Detail hlášky #42720

<domča> Jasne,pak ti písnu na FB
<senninha> Asi tě zklamu, ale facebok nemam, rozhodl sem se že to budu bojkokotovat ;-)
<domča> To jako fakt?
<senninha> jj na tyhle hračičky už sem trochu starej
<domča> No,stejnak to dlouho nevydrzis,uvidis ;)
...po 8.hodinách...
<pítr> Čus, jdeš dneska na tu kalbu?
<senninha> Jakou kalbu?
<pítr> Martin má narozky, máš to už měsíc na FB
<senninha> Já nemám facebook!!
...po 39.hodinách...
<???> Ahoj
<senninha> Zdar
<senninha> My se známe?
<???> jasně, jsem kuba
<senninha> ehm?
<senninha> kdes vzal tohle icq?
<???> máš ho přece na facebooku
<senninha> ...
<senninha> JÁ NEMÁM FACEBOOOOOOK!!!!!!!!

Informace o hlášce

Datum přidání: 29. 1. 2010
Kategorie: Hlášky
Autor: Senninha (4 hlášky)
Hlasování: kuras, Sargon, Deefik, cooly, Harys, Wauder, luciferrus, ubozak, Sally, Kanour, LisaX14, Tolsimir, najtrou, aalfred, Wimpo, w3m, SkyHaven, Jarmil, fabiocz, Acorp, tomcoko, jamadafaka, wraX, wegas, Petra51, sendvo, chudst, shitcool, Finer5950, WhiteDragon, MaLdA, mickelangello, Sobosss, Danik02, zukato, Mysteriouss, Urubaen, corwin_x, fernet, Jerricque, Lucius007, Moskva, ninny, saft, PIL, NINX, Lemra, SOAD, Jana, -TooM-, JP, pali6, czHONAN, Sheppy, KaseO, |x_xXx_|, oOJoKeROo, LordUfo, GH0ST, skeblik, wary, incucu, Shou, dwander, Nevermore, Pepi13, cezeta, AMD, riwy, CZ_StRider, blueW200, tomikdvorak, eriny, popik34, Dexter, Amzi-Izma, DMDave92, abouttabs, Orlan, ruslandsm, Denebola, czKarlos, DragoonX, kecal_op, Cassidy, Traitor, Slay, zzuzu, vexta, Mysharr, Michkov, Los, lerra, MiSchelle, smoulinka, Svorrok, Danny991, GICaesar, Fatal1t, Ondruch, dorry, Lamateam, Reiki, DeadLine, McBobr, Tikov, Punkenstein, ciakval, Asriel, Euriass, soony20, bosorka, Anup, Mirator, Snake, srobka, DARTHPraetorian, peanutka, Haja024, Witek, Severina, p858, Morv, zzuzi, zulik, Gego, Kelt, jfk, soustruh, chylex, Frigi, Matesss, Thea, Dee69, Failrue, gillan, Lurker, rendlik, DMRaper, Gasert, Montechito, If-if, Radek9, herodes555, dddddaviddddd, kojak, anela, Dexx, Metodej, Marcus7, KaMilka, Hanach80, Highlander, spiderpig, Crapp, ladys91, Marty008cz, Lothaire, Mishar, jogino, vinczenzo, tommander, bkbosorka1, statan, TomEF, zelvak, Hamagen, Skoll, vasek004, Liman, Eriq, Ejmin, freferg, hinogary, ScH0ll_kIll3r, Viviana, Sejsel, evee, Bety888, Michi, edgar_allan, Mart-Ule, Einhasad, mdonaat, Inf1n1tyy, Apophis, beeeee, staccey, WellBloud89, Katand, Komunard, Jumbo, KeeperX, Ermanaricus, Finarfin, kodl1, Danad, Kapitan, fraktik, Lorandel, Bumerank, ric4rd, Foxtrot, despy, nitram1234, barney33, Kwisatz_Haderach, Zelvi, Annacerv, Elgurth 754 pro a Mungo, 3Run, love--sucks, Renee, Leblanc, blow, Nausike, Zilin, Gorkil_the_goblin_king, Groove, hasys, zlometla, snake2323, Danol, Derfight, alaqella, agrimonia_eupatoria, Vincent, B-ree-m, Hammer, Pestr, Skay, Lineman, Mackie, Imzadi, zakolu, PatchmaN, Herda, fifik87, lilo, domvala, Wery, zax52, klida, queeny31, Tinnarr, Laire, qwertzuio, millcEK, teye, yannush, jursmi, Eveni, JerichoBM, Lugi, Maty991, tristaver, achyles, Nyan, mike2406, Winters, aewin_cz, freaky_tomato, repley, Shaya, ScOrPiOn9, Moneta, fatalixi, Lida79, crooty, hasahm, albona, BMJackal, teerinka7, kbtmichal, JarousFCB, speedy89, lentiilka, Lei, Meer, Slide, Sed, Dx, tik-tak-cz, SmallMongoose, Stevecek, ScrappyCoco, smrduty_kojot, Sha-a-kaa, Suril, MistrBuBak, jurda, PavlinII, HateMePls, YDraigGoch, calexman, tomzi, pavelnop, DanDan, kapriiik, Altair, Aelin, Jakuje, FrenkyB, bradl3y, matrix17, BooBee, vaevictis, killercat, Deianeira, Banan, janson, Kethryn, Rimmoncze, Komaar, Hombre, Trigger, Metis, Blanium, Niah, oprs, noonick, Stickman, MessY, grandimir, TidO, codex, CindyChambell, psychous3, piol, Toblakai, Coolak, CarpeNoctem, Krokodyl, zgrossl
518 proti
V oblíbených: Ahsoka, sheppard21, Denebola, DragoonX, Radek9, Crapp 6 uživatelů
Oblíbenost: 56,55 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

16:40
nonamer: unika mi neco??
silhouette
Prosim o vysvetleni..
16:56
Lyachtu: Re: unika mi neco??
silhouette
No...dle mého senninha asi nemá facebook.
17:40
kalmar: Re: unika mi neco??
silhouette
asi lépe řečeno už ho nemá. evidentně se tam jednou regnul a lidi ho s tim teď furt otravujou... já se tam taky regnul, taky sem tam od tý doby nebyl, ale naštěstí mě nikdo neotravuje :)
22:49
WaRi: Re: unika mi neco??
WaRi
Tady jde nejspíš o to, že mu účet vytvořil někdo jinej.
Nikdy se nehádej s blbcem. Stáhne tě na svoji úroveň a umlátí tě zkušenostmi.
08:23
hakim: Re: unika mi neco??
hakim
jj presne tak, znam spoustu takovych lidi co jim nekdo vytvoril ucet za ne :-D
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
21:48
nakopnuta_sova: Re: unika mi neco??
nakopnuta_sova
Přesně. Udají tam všechno, co o tobě vědí a jsi v řiti, nedosáhneš ani zrušení, protože FB ti neuvěří, že to je účet na tebe a přitom jsi ho nevytvořil ty, to svině kamarád...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:35
Celer: +
Celer
+ Za bojkotování facebooku
lamer+facebook = fail
12:04
Kosec: Re: +
silhouette
Mne sa páči ako "príhodne" to nenazval bojkotovanie, ale bojKOKOTovanie :) Podla mňa to celkom sedí :D
22:16
Moral3z: Re: +
Moral3z
taky ho nemam a ziju :)
Některým lidem nepatří do ruky kalkulačka, natož pak zařízení s operačním systémem...
18:11
gillan: Re: +
gillan
A ja ho mam a taky ziju :)
Lots of people talk and few of them know ... 
19:14
donny: plus za upozornění na zneužite
donny
plus za upozornění na zneužitelnost facebooku falešnými účty!!!
Viz není zkratka, je to rozkazovací způsob slovesa vidět. Holt = inu, hold = poklona.
21:37
MartinezZ: Nechápu. když nechce registrac
MartinezZ
Nechápu. když nechce registraci na Facebooku a už ji provedl, tak ať si zruší účet. Evidentně je to ale spíše blb, co si ani neumí nastavit soukromí na kontaktní informace a je děsně "COOL", že "nemá" Facebook. (-)
23:01
Intri: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Nemít rád Facebook podle mě není otázka coolovosti ( alespoň z mého pohledu ne ), to je prostě jenom přirozená reakce na to, jak hrozně cool je ho mít. Když ze všech stran lítají otázky, jestli jsem na Facebooku, jestli jsem to už aspoň zkusil, že nevím, o co přicházím, když tam nejsem atd., to fakt začne lézt na nervy.
10:40
Foo_Fighter: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Čo je vlastne také zlé na Facebooku?
In Z. we trust
10:42
Intri: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Když pominu, že v něm nevidím žádný smysl, tak hlavně to, jak o něm slyším v jednom kuse. Prostě už je otravný.
14:34
stranger: Re: Nechápu. když nechce registr...
stranger
Tak ty seš můj člověk. Vidím to úplně stejně. Jinak citaci plus, už proto, aby ti moulové, co na FB hulákají, jak je super, viděli, jak hrozně super není.
Už mám starý skin :)
20:31
Nilgiri: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Podle mě je 99% lidí bez facebooku hrdých právě na to, že ho nemají a i když si to třeba sami nepřiznají, tak se tím rádi chlubí a to bývá jedinej důvod, proč ho vlastně nemají. Podle mě se dá profil na facebooku přirovnat třeba k mobilu. Jasně, že se bez něho dá žít, dřív to tak dělali všichni, ale je to určitý zjednodušení domluvy (při pořádání hospody), dá se tam pokecat s kámošema, atd. Ne každej si tam musí dělat trapný kvízy a přidávat se do každé skupiny. Dá se říct, že to může ulehčit hodně věcí a většina lidí bez facebooku jsou u mě pokrytci, kteří zkrátka nejsou jako ostatní, a nebudou si tam zakládat profil jenom proto, že ho všichni mají a přitom je ani nenapadne, že to taky může být k něčemu dobrý. Jinak k citaci: docela ujde ;-)
00:54
Intri: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
A to mě zase přijde, že FB využívají hlavně exhibicionisti, kteří musí všem ukázat, co zrovna dělají, jak se zrovna cítí, jak vypadali na poslední pitce apod.:-)

Já jsem asi prostě jenom z těch lidí, kteří pro Facebook nemají využití, což by bylo samozřejmě v pohodě, kdyby o něm neslyšeli každý jeden den. Takhle je to prostě aplikace, která tě nijak nezajímá a nemá ti co nabídnout, ale furt ti ji každý vnucuje, furt se tě na ni někdo ptá, furt tě považují za divného, když na FB nejsi. To potom člověku začne jít na nervy a je rád za každou chvíli, kdy o nějakém Facebooku neslyší.
01:14
BlastFX: Re: Nechápu. když nechce registr...
BlastFX
Vidím to úplně stejně a nemohu si pomoci, ale ten popis mi naprosot dokonale sedí i na linux - mě osobně nemá co nabídnout (co bych potřeboval a na windows to nemám), ba právě naopak postrádá některé funkce, které jsou pro mě důležité, tak ho prostě nepoužívám, ale každou chvíli mi nějaký imbecil nadává do "woknařů" a snaží se mě přesvědčit, že bez linuxu nemohu žít...
I believe in power of Windows Vista.
20:02
Denwerko: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Tak na to kašli... každý nech používa to čo mu sedí najlepšie... btw, dont feed the troll :D
23:58
BlastFX: Re: Nechápu. když nechce registr...
BlastFX
Přesně to jsem se tím snažil říct - každý ať si používá co chce, ale ať mi nikdo nenutí něco, co nechci (což se mi bohužel stává jak s FB, tak s linuxem)!
I believe in power of Windows Vista.
20:20
Suril: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Já souhlasím s Nilgiri. Účet na facebooku mám (mimochodem, mě osobně třeba vytáčí, když lidi řeknou že "mají facebool", ale to je zase trochu na jinou diskusi) a za celou dobu co jej mám (od letních prázdnin) jsem si nenapsal jediný status, v profilové fotce mám jeden z výsledků hledání obrázků na googlu na klíčová slova "something strange" a naprosto mi to tak vyhovuje. => Nepotřebuju na všechny vypláznout co si zrovna myslím a cítím apod. Pozvánky do skupin automaticky ignoruju a zkrátka chovám se, řekl bych, velmi "nefaceboocovsky" co se obecného mínění těch, kteří tam účet nemají týče.
Jsem tam registrovaný pro ulehčenou komunikaci a hraju poker.
Tož tak. Zkrátka si nemyslím, že je to úplně tak jak říkáš :)
Everyones nightmares are going to happen
09:22
zax52: Re: Nechápu. když nechce registr...
zax52
stejně nevidim důvod si zakládat účet na facebooku. Ke komunikaci používám icq a mobil. Co je efektivnější?
Facebook nepotřebuju ani ke sdílení galerií, můžu si jí prohlídnout pokud mi jí člověk pošle a povolí přístup.. mám spoustu argumentů, proč nepoužívat facebook a je jich pro mě osobně (!) víc, než argumentů pro.
mimochodem česká doména fejsbuk.cz je jeden z argumentů proti :D
15:50
nitram1234: Re: Nechápu. když nechce registr...
nitram1234
někteří mají i zahraniční kamarády, se kterými chtějí zůstat v kontaktu. Zahraničí, snad kromě Německa, neuznává icq, takže je facebook v podstatě jediný tmelící prvek - nemusím mít miliony různých účtů všudemožně, ale stačí mi jeden login a jedno heslo k tomu, abych si mohl pokecat s kamarádama na druhé straně Země.
BAZINGA!
11:58
Michi: Re: Nechápu. když nechce registr...
Michi
gmail + gtalk
Hey! Bite my shiny metal ass!
21:18
Altair: Re: Nechápu. když nechce registr...
Altair
neházej všechny do jednoho pytle.
Hy, Погоди !
02:01
Intri: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
To bych si nedovolil, však jsem napsal "hlavně", ne "jenom".:-)
10:59
Kolikokoli: Re: Nechápu. když nechce registr...
Kolikokoli
Kdysi jsem se na FB zaregistrovala. Hlavně proto, že jsme se mohli s kámošema domlouvat "co, kdy, kde". Ale teď už o FB ani nezavadím - každej den milion žádostí o vstup do nějakých trapných skupin bych ještě vydržela, ale to, že na zdi (nebo jak se to jmenuje) posílají všichni vzkazy jen dvou typů - holky: "jsem tak smutněnká, achichich...miláššššek mě opustil... život je tak krutej!!" a kluci: "a pak pudem chlastat tam a tam...no včera jsem se ale zblil" (+ fotky poblité místnosti), tak to už vážně nepřekousnu...
You can't take the sky from me... // R.I.P. Z. The Force will be with you, always...
16:01
RisQ: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
to co je na Walle zalezi od toho, koho mas vo friendoch
16:03
morgoth47: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Akych mas friendov, take posty na walle... Ked su tvoji znami kopa emo zenskych a ozranov, tak sa necuduj.
19:18
BerendeBracy: Re: Nechápu. když nechce registr...
BerendeBracy
Říká se zeď (múr) a přítel/kamarád (priatel). Pokud chceš používat anglická slova, pak v anglických souvětích. A pro toho nad tebou to platí taky.
Milovat se se ženou...
20:00
Kolikokoli: Re: Nechápu. když nechce registr...
Kolikokoli
No, právě. S snad ani žádnou emařku/emaře nebo tak neznám. Ty zprávy jsou z 99% od spolužaček - ve škole veselé atd. a pak píšou, jak ten svět nesnéší atd... No, už jsem tam stejně dlouho nebyla, takže to je fuk..
You can't take the sky from me... // R.I.P. Z. The Force will be with you, always...
13:41
nakopnuta_sova: Re: Nechápu. když nechce registr...
nakopnuta_sova
U takových si myslím "když nesnášíš svět, proč na něm jsi? Stačí kus provazu a je to" - a je mi jasné, jak by čuměly, kdybych jim to řekl na férovku. Emo pózičky, to by jim šlo, protože je to zřejmě kchůl a in...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:26
ESESEL: Re: Nechápu. když nechce registr...
ESESEL
A já bych řekl, že má každý plné právo nesnášet svět, protože se ho nikdo neptal, jestli na něj chce. Nikdo mu před narozením nepustil dvouminutový trailer, aby se mohl informovaně rozhodnout. Neobjevilo se žádné vyskakovací okno s otázkou: "Jste si opravdu jistí, že do toho chcete jít?" A navíc, kdo zaručí, že to smrt skutečně vyřeší?
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:42
nakopnuta_sova: Re: Nechápu. když nechce registr...
nakopnuta_sova
To ovšem nevylučuje to, že "pokud nesnášíš svět, nikdo tě nenutí na něm být".

Ať si to hodí nebo se jinak zapleští a je to :-) Tedy, máš pravdu, že nevíme, jestli "a je to", ale tak zkusit to může. Dokud to nezkusí, nepozná.

Takže - kdo nesnášíte svět a neskutečně vás to tu štve, nedělejte pižly pižly, nehrajte si na emáčky, zapleštěte se rovnou... proč vůbec jste někde, kde to "fakt ale nesnášíte"? ;-)
Třeba ta další možnost, co nastane, bude lepší.
A třeba taky ne, ale dokud to nezkusíte, nepoznáte ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:03
ESESEL: Re: Nechápu. když nechce registr...
ESESEL
Takže na práci si lidé také nesmí stěžovat? :-)

Nevím, lidé tu mohou tvrdnout z různých důvodů. Mohou cítit morální povinnost nejdřív zabezpečit rodiče ve stáří, než se odstřelí, může je to začít srát v průběhu, ale furt chtějí aspoň počkat, než se o sebe jejich dítě bude moci plně starat samo,... A fakt mi nepřijde, že by tací měli povinnost být z toho nějak happy. Jako je mi jasné, že to nejspíš není případ většiny na fejsbůk postujících puberťaček, ale s těmi já jsem holt nikdy nesetkal, tedy mě nechávají docela chladným... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
23:28
nakopnuta_sova: Re: Nechápu. když nechce registr...
nakopnuta_sova
Ať si stěžujou... taky jsem si stěžoval, ale jen krátce. Pak jsem s tím seknul.
Nebudu přece někde, kde mě to nejen že nebaví, ale ba přímo s..., no ne? ;-)

Rodinu neživím, jsem (víceméně) spokojeně sám, tak proč bejt v práci, kde bejt nechci? Kor za tu almužnu, co dávali (kdybych chtěl účet bez poplatků v bance typu GE, která tuto možnost nabízí, pokud ti tam chodí měsíčně aspoň patnáct tisíc, nedosáhl bych na to, byť těsně, ale tolik k výplatě)... chvíli jsem pyskoval a pak dal výpověď.

A se životem a "tímhle světem" je to totéž. Pokud to tu tak strašně nesnáším, kdo mě tu nutí bejt? ;-)

Možná povinnost zabezpečit rodiče, jak říkáš, to dejme tomu. Ale sám sis taky odpověděl, že tohle nebude u 99 % emáků, kteří "nesnáší tenhle svět" ten problém :-)

Uznávám, že věřící s tím můžou mít problém, za sebevraždu se končí v pekle, ale to by mi bylo ve chvíli, kdy bych si to fakt chtěl hodit, na 99 % taky fuk... a koneckonců otec říkal, že měl v práci kolegu s vystudovanou teologickou fakultou a ten se taky zasebevraždil, takže ho evidentně to, že skončí v peklíčku, neodradilo...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:51
ESESEL: Re: Nechápu. když nechce registr...
ESESEL
No jo, to se Ti to mluví, když si můžeš najít jinou práci a tak... Ale kdyby byly jen dvě možnosti - zůstat v práci, kterou nesnášíš, nebo nemít žádnou - jsi si jistý, že bys mluvil stejně odvážně? Mně třeba obě ty možnosti přijdou silně na hovno, takže i když bych samozřejmě zvolil tu méně špatnou, rozhodně by mi nepřišlo, že bych s tím měl být nějak spokojený...

Tak vystudovaná teologická fakulta taky nutně neimplikuje, že je člověk věřící či jakkoliv jinak spirituální. Koneckonců, sám mám za sebou jeden předmět na HTF. A kdybych měl čas, byl bych si jich tam dal víc... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:21
nakopnuta_sova: Re: Nechápu. když nechce registr...
nakopnuta_sova
Jinou práci si najít můžu a taky hledám.
Takže "zůstat v práci, kterou nesnáším, nebo nemít žádnou" už jsem nedávno vyřešil - sekl jsem s tou prací, která mě krkala.
Ale pravda je, že mně se to mluví, když žiju sám, rodinu neživím a i když podpora není nic moc, vyjít s tím dokážu relativně v pohodě, i na to občasné točené zbyde.
Dlouhodobě by to nešlo, to je jasné, ale krátkodobě... proč ne. Kor když v té konkrétní práci se to nedalo.

A vystudovaná teologická neimplikuje, že je člověk věřící - no to nutně nemusí, ale už třeba u titulu ThLic. píšou, že v některých případech je jeho udělení spojeno s vyznáním víry - takže dotyčný buď věřící být musí anebo při vyznání víry lže :-)
Ovšem je pravda, že teologie se dá vystudovat i "jenom" s titulem Mgr., k ThLic je potřeba krom vyznání víry taky rígo a to už není povinné.

Takže máš svým způsobem pravdu, že k vystudování bohoslovecké fakulty nemusí být člověk věřící, ale to bychom se pak dostali k tomu, proč tam sakra leze, když nevěří? Jen aby mohl studovat a trošku tím odložit nástup do zaměstnání?
Inu i to je možné :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:01
ESESEL: Re: Nechápu. když nechce registr...
ESESEL
No právě. Jenže sebevražda není úplně o tom, že si půjdeš najít jiný svět, v němž budeš moci žít. Sebevražda je spíš jako prohlásit, že Tě ta práce tak moc irituje, že budeš raději bezďák, ukrást všechny papíry z tiskárny, aby ses měl v noci čím přikrýt, a jít se zabydlet někam do parku... :-)

Hele, mně třeba religionistika přijde zajímavá a klidně bych se jí zabýval. Jen v tom nejsou prachy. Se podívej na webovky, co všechno se tam dá studovat. To zdaleka není jen o víře...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
23:44
Casial: Re: Nechápu. když nechce registr...
Casial
+1
17:51
BC: Re: Nechápu. když nechce registr...
BC
ja jsem si oblibil cudlik "Hide from News feed" a jsem spokojen :)
Learning to ignore things is one of the great ways to inner peace.
21:19
Altair: Re: Nechápu. když nechce registr...
Altair
přesně proto mám facebook...líp bych to neřekl :)
Hy, Погоди !
11:19
qaculda: Re: Nechápu. když nechce registr...
qaculda
Taky nemám facebook, ale navzdory tomu mi chodí různé pozvánky. Takže přestože jsem na facebooku nikdy nebyl, zná moje celé jméno, email i lidi, se kterými se znám.
To je to zlé na facebooku. Pokud se chce někdo dobrovolně obnažit, budiž mu to dopřáno, je to hlupák. Ale facebook zasahuje i do soukromí lidí, kteří "nemají facebook".
My hovercraft is full of eels.
12:06
TRSX: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Přesně o tomhle podle mého je ten příspěvek (+)
17:47
vojta[m]: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Toto mě taky štve. A nechápu, jak mě to může nabídnout lidi, který fakt znám,ale kteří spolu rozhodně nemají nic společnýho... Ještě že tam je dole Unsubscribe :)
13:43
nakopnuta_sova: Re: Nechápu. když nechce registr...
nakopnuta_sova
Protože FB má, nebo aspoň měl, takovou výtečnou "vychytávku", že ti "pomůže najít tvé kamarády, co mají účet na FB" - zadej jejich mail a jméno a FB projede databázi, jestli tam jsou... a i když tam nebudeš, už mají tvůj mail a už můžou opruzovat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:45
nakopnuta_sova
To zasahuje. Už třeba všude možně rozlezlá "lajkovací" tlačítka člověka nehorázně sledují. Pokud bych byl přihlášen na FB, FB dle těch tlačítek pozná, na jakých stránkách se pohybuju a může mi podle toho posílat reklamu.
A i kdybych na FB přihlášen nebyl, FB sleduje pomocí těch tlačítek pohyb aspoň podle IP. Neví sice, že to jsem jmenovitě já, ale o mém pohybu ví... zlaté tohle blokující doplňky.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:59
dvojplisen: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
To, že postovat na židovskou stránku osobní informace je o tlamu...
....a svět pohltila plíseň
14:03
Raph: Re: Nechápu. když nechce registr...
Raph
problém je, že svůj vztek a nenávist ventiluješ špatným směrem. Facebook je pouze špatně naprogramovaná aplikace, která nemůže za to, že ji využívají blbci, kteří musí mít 500 přátel a být v 1000 skupinách, a že je stále hojněji používána jako prostředek ke scamu, spamu a phishingu. Hate people, not application.

A že nevidíš v něm žádný smysl? Mě osobně alespoň dává to, že si můžu "pokecat" i s kamarády, se kterýma se poslední dobou moc nevidím, navíc se lehce organizují akce, šíří obrázky a informace. (šíření přes icq nebo mail mi moc efektivní nepřijde)
17:06
oudy: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Asi tak :) FB využívám pouze k občasnému chatování s někym a dále k tomu že mi tam chodí pozvánky na různé akce a je tam možnost nahrát hodně fotek z nějakých sešlostí:)
Bohužel na FB už zase roste dmnce typu : XXX se přidal ke skupině "Čum na tu kundu" a podobný skupinky který zakládaj 14ti letý no brain :)
12:08
TRSX: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Možná. Já to pochopila trochu jinak. Jako že senninha Facebook nemá založený a že všichni mu cpou jak jsou COOL že mají Facebook :-)
13:45
Dan: Re: Nechápu. když nechce registr...
Dan
Nikdy jsem od nikoho neslyšel vytahování, že má facebook. Ale přesvědčení o vlastní nadřazenosti, že facebook nemám, je docela časté.
16:41
fatman: Re: Nechápu. když nechce registr...
fatman
+1
20:56
Eldee: Re: Nechápu. když nechce registr...
Eldee
+ komentáři. Jinak sám mám Facebook , už ani nevím proč , ale nepřidávám se do skupin , v přátelích mám jen nejbližší ,na profilu jen jméno a co se mi nelíbí , to ignoruju. Je fakt , že u mnoha akcí jsem si mohl zjistit , kdo všechno a v jakém počtu se dostaví , takže úkol organizéru to plní ...
The body may heal , the mind is not always so resilient ...
01:16
Bender250: Re: Nechápu. když nechce registr...
Bender250
Jsem na tom s FB asi stejně, až na to, že jsem byl donucen si ho založit. jen kvůli 2 kolektivům lidí, kteří nechtějí využívat jiný hromadný dorozumívací médium. Ale co mě překvapilo, že ni na FB moc nekomunikují :D.
Jinak ještě jsem se neregl do žádné skupiny (až na 2, který jsem zakládal) a ani nespouštím aplikace.
Welcome to the world of tomorrow
09:11
katt: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Nechtěl jsem se vměšovat, ale bohužel tento výblitek mi nedovolil zůstat stranou. Už prostě pochop Ty a Tobě podobní, že na světě neběhají jen 2 typy lidí "mám a normálně používám FB" a "nenávidím FB". V první řadě pomineme pitomce typu "FB status: jdu se vysrat", "co je to soukromí?" a naproti tomu "antiFB". Pak jsou tu lidi, co si tam sjednávají akce a pak je spousta lidí, kteří již mají léta svoje zavedený komunikační kanály a FB jim prostě nemá co nabídnout. Troufám si však tvrdit, že vlivem marketingu FB, který rozhodně nevrhá pěkné světlo (vlezlá reklama, příliš vysoká koncentrace "FB status: jdu se vysrat" atd.) spousta těch laxních uprostřed má tendence spadnout k nejbližšímu extrému, protože jsou prostě všemožně obtěžováni. Přirovnání BlastFX s Linuxem je myslím velmi trefné.
Katt
02:30
kaish: Re: Nechápu. když nechce registr...
kaish
nevim jak jsi z jeho příspěvku vydedukoval, že pro něj existují jen 2 typy lidí..
v pekle si čtou odmítnuté citace..
09:49
katt: Re: Nechápu. když nechce registr...
silhouette
Pravda, když to čtu znova, tak už tam vlastně vidím jen jeden typ lidí. Ti nadřazení co nemají facebook. O ostatních vlastně nikdy nikdo neslyšel.
Katt
14:01
LosCatmanos: Re: Nechápu. když nechce registr...
LosCatmanos
+
RIP Zidane
12:03
Michi: Re: Nechápu. když nechce registr...
Michi
to je ako.. nikdy som od nikoho nepocul vytahovat sa ze je slaby / sprosty. ale presvedcenie o vlastnej nadradenosti ze som silny / inteligentny je docela caste
Hey! Bite my shiny metal ass!
22:04
heiselpapier: Hehe :)
silhouette
Takhle to je, pokud se člověk dobrovolně nevydá do spárů Facebooku, založí mu účet někdo jiný a to je teprv trest :D
23:21
nesro: fb
nesro
ona nemá facebook. facebook má jí!
15:36
radovan: Re: fb
silhouette
ona?
15:55
sanzon: FB
silhouette
Ja mam na facebooku vymyslene meno a hraju tam rybičky.
16:43
silhouette
Dlouhou dobu jsem byl hrdý taky na to, že ho nemám, ale asi před rokem jsem se nechal zlákat. Musím říct, že mě to chytlo a ze začátku to bylo dobré...od to doby co ho má každá 13 letá čuba, která je přidaná ve 2000 skupinách a má 500 přátel, dělá si 200 testů a anket denně a já mám takovýma kokotinama zasranou hlavní stránku, je pro mě FB stejná hovadina jako lide.cz a jiné sračky....
18:11
nk8215: Re:
silhouette
Viz post od uživatele morgoth47 (http://lamer.cz/quotes/show/42720#comment_119603).
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
09:52
Buglos: Re: Re:
silhouette
Neni to pravda, ono tam píšu aj priatelia priateľov a priatelia priateľov priateľov... Takže ak priateľ tvojho priateľa má priateľa nejakého magora čo má 500 priateľov, tak máš spamu docela dosť
Death to the grammar nazzi!
17:19
Madmistress: Nedelejte z toho konspiraci
silhouette
Co to je za diskuzi? :D, FB neni matrix proboha... Nemuze "jen tak" znat vase jmeno a pratele. Jak vam muzou chodit pozvanky do skupin, kdyz nemate facebook? Kam vam muzou chodit, kdyz na facebook musite vyplnit e-mail?

Jinak problem toho, jestli lidi spamujou, nebo pisou debilni statusy je problem vsech komunikacnich siti, jestli vam to vadi, tak se do nich neregistrujte, nebo si tam dejte jen neotravny pratele.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
18:12
nk8215: Re: Nedelejte z toho konspiraci
silhouette
+1
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
19:14
ursus: Re: Nedelejte z toho konspiraci
silhouette
+2
Jde do toho? To oslavíme! Nejspíš bouchnu flašku kyanidu!
20:39
antareus: Re: Nedelejte z toho konspiraci
antareus
-3
11:32
shame: Re: Nedelejte z toho konspiraci
silhouette
no hle me chodi pozvanky na mail tak jednou az 2x tejdne...
23:24
Liger: Re: Nedelejte z toho konspiraci
Liger
Nevím jestli je facebook Matrix nebo ne, každopádně mi došlo několik mailů s pozvánkou na facebook, jakože od jednoho kámoše. Když jsem se ho na to pak ptal, tak říkal, že vůbec o ničem neví, a že rozhodně mě žádnou pozvánku neposílal a můj mail taky nikde nepsal. Tak mě to vysvětlete. Ještě, že tam byl odkaz, kde se dalo to zasílání mailů zrušit.
Liger := Lama + Tiger; Informace pro alergiky: Příspěvek může obsahovat stopy ironie, sarkasmu a jiných forem humoru.
11:05
antareus: Re: Nedelejte z toho konspiraci
antareus
Everybody lies.
00:50
insaina: Re: Nedelejte z toho konspiraci
insaina
ono nováčci na FB mají problém ten, že FB jim nabídne, že pozve jejich přátele, oni to odkliknou, bo si myslí, že jim to vyplivne nějaký formulář, kde si vypíšou, koho chtějí pozvat, ale ono jim to prostě vyžere adresář e-mailu a automaticky rozešle pozvánky, ani neví jak...
osobně FB mám a teď už jsem s ním celkem spokojená - už jsem vychytala, co schovat, a už skoro nemám problém (až na pochybné aplikace, co mi něco cpou na zeď, ale tak máme chytrá tlačítka "skrýt příspěvek", "skrýt autora", "ignorovat aplikaci")
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
20:34
userg89631: Blah blah blah
silhouette
Citaci plus za ony individua žijící s přesvědčením, že fejsbůk má každý a tudíž pokud je třeba dotyčnému něco důležitého oznámit, je fejsbůk jediná možná cesta.

Failbook je pro blbečky, enter.
12:36
Foo_Fighter: Re: Blah blah blah
silhouette
Jee, ty si tak krásne obmedzený človek :)
In Z. we trust
23:01
nakopnuta_sova: Re: Blah blah blah
nakopnuta_sova
Jenže takových je... taky jsem se s nimi setkal. Přestali chodit na ICQ a když jsem bručel, jak je mám sehnat, tak "na fejsbůku jsem pořád" - "a to si kvůli tobě mám zakládat účet?" - "TY NEMÁŠ FACEBOOK????????????"... co pak s takovými...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:44
Kubush: som jediný kto tu citáciu poch
silhouette
som jediný kto tu citáciu pochopil ako "tažký je život bez FB" ?
ved na začiatku citácie mu domča povie "No,stejnak to dlouho nevydrzis,uvidis " a potom sa mu len kopia problémy kôli tomu, že nemá FB (nevie o párty, otravujú ho cudzí ludia...)
21:20
silhouette
+ za bojkotovani facebooku!! take to vidim tak ze mu ho nekdo zalozil proti jeho vuli.. facebook je proste sracka! a nebyt pozvany na party kvuli tomu ze nema facebook, na takovou party bych ani nesel.. a ty cizi lidi h otravujou prave kvuli facebooku. "NE" facebooku!!!
21:33
woski: Re: +
silhouette
sam by som to nepovedal lepsie, vyjadril si to presne :)
22:03
nk8215: Re: +
silhouette
http://lamer.cz/quotes/show/42720#comment_119357 , enter.
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
22:38
silhouette
Upřímě mě to celou dobu spíš připadá jako kdyby lidi se kterýma si ta osoba psala spíš brali facebook jako takovou samozřejmost, že je ani nepapadlo, že by ho někdo nemohl mít.
Jinakco co se týká problematiky facebooku, tak jaký si to uděláš takový to máš. Když se ti nelíbí, že ti někdo spamuje na zeď, tak si ho oddělej z kamarádů a měj tam jen ty, které potřebuješ. Díky facebooku jsem získal kontakty na některé spolužáky ze základky a střední, které bych asi jen tak jinde těžko sháněl...
A že je to módní věc? No a co? Pokrytec je stejný ten kdo má facebook kvůli tomu, že je to in, stejně jako ten kdo ho nemá kvůli tomu, že je to in...
22:38
listerdave
To jsem rád, že čím dál víc lidí bojkotuje tu kravinu. Dokonce jsem narazil na web vystupující proti FB - http://antifacebook.wz.cz

Lidé bez mozku ještě nevymřeli...
00:18
silhouette
Mne to teda moc vtipne ani poucne nepripada... A ta diskuze o FB... :-/
01:00
IvcaKoudy: tak a dost, teď sem každej bud
IvcaKoudy
tak a dost, teď sem každej bude cpát "citace" s "knižnímxichtem", copak přijde potom? Tak šup vy nemocní postovači, co sem musíte hodit aspoň deset rozhovorů za den, co nastolíte za novou modu? Abych se na to připravila
Paní Schrödingerová vyčítá svému manželovi: "Prosimtě, co jsi vyváděl s tím lamerem, vždyť je napůl mrtvý!"
17:46
Eriq: Re: tak a dost, teď sem každej b...
Eriq
Citace o FB už tu lidi cpou drahnou dobu, z mého pohledu už se jedná o dobře zavedený folklór, který pravidelně vyvolává u čtenářů lamera alergickou reakci - ostatně celá tahle diskuze je toho důkazem.
Co si o FB myslím já? Kdo má FB jen proto, aby byl cool, je hňup. Kdo nemá FB jen proto, aby byl cool, je hňup. Kdo si myslí, že všichni mají FB jen proto, aby byli cool, je hňup. Kdo si myslí, že všichni, co nemají FB, jej nemají proto, aby byli cool, je hňup. Všichni ostatní hňupi nejsou. :-P
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
12:41
Foo_Fighter: Re: tak a dost, teď sem každej b...
silhouette
+1
In Z. we trust
02:16
Mysteriouss: Re: tak a dost, teď sem každej b...
silhouette
+1
14:05
vasek004: Re: tak a dost, teď sem každej b...
vasek004
-2
a jsme opět na nule
Hi, I'm captain Jack Harkness. And who are you?
14:08
Araoth: Re: tak a dost, teď sem každej b...
Araoth
*2!

Počkat... to jsem tomu moc nepomohl...
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
14:16
YDraigGoch: Re: tak a dost, teď sem každej b...
YDraigGoch
Tak já to odstartuju znova - (2+4)*7
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
22:42
Eriq: Re: tak a dost, teď sem každej b...
Eriq
Hehe, dva roky staré vlákno. :-D Každopádně dík za matematickou podporu. ;-)
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
12:24
Michi: Re: tak a dost, teď sem každej b...
Michi
tak ked sa pri prispevkoch zobrazuje len cas a nie aj datum...
to aby som sa prescrolloval az hore ze kedy bola pridana citacia...
Hey! Bite my shiny metal ass!
09:51
arub: já jsem si také založil facebo
silhouette
já jsem si také založil facebook, ale s tím že tam budu mít jenom dobry kamoše s kterejma si mam co říct a pěkny kamošky, kterejm se budu divat na fokty :P. Bohužel se to časem zvrhlo.. začli si mě přidávat lidi se kterýma jsem třeba za celej život prohodil jednu větu, nebo lidi který nemusím.. ale nějak jsem na to sral a potvrzoval jsem... no a tedka mam kupu přátel, který vlastně ani neznám.. chodí mi kupa žádostí do zařazení do skupiny.. a ty keci co tam někteří lidi píšou mě taky berou, hrůza. No a taky to že tam nemůžu skoro nic napsat, protože to pak ví půlka města :D..
10:41
Atlantis: Re: já jsem si také založil face...
Atlantis
tak si je vyházej z přátel ne?
K tlačítkům plus a mínus navrhuji přidat také talčítko SMAZAT!
01:49
jerrx: Re: já jsem si také založil face...
jerrx
když to neumíš používat tak to nepoužívej nebo si nestěžuj. U statusů jde nastavit komu se mají zobrazovat a taky si můžeš nastavit čí novinky se ti budou zobrazovat tak kde je problém?
14:34
KOFi-chan
Osobní FB sice nemám, ale mám možnost ho zkoušet na firemním účtu, o který se starám a ničím mě to zvlášť nezaujalo.. Nápad i zpracování poměrně kvalitní, ovládání celkem příjemné a intuitivní, ale já dokážu bez problémů spokojeně žít, aniž bych se třeba několik dnů nepodíval na mobil, takže asi holt nejsem ta správná "attention whore", abych dokázal docenit kvality Facebooku :) Jako mnohem zajímavější mi připadá Twitter (možná právě kvůli jeho relativně nízké rozšířenosti v ČR)..
I did it for teh lulz!
21:17
Madmistress: Anti FB
silhouette
Zajimavy je, jak si vsichni stezujou na spam facebooku, ale pritom kazdej druhej blb se musi chlubit kdekoliv je diskuze o FB, jak ho nema a ne a ne a nepouziva.

Jestli jste tak cool a nestavite si na tom image, tak to necpete kdekoliv, kde je o tom zminka, ne? Bojovat proti spamu a zbytecnosti spamem je docela hovadina (narazim zejmena na komentare typu "Minus za facebook"). Jedna a ta sama diskuze je pod kazdou citaci kde to slovo zazni.
Občas večer dumám smutně o dobách, kdy do mě ťal metal v pravých podobách...
02:25
kaish: to je zajímavý
kaish
každej kdo nemá facebook ví přesně co tam chodí za lidi(idioti jak jinak), co se tam děje za zvěrstvo a fakt je nezajmá nějaká třináctka, která si tam vylívá srdíčko, blabla..
já tam chodim kvůli hrám a abych se mohla smát spolužákům ze základky.
v pekle si čtou odmítnuté citace..
09:48
Eduard: Na ptákoviny nemám čas
Eduard
Na ptákoviny typu FB a jiné "sociální sítě" nemám čas. Ony jsou totiž něco jako testy součástí pro MATRIX. Pokud tím nežijete, je to nanic. A já raději žiju v reálu. Není to nic víc, než pár spojených běžně používaných služeb na Netu. Kvůli jedné mé hoodně oblíbené kámošce jsem se regnul na NETLOG a dodnes jsem nezjistil nějakou výhodu. Já mám jako sociální síť Big brothera Google - část pošty, mapy, fotky, nějaké dokumenty (já vůl si stále myslím, že se může hodit mít v případě potřeby životopis dostupný i když jsem zapomněl flashku).
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
10:12
dOniiicek: Podle mě je to věc pro lidi, k
dOniiicek
Podle mě je to věc pro lidi, kteří se doma nudí a sedí u internetu a publikujou tam svoje nálady atd. Mě to nezaujalo, i když sem to tejden měl..
Grow up bitches :|
18:57
SGCZ: A hon na čarodějnice započal
silhouette
Já vás lidi opravdu nechápu. Kdo chce facebook ať ho má kdo ho nechce ať ho nemá ale proč ty skupiny lidí navážej do sebe to fakt nechápu???

Jinak pro vás co si myslíte že facebook je ďábel napojen na různé národní a nadnárodní organizace odkud krade vaše údaje a pak vám posílá pozvánky, tak vy se strašně pletete.
To co vám chodí mailem i přes to že FCB nemáte a nikdy jste neměli je jen pohopouhý spam který těží z oblíbenosti toho modrého ďábla a doufá v to že zrovna vy budete taková lama co uvěří že vám opravdu posílá něco FB a kliknete na to a pokud možná to všechno odsouhlasíte a vyplníte.
Tak a teď si mě klidně upalte.
12:32
Michi: Re: A hon na čarodějnice započal...
Michi
kto chce FB nech ho ma, nech sa s nim aj zadrhne, mne vadi, ze FB zbiera info aj o non-fb ludoch
Hey! Bite my shiny metal ass!
13:39
HonzaRez: Zabít,
silhouette
rozčvrtit, podpálit, prodat Paropupkovi. Prostě FB je MOR!
14:03
nk8215: Re: Zabít,
silhouette
fbsux potisící, kamera, akce...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:52
SGCZ: uááá.... eh pardon omlouvám se
silhouette
uááá.... eh pardon omlouvám se nějak mi vypadl tex.
Seržo můžem to sjet ještě jednou?
02:15
Mysteriouss: trefné
silhouette
kamarádi se nudili a naschvál mu FB založili .. dávám + :)
12:00
Terca: Já vám něco řeknu....FB je kravi...
silhouette
Já vám něco řeknu....FB je kravina..souhlasím,ale proč se zaobíráte tím, že vám to někdo nutí. Nneutí, jen vám dává návrh, je jen na vás jestli přijmete a založíte si facebook. Já si osobně myslím, že kdybych o někom řekla, že je to debil, tak mu to asi taky bude vadit. Tak nikoho neponižujte. Jestli se vám FB nelíbí, tak to řekněte narovinu. Já FB mám a nestěžuju si. Každý má právo být na čem, co chce, jak jste někdo říkal. Ale nikdo vás do toho nenutí. Když už teda jo, tak mu řekněte ať sklapne, že váš názor nezmění. Ale proč to řešíte? Icq je taky pěkná debilita, taky to můžu říc a projevit svůj názor, ale nikomu nenutím, ať si ho smaže nebo ať se tam zaregistruje. Jako myslím si, že je víc trapnější šířut nenávist k něčemu, než vyrobit něco, co je blbost. Vy jste nic ještě nedokázali, takže vám může být celkem jedno, jaký je facebook. Když se vám nelíbí, tak ho neřešte!
01:57
Veronika89: První co mě napadlo po přečtení
Veronika89
První co mě napadlo po přečtení citace byl jeden díl South parku, ve kterém se odehrává trochu podobná scénka. Tím ovšem nechci říct, že by to byla přepsaná citace ;) http://www.ceknito.cz/video/442966
"+" has been disabled by "-"
02:29
Beezer: Re: První co mě napadlo po přečt...
Beezer
Jop, tenhle díl je hodně fér :-)
Traveling swallowing Dramamine
13:52
elanius: Dosť mi to pripomína:
elanius
- Dobrý deň, je Karol doma?
- Asi máte zlé číslo, tu žiaden Karol nebýva.

o hodinu:
- Dobrý deň, je Karol doma?
- Tu žiaden Karol nebýva!

o 2 hodiny:
- Dobrý deň, je Karol doma?
- Naposledy Vám hovorím, že tu žiaden Karol nebýva, tak ma nechcite nasr...diť!!!

o hodinu:
- Čau, tu je Karol. Nezháňal ma nikto?
A predsa sa netočí !

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2101 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 89 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.