdílení informací. K tomu účelu je to naprosto výborná věc..
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
00:02
Ficik: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
silhouette
+1. FB jako jakakoliv jina technologie se da vyuzit ruznymi zpusoby.. to ze je nekdo AntiFB svedci jenom o tom ze nedokazu tu sit vyuzit spravnym zpusobem. To ze Vam tahle sit nenabizi vyuziti taky neznamena ze musite byt antiFB ale spis noFB. Facebook nabizi hodne svobody volby a to znamena ze muze byt pouzivan hodne dobre i spatne.
17:24
Leinad: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
silhouette
Ne že bych nesouhlasil, FB se využít dá. Účet tam mám. Citace nehodnodnotím podle zdroje.
Ale množství reklam na FB a jejich zaměření, které je ne vždy pro vysokoškoláky <-> průměrný uživatel FB.
Výpadky, naprogramování,...
špíny jako scam, spam.

Co na FB udělám a na IRC (+webovém fotoalbu,...) ne?
Pseudoochrana soukromí (nevím, jestli někdo z mých 300 autorizovaných "přátel" nemá malware/nebude zítra zombie,... co nechci zveřejnit stejně dávám jenom do osobních zpráv)
Přístupnost, žádná instalace (jenom velmi omezený seznam browserů, na upload fotek potřeba plugin,...)
Události (ne, nemůžu fakt, že za tejden jdu do hospy dát jako topic, případně detaily nechat jako odpověď robota...)
Come shall ten well bload? Ten well bload shall when blaight yatchman.
18:19
Lance: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
Lance
Souhlasím stebou, ale ty komenty typu "je to z facebooku, mínus" jsou opravdu tak ubohé, až je to vtipné :) Chlapci, už se konečně vzpamatujte, všichni víme, že jste hrozně "frikulín". Pro příště se raději řiďte "Mlčeti zlato, ..."
Změna by měla nastat... a basta!
18:23
the_domingo: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
the_domingo
No dyť říkám. Ovce.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
03:08
vadoslav: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
silhouette
Chtěl jsem konečně napsat něco nehezkého na stejnou adresu, ale už mě napadal jenom totální diss. Díky Ti za kulantní a dokonalé vyjádření :)
23:54
WaDa: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
WaDa
co? proč ho nenávidím? slejzaj se tam největší magoři...
Trollí Vysočina
02:03
LosCatmanos: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
LosCatmanos
tak jaktože tam chybíš?
RIP Zidane
08:45
Kosec: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
silhouette
Tvrdiť, že niekomu klesne iq registráciou na facebooku je dosť prehnané :) Akurát je fakt, že niektorí ludia sú závislí na facebooku, čo z nich magorov naozaj robí, neznamená to ale, že všetci sú takí.
20:18
nakopnuta_sova: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
nakopnuta_sova
Asi tak. Například nechápu lidi, co si "musej" vyfotit každé jídlo a pochlubit se tím na facebooku... už jen čekám, kdy vyfotěj i to, v co se jídlo následně změní... ale když je to baví, jejich věc.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:41
Kosec: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
silhouette
S týmto máš smutnú ale dokonalú pravdu... tieto moderné anti-niečo mi už lezú na nervy... Aj keď priznám si, že z toho mierne súhlasím s antivista, po 2 dňoch visty som prešiel späť na xp...
Ale celkové AntiWindows a Antiicq to fakt nechápem. Najviac ma bavia ludia, čo mi povedia "ale icq je plné vírusov, preto mám qip." - najzábavnejšie na tom je, že s icq som NIKDY nemal žiadny problém, za to každý, kto má QIP mi 3x do týždňa posiela spamovú správu po rusky, o ktorej nevie... Proste nadávať na určité veci spája ludí ako nič iné :) a každý kto sa chce niekam zaradiť sa rád pridá a zapindá si
10:45
WaDa: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
WaDa
Nevím,proč bych měl být "Moderní anti-něco" prostě mám jen status "nedotčen Facebookem" a ten si hodlám zachovat...jasně,že každej na FB není magor,ale je jich tam dost(Celá dnešní mládež(9-15)co se tam slejzá) a s těma já se stýkat nechci
Trollí Vysočina
17:50
Chlupaty_Krecek: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
Chlupaty_Krecek
Kdyby si jím byl nedotčen, tak by ti byl u řitě. Chceš tvrdit že se tě nedotýká pokud k němu máš záporný vztah?
Nejde mi spojenie, to nebude wirefallom, ze?
18:32
nk8215: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
silhouette
ehm, proč by někdo devítiletý tvrdil, že mu je 13? Dvanáctiletý člověk toužící ochutnat nějaké to pivo a vydávající se proto za patnáctiletého - to chápu, ale tohle? Že už by ten FB měl až takové "renomé"?
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
10:36
kaish: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
kaish
no tak se tam s nima nestýkej, to je jasný:))
v pekle si čtou odmítnuté citace..
11:29
nk8215: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
silhouette
no, vir a spam jsou trochu jina nebezpeci:)ale jinak souhlasim s tim, co napsal vyse Ficik o FB - "Anti-neco" ma dost casto jediny motiv, neschopnost danou vec spravne pouzit. Na QIP to totiz sedi taky - mas zrejme smulu na kamarady, nikdo z nich neslysel o antispamu zabudovanem primo do QIPu, a tak te trikrat tydne bombarduji :/
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
20:35
BlastFX: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
BlastFX
No osobně jsem z antiwindows už dávno vyrostl (teď jsem lehce antilinux - ne kvůli systému samotnému, ten se mi jen zdá nekvalitní a dál mě nijak neobtěžuje, ale kvůli jeho fanatickým uživatelům a potažmo propagátorům), antivista jsem nebyl ani na chvíli (prakticky okamžitě po jeho vydání jsem si ho koupil a v mých očích se okamžitě stal současným nejlepším OS), nicméně JSEM antiicq (nevím, jak je to teď, ale odhlédnu-li od takových malicherností, jako jsou poměrně nestabilní video hovory, tak naposledy, když jsem si prohlédl síťovou komunikaci ICQ, tak jsem s hrůzou zjistil, že posílá heslo v plaintextu a to samotné mi stačilo jako důvod začít ho bojkotovat). Pokud jde o Facebook, je to podobné jako s linuxem - síť samotná mě nijak neobtěžuje (i když mi nenabízí nic, co bych už dávo nemohl díky nějaké jiné, výrazně kvalitnější službě, kterou již používám), ovšem ti lidé, co se tam shlukují, pořád všem posílají pozvánky do nicneznamenajících skupin, doporučují vyplnění stupidních kvízů a mají tendenci si měnit status pokaždé, když jdou na záchod (a někteří i během této doby), rozhodně ano! Problém jsem vyřešil naprosto jednoduše - FB nepoužívám :)
I believe in power of Windows Vista.
22:14
bziba: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
bziba
Já jsem třeba AntiICQ... plno reklam, flashové animace, zátěž pro starší PC, potřeba systémových registrů-->nemožné pouštět ho z flashky, nové ICQ 7 není možno nainstalovat na PC s třeba 466 MHz procesorem a 64 MB RAM... proto používám QIP Infium a jsem nanejvýš spokojený :) ale je to věc osobního názoru ;)
16:55
BlastFX: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
BlastFX
To mně nevadí ICQ klient, ale ten protokol (viz předchozí příspěvek).
I believe in power of Windows Vista.
20:31
Hawanah: Re: Zase FB? a dnes to má až moc...
Hawanah
Nejsem antiFB. Nemám ho rád, ale ať si lidi dělaj co chtěj. Pro mě je to další nechutnej ukazatel globalizace, stejně jako mainstreamová hudba apod. Můžeš si ze mě utahovat, můžeš mi nevěřit, můžeš říkat že chci akorát něčim bejt zajímavej, ale já mám čistej odpor k řadám, zástupům, běžnosti. Rád se vyhraňuju, a kanou mi slzy když si vzpomenu na dřívější underground a věci za který lidi chtěli bojovat. Dneska máš tohle všechno pryč, převálcovali je debilové s kufříkama a očima plnejma materialismu a kariérismu.
NEBERTE DROGY! NIKDY NIKOMU NEBERTE DROGY!
17:23
Mortuus: FB, ale
Mortuus
Já jsem ten antifacebook fašista, a jsem na to hrdý. Ale tady dám plus, protože mě to pobavilo :)
Vím že nic nevím, nestanoví-li zákon jinak.
14:42
Smashwynd: Re: FB, ale
silhouette
presne tak.
17:50
the_domingo: Ovce
the_domingo
Ovce.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
10:46
Tlustej: Re: Ovce
silhouette
Pleteš se, ovce jsou lidé registrovaní na FB - protože "být na FB" je z hlediska dnešní mládeže (a nejen jí) "IN". Za sebe mohu říct jen to, že nejsem antiFB, prostě ho nepoužívám. Ani jinou podobnou pseudosociální síť. Když mám zájem o kamarády, hledám si je v RL abych s nima mohl také něco podniknout.
14:53
the_domingo: Re: Ovce
the_domingo
Já ho používám a můžu tak komunikovat s kamarádama, který znám z reálu, efektivněji a rychleji než na IM. Odstřelte mě, že se snažím být in :)))
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
17:43
culo: Re: Ovce
silhouette
bang..si dole..hh
20:51
anglofil: Re: Ovce
anglofil
RL? to je nějaké IM?
Punk is not dead, but metal is undead. ||| Jediným měřítkem kvality citace je vtipnost.
22:16
bziba: Re: Ovce
bziba
To bude as zkratka pro Real Life ;)
13:55
Ellrohir: Re: Ovce
Ellrohir
to je koneckonců taky takový IM - přijdeš k člověku a začneš mluvit...
19:09
LosCatmanos
+
RIP Zidane
02:04
LosCatmanos: Re: +
LosCatmanos
patřilo pod: (the_domingo) 2010-01-23 18:23:42
RIP Zidane
21:37
Dx:
Dx
Všichni antifacebookaři chcípněte, díky. A citaci plus. ;)
22:06
S4crifice: Co máte furt proti FB?
silhouette
Já nevím, ale když máte v přátelích místo 250 lidí dvacet, kteří jsou fakt vaši kámoši, tak o nic nejde ne? :) A pokud tam máte hafo lidí a štvou vás, tak prostě pozvánky do skupin ignorujte, hry nehrajte, na reklamy nekoukejte, ... já to takhle dělám po celou dobu existence FB a jsem s ním nadmíru spokojenej ... :) Když chci udělat pařbu, vytvořím událost, pozvu lidi, co chci, pár kliknutíma, nemusím všem rozesílat sms, obvolávat, ... A když má někdo moc statusů typu: Muck iwush jdu spinkat, pusůůůůůůůů, tak si ho smažu, nebo prostě ignoruju ... :)
Jinak citace plus a viva FB :D
22:20
Wolfram: Re: Co máte furt proti FB?
Wolfram
+1 ;)
Have no fear, I am here!
17:23
jerrx: Re: Co máte furt proti FB?
jerrx
Vždycky se najde plno blbců, kteří kritizují něco, co používá hodně lidí jen aby byli "in".
20:39
BlastFX: Re: Co máte furt proti FB?
BlastFX
Tak co je tedy "in"? Být na FB, nebo být proti FB? Nějak se tu ty názory rozcházejí :D
I believe in power of Windows Vista.
09:39
jerrx: Re: Co máte furt proti FB?
jerrx
Jsem chtěl spíš napsat aby byli zajímaví.. :D
20:15
lobpoi: Re: Co máte furt proti FB?
silhouette
tak tak. kde jinde bych mohl být ve skupině pleskání penisem přes obličej?
18:55
insaina: Re: Co máte furt proti FB?
insaina
máš rád, když tě někdo pleská penisem přes obličej? .P
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
07:25
nakopnuta_sova: Re: Co máte furt proti FB?
nakopnuta_sova
Asi, mrkvičko, asi :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:23
Nechic: mě se to líbí
silhouette
A nic proti FB, ale pomohl mi dostat se do kontaktu s více lidmi než bych byl bez něj
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
23:30
RedFred: Porad
RedFred
Toto se mi stava porad, zasadne kdyz mluvim o necem, co by zadnej profesor nemel nikdy slyset, tak mi aspon jeden stoji za zady nebo zrovna vchazi do dveri...
Milióny lidí touží po nesmrtelnosti, a přitom nevědí co mají dělat, když v neděli odpoledne prší.
01:19
Retro: Čekal jsem že se tu spíš bude
silhouette
Čekal jsem že se tu spíš bude řešit jméno učitelky ať se všichni na ni můžou podívat... holt i lamer se mění a spíš se řeší, jestli v citaci zazní něco o facebooku nebo ne... :) facebook používám, klidně mě někteří ukamenujte, stejně tak jako mj. ICQ (někdy i qip i mirandu), měl jsem dlouho na obou noťasích Vistu a nestydím se za to :)
07:43
LuciusMare: Asi tam nechce protoze tam jsi
LuciusMare
Asi tam nechce protoze tam jsi ty ;)
07:44
LuciusMare: Zajimave, nebyt na facebooku=j
LuciusMare
Zajimave, nebyt na facebooku=jako by jsi nebyl, nebyt na facebooku=snazi se byt cool?
20:26
Giingger
Byt proti FB to je koukam nejaka dalsi frikulinska poza kde vetsina lidi ani nevi co proti nemu maji? Kdyz se clovek nepridava do picovskejch skupin, nedela hloupy testy a nehraje pitomy hry ale vyuziva FB k domlouvani akci, sdileni fotek, odkazu,( tzn. k jeho hlavnimu a prvotnimu ucelu)...tak je to super vec. A citaci plus
20:49
BlastFX: Re:
BlastFX
Chci vědět, kdo zrovna šel na záchod? Nechci! Hrát pitomé flashovky? Nehci! Dělat hloupé kvízy? Taky nechci! Sdílet fotky v rozlišení, které se technoligicky řadí 10 let zpátky? Už vůbec ne! Dívat se na videa s bitratem snad nižším, než jaký používal youtube kdysi dávno ve svých začátcích? Proč proboha?! Používat FB chat místo mnohem přehlednějšího IM klienta s více funkcemi, které i dokonce fungují (třeba Live messenger)? Díky, ale fakt ne.
Facebook mi nenabízí nic, co bych chtěl, tak proč bych ho měl používat? Protože to dělají všichni? To je dost slabý důvod...
I believe in power of Windows Vista.
21:03
anglofil: Re:
anglofil
Vím přesně, co proti němu mám. A je to velice jednoduché. JAKÝKOLI, a nepíšu to velkými proto, že bych si zapomněl vypnout capslock, JAKÝKOLI chat, IM či sociální síť je technologicky lepší než Facebook. V podstatě i ten stupidní základní chatboard z www.blueboard.cz má víc funkcí, je spolehlivější a lépe provedený, má inteligentnější název, lepší českou lokalizaci a je pohodlnější k používání. I to debilní libimseti má víc funkcí. Nebo Lide.cz. Facebook má jednu jedinou výhodu, totiž že se ho bezbolestně naučí ovládat i naprostý kretén, což třeba o ICQ neplatí. To je důvod, proč většinu uživatelů FB tvoří naprostí kreténi a většina komunikace na něm jsou naprosté blbosti.

Pak je tu ještě jedna věc, která je možná jen osobní averzí. Na internetu chci být anonymní. Lidem, s kterými komunikuju na internetu, není vůbec nic potom, jak se doopravdy jmenuju, kolik mi je, na jakou chodím školu a s kým chodím, dokud se jim z dobrého důvodu nerozhodnu to říct. Otevřeně přiznávám, že moje reálná existence a moje internetová existence jsou dvě naprosto rozdílné věci. Ne že bych se za někoho vydával - na internetu prostě moje osobní údaje nemají co dělat. Na internetu prostě nemám národnost, ksicht, rasu, věk, jméno, ale jen své názory a svou povahu :-) To je jedna z hlavních výhod komunikace na internetu, aspoň dle mého názoru. Nechci si ji kvůli několika svým idiotským známým (kteří mne pořád otravují, abych si je přidal do přátel) dobrovolně rušit facebookem.
Punk is not dead, but metal is undead. ||| Jediným měřítkem kvality citace je vtipnost.
21:04
anglofil: Re:
anglofil
* po tom ...
Punk is not dead, but metal is undead. ||| Jediným měřítkem kvality citace je vtipnost.
21:45
Giingger: Re:
Giingger
Ja mam na fb asi 60 pratel, jsou to jen lidi ktery znam osobne, a kdyz treba potrebuju domluvit nejakou akci tak proste zalozim udalost, nemusim vsechny obvolavat, psat..kdyz ma nekdo debilni statusy tak si ho proste skreju, kvalita fotek mi vyhovuje a je imho stejna jako na nejakym rajceti, kdyz se mi libi nejaky video na utubu tak na nej hodim link a podelim se s ostatnima, fb chat nepouzivam..jde proste o to proc a k cemu to vyuzivas. Rozhodne mi nejde o to ze je to zrovna IN. Pro me to je predevsim vec ktera mi ulehci domlovani veci s vice lidma. Kdyz nechci aby mi nekdo videl do soukromi, tak mu tu zadost o pratelstvi proste zamitnu a nazdar. Druha vec uz jsou lidi co si do pratel pridaji i toho s kym vcera nahodou jeli v autobuse, maji pak 300+ pratel a osobne znaji mozna tak petinu..takovy idioty taky nechapu. Jde proste o to jestli je demetni clovek co fb pouziva, ne fb samotny (to ze technicky je to hrozny je uz vec jina). To muzete taky rict ze icq je debilni a jsou lepsi klienti, ale kdyz vetsina lidi v okoli pouziva icq, tak ho pak proste pouzivate taky, protoze na tom jabberu nebo msn byste byli sami :)
22:21
bziba: Re:
bziba
Já nevím, ale mám pocit, že v dnešní době už ani ten internet není o anonymitě... ale to je jenom můj pocit, má-li někdo stejný názor i se zdůvodněním, může se podělit... já to nedokážu dost dobře zformulovat...
23:53
Mortuus: Hm
Mortuus
Když už jste rozvedli tu diskuzi o získávání přátel, nepřipadá vám, že mají dneska lidi čím dál větší problém navazovat kontakty osobně? Řeknu to hodně jednoduše, ale takový pokec v hospodě u piva vám žádný chat, icq ani Facebook nenahradí :-)
Vím že nic nevím, nestanoví-li zákon jinak.
08:57
Nechic: Re: Hm
silhouette
To je pravda, pokec v real life je vždycky nejlepší. Facebook má být jen prostředník, který vám ten pokec zajistí. A třeba na vejškách je to užitečný sehnat si takhle lidi se společnými předměty :)
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
10:16
Mortuus: Re: Hm
Mortuus
Tak já mám třeba profil na Last.fm, a musím přiznat, že díky němu jsem přišel do kontaktu s pár zajímavými lidmi a s některými z nich jsem se sešel na koncertě :) Takže jestli i Facebook dokáže zprostředkovat dlouhodobou komunikaci, potom proč ne. Ale nemůžu si pomoct, podle mě je FB krásným zrcadlem stádního chování, když si na něm zřizuje profil kdejaká nula, která nemá co říct, aniž by jí FB skutečně k něčemu byl.
Vím že nic nevím, nestanoví-li zákon jinak.
14:15
the_domingo: Re: Hm
the_domingo
Áááno, fmko je výborná věc! konečně si někdo vzpomněl ;)
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
12:05
brokolice: Re: Hm
brokolice
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/P%C5%99%C3%A1telstv%C3%AD
Tady to krásně vystihujou a já se s tim maximálně ztotožňuju. Bohužel už jsem podlehl a na facebook jsem se přihlásil, ale vždycky jde jen a pouze o přístup uživatele, pokud je někdo blb a sedí celej den doma, aby mohl být na FB a užívat si svůj virtuální přetvářkový život, pak ho odsuzuji. Ale díky facebooku sem objevil spoustu starých známých, na který už jinej kontakt nemám a hnedko mám víc možností, koho si s sebou vzít k pivu :-) Pravda, projevilo se to i na mojí peněžence, ale to nevadí.
Nevěř světlu v očích ženy, neb to jen slunce svítí přes dutou hlavu.
23:32
hakim: hehe
hakim
podobna vec se mi stala,ale ohledne prace .. nastesti mi hned cvaklo ze mam za kamarada nejvyssiho sefa a tak sem to hned smazal
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
10:18
^Benny: Facebook je typický příklad do
silhouette
Facebook je typický příklad dobré myšlenky předhozené tupému stádu.
21:33
Leinad: Re: Facebook je typický příklad...
silhouette
Myslíš tupému stádu adminů a moderátorů (kteří nereagují na reportování spamu/skupin použitých jako stránky/stránek použitých jako skupiny/...) nebo tupému stádu střízlivých zadavatelů reklam?
Come shall ten well bload? Ten well bload shall when blaight yatchman.
07:28
nakopnuta_sova: Re: Facebook je typický příklad
nakopnuta_sova
S tupými adminy souhlasím. Kdysi jsem reportoval příspěvek jakési cikánky (anebo geniálního trolla), kdy tato /držme se toho, jako kdo vystupovala/ řvala něco ve smyslu "smrt všem bílým mrdkám, chcípněte, kéž by vás migranti pomlátili!", atd a co slovo to hrubka. Nahlásil jsem to a přišla mi odpověď, že příspěvek nebyl vyhodnocen jako závadný. Tak to by mě zajímalo, co už závadné je.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:43
HonzaRez: Dobře
silhouette
mu tak, flákač a ještě FB positive...

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2101 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 29 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 71 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 89 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.