Detail hlášky #47556

<Nathaka> Aby mi za to ještě nedal zejtra ve škole na držku. :-D
<Hermoš> no :D:D
<Hermoš> ale jemu to přijde žes mu to tam napsal :D
<Nathaka> No to já to tam nechal, ON to smazal.
<Nathaka> Přece se mu nebudu smát za jeho zády, budu se mu smát na jeho zdi! :-D
<Nathaka> (Pokrok v mezilidské upřímnosti... Ne to, co bychom čekali!)

Informace o hlášce

Datum přidání: 14. 6. 2010
Kategorie: Hlášky
Autor: Nathaka (11 hlášek)
Hlasování: Nathaka, Barty, furak, Karstaag 4 pro a Caaslav, OmeGa, Schmeeczko, wgs, fatman, ManSlayer, soustruh, DanDan, wraX, Beezer, Oris, nitram1234, sparasis, Ondra_99, Zuza-chan, hasys, Batux, Wlk, kham, ubozak, Ripper, Nausike, Kogaku, mifi, drake, trepka, Danny991, celerek, Sylva, robbo99, yannush, NaxashiDifisine, Vlk, Sotna[A], Boomer, Frisbeeman, snake2323, Rorschach, Sochi, mmax, colin, voda, Moskva, pitufo, Good, insaina, Lidulinka, mickelangello, wyDra, suah, PikoPirat, DeTe, arxarios, Kapino, Harys, 11thpilgrim, MistrBuBak, Goues, Xerxes42, Eriq, tepich, marp, melounovycukr, Lynn, robdrak, Snake, Inf1n1tyy, WaRi, Recik, Fenris, Slay, Funin, Jana, unchained, lORD_Jajator, Zidane, q, wegas, jsemvpraci, Unable, rain, krutoslav, rotten77, xificurk, chachan, freaky_tomato, ALiEN, DarkAngel, Majkl26, Sha-a-kaa, Jozxyqk, Falcon, cooly, iann, Rimmon, Mackie, matasek, SkyHaven, akbelx, kecal_op, sukuban, fernet, luciferrus, Thab, Altair, codex, ScH0ll_kIll3r, Katschaba, oneillso, Rimmoncze, Derfight, simply_v, Wery, Nevermore, Maty991, Myrdin, mesie, Suerte, Coolak, kbtmichal, Rimmer, Tceld, Hammer
123 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 1,23 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

18:28
Nathaka: Jsem přístupen diskuzi o mezilid...
Nathaka
Jsem přístupen diskuzi o mezilidské upřímnosti a také o tom, proč že se vlastně lidem smějeme na jejich vlastních zdech. Bezdůvodně to snad není, je?

Proto sem ostatně píšu, hláška je jen jakýsi bonus... eeeh, malus navíc. Odpovězte mi, dobří lidé lameroví!
19:18
nitram1234: Re: Jsem přístupen diskuzi o mez...
nitram1234
kdo se komu směje na zdech?
BAZINGA!
19:22
Nathaka: Smích na zdech
Nathaka
Co se této citace týče, smál jsem se já jednomu spolužákovi, protože na FB oznámil svůj vztah se slečnou narozenou v roce 1995, která má pár vtipných vlastností. Celé to je o to vtipnější, když znáš jeho historii a vše, co se dané problematiky týká, což je očekávatelné. (Stejně tak bylo očekávatelné, že vám se citace líbit nebude, když ho neznáte, o to prd šlo.)

Ale smích na zdech je lepší řešit obecnější. :-)
19:26
nitram1234: Re: Smích na zdech
nitram1234
citace má být vtipná sama o sobě, ne s odstavcem dlouhým vysvětlením, jak by to mělo být a kdy a proč by to mělo být vtipné.

"Stejně tak bylo očekávatelné, že vám se citace líbit nebude, když ho neznáte, o to prd šlo."
tak sakra, když sám ví, že to tady úspěch mít nebude, tak proč to tu dáváš?
BAZINGA!
19:29
Nathaka: Re: Smích na zdech
Nathaka
Nebudeš tomu věřit, ale pravidla lamera znám!

Dávám to sem, protože v komentářích očekávám inteligentní odezvu a přínosnou debatu, pochopitelně. Co jiného taky čekat? Lamer je server, který je v zásadě založen na tom, že více chytří lidé se posmívají méně chytrým lidem, tj. lamám, kteří svou hloupost nějak vtipně projeví. (Ano, postupně se z toho stala jen sbírka vtipů.) Proto je tedy na místě čekat, že tito více chytří lidé vytvoří ve finále více či méně přínosnou debatu.
19:32
nitram1234: Re: Smích na zdech
nitram1234
Věřím, že pravidla znáš, jenom mě udivuje, proč to vkládáš.

Protože to není o debatch. Je to o vtipných (a jinak zajímavých) citacích z IM. Ne o debatách na servru o vtipných citacích.

Je pravda, že ve frontě jsou mnohdy štiplavé komentáře "kritiků", avšak tyto komenty jsou mnohem zábavnější než ty samotné citace.
Ale ještě jednou. není to o debatě, není to o diskuzi, není to o vtioných komentářích.
BAZINGA!
19:34
Nathaka: Re: Smích na zdech
Nathaka
Vím, o čem to není, což neznamená, že to tady nemůžu najít. A pokud to tady najdu, můžu si sem pro to dojít.
19:54
nitram1234: Re: Smích na zdech
nitram1234
a to je důvod vkládat takové pitomosti?
BAZINGA!
19:56
Nathaka: Re: Smích na zdech
Nathaka
Není?
A to je to tak hrozná citace? :-)
20:02
nitram1234: Re: Smích na zdech
nitram1234
pokud by byla myšlena vážně, pak by jenom neprošla.

Ale takhle to ztrácí smysl...
BAZINGA!
20:06
Nathaka: Re: Smích na zdech
Nathaka
Ne, takhle neprojde a NAVÍC získala i další smysl. Pro mě to má smysl. Pro tebe to taky má smysl, akorát to nekoresponduje s pravidly lamera a bude to promazáno a já možná zabanován. Žádná škoda, řekl bych (sebekriticky, chacha).
20:10
nitram1234: Re: Smích na zdech
nitram1234
pro mě to nemá smysl. Jen se mi nechce učit.
Navíc mě baví se hádat o kravinách a argumentovat, proč mám já pravdu, a proč ji ten druhý nemá.
Pořád říkám, pokud chceš mít druhý smysl citací - a to vyvolat diskuzi - napiš třeba článek, cokoliv, ale ne na lamera. Dej to třeba na Facebook, tam můžete polemizovat dle libosti...
BAZINGA!
20:13
Nathaka: Re: Smích na zdech
Nathaka
Pokud tě to baví, pokud tím zabíjíš čas a pokud je tvým koníčkem hádat se o kravinách, tak to pro tebe smysl má, a to docela solidní. :-)

Proč ne na lamera? Diskuze se mi dostalo a stojí za to. To, že je to proti pravidlům, je úplně irelevantní.
18:53
Nathaka: Lenost!
Nathaka
Vy, lide lamerový, jste tedy pěkně líný! Naházet mínusy svede každý, ale diskutovat, DISKUTOVAT, NE-UMÍ-TÉ?!
19:13
Nathaka: Nevýhoda
Nathaka
Po důkladném studiu dvou zdejších citací a jejich komentářů docházím k závěru, že ta má je znevýhodněna poměrně překvapivým způsobem; je příliš autentická!

Po důkladném studiu vaší mlčenlivosti docházím k závěru, že na lamerovi nestojíte o debatu s inteligentním uživatelem, jehož smysl pro humor převyšuje svou kvalitou váš. (Ve hře je vyjma intelektu a smyslu pro humor ale i grafománie.)

Pchm.
19:15
nitram1234: mi se ta citace jednoduše nelíbí...
nitram1234
mi se ta citace jednoduše nelíbí...
pojď diskutovat...

navíc tu něco smrdí. aaaa, to je samochvála...
BAZINGA!
19:20
Nathaka: Citace je na hovno, to je pravda...
Nathaka
Citace je na hovno, to je pravda. Ale pokud jde o zdejší aroma, mně tu něco voní. Že by bazinga? :-)

Tak... Pojďme.

Pověz mi, neznervózňuje tě trochu už sama situace, kdy se lidé posmívají sobě navzájem na FB a pak to považují za vrchol upřímnosti? Ponechme stranou, že mnohdy právem (jako i v této situaci). Nesetkalo ses někdy s lidem, který vulgárně uráží něčí dílo a následně se hájí tím, že je pouze upřímný?
19:23
Good: Re: Citace je na hovno, to je pr...
silhouette
Kterou řečí že to mluvíš, a kterým směrem že to míříš??
19:25
Nathaka: Bláhová intence
Nathaka
Ano, nejspíš bylo jen mou bláhovou intencí se domnívat, že vlezu na server pro vtipné citace, rozvážu debatu a dočkám se inteligentní odezvy. Ale dejme tomu čas.
19:28
Good: Re: Bláhová intence
silhouette
Kdyby bylo inteligentního tématu, třeba by se tu i někdo připojil, já si lépe pohovořím se svou tříletou dcerou. Mluví dost srozumitelně a ví o čem. Lamer není ovšem server pro debatu. To sis spletl hodinky s holínkama , tak též se oboje natahuje.
19:30
nitram1234: Re: Bláhová intence
nitram1234
tak to přirovnání je Good :-)
BAZINGA!
19:31
Nathaka: Re: Bláhová intence
Nathaka
Nesouhlasím ve třech zásadních věcech!
1) Byl-li by k dispozici skutečně inteligentní respondent, vytvoří se mnou inteligentní a přínosnou debatu na jakékoliv téma. (Nebo by alespoň byl té slušnosti, že by debatu se mnou považoval za přínosnou automaticky.)
2) Nespletl jsem si lamer s debatním serverem. Pičuju tady zcela záměrně, protože netradiční prostředí může překvapit - jiná místa pro debaty všeho druhu jsem již zkoušel.
3) Hodinky se dnes již nenatahují.
19:34
Vlk: Re: Bláhová intence
Vlk
Uniká mě smysl, proč tady ta hláška vůbec je, když aj sám autor si myslí, že stojí za hovno O.O. To jako účel byl tady hodit sranec a pak nad ním polemizovat, nebo jak to mám chápat?
You laugh, because I'm different. I laugh because you're all the same.
19:34
Nathaka: Re: Bláhová intence
Nathaka
V zásadě ses trefil.
19:31
wraX:
wraX
Inteligentní odezvu arogancí nevyvoláš (když už jsme u té bláhovosti).
"Mažeme pouze hlášky a diskuzní příspěvky, které porušují pravidla (...)"
19:33
Nathaka: Re: Překfvapivé
Nathaka
Mám opačnou zkušenost. Arogance inteligentní odezvu vysloveně přitahuje. Pravda, odezva bude trochu agresivnější, ale inteligentnější též.
19:29
nitram1234: Re: Citace je na hovno, to je pr...
nitram1234
neznérvozňuje, protože se mi to neděje.
Ano, jak máš níže, chce to čas. Čas na to, aby i Tví kamarádi (předpokládejme, že nejsi stejný) se přestali posmívat. Já jsem si vždycky myslel, že to je doména dětí, resp. pubertálních výrostků a výtečnic, ale že lidi, kteří už dosahují nějaké intelektuální vyspělosti, se jednoduše "neposmívají".
A pokud, tak jen z očí do očí, kdy to nemyslí vážně...

Jo, setkal, ale to už není rámec debaty o citaci, která je IMHO pitomá pro lamer.cz.
BAZINGA!
19:36
Nathaka: Re: Citace je na hovno, to je pr...
Nathaka
A co kdybych řekl, že je dost často na místě někomu se vysmát?
A co kdybych řekl, že jsem se neposmíval, jen jsem projevil svůj smích emotikonem... (To taky nezní tak drsně jako "vysmál jsem se mu".)
19:53
nitram1234: Re: Citace je na hovno, to je pr...
nitram1234
Ano, pak bych zde přidal emotikon...

jen mimochodem: Kdyby byly ryby...
BAZINGA!
19:56
Nathaka: Re: Citace je na hovno, to je pr...
Nathaka
Může být.
19:47
Good: Tak se směj, smích léčí
silhouette
Tak se směj, smích léčí
19:54
Good: Co kdyby si nudu zahnal na arago...
silhouette
Co kdyby si nudu zahnal na aragorn.cz Tomáši? A nechal nás tu v klidu rozjímat. Jestli se chceš posmívat, tak si stoupni před zrcadlo, jednu si flákni a pak se můžeš sám sobě i posmívat...
19:58
Nathaka: Vygooglením osobních údajů k vyh...
Nathaka
Vygooglením osobních údajů k vyhrocení sporu bys z toho málem udělal něco osobního, kdybych byl větší rapl. :B
Tobě tahle debata nic nepřinesla? Mně jo.
20:00
Good: Re: Vygooglením osobních údajů k...
silhouette
No to by mě zajímalo co ti přinesla???
20:02
Good: Re: Vygooglením osobních údajů k...
silhouette
Ještě že jsi přesvědčen o tom že bylo třeba gůglit :))
20:05
Nathaka: Re: Vygooglením osobních údajů k...
Nathaka
No, je to nejpravděpodobnější možnost, jelikož si neuvědomuju, že bych takové údaje dával sem. Další možnost je, že mě znáš odjinud. Proč ne. Ale odkud? Na aragorn nechodím, jen jsem tam registrovaný.

Mně přinesla lepší náladu, lepší dojem z lidstva, nějaké to pobavení a možnost pozorovat... autentické reakce!
19:55
Nathaka: :-)
Nathaka
Ok, nebylo to tak špatné. A třeba ještě pívo dojde, sotva jsme začali... - to je metafora. Představa, že bych podobnou debatu rozvířil na lidech nebo na facebooku, je komická, to by vůbec nešlo. Ale i tak musím podotknout, že od uživatelů serveru, jejichž deklarovaným cílem by mělo být inteligentně si utahovat z lamiček, by jeden očekával větší... kurva, jak to říct... znalost v oboru?
19:59
nitram1234: Re: :-)
nitram1234
Jestli chceš diskutovat, běž třeba na xchat, na diskuze, můžeš si založit svůj vlastní server, kde budeš dávat filozofické otázky, o kterých pak můžeš diskutovat s dalšími diskutéry. Třeba Win x Linux x Mac.
Nebo cokoliv jiného.
Ale prosím Tě, nevkládej takové citace za účelem debaty na lamera.

Ještě bych Tě měl uporzronit - s takovou Ti bude hrozit ban, který nad tebou bude viset jako Damoklův meč (a to si moc na hostině nepochutnáš = vysočinajesalám).
BAZINGA!
20:04
Nathaka: Re: :-)
Nathaka
Tak tedy zvážníme. Omlouvám se za svůj dobrý humor.

Podívej, třeba to zní zvláštně, ale když chceš dobrou diskuzi, je lepší píchnout do vosího hnízda než jít na xchat. Jaká je šance, že na xchatu narazíš na skupinu inteligentních lidí s dobrým smyslem pro humor? Jaká je ta šance tady? :-)
Uvědomuju si, že k tomu ten server neslouží (a uvěromuju si i hrozbu banu, která mě ale, popravdě, moc neděsí, vzhledem k jednorázovosti akce). Ale zamysli se nad tím, zda přecijen takový účel neplní lépe.
(Jinak je zábavné, že za filozofickou otázku považuješ souboj operačních systémů.)

Další věc hodná zamyšlení: Může člověk debilně debatovat sám se sebou a obtěžovat tím okolí? No, může, ale brzy ho to přestane bavit. A jak vidíš, já tu nejsem sám. Já debatuju, ty debatuješ, on debatuje... hele, třeba to tak nevidíš, ale já se tím nejen dobře bavím, ale taky si zlepšuju názor na pokleslou úroveň lidského intelektu obecně, a to už je sakra co říct! Až tak jste mě potěšili!
20:07
Good: Re: :-)
silhouette
No dobře, píšeš moc hezky, ale moc dlouho. Nuda je zlá věc, kup si medvídka mývala!
20:11
nitram1234: Re: :-)
nitram1234
pandu...
BAZINGA!
20:14
Nathaka: Re: :-)
Nathaka
Nuda je šílená, co? Pandu bych ocenil...
Tak se mějte dobře, lide lamerový!

Díky za váš čas.
20:17
nitram1234: Re: :-)
nitram1234
mám více filozofických otázek, jen mě tato napadla, protože jsem si vzpomněl na několik citací z lamera. (Mnohem lepší mi připadá otázka Proč člověk je takový hamoun, který chce stále více a více.)
Máš pravdu, že zde diskutují povětšinou intelgentní lidi (já považuju za chytré lidi: wraXe, AnonymnuLamu, Insainu, PILa, Shmeeczka, tepicha, ajiné). Máš taky pravdu v tom, že na xchatu ti lidi mocinteligence nepobrali (protože to jsou ty pbertální hlupáci, i já takovým byl).
To, že se Ty bavíš, opravdu nevidím.
Jestli si zlepšuješ názor na pokleslý intelekt lidstva, budiž. (Je starou pravdou, že člověk může být chytrý, ale lidi jsou blbí.)
Ale furt to není důvod, abys vkládal nové citace.
Proč si nezaložíš chatovací místnost třeba na skypu, kde si pozveš lidi, se kterýma stojí za to diskutovat?
Nebo takové ve svém okolí nemáš? (Pak Tě lituju, ale opět, lamer pro to neslouží)
BAZINGA!
20:22
Nathaka: Re: :-)
Nathaka
To víš, že takové lidí ve svém okolí mám. A mám jich dost. Ale my indoor-people musíme poznávat nové lidi neustále, abychom nezemřeli na sociální půst. Jako ano, abych si přišel normální, tak si zajdu do hospody, na zábavu, na festival, ale tam ti lidi té inteligence rovněž tolik nepobrali. Proto si taky občas zajdu zalovit do neznámých vod. Dost často to bývá alík (dost překvapivě, ale spolehlivě), dneska padla volba na lamer. Vlastně bys měl mít spíš radost...

Nemluvíš jako debil, proto poslední věc, která mě zaráží, je, proč tak hrozně moc trváš na tom, abych sem tu citaci nedával, když jsi sám uznal, že se stejně nudíš (tedy asi jako já) a že tě baví polemizovat o kravinách. V zásadě jsme na té debilní citaci oba vydělali, pokud se nepletu.
20:25
nitram1234: Re: :-)
nitram1234
já se nenudím, jenom prokrastinuju.
Já na tom vesměs prodělal.

Proč chci, abys takové citace příště nedával?
Proto, že se chci pobavit přečtením citace samotné (a řekněme, že snesitelně dlouhé, i když znám citace dlouhé, přesto super), ne sáhodlouhé diskuze.
BAZINGA!
20:31
Nathaka: Re: :-)
Nathaka
Cituju tebe:
"pro mě to nemá smysl. Jen se mi nechce učit.
Navíc mě baví se hádat o kravinách a argumentovat, proč mám já pravdu, a proč ji ten druhý nemá." - takže pokud tě baví hádat se o kravinách, proč se ti teď zdá, že na tomhle proděláváš? Tohle je ukázková hádka o hovnu.

Další věc je, že když si chceš číst vtipné citace, tak stačí ZAVŘÍT tuhle konkrétní, vysrat se na mě a jít si číst jiný. (Pokud opravdu věříš tomu, že budou vtipnější, což v dnešní situaci docela trvá, takovou najít.) Ty jsi tady dobrovolně a já tě nenutím číst nic, co tady ze sebe seru. Ber to jako trénink své vůle nemít poslední slovo a odejít, jestli chceš. :-)
20:31
wraX:
wraX
@ nitram1234 - Dík :).
@ Nathaka - Možná vydělali, ale pravidla jsou pravidla. Nicméně, pokud už nebudeš posílat další špatné citace jen za účelem vyvolání diskuze, pravděpodobně to tak vadit nebude a bude to tolerováno.
Ale přece jenom, pořád je to něco jako přijít do trafiky a chtít melouny. A až tě budou vyhazovat, budeš jim s úsměvem odpovídat: "Ale vždyť byla legrace, ne?" Možná byla, ale těm lidem, co si chtěli koupit noviny, to tak vtipné nepřišlo.
"Mažeme pouze hlášky a diskuzní příspěvky, které porušují pravidla (...)"
20:34
Nathaka: Re:
Nathaka
Pravidla jsou pravidla a až mě zabanujou, prát se s nima nebudu. :-)
(Perlička: Co kdybych poslal DOBROU citaci za účelem vyvolání diskuze?)
Hele, přijít do trafiky a chtít melouny, to je dobrý vtip! A věřím tomu, že i spousta lidí u tý trafiky by se docela nasmála. Snad nikdo není takovej rapl, aby kvůli dvěma minutám hned nadával. A kdyby ano, milerád bych mu uhnul a ty melouny chtěl až po něm. To je prostě klamná analogie. Navíc, tady vás nemůžu poškodit ani takhle... Když vidíš, že píšu sranec (a to poznáš už podle úvodu), nemáš to číst. Čteš? Tvůj problém. :-)
20:45
wraX:
wraX
Kdybys poslal dobrou citaci, vedlejší úmysly by byly nepodstatné, pokud by splnila hlavní účel, tedy pobavit.
A ten argument "když vidíš, že píšu sranec, nečti ho" snad nemyslíš vážně. Vzhledem k tomu, že ses tu oháněl svou inteligencí, opravdu doufám, že to nebude potřeba dále vysvětlovat.
A nakonec, ta metafora se mi nezdá tak špatná (možná to bude tím, že jsem ji sám vymýšlel :]). Čtenář lamera je jako ten chudák, co si přišel do trafiky koupit noviny a někdo ho tam obtěžuje legrací s melouny - sice možná zajímavou a přínosnou, ale to je mu v tu chvíli naprosto ukradené, protože si přišel koupit ty noviny (číst vtipné citace).
"Mažeme pouze hlášky a diskuzní příspěvky, které porušují pravidla (...)"
20:52
Nathaka: Re:
Nathaka
Trochu zmatené, vydrž!
1) Myslím ten argument naprosto vážně. I inteligentní člověk přece může vypotit sranec, zvlášť když tak činí záměrně. Krom toho jsem tím myslel sranec z vašeho pohledu, pro mě to žádný sranec není. (A to, že se mnou pořád mluvíš, je pro mě dostačující.)
2) Ta metafora je špatná, protože kupování novin je realita a mohu tam někoho reálně poškodit - třeba když mu ujede autobus. Tím, že tě tady zdržím pár sekund navíc (než si všimneš, že to je něco, co číst nechceš), tě rozhodně nepoškozuji, rozhodně ne nad míru přiměřenou poměrům.
3) Detail - když někdo přijde číst citace, tak si tu mou přečte, nebude se mu líbit, klikne minus a jde číst další. Takže činí přesně to, kvůli čemu je tady, to mu nijak nekazím. Tys rozhodně nepřišel číst citace, jinak bys se mnou nemluvil. A kvůli tobě a tobě podobným tady jsem a vedu tuhle polemiku.
21:13
wraX:
wraX
ad 1) Ten argument je naprosto scestný. Pokusím se ukázat na několika analogiích (začíná to být převládající způsob argumentace :]).

originál: Když vidíš, že píšu sranec, nemáš to číst. Čteš? Tvůj problém.
analogie I: Když vidíš, že tu spamuju, nemáš to číst.
analogie II: Když vidíš, že tu kouřím, nemáš to dýchat.
analogie III: Když vidíš, že tu seru na chodník, máš mě obejít a zadržet dech.
analogie IV: Když vidíš, že tě chci udeřit, máš uhnout a utéct.

Jistě podotkneš něco o zveličování, ale jde o ten princip tohoto argumentu, a ten zůstane stejně špatný ve všech podobách.

ad 2) To už se mi nechce rozebírat (únava), jen stojí za povšimnutí, jak se stále oháníš mírou - jistě, obtěžovat trochu není tak zlé jako obtěžovat hodně, ale zlé je to pořád.

ad 3) "... když někdo přijde číst citace, tak si tu mou přečte, nebude se mu líbit, klikne minus a jde číst další. Takže činí přesně to, kvůli čemu je tady, to mu nijak nekazím." Ne, on si tu přišel číst dobré citace, takže mu to kazíš.
"Tys rozhodně nepřišel číst citace, jinak bys se mnou nemluvil." Věř nebo ne, já tu přišel jednak číst citace, a jednak i diskuze k nim! Hodně věcí zároveň, že ;)?
"Mažeme pouze hlášky a diskuzní příspěvky, které porušují pravidla (...)"
21:27
Nathaka: Re:
Nathaka
Kurva, já se odsud nehnu. Ale tvá argumentace je dobrá, zasluhuje si odpověď!

1) Stupňování analogie je zákeřná věc a vypadá to, že máš pravdu, ale já si to nemyslím. Tady ještě nejde o míru, tady jde o možnost vyhnout se mi. Když kouřím, nemáš možnost obrany a já tě opravdu natvrdo obtěžuji - jedině bys odešel, což v dané situaci vhodné není. Když tady píšu špatnou citaci, tak využívám možnost, kterou mi server dal - tím ještě nic neporušuju. (Těžko mi dokážete, že jsem dal i citaci záměrně špatnou.) Teprve když tady řeším sračky, tak tě obtěžuju, ale jen protože ty ses rozhodl je číst - a tentokrát by tvůj odchod nebyl pro tebe žádnou ránou, ba přímo naopak, je to tvá nejvhodnější možnost obrany. Navíc i možnost komentářů mi server poskytuje, to, že je využívám špatně, je další věc... Vtip je zkrátka v tom, že ten argument není stejný pro všechny analogické situace. Někde platí, někde ne. Na internetu rozhodně ano - je zcela na tobě, co si vybereš číst, a ty sis vybral číst mě. A tvrdit, že jsem tě obtěžoval už tím, že sis musel přečíst tu špatnou citaci, je absurdní, na tomhle serveru se prostě špatné citace objevují a už v základu se s tím musí počítat. (Obdobně by se to dalo říct i pro komentáře.)

2) Obtěžovat trochu a obtěžovat hodně není to, oč tu kráčí. Tady jde o to, že pod určitou míru se vůbec nejedná o obtěžování. Navíc se tomu obtěžování snadno vyhneš, jako se mu tady jistě vyhlo spousta lidí, kteří prostě jen přeskočili, když viděli, co řešíme. Kdo se tady pustí do polemiky, činí tak na vlastní nebezpečí.

3) On si přišel číst všechny citace a už z principu musí vědět, že tu budou i ty špatné. V opačném případě, i když vynecháme fakt, že ne každá citace je jednoznačně dobrá nebo špatná, musíme předpokládat, že takové čtenáře tady obtěžuje 95% všech citací... Ano, rozdíl je i v tom, že ta má tak činí záměrně /dá se říct, tak zlá mi zas nepřišla/, ale dohadovat se o tom, zda jsem někomu ublížil tím, že musel strávit 5 sekund nad mou citací, to je už příliš absurdní.

A omlouvám se, měl jsem napsat přesněji, že jsi nepřišel "pouze číst citace", takže co se tebe týče, neobtěžuju tě vůbec, neboť děláš to, kvůli čemu jsi tady.
21:46
wraX:
wraX
Ty body začínají nějak nabobtnávat, zkusím to teď bez nich (a dokonce taky bez analogií).
Podstatou tohoto serveru je zasílání a bavení se vtipnými citacemi. Samozřejmě, každému přijde vtipné něco jiného, takže někteří (většina?) tu postují špatné citace - a ano, už tím obtěžují ty, které jejich citace nepobaví ani nezaujme. Není to ale tak úplně jejich vina, třeba se jim to opravdu zdá vtipné a tím, že to sem dali, tedy z tohoto hlediska nic neporušili.
Tys ale, narozdíl od nich, "tenhle server znásilnil, aby ses pobavil a podíval se na nějaké naše reakce". A, světe div se, toto opravdu považuji za obtěžování! Ty říkáš, že tato špatná citace už v záplavě těch špatných zanikne a vlastně není nic špatného, že se na ni trochu přiživíš.
Takže vzniká zajímavý rozdíl. Posílání špatných citací, protože se mi zdají dobré, není špatné. Ale posílání špatných citací, protože se chci tady pobavit, špatné je.

Dál bych mohl napadnout pár bodů tvého příspěvku, tak jen pár:
"využívám možnost, kterou mi server dal" "Navíc i možnost komentářů mi server poskytuje" - zákon ti taky umožňuje kouřit mi pod nos, ale to neznamená, že bys to měl dělat.
"A tvrdit, že jsem tě obtěžoval už tím, že sis musel přečíst tu špatnou citaci, je absurdní, na tomhle serveru se prostě špatné citace objevují a už v základu se s tím musí počítat." - to jsem už pokryl výše.
"Obtěžovat trochu a obtěžovat hodně není to, oč tu kráčí. Tady jde o to, že pod určitou míru se vůbec nejedná o obtěžování." - nesouhlasím, (tady asi ani diskuze nemá smysl, pokud jsi o tom opravdu přesvědčen).
"Mažeme pouze hlášky a diskuzní příspěvky, které porušují pravidla (...)"
21:53
Nathaka: Re:
Nathaka
Tak to jsem se dobře trefil...
Ok. :-))

Já teď tvou úvahu mírně zbagatelizuji a tím se značně zkrátí i odpověd: Server nás chce bavit, je to jeho náplní, já se přišel bavit, možná jsem zabavil některé další a nemyslím, že jsem někoho opravdu obtěžoval. Takže co? Není to typický "everybody wins, we have place for all of you"?

Já uznávám, že jsem tomuhle serveru ukradl kus jeho místa, abych se pobavil proti pravidlům a jinak, než je tady záměrem. Neuznávám, že je to vyloženě obtěžování, protože na to, že jsem vědomě přidal ne úplně kvalitní citaci, je obtěžování prostě příliš silné slovo. Ano, je to zlo - to jsem říkal od začátku, že má aktivita je trochu bezohledná a "seru na princip" - ale je zanedbatelné. A já opravdu věřím tomu, že když je už hodně zanedbatelné, tak se to má zanedbat a ve výsledku to prostě ani "není".
21:47
Nathaka: Re: Re:
Nathaka
Tohle jsem vůbec sepsal hodně ve chvatu, stylistika i argumentace mi tam nějak upadá... Sorry. :-)))

Já navrhuji plichtu, přijmám klidně prohru, vážně jsi dobrý a já jsem nejdřív ani nepomyslel, že bych OPRAVDU někoho obtěžoval... Ale jednou, jednou se vrátím a se mnou přijde DIALEKTIKA!
21:47
nitram1234: Re: Re:
nitram1234
ad wraXova analogie: popupravím:
Čuram do bazenu: máš možnost tam nejít plavat, ale přesto tam plavat chceš. /ještě mě napadlo kouření v hospodě (to samé - je tam smrad, dýchat to nemusíš, pokud tam nejdeš)

K dokazování: "Dávám to sem, protože v komentářích očekávám inteligentní odezvu a přínosnou debatu, pochopitelně. Co jiného taky čekat?"

ad bod 3)
no, ve skutečnosti se tato nedostane k finálnímu svátečnímu čtenáři. A my "strážci" dobrých hlášek se snažíme, aby ty špatné neprošly.
Ale pokud by přece jen zavítal do Fronty, pak se proč takovému čtenáři ubírat minutu čtením špatné citace (a desítky minut diskutérům)?
BAZINGA!
21:58
Nathaka: Re: Re:
Nathaka
Proč? Protože já věřím, že ta minuta je nezabije, protože si tady přečtou i horší citace, protože někomu se třeba i bude líbit, protože je to, jak jsem řek, zanedbatelné, a protože vyvážením toho jsou moje zábava, vaše zábava a třeba i nějaký přínos z diskuze. Pro mě je to jasné.

A s tou analogií už jdi s prominutím někam, je to píčovina. Já chápu, že mi moc rád zdůrazňuješ to, co oba dobře víme, ale přirovnávat tady touhu popovídat si s pár lidmi na ne úplně vhodném místě k chcaní do bazénu huž je trochu moc.

No, těžko byste mi to dokazovali, kdybych se nepřiznal, samozřejmě... :-))) To bylo taky neúplný. :))
20:43
nitram1234: pro přehlednost
nitram1234
musím se učit - nechce se mi - diskutuju o ničem => prodělávám.
Mi jde hlavně o princip. Tento server neslouží pro dobré diskuze, a´t už jimi jsou nebo ne. Je to o citacích.
Uživatel i náhodný čtenář se při nich mají pobavit. Ne při čtení diskuze. To si můžou přečíst idnes, nebo novinky.cz.
To je podstata. Kdybys vyvolal flamewar (jako to udělala třeba nezapomenutelná bousa, či jiní uražení autoři), pak by to bylo něco jiného.
Rozhodně nesmíš přiznat, že jsi to tu vložil jen za účelem diskuze.
A pokud to nikdo nekomentuje - no a?
BAZINGA!
20:48
Nathaka: Re: pro přehlednost
Nathaka
Když to bereš takhle, tak proděláváš. Ale povězme si upřímně, že je to jen a jen tvoje vina a že nebýt mě, řešil bys prostě jen jinou píčovinu.

Princip chápu. Ale úplně na něj seru. To je celé. Já jsem tenhle server znásilnil, chceš-li, abych se pobavil a podíval se na nějaké vaše reakce. Nevím, proč čekáš, že když mi budeš cpát principy lamera, tak se budu kát. No nebudu, protože já jsem chtěl ta pravidla porušit, porušil jsem je záměrně a účelně. (A aby se neřeklo, než jsem tak učinil, projel jsem to svým morálním skenem - nezávadné.)

Pro mě je podstatné, že jsem docílil svého, ať už serverová pravidla jsou pro, anebo proti. A nemyslím, že bych tady kohokoliv poškodil. Jestli to někdo četl, činil tak dobrovolně, a tím spíš pokud na mě reagoval. Nehodlám se zase opakovat, tak si to zapamatuj - tvá dobrovolná prokrastinace, tvá dobrovolná blbost, že se se mnou bavíš. Lekce č. 1 veškerého internetového diskutování přece zní: "Nekrmte trolly!" (Já jsem sice jen tak... půl-troll, ale platí to i tak.)

Pokud by to nikdo nekomentoval, asi bych se nudil, no. A asi bych se šel taky učit, protože jinak už nevím. :-)))
20:53
nitram1234: Re: pro přehlednost
nitram1234
není to Tvá vina, nikdy jsem to netvrdil. Můžu si za to sám...

Ale líbí se mi wraXova metafora...

Pokud kašleš na principy, tak jdi do banky, vezmi si samopal a řekni, že chceš kilo gumových medvídků, jinak všechny v té bance postřílíš.
Po pěti minutách řekni, že ten samopal je na vodu a že to byla sranda, protože jenom kašleš na principy, pravidla a řekněme i morální zásady, a chtěl ses jenom pobavit, protože se Ti, stejně jako mi, nechce učit.
BAZINGA!
20:55
wraX:
wraX
Hm, napadá mě, že bych se mohl pobavit tím, že tuhle citaci nahlásím s důvodem: "Autor znásilnil tento server a sere na jeho pravidla."
A přijde mi docela odvážné označit něčí studium, aniž bys o něm něco alespoň rámcově věděl, jako "jen jinou píčovinu".
"Mažeme pouze hlášky a diskuzní příspěvky, které porušují pravidla (...)"
20:57
nitram1234: Re:
nitram1234
mám dojem, že myslel jinou <|> to, že bych komentoval jiné pitomé citace...
BAZINGA!
20:59
Nathaka: Re:
Nathaka
nitram: Nekašlu na principy, čti pořádně. Kašlu na ten konkrétní princip, o kterém mluvíme. Nejsem žádný anarchista, přece! A nejsem ani debil, abych zacházel se svými fóry tak daleko. Melouny u trafiky klidně, ale samopal?

wraX: Pokud se tím pobavíš, já ti v tom bránit nebudu. Jen by mi přišlo škoda, že už to tady nedokončím. (A propo, odůvodnění "Autor znásilnil server" by mě též velmi pobavilo!) Ale byl bys v právu, já ta pravidla uznávám, jen jsem se rozhodl je dnes porušit.

A za jinou píčovinu jsem neoznačil jeho studium. Chtěl jsem tím říct, že by prokrastinoval tak jako tak, jinými slovy, že kdyby neřešil se mnou tohle, tak by četl jiný debilní citace a řešil by něco u nich. To podle mě sám uznává.
21:01
wraX:
wraX
Aha, dobrá, tu píčovinu jsem špatně pochopil, pardon.
"Mažeme pouze hlášky a diskuzní příspěvky, které porušují pravidla (...)"
21:02
nitram1234: Re: Re:
nitram1234
netvrdím že bych i jinak neprokrastinoval.

Argumentoval jsem metodou ad absurdum. Snad nemusím popisovat, co to znamená.

No, asi to už ukončím.
BAZINGA!
21:07
Nathaka: Re: Re:
Nathaka
Jo, to bylo hodně ad absurdum.

Já to asi taky zabalím, potřebuju sepsat nějakou koncepci a pak na mě čeká koupelna a hupky dupky do pelechu...

Když to půjde dobře, třeba se někdy vrátím. ^^

Mějte se, jak chcete, jen ne líp než já. Bylo mi s vámi pěkně, čáu. :B
21:50
nitram1234: Re: Re:
nitram1234
ad absurdum je proste ad absurdum. Musí se vymyslet hodně nereálný a uhozený příklad, aby to trklo do očí... O tom to je.
BAZINGA!
21:55
Nathaka: Re: Re:
Nathaka
No, ono to sice trkne do očí, ale to je dobrý jen tehdy, když chceš upozornit na pointu, ne když mi chceš dokázat, že dělám něco špatně, na něčem úplně jiným, co nedělám. Jde o různé věci, jejich důsledky jsou různé, takže mě nemůžeš odsuzovat za obě stejně, přece.
21:27
insaina: jsem ochotná se ti věnovat ve st...
insaina
jsem ochotná se ti věnovat ve středu, zítra mám dvě kurevsky těžké zkoušky, tak na nějakou inteligentní debatu nemám čas ani chuť momentálně... ale pak se na to klidně můžem vrhnout .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
21:31
Nathaka: Re: jsem ochotná se ti věnovat v...
Nathaka
Ty jsi učiněný poklad! :B Smůla je, že ve středu mám exkurzi a vracím se pozdě večer, navíc tu budu mít návštěvu na noc a tak, takže se sem sotva dostanu. Ale nevadí, najdu si tě jindy! Máš totiž bod nejen za ochotu, ale dva body za to, žes to... četla. :)
21:49
nitram1234: Re: jsem ochotná se ti věnovat v...
nitram1234
a kdo říká, že se s Tebou chce bavit??
(promiň Insaino, je to plytký vtip, ale nemohl jsem si odpustit... Možná ani ještě nezastydlý puberťák ve mne stále dřímá.)
BAZINGA!
21:54
Nathaka: Re: jsem ochotná se ti věnovat v...
Nathaka
Jo, chlapče, to je asi o míře chladného úsudku. Já si pod "tak se na to můžeme vrhnout" opravdu představil jen tu diskuzi. :-)
22:12
Eriq: inteligentní debata?
Eriq
Nebylo to tak dávno, co tu někdo poslal hlášku, aby demonstroval, že čtenáři autorům nadávají. Napsal ji úmyslně špatnou, aby se s nadávajícími čtenáři mohl pohádat. Nakonec se mnou souhlasil, že to byl opravdu blbý postup, jak prokázat svou pravdu. Takže...
Posílání hlášky je opravdu blbý postup, jak zahájit diskuzi. Možná si tady hraješ na inteligentního, ale ve skutečnosti jím vůbec nejsi. Inteligentní člověk by si na úvodní stránce Lamera všiml odkazu na IRC kanál a své touhy realizoval tam, aniž by tím porušoval nějaká pravidla. Očekávám, že jakékoliv další diskuze nesouvisející s touto hláškou se budou odehrávat tam, nebo případně na fóru http://aid.vsehochut.net, kde se vyskytují tebou tak žádaní lameráci, nebo prostřednictvím mnoha jiných alternativ (ICQ apod.)
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
22:18
Nathaka: Re: inteligentní debata?
Nathaka
Blbý postup zabral, to je pro mě klíčové. Ale jelikož zníš velmi chytře a autoritativně, dám ti za pravdu i já a dokonce skromně přehlédnu to, že si podle tebe na inteligentního hraju a ve skutečnosti inteligentní nejsem. (Mám-li si všimnout odkazu na IRC kanál, potřebuji být všímavý a pozorný, nikoliv inteligentní, aby bylo jasno! :-))

Jen pro úplnost, demonstrovat špatnou hláškou nějaký fakt mi nepřijde jako nijak špatný postup, takže o nějaké "pravdě" nemůže být řeč, jde jen o to, že vy coby administrátoři máte hlavní slovo a tu "pravdu" zde tvoříte.

Vtipné mi pak přijde, že toho kanálu jsem si OPRAVDU nevšiml. Omluvy všem, které jsem nějak poškodil. :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2101 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 89 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.