Detail hlášky #46430

<a> ..ale zeby si vydelavala tolik...aby si dovolila koupit a zrekonstruovat byt to si usela vzit hypoteku
<b> nebo nechlasta :D
<a> ahaaaaaaaaaaaaaa tak to pak jo :D

Komentář: jen tak mezi silnými alkoholiky

Informace o hlášce

Datum přidání: 28. 5. 2010
Kategorie: Hlášky
Autor: seedya (2 hlášky)
Hlasování: seedya, imWill, ramfis, demarchelier, lucyen87, litlinka, Severina, Naatchelniik, Zakarus, zuxik, necro, juri 12 pro a pitufo, PIL, Kogaku, scoiattolo, PuccaBoy, Paul_SK, PetLahev, Ptolemaios, tepich, soustruh, celerek, Markuus, rotten77, Kaissy, DanDan, Jozxyqk, Ondra_99, corwin_x, Frisbeeman, chlpateoko, WaRi, Piskot, chachan, miloso, Sha-a-kaa, smejdy, Sochi, Moskva, savrik, sea, Foo_Fighter, lORD_Jajator, jsemvpraci, Schmeeczko, insaina, Alf, drake, Sotna[A], nitram1234, Lidulinka, snake2323, Wlk, Frawd, lentiilka, Inf1n1tyy, Hammer, alkoholik85, Sh4d0W, 3Run, Highlander, Al-ik, kecal_op, Snowy, Harys, El_Presidente, Neuromancer, Slay, Boomer, Fenris, Thab, wraX, mifi, Goues, Herda, jani_na, doupi, Ripper, Danny991, muzo, Lynn, kbtmichal, sukuban, kudlajz, q, robdrak, Renee, ubozak, neo177, noizzi, melounovycukr, love--sucks, Srct, simpe-cz, Sousuke_, Nausike, cze2k, lerra, luciferrus, mickelangello, Kapino, Beezer, masozravapalma, DeathsDream, DZerZy, MartinezZ, Snake, CZ_StRider, lecisko, mmenie, Rimmoncze, Wery, Nevermore, GRIF, Blast, tristaver, Mirator, Maty991, Zelvi
108 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 5,81 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

11:30
tepich: Toto není léčebna, ani spolek an...
tepich
Toto není léčebna, ani spolek anonymních alkoholiků, tak nám to necpi..
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
11:44
imWill: a co to tady je at vsichni vime
silhouette
a co to tady je at vsichni vime co tady cpat kdyz se to tu teda podle tebe omezuje jen na urcite tema?
11:47
tepich: Re: a co to tady je at vsichni v...
tepich
Na webu lamer.cz najdete vtipné nebo jinak zajímavé útržky internetové komunikace.

Toto mi vtipné nepřipadá...
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
11:49
imWill: Re: a co to tady je at vsichni v...
silhouette
aha takze to co Tobe vtipne nepripada neni vtipne podle Tebe, chapu Te spravne?
11:50
tepich: Re: a co to tady je at vsichni v...
tepich
Ne, já jen píšu, že že to MNĚ nepřipadá vtipné..
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
11:53
imWill: Re: a co to tady je at vsichni v...
silhouette
ano Tobe to nepripada vtipne a rozkazujes tady aby to tu necpal :) kdyz se mi neco nelibi tak to jeste neznamena ze budu omezovat ostatni...
11:56
tepich: Re: a co to tady je at vsichni v...
tepich
já jsem ale nepsal sem, ale nám..a jak ty můžeš vědět, koho tím NÁM myslím?
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
11:57
seedya: Re: a co to tady je at vsichni v...
silhouette
trochu se v tom začínaš motat ne?:)
hloupého nepřesvědčíš pokud sám nejsi hloupý :)
12:00
tepich: Re: a co to tady je at vsichni v...
tepich
já? rozhodně ne..
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
12:00
imWill: Re: a co to tady je at vsichni v...
silhouette
takze dle tebe to teda sem nakonec patri jenom to nemame primo tobe ci vam cpat jo?:) ale ten kdo to sem vlozi neovlivnuje kdo si to precte. Prijde mu to vtipne vlozi to sem aby to lidi ohodnotili kazdy na to ma pravo prece :) taky se mi nelibi spousta prispevku ve fronte a nepisu vsude necpi nam to tady jen proto ze se mi to nelibi...
12:01
tepich: Re: a co to tady je at vsichni v...
tepich
a já to zase píšu, no vidíš jak jsme se shodli..
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
12:01
PIL: Re: a co to tady je at vsichni v...
PIL
ono to vtipné není ani podle většiny- takže její zástupce si defacto může "poroučet";)

každý má právo na kritiku a každý má právo se jí bránit (například já toho práva využívám za hranici dobrého vkusu)- ale fakt nechápu, proč bráníš citace jiných, to mi přijde skutečně dementní...
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
12:06
imWill: Re: a co to tady je at vsichni v...
silhouette
Proc dementni? Chces tim naznacit ze jsem dement jo? :) tady jde o princip to ze se to nelibi vetsine mu to zadne pravo nedava prece... kazdy ma pravo si tady zverejnit co chce to zda se to dostane dal ci ne je druha vec. Nechapu jak nekdo muze na zaklade svych pocitu "rozkazovat" navic obecne i za ostatni lidi aby jim to tady necpal (a je celkem jedno ze jde o vetsinu)
12:08
imWill: Re: a co to tady je at vsichni v...
silhouette
a mimochodem pojem "je vtipne" je docela relativni... stejne jako krasa...to ze se holka nebude libit vetsine klukum jeste neznamena ze je hnusna...muze byt hezka pro nekoho jineho...z vaseho hlediska to proste vtipne neni to vam neberu ale pro par lidi to vtipne je tak to zas vy neberte jim... nevim co na tom nedokazete pochopit :)
12:16
PIL: Re: a co to tady je at vsichni v...
PIL
dement objektivně vzato nebudeš, dementi neumí psát;) spíš bych tvé, pro mě nepochopitelné(/dementní) počínání, dal asi fakt na vrub nějakému (pro mě opět hloupému) uznávání principu. Ale na rozkazování většiny funguje demokracie- když se ti to nelíbí, vymysli lepší uspořádání;)
jenom jsem se zastal pro mě rozumnějšího názoru, už to neřeším- tahle průměrná citace mi nestojí za, abych se zamotával do nějakých disputací o principech rovnosti a podobných *****.
zkus se ale pustit do některé mé citace (dá se do nich trefovat daleko víc jak do této*mrk mrk*) a můžeme pokračovat;)
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
12:23
imWill: Re: a co to tady je at vsichni v...
silhouette
no vidis pro tebe jsou principy blbost ale ja to vidim proste jinak a tak jako ja ti tvuj nazor neberu a nerikam ze tve chovani je dementni tak ty nemas pravo tvrdi ze moje chovani je dementni :) chce to trosku rozum do hrsti chlapi kazdy sme nejaky ... co jsem si ted procetl frontu tak jsem tady nasel o dost vic horsich citaci...podle me...a nikomu nepisu at nam to tady necpe :) proc bych taky mel? je to muj nazor ikdyz ho muze mit vetsina...proste jen nechapu jak to nekdo muze napsat...

Ja uz tady taky pomalu koncim protoze cas je to co ja nemam...mam lepsi veci na praci..a to treba chlastani :) a jelikoz jsem takovy "alkoholik" tak me citace pobavila obvzlast proto ze chlast leze do penezenky a to hodne :)
12:30
insaina: Re: a co to tady je at vsichni v...
insaina
má právo tvrdit, že tvoje chování je dementní .) pokud jsi formát, necháš to být, ať si myslí, co chce, pokud nejsi, začneš se hádat, má právo tvrdit, co se mu zamane .)
taktéž ty
mimochodem "alkohol leze do peněženky" "lol to musím dát na lamera" he? co je vtipného na obecně známém faktu? to je jak kdybychom tu strkali každý kec, kdy se dozvíme, že Visty jsou na hovno - to už dávno víme, netřeba nám na to citací
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:46
imWill: Re: a co to tady je at vsichni v...
silhouette
jeden duvod proc to tu dat by byl...ne kazdy ma lamera precteneho celeho...ne kazdy tady chodi kazdy den a kouka na nove citace...takze obcasne navstevniky prece jen muzes o neco vtipneho ochudit...

tvrdit ze moje chovani je dementni znamena ze me urazi ze jsem dement a to ja nejsem a urazet me pravo rozhodne nema ;) vzdy zalezi na uhlu pohledu...coz vam trochu nejak nedochazi...

zkuste se taky nekdy zamyslet nad tim ze nekdo muze mit na neco jiny pohled a nutne neznamena ze jen ten vas pohled je ten pravy a neomylny... kdyz jsou dva nazory tak nutne neznamena ze jen jeden muze byt pravdivy...to muzou byt oba ale zalezi jak na to koukas. Jak jsem psal z hlediska cloveka co ma celeho lamera v malicku a chodi tu kazdy den...je takova citace otravna ale clovek co tady je poprve se tomu treba zasmeje ikdyz obecne vi ze chlast leze do penezenky... to ze je neco obecne znamo jeste neznamena ze se tomu clovek nemuze zasmat... taky se zasmeju dobre komedii ikdyz ji vidim nekolikrat ty ne?
13:08
PIL: Re: a co to tady je at vsichni v...
PIL
chlape, uznávám tvou výhru- občas mám taky polemizační tendence a tak chápu tvoji frustraci, když s tebou nikdo nesouhlasí ve svým způsobem úplně nejjednodušší polypravdě jakou je "relativnost"...

a tak tě teď z titulu poraženého a empatického člověka prosím: vykašli se už na tuhle diskuzi! je to marnost nad marnost! cos tou výhrou získal? obhájil jsi jen jedno z nezpochybnitelných dogmat. i na tom netu jde dělat milion věcí, co pro duševní rozvoj člověka přínosnější, než se perseveračně zamotávat v takovém patosu, co jsme tu společnými silami vytvořili...
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
14:22
imWill: Re: a co to tady je at vsichni v...
silhouette
co jsem ziskal? zabavil jsem se :) nechce se mi makat :) a rad diskutuju... a vubec nejde o nejakou vyhru tohle neni soutez :)
13:09
insaina: Re: a co to tady je at vsichni v...
insaina
klíčové slovo "dobré" .)
a chovat se dementně a být dement jsou dvě rozdílné věci, nikdo tě tu za dementa (zatím) neoznačil
a neříkáme, že náš pohled je pravý a neomylný, jen ta citace je objektivně špatná
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:40
Snake: Re: a co to tady je at vsichni v...
Snake
Myslím, že vtipnou citaci můžeme definovat tak, že se jí směje většina lidí. Ti, kteří se smějí, dají plus, a ti, kteří ne, dají mínus. Takže tahle vtipná evidentně není a tak tady nemá co dělat. A tepich má pravdu. A vůbec, proč je tu doprdele u takové sračky 50 příspěvků o tom, že "všechno je relativní"?
R.I.P. Zidane
13:28
insaina: Re: a co to tady je at vsichni v...
insaina
protože imWill nemá na práci nic lepšího, než obhajovat cizí špatné citace .) a nás baví mu to vyvracet .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:47
imWill: cituji: "Na webu lamer.cz najdet...
silhouette
cituji: "Na webu lamer.cz najdete vtipné nebo jinak zajímavé útržky internetové komunikace." tak by me zajimalo proc by to tady nemel cpat..ze to tobe zrovna neprijde vtipne jeste nutne neznamena ze to vtipne neni...nemyslis?
11:48
tepich: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
tepich
Tak hlasování mi zatím dává za pravdu..
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
11:49
imWill: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
silhouette
aha zapomnel jsem ze kdyz neco rika vetsina ze je to pravda a jinak to byt nemuze xD
11:50
Jozxyqk: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
Jozxyqk
Nejen hlasování, i uživatelé samotní...
The Committee for the Liberation and Integration of Terrifying Organisms and their Rehabilitation Into Society
11:53
seedya: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
silhouette
ale ještě jsou tu lidi co klikli narozdil od jinych na + :) ti jsou asi vadní že?:)
hloupého nepřesvědčíš pokud sám nejsi hloupý :)
11:54
tepich: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
tepich
Ne, to je statistická chyba ;-)
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
11:56
seedya: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
silhouette
sám si ;)
hloupého nepřesvědčíš pokud sám nejsi hloupý :)
11:57
imWill: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
silhouette
houby statisticka chyba :) kazdy ma jiny smysl pro humor... proto tady je fronta jen to co se libi vetsine projde zbytek ne. Proto nevidim duvod proc by to tady nemelo byt.
12:15
insaina: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
insaina
trochu jo
ne každá historka, ze které se ti zvednou koutky, si zaslouží být na lamerovi - například taková, jakou každý z nás už někdy zažil, což je zrovna tahle
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:26
imWill: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
silhouette
si ze me delate vseci srandu ze jo?:D proc tady je asi ta fronta?????!!!! aby se dal dostaly jen ty citace ktere pobavi vetsinu ldii a ktere jsou timpadem obecne brany jako ty nejlepsi. Proto tady v fronte na to ma pravo kazdy ikdyz by tady poslal kdejakou pi*ovinu :) od toho ta fronta tady prece je...nebo je tady zbytecne? :)
12:32
insaina: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
insaina
no ale autoři by měli mít taky trochu soudnost, nemyslíš?
každý den pročítat několik stránek sraček, jen proto, aby si pak dětičky na fejsbůku mohly přečíst ty, které prošly, není moje hobby
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:47
imWill: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
silhouette
tak necti frontu pockej si az na citace ktere projdou ... je to tvoje vec mas na vybranou nikdo te prece nenuti :)
13:05
insaina: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
insaina
takže ty sračky pak budu číst, protože prošly? tož to já se obětuju pro vyšší blaho .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
14:23
imWill: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
silhouette
obetavost je fajn, jen si pak nemuzes stezovat na to ze to ctes :D vis jak ;-)
14:28
insaina: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
insaina
ale můžu brblat na obsah
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
16:12
PIL: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
PIL
imWill vs. insaina
in the game:
"Kdo je větší nezmar":)
(insaina patrně volila přezdívku s ohledem na svoji mentální odchylku, leč její soupeř zůstává z tohoto nazírání pro napjaté statitícové publikum i odbornou veřejnost záhadou největší)
ne, vůbec si z vás nedělám p*del:D
btw- nesešli se nám tu ve vaší dvojici náhodou dva skopci?:)
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
21:49
insaina: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
insaina
má přezdívka nemá se slovem insane nic společného (něco jako tráva a otrávit, bez pojítka) a jsem vodnář .)
raději se nebudu snažit domýšlet, cos tím chtěl říct, čímž se neurazím, že mě veřejně označuješ za blázna
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
21:52
Snowy: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
Snowy
Vždyť Ty vůbec nejsi blázeen :D
22:03
insaina: Re: cituji: "Na webu lamer.cz na...
insaina
no možná trochu .) ale žádný cizí to o mě nebude rozhlašovat .DD
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:04
savrik: Nehádejte se, je třeba to vzít k...
savrik
Nehádejte se, je třeba to vzít konstruktivně - citace na houno, mínus!
12:12
seedya: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
silhouette
no když to řekne člověk takhle je to něco jineho než ten expert na začatku ;)
hloupého nepřesvědčíš pokud sám nejsi hloupý :)
12:19
PIL: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
PIL
imho zase špatný přístup- braň se, bojuj, buď jízlivá, vykopej pochlebovače (na nikoho nenarážím:) a zastaň se své citace sama!:D
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
14:41
Snowy: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
Snowy
Souhlas.
Čtu tady komentáře imWilla, říkám si, "to je borec, vždyť má pravdu".
Pak se podívám, co napsala autorka a vidím: "sám si".
15:11
seedya: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
silhouette
zaprve sem synek :D.. zadruhe nebudu tu psat uplně to same co píše imWill když to myslím uplně stejně a navíc dělám zároveň i užitečnější věci než abych tlachal na diskuzi... a taky nemam naladu se hadat kvuli blbci :) nejsem internetovy maniak co se tu kvuli blbosti prohada cely den a už vubec ne s člověkem ktery si bude stejně brblat svoje a o své pravdě ho nepřesvědčím :) tím myslím tu situaci kdy už neví kudy kam a začne se vymlouvat "a jak ty můžeš vědět, koho tím NÁM myslím? "
Já uznávám že prostě lidem "většině" se líbit nemusí ale jsem zastance toho že i kdyby se měli 3 lidi zasmát tak je to dobrý, jde tu o to zlepšit někomu naladu, ne o to bodovat v hitparádě "směšných" hlášek které jsou mimochodem z velké části zinscenované.. je mi jedno že to z fronty neprojde, řezat si žily nebudu ani brečet, statisticky to neuspělo ale jak je určitě každému dobře známé statistika je největši lhářka a vypovídá jen o tom že se tomu většina nesměje/směje ;) to samé jako programatorské vtipy.. 90% lidí nepochopí nebo pochopí ale nepřijde jim to vtipné ale těch 10% to třeba kláti do kolen..

no donutili jste mě napsat delší psaní teď si to klidně poberte a zase se tu hadejte za blbosti pokud to potřebujete ke svému bytí :)
hloupého nepřesvědčíš pokud sám nejsi hloupý :)
16:56
Snowy: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
Snowy
No tvl, tak to odvolávám to, co jsem předtím řekl, tohle bych od tebe nečekal.
Jinak se omlouvám za "autorku", ale jelikož PIL (Peace is Lusty, že? :D)
ti napsal jako dívce, (Jelikož ti nick končí na "a" a zrovna jsem četl něco o Vlastislavech a gayích, tak to docela chápu.) tak jsem si řekl že asi budeš ženského pohlaví.
Je taky pravda, že je to asi poprvé, co z tepichem nesouhlasím. (to tepich: ale ten autogram mám schovanej a pořád ho mám v podpisu :) )
PIL výše napsal, že "většině se citace nelíbí a a tepich jako její zástupce může de facto poroučet." Ale kdo ho zvolil zástupcem většiny?
Hádají se tu o blbosti, ale rozumím tomu, že to některé lidi může bavit, hádat se (hlavně když mají navrch) a dělat z ostatních blbce. Stejně jako mě. :D
17:16
PIL: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
PIL
=> Snowy: já už nemám sílu se do téhle debaty pouštět ve vážném duchu- a to je co říct, jsem jinak zavrženíhodná hračička:) ovšem na hesle "všeho moc škodí" bude fakt něco pravdy...
těšit tě ale může vědomí, že jsem se u tvé reakce mále zadusil- i když pochopit hloubku některých gagů má, objektivně vzato, šanci už jen insaina,tak křičím: "Snowy na hrad, Snowy na hrad!":)
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
22:02
insaina: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
insaina
hihi .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
22:02
insaina: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
insaina
"... a o pravdě ho nepřesvědčím" - ty máš patent na pravdu a ještě potřebu o ní lidi přesvědčovat? .)
jako Tepich se asi nevyjádřil úplně nejlíp, ale tak se do někoho pouštět proto, že pohaněl nějakou hlášku, je už trochu moc, nemyslíš? (imWille)
a mě se ta hláška prostě nelíbí a myslím si, že tu nemá co dělat, není vtipná a celkově je na prd
a teď mě ukamenujte .DD
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:32
imWill: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
silhouette
to ze ti neprijde vtipna ti neberu ale to nutne neznamena ze co se nelibi tobe tady nesmi byt jinym se to libit muze vy tim vicemene rikate to ze vas smysl pro humor je ten jediny a ostatni nemaj zadny narok na nic :) coz je proste blbost :)
11:57
Sars: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
silhouette
myslim ze oni rikaji svuj nazor na citaci... proto to taky pisou do polozky: komentare... kdyby chteli svetu rict ze ten jejich humor je ten jediny asi by pouzili neco jineho... a citaci ,,-" nepobavila me...
13:35
insaina: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
insaina
neříkáme, že tu nesmí být, ale že by tu být neměla - viz oblíbenost .) a my neříkáme, že náš smysl pro humor je jediný, jen že ta citace je špatná, a to nejen tím, že není vtipná (dle nás a celkově většiny)
citace je průměrná, nevtipnost ji nasměrovala k mínusům, ale obvykle bychom na ni do dvou minut zapomněli... díky tobě má autor tolik pozornosti, což se jistě projeví, až příště něco postne ("jaj, seedya, to bude zas něco... a schválně, bude to imWill zase obhajovat?") určitě ti poděkuje .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
17:48
imWill: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
silhouette
porad me asi moc nechapete pisete ze by to tady nemelo byt ale to se pletete...melo by to tady byt melo by tady byt cokoliv od toho ta fronta tady je aby se hlasovalo a usoudilo se co projde dal co je vtipne a co neni...jestli tohle nedokazete pochopit tak uz fakt nevim :) a ty komentare bych zrusil prave hodnoceni by melo slouzit k tomu aby clovek vyjadril svuj osobni nazor jestli citace je vtipna nebo neni...a ja jsem jen zastance toho ze kazdy ma svuj nazor a ma na nej pravo :) a v tomhle mam pravdu tak nevim co resite :)
18:09
insaina: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
insaina
my řešíme jen to, že se tu už tak brodíme po kolena ve sračkách, tak by bylo fajn, kdybychom v nich za chvíli nemuseli plavat
a rozhodně se nepleteme, my si myslíme, že to tu nemá co dělat - pořád tu bojuješ za možnost vlastního názoru, tak nám to neber
my tvrdíme, že citace je špatná, ale pokud sis nevšiml, tak tě nenutíme myslet si to taky
zato ty nás nutíš uznat, že tu ta citace má co dělat, což my si ale nemyslíme
a pořád tě dostatečně chápeme, jen si myslíme, že jsi mamlas
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
18:13
Snowy: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
Snowy
"Jen si myslíme, že jsi mamlas." :D
No aspoň že jsi upřímná.
18:20
insaina: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
insaina
co jiného na to říct? není snad? .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:31
imWill: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
silhouette
Nejsem :) nebo me snad znas?:) Neznas. Copak nevis ze bys cloveka nemela soudit kdyz ho neznas?:D
15:07
insaina: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
insaina
na to, abych si myslela, že jsi mamlas, tě nepotřebuju osobně znát - z těch víc než 60 komentářů už jsem si tak nějak zvládla udělat dost dobrý obrázek i bez toho, abych věděla, jak vypadáš .P
a Paroubka taky neznám a mám na něho názor, můžu si soudit koho chci, ať už ho znám či ne
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
15:35
PIL: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
PIL
jak pak můžeš tvrdit, že ho neznáš? já ho znám tak dobře, že můžu prohlásit, že osobně bych ho znát nechtěl:)
vždyť jak on, tak ty nebo třeba Centos či Snowy jste tu (myšleno na celém lamerovi) po sobě zanechali tak kompletní psychologický profil, že by na tom kdejaký psycholog mohl udělat nobelovku:) věci jako "oblíbená barva, jídlo, píseň..." jsou podružnosti- ale komentáře a názory v nich, ty říkají, jací lidé doopravdy jsou;)

(já jsem pochopitelně výjimka potrvzující tohle pravidlo, páč su sociální chameleon- chachá, lůzři!^_^)
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
15:40
Snowy: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
Snowy
Tak říkej. Barva, jídlo, zvíře, hudba...
A sakra, musím si změnit avatara :D
15:46
PIL: Re: Nehádejte se, je třeba to vz...
PIL
šak říkám, že věci jako "barva,jídlo,zvíře" jsou podružnosti;)
(a vůbec- celý tvůj psychologický profil je tajný, páč té nobelovky se vzdát nehodlám!:D)
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
16:44
centos: Kurde hoši, já se v tom systému
centos
Kurde hoši, já se v tom systému reakcí tady nevyznám.
00:55
nk8215: Re: Kurde hoši, já se v tom syst...
silhouette
Graficky se odpověď projeví pouze do hloubky dvou úrovní od příspěvku, na který je reagováno (tedy "Re: Re: Předmět"), hlouběji ve stromu už se reakce neodsazují. Já to řeším tak, že na začátek nějaké takové reakce vložím řádek "@autor datum čas" (příspěvku, na který reaguji).
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
12:02
hotspot: Re: Kurde hoši, já se v tom syst...
silhouette
Jakych dvou? Ja jich tedy vidim pet. A jak tak sleduju, kampak tyhle "diskuze" vetsinou vedou, tak mi v nich ten bordel VUBEC nevadi. ;)
Never wrestle a pig. You both get dirty and the pig likes it.
18:34
nk8215: Re: Kurde hoši, já se v tom syst...
silhouette
A jo, právě jsem jednu takhle hluboko položenou reakci postnul, můj fail...http://www.lamer.cz/quote/46422#comment_153995
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
11:34
centos: No právě, pak nejde poznat, kdo
centos
No právě, pak nejde poznat, kdo reaguje na toho :/
11:35
centos: Re: No právě, pak nejde poznat,...
centos
Sakra a zrovna se ukliknu a přepíšu.
18:15
insaina: není náhodou imWillovo druhé jmé...
insaina
není náhodou imWillovo druhé jménu seedya? přes 60 komentů k takové sračce...
já jen že obhajuje jenom tuto, žádnou jinou, do které jsme se pustili
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
19:52
PIL: Re: není náhodou imWillovo druhé...
PIL
buď alter ego nebo nějakej skutečně hodně blízkej člověk- jako třeba siamské dvojče...

(=já si to myslel už hodně dlouho, ale když slečna měla bžundu, nač jí to kazit:)
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
20:39
seedya: Re: není náhodou imWillovo druhé...
silhouette
můžu vás ujistit že příbuzní nejsme ;) každopadně insaina z tebe si jde udělat taky pěkný obrázek .. bohužel nic moc obrázek no.. :) ..

jinak imWill se celou dobu hadal za první přízpěvek a mě to přijde třeba logické, vy jste ti co se tu furt hadate za blbosti kdyby ste si uvědomili jednu věc a nerozvádět to a nemlít exkrementy mohli jste si ušetřit hodiny času
hloupého nepřesvědčíš pokud sám nejsi hloupý :)
22:04
PIL: Re: není náhodou imWillovo druhé...
PIL
my máme aspoň trochu normální jména, dámo!

(ale jako fakt- jak si může proboha jakejkoliv kluk dát nick s "a" na konci? kdyby to bylo něco notoricky známýho a sprostýho- jako třeba "Sra*ka", tak by se alespoň podle vkusu dalo, že se i za tím "a" asi skrývá chlap... btw- nechceš se přejmenovat?:)
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).
16:13
seedya: Re: není náhodou imWillovo druhé...
silhouette
skus něco udělal se svým mozkem protože očividně mu nedošlo že vše co končí A neni ženské ;) zamysli se nad jirkA honzA a nad přezdivkama svych kamaradu klidně i z reality kolik jich končí na A a pak mudruj ;)
hloupého nepřesvědčíš pokud sám nejsi hloupý :)
22:21
PIL: Re: není náhodou imWillovo druhé...
PIL
kdybys byl jirka123- v pořádku, nebo maradona225- v pořádku, ale pokud si zvolíš v podstatě zcela vymyšlené slovo, je lepší držet se nějakých základních pravidel. jsou přezdívky, které jsou nejednoznačné- pak je lépe si to nějakým způsobem ujasnit. a pak jsou ty jednoznačné- bohužel tvoje patří mezi tyto. ale jo, vol si co chceš- ve skutečnosti, vzhledem k tvému příjmení, je mi teď motivace pro seedyu docela zřejmá. ale stejně to považuji za zbytečné mlžení. a domudroval jsem, fakt.
Neškodný vstřícný lamík. Buďte na mě hodní... | První zaznamenaný případ BF/SAC(=Ban Fear/Stand Alone Complex).

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

berounskej
před 2528 dny

Hláška #73876

<a> Kocoure půjčila jsem si ten


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1234 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1539 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1890 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2095 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2310 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 53 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 74 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 83 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.