Detail hlášky #43013

<redtime> muj hlas tady dostene jen komunista
<heilin> redtime, a v ktery strane?
<prema> heilin: :-)
<admix> :))))))))
<admix> dobra otazka

Informace o hlášce

Datum přidání: 8. 2. 2010
Kategorie: Hlášky
Autor: heilin (1 hláška)
Hlasování: Griffon, fabiocz, DARTHPraetorian, domvala 46 pro a Wery, kbtmichal, Maty991, Altair
185 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 15,27 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

09:39
jm: dobre rano, heilin :)
jm
dobre rano, heilin :)
"Když chces blábolit, počítej s bolestí." A. J. Rimmer
09:45
heilin: Re: dobre rano, heilin :)
silhouette
dakujem, aj tebe..
09:53
tepich: Nechci rypákovat, ale tímto vt
tepich
Nechci rypákovat, ale tímto vtipem jsme se bavili loni ve volební komisi...a i tehdy už byl starý...
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
11:00
crowley: Chtelo by to zmenit volebni sy
crowley
Chtelo by to zmenit volebni system...
1. eliminovat jednoho poslance (vylouceni plichty)
2. pouzit Borda Count (objektivnejsi vysledek)
3. hlasovani zatizit vahovou funkci w=[IQ]/100
4. tem, kteri nevyuzili sveho prava volit zamezit pristup k politickym diskusim. (odstraneni kibicu)
It's Time. Time to face what we all believe in.
11:41
drake: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
drake
5. funkce poslance je funkce čestná a tudíž se za funkci jako takovou nepobírá žádný plat
Everytime you add a crappy quote God kills a kitten. Please, think of the kittens !
12:21
SkweerookL: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
SkweerookL
Ano, tak tomu bylo v Řecku (tedy v době formování samotné demokracie) a je tomu tak v některých zemí dodnes... Nevím, proč, kdy a kdo vymyslel, že by se za to mělo platit..
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
13:51
Caaslav: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
silhouette
az na to ze v recku nebyla demokracie dnesniho typu, voleni probihalo losovanim ne hlasovanim a spolecnost byla rozdelena do nekolika socialnich skupin
14:25
SkweerookL: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
SkweerookL
To záleželo na městu samotném, ale máš pravdu, že to, co známe dnes jako demokracii je v mnohých ohledech odlišné. Nejblíž řecké demokracii je dnešní švýcarská...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
12:53
Celer: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
Celer
Plat by asi byl nutnost minimálně takový aby člověk z něj vyžil. Ale určitě nepotřebujou tuny výhod a nevim čeho všeho. Dále by možná při nízkem platu stoupla úplatnost.(ne že by teď byla nízká ale stoupla by z 50 na 90% :)
lamer+facebook = fail
14:00
crowley: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
crowley
snizenim platu by samozrejme stoupla uroven uplaceni, protoze by si nasi mili poslanci chteli udrzet zivotni uroven. Nizky plat od zacatku to same nezarucuje.

Je tu ale dalsi problem, kdyz nekdo z nich neco zvrta, tak to "stat zacvaka", takze by to chtelo osobni odpovednost v co nevetsim rozsahu, coz je ale nemozne, protoze ti vrtaci rozhoduji o miliardach, coz z nich dostat je nemozne...
It's Time. Time to face what we all believe in.
14:22
Zidane: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
Zidane
Přesně. Dělník když něco zvrtá, dostane zmetek k úhradě a ještě důtku a za opakování už to smrdí vyhazovem, naši milí poslanci když něco zvrtají, no tak se to novelizuje, že se na tom někdo napakoval je mrzuté, ale nedá se s tím nic dělat...bych je hnal.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
17:13
crowley: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
crowley
Kasli na to, uhnal by sis leda tak zapal plic.
A nebo kovovou plombu do tykve...
It's Time. Time to face what we all believe in.
13:08
pajula: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
pajula
podle mě právě naopak.. poslanec by neměl být chudý, naopak by to měl být člověk zajištěný aby neměl choutky brát nějaké obálky a neoficiální výhody.. taková směnovna lordů.. škoda že tu prakticky žádné nemáme..
!! pozor, tento příspěvek může vyjadřovat subjektivně zabarvený názor autora
18:55
LosCatmanos: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
LosCatmanos
Bohužel, trojka a čtyřka jdou proti smyslu tajnosti hlasování. Ale na druhou stranu souhlasím, že hlas inteligentnějších lidí by měl mít větší váhu než hlas méně inteligentních. Ale to by levice nepřipustila:-(
RIP Zidane
21:14
the_domingo: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
the_domingo
Kdes vzal, že levice je méně inteligentní?
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
22:49
Celer: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
Celer
Stačí se podívat na komunisty.
lamer+facebook = fail
22:54
the_domingo: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
the_domingo
Myslíš, že Marx, Stalin nebo Lenin nebyli inteligentní? I ten blbej Paroubek je daleko, daleko chytřejší než buran Topolánek...to, že je svině, je věc druhá.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
00:11
crowley: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
crowley
O inteligenci tech, ktere jsi vyjmenoval nelze moc rict, nazory prvniho (Marx) byly znasilneny tim druhym (Lenin). Stalin by se dal oznacit za "kapa a zakladatele mafie KGB" Paroubek je moralni <jednoslovne oznaceni lehke devy> a Topolanek je buran.
A znovu rikam, neni to o inteligenci politiku, vudcu, ci jak je chces nazvat, ale o jejich charakteru, o inteligenci jejich volicu a jejich stadnim chovani.

Inteligentni clovek vidi prilezitost, vsivak ji zneuzije, clovek hodny ucty a vudci pozice ji vyuzije.
It's Time. Time to face what we all believe in.
22:55
the_domingo: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
the_domingo
Kromě toho levice nerovná se komunisti, že ano ;)
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
23:07
Celer: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
Celer
Mně šlo spíš o podstatu, že je to strana která dostala naši zemi do bordelu ve kterym teď je.
lamer+facebook = fail
23:10
mmn: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
mmn
ODSČSSD? To není levice ani pravice, to je jen sprostá mafie.
Nevolte zmrdy.
23:59
crowley: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
crowley
Levice nemusi byt mene inteligentni, jen jsou vychcany jak mraky nad Saharou, Catmanuv prispevek hovoril o volicske zakladne levice, a u te si nejake iluze opravdu nedelam.
Nebo si myslis ze inteligentni clovek naleti na hesla "Zdravotnictvi zdarma"? a nevsimne si paroubkovy nazorove korouhvicky, ktera se klidne otoci nekolikrat za hodinu, podle toho jak STEM, nebo jakou to agenturu pouzivaji?
A porad jsem spis pro Topola, nez pro Paroblba a DRatha...
It's Time. Time to face what we all believe in.
00:48
the_domingo: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
the_domingo
Ona vychcanost není zrovna známkou debility ;)
Jinak jasně, jenže Paroubek není levice, Paroubek je prostě Paroubek, nejde smíchat tyhle dva pojmy do jedné rovnice. Mně je z celého politického spektra umírněná levice zdaleka nejsympatičtější, tak jsem se ozval, aby to nevypadalo, že všichni sympatizanti levice jsou vymaštění anarchoutopisti nebo zapšklí důchodci :) ale jít k volbám se mi hnusí, to je fakt, protože Paroubka podporovat prostě nechci. Ono je docela dobrý si uvědomit, že v současnosti už dělení české politické scény na levici a pravici vlastně nemá vůbec žádný smysl, protože názorové roviny jsou tak obroušené a setřené, že je téměř nelze rozpoznat, většina lidí stejně rezignuje na hledání nějakých rozdílů a volí toho, kdo zrovna není u koryta, protože to je vždycky ta svině :) výsledkem je panteon bezpohlavních, amorfních individuí, které rotují v jakési názorové cirkulaci, strana nestrana, program neprogram, všem jde o to samé, všichni se mezi sebou hádají, ale nakoenc shůry vždycky zazní verdikt stejně neuchopitelný, nezásadní a relativizující, jako je podstata vysoké politiky sama. Takže je to vlastně úplně jedno a jediné, nad čím má cenu se rozčilovat, je česká pivní zaprděnost, která ve své hospodské vševědoucnosti značkuje levicové sympatizanty jako komunisty a pravicové jako nácky.
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
02:00
drake: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
drake
+1

bohužel v naší krásné republice opravdu neni rozdíl v tom, koho kdo volí, jedinej rozdíl je snad volí/nevolí paroubka... problém je v českejch lidech, který naletí na kdejakou populistickou krávovinu a v českejch politicích, který to dělaj jenom pro peníze
Everytime you add a crappy quote God kills a kitten. Please, think of the kittens !
19:13
nk8215: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
silhouette
*flame* No potěš koště, takže nám na levici zůstali jen komunisti a (naštěstí mimoparlamentní) stalinisti z KSČ (to "M" tam schází záměrně)? *flame off* Ano, Paroubek se opravdu stal vůdcem se vším všudy, resp. jeho prezentace do médií o tom vypovídá - viz ten "slavný" projev o hrozbě modré totality.
Že by byly názorové hrany obroušené a setřené? A co ta sáhodlouhá řečnická cvičení ve Sněmovně? ;) Kdyby všichni měli stejný názor, tak se tu nepotácíme s technickou podporou místo vlády.
Co se týče preferované části spektra, jsme na tom stejně - já jen nevěřím tomu, že by ČSSD byla populistická. Vrchol téhle neřesti pro mě představoval cár papíru jménem "Smlouva ODS s občany". Pozapomenutá a svedlo se to na krizi - a přitom v téže době, kdy se v USA pokládala banka bratří Lehmannů, vystupoval náš příslušný politik (pravda, ne z ODS, ale z koaliční strany - spoluvládce) s prohlášeními, že o žádnou krizi přece nejde...
Uff, to byl zase vepřový offtopic :/
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
00:41
LosCatmanos: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
LosCatmanos
Nepochybuji o tom, že političtí vůdci levice jsou/byli inteligentní, musí mít schopnost pohnout davem. Ale voliči levice, kteří skočí na populismus, jsou opravdu jednoduší. Například ČSSD nebo KSČM volí opravdu jen duševní chudák.
Topolánek možná je buran a neumí se chovat, na druhou stranu nezneužívá své dítě a ženu k politickým cílům. A navíc mi přijde jako poměrně přímý člověk (s čím souvisí jeho excesy).
RIP Zidane
00:48
the_domingo: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
the_domingo
nahořejc...
Bojovat za mír je jako souložit za panenství.
02:03
camelini: Re: Chtelo by to zmenit volebni...
silhouette
ja nevim, myslim ze je na kazdym jaka politika je mu blizsi, jeslti levicova (stat plati vse) nebo pravicova (stat plati minimum a je na cloveku jak se o sebe postara)
14:50
orvell: -
orvell
Letos asi budu volit komunisty, jen ještě nevím z které politické strany. Takže mínus.
Když ani restart nepomůže, pak už je to opravdu v prdeli.
15:32
nk8215: Re: -
silhouette
Heh, dobrý černý humor, viz přezdívka :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
22:54
janko52: Re: -
janko52
sem myslel že orvell se psal s dvojitym w...
*SIGH* ...sarcasm and my crust... *SIGH* 505 Smile missing...vtip nenalezen
19:00
nk8215: Re: -
silhouette
To jo, ale zní to stejně :P
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
19:57
tepich: Pokud chcete něco měnit, je po
tepich
Pokud chcete něco měnit, je potřeba pořádně prostudovat můj podpis.
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

berounskej
před 2528 dny

Hláška #73876

<a> Kocoure půjčila jsem si ten


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1234 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1539 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1890 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2095 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2310 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 53 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 74 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 83 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.