Detail hlášky #52882

<a> Hochu, dneska na brigádě (v Lidlu), jsem u pokladny a přijede týpek s prázdnym košíkem a solí v ruce, položí to na pás a tahá platební kartu, řikam "Člověče, to nemáte 3 koruny na sůl" a on povídá "Měl jsem bůra, ale já ho nacpal do košíku"

Komentář: když si někdo na samotnou sůl vezme košík :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 14. 11. 2010
Kategorie: Hlášky
Autor: Smokedealer (3 hlášky)
Hlasování: CroozeR, Svorrok, Tomeamis, Snake, Faasteer, nitram1234, vlk_93, iNs3cT, aikym, Ahoika, mmax, lerra, Judzeen, mickelangello, Soulman, kadibudka, An3tka, spaly, Datel, mickgyver, SantaSatan, xjendax, Herda, Cassidy, Stevie, goosepd, alexlea, Holda88, _Juan_, CrazzYdiot, sodzer, Lahvout, Rimmer, Slay, Inf1n1tyy, Head, Dargen_Scorpio, Schmeeczko, sg_sysel, Zodi4c, Mania, Araziel, Moskva, Kogaku, Fenris, Foo_Fighter, Rimmoncze, blueW200, anezkaceska, Jumbo, Nikeman, vamo, Bakys7, izzi_cz, woody, Sousuke_, Milhauzz18, Al-ik, w3m, fifik87, Funin, cecan89, -TooM-, BearPeter, darjas, KeeperX, DragoonX, Atlantis, Altair, Fidla, Claymon, Niika69, Ondruch, bady, krutoslav, Shadowmaster, miloso, necro, yannush, smejdy, leos, Sha-a-kaa, ChuckNorris, Myska, Airy, Nilgiri, Hammer, machulka, Kenny, Frisbeeman, Traitor, frlo, chachan, Kukac55, Tominas, hocikto19, Ondra_99, GICaesar, cooly, diablo, Alf, bouzon, Wendigo, wegas, kudli, Lecco, Ganja, tomPD, obr, simply_v, Maty991, Smrsta, horry, Severina, Anti, Falcon, czKarlos, Sarka, ubozak, Dejf21, 11wizards, hanzz, Nadneseny, Milda90, weena, Highlander, teye, Dancer, robbo99, bosorka, Sib, jezzy, pinkavovamartina, cze2k, Gobledon, rasasak, gillan, Imrich, JarusPsycho, Rainha, kecal_op, Danny991, kuras, HonzaRez, jogy, jurda, Jandis, Smetak, KalamityJane, Blaazha, ruslandsm, TidO, love--sucks, t00thy, Wery, kikculka, Witek, Staga, trepka, Ciselnak, robdrak, SLoN, hakim, merlouska, mariffka, Lidulinka, Diefly, kalmar, mugli, wolf3r, pocitujlasku, Shark94, Bejshark, Moleek, Mikko, chladas, Ripper, Sinistra, Laurelinad, luciferrus, Tomas05, shitcool, Goues, shaby, Pajasas, bebecha, yuhuu, sexymeda, kajus, Sobi, KaseO, Ellene, paci, pulsi, Sheydy, ScrappyCoco, honippik, Nufik, antena, screen, Darmy, PavlinII, mijorozec, lentiilka, wary, petry, OmeGa, TheTiger, Lyachtu, TunniQ, Douk, Myrdin, e-litt, Thab, magalhao, Hugos, Clarky, SkyHaven, Dragi, Radek9, Vitas, Mimalu, Dejfa, Katschaba, Bety888, kapriiik, lilo, hubert, Edgarix, Pajusa, Thrax, BMJackal, Beezer, BubblyBubble, Daysi, Sedly, lucyen87, matess7, wailord, MartinezZ, ciakval, Mervin, ReginaPhalange, Radeczek, Reiki, trainmaster, Ghofig, Suerte, vbercik, wik, Los, RedFred, Caaslav, caesar1987, talirr, OpaGe, Numerion, griffin, BC, Gego, mhx47, Mahtiel, ouvon, DakuHonoo, Zaragoza, zdenoeddie, sakrauz2, Honza007, virusak, frenkii, duchypuchy, MatteS, PikoPirat, Skodak, voliminal, schneck, Bart, priba, incucu, frodlas, humrpytel, deemarc, O`Neill, SkweerookL, v4S1L, Eriq, ondraka, _CJ_, binex, Cohen, dorry, serminator, Trny, Rychlis, Pyta, patapufa, carlos05, pleswi, Georgo, Trakat, Tlustej, koso, hasahm, HOLAS, mickell, F_u_g_a_s, Daeron, Jarkul, UnLiMiTeD, 3Run, Nicknad, Mejzla, tomcoko, Sargon, Akersh, viacik, Alcarmo, Dinek, pitufo, Dandynes, dezzi, S4crifice, LucieD, dwander, iqtiqe, MacHonzee, branyk, t-fuse, Jehudo, popik34, Cejda, Richcard, Nyan, burzoust, mopak, Lucky, N3mesis, Liman, hoppo, Argentum_aka_AG, kenji, tomikdvorak, Neuromancer, Lancelot33, Widzney, Kolja82, Blast, ondraraz, zgrossl, xdosta25, JCM, despy, Pestr, Noobos, takylama, tekk-x, Sweetus, s4ndwitch, Arathi, EuMatBa, korysh, Renee, Zippy101, kudlajz, Kittenish, renca84, Forty-, Zblunk, mixer, Acorp, Rithis, Dorflow, Willow, barney33, sea, kleretin, Alphadog, darkhstar, ExitusLetalis, pRCEKpETR, radeknemec, timurek, ToRtiK, ejdamd, Evzenecek, Jakuje, tomca, japan, thistle, DhLa, Geret, mixhail, Sarsaparillos, fatpiq, link-in-man, Pardio, GiGaB4yt, Spekt, Dalchio, Oalarydy, serub, kojak, TomEF, Longy, Wendeee, Diego, Sally, sirarag, kubaxx, elvellon, Korialis, Shagrath, Rayus, Imzadi, infi, Hanzik, jmeno, iantar, Jakubs75, voogac, schoobi, Dipsie, 350ztom, riddick09, Morv, kakino1991, chap, DMDave92, ALiEN, wax07, Kalani, Triina, Punkenstein, Adge, Ziidane, Schrodinger, hrusho, sixpounder, inkara, Sparkes, tomako9, abracadabuda, JohnDoom, HollyFury, Agnesita, Nashee, motlas, Imperiatorr, Groove, feErda, LordUfo, jamoje, Hans, Bubu, ReVoL, Thran, Denebola, jirik, KaMilka, Danol, Monty812, Beast, Krkavec, Zuza-chan, ninny, Marthy, PeeKay, Kosec, Nipac, gensilver47, zelvak, Derevin, Orlan, potas, Pepul, arain, Anethka, George, Kosta, cocrhell, troSKA, Dracom, Anto, fido63, nicre, maxa, Mirator, chylex, MaruSway, neni, Lorkis, Amunak, tausa17, bradl3y, pipi-kratka-puncocha, Thargas, krystof, shooter_vm, veronique, sevenjetc, Ghostik, wgs, tasmanskyCert, FelcL, Scartty, zavinac, simi66, Crazy_Ivan, TEDY, Akiwa, Jimpi, Kozel, _m0p_, Grez, filioo, DrifT, juridi, Treela, Yur4Y, OzzMan, nardew, jas, fatalixi, Niaz, Gusto_pk, genius920308, Bilbo_Turambar, phonzik, z0nt0r, Lemra, Tirael, kevin365, jardasobo, skeblik, NoxArt, RoGu3, oOJoKeROo, dorten, Paul_SK, Tutanken, Calvera, sendvo, paulie05, Royce, hovnival, Danecki, Wolfram, Zurix, Janca, Macounek, paapi, Shou, EliEli, ZodiacCZ, qwertzuio, spiderpig, matyXXzz, Wauder, Ilidan, millcEK, Peterson-29, Ozzy, kadla, Johny--X, 3niti, Convenius, pepa1d, Eslinecka, ScOrPiOn9, sark, zvejkaL, Hunky_Dunky, hrhr2, profa, CIMBI, Kid, chudst, Misha1, mudrc, kalolu, simpe-cz, Tomdeer, DzonyGate, shaggy, Posky, RampaMekKvak, dave86, Remus007, Gerlige, Decado25, Markuus, Carlos, vanislav, OttoCZ, Erya, Rozok, abouttabs, katan, CZ_StRider, reep, srnka, xadamek, Human, nicolai, muchula, q, rikiki, sliwowitz, Othrondir, staccey, SKAskaSKA, Flad, Tomcz, zuchen, Mr_Speedy, Sobosss, Alwin, Nekromancer, IvcaKoudy, hajtrak, Flower111, czHONAN, Cubis, zao, lobster111, JuRoot, Kellso, TOxIC, zax52, Snorri, Tomashek, booxly, Bagr1, Aya17, radhol13, DJ307, nwkt, Michkov, speedy89, Gr3En, Neo, statan, tomzi, makr009, bumbik, WikeCherry, Cinvor, Tristy, Skay, maryjane, krisikowa, soustruh, vrrr12, mord_cour, Majkl26, Noschool, M4rtin, LittleOmig, Accept, marcovic, Juric, karlosnet, Ferty, Kanda, Frankiexxx, Montechito, Miruska23, luciferka, bounick, Dawe4, Oky, czebe, johny, jackob183, rtu6011, Danik02, redog, codex, sirius92, mtmccox, balone, AdammZ, ajgl, niemand, Freedom-soldier, mmeridius, solidus, cloxy, alpov, lanoxx, pajus, pes502, kocicak, JezdecForevus, Libor222, pali6, Chilli_papricka, Fatal1t, markwy, Thira, dOniiicek, wdev, olina, GreenDwarf, madog, Leszek, ToyMachine, joocker, Dragonn, gredo, Sniclman, BerendeBracy, luuccii, aalfred, MAGEman, saver, Guantanamo, kinodont, Allgero, DMRaper, pinata121, puki, KUKAHOJ, DAran, Griffon, Dreamer1425, AshBird, ajwn, jing-jang, mullDie, makii, TomiG, alik55, Trand, honeybw, grandimir, pompo362, Jaiferiss, Krysaczek, Gigabox, smoulinka, LynFury, Snowy, Meimei, Microft, Umaadaak, scorpe, saft, skullface, ne0k, mmarrtinn, Alenka, 8andrej8, SSJ, Mirasek, BlastFX, roset, 8laz3r, loskor, Braveman, AMD, JP, janskor, Gorkil_the_goblin_king, hAssassin, B3legost, Winters, Thor, Bumerank, DrGaga, Eurostoxx, Kubis88, maara, Cuthalion, theodora, Ronie, coreym, rain, Cyberdragon, Ivusha, RodneY, Petriik, Mokr32, ramon, chuckier, Kriz22, Setton, huillain, MIN, klemikaze, Frettie, MariUsti, hawkey, koreN_, krumpac007, aknamor, Asriel, digitos, Kratter, MIRAK, 33joe, HUBI, kingmanas, matasek, Miky8, crossczech, charssy, evee, soony20, Qwesty, ___spuntik___, Izumi-chan, vitis2, bkralik, LosFilipos, Sobik_Andus, sangrila, bozk, KatieSandra, fabiocz, Lei, aneper, tlwhitec, killerm12, Waal, prcekleky, LadyMurderess, baik, Finer5950, Ciko, Backup, Kew, brumla, Pooka, Mysharr, hostar, suah, miroslaf, kwakiii, Somme, Vlk, Fogi, SidiusM, wayne, Dvorka, Deiw9090, Col8B, Ploki, blackdemon, silvergold, SoBo, LordPercussor, jewmi, Majko, gaspo, webhead, sulthan, f1d0, GAZDOWN, PIL, Krysoletka, LukeUp, masozravapalma, cuskokos, 3D_Crab, nemo88, lbrouk, Ajvory, grolldir, tomeo, salena, JakubRosen, Sheppy, Naatchelniik, McBobr, see_jay, Twinky, Kyblik, ice792, socorro, Filtr007, Cyclosarin, ochab, Lugi, Loxcom, tunri, bartishe, cmotdibbler, KrizovaN, Simmy, davis776, arxarios, Sangi, Phoenix_CZ, manikmanik, ZZETHOR, Kerrika, unreed, jinis, Helldog, Kukindoo, Shawk, Pajinka285, ScH0ll_kIll3r, roli, elone, miim, marecej, Enethen, Ekimik, palu, LucoLoss, Maestro, Vidlos, jemnemydlo, Neltharion, TakZnova, B-ree-m, pikatux, duck, barbush, Tolsimir, odiiin, holland25, domvala, mikehudak, unchained, Recik, roni, drcain, tronda, grasslik, TokaToka, PatchmaN, Lukas63, Bl0d, fizl5, blow, metrixm, DiNeRo, Radimus, tritecky, Huge, kowtnaak, kocird, juri, Sheprd, TheOnek, eniica, Arinka123, Clipie, olejovka, DarthOptimus, Liquor, kukec, Marsian, stepkapetr, Moony, xeliSsx, Hroner, Deefik, xx, Schyzis, riwy, evilmaggie, Martulii, Gregor, R4c3rCz, McKarlos, LukeTLS, Bueno, Pavilion, zzuzu, Jablecna_ovce, Ceridan, Jeynka, smilik, fladi, Arakasi, denny1, Somzmeteny, tocra, Ciclonwar, lliijjoonn, xkobram, Laire, LuckeRcz, yackiee, domx, Firemage, Dodi, peetUT, Gonzales, huhulesny, Bukaj, Lorandel, zlometla, Matesss, krecek, srobka, naty22, SpeOp, HaanZ, petan012, jursmi, Anup, mladek2, Andrewek, Polymorph, jaja01, Krustiik, mike2406, Meer, JerichoBM, DARTHPraetorian, zzuzi, zoca, debilek77, Majesty1982, beeeee, Ratana, VaSsa, Rishiko, tommie96, nOObiCZek, vinczenzo, Xemantha, LOLjakCYP, WytCZ, mmenie, Taran, Thea, Devler, Lothaire, prateta, ivus_ka, repley, xax, jfk, xxxvodnikxxx, vasek004, nations113, majki26, tommander, Stari88, Hermisek, Tikov, ori_top, Katharine, Eveni, Lida79, Becher1, Failrue, smiley07L, afro07, Markytka, Metodej, Anta111, Kanniy, richie_troll, baaari, -dup-, Sh4d0W, wotas, Raky, mdonaat, Mango, Flyer, Ruprecht, Kethryn, corwin_x, Ayume, tobytja, dddddaviddddd, aewin_cz, drdragonek, Goodlike, hossa, Metzgermeister, herodes555, rendlik, Drizztcz, WellBloud89, Bendom, Bartimaeus, cha4ser, Stevecek, tarzan123, jogino, Franx, Waco, Scorpionka, kurzatko, ladys91, Marcus7, HateMePls, linuxuser, jantusla, Ruwik, Spiderwoman, Wreis, hnilda06, BahnoCZ, Katand, freferg, Sellina, caarymary, Zuzabejda, Aelin, Keeehi, Wojda87, FrenkyB, Balova, Elisabetha, marsu7, scarlaxx, venca163, Bajou, Apophis, YDraigGoch, Venca92, hinogary, kachnis25, Dalaren, Deianeira, brutal_revenge, calexman, bezdak, killercat, Sejsel, Carney, Yuzik01, Loty, krpajda, Einhasad, noonick, Maeko, Metis, Kagero, Beerius, rossifan, Stickman, Trigger, Krencl, Danad, sasagin, cucinka, Foxtrot, kapoka, Kwisatz_Haderach, Dyfer, psychous3, mako156, piol, lennyd, ooouki, Charly, TerroX221, Papooch, CarpeNoctem, nakopnuta_sova, Annacerv, jozovec, Finarfin, Fantuch, vaevictis, AdamNuclear, MsWho, Elgurth, Coolak, oprs, Abdul_Hasan 1172 pro a Harys, Sotna[A], Dan, Nevermore, SmithF, ManSlayer, alaqella, Diplomat, lu_kas, GRIF, Wolf, MistrBuBak, snake2323, julius, Slim2, Maddy, Kolouch, Wlk, diktator, rotten77, Kamzik, Alve, Queller, Moneta, freaky_tomato, DarkAngel, RiBo, fatman, ursus, Ruiner, petya, Lamer666, Willy-X, Wabbit, Tinnarr, xificurk, holion, Ghormoon, pavelnop, geckon, kitharka, Zopper, Doktor, pute, killka, Rexxar, KairiRatten, h0das, kajsd, muzo, Darkenius, tenebre, Georgo10, Mackie, peca, phallus, woski, Vault, HitmanCz, YoSarin, anela, melounovycukr, Tonco, bendercze, Sochi, zakolu, Lineman, Xan, NiaWolf, stenli, FlashOrion, insaina, Aggie, klida, MoiJe, steffyno, ochi, AdIg4l, lord_of_fate, mirak2, rionka, MarkyF, Suril, tudydu, Aldred, Dryasdust, furak, Tommycz, Juga, psycholozka_jak_noha, matej21, Eduard, Strop, Kung_Fu_Panda, Luk4s, assim, ArMinO, shadowinek, Morco, Edu, RAKrab, AudiA6, drake, jainam, Gianni, Vincent, apiposka, wh0c4re5, Botan, DrHades, Mungo, Original, tristaver, albona, Matte, queeny31, smrduty_kojot, bukanyr, tik-tak-cz, Ejmin, p858, matrix17, Zelvi, nevim333, user1234n, hafi, SmallMongoose, HardLock, baobab007, kapitan_vysocina, subzero
131 proti
V oblíbených: srayzka, Elcinka, sireldo, MrCrow, Kachnickaaa, james4ever, dzaky, sexus, Priiincezna94, sheppard21, Eldax, rionka, Bakys7, DragoonX, Daysi, MatteS, Kellso, bumbik, Col8B, marecej, stepkapetr, Schyzis, krecek, naty22, Stari88, Markytka, Franx, Ruwik, marsu7, TerroX221 30 uživatelů
Oblíbenost: 88,19 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

00:15
GRIF: ...jsi si jistý, že měl jen tu s...
GRIF
...jsi si jistý, že měl jen tu sůl?
"Jistota, že jsme inteligentnější než ostatní je povážlivá už proto, že ji s námi sdílí tolik pitomců."
07:23
Smokedealer: xD no abych pravdu řekl tak neví...
silhouette
xD no abych pravdu řekl tak nevím :D ale je mi to jendo :D dokud mi Lidl nepatří, nestaram se o to co tam kdo krade :D
16:18
hakim: Re: xD no abych pravdu řekl tak...
hakim
no to bys mel, nestrhavaj vam to pak nahodou z platu?
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
16:27
Dargen_Scorpio: Re: xD no abych pravdu řekl tak
Dargen_Scorpio
jistě a jak asi poznaj komu prošel? :)
Plus se dá rozložit na dva mínusy a já jsem úsporný typ :)
23:06
Radeczek: Re: xD no abych pravdu řekl tak
Radeczek
u malych obchodu, se to rozpocitava mezi zamestnance ;) ale v takovym obchodu bych nepracoval...
16:29
Smokedealer: Re: xD no abych pravdu řekl tak
silhouette
Mně je to jako měsíčnímu zaměstnanci jedno :)
09:34
hakim: Re: xD no abych pravdu řekl tak
hakim
lidi s takovym pristupem sou skazou cesky ekonomie "me je to jedno moje to neni, zaplati to nekdo jinej"... tak ti teda preju at ti to preci jen nekdy strhnou a vyrazej te
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
10:54
someone_else: Re: xD no abych pravdu řekl tak
someone_else
ano, k pokladnímu mi mnohem víc sedne přístup: "Hej, ty! Stůj! Na zem! Ruce tak abych je viděl! Vy dva, prošacujte ho! Nic nešlohnul? Sakra, tak nic. Přejeme vám hezký den. Přijďte zas."
“The problem with Internet quotations is that many are not genuine.” - Abraham Lincoln
22:32
Leinad: Re: xD no abych pravdu řekl tak
silhouette
To je zas opačnej extrém. Nehlídat, ale normálně si všimnout (když je kradač moc nápadnej).
Přístup "Mně je to jako zaměstnanci jedno :)" je fakt zkáza, já mám radši přístup "nevšim sem si"/"naznačil sem ochrance."
Come shall ten well bload? Ten well bload shall when blaight yatchman.
13:35
Smokedealer: Re: xD no abych pravdu řekl tak
silhouette
Myslím že máš nedostatek v rozdílu Pokladní - Hlídač... takže jestli to někomu strhnou tak hlídačům
17:32
BahnoCZ: Re: xD no abych pravdu řekl tak
silhouette
Myslím, že to měl být sarkasmus... ;)
23:06
Radeczek: Re: xD no abych pravdu řekl tak
Radeczek
já hlídám po Brně drogerie a hadry. To co se tam nakrade za den (predevsim bavim se o hadrach), tak tam nema zadny zamestnanec za mesic :) v prumeru v drogerii to jsou 3% nakradeny (jednoduchy vypocty- kdyz ma obrat 7000000 mesicne, tak se nacoruje za cca 200 000). v Hadrech to jsou cca 2%, ale obraty tam maj mnohem vyssi. Upozornuji ze nehlidam obchody typu 5*5m, ale mnohokrat vetsi :)
23:32
anezkaceska: Re: xD no abych pravdu řekl tak
anezkaceska
A jak je to teda hlídáš? :-P
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
09:32
hakim: Re: xD no abych pravdu řekl tak
hakim
no podle tech ztrat dost mizerne :-P
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
10:43
Radeczek: Re: xD no abych pravdu řekl tak
Radeczek
hlidals nekdy? ;) byt sam a najit mezi parset lidi jednoho dva zlodeje je hodne problem :) v tech drogeriich to jde celkem v pohode.
11:18
Wikan: Re: xD no abych pravdu řekl tak
silhouette
Podle průzkumů mají polovinu krádeží na svědomí zaměstnanci.
00:13
Tom_Molivan: Re: xD no abych pravdu řekl tak
silhouette
Podle průzkumů ? :D To ako robili anketu, v ktorej sa pýtali zamestancov, či, čo a koľko v práci nakradli? :D
06:35
RamsesIV: Re: xD no abych pravdu řekl tak
RamsesIV
to by mě taky zajimalo :D
No a co, stějne všichni pomalu umíráme.
23:25
Zidane: Re: xD no abych pravdu řekl tak
Zidane
Jediné "stržení z platu" může být to, že jim nedají prémie, ale ty v těchto obchodech stejně dostává tak akorát vedení, takže obyčejnej prodavač to na platě stejně nepozná.

Komu zloděj prošel nepoznají, ač jinak poznají díky kamerám ledacos.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
17:37
Sethiel: Re: xD no abych pravdu řekl tak
Sethiel
To je nesmysl, každej prodavač musí být zodpovědnej za peníze, který má v kase. Věřím tomu, že každej rozdíl toho, kolik ten den namarkoval (což je údaj, kterej z pokladny určitě dostanou) a kolik odevzdal jako výdělek, musí určitě doplatit. Kdyby to tak nebylo, moc peněz by v těch pokladnách nezbylo. I kdyby to měl udělat jen jednou, než ho za to vyhodí, vyplatilo by se to (hlavně brigádníkům).

Nevím, jak to funguje ve skutečnosti, nikdy jsem na týhle pozici nepracoval. Je to jen taková laická úvaha.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
17:39
Sethiel: Re: xD no abych pravdu řekl tak
Sethiel
Pardon, odesílám bez rozmyslu. Nevšiml jsem si doteď, že se baví právě o tom nenamarkovaném, co zloděj pronese přes pokladnu.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
19:01
Zidane: Re: xD no abych pravdu řekl tak
Zidane
Přesně tak. Co kdo ukradne, to nikde namarkované není. Co pokladní chybí, to musí zacálovat - ale zajímavé je, že když jí něco přebývá, musí to odvést v tržbě, to je spravedlnost toto. Lepší je to, co dělal otec s kolegy, když pracoval v nádražní pokladně - přebytky se dávaly do kelímku a když někdo měl pár korun maňas, vzalo se to z toho.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
08:39
DragoonX: Představte si, že jdete k poklad...
DragoonX
Představte si, že jdete k pokladnám, spěcháte a máte pouze pár věcí. Je jich otevřených 5 z 15ti. U 4 je fronta jako prase a u jedné jen tři lidi s málo věcma... Tak tam jdete a strávíte tam 20 minut, protože všichni tři jak naschvál platěj kartou.
Samozřejmě u ostatních pokladen se dávno protočilo dalších 10 lidí.

You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
10:23
YoSarin: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
Platba kartou je otázka 20ti vteřin - většinou si během toho nestihnu ani nacpat nákup do batohu...
Chci tlačítko po jehož zmáčknutí dostane autor přes držku!
11:12
GICaesar: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
Pokud jim odmítá spolupracovat terminál s centrálou, tak se to může pěkně protáhnout, jak už se mi několikrát stalo.
11:41
Wendigo: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
nebo pokud tou kartou platí důchodci(jakože v lidlu dost často), tak to opravdu není otázka 20 vteřin.
13:32
Zidane: Re: Představte si, že jdete k po...
Zidane
Otázka dvacetiti vteřin? A to je co za časový úsek, nedovedu si to představit?
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
14:14
YoSarin: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
Zapoj fantazii.
Chci tlačítko po jehož zmáčknutí dostane autor přes držku!
00:02
MeddlinG: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
No kdyz uz, tak dvacetti.
00:06
Araoth: Re: Představte si, že jdete k po...
Araoth
ne, má to správně davecetiti vteřin, protože číslovka sama o sobě se skloňuje podle kontextu...
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
00:19
Willy-X: Re: Představte si, že jdete k po...
Willy-X
To je sice možný, ale občas to tak jednoznačně nevyplývá nebo může dojít k nedorozumění, takže bych řek, že je lepší tam tu koncovku mít.
18:01
Araoth: Re: Představte si, že jdete k po...
Araoth
Když chceš předejít nedorozumění tak tu číslovku rozepiš. Pořád lepší rozpesat, než psát jako prase. ;-)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
21:26
centos: Re: Představte si, že jdete k po...
centos
Rozepsat = psát jako prase.
23:26
Zidane: Re: Představte si, že jdete k po...
Zidane
Ne. Radši napsat "dvaceti", což je správně, než "20ti", což je češtinářská prasárna. Ale to ještě nic není, viděl jsem a kdesi mám printscreen tvaru "1000ce", to by mě zajímalo, co tím autor ušetřil, napsané slovně to vyjde nastejno.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
20:36
LosCatmanos: Re: Představte si, že jdete k po...
LosCatmanos
ty možná ano, pravidla si dovolily tvrdit něco jiného (ale neboj, já je za to potrestám a nechám je klečet v rohu na hrachu)
RIP Zidane
23:26
Zidane: Re: Představte si, že jdete k po...
Zidane
"pravidla si dovolila" :-)
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
23:14
Zidane: Re: Představte si, že jdete k po...
Zidane
Jak může v tomto případě dojít k nedorozumění? Pokud si člověk "během 20 vteřin" neslabikuje a neprobíhá to tedy "bě-hem-dva-cet vte-řin, co to je, to je kuva nějaké divné", pozná člověk s inteligencí vyšší bublajícího bahna správnou koncovku pro číslovku z kontextu.

Protože koncovka z kontextu jasně vyplývá a pokud mi někdo chce tvrdit, že nevyplývá a tedy je tam potřeba koncovku psát, myslím si cosi nepříliš slušného o jeho inteligenci.

Čeština je jazyk inteligentů předpokládající u svých uživatelů aspoň tolik inteligence, aby např. z "během 20 vteřin" byli schopni poznat, že se to čte "během dvaceti vteřin" bez nutnosti psaní si tam koncovky. A máš-li nějaký příklad situace, kdy koncovka jasně nevyplývá z kontextu či by mohlo dojít k nedorozumění, předlož jej. Buď ti ho velmi jednoduše vyvrátím a pokud to nesvedu, rád uznám, že někdy je koncovka potřeba. Ale jak jsem řekl. Čeština je jazyk inteligentů a pokud by v nějakém případě nešlo z kontextu věty poznat, jak je třeba číslovku číst, sním vlastní kšiltovku.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
16:41
centos: Re: Představte si, že jdete k po...
centos
Máte pravdu, Petře Rado.
22:50
Willy-X: Re: Představte si, že jdete k po...
Willy-X
Koukám, že ste nikdy nehráli žádný multiplayerový hry co? Kolikrát při střílečce nebo nějakým raidu ani nejde pořádně číst nebo psát, a pak se tam nějaká ta koncovka pro lepší komunikaci hodí.
01:18
Araoth: Re: Představte si, že jdete k po...
Araoth
Přemejšlím kdy jsem potřeboval čísla v nějaký multiplayerový hře... Maximálně 2. skupina tohleto, nebo přejděte ke 2. skupině... ale jak koukám, tam taky nepotřebuju koncovky... až vymyslíš příklad, kdy tam bude muset bejt, poděl se...
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
11:34
Willy-X: Re: Představte si, že jdete k po...
Willy-X
Víš, že i ve hře se daj řešit věci normálního života? To, že hrajou nutně neznamená, že se musej bavit jenom o hře.
19:03
Zidane: Re: Představte si, že jdete k po...
Zidane
Hrál jsem například Ragnarok Online. Psát umím taky docela rychle a přesto píšu bez chyb, protože prostě VÍM jak psát, nemusím nad tím, jak se co píše, přemýšlet. Takže to, jak je vidět, jde, čím ono to je? Že by třeba tím, že jsem odmala dost četl a to dostaneš takové to "jak se co píše" do krve úplně automaticky a nemusíš nad tím pak přemýšlet? Nebo něčím jiným?
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
11:36
Dwfr: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
Uděláme to v 5 = Uděláme to v pěti × Uděláme to v pět

Dej vědět, jak chutná kšiltovka.
16:21
Araoth: Re: Představte si, že jdete k po...
Araoth
Když už tam máš "to", tak to předpokládá předchozí kontext, z kterýho ti pak dojde i co znamená ta 5. :-P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
16:30
Dwfr: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
Uděláme se v 5. Stačí?
17:43
Araoth: Re: Představte si, že jdete k po...
Araoth
Hmmm lepší, ale furt lepší napsat v pěti/pět, než psát jako prase... :P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
19:05
Zidane: Re: Představte si, že jdete k po...
Zidane
Dobrá snaha. Ale jak řekl Araoth, správný tvar se pozná z kontextu. A jak napsal o kousek níže, v tomto případě je i lepší napsat "v pěti" či "v pět" než psát jako prase. Ono napíšeš-li "v 5ti", ušetříš proti tvaru "v pěti" jedno písmeno a to není, pokud nepíšeš jako v Byl jednou jeden polda - tři údery za minutu - nic, co by opravňovalo psát jako čuně.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
00:05
Skodak: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
buď rád, že ses narodil v této době... vem do ruky hodinky a podívej se jak dlouho trvá 20sekund....

btw vem ty analogové.. nebo digitalní, kt. ukazují aj vteřiny...

Jinak platba kartou opravdu není dlouhá a neviň ty co platí kartou... prodejce má mít otevřeno víc kas...
b*tches do be crazy
15:57
Sethiel: Re: Představte si, že jdete k po...
Sethiel
Právě že jsou karty a karty. Některý zasuneš, naklepeš PIN a jdeš. Některý zasuneš, vytáhneš, dáš ženský, za chvilku naklepeš PIN, čekáš na vytištění lístečku, kterej musíš podepsat, občas ti to vrátěj, že ses nepodepsal přesně jako na kartě, občas nepíše tužka...
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
23:08
Radeczek: Re: Představte si, že jdete k po...
Radeczek
to zalezi jestli maj cip nebo jen magnetickej prouzek :) jinak kdyz pises pin, tak nikdy nepodepisujes ;) k overeni staci PIN
23:18
Zidane: Re: Představte si, že jdete k po...
Zidane
Sice nepodepisuješ, ale pokladní by po tobě mohla chtít občanku PIN nePIN, všude je to u kas psané, že občanku mohou žádat kvůli bezpečnosti.

Jednou se takhle chlapík hádal, že proč a co když jim občanku nedá, že snad zadal PIN a to musí stačit - pokladní na to, že ano, on nemá povinnost předkládat občanku, ale ona v tom případě nemá povinnost mu vzít platební kartu a on ať v tom případě zaplatí hotově, protože jak ona může vědět, že je skutečně ten Josef Novák, na kterého je karta psaná.

A chlap byl druhej a s kecama občanku dal. A pokladní má pravdu, znalost PIN o ničem nevypovídá, blbů majících pin uložen u karty, aby ho náhodou nezapomněli, je a bohužel bude hodně, takže s náhodným požadováním občanky při placení kartou souhlasím. Radši si počkám či ve svém případě občanku předložím než aby mi někdo vyluxoval kartu (to by musel ovšem pin odhadnout, já mám v hlavě dost na to, abych si ho nikam nepsal).
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
16:12
Ivusha: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
Ono to "odhadování" pinu není zas tak těžké, když se podíváš, jak většina lidí pin zadává... chápu, že důchodci na to třebas blbě vidí, ale nejen důchodci zadávají pin tak, že tam jedním prstem tukaj klávesy stylem, že to vidím z druhého konce obchodu :D
00:17
aneper: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
Nechýba ti len náhodou čiarka za "blbů" v treťom odstavci? Neviem ako čeština, ale u nás sa to označuje prístavok (vo vetnej skladbe 5' ) a je to vymedzené čiarkami. Ja len tak.
14:33
JohnyD: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
Mně se obecně zdá, že Zidane má problém s čárkama a přesto ostatní pyskuje za jejich gramatiku... :D I mistr tesař se občas utne, že?
18:55
enzym: Re: Představte si, že jdete k po...
silhouette
Náhodou nechybí. Nevím, jak to máte "u vás", ale jednak je přístavek něco jiného, dále pak "majících pin uložen u karty" je přívlastek těsný, jenž se čárkami neodděluje, neboť nezbytně zužuje množinu blbů.
00:36
Sethiel: Re: Představte si, že jdete k po...
Sethiel
Já mám pocit, že po mně v Kauflandu pravidelně chtějí PIN i podpis.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
17:09
Zidane: Re: Představte si, že jdete k po...
Zidane
Mám dojem, že u identifikace přes PIN podpis chtít můžou, ale není to nutné, tak se třeba jen sichrujou.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
19:23
woody: Re: Představte si, že jdete k po...
woody
Naopak, při identifikaci PINem prodejce podpis vyžadovat nesmí.
19:27
woody: Re: Představte si, že jdete k po...
woody
Hm, tak teď jsem se díval do nových podmínek ke kartě a už tam umožňují i kombinaci. Ale dřív jsem měl v podmínkách jasně napsáno, že můžu použít jen jeden způsob autorizace...
18:56
Zidane: Re: Představte si, že jdete k po...
Zidane
Ano, dřív to tak bylo. Ovšem teď už všude mají, že můžeš být požádán o předložení OP, což je vlastně taky způsob autorizace, ono PIN nic neznamená. Často to, že je majitel s prominutím debil a má ho napsané u karty a pak se diví a často to, že se s ním v rodině netají. Takže vzato kolkolem při "použití jednoho způsobu autorizace" by vlastně ani nemohli chtít OP :-)

Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
06:48
RamsesIV: Re: Představte si, že jdete k po...
RamsesIV
Me s podpisem neotravoval nikdo uz pěkně dlouho. Všude jen pin.
No a co, stějne všichni pomalu umíráme.
09:12
bosorka: Re: Představte si, že jdete k po...
bosorka
po me popis nikdo nikde nechtel. a kontroovat by to mohli leda podle obcanky,, kartu podepsanou nemam, uz se mi to dvakrat smazalo takze sem to tam potreti uz nepsala..
00:57
mickelangello: Re: Představte si, že jdete k po...
mickelangello
to si nemusím představovat, tohle se mi stává běžně...
inteligence lidstva je konstantní, ale lidí stále přibývá...
19:45
NoxArt: Re: Představte si, že jdete k po...
NoxArt
Než ti člověk vyhrabe z peněženky drobáky, je platba kartou dokončená, rozdíl je minimální...
21:50
SUK: Re: Představte si, že jdete k po...
SUK
Zato polozit tam litra a cekat, nez vyhrabe vsecky ty drobaky a papirovky je strasne rychly....
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
14:09
Col8B: Re: Představte si, že jdete k po...
Col8B
To je jen proto, že jsme v Česku, tady nic nefunguje jak má. V Anglii jsem platil kartou asi 1 libru a nikomu to nepřišlo divný, a hlavně - bylo to rychlý! Vložíš kartu, zadáš PIN, vyndáš kartu a je to. Ne jako tady, kdy se ten terminál hodinu načítá.
13:36
Zidane: Braní si košíku - ono pokud jsou...
Zidane
Braní si košíku - ono pokud jsou lidi zvyklí, zřejmě ze socíku, kdy se to muselo, si vždycky brát košík, tak si ho fakt vezmou i na sůl. A i přesto, že se s tím hovadem na kolečkách často blbě jezdí, kolečka tomu šmajdaj, je to velký a neforemný a když jdu bez košíku, protáhnu se tuhle, protáhnu se tamhle a nakoupím stokrát rychleji.
Jenže to mám i doma - řeknu, že chodím bez košíku a kouká se na mě jako jak si to můžu dovolit, že si přece košík vzít musím - ale nemusím, že si dávám nákup do tašky je moje věc a nikomu do toho nic není, pokud ho pak u pokladny všechen vyndám a poctivě zaplatím. Jo, kdyby v krámech měli klasické košíky do ruky, beru si je, jenže když to je taková ta obchodnická psychologie "budem mít košík jak hovado, aby to vypadalo jako že tam vlastně nic není a člověk ještě koupil tohle a tamto a nakonec padesát věcí, které vlastně nepotřebuje", tak na košík kašlu a dávám nákup natvrdo do batohu a polibte mi šos, u kasy to poctivě zaplatím, tak co.

Takovéhle boje sváděla bývalka s partou, když chodili na gympl, s Albertem někde na Lukách či kde. Kupovali si svačinu a pití a prostě odmítali si každý brát ty hovadské košíky, personál remcal, oni vždycky "až tu budete mít košíky do ruky, budeme si je brát, tyhle velké si prostě brát nebudeme" a trvali na svém - no časem to prý Albert vzdal a ruční košíky pořídil :-)
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
14:18
Judzeen: Re: Braní si košíku - ono pokud...
Judzeen
hehe no já osobně když jdu do tesca tak pro pár věcí, takže buď košík do ruky nebo nic a tu jednu, dvě věci vemu taky do ruky. Co se týče svačiny, tak pro tu chodím do menších řetězců, kde sice malé ruční košíky mají, ale stejně je neberu a nikdo neremcá:) asi jak kde no.
Člověk se nadře než umře a pak stejně umře.
15:53
Sethiel: Re: Braní si košíku - ono pokud...
Sethiel
Myslím, že to moc řešíš. Když jdu rychle koupit jen pár věcí, prostě je vezmu do ruky, proběhnu obchod a hodím je na pás. Nikdy by mě nenapadlo za to ze sebe dělat osamělého rebela proti zlému systému supermarketových košíků. Kdyby měl někdo řeči, spíš si o něm pomyslím, že je to magor.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
17:09
Laurelinad: Re: Braní si košíku - ono pokud
silhouette
Souhlas :D
Košík si beru, jen když se chci povozit :D
06:55
M0RGAN: Re: Braní si košíku - ono pokud
M0RGAN
Já teda košík říkám tomu do ruky. Ten nesmysl na mince je pro mě vozík (právě od toho "vozit se")
17:50
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
Já ze sebe rebela nedělám, rebelantila jen bývalka s partou a to až poté, co se do nich naváželi alberťáci, že si "musej" vzít košíky - v tu chvíli bych asi reagoval podobně jako ona, přece si pro pár pečiva a pití v petce nebudu brát košík jak pro regiment :)
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
23:08
Reiki: Re: Braní si košíku - ono pokud...
silhouette
Naco si brat kosik? Pokial si clovek ide vziat2-3 veci tak staci ist naprazdno..a ked niekto bude remcat tak ho niekam poslat.
Ale aj tak ma prekvapuje, ze mi nikto nic nepovedal, ked som po TESCU behal obleeny len v pyzame bez kosika :D
V myslení som bol esom, myslel som... preto niesom.
19:24
phonzik: Re: Braní si košíku - ono pokud
phonzik
Já si jednou nevzal košík, bo jsem šel jen pro minerálku (kterou samozřejmě vezmu do ruky) a byl jsem ochrankou označen za zloděje, protože jsem si košík/vozík evidentně nevazl proto abych mohl něco ukrást a hned utéct... hanba mi.
And now for something completely different ...
20:37
Zurix: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zurix
Mě jednou kontrolovali kvůli tomu, že jsme měli v nákupu chlast. Tak jsem si všechno zabalil, a pak přišli dva šašci, že chtějí vidět nákup. Každý se na mě čuměl, jak kdybych něco ukradl, a pak jsem po vybalení skoro celého nákupu konečně našel ty flašky, tak prý ať jim ukážu lístek, že jsem ho zaplatil. A samozřejmě ho měl taťka, který už čekal dále...
Nerazzurri
22:23
Ahura: Re: Braní si košíku - ono pokud
silhouette
no a? stále naštěstí platí presumpce neviny, takže nemusíš ty pomocí lístku dokazovat,že jsi nic neukradl,ale naopak "ochranka" musí pomocí něčeho (záznam, svědectví) dokázat, že jsi kradl.
15:03
Zurix: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zurix
No právě že jsem jim musel ukázat, že jsem nic neukradl podle toho, že jsem to měl na lístku napsáno. Už je to jasnější?
Nerazzurri
15:27
Wendigo: Re: Braní si košíku - ono pokud
silhouette
Jasné to je, ale jejich jednání je nesmyslné. Pokud ti oni nedokáží, že si něco ukradl, tak ti nemůžou nic udělat.
17:53
BlastFX: Re: Braní si košíku - ono pokud
BlastFX
Nemusel, jim se ale samozřejmě nehodí ti něco takového říkat. V nejhorším by pak museli zavolat PČR, která by tě o předložení toho lístku (a vlastně i samotné vybalení nákupu, na to ochranka taky nemá právo) požádat mohla. Kolikrát já už na sebe v supermarketech poblíž bydliště nechal volat policii. Teď už ví, že jsem magor, a problémy mi nedělají :)
I believe in power of Windows Vista.
23:12
Radeczek: Re: Braní si košíku - ono pokud...
Radeczek
uz jsem par lidi chytl ani neprosli pres pokladnu, je pravda, ze se to tezko dokazuje (ale kdyz toho nasklada do batohu ci do dvojtych kalhot za 10 000 a nema penize na zaplaceni, tak zadny dokazovani uz neni treba), aby te takto nekdo nevzal ;) a nedoporucuju pak toho dotycnyho napadat, nebot bys uz nemel sanci se z toho vymluvit a navic by to mohlo byt brano jako loupezny prepadeni (kdybys mel za pasem nuz- i to staci)
23:20
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
"Nemá peníze" nic nemusí znamenat. Ukáže ti bankovní kartu, řekne "chci platit kartou" a musíš ho nechat projít ke kase, protože z pohledu na kartu nepoznáš, jestli tam má či nemá dost peněz.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
10:52
Radeczek: Re: Braní si košíku - ono pokud
Radeczek
Bingo, 30ti letej fetak bude mit na karte 10 000 ;) kdyz si to rve clovek do kalhot a rve si tam toho hodne, tak cesky zakon nastesti nevychazi uz vstric temto corkam :) uz je to brano jako pokus o kradez.
12:39
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
Dávat si nákup do kalhot je rozhodně neobvykllé, to souhlasím.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
23:23
Squeak: Re: Braní si košíku - ono pokud...
Squeak
Teda že socík bol zvrhlý, som vedel, ale toto? To je na cvokáreň.
23:34
anezkaceska: Re: Braní si košíku - ono pokud...
anezkaceska
Muselo za socíku? To by se mělo i dnes. To, že se to toleruje, je jiná věc.
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
00:06
MeddlinG: Re: Braní si košíku - ono pokud
silhouette
A jako proc?
01:50
anezkaceska: Re: Braní si košíku - ono pokud
anezkaceska
No, i nakupování rohlíku je právní vztah, kdy uzavíráš kupní smlouvu. Ne sice písemně, ale tím, že dáváš najevo svůj úmysl za to zaplatit. To znamená, že zboží neseš viditelně k pokladně. Na to jsou ty košíky. Tolerovat se dá i to, že vezmeš jednu dvě věci do ruky, pakliže je zřetelně vidět, že to nechceš čórnout. Ale naházet si zboží do neprůhledné tašky by mohlo být vykládáno jako pokus o krádež a detektiv by tě mohl oprávněně zatáhnout do pověstné místnůstky vzadu.
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
12:42
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
To by nemohl, viz výše - může tě sledovat, jestli všechno zaplatíš. Až když by měl podezření, žes nevyndal z tašky všechno, může tě odvést.

Já si normálně nákup dávám do batohu, u kasy to vyndám, ještě pokladní ukážu prázdný batoh a tento pak zmáčknu a buď držím smáčknutý v ruce nebo si ho dám do podpaží, aby bylo vidět, že tam nic nezůstalo. Takže jen ať někdo zkusí něco o pokusu o krádež.

A kdyby v dotyčném obchodě začali buzerovat s povinností brát si košík, neviděli by mě tam, dokud by nepořídili malé košíky do ruky. Pro chleba a rohlíky s vozíkem prostě jezdit nebudu, konečná.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
17:11
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
Neboli ano, obchod by měl právo vydat nějaký ten vnitřní předpis, že zákazník musí mít při nákupu nákupní košík. A já pak mám plné právo jim tam ani nepáchnout, dokud si nepoříděj košíky do ruky, takže jedna jedna :-)
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
00:06
Radeczek: Re: Braní si košíku - ono pokud
Radeczek
aha, takze ty chces rict dokud to auto zlodej neotevre, tak to neni brano jako pokus o loupez? :) totez plati i v obchodech-jakykoliv podezrely veci muzou byt brany jako pokus o kradez.
01:11
nakopnuta_sova: Re: Braní si košíku - ono pokud
nakopnuta_sova
Ano. Můžu stát u auta a "blbě čumět". Dokud se nepokusím do auta vniknout, nedělám nic špatného.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:58
anezkaceska: Re: Braní si košíku - ono pokud
anezkaceska
A krom toho, je prostá lidská slušnost zbytečně neprovokovat :-)
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
07:00
M0RGAN: Re: Braní si košíku - ono pokud
M0RGAN
Za socíku ty vozíky na mince nebyly, pokud je mi známo :D
13:46
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
To nebyly, ona to tenkrát taky byla super kchůl novinka, tenkrát byly naopak všude ruční košíčky. Teď je to samá psychologie "dáme lidem velké košíky, budou si myslet, že nic nekoupili a koupěj o třicet věcí víc než chtěli" a na to se jim můžu krajcvajc.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
15:55
M0RGAN: Re: Braní si košíku - ono pokud
M0RGAN
Tak před tím to zase byla opačná psychologie: dáme lidem malé košíky, aby měli plné košíky i když neměli co nakoupit ;-)
07:11
RamsesIV: Re: Braní si košíku - ono pokud
RamsesIV
Přesně!
No a co, stějne všichni pomalu umíráme.
11:44
Sten: Re: Braní si košíku - ono pokud
Sten
A proč by se mělo? Zákon, vyhlášky a dokonce ani předpisy oněch obchodů mi takovou povinnost neukládají a na západ od nás je to běžné (a občas i na východ - třeba v Bulharsku). Dokud zboží nahlásím a zaplatím u pokladny, můžu ho z hlediska závazných předpisů v obchodě klidně i sníst, vypít nebo obléct (a opět je to na západ od nás běžné). Ten princip kolektivní viny zákazníků, kdy je na ně nahlíženo především jako na potenciální zloděje, u kterých je potřeba si dát pozor, aby všechno zboží, které chtějí, udržovali pod dohledem personálu (a zabalené pro případ, že na něj mít nebudou), je opravdu pozůstatek minulého režimu.
21:57
SUK: Re: Braní si košíku - ono pokud
SUK
Uprimne.. ja taky chodim bez kosiku a obcas i dost veci najednou beru bez kosiku... ale v cesku to docela chapu... driv se rikalo: "co cech to muzikant"...
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
23:20
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
A přesně proč by se to mělo? Mám si snad brát vozík jak hovado když jdu jen pro chleba a rohlíky? Ať dají klasické malé košíky do ruky a budu si je brát, do té doby ať mi vlezou na záda, nebudu tam manévrovat a zavazet s košíkem jak tele, když jdu pro dvě tři věci, hotovo.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
01:52
anezkaceska: Re: Braní si košíku - ono pokud
anezkaceska
Viz výše - jde hlavně o to, abys to zboží nesl viditelně, ne jako nějakej maník, co tady psal, že si věci hází do batohu :-)
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
12:37
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
To jsem psal já a co je komu do toho, že si je házím do batohu. POkud to u kasy vyndám a poctivě zaplatím, nemůžou na mě.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
19:54
anezkaceska: Re: Braní si košíku - ono pokud
anezkaceska
Jen mi přijde, že je to zbytečná provokačka bezpečáků.
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
00:26
Radeczek: Re: Braní si košíku - ono pokud
Radeczek
přesně tak a my takovy lidi jsme schopni zavist dozadu a tam pekne do naha, abychom te prohledali. Ty tam budes tvrdnout pul hodiny :) a jestli nebudes chtit, tak zavolame policajty a to je hodina v haji pro tebe. A jestli budes chtit podat navic trestni oznameni "omezovani osobni svobody" tak ver, ze to nedokazes ;)
13:26
nakopnuta_sova: Re: Braní si košíku - ono pokud
nakopnuta_sova
Takže důkaz toho, že u těhle bezpečnostních agentur často dělají lidi, co si na tom honěj ego a buzerujou tak, jak popisuješ, čistě proto, že můžou.
No to se máš čím chlubit.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:11
Araoth: Re: Braní si košíku - ono pokud...
Araoth
Ještě že u nás v tescu ty košíky do ruky maj, tak tohle dilema řešit nemusím... :-D
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
19:10
DeathMaster666: Re: Braní si košíku - ono pokud...
DeathMaster666
my jsme se na střední jednou taky naštvali a naschvál jsme si vzali (asi 35 lidí) košík a každej si koupil jeden rohlík... tu frontu si asi dovedete představit a nejlepší na tom bylo, že když se všechny ty rohlíky vešly za sebe na pás. Od tý doby nám dali pokoj :)
žádný popis není k dispozici
13:49
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
Jediná potíž je, že tenhle "problém košíky" není vina personálu v krámě, na to oni jsou malí páni, to musí posvětit a zaplatit ústředí, zatímco tyhle trucy s jedním rohlíkem zadělávají na problémy nevinným pokladním a personálu vůbec, protože zákazníci si pak stěžujou na to, že jsou u pokladen fronty a už je nezajímá, proč tam jsou a že se tomu nedalo předejít - a kdo pak dostane pojeb? Lidi z toho obchodu, kteří v tom jsou nevinně. Bohužel.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
17:08
Zidane: Re: Braní si košíku - ono pokud
Zidane
A to vím, o čem mluvím, jednou k nám do Kauflandu, kde pracuju, přišlo snad sto gympláků a přesně, každej jeden rohlík a ke kasám, takže fronty až do půlky krámu, vedoucí pokladen na mrtvici, protože tohle se předvídat nedá a co má dělat - tak to vyfotila a napsala to jako neočekávanou událost mailem centrále dřív než by si mohl stačit někdo ze zákazníků stěžovat, protože je vždy lepší, když něco takového nahlásíš sám než když se to donese od nasra... lidí. Nebylo z toho nic, za to nikdo nemohl, jen gympláci se zřejmě náramně bavili...
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
15:57
Leinad: Re: Braní si košíku - ono pokud
silhouette
Co já s tím, jestli jsi malý nebo velký pán, dokud neporušuji předpisy a vaše pokyny (nakupovat s košíkem - splněno) tak si to vyřiďte ve firmě. Váš kolega chtěl, ať si vezmu velký košík, tak sem si ho vzal.
Na místě vedoucí pokladen bych nehlásil "neočekávanou událost", ale "běžnou korektní situaci" a žádost o změnu předpisů.
Na místě zákazníka mám na výběr dodržovat vaše předpisy nebo jít ke konkurenci, co si vaše vedení přeje více?
Come shall ten well bload? Ten well bload shall when blaight yatchman.
18:58
enzym: Re: Braní si košíku - ono pokud...
silhouette
Nechápu, proč vozíku říkáte košík.
23:38
staffy: Ja osobne chodím dosť často do L...
silhouette
Ja osobne chodím dosť často do Lidlu, a samozrejme, malé košíky tam enmajú...takže väčšinou neberiem žiadny, zdielam Zidaneho názor, len si to nedávam do ruksaku, predsalen nechcem sa naťahovať s SBSkárom.
We are doomed! DOOMED!
11:51
Sten: Re: Ja osobne chodím dosť často...
Sten
Bezpečáci jsou z hlediska zákona obyčejní občané a nemají právo tě prohledávat a, pokud nedošlo k trestnému činu (škoda větší než 5 000 Kč), tak ani zadržovat (a pokud si to přesto vynucují, páchají trestný čin omezování osobní svobody). Oboje může jenom strážník nebo policista.
01:55
anezkaceska: Re: Ja osobne chodím dosť často
anezkaceska
Takže si ostrahu platěj pro nic za nic? Je to ochrana majetku. Samozřejmě ti nemůže dát na budku kvůli lízátku, ale přiměřeně jednat může. No, já jako ostraha někoho vidět, že si věci dává do batohu, tak si to s ním taky půjdu vysvětlit.
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
01:57
anezkaceska: Re: Ja osobne chodím dosť často
anezkaceska
Beru zpět, rychlejc píšu, než čtu - viz Zidane pode mnou...
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
15:16
Sten: Re: Ja osobne chodím dosť často
Sten
Bezpečák je tam hlavně kvůli prevenci (ono na odrazení zloděje často stačí, když to tam pozoruje osoba, která určitě bude u přestupkové komise svědčit, protože to má v popisu práce), ostatní lidé se na cizí majetek často vykašlou. Nešlo mi o to dokazovat, že bezpečáci jsou zbyteční, ale že nemají žádné extra pravomoci, které si často připisují.
15:26
CZ_StRider: Re: Ja osobne chodím dosť často
CZ_StRider
Bezpečáci jsou z hlediska zákona obyčejní lidé a proto mají právo tě zadržovat (stejně jako obyčejní lidé) podle paragrafu o nutné obraně. Taková obrana pouze nesmí být "zcela zjevně nepřiměřená". Nevím, proč by mělo jít o škodu nad 5 000. Jestliže se po příchodu policie ukáže, že tě bezpečák držel neprávem, ale nějak prokáže, že měl "důvodné podezření", že pácháš něco nekalého, jedná se o tzv. putativní neboli domnělou obranu a zákon tak v podstatě opět brání bezpečáka.
00:34
Radeczek: Re: Ja osobne chodím dosť často
Radeczek
http://www.seminarky.cz/detaily-12887 o tom mluvi tento zakon

JInak to ze toto plati od casky nad 5000 neznamena ze nemuzem zadrzet i pod touto hranici-to je duvodne podezreni a navic ty veci z cloveka musime dostat, kdyz to ukradl
15:11
Sten: Re: Ja osobne chodím dosť často
Sten
Škoda do 5 000 není trestný čin, zatímco omezování osobní svobody je, takže by šlo o nepřiměřenou obranu (pokud si bereš rohlíky do batohu, asi těžko to bude důvodné podezření, že se chystáš způsobit škodu nad 5 000). Zadržováním jsem myslel hlavně to, co často dělají — odvedou si tě dozadu a policii nevolají.
01:18
CZ_StRider: Re: Ja osobne chodím dosť často
CZ_StRider
Nesouhlasím. Obrana může (a z podstaty i musí) být silnější, než útok. Pokud vím, podle nedávného rozhodnutí soudu má revizor právo zadržet černého pasažéra do příjezdu policie. A nevím, že by jakýkoliv provozovatel hromadné dopravy v Čechách uděloval pokuty nad 5 000,--. Ale samozřejmě máš pravdu, že "odvést si tě dozadu a nevolat policii" rozhodně vůbec v pořádku není.
16:46
gaga: Re: Ja osobne chodím dosť často
silhouette
se mi libi, jak tu lidi vi uplne hovno rozhazuji jejich mooudra ...
23:23
Zidane: Re: Ja osobne chodím dosť často...
Zidane
Dělal jsem v obchodě a proto velmi dobře vím, že ochrankář tě může, když si pakuješ nákup do batohu, tak akorát pečlivě sledovat, jestli to u pokladny všechno poctivě vyložíš a zaplatíš. Kdyby tě chytil ještě v obchodě a někdo ti to dosvědčil, má průšvih on, protože ty řekneš "já to chtěl zaplatit, on mě nenechal" a jak ti dokážou, žes nechtěl, nemají jak.
Že si často ochrankáři honěj ega, protože tam často jsou agresivní tupanti, které nevzali k policajtům a dokonce ani k měšťákům, tak si užívají moci u ochranek, to je druhá věc.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
00:36
Radeczek: Re: Ja osobne chodím dosť často
Radeczek
Jsem jednou zadrzel 3 cigany-1 prosel pres pokladnu a 2 ne. A vis co? potrestani byli vsichni :) 2 z nich pak utekli bez zbozi, ale toho 3. jsem capl a ty 2 meli za 2 minuty policajti.
15:36
Sten: Re: Ja osobne chodím dosť často
Sten
Pokud ti dva věděli (a bylo jim to prokázáno), že ten třetí krade, tak byli spolupachatelé. Ale nemohli by být potrestáni, pokud by všichni prošli přes pokladnu bez zboží — protože nezpůsobili žádnou škodu. Záměrně jsem vynechal možnost pokusu, protože pokud by se sami nepřiznali, tak by jim to nikdo nemohl dokázat — zboží mohli klidně chtít zaplatit nebo vrátit u pokladny. (A ještě je možnost, že policisté sami jednali protiprávně, jak se ostatně v podobných případech občas stává.)
00:41
Judzeen: Re: Ja osobne chodím dosť často
Judzeen
je to přesně jak píšeš ochranka má spíš preventivní funkci a pak výstražnou pro neznalé těchto zmiňovaných zákonů.
@CZ_StRider: nemáš pravdu nutná obrana je to tehdy, až když jsi napaden ty! a pokud já tu ochranku nenapadnu a věz, že v takovém supermarketu bude dost očí, co tohle potvrdí, tak má ochranka smůlu nezmůže nic.
Člověk se nadře než umře a pak stejně umře.
15:24
Sten: Re: Ja osobne chodím dosť často
Sten
Nutná obrana je jakékoliv jednání, jehož smyslem je zabránit škodě na zájmu chráněném trestním zákoníkem a které je zároveň přiměřená útoku. Vztahuje se to i na majetek a i na zájmy třetí osoby, napadený vůbec nemusíš být ty.
15:55
Judzeen: Re: Ja osobne chodím dosť často
Judzeen
to si pleteš s krajní nouzí:)
Člověk se nadře než umře a pak stejně umře.
12:01
Sten: Re: Ja osobne chodím dosť často
Sten
Ne, tohle je právní výklad nutné obrany. Krajní nouze je obdobná, ale nevztahuje se jen na škodu na zájmu chráněném trestním zákoníkem. Ono by stačilo použít Google ;)
07:03
M0RGAN: Ještě mě napadá jedna věc : nemá...
M0RGAN
Ještě mě napadá jedna věc : nemá náhodou Lidl vozíky blízko pokladen ? Bych ho poslal tam pro tu pětikorunu automaticky, kdybych byl na místě pokladního (brr, to je představa !) a zákazník mi chtěl platit kartou.
07:16
Anto: Čo je bůr?
silhouette
Čo je bůr?
08:54
Kure1985: Re: Čo je bůr?
silhouette
bůr = pětikáble = pětikačka = pětikoruna

pětka = desetikoruna
22:59
insaina: Re: Čo je bůr?
insaina
což však je vskutku logické .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
15:56
M0RGAN: Re: Čo je bůr?
M0RGAN
V zemi, kde největší historickou postavou je smyšlená osoba ? Ano, logické.
19:14
fatman: Re: Čo je bůr?
fatman
10 korun bylo 5 zlatých, proto "pětka". Ovšem proč se pětikoruně říká bůr(o), to by mě taky zajímalo.
21:48
Schrodinger: Re: Čo je bůr?
silhouette
skusim tipnut prvok BOR ma protonove cislo 5 - tak od toho?
if you type "google" at the Google you can breake The Internet. Please, NEVER try it!!!
00:30
aneper: Re: Čo je bůr?
silhouette
Pardon prosím, nemožem si odpustiť nekomentovať, i keď naprázdno, ale na tomto som sa úprimne a mocne zasmial - vysokoškolská deformácia alebo tak nejak. :D
16:22
nakopnuta_sova: Re: Čo je bůr?
nakopnuta_sova
Slovník nespisovné češtiny uvádí, že "bůr, asi z něm. arg. Bor - hotové peníze, z Bargeld, téhož významu, užívalo se i "velkej bůr" pro padesátikorunu."

Ovšem proč se tak říkalo zrovna pětikoruně, to tam nepíšou.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:53
gaga: Re: Čo je bůr?
silhouette
a jeste petibaba :)
19:43
Hospodin: Re: Čo je bůr?
silhouette
pětibába = pětikilo = 500,-
Because I can.
09:17
Skar: jako pousmál jsem se..ale že by
Skar
jako pousmál jsem se..ale že by to bylo na 4,5*?
Nepiš mi tímhle tónem!!
13:33
Mackie: drzy pokladnik
silhouette
ak ma obchod terminal, je povinny prijat platbu kartou aj na par korun - skusil by mi pokladnik takto "slusne" reagovat, tak by tam dobrigadoval
23:00
insaina: Re: drzy pokladnik
insaina
no myslím, že i dědulovi by víc vyhovovalo platit tou pětkou z vůzku
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:39
Radeczek: Re: drzy pokladnik
Radeczek
jojo, tento zakon mi pripadne postaveny na hlavu :) kdyby si ty obchody mohli urcovat minimalni mez, tak by to bylo mnohem lepsi
16:25
nakopnuta_sova: Re: drzy pokladnik
nakopnuta_sova
Takže praxe, kterou často vídám, že malé krámky mají zavedeno např. "platba kartou až od 100 Kč" je protizákonná? Ono je to totiž pochopitelné, malé krámky mají u bank poplatky za platbu kartou a kdybych si koupil čtvrtku chleba za osm korun a zaplatil to kartou, obchodník z toho nejen že nic nemá, ale pokud má minimální poplatek třeba tři koruny, tak je s mým nákupem nejen neziskovej, ale dokonce v mínusu...

Jistě, nemusí mě to zajímat a klidně bych tu čtvrtku chleba mohl žádat platit kartou, ale chodilo by nás tam takovejch víc a často a dříve či později by obchodník platby kartou zrušil, protože by prodělával. A to nechceš :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:56
wgs: Košík/vozík?
wgs
Jsem jediný, koho udivuje strkání bůra do košíku? Zcela jistě je řeč o vozíku..to už se teď vozíkům také říká košíky?
Nikdo nedělá větší chybu než ten, kdo nedělá nic v domnění, že to málo, co udělat může, nemá smysl. (E. Burke)
20:34
Zurix: Re: Košík/vozík?
Zurix
Taky jsem si říkal. :-D
Nerazzurri
21:55
SUK: Re: Košík/vozík?
SUK
Vozik je kosik na koleckach... jinak, ja, kdyz to jde, tak strkam klic od bejvalyho zamku od bejvalyho kola...hlavne jde vyndat driv nez ten kosik zasunu zpatky..
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
18:24
KOFi-chan: 1. I kdybych platil jedinou koru...
KOFi-chan
1. I kdybych platil jedinou korunu, tak je čistě moje věc, jestli to bude cash nebo kartou a pokladní nemá co držkovat (stejně jako případní lidé za mnou, kteří mají úplně stejnou mopžnost volby).

2. Nepochopím, jak někdo může říkat nákupnímu VOZÍKU košík :)
I did it for teh lulz!
22:20
palcifer: Re: 1. I kdybych platil jedinou...
silhouette
Nepochopim, ako moze niekto hovorit nakupnemu KOSIKU vozik :)
08:09
Skar: Re: 1. I kdybych platil jedinou
Skar
nechápu jak někdo nemuže nechápat nepochopitelené :)
Nepiš mi tímhle tónem!!
17:04
HotShot: Re: 1. I kdybych platil jedinou
silhouette
To je docela jednoduchý. Když je něco nepochopitelné tak se to dost špatně chápe.
07:17
RamsesIV: Re: 1. I kdybych platil jedinou
RamsesIV
Nechapu proč tu řešíte takovy voloviny :D
No a co, stějne všichni pomalu umíráme.
17:13
Zidane: Re: 1. I kdybych platil jedinou
Zidane
Knedlíky! - NOKY!!!
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
00:32
aneper: Re: 1. I kdybych platil jedinou...
silhouette
1. žiadne držkovanie, ale úctivé odporúčanie
11:44
Michvolka: No ty kráso, vaše problémy bych
silhouette
No ty kráso, vaše problémy bych chtěla mít.
19:06
greenee: hustý
silhouette
to nežeru .. vzít si na obyčejnou sůl košík ... debílek...

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1233 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1538 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1888 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 63 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 72 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.