Detail hlášky #5332

<a> ty jo, Paroubek chce být prezident
<b> to je debil
<a> nový pas mi dají za měsíc, do tý doby to musím přežít
<b> co s tim ze paroubek chce byt prezidentem ma spolecnej tvuj pas? :D
<a> no že do tý doby nemůžu z republiky
<b> :D a ty chces z republiky?
<a> no když bude paroubek prezident :)
<b> on CHCE byt prezidentem...kdyby byl,ze me pribalis vid?:D
<a> jasně, tyjo, to by bylo super, den voleb, půlka republiky sbalený kufry a ve chvíli kdy oznámí, že paroubek vyhrál se počet obyvatel sníží na 5 milionů :))
<b> :D
<a> auta nastartovaný, jen šlápnout na pedál, ucho u rádia, jedém, rychle pryč
<b> a tech 5 mega by behem dvou let vymrelo,pac to je populace v post produktivnim veku :D
<b> takze by byl paroubek a prazdna zeme
<a> no právě, no a my se za tři roky vrátíme, protože paroubek to vzdá a taky vypadne
<b> nebo taky vymre :D

Komentář: plánujem budoucnost ...

Informace o hlášce

Datum přidání: 22. 4. 2007
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Slide, czebe, love--sucks, Sally, Wauder, Acorp, Gorkil_the_goblin_king, Harys, -TooM-, Herda, Gobledon, Runda, fernet, OpaGe, chylex, Snowy, |x_xXx_|, horry, w3m, Sethiel, Katschaba, Groove, Wery, Danol, Cejda, DMRaper, Col8B, Mirator, Sk1X1, Matekiller, Tazzrius, Lucius007, Sobosss, incucu, Lemra, abouttabs, Nevermore, Mysharr, Larisa, tausa17, Ondruch, DMDave92, tomikdvorak, Lecco, karlosnet, Wimpo, beorn, Derevin, PatchmaN, zakolu, DragoonX, Asriel, blueW200, Dalaren, Haja024, dwander, Shadowmaster, Orlan, popik34, Fatal1t, 3wl4k, Morv, Snake, Sha-a-kaa, zgrossl, ciakval, AMD, corwin_x, Reiki, kecal_op, DJ307, Celer, Jehudo, Lida79, Renee, Akersh, dorry, Goues, DARTHPraetorian, kalolu, link-in-man, zelvak, queeny31, Lugi, Tolsimir, Gregor, Matesss, repley, afro07, pali6, HonzaRez, Gildor, Trny, Ayume, Danik02, Bety888, Metodej, kuras, domvala, Rotwajler24, soustruh, Kethryn, Ruprecht, jksdf, kurzatko, Kalani, STFU, zzuzi, wegas, B-ree-m, DanDy161, margareta, ScOrPiOn9, Waco, bosorka, bkbosorka1, Awenis, Fabe, Eveni, Stevecek, Ella, spiderpig, dohaje, JerichoBM, PavlinII, calexman, tommander, BahnoCZ, inkara, Radek9, ladys91, tocra, Altair, Bart, vaevictis, Marcus7, ScH0ll_kIll3r, freferg, bradl3y, Honya, vinczenzo, anezkaceska, Marty008cz, jurda, hedus, Denebola, Einhasad, Elisabetha, Lorandel, Beerius, Danad, tobytja, Milhauzz18, Kapitan, Imzadi, nitram1234, Trigger, Elgurth, Finarfin, Zelvi, Annacerv 168 pro a Slay, tomzi, Sh4d0W, Tinnarr, Foxtrot, Skay, lilo, Pajusa, kadibudka, qwertzuio, Nikeman, Taran, Korialis, Lahvout, Highlander, freaky_tomato, Qweerty, Mackie, Moneta, baik, tristaver, Gasert, jursmi, Blanch, crooty, barney33, jfk, rendlik, Beezer, Gonzales, Witek, albona, Alve, shitcool, Apophis, yannush, Liman, Kogaku, Posky, mullDie, HateMePls, sheninho, kbtmichal, Ejmin, Gego, Toblakai, smrduty_kojot, Neuromancer, aewin_cz, Bazim, Ellrohir, forceLord, Metzgermeister, Shark94, matrix17, petya, Keeehi, brumla, Hans, jezzy, FrenkyB, SkyHaven, honeybw, ooouki, Kylee, vasek004, Maty991, TomEF, YDraigGoch, Stickman, Rimmoncze, BooBee, Inf1n1tyy, kapriiik, Piitr, psychous3, killercat, Komunard, nakopnuta_sova, WellBloud89, piol, togi, noonick, BearPeter, SmallMongoose, CarpeNoctem, despy, oprs, MistrBuBak, pavelnop
92 proti
V oblíbených: diltram, sireldo, Kachnickaaa, Giklop 4 uživatelé
Oblíbenost: 58,63 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

01:11
nakopnuta_sova: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
až se jednou stane prezidentem "sorryjako", budete prstíčkem hrabat. I když to není moc pravděpodobné, ten se na takovouhle funkci nepohrne, protože prezident má houby pravomoce a dotační penězovody taky ovlivní hodně těžko.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:08
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Sovo, sovo... jdi si s tím svým "sorryjako" brečet do hospody, tam to někoho zaujme. Tady jsi s tím už velmi trapný a být s tebou v jedné místnosti, vezmu tě coulovou ocelovou tyčí po hlavě!!!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
16:01
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
Když ti ten tvor a jeho akce nevadí, tvoje věc. Já tedy radši mlčím a ty si klidně mysli, jak je tu krásně a všechno v pořádku. Je to tvé právo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:22
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Ne, ale jsem opravdu velmi alergický na lidi, kteří jsou ovlivněni médii a nemají vlastní názor na věc a pak jen dál pomlouvají a pomlouvají a prezentují lži! Jinak pozor na jednu věc, nikdy a nikde jsem nepsal, že mi Babišovi akce apod. nevadí a že je do jedné schvaluji, toto mi prosím do úst nevkládej !!! A nikdy jsem v žádném příspěvku netvrdil, jak jsem toho názoru, že je vše jak má a že je vše v pořádku, toto mi také do úst nevkládej!!!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
19:12
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Technická: jak víš, že sova je ovlivněn médii?
21:26
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
No, je pravdou, že je to pouze můj předpoklad, ale myslím si, že jsem hodně blízko a tak se nebojím to nazvat, tak jak jsem to naval.

Můj předpoklad vychází z:

1. Je to Babiš a ne "soryjako". To je vynález, který propírají média a blci, protože si vůbec něuvědomují proč toto Babiš vyslovil a nechtějí to ani řešit či se nad tím zamyslet. Také to lze klidně brát jako zlehčování daného problému. Dalo by se tedy i tvrdit, že lidem, kteří toto používají je jedno jaké problémy tu jsou, protože je prostě neberou vážně a jenom je zlehčují danou srandou či vtipem. Já ono slovo sice také použil, ale jen jako nadsázku v reakci na sovu, normálně ho přímo nešnášim.

2. Jsem sice mladý jinoch, ale jsem si jist, že Babiš zcela jistě nemůže za (okénko do minulosti) prodej Škodovky, Telecomu či prodej (současnost) vodovodního systému a vodohospodářství obecně nebo také zvýšení daně či zpoplatnění zdravotnictví. Pokud chceš mohu těch průserů jmenovat daleko více, napadá mě i třeba TTIP či ACTA a nebo vstup do EU či OpenCard, Blanka nebo velice, ale opravdu převelice drahá oprava metra po povodních. A když se nad věcmi víc pozastavíš zjistíš, že Babiš tady vlastně nenapáchal zatím žádné škody a je zde daleko více viníků, kteří spíše jenom škodí a to daleko a mnohonásobně více než Babiš.

3. Babiš má bohužel tu smůlu, že krade z koryta právě oněm výše zmiňovaným lidem a jim se to nelíbí. No a v tomto státě plných oveček není nic lepšího než na takové "nehodící se" poštvat média a ututlat tak jiné daleko horší pravdy a problémy.

Nejen z těchto věcí je mi jasné, že je Sova mediální ovečka a nebo prostě jenom poslouchá špatné lidi, kteří ví o politice velké kulové. Kdyby se nejen on, ale i jiní trochu nad vývojem situace kolem Babiše zamysleli a sledovali i jiné problémy, museli by pranířovat daleko více lidí a politiků. Upřímně, pokud by Sova byl nezaujatý pranířoval by tady kde koho a nevím jestli by mu stačily diskuzní vlákna. Babiš je tady krátce a nechce se mi prostě věřit, že za výše zmíněnými problémy také stojí. Jak je ovšem vidno Sovu a i jiné asi štve víc to než jiné problémy, které jsou tímto mediálním bordelem kolem Babiše zastiňovány.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
21:42
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Nic proti, ale Babiš je jeden z těch, komu mediální propírání "kravin" za účelem zastínění těch velkých průserů přijde velmi vhod...

A za druhý, jestli myslíš, že "něco většího" začal dělat až se vstupem do politiky, tak se taky pleteš...

Babiš je teď zrovna často vidět, no, to je celý (a věř, že je rád, že je vidět). Na ty, co byli vidět před ním, se už dávno zapomnělo. Kdo si dneska vzpomene na Béma a jeho olympiádu třeba? Tak to holt v politice chodí...a chtělo by se mi dodat, že dokud se tohle nezmění, tak demokracie nemůže fungovat tak, jak by si lidi přáli, ale z toho by zase byl flame...
22:20
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Ale jo to já beru, je mi jasné, že mohl v ledasčem figurovat a jen nebyl vidět, však jsem to psal i výše a souhlasím s tím. Jen mi jde o to, že i v dnešní době není Babiš bohužel jediný člověk, který by měl být propíran a zostuzen. Jinak to, že je rád vidět bude jen a vždy doměnka a nikdo nám na ní nikdy nebude schopen, kromě svědomí Babiše odpovědět a proto bych si tím nebyl tak jist a nějak na tom nestavěl žádný ze svých názorů.
Jinak já nemám problém v tom, že si nikdo nevzpomene na Béma a spol. prostě byli tu hajzl*vé a my by jsme se měli z toho, jak nám škodí poučit a být na dalšího haj*la připraveni. Ovšem přijde mi velmi podivné, že za celou dobu, co dění v politice sleduji, je Babiš "number one" v médiích apod. A to jak říkám, on má ve srovnání s jinými průsery jen spíše střední svinstvo. To třeba jistý pan Kellner, který koupil takovým zajímavých "stylem" Telefonicu se postaral o výrazné snížení hodnoty koruny (oslabení) a tedy výrazné zdražení všeho, co snad zdražit jde. Bohužel jsem o tom nikdy nikoho neslyšel mluvit a to na jeho "převodní styl" doplácíme velmi výrazně i dnes. Ovšem máme tu Babiše a tak nás ono veliké zdražení služeb a zboží netrápí. Prostě velmi mě ser*u lidé, kteří pranýřují Babiše za mnohdy i velmi malé problémy, když tu mamé jiné parazyty, kteří v tu samou dobu, kopají daleko větší tunel!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
22:21
While: Re: Jen počkejte,
While
V tom máš sice pravdu, že je tu hromada jiných záškodníků, ale Babiš určitě není o nic lepší. Přijde mi jako vrchol, že člověk co si nahrabal miliardy a určitě to poctivou cestou nebylo, protože takový jmění poctivou prací prostě nedáš, nám teď káže, jak se věci mají dělat a hraje si tu na spasitele, který dá stát do pořádku.

Jak říkám, kdyby to byl kdokoliv jiný, tak s tím problém nemám a neřeknu ani slovo, ale že je to tenhle ten, tak sorry jako. Ale to budu radši volit kohokoliv, kdo proti němu bude mít šanci, bez ohledu na program i kdyby to měli být socani, který bytostně nesnáším,...
I don't know and I don't care.
22:24
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Jasný, ale vysvětlete mi někdo prosím proč (to je to o co mi tu jde celou dobu!!!!!) zorvna z těch několika haj*lů na špici pranýřují všichni jenom jeho??? To si snad myslíte, že jiní nemají miliardy apod. ???? Jestli jo, tak promiňte mi ten výraz, jste pěkně naivní ovce.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
22:43
While: Re: Jen počkejte,
While
Jak to jen vysvětlit,... Ostatní se alespoň nesnaží znepříjemnit život konkurenci, jak říkám on si nahrabal a je teď v suchu, ale ostatní přiškrtí, aby jeho velikosti nedosáhli, zatímco ty ostatní si hrají na svým pisečku a nikoho neomezují, alespoň ne tak okatě a tohle mi přijde jako největší sviňárna že všech.

Neříkám, aby ti někdo neudělal pořádek, ale pokud to bude někdo poctivej, kdo za sebou nemá tuhle minulost. Protože získat výhody a pak je zavřít ostatním je fakt dle mého podraz.
I don't know and I don't care.
23:14
While: Re: Jen počkejte,
While
Ještě doplnění k mému příspěvku ohledně toho Kellnera, narozdíl od Babiše nevstoupil do politiky a nezačal záplatovat díry v zákoně, které mu určitě k bohatství pomohly. To je to, co mě neskutečně vytáčí. Nepřijde ti to absurdní, něco využít a pak to všem sebrat ať to nemůžou použít? Silnější sice vítězí, ale tohle je fakt moc,...
I don't know and I don't care.
00:31
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Protože ti, co kopou tunel, jsou schovaní pod zemí, ale ti, co kopou okolo sebe, jsou vidět?
14:36
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Upřímně řečeno, zákony si upravuje každý, jak potřebuje v tom není Babiš jediný a opět opakuji, že jestli si toto myslíte, jste naivní ovečky. Jednou mi řekl kamarád, co do těchto věcí "více dělal", že skoro s každým zákonem, který vyjde či jeho novelizace apod. se občas sem tam sveze i "něco navíc" jen zákony nikdo nečte a ani o tom mnohdy nevíme.
Určitě bych byl tedy rád, kdyby jsi mohl zmínit nějaké ty změny v zákoně, které Babiš "záplatuje" a kterých využil a také v souvislosti s tím zmínit i jiné učiněné záplaty, které se v posledních letech staly a byly takové velmi podivné... Protože jinak je to jasné, pravda alá média :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:51
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
To Carpe: Bravo!, tvůj příspěvek je opravdu k tématu, jeho informační hodnota k dané problematice je hodna školákovi prvního stupně. Ale nepřekvapuje mně to. Lidé, co o věcích moc neví apod. radši problémy bagatelizují a zlehčují, aby nebylo poznat, že jsou totálně mimo mísu. A nebo jim daná debata přijde zbytečná, to je také možné, ale pak nechápu, proč do ní vůbec zasahují a dělají ze sebe ....
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:28
While: Re: Jen počkejte,
While
Buďme upřímní, děje se to napříč celým ansámblem, to nepopírám. Neschvaluji to, ale dělo se to vždycky a dít se to bude ať se nám to líbí nebo ne. Ale když už se to děje ať je to v tichosti a ne tak okatě, zároveň při tom někdo neoznačuje ostatní za zloděje, co okrádají stát a přitom také nemá čistý štít. Do toho se všem směje do tváře, jak se mu to povedlo s ostatníma vyběhnout. Fakt vrchol drzosti,...
I don't know and I don't care.
15:55
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Ovšem, že jo. Ale my si tady asi moc nerozumíme. Já neschvaluji mnoho věcí, co Babiš dělá a neschvaluji ani to, co dělají ostatní politici. A právě kvůli tomu tady nebudu pomlouvat a vyzdvihovat problémy jednoho, když jsou jich tady desítky. Nehledě na to, že případů, kdy se nám politikové tímto způsobem smějí do tváře je tu taky jak hub po dešti. Další věc jsou také podvody apod. Máme tu na jedné straně Babiše, který mohl okrást lidi i o miliardy korun, ale furt je to prd ve srovnání například s Havlem, který prodal Škodovku a připravil tak Českou Republiku o více něž stovky miliard korun, nehledě na to, že dnes Němcům platíme, aby se vyrábělo u nás apod. A to s tím ještě souvisí, kam pak dotyčný ty peníze investuje a jak. Dejme tomu, že když tady Babiš okrade lidi o miliardu, ale pak 2/3 vrazí do Českých firem či obecně do podnikání v naší zemi, tak nás o tolik moc ve výsledku neokrade. Ovšem furt na něj budeme nadávat a vůbec nám nebude vadit, že chodíme do Alzy, firmy, která odvádí daně v daňovém ráji a ne u nás. To jen tak pro příklad, abych nejen tobě, ale i jiným ukázal manipulovatelnost médii a to, že nám vadí na druhých jedno a pak to samé děláme a ještě k tomu úplně dobrovolně bez nátlaku a sami tak dobrovolně okrádáme náš stát. Ovšem to nám nevadí, ale Babiš jo, to je trn v oku. Už chápeš o co mi jde?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
17:19
While: Re: Jen počkejte,
While
Nasty, já to chápu celou dobu. Tvoje argumenty zní celkem přesvědčivě a chápu, proč se ho zastáváš. Dle tvého názoru je to menší zlo než to, co tam sedí teď a je možné, že máš pravdu, ale to ukáže čas. Ovšem možná nerozumíš mně.

Byly doby, kdy jsem uvažoval nad tím, že bych volil jeho, ale vzhledem k tomu, co předvedl a jak má všechny na háku, jeho vystupování a urážky v různých diskuzích, tak moje sympatie ztratil.

Na něj přesně sedí: Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ? Kdyby alespoň mlčel a neobouval se do ostatních, tak je to hned lepší. Ostatní tyhle výlevy mají taky, ale nekopou kolem sebe v takové míře, měl by mít nějakou úroveň, nehledě na to, jak nepříjemné otázky dostane nebo v jaké situaci je.

Asi mám ty hodnoty postavené trochu jinak než ty a chápu, že logicky dle argumentů, co si uvedl by asi byl menší zlo pro naši zemi, ale mně prostě nesedí jeho charakter, vystupování a čím dál víc mu nevěřím ani nos mezi očima.
I don't know and I don't care.
20:37
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
To While:

Já jsem s ním viděl poměrně mnoho diskuzí a je pravda, že jeho vystupování nebylo mnohdy "profesionální", což by každý v rámci jeho postavení očekával, ale faktem je i to, že ani novináři na něj nemají stejný metr a i to co jim řekl (jak je nazval), je pravda a pod to bych se podepsal. Ovšem máš pravdu v tom, že jeho chování v tomto směru prostě "profesionální" není a mělo by být. Přeci jenom je to jeho práce a měl by ji vykonávat s jistou profesionalitou a postojem.
Jinak máš pravdu, že jsem toho názoru o velkým a malým zlu. Ovšem taky jsem toho názoru, že pokud chceš bojovat proti zlu, musíš vyslat zlo mnohem větší než je zlo proti kterému bojuješ. Inu to nás mimochodem učí i mnoho pohádek. Tam se to sice maskuje (kvůli dětem), ale skoro vždy to je tak, že na nějaké zlo, pošle někdo zlo větší. I kvůli tomu jsem Babiše volil. Už mě opravdu nebavilo to, jak jiní rozkrádají stát a prochází jim to a nikdo jim na kuří oka nešlape. A jsem rád, že Babiš to dělá a dává "čočky" všem, protože oni si to prostě zaslouží. Spíš dle toho, jak se bude jeho post vyvýjet, by bylo vhodné, hledat další větší zlo, to jest pravda :-D

Jinak moc děkuji za parádní a věcnou diskuzi, konečně někdo, kdo je schopen své názory obhájit a podat. Smekám před tebou (myšleno pozitivně). :-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
21:53
While: Re: Jen počkejte,
While
Bylo mi potěšením. ;)
I don't know and I don't care.
22:21
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
Zajímavé. Proti zlu bojovat větším zlem.
A kde máš jistotu, že tebou vyslané větší zlo se nakonec neobrátí proti tobě? A co budeš dělat potom? Vyšleš JEŠTĚ VĚTŠÍ zlo? A kde máš jistotu... ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:26
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
I když maskování v pohádkách je taky jasné, pro toho, kdo to chce vidět.

Například taková Živá voda.

"Šel dlouhou chodbou a na jejím konci otevřel dveře. Vstoupil do komnaty, kde ležela na zlatém loži mladá královna se zlatou korunkou na čele. Vedle ní ležel zlatý pás. Králevic vyměnil zlatý pás za svůj stříbrný a odešel.
...
Mezitím se na stříbrném zámku probudila mladá královna. Na křišťálové hoře se všecko zazelenalo a zavonělo květy a do zámku se vrátil život. To proto, že dvanáctihlavý drak po souboji s králevicem v moři zahynul.
Potom dostala královna synáčka, který byl pro ni největším potěšením." - jen tak ho "dostala"? Přídělovým systémem?
Inu, pohádka. Že "královic" jen nevyměnil pás a neodešel, to víme, ale říkej to dětem ;-)ú
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:20
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
Nasty2: O Havlovi mi ani nemluv.

Jeho "bonmoty" jsou proslulé.
Např. "Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností. Není to pravda, ničeho se nebojte."
A Klaus už v té době vykládal, že určitá úroveň nezaměstnanosti je potřebná pro zdravý trh práce - aby byla konkurence.

Tedy se ptám - byl Havel tak blbej, že těm svejm kydům fakt věřil nebo dobře věděl, že kecá nesmysle, ale lidi to chtějí slyšet, tak to řekl?

A co třeba jeho "Z balkonu Melantrichu 1989
Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, že pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň v ČSFR, sám odstoupím z funkce. "

O životní úrovni se bavit nechci, to je subjektivní.
Ale to "jedno volební období" - zase si s prominutím do držky neviděl, prezident tří států...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:21
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
A vůbec.

http://www.sds.cz/docs/prectete/internet/bonmoty.htm

Každý nechť si udělá názor sám.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:25
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
Přičemž (myslím) v devadesátém osmém pro jistotu uklidili Sládka do vazby a nepustili ho ani na volbu prezidenta... co by jim to udělalo, dovézt ho v doprovodu justiční stráže do parlamentu či kde se to konalo, aby mohl říci "proti návrhu" a pak ho odvézt zpátky do vazby?

Odpovím si sám - Havel tenkrát prošel o jediný hlas, takže ti nahoře moc dobře věděli, proč Sládka uklidili do vazby a neumožnili mu hlasovat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:35
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Jinak samozřejmě, to s tím zlem není jednoduché, jistotu nikdy nemáš. Jsme zase ale u toho, tu nemáš nikdy v ničem, tak nevím proč tím takto argumentovat...
Jinak nějak si nejsem jist, že když na tebe někdo půjde se zbraní s cílem tě zabít, tak ho přesvědčíš, aby tě nezabíjel nad šálkem dobrého čaje s knihou o poezii v ruce. Jako i zde je jistá šance, ale nemyslím si, že se tolik mýlím, když řeknu, že je to nesmysl... Asi tak.
Jinak právě tím, že tady v minulosti bylo a i dnes je dost podobných lidí, kteří dělají jisté svi*árny, nemyslím si, že je moudré útočit jenom na jednu osobu a to ještě nemluvím, že útočíme dost prazvláštně. Jak jsem psal příklad s tou Alzou. Na straně jedné nám vadí, že nás někdo okrádá a linčuje a na straně druhé to rádi za dobrovolně provádíme sami. Celá záležitost je totiž jenom o tom jaké noviny si ráno přečteme či jaké zprávy si dnes pustíme. Proč nám neustále furt musí někdo říkat, na co se máme soustředit a co si máme hlídat? To nemáme vlastní rozum, aby jsme sami uznali za vhodné, kdy, kdo, co a jak? viz: http://technet.idnes.cz/cervene-vino-c94-/veda.aspx?c=A161017_054925_veda_pka

Babiš je možná problém, ale proč nám třeba a to doslova vůbec nevadí, že nám za zády prodali "vodu". Upřímně řečeno a možná se pletu, ale jsem toho názoru, že to je daleko horší průser než nějaký papaláš...
Nevadí nám to proto, že nám to média nehuckají do hlavy, ovšem kdyby začali, to by najednou bylo něco, to by se na Babiše zapomnělo v cuku letu. A to je přesně to jádro pudla.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:48
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Ptal ses, odpověděl jsem ti. Jako obvykle je ti to málo a zase se chceš chovat jako arogantní blbeček.

Tak víš co? Jdi do prdele.

A příště, než mě začneš obviňovat, si zkus vzpomenout, kdo mi tady tuhle napsal, že něco mi vysvětlovat je pro něj ztrátou času, ju? Na shledanou.
16:01
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Chlapče, chlapče, ty jsi to asi nepochopil. Já tu ty věci vysvětluji obecně a občas zde zmíním Sovu, jako člověka, který mě tím svých chováním popuzuje apod. a také v rámci reakce cíleně na něj. Tedy tobě nic cíleně nevysvětluji, pokud tedy nechceš, nezapojuj se a radši mlč. Je smutné, že se neumíš chovat ani zde na internetu o to horší to asi musí být v realitě. Nehledě na to, že máš neustálou potřebu nazývat moje vyjadřování povýšeneckým. Já tvoje vyjadřování zase nazvu, na rozdíl od tebe oprávněně, "mluvíš jako dlaždič". Nevím, co z toho je lepší. Jestli být jako malý nevychovaný klučina nebo naopak.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
17:51
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
OK, zkusím ten hrách hodit na zeď ještě jednou, ale tentokrát pořádně.

Na začátku tohohle vlákna jsi nic nevysvětloval, zase jsi jenom urážel. Něco s obsahem z tebe vypadlo až na můj dotaz. Když ti na jednoduchou otázku dám jednoduchou odpověď, tak se ti to nelíbí a začneš urážet i mě. Cos čekal? Že ti dám pusu? Sorry jako...

Když mluvím o minulosti, může se taky klidně stát, že mám na mysli úplně jinou diskuzi pod úplně jinou hláškou (to je k tomu vzpomínání)...

Ano, mluvím jako dlaždič. A víš co? Já to o sobě vím. Ty si svou snahu udržet si zdání morální převahy neuvědomuješ :-)
20:19
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
To Carpe:
Když vyjede vlak z nádraží v 7:00 a má ujet úsek dlouhý 100 Km a jede rychlostí 100 Km/hod. tak ujede úsek za 1 hodinu přesně. Tedy do cíle dorazí v 8:00.
Jo a děkuji to jídlo si vezmu.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
21:30
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
Pokud není zrovna den, kdy se přehazuje letní čas na středoevropský. To vlak, technicky řečeno, dorazí do cíle v dobu, kdy vyjel ze "začáteční" stanice ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:47
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
/facepalm
08:25
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
To Carpe:
No, já si myslel, že se s tebou domluvím, když budu reagovat jako ty. Tedy totálně z cesty... asi ne no, musím příště přidat ten tvůj proslulý dlaždičský styl, pak to možná vyjde a nebo si vypůjčím pár knížek, jak pracovat s pomalejšími jedinci, protože to jsem zatím kupodivu ještě nepotřeboval umět.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
10:02
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Jesuskote, on by pořád chtěl věcnou on-topic debatu na úrovni...no to by možná neměl v každým druhým příspěvku lidi okolo sebe posílat vybrečet do hospody, nazývat je školáky prvního stupně, ani jiným způsobem jim nedávat najevo svou domnělou nadřazenost. Pak bychom možná ani my pomalejší jedinci neměli nepřekonatelnou chuť místo diskutování ho vzít lešenářskou trubkou po hlavě...

Když je teda o tolik rychlejší, tak by takhle primitivní věci mohl chápat.
11:43
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Hm... tak tedy dlaždičsky:

Já jsem neřekl, že jsem rychlejší, ale že nejsem tak pomalej jako ty voe. A víš vůbec voe, jak taková trubka vypadá? Možná asi ne. Jinak nad tebou asi nadřazenej jsem ty voe jeden, minimálně neustále neprudím lidi blbejma blbostmi jako to děláš ty voe.

Tak doufám, že teď mě pochopíš, napsal jsem to snad dost pro tebe jasně!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:37
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Méně pomalý neznamená rychlejší? To jsou mi novinky...

A všim sis toho, že prudím jenom někoho? A většinou až potom, co ten někdo udělá nějakej faul?
14:39
Satan__666: Re: Jen počkejte,
silhouette
Všiml.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:57
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
A tak shrňme si začátek:
1. Napsal jsem podnět k hlášce Sovy. Ten byl podán dost výrazně a cíleně na danou osobu k danému problému
2. Čekal jsem zda se ozve Sova a bude na mě nějak reagovat.
3. Sova reaguje.
4. Reaguji na Sovu s tím, že mi vkládá do úst něco, co netvrdím, ovšem stále nevysvětluji svoji pro některé přehnanou reakci.
5. Čekám na to, že se Sova optá, obhájí či bude nějakým způsobem interagovat. Následně bych mu vše vysvětlil
6. Ozve se Carpe s dotazem, tak na něj reaguji a odpovím obecně, tedy i pro Sovu.

Všiml sis, že celá debata byla pouze a jenom se Sovou a ty jsi se do toho připletl? Faul jsi tedy udělal ty a tak se navážej do sebe! aneb tvoji mluvou:
"To tě kurva maminka neučila, že když se dospělí baví, máš šoupat nohama" či "Když se někdo baví o něčem, čemu nerozumím, mám držet hubu!"

A omlouvám se ti za svůj povýšeneckej styl při výpisu jednotlivých bodů. Já tu dlaždickou mluvu nějak nedávám, připadám si tak dost nedovyvinutý :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
18:11
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Až na to, že naše rozepře vznikla trochu jinak, že? Něco jsi totiž vynechal (jako obvykle):

6. Ozve se Carpe, reaguješ i obecně, pro sovu atd. až potud v pořádku (teda až ty naivní ovce, pane vychovaný)
7. Carpe s částí nesouhlasí, odpovídá, slušně
8. Reaguješ, zatím taky slušně, mimo jiné pokládáš otázku
9. Carpe opět slušně odpovídá na tu otázku, k ostatnímu se nevyjadřuje, protože s tebou v celku souhlasí (jo, taky se mi tomu nechtělo věřit)
10. Chrlíš ze sebe cosi o školácích a lidech, co houby vědí
11. Carpe tě za to posílá do prdele
12. Armageddon

Takže 1) Tady jsi na veřejném fóru, kde ti do debaty může vstoupit kdo chce, kdy chce.
2) Jestli nechceš vypadat, jako že ještě ke všemu kecáš, tak ty body příště vypiš všechny.
3) Kurvou si nazývej svojí maminku, ta moje na to není zvědavá. Nebo tam příště laskavě dej čárku. A ne, neučila mě, že když se někdo baví o něčem, čemu Nasty2 nerozumí, má Nasty2 držet hubu. Ona totiž Nastyho2 nezná.
21:33
Satan__666: Re: Jen počkejte,
silhouette
Tady se to opět točí v oblíbeném nesmyslném kruhu...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:41
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
BlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablablaBlablabla
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
22:11
Satan__666: Re: Jen počkejte,
silhouette
To nech ostatním ;-)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:45
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
To Carpe:
Až bude tvůj způsob vyjadřování jiný než dlaždičský, budu tvé rady o čárkách brát vážně, takto ale ne, snažím se tě napodobit, abych se s tebou trochu domluvil a tak se musím snížit, protože u tebe bude asi těžší vyrůst.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
00:08
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Zbytek mého příspěvku se ti moc nehodil, co?
00:47
Satan__666: Re: Jen počkejte,
silhouette
Ono je vůbec zvláštní, že s ostatními takové komunikační problémy nemá. A ne že by tady v té debatě s tebou zrovna Nasty2 zářil. Nicméně tě vyprovokovat tak tě tak, abys ukázal, že jsi ubožák, tak to se mu povedlo. Je to dost nechutné.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:18
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Myslíš, že v tuhle chvíli ještě tuhle "debatu" někdo z nás dvou bere vážně? Ale no tak...
14:01
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Tak jako ne, že by se nehodil, v tom problém není.
Fascinuje mě spíše tvá jednostranná cenzura skutečností a tak jsem se tím popravdě moc nezabýval.
V mnoha ohledech se pleteš a prostě pravdu nemáš.
Namátkou mohu zmínit tvoji zcestnou představu o veřejných debatách či o konstatování skutečnosti viz například tvrzení naivní ovce apod. Je pravdou, že to může být bráno jako urážka na druhou stranu, je to bohužel konstatování skutečnosti toho, že jsi reagoval na něco o čem ve výsledku nemáš, co říci, protože tomu nerozumíš. To mi ale nevadí, já taky nerozumím všemu a je to i nemožné, ale já když něčemu nerozumím, tak se o tom prostě nebavím, ale jen naslouchám. Což tvoje příspěvky, které totálně odbočují od tématu a nebo nesmyslně tvrdí mnoho podivných ohnutých skutečností, nedokazují...
Jako kdybych se bavil jen s tebou resp. byl jsi jediný, který zareagoval, jak zareagoval, tak bych to asi zpětně uznal. Takto ovšem ne. Vrať se o pár řádků výše a přečti si na, co to vlastně reaguješ ohledně "těch tunelů". Je zajímavé, že While to pochopil a pravděpodobně věděl, že neurážím jeho ani kohokoliv jiného, ale frázi "... to jste naivní ovce" myslím, jako konstatování obecného problému a nikoliv cílené urážky. Taky mě While normálně odpověděl a debata s ním byla smysluplná a bez problému, co se názorů a komunikace týče. Ovšem z tvé strany došlo k odpovědi totálně mimo mísu a k rozbředávání skutečnosti. Prostě jsi neměl v tu chvíli vůbec reagovat, když jsi neměl, co k tématu dodat.
Zbytek debaty s tebou jsem už prostě nebral nějak informačně hodnotně.
Jinak je zvláštní, že jsi opravdu jediný člověk, který tvrdí, že mé vyjadřování je "povýšenecké". Já se totiž před mnoha lety vyjadřoval dost neohrabaně, daleko hůře než ty. Ovšem díky jistým dvěma lidem, se to změnilo a i oni samotní to vnímají veskrze velmi pozitivně. Ovšem ty jsi jediný, co s tím má problém... i proto mám o tobě jisté mínění a věř, mi že mě to spíše mate než naopak.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:36
CarpeNoctem: Re: Jen počkejte,
CarpeNoctem
Dal jsem na tvou radu a přečetl jsem si to znova. Včetně zbytku toho vlákna s Whilem, který jsem předtím nečetl. U věty "I kvůli tomu jsem Babiše volil" mi došlo, že my dva se opravdu domluvit nemůžem, protože z podobných vstupních informací vyvozujeme naprosto odlišné závěry (jako obecný princip, netýká se to jen #sorryjako).

Já si prostě myslím, že odpověď jednou větou v tu chvíli byla adekvátní. Ty si prostě myslíš, že nebyla (a domýšlíš si, že mě téma nezajímá a nic o něm nevím).
Já si prostě myslím, že "školáci a spol." nebyli adekvátní (a domýšlím si, že jejich důvodem byla tvá povýšenost), ty si prostě myslíš, že byli.
Zbytek debaty už informačně hodnotný být nemohl.

Můj názor na tebe je hotový, tvůj na mě asi taky a pochybuju, že existuje způsob, jak to změnit :-)
15:47
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
A to jsem si teď vzpomněl, že někteří (nevím, jestli zrovna Babiš) by rádi, aby se volilo už od šestnácti... co tím sledují? Copak šestnáctileté zajímá politika? Ti pokud by volili, tak by to byl systém "pokud jsem s našima v pohodě, nechám si poradit, pokud se hádáme, budu najust volit ty, koho oni by nevolili nikdy - nadávají na Kalouska, tak to hodím Kalouskovi, nadávají na Babiše, hodím to Babišovi...",.

Popřípadě by volili strany typu Piráti, kteří sice hezky mluvěj, ale už jaksi neříkají, jak by ty hezké věci hodlali realizovat, protože třeba legální sdílení souborů v životě neprojde, OSA Nostra a její kolegyně z ostatních států EU a nejen EU to v životě nedovolej. ALe to by mladým nevadilo, volili by Piráty, protože "chtějí to a to" a že to je neproveditelné, to by jim nedošlo. Přitom to zaznělo už kolem nějakých minulých voleb, že Piráti defakto nemají program - že se točej jen kolem internetu a jinak prakticky nic. Ale zajímalo by to šestnáctiletého člověka, co myslíte? Čest výjimkám ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:28
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
To máš pravdu.
Jsou tu i jiné svině než Babiš a často i větší. Ale obhajovat Babiše tím, že jsou tu větší svině je systém, kdy si Karlík stěžuje "pane učiteli, proč mám být trestán, že jsem rozbil okno, když Pepíček rozbil dvě?".

Potrestáni mají být oba. Pepíček víc, ale Karlík taky.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:19
While: Re: Jen počkejte,
While
Aaaa, tady to začíná být zajímavý,.... :)

Btw, souhlasím s oběma. Ten pokrytec mi taky nesedí, kdyby pořádek v státě dělal kdokoliv jinej, tak neřeknu ani slovo, ale že je to tady ten, co už si nahrabal a teď káže vodu, pije víno,... Zas na druhou stranu Nasty má pravdu, že to sem asi nepatří,...
I don't know and I don't care.
21:36
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
Přiznávám, že sem takovéto debaty tak nějak nepatří, ale kde to chceš probírat? O založení "lamerova fóra" nebo tak něčeho se mluvilo před lety. Sešlo z toho a teď už se něco takového při "aktivitě" správců nedá očekávat vůbec.
Kde tedy máme diskutovat nejen o politice, ale o čemkoliv, co slina na jazyk, resp. nápad do prstů přinese a tématem to do lameřich diskusí nepatří?

Aha? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:13
Satan__666: Re: Jen počkejte,
silhouette
"Ale božínku!", právě proto jsem podobné věci, pokud možno nepatří, protože se to promílá téměř všude. Zkus i třeba iDnes, Novinky nebo Naši pravdu, udělej si blog, zajdi do hospody, ...
A vůbec, co jsou to zase za nápady dávat off-topic příspěvky ke starým hláškám?

... sorry jako, hare hare ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:12
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
Od doby, kdy na Novinkách můžeš do diskuse dát jen dva příspěvky, je tamější diskuse nepoužitelná.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:22
While: Re: Jen počkejte,
While
Popravdě, diskuze na novinkách jsou o zdraví, takže pokud chceš být psychicky zdráv, tak tam radši ani nelez,...
I don't know and I don't care.
14:41
Satan__666: Re: Jen počkejte,
silhouette
Právě proto nepatří podobné debaty sem.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:02
While: Re: Jen počkejte,
While
Ano, tak jsem to i myslel, při mém prvním příspěvku, protože se to může zvrhnout stejně jako na idnesu, novinkách, atd,... No, nedal jsem to a nakonec jsem se trochu nechal unést a musel jsem se k danému tématu vyjádřit.
I don't know and I don't care.
15:21
Satan__666: Re: Jen počkejte,
silhouette
Když už debata začala, tak není nesmyslné se do ní (věcně) zapojit.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:12
While: Re: Jen počkejte,
While
Asi chápu, co tím myslíš.

Nicméně moje "Křížová výprava" proti Babišovcům narazila na tuhý odpor a po dlouho vleklých bojích se vracím domů pouze s příměřím. :D

Poznámka: Myšleno ze srandy, respektuji názor ostatních a nehodlám ho měnit, ať si každý věří, čemu chce. A Nasty byl úctyhodný soupeř. :)
I don't know and I don't care.
20:19
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
Z mé strany poslední věc k Babišovi.
Dneska se opět krásně ukázalo, jak umí kázat vodu a pít víno. Sám chce mít přehled o každým prodaným rohlíku, ale když se ptají jeho, je to "buzerace a fraška", jak prý nazval dotazy poslanců kontrolního výboru.
Takže vlastně "všetci kradnú, čo sa staráte zrovna o mňa?" ;-)
A místo aby ho s tímhle přístupem lidi kopli do anu, že odletí obloukem až někam za Stropkov, ještě mu za to plus mínus třetína voličů tleská... ale tomu se vlastně nedivím.
Ono stačí zabrnkat na závistivou strunku "všetci kradnú" a lidi tleskají.
Jen by mě zajímalo, jestli všichni ti, co vyřvávají "živnostníci kradnou, EET je skvělá věc a Andrejovi fandím, zatočí se zlodějema" si NIKDY nenechali NIC od řemeslníka udělat bez papírů, "aby to bylo levnější".
Ale tuším, že by mi řekli "to je něco jiného" - ne, není. Taky ošidili stát na daních, protože řemeslník to nepřiznal a šlo mu to do kapsy. Ale tam ušetřili oni, to se smí, ale jak to udělá soused, je to svině zlodějská... typické čecháčkovské myšlení.
Pokud někdo vyznává myšlení "já šetřím, soused krade", to je pak jasné, že nemá problém s "všetci kradnú, len ja čerpám".

Nejsou tací samozřejmě všichni babišovci, ale dle mne je takových mnoho.
Domluvil jsem. Howgh.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:41
Nasty2: Re: Jen počkejte,
Nasty2
Inu vidíš... a zrovna pod toto bych se ti klidně podepsal. Je to totiž to, co jsem říkal výše ohledně nákupů například v Alze apod. Ovšem i tak platí, to co si o tom celém Babišokolotoči, který média roztáčí, myslím... fraška a nikam to nevede... pomlouváme ho a stejně tak i jiné i přesotže sami dobrovolně děláme totéž, jen každý z nás má jiné měřítko, což ale není nic divného. Ovšem zase není, čemu se divit - zákony jsou pro chudé, na ty bohaté je zákon krátký... žel pravidlo od krále klacka...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
22:23
nakopnuta_sova: Re: Jen počkejte,
nakopnuta_sova
Půjčíš si sto tisíc a nesplácíš? Jsi v řiti.
Půjčíš si sto milionů a nesplácíš? Banka je v řiti.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:30
Satan__666: Re: Jen počkejte,
silhouette
Dobrý zážitek z boje je někdy nade vše :-)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

berounskej
před 2527 dny

Hláška #73876

<a> Kocoure půjčila jsem si ten


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1234 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1539 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1890 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2095 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2310 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 83 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.