Detail hlášky #56475

<a> Edward je sice bledej, ale je k sežrání.....vrrr :-* :DD
<b> Tj, opravdu by ho měl už někdo sežrat.

Informace o hlášce

Datum přidání: 22. 2. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: Osceroc (3 hlášky)
Hlasování: michalkomar, Krepi, Coshboy, mladek2, Scr1899, snowflake, M-Dogg, SpaceAce, Lorandel, KeeperX, Lee1503, Dryft, bartik09, corel, Liki, Kylee, Samarka6, PaxDeora 18 pro a Deneb, Wolfeek, DarkAngel, Hammer, Draky, Doktor, Anto, Queller, rain, 3Run, jamoje, picis, SkyHaven, Zidane, Einherjar, luciferrus, mmax, tristaver, teye, ubozak, scarlaxx, kecal_op, Schmeeczko, Bakys7, Fidla, Wery, Kakodemon, Slim2, GICaesar, smrduty_kojot, Hans, doombo, ChuckNorris, Sinistra, Danny991, redog, bosorka, Sotna[A], soony20, Inf1n1tyy, YDraigGoch, joolana, Neuromancer, ajwn, Sha-a-kaa, Traitor, TheCorrimation, Smetak, Nevermore, sevenjetc, elwiscomeback, Darmy, Milda90, love--sucks, Hroner, Psycho_O, Tommycz, Foo_Fighter, LittleOmig, alaqella, Beledhwedh, mickelangello, Airy, TidO, GRIF, Svorrok, riddick09, machulka, Mania, suah, Schrodinger, Recik, Harys, merlinovic, Markuus, LosFilipos, hossa, robbo99, Vidlos, Kogaku, Mairiel, Ripper, millcEK, nitram1234, AMD, Highlander, Marcus7, Ondruch, Slay, jimmiczek, sparasis, Zuza-chan, Maty991, Altair, fatman, N3r0, Tanaki, Lecco, SpeOp, Celer, soustruh, TheFlyingman, wotas, Fenris, Moskva, Fatality, sexymeda, LosCatmanos, Math3s, Sinn, w3m, SuPPoRTiDioTS, Alf, Funin, Hadmen, CIMBI, Stevie, DeathsDream, wgs, joocker, SantaSatan, Rimmoncze, ALiEN, Ella, DarthOptimus, selmi, freaky_tomato, krutoslav, Tutanken, Cureman, Ludo, Pista_Hufnagl, Wlk, chachan, s1mp1, kuras, tronda, srobka, CrazzYdiot, MistrBuBak, Katschaba, Nadneseny, Chilli_papricka, queeny31, KorYi, Witek, Ondra_99, paapi, simply_v, Meer, huhulesny, zelvak, Coolak, kbtmichal, Tceld, Atanono, Dyfer, B3CrAZy
158 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 6,57 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

14:51
Deneb: Kdo nebo co je Edward?
Deneb
Kdo nebo co je Edward?
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
14:53
Traitor: Re: Kdo nebo co je Edward?
Traitor
Není to ten goth z IT Crowd?
15:01
Doktor: Re: Kdo nebo co je Edward?
Doktor
To je Richmond. .)

Jediný Edward, kterého znám, měl místo rukou nůžky.
Jmenuji se Tohel, Doktor Tohel a nosím query proklatě nízko
15:32
Traitor: Re: Kdo nebo co je Edward?
Traitor
Ale fuj...jak jsem se mohl takhle splést....
15:35
Deneb: Re: Kdo nebo co je Edward?
Deneb
Možná proto, že jsou si s tím střihorukým Edou docela podobní? ;-) Tedy pokud pomineme skutečnost, že Richmond má trošku mastnější účes.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
15:05
Deneb: Re: Kdo nebo co je Edward?
Deneb
Ne, to je Richmond.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
14:57
Osceroc: Twilight vy lamy
silhouette
Twilight vy lamy...
15:13
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
Twilight? To je ta populární literatura na pomezí Harlekýnky, Haryho Pottera a Letopisů Narnie*? To je i zfilmované? Vida, tak to jsem nevěděla. Ale ne že by mě tato informace nějak zásadně obohatila.


*beze snahy urazit kohokoli z jmenovaných
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
15:24
YDraigGoch: Re: Twilight vy lamy
YDraigGoch
Jo, toho Eduarda hraje Robert Patizón z Harryho Pottera, akurát nevím, který díl HP to byl. Cedric, co umře... já na HP chodím do kina, poslouchat angličtinu, takže to nějak jako nemám zcela nastudované.
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
15:46
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
O Eduardech mi nemluv. Nedávno jsem si připadala jak debil, když jsem hledala, kde je v jistém městě ulice Eduarda Beneše a Mapy.cz mi vytrvale tvrdily, že žádná taková neexistuje. No, aby taky jo, když se to správně píše Edvard, že? :-/

Kousek HP (koukám, taky jsem mu o kus výš pokomolila jméno) jsem četla v AJ už kdysi před lety, ještě před českým překladem a pottermánií, ale vůbec mě to nezaujalo, přišlo mi to jako naprostá splácanina o dvou bratrech, chudáčkovi a přihlouplém tlouštíkovi, co mají tatínka v továrně na vrtačky a dějou se kolem nich úplně absurdní věci. Tak jsem to s díkem vrátila. Až v češtině jsem měla sílu prokousat se první čtvrtinou prvního dílu k něčemu akčnějšímu. ;-)
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
15:52
YDraigGoch: Re: Twilight vy lamy
YDraigGoch
Dobrý, já to nečetla vůbec... a to většinou přečtu co mi neuteče. Jak řikám, do kina na HP protože se tam mluví opravdu anglicky a navíc různými lahodnými způsoby, jinak co, kdo, s kým a za kolik, to mi tak moc neříká. A nějaké půlnoční fronty na nové díly a podobně... děkuju, zdržím se u Hellera...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
16:13
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
A helemese, spoluknihomolka a navíc znalkyně. :-) Od Hellera jsem četla jen Hlavu XXII. Co bys mi od něj doporučila dalšího?
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
16:20
YDraigGoch: Re: Twilight vy lamy
YDraigGoch
No... asi cokoliv. Hlavu XXII. jsem četla naněkolikrát. Poprvé jsem z ní měla hlubokou depresi, pak mě začala bavit a teď ji doma citujeme víceméně pořád... je asi opravdu nejlepší, ale třeba Nemalujte si to, Bůh ví nebo nějaká sbírka povídek... životopis mě taky pobavil. Heller mi přišel na mysl jako první, ani nevím proč. Te´d bych brala spíš Vonneguta, podle nálady... a mám chuť na nějakého vtipného Poea... uf. Tak si půjdu uvařit čaj a asi to vyhraje Poe a něco veselého. ;-)
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
17:53
sg_sysel: Re: Twilight vy lamy
sg_sysel
Hlavu XXII. nevzpomínej. Tu jsem rozečetl pětkrát, ale nedočetl ani jednou.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
18:47
Rattle: Re: Twilight vy lamy
silhouette
Chyba!
17:03
LosCatmanos: Re: Twilight vy lamy
LosCatmanos
to jsi v anglictine precetla ani ne prvni kapitolu. Prvni dil je jeste pohadka, ale cely pribeh na hloubku a myslenku.
RIP Zidane
17:46
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
Neboj, česky to mám načtené celé, sestra to natahala domů. Když je nuda, žeru všecko. ;-D

O hloubce bych si dovolila pochybovat, ale myšlenku to má, to nepopírám.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
20:40
LosCatmanos: Re: Twilight vy lamy
LosCatmanos
to se prave divim, ze to mas nactene, podle toho, co jsi napsala, mi prijde, ze jsi to asi moc nepochopila. Ja kazdou knihu cetl nekolikrat a ty knihy miluji (a mam sehnane snad vse, co se v CR sehnat da). Precetl jsem je snad jednim dechem. A o hloubce se muzeme klidne pobavit:)
RIP Zidane
13:39
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
O pár pater výš jsem popisovala pouze svůj první dojem ze začátku knihy.
Jo, knížky o Potterovi jsou hezké, není to prvoplánová pohádka pro malé děti, ale co do "hloubky" se to nedá srovnávat ani s Tolkienem, natož třeba s Ecem nebo Exupérym (a to se zmiňuju jen o beletrii 20. století).
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
21:50
LosCatmanos: Re: Twilight vy lamy
LosCatmanos
Exuperyho a Eca bych neřadil do dětské literatury ;-) Tolkiena moc nemusím, uznávám, že měl promyšlený svět, ale Rowlingová je s ním srovnatelná.
RIP Zidane
22:00
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
Jo takhle, pokud jsi myslel: "má hloubku ve srovnání s ostatní dětskou četbou," tak to ti klidně odsouhlasím.

Za srovnávání Tolkiena a Rowlingové bys zasloužil po kebuli Silmarillionem, ale že jsem mírumilovná žena (a nemám tě po ruce), vyvázneš bez trestu. :-D
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
22:05
LosCatmanos: Re: Twilight vy lamy
LosCatmanos
Tolkiena a Rowlingovou srovnávám úplně bez problémů. Tolkien čerpal ze svých hlubokých znalostí staré angličtiny a dalších jazyků, což Rowlingová nemůže - čerpá v jiných oblastech. Světy mají promyšleny stejně, Rowlingová to má napsáno poutavěji.
RIP Zidane
22:13
Mikeczcz: Re: Twilight vy lamy
Mikeczcz
navíc si myslím, že pravý požitek s HP série nastává až to člověk čte po několikáté a začne si všímat jak to všechno do sebe zapadá a pokud se tu někdo baví o Kameni Mudrců, tak zkuste zvážit, že to Rowling psala pro své děti a jakou pohádku vykládala maminka vám? :)
Když chceš blábolit, počítej s bolestí - Arnold J. Rimmer | Zidanovo snažení ve frontě budiž nám všem příkladem.
22:35
LosCatmanos: Re: Twilight vy lamy
LosCatmanos
http://knihy.abz.cz/prodej/harry-potter-filmove-cary - knížka přesně pro fanoušky. Dala mi ji přítelkyně k Vánocům a je tam, jak dělali filmovou sérii :-)
RIP Zidane
22:20
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
Aha, konečně jsme se k tomu dostali. Poutavost - jo, dobrá. Pokud pomineme možné rozdíly ve vkusu čtenářů. Ale mezi poutavostí a hloubkou je setsakra rozdíl.

"Světy mají promyšleny stejně" - odpust, ale pobavil jsi mě. Taky má Rowla svoje pohádky podložené genezí světa, jeho několikatisíciletou historií, mytologií, několika jazyky, hudbou, výtvarným uměním...? (Jestli jsi četl jen Hobita nebo Pána prstenů, trochu tě to omlouvá.)
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
22:31
Mikeczcz: Re: Twilight vy lamy
Mikeczcz
Zkus se na to podívat jinak... tou několikatisíciletou historií nejspíš myslím Silmarillion, ve kterém je podle mého tušení nějak tak shrnuta (Silmarillion jsem nikdy nedočetl) + odkazy v dalších dílech, mytologie? - to je v podstatě pořád ta historie, jazyky uznávám - nářez, hudba... jestli myslíš hudbou zhruba jednoslokové písničky rozeseté po knížce, já bych se bez toho obešel, výtvarné umění? Toho jsem si bohužel nevšiml. Kdyžtak mě vyveď z omylu, nejsem žádný Tolkienolog všechno, co mám načteno je zmíněná část Silmarillionu a Pán Prstenů.
Když chceš blábolit, počítej s bolestí - Arnold J. Rimmer | Zidanovo snažení ve frontě budiž nám všem příkladem.
22:50
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
A co ti mám povídat? Překopírovat celý Silm., Unfinished Tales, History of Middle-Earth (ano, třeba tam je ta historie, <nadsázka>Silmáč je proti tomu něco jako Dětská Bible</nadsázka>)? Zkus namátkou kouknout v Googlu na nějakou genealogii elfských rodů, na heraldiku,...

Jen s tou hudbou jsem možná trošku přestřelila, omlouvám se, hodně mi splývá původní tvorba a její následovníci. Tolkien sám toho mnoho nenazpíval a když už, nejsou to extrémně reprezentativní nahrávky. Přijmi tedy náhradou slovo poezie. Jednosloková? Hm, zkus si najít Song of Nimrodel nebo Song of Beren and Lúthien, zůstaneme-li u těch známějších. Ve volné chvíli můžeš porovnat kvalitu veršů s osvědčenými klasiky poezie.

Co kdybychom prostě zůstali u toho, že Rowla je proti JRRT čtivá pohádka pro větší děti?
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
22:32
LosCatmanos: Re: Twilight vy lamy
LosCatmanos
Četl jsem jen Pána prstenů a nedočetl jsem jej. Několika stránkové popisy jednoho stromu mne neberou. Do Silmarillionu jsem pouze nahlédl. Ale zjišťoval jsem si o tom světu dost (čtu dost - encyklopedie, vědecké články, zprávy - nasávám do sebe informace jako houba. Většinu dne vlastně pročtu...ale knihy bohužel moc nečtu).

A ano, i Rowlingová má pro svůj svět zpracovanou i jeho historii, hudubu, jazyky. Navíc ber to tak, že je stále živá autorka - další věci může dopracovat a vydat následně. Z několika televizních rozhovorů s ní vím, že podklady ke svým knížkám sice nikdy nevydala, ale dávala je filmovému štábu. Ať to jsou mapy, nákresy, další informace o postavách. Tolkien Silmarillion také dopracovával až do své smrti.

Informace o HP nejsou pouze v hlavních knihách, ale i v dalších knihách série - Famfrpál v průběhu věků, Kouzelná zvířata a kde je najít, Bajky barda Beedleho, na jejích webových stránkách.
RIP Zidane
22:51
sevenjetc: Re: Twilight vy lamy
sevenjetc
Popravdě řečeno, jestli něco Rowlingová opravdu ve svých knihách potřebovala, byl to zatraceně dobrý editor, bohužel se tak nestalo. Od Fenixova řádu dál jsem měla pocit, že kdyby se támhle a tady vytrhlo po sto stránkách, bylo by to lepší.

U Pána prstenů je obtížné dostat se přes prvních 50stran, potom si člověk zvykne. Ale podruhé už bych to opravdu číst nemusela.

Nicméně si myslím, že srovnávat PP a HP je jako se hádat, jestli je lepší kompot jablkový nebo hruškový.
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
23:03
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
Díky za řešení, Sevenjetc. Přihlásím se k tvému přirovnání ke kompotům a budu si dál myslet své. ;-)
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
22:58
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
Promiň, není to zrovna korektní argument, ale já už málem řvu smíchy.
Porovnávám "Kouzelná zvířata" od Mloka Scamandera-nebo-jak-se-píše s libovolnou kapitolou Silmu a biju hlavou o zeď.

Přijde mi, jak když porovnáváš chuť kedlubny a lanýže, aniž bys kdy lanýž ochutnal. ;-)
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
23:36
LosCatmanos: Re: Twilight vy lamy
LosCatmanos
Neuraz se, ale uz nekolik let mi prijde, ze fanousci Tolkiena jsou presvedceni o vlastni vymecnosti. Arogantne uznavaji Tolkienovy dila jako jediny pravy a nejlepsi.

Btw, slova meho oblibeneho rezisera: "There's only one Return and ain't of the King, it's of the Jedi!"
RIP Zidane
23:44
LosCatmanos: Re: Twilight vy lamy
LosCatmanos
viz www.youtube.com/watch?gl=CZ&client=mv-google&hl=cs&v=AxAEo3CWeq8
RIP Zidane
12:43
Deneb: Re: Twilight vy lamy
Deneb
To není tak úplně Tolkienem. Kdyby mi někdo tvrdil, že je Šifra mistra Leonarda stejně hodnotná jako Jméno růže, ale navíc čtivější, reagovala bych velmi podobně.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
13:39
YDraigGoch: Re: Twilight vy lamy
YDraigGoch
Šifra mistra Leonarda je roztomilá komedie, která kupříkladu do mého života nevnesla absolutně nic nového - bohužel se už mnoho let specializuji na "tajemno" (blbě zprofanovaný výraz) a tak jsem si u filmu říkala - A co jako, to přece ví každý! Byla jsem jemně upozorněna, že Chlodvík, Merovejci, Opus Dei a podobně není v běžné slovní zásobě průměrného člověka a tím pádem asi ano, budou i nějací překvapení.
Kdybych si měla vybrat, radši se začtu do Pána Prstenů, než Harryho Pottera. Můj výtisk JRRT je už letitý a notně ohmataný. Pravda je, že HP jsem nečetla a ani se mi moc nechce. Radši si zopáknu East of Eden nebo Galapágy... třeba čase dospěju a objevím nový svět... zatím si vystačím se Středozemí, Zeměplochou a Nadací... :-) A lidi, netlučte se sekerama do hlavy, hlavně že v téhle smutné době ještě někdo čte!
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
15:01
Jakoubek7: sam jsi lama ;) ne kazdy se tu d...
silhouette
sam jsi lama ;) ne kazdy se tu diva na takove "filmy"
13:59
Aggie: To je
Aggie
zase projevů tolerance... vždyť je to úplně jedno, kdo co čte...
14:05
YDraigGoch: Re: To je
YDraigGoch
Měli bychom bojovat spolu!
Ale my spolu bojujeme!
Ne, myslel jsem spojit se proti společnému nepříteli!
Lidové frontě Judeje?
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
16:07
Osceroc: Asi by to chtělo napsat do komen...
silhouette
Asi by to chtělo napsat do komentáře "Twilight" :) Jsem si myslel, že to každýmu dojde.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1241 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1546 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1897 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2102 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2317 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 29 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 60 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 71 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 90 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.