Detail hlášky #56604

<a> jak chces vysvetlit holce, ze se vyvoj prohlizecu upira smerem zvetsovanim prostoru pro vykreslovani stranky
<a> ...holce, ktery zabiraj zpicene toolbary ve FF pulku monitoru
<a> a chce si je tam dobrovolne nechat, protoze je na to "zvykla"
<b> "zvykla"? :-D
<a> jo, zvykla :-D
<a> nikdy zadnej nepouzila
<a> a kdyz jsou pryc, ma divnej pocit, ze to neni jak predtim!
<b> zformatuj ji disk, at vi zac je toho loket
<b> a rekni, ze to udelaly ty listy
<b> protoze byly zavirovane

Informace o hlášce

Datum přidání: 25. 2. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: ^Benny (31 hlášek)
Hlasování: clotho, KeeperX, GhorX, Ctlam, Cleen, Lorandel, kadibudka, mladek2, SuPPoRTiDioTS, smrduty_kojot, stalucie, Stevie, nazor, Gangy, olafmasturbator, kukec, tomca, iqtiqe, Lopatka93, spaly, nitram1234, love--sucks, Eveni, Huge, maucelka, kecal_op, OmeGa, Alf, Anto, Kakodemon, kocicak, Sparkes, Frisbeeman, ___spuntik___, Raven, Witek, Ruiner, odiiin, Lidulinka, M4rtin, HateMePls, cuskokos, bounick, Zidane, Queller, zelvak, janson, Sha-a-kaa, Martas700i, Mishar, Draky, masozravapalma, palcifer, BubblyBubble, regg23, Zuza-chan, ChuckNorris, Pajasas, bartik09, pitufo, GICaesar, someone_else, peanutka, Moe, ovcak, hanzz, Joanne, Org, fantomas, Izumi-chan, SpeOp, Fenris, Ripper, DasHobby, srayzka, LosFilipos, scarabeus_iv, CrazzYdiot, Derrotado, WhiteDragon, joyride89, Nounejm, hunter10, bufffik, brokec, ubozak, spiderpig, riddick09, Andrel, Lyachtu, Dan, Morv, Maty991, Dejfa, saft, Moskva, luciferrus, bosorka, bozk, Ondruch, AMD, angie-metalbee, voogac, muhe, Liki, paapi, chachan, Marw37, Svorrok, akroma, hawkey, machulka, Laurelinad, selmi, Shark94, Letis, madog, Avatarek, Clarky, sevenjetc, Winters, Kriz22, TheCorrimation, lobster111, pojir, manikmanik, Mirator, Mahtiel, Ahoika, Beezer, Thab, Mervin, peca, Bumerank, AdamNuclear, kafcak, Sousuke_, TomiG, Zippy101, fatalixi, Thea, gensilver47, nations113, cziko, hasahm, Akersh, smisek1989, Danik02, KaMilka, pRCEKpETR, Punkenstein, Sarsaparillos, GiGaB4yt, Nicknad, Grez, mtmccox, pute, sirarag, Somin, Denebola, MallBare, DakuHonoo, Sargon, slawe, LordUfo, Iwina, ciakval, Majko, Eslinecka, Niaz, Johny--X, pleswi, Lancelot33, MacHonzee, Accept, Ghostik, martin-sk, Evzenecek, Wauder, Kid, Sobosss, Fatal1t, tso23, Trigerog, darkhstar, Ghofig, S4crifice, Cejda, Monty812, jirik, Nathaniell, Vivi, cloxy, Leanne, screen, RedFred, Ganja, soony20, Lookas, tomako9, FlashOrion, Paulinho, pompo362, anezkaceska, ochi, Reiki, solidus, Hanzik, Hans, Kosec, Renee, SmithF, Darkenius, katula7, xbart, polikit, Jumbo, e-litt, Petriik, Crazy_Ivan, Trny, Kratter, kajsd, troSKA, Pestr, Becher1, Groove, kazlik, Liman, xadamek, Darkk, johny, Snorri, TheMajky, Neal, Zurix, ajgl, martinsky, TomEF, Severina, frodlas, mugli, Widzney, UnLiMiTeD, RoGu3, Anti, chylex, witooz, redog, Kittenish, Vitas, Epic_Heart_3, priba, jursmi, fatpiq, pali6, PatchmaN, N3mesis, B-ree-m, woski, 8laz3r, CIMBI, talirr, Atlantis, Oalarydy, incucu, MarkyF, GRIF, Wimpo, Saint, Jakuje, Snake, LaserJet, Bart, Pardio, kapoka, 8andrej8, Polymorph, rur, jas, hrusho, Inge, Deefik, _CJ_, Lugi, zax52, TunniQ, blueW200, Hunky_Dunky, reep, SantaSatan, chinnin, Lemra, czKarlos, KalamityJane, dorten, Verlion, xeroxcz, Jakubs75, Kenny, Aspire, Mikser, necro, nester, Alcarmo, Cieszymir_girl, Alphadog, Gego, roset, iantar, Macounek, ZodiacCZ, dwander, Lida79, furak, Mr_Speedy, lanoxx, KaseO, Nipac, Nyan, czebe, jamieG007, JJ, SidiusM, Forty-, zvejkaL, Kanda, DMDave92, fekalmaster, Filman, DomiBullet, Ciko, Goodlike, Dorflow, Thargas, mariffka, golemaniak, jirdano, Griffon, holion, O`Neill, jurda, Danol, BC, digitos, An3tka, Derevin, Gerlige, Marthy, OpaGe, wax07, F_u_g_a_s, Minka, -TooM-, Cinvor, inkara, nepoveda, Mirasek, Magnifico, Erwin, Mokr32, Miruska23, Rithis, popik34, Tominas, Calvera, GrayLite, Daeron, Wendeee, Schrodinger, denny1, Elfian, schoobi, xjendax, Kolja82, link-in-man, Sobi, Mimalu, Treela, dezzi, Finarfin, ScH0ll_kIll3r, diabllo, Haleck, Lamer666, pepa1d, Tutanken, aloofness, Bakys7, Mairiel, wdev, JezdecForevus, Taumy, 350ztom, Gobledon, sliwowitz, Waco, tlacenka, LosCatmanos, Arachnoid, djdominoSVK, Kosta, Jarkul, mirak2, Bilbo_Turambar, TheBl4ckJ0k3r, Pajinka285, confiG, metrixm, Bety888, sulthan, Los, makr009, RampaMekKvak, kevin365, Goues, Finer5950, Donkey-Kong, Meer, DARTHPraetorian, krisikowa, webhead, Janca, sukuban, voliminal, BerendeBracy, Terci, Sheprd, Frankiexxx, matej21, robdrak, Mysharr, tomcoko, shaggy, schneck, MAGEman, tunri, xdosta25, japan, trejjam, Fox_VK, Highlander, teplice, mkGarfield, honza0n, zemko, Joshua_1988, AdamVyborny, Libor222, evee, DJ307, Georgo, Acorp, 3wl4k, splinak, arevin, Simmy, Anup, Amunak, Zodi4c, t-fuse, matasek, BlastFX, _Juan_, unchained, patapufa, BMJackal, viacik, Pepul, Krencl, Lothias, Pyromancer, George, Shadowmaster, mullDie, Asriel, CPY, ALiEN, s4ndwitch, davis776, hakim, Sweetus, bady, puki, Dejf21, elvellon, Hroner, corel, Hoyohoyo, DarthOptimus, Raptore, krutoslav, mattysek_com, jing-jang, sawwwer, eagle7, DragoonX, mord_cour, ramfis, TommyGun, fifik87, binex, zgrossl, veve3, Santiago-san, JohnDoom, pes502, kuras, mixer, brumla, MaruSway, Herda, Milhauzz18, koso, kudlajz, hkc_moris, HonzaRez, lbrouk, hovnival, shooter_vm, grandimir, ninny, Keeehi, Evidence, superja, takylama, Rotwajler24, pikakox, Ozzy, pulec, tomikdvorak, StaNov, sangrila, naymi, BigJerry, fabiocz, Gianni, Lamateam, mike2406, smejdy, jewmi, gusto, Danhilka, alpov, clupko, aiwi, Cyberdragon, Sangi, Vatovina, juuny, Caaslav, TidO, Lukas63, shame, ramon, profa, Corwin, simpe-cz, HopeHeaven, cze2k, Tomdeer, Devler, Joja, MIN, Trungsi, Trand, wary, millcEK, waldir, Ferty, PeeKay, Jehudo, maryjane, hanci05, KateRoseOlsson, Sycak, Wlk91, y3lnats, earthworm, hostar, Blejskatko, carlos05, Dreamer1425, Krysoletka, h0das, McKarlos, LordPercussor, huhulesny, TheOnek, listerdave, CzechCloud, JuRoot, xartas, nwkt, Antony30011, alinicko, parman16, MariUsti, xpeta, Kyblik, Danecki, Markuus, wayne, skeblik, humrpytel, Tewet, Andrewek, kocird, doktorNaR, DMRaper, Aiedail, CZ_StRider, cooly, Decado25, Filtr007, gillan, zealot, Sally, timurek, silvergold, WikeCherry, srobka, persen, Byran, smoulinka, Marsian, ScrappyCoco, Adorka, liunekira, ursus, pajab, Firemage, Stari88, Starlett, Weatherman, Lecco, fernet, PohyCZ, genius920308, DiNeRo, Diefly, yackiee, Nathaniel, krpeec, bouzon, SoBo, enzym, Michaluss, hocikto19, Kubis88, Ruprecht, czHONAN, SimTex, grolldir, v4S1L, LukeUp, drcain, M3rfys, charssy, apiposka, Lu, Sniclman, snowflake, Cubis, o_Artemis_o, Kerrika, SLoN, skejpa, Zambie, LisaX14, Nufik, Krepi, JerichoBM, Sheldon_Dobyvatel, Eurostoxx, TommyKofisterix, Mania, Ondra_99, PerNox, IDDQD, JP, Pajusa, zzuzi, Matesss, Neuker, Scarecr0w, Born2B, Majesty1982, STFU, Imperiatorr, tronda, BAGR, Pospec_CZ, Pavilion, domvala, kokeshi, Melian, Arinka123, rybenka59, Remetak, repley, WarCharlie, jinis, Frankie111, urbii, riwy, albona, FlloiD, jaffar, majki26, bkbosorka1, paulie05, ashlinkav, Maarthy, LucieD, JohnyWhooof, bugme, ibex, Chapi, corwin_x, vasek004, nOObiCZek, doda, aewin_cz, Bazim, jfk, McBobr, Lucius007, p858, freferg, Slay, Yery, wegas, Awenis, Ejmin, Metzgermeister, rendlik, Drizztcz, Remixxx, Metodej, Kethryn, Zlatushiq, Marty008cz, ToooooM, tommander, Titanit, Hamagen, vinczenzo, Coolak, hinogary, scarlaxx, PinkFOX, Wojda87, tejpek, Piitr, dborec, forceLord, w4rr10r, Sejsel, lukino805, user1234n, Dianka, Deianeira, Zelvi, Schade105, sg_sysel, Gasert, Apophis, Komaar, beeeee, Connavar, rossifan, TheReptalek, Allka, Beerius, Lorddreath, Stickman, Kwisatz_Haderach, Foxtrot, Kapitan, piol, Trigger, ric4rd, WellBloud89, nakopnuta_sova, oprs 784 pro a Deneb, Schmeeczko, lerra, Blast, SkyHaven, Danny991, PikoPirat, Ludo, Kogaku, pavelnop, Sinistra, Psycho_O, Inf1n1tyy, Wlk, soustruh, DarkAngel, lentiilka, Marcus7, Neuromancer, sparasis, highbinder, Tristy, Math3s, Kylee, Wery, jimmiczek, alaqella, julius, Nevermore, Smetak, aknamor, suah, tristaver, MartinezZ, Petur, w3m, Justice, robbo99, Daewoo, mickelangello, Diplomat, Chilli_papricka, Harys, magalhao, Nekromancer, jezzy, iNs3cT, Sotna[A], Hammer, DeathsDream, Lei, lu_kas, MistrBuBak, Wendigo, N3r0, Pista_Hufnagl, burka, Celer, bradl3y, Smaky, HOLAS, Juggernaut, alik55, heiselpapier, Frostys, Traitor, Sed, teye, Altair, Cernunnos, Funin, Darmy, dastax, obr, Tlustej, Nighters, DAran, horry, Orlan, Dryasdust, Sochi, Ella, wgs, Arathi, cokoladova-poleva-s-jahodovym-dzemem, Backup, vbercik, Yur4Y, Mejzla, xificurk, TEDY, chudst, Argentum_aka_AG, sakrauz2, HitmanCz, magairlin, tausa17, zakolu, snoopy, beda, jainam, KrizovaN, oOJoKeROo, Jimpi, Gorkil_the_goblin_king, qwertzuio, Metallon, j1rka, barney33, rushid, Lucky, Lorkis, azuritko, deemarc, yannush, tocra, Flad, Royce, Rexxar, MuncheN, juridi, Dracom, Tinnarr, PavlinII, Alenka, Kukac55, Wabbit, ajwn, kinodont, martez, speedy89, DrGaga, melounovycukr, Pady, iann, ManSlayer, Tikov, kitharka, arain, NiaWolf, Majkl26, baik, Alve, Nashee, Sinn, Edu, mikehudak, freaky_tomato, enigma, ScOrPiOn9, mickgyver, 573v0, maxa, Moneta, Taran, KW42, anela, ladys91, killka, Spekt, RAF47903, rosoll, IvcaKoudy, pajus, MoiJe, Skay, Giof, Dandynes, tenebre, abouttabs, steffyno, perfect, calexman, sendvo, mopak, El_Presidente, FelcL, sark, joocker, FailED, assim, crazy_sisky, petya, makii, Maddy, ReVoL, geckon, borcak, Bubu, discoverer, Xan, Suril, hird, serub, psycholozka_jak_noha, motlas, Gigabox, dorry, maara, DrifT, Adge, tehy, beorn, valovaverca, diktator, Scr1899, struhy, kapriiik, theodora, wailord, Jitka12345, Nadneseny, tarponko, tomzi, Lahvout, Kukindoo, Peterson-29, Recik, vlademon, Rimmer, frenkii, JCM, Ilidan, griffin, alisana, vEgAz, Erya, KairiRatten, serminator, Imzadi, karlosnet, shaby, Sib, olejovka, Reed, michalkomar, victim42, snake2323, nicolai, katt, Moleek, Mikeczcz, Cassidy, Hadmen, aalfred, radhol13, rain, despy, Eduard, tomPD, kuboslav, miim, Suerte, Georgo10, Tanaki, mmarrtinn, chap, Posky, Doktor, cekr, Fidla, HollyFury, Geret, BaklaJean, emulinka, Gaspoda, leos, zlometla, Mackie, NoxArt, Fritol, Strop, inho, audiotrack, neni, niemand, trainmaster, Kew, Shawk, Ghormoon, rocketdog, KorYi, Beast, Nikeman, OttoCZ, BearPeter, Vidlos, lilo, Terorka, bludi, Trakat, SSJ, Kolouch, saver, virusak, Daysi, DrHades, z0nt0r, Scartty, Tephigue, MrScreamo, Lineman, insaina, ivus_ka, Floopy, shitcool, 3Run, Freedom-soldier, chuckier, Sobik_Andus, booxly, bebecha, hAssassin, PajinkaKox, mismas, q, filioo, kocourmikes, Willow, balone, Rimmoncze, Mungo, Wrynn, simply_v, jani_na, Lekan, Somzmeteny, rionka, t00thy, Braveman, jaja01, mixhail, Kung_Fu_Panda, mhato, Ploki, queeny31, ilyria, Tonco, buchvi, Original, Ciclonwar, super_jerk, Sarka, mmeridius, GreenDwarf, branyk, zuzka2727, unreed, rotten77, mmenie, Frigi, NaxashiDifisine, Judzeen, crooty, kbtmichal, NiXo_B, barbush, gmnq, Liquor, fraggle, Tceld, Toblakai, Blanch, matrix17, Aelin, FrenkyB, neznamejPANprofesor, vooten, brutal_revenge, psychous3, Blanium, Komunard, maia, HardLock, killercat, CarpeNoctem, Annacerv
375 proti
V oblíbených: DragoonX, milanhaicman, DreamKiller, Kachnickaaa, urbii, Tomac, sheppard21, dixo88 8 uživatelů
Oblíbenost: 64,90 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

08:50
Pista_Hufnagl: Proboha ať tam má třeba včelí me...
silhouette
Proboha ať tam má třeba včelí medvídky, ne? Když jí to vyhovuje, jsou za blby spíš ti dva chlapci. Úplně zbožňuju ty frikulíny s jejich řečma "vývoj jde támhle, ty musíš taky, to je jedno že to nepotřebuješ, to je prostě VÝVOJ..."

Dodneška z mobilu pouze volám a posílám SMS, a když jsem tuhle nedobrovolně vyslechl brutální hádku dvou asi tak patnáctiletých "IT expertů" o tom, jestli mobil X je větší sračka než Y, páč má jen 8MB foťák, udělalo se mi až nevolno.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
12:18
^Benny: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
S tvym pristupem bychom tu jeste ted chodili v drevakach a pouzivali MS-DOS. Snad jeste kvuli takovejm ignorantum jako ses ty, se nezrusila takova ohavnost, jako je e-mail nebo ICQ.

Ultra grammar nazi fools, klasika :). Jsou tu podle me uz jen bez pardonu za trapaky. Jsou to porad jen same pokusy o trolling - "Nelibi se mi to, tak si postezuju. Jee, chyba v textu! Dam jim to sezrat!". Toto je komunikace z IM a ne slohova prace. IM je tu od toho, abychom v realnem case komunikovali. Samozrejme, inteligentni clovek by mel nasekat co nejmin chyb, takyze tam zadna zasadni chyba, jako je Y/I neni. Na IM je hlavni domluvit se, a je bezne, ze se nejake slovo zkrati, nekde vypusti carka, nekde udela nejaka chyba. Pokud to tak pak ovsem nevypada vsude, i tam, kde je cestina dulezitejsi.
16:11
Pista_Hufnagl: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
Beníku, neuraž se, ale jak souvisí fakt, že někoho nutíš do změny, o kterou jednak nestojí a (to zejména) ji zjevně nepotřebuje, s návratem do dřeváků?

Všimni si, že já tě (ani nikoho jiného) nepřesvědčuji, aby ses nehonil za stále novějšími a novějšími trendy. Dělej si, co je libo. Ale netlač mi svoji cestu jako tu jedinou správnou.

Když si vezmu dejmetomu takovou fascinaci CD, potažmo mp3... a ejhle, ono se ukazuje, že vinyl má stejně nejlepší zvuk, jakého lze dosáhnout. Holt, hranatý kolo sice může být moderní (a módní), ale zdaleka nemusí být lepší.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
19:19
wgs: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
wgs
Ohavnost jako email nebo ICQ? Jistě existuje technologicky pokročilejší, modernější, sofistikovanější způsob komunikace, který by tyhle zaběhnuté kanály dokázal nahradit. Ale znamená to automaticky, že je třeba je nahrazovat? Existuje všeobecně rychlejší, jednodušší a levnější způsob, jak někomu něco sdělit, než poklepáním spustit příslušný program (mailový či IM klient), napsat a odeslat? Pochybuji. Možná budeme mít časem nové potřeby, které tyhle "zastaralé" prostředky komunikace uspokojit nedovedou a najdeme si způsoby nové. Dokud ale používám něco, co mi vyhovuje co do funkčnosti i jednoduchosti, není důvod měnit. Můžu novou technologii vyzkoušet, zjistit, že ji nepotřebuji a vrátit se ke staré - tohle je také ignorantsví, které brání pokroku?
Nikdo nedělá větší chybu než ten, kdo nedělá nic v domnění, že to málo, co udělat může, nemá smysl. (E. Burke)
01:09
BlastFX: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
BlastFX
E-mail skutečně není důvod měnit, s ICQ je to ale trošku jiné. E-mail je možná nepraktický a existuje lepší řešení (i když mě žádné nenapadá), ale ICQ je sotva fungující bastl ohrožující bezpečnost. Nevím sice jak je to teď (ten zmetek mi už do PC nesmí, takže to nemám jak ověřit), ale naposledy, když jsem to používal (tuším verze 5.něco) jsem v snifferu najednou zahlédl svoje heslo – ta parodie na IM ho posílal v plaintextu! Zkombinuj tento fakt s pár klasickými zvyky BFU, jako je nainstalování WiFi sítě s výchozím nastavením AP a používání jednoho hesla všude (včetně třeba elektronického bankovnictví), a katastrofa je na světě! A nesnaž se mi říct, že ani tohle není dobrý důvod tuto "službu" zavrhnout.
I believe in power of Windows Vista.
10:42
hakim: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
hakim
na elektronicke bankovnictvy potrebujes certifikat a pri prihlasovani se z jineho PC nez posledne ti prijde sms na s kodem pro overeni na telefon, stejne tak pri odesilani platby.
teda aspon tak to je u KB
Arguing on the Internet is like running at the Olympic Games for mentally challenged.Even if you win, you stay retarded.
20:50
Petava: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
Petava
U MBank mi posílají sms na každou operaci s penězi a nejspíš by poslali i na změnu hesla a tak....
02:21
BlastFX: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
BlastFX
A co třeba Paypal?
I believe in power of Windows Vista.
15:13
nakopnuta_sova: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
nakopnuta_sova
U slušné banky chodí SMS na každou operaci krom přihlášení a některé banky posílají SMS i při přihlašování. Spořka to mám pocit má volitelně, můžeš dostávat při přihlášení SMS s kódem a nemusíš. U Fio chodí SMS jen při operaci s účtem. Při přihlašování ne a nevadí mi to. Když dvacet minut nic nedělám, odhlásí mě to a kdyby se někdo z rodiny (hypotetické) v těch dvaceti minutách podíval, kolik mám na účtě, tak ať se podívá, uvidí kladnou nulu :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:43
peanutka: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
peanutka
Jasně, zrušme taky poštu, posílat dopisy fyzicky je přece dlouhé a neefektivní. Mám takový dojem, že i koně s klapkami na očích toho vidí víc než Ty.
Pobody's nerfect.
20:42
RAF47903: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
RAF47903
Na e-mail mi nesahej, je pro mne mnohem důležitejší než můj mobilní budík.
printf("Goodbye world.\n"); //RIP Dennis Ritchie
07:49
Deneb: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
Deneb
Heč, můj mobilní budík umí posílat esemesky. Občas taky legračně cvrliká a u toho píše na obrazovku jméno mé sestry nebo mého muže. Nevím proč to tak je, asi abych si na ně občas vzpomněla.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
08:31
Pista_Hufnagl: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
Teď jsi mě rozesmála :))) Díky :)
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
12:29
^Benny: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
Double-post:
A mrzi me, jakym smerem se lamer vyviji. Lamer se rozdelil na dve nenavidici se skupiny - jedna, ktera ma rada "toho stareho lamera", kde jsou zejmena IT citace, a druha, ktera tu chce jakekoliv citace na svete. Ja se radim do te prvni skupiny, jelikoz dnes je situace takova, ze zadna citace se neobejde bez poradneho trollingu.

Kdyz uz to neni guma, je na tom stejne neco spatne. A navic se ozve clovek, ktery brani vyvoji. Katastrofa. Troufam si rict, ze na "starem lamerovi" by tohle nemelo obdoby.

Vzdycky se postne citace, a pak uz to jede:
- guma
- trapne
- nevtipne
- chyba v textu! i'm soo grammar nazi!
- vy jste volove, vzdyt je to dobry!
- hej, tak to vubec neni, autor problematice evidentne vubec nerozumi, je to tak a tak, jsem nejchytrejsi na svete! problum, fags? u mad? (toto specialne obsahuje 50 podprispevku)
- z tradice jsem dal minus, vyrovnejte mi ho pluskem!
- wtf lol omg!
- vsichni tady jste uplni dementi!

A takto dnes vypada skoro kazda diskuze. Hruza des. Dejte internet kazdemu, reknete zenam, ze maji stejne prava jako muzi, a takhle to potom dopada.
12:50
Smaky: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
Když pominu to, že ne úplně chápu, jak nenucení někoho ke změně, kterou sám nechce (!), vede k dřevákům a DOSu (i když to ďouče nebudete nutit, vašemu nošení lodiček/používání Windows snad nic nebrání), bližší vysvětlení vztahu mezi rovnoprávností a trollingem by mě nesmírně zajímalo.
13:34
Moe: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
Moe
Jaképak používání Windows? Tenhle chlápek má určitě Linux. Co na tom, že ti tam jede velké hovno, pokud si nestáhneš něco navíc (moc tomu nerozumím, ale takhle jsem to pochopil), když si můžeš zavlnit obrazovkou, je to zadarmo a Gates je lepší než on, z toho důvodu mu nepřeje peníze?
15:56
^Benny: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
Pouzivam Windows ja, "holka", i "b". A jsme s nim spokojeni.
14:21
sevenjetc: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
sevenjetc
Víš co, Sašo...
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
19:06
wgs: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
wgs
Víš, možná by bylo přesnější dělení asi takto:

Jedna skupina chce lamera, kde jsou převážně (ne-li výhradně) dobré hlášky. Lamera, který kolem sebe nabalí "komunitu" inteligentních a vzdělaných (nemusí být jen v IT oborech) mladých lidí, kteří se nechtějí jen smát a klikat na zelené plus nebo červené mínus, ale také o tématech, která jsou v jednotlivých hláškách nadhozena, diskutovat. Jsou to lidé zdravě (a někdy možná až nezdravě) kritičtí, když o něčem pochybují, když se jim něco nelíbí, ozvou se. Cílem pro ně není se jen zasmát, ale také přemýšlet a diskutovat s lidmi podobného zaměření.

Druhá skupina pak ani moc nepřemýšlí, jakého lamera chce. Občas se sem podívá, pobaví se nad nejlepšími hláškami a ten balast okolo jí vlastně ani nevadí. A pokud vadí, bere ho jako nutné zlo, kterému se, ať už z toho či onoho důvodu, nechce bránit. Radši má 100 průměrných hlášek, z nichž třeba 20 je dobrých, 30 průměrných či slabších a 50 vysloveně tristních - mimochodem, kéž by aspoň tahle čísla odpovídala realitě), než pouze 20 dobrých a už nic. Skupinu tvoří převážně lidé, kteří se chtějí pobavit, diskutují obecně neradi, těžko přijímají kritiku a mají sklon na ni reagovat napadením toho, kdo ji vyslovuje.

Jedna skupina nenávidí druhou, protože má pocit, že druhá dělá z lamera smetiště. Druhá skupina nenávidí první, protože má pocit, že první se nad ni povyšuje. První má lamera nějakým způsobem ráda a snaží se té druhé vštípit svou představu o něm. Druhá tu první ignoruje a chová se "přirozeně". Ty skupiny se těžko mohou shodnout. Prvn skupina í buď svou představu dokáže prosadit (což v podstatě znamená vyštve skupinu druhou), nebo ze své představy sleví a smíří se s tím, že na smetišti občas najde nějakou tu perlu, nebo půjde hledat štěstí jinam.
Nikdo nedělá větší chybu než ten, kdo nedělá nic v domnění, že to málo, co udělat může, nemá smysl. (E. Burke)
21:56
Sethiel: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
Sethiel
Přesnější popis lamera jsem ještě nečetl.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
05:27
feErda: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
takže jsi to napsal stejně jen pro ty kdo to chce číst... ja zde hcodím jen sem tam, ale zaujalo mě to, ale jinak zbytečný text ;)
Nevěřím ničemu co krvácí víc než pět dnů a neumře to! :D
05:30
feErda: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
a jinak škoda, sere mě to, že nejsou žadné upomínky jestli mě někdo reagoval na moji citaci (članek, reakci na diskuzi) protože už tu stejně nepůjdu (myslím do téhle diskuze) a kontrolovat to zda mi tu někdo k tomu mému něco připsal... kdby ano, tak by to bylo fajné a můžem se bavit dále v této větvi
Nevěřím ničemu co krvácí víc než pět dnů a neumře to! :D
21:09
Sethiel: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
Sethiel
Máš ve svým profilu odkaz na RSS na reakce na tvoje komentáře u všech citací.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
01:15
Sotna[A]: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
Sotna[A]
upominky jsou, mas k dispozici sadu RSS kanalu, tak je pouzivej
Administrátor je oprávněn mazat pouze hlášky nesplňující pravidla, urážlivé, rasistické nebo jinak porušující zákony ČR
22:32
Cajhi: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
"Skupinu tvoří převážně lidé, kteří se chtějí pobavit, diskutují obecně neradi, těžko přijímají kritiku a mají sklon na ni reagovat napadením toho, kdo ji vyslovuje."

jsem člen druhé skupiny. nemyslím si, že bych byl méně inteligentní (protože jak jinak si vysvetlit to, že napadám ty, jež me kritizují) a první skupině bych rád vzkázal: get a life ;)

(pokud to někdo bere jako napadení, je zřejmě už příliš pozdě i na tuto, vesrkze dobře míněnou radu a přeji mu mnoho hodin strávených jistě převelice zajímavými, obohacujícími a pro reálný život převelice užitečnými argumentacemi o základních otázkách lidstva, civilizace, vesmíru a tak vůbec, jistě mu to někdy přijde vhod :) )
21:45
peanutka: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
peanutka
Tak teď je mi tě líto ještě víc. Chudinko.
Pobody's nerfect.
10:11
Celer: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
Celer
Škoda, že tobě ten internet dali...
lamer+facebook = fail
19:37
Euto: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
Tady nejde tak úplně o vývoj, ale spíš o ergonomii a funkčnost. Když máš pul obrazovky zakrytou blbinkama tak musís 2x víc rolovat a tím si 2x víc opotřebuješ kolečko na myši a taky prsty. Je to jako kdybys měl v knížce potištěnej jenom každej druhej list a musel bys ty prázdný taky otáčet. Navíc by ta knížka byla zbytečně 2x těžší.
19:59
Zidane: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
Zidane
8 MB foťák? Tak buď jsem vylezl z nějaké jeskyně nebo jsi ustřelil ty a pokud cituješ, tak ti dva experti jsou ve skutečnosti dva dementi.

Foťák se udává v megapixelech, pokud vím, na megabajty či gigabajty se měří kapacita paměťovky, ne? Osmimegabajtový foťák, to se mi nějak nezdá ať o tom přemýšlím z jakéhokoliv konce. Kdyby řekli osmimegapixelový...

A on foťák v mobilu se může hodit např. když máš bouračku - je lepší si nafotit místo nehody než to jen sepsat a pak doufat, že ten druhý to nenapíše úplně obráceně a bude na policajtech či pojišťovně, co si vyberou a z koho udělají viníka. Nebo táta např. říkal "když to do mě někdo napere, vyfotím si ho v autě, abych měl důkaz, že tam byl sám, kdyby si náhodou přitáhl kamaráda jako svědka, co s ním údajně jel v autě a chtěli se na mě domluvit". Na čemž něco je.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
23:37
ouvon: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
ouvon
nehledě na to že některé dnešní fotomobily svojí kvalitou fotek dokážou zesměšnit i některé kompakty, viz nokia n8 která má jednu z nejlepších optik co jsem u mobilu viděl.
01:22
BlastFX: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
BlastFX
Důležité je to slovo některé – N8 má sice skvělý foťák (na mobil), ale pořád má příliš malý čip na to, aby mohla dělat fotky bez šumu za neperfektních světelných podmínek. Některé kompakty jsou možná horší, ale většina je jich lepší. Třeba na Lumix LX5 nemá (ale to ani většina kompatků a dokonce ani některé hyperlevné "zrcadlovky") :)
I believe in power of Windows Vista.
08:34
Pista_Hufnagl: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
silhouette
Ale jasněže máš pravdu, jsem debil, upsal jsem se. Megapixely má bejt. Pardon.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
17:42
NoxArt: Re: Proboha ať tam má třeba včel...
NoxArt
Koukám že sis z příspěvku vybral na kritiku tu nejzávažnější část, chybu v jednotce ;)

Každopádně že se to může hodit, s tím souhlasím. Stejně jako je hloupé muset něco mít, protože je to kůl, je také hloupé apriori něco odmítat, protože je to nové a nezvyklé (nezvyklé - 'že telefon jen netelefonuje, ale i fotí')
08:54
Pista_Hufnagl: A mimochodem, chlapci, než se za...
silhouette
A mimochodem, chlapci, než se začnete "upirat" k vývoji čehokoli, zkuste se chvilku zaobírat minulostí. Třeba zákonitostmi vašeho rodného jazyka.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
14:23
sevenjetc: Pamatujete si tu část IT Crowd,
sevenjetc
Pamatujete si tu část IT Crowd, jak si Jen zavirovala schválně počítač, protože vypadal barevněji?
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
18:07
Sousuke_: ^Benny kukol som si tvoje citáci...
Sousuke_
^Benny kukol som si tvoje citácie a podľa toho čo si napísal ťa bude vystihovať nasledujúca veta:
"Trolling is a art!"
Arguing on the internet is like running in the special olympics. Even if you win, you are still retarded.
20:00
Zidane: Re: ^Benny kukol som si tvoje ci...
Zidane
To předpokládám odněkud cituješ. Na první pohled mě prásklo do očí "a art", ale o to asi jde - umění trollingu, v tomto případě vyprovokovat reakci "an art!" a pustit se do reagujícího :-)
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
23:27
ouvon: Tahle diskuze je legendární ! to...
ouvon
Tahle diskuze je legendární ! tolik teorií ,plachých řečí, urážek, narážek a používání ironie a její nepochopení jsem pohromadě ještě neviděl.
05:21
feErda: nečetl jsem diskuzi (takže nevím...
silhouette
nečetl jsem diskuzi (takže nevím o čem se tu píše), lamerské to taky není, ale dám plus jenom za to. že to je pravda a že ty holky jsou fakt v uvozovkách "hloupé"
Nevěřím ničemu co krvácí víc než pět dnů a neumře to! :D
17:22
insaina: Re: nečetl jsem diskuzi (takže n...
insaina
jasně, je to tím, že jsou to holky...
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
05:55
Giof: Trolling
silhouette
Nejhorší je trolling na inteligentní úrovni.. to pak dokáže lidi vážně nasrat :D
15:50
struhy: nepochopim
silhouette
nechápu proč by jí hned měl formatovat disk?? to je jak kdyby on si koupil škodovku a někdo mu ju zapálil že si měl raději koupit forda
11:48
41_6C_65_6E_6B_61: Re: nepochopim
41_6C_65_6E_6B_61
Tak tohle mě konečně rozesmálo =D Po dlouhé době tady aspoň něco =)
Hlasuji pro pravidlo "3x a dost". 3x přidáš neúspěšnou hlášku a dost!
17:46
Architegt: Já to chápu
Architegt
Ať si každý říká co chce, je to prostě nelogické a iracionální! Je jak mít na stole neustále 5 hrnečků i přesto, že nemáte kam dát jídlo a konvici! Moje slečna to tam má taky, v IE má ICQ toolbar, google toolbar, Norton Toolbar a ani jednou jedinkrát to nepoužila. Jakou to má logiku? Výhodu? Žádnou! Akorát to zabírá místo, přidává jí to práci a je to ještě méně přehledné. Tak proč?
Když jsem přišel ke kamarádovi a odendal mu tyhle věci, děkoval mi a jak je mi vděčný. Ženský se tohle prostě nevysvětlí. Stejně tak jí nedokážu vysvětlit to, aby si smazala v liště na záložky odkaz na jeden soubor na uloz.to, který si už stáhla před rokem a už tam ani není! Když jsem jí to smazal tak se na mě naštvala a musel sem jí ho tam vrátit! JAK IRACIONÁLNÍ!
18:34
Flowy: Re: Já to chápu
silhouette
vecsina dnesnych programov ma velmi nastavitelny UI ... je to kvoli tomu aby si ho mohol kazdy nastavit tak ako chce - preco sa niekomu snazis vnutit svoje nastavenia? ak na tom pc nerobim tak ma to skutocne nema preco trapit a ak hej tak si proste vytvorim vlastny ucet (najlepsie s vlastmou sekciou na disku kvoli virusom) a ten druhy ma nezaujima
niekto si zapne browser vo fullscreene a iny si z neho odreze ... dalsi si to da na 200% zvecsenie ... to je podstata nastavitelnosti a nieje dovod niekomu vnucovat vlastne nastavenia len preto ze JA si myslim ze tie moje su lepsie
21:07
Architegt: Re: Já to chápu
Architegt
To není tak, že já si myslím, že je to nejlepší. Ono to je nejlepší. Každý si to může nastavit jak chce. Ale tohle si ona nenastavuje sama! Tohle se jí tam nainstaluje automaticky když neodškrtne při instalaci ať se jí to nainstaluje. Ono jí to nevyhovuje, ona je na to zvyklá. Kdyby s tím den dělala, poznala by to sama. Nikomu nic nevnucuju, má si to tam a je spokojená. Ale je to naprosto nelogické. Někdo má fullscreen protože mu to vyhovuje, někdo á 200% zvětšení - prosím, ale nastavil si to sám, protože mu to tak vyhovuje. Je pitomost abys něco, co víš že děláš špatně dělal stále špatně a ne lépe. Když se jí zeptam v čem jí to vyhovuje neví, když se zeptam k čemu to slouží neví, když se zeptam jestli to použila neví. Když jí řeknu výhody (rychlejší načítání - nemá totiž nejrychlejší NB, více prostoru na její facebook a nákupy, vyšší stabilita...), je jí to jedno, protože je na to zvyklá. Zvyk není špatný, zlozvyk ano.
21:16
Houp: Re: Já to chápu
silhouette
Tak jí to smaž. Sama si to tam znova nenainstaluje a časem si na to zvykne.
22:52
struhy: Re: Já to chápu
silhouette
snad je to její počítač tak je na ní co tam má nebo snad ne??
01:46
BlastFX: Re: Já to chápu
BlastFX
To máš sice pravdu, ale pak to těm lidem začne vadit, začnou nadávat "jak jsou ty Windows pomalé a nestabilní" a co hůř, až se to sesype, přijdou za tebou s prosíkem, abys jim pomohl. Poprvé rád pomohu, vysvětlím jim, kde byla chyba a řeknu jim, co přesně mají a nemají dělat, aby se to už znovu nestalo. Jenže oni na tu radu nedbají, počítač si zase rozsekají a zase přijdou. A znovu a znovu a znovu.
Jeden můj známý měl na počítači nainstalovaný jakýsi čistič disku, RAM a registrů. Přirozeně mu to smazalo nějaké důležité klíče v registrech a nefungovaly mu některé programy. Registry jsem opravil, "čistič" odinstaloval, podrobně mu vysvětlil, co to způsobilo a že ten čistič už nikdy nemá znovu instalovat a všechno bude v pořádku. Přišel ještě třikrát, pokaždé to samé a pokaždé tam ten čistič byl zpátky. Nedávno jsem mu stavěl nový počítač, vysvětlil jsem mu, že je dost rychlý na to, aby nemusel čistit registry, protože zrychlení by bylo neznatelné a akorát by si zase smazal něco důležitého, že má 1TB disk, který, nebude-li stahovat filmy (což neumí), mu vydrží dost možná až do smrti, takže nemusí čistit disk, akorát si tím smaže dočasné soubory, které se pak stejně budou vytvářet znova a počítač tak bude jenom pomalejší, a konečně že má dvakrát víc RAM, než kterákoliv z aplikací, jež používá, dokáže využít, takže nemusí čistit RAM, protože by si akorát smazal nějaký soubor používaný jinou aplikací a počítač by tak byl nestabilní. Za dva týdny mi volal, že mu nefunguje nějaký program. Čistič tam byl samozřejmě nainstalovaný, o asi 20 toolbarrech v IE nemluvě.
Jsem pro nestarat se o to, co není tvůj problém, jenže on ten problém ve finále velmi často na tebe spadne. S tím vědomím se ani tak nesnažím řešit problémy jiných lidí, jako spíš předcházet tomu, co se mým problémem stane.
I believe in power of Windows Vista.
02:08
crowley: Re: Já to chápu
crowley
Tvoje slova vytesat do kamene.

A pak tím kamenem ty BFU mlátit.

Ale je to marný, je to marný.
Je to marný.
It's Time. Time to face what we all believe in.
09:46
Eduard: Blast - přístup amatéra
Eduard
Starám se o fabriku PC a některým lidem i o jejich soukromé. Ve fabrice to držím zkrátka, doma ať si každý dělá co chce. Čistič dávám hned svůj (přístupová doba disku je podobná u velkého i malého), takže potom mají useři menší tendenci instalovat a taky hned říkám "čtěte co instalujete". Jinak jsem placen za jejich blbost, tak co bych se vzrušoval.
Základní otázka - "používáte to?" Odpověď Ano, nevím - nemažu, ne, nevím co to je - většinou odtraňuju bez možnosti výběru uživatelem (pokud vím, že se jedná o program, který nepatří nutně k jinému). Je to jak se skříní plnou hader.
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
20:52
Architegt: Re: Já to chápu
Architegt
Má HP Compaw 6720s starý necelé 4 roky. Za chvíli jí shoří, protože má zasr*nej větrák prachem a rychlost Windows Vista za takovou dobu je vskutku, neuvěřitelná (to sem v životě neviděl). Nabízím se jí že jí to reinstaluji, vyčistím, znova vrátím vše do pořádku. Ale: ""bože kdybych do toho kamene mluvila spíš by sa ustrnul."
Jak říkají kolegové, její problémy by se dali řešit jednodušeji a možná by je zvládla i sama, ale pak se to všechno zkazí mnohem víc a řeší to kdo? Já! Toolbary jsou jen taková třešnička.
16:49
Eduard: Easy
Eduard
Je třeba používat jednoduchý vývojový strom, který uživatele dovede tam, kde ho chceme mít. Jeho všechyn větve jde popsat:"Jestliže chcete aby stroj fungoval, je třeba udělat tento krok. V případě, že ho neuděláme se sice nic závažného nestane, ale taky se nic nezlepší, protože bez toho nepůjdou udělat tyto a tyto kroky".
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
21:31
Skar: řikal jsem si že si tady po menš...
Skar
řikal jsem si že si tady po menši pauze přečtu nějaky zajimavy komentaře....ale takovyhle romány ktery by se daly i na knižní vydaní ...to fakt ne :D
Nepiš mi tímhle tónem!!
13:16
Terorka: Ježiš, no a co??
Terorka
My jsme holky, my máme tenhle přístup! Já taky například vybírala flashku podle toho, jak vypadal a ne podle poměru kapacita/cena! No a co?! Já se na ní budu muset koukat, přece se nebudu koukat na ošklivou flashku! Stejně jako v sešitech všechno různě barevně podtrhávám. Je to zbytečný, je to zdržující, ale hezky to vypadá! Ať jde chlapec do háje, že pro to neměl pochopení, tohle je prostě jen ženská logika!!
Kdyby blbých nebylo, chytří by se neuživili
20:31
Architegt: Re: Ježiš, no a co??
Architegt
Jakožto fyzik tě žádám, abys nepoužívala toto slovní spojení "ženská logika". To není žádná logika! Logika a racionální rozhodování je založené na rozumovém rozhodování - dle rozumu. Ne dle citu a chuti (což právě barvičky jsou!). Já vím, že to tak prostě je.
Flashku ať si koupí jakou chce, moje slečna má taky úžasnou, stříbrnou se řetízkem na krk jak z diamantů, má 1 GB kapacitu a rychlost zápisu a čtení je na zvracení. Prosim, ať jí má, ale ať si pak nestěžuje, že se jí seká film když si to z toho spouští (mimochodem v příšerný kvalitě, protože jí to prostě nezajímá a nechce se to naučit lépe!).
Barevné podtrhávání naopak logiku má, je dokázané, že si to člověk pak lépe pamatuje, má s tím více asociací.
Chlapec neměl pochopení pro něco, co je prostě fakt, "nedá se to dokázat" a chápat se to nedá (něco jako boltzmanova konstanta, rychlost světla ve vakuu atp.). Axiom se to myslím jmenuje.
13:29
crowley: Re: Ježiš, no a co??
crowley
Jakožto fyzik tě žádám, abys nebránil používání slovního spojení "ženská logika". Je to logika! Pouze oproti "vědecké" potažmo "mužské" nerozhoduje dle booleovských hodnot pravda - nepravda, rozhoduje podle hodnot líbí - nelíbí. Spíš bych v tomto duch tvrdil, že "jejich" rozhodování (řízení) se řídí složitějšími algoritmy, které nepracují na základě Booleovské logiky ale na základě fuzzy logiky (http://cs.wikipedia.org/wiki/Fuzzy_logika).
Bohužel definice "jejich" logických hodnot je silně závislá na čase a jiných těžko popsatelných parametrech. Řečeno jinak, raději bych předpovídal počasí na rok dopředu než ženu na deset minut.
It's Time. Time to face what we all believe in.
16:25
Architegt: Re: Ježiš, no a co??
Architegt
Osobně si nemyslím, že nekonečně mnoho možností je správné vyjádření ANO/NE :D . Moje logika je pouze na 0 a 1, to je dle mého to o co se snažíme. Také proto mě v matice neuspokojují výrazy jako: "téměř" přesně, nebo jako více či méně přesně. Nebo takový špeky jako kladnější nebo zápornější nula :D .
19:05
Terorka: Re: Ježiš, no a co??
Terorka
A jak potom počítáš s limitami, kde se číslo limitně blíží nule?
Kdyby blbých nebylo, chytří by se neuživili
21:25
Architegt: Re: Ježiš, no a co??
Architegt
Neříkám, že to nedělám, ale že mě to neuspokojuje :D . Stejně jako podezřelá čísla z toho, že jsou podezřelá. Holt to tak je :P . Imaginární svět matematiky.
13:02
navona: Re: Ježiš, no a co??
navona
Chceš povedať, že tento prístup majú všetky ženy, resp. väčšina? No, buď som sa 22 rokov mýlila vo svojom pohlaví, alebo som divná, ale tento prístup rozhodne nemám. Je mi úplne jedno, ako bude flashka vyzerať, podstatná je kapacita, rýchlosť zápisu a cena. Ak bude popri tom ešte aj pekná, fajn, ak nebude, nevadí, hlavne, že bude funkčná. Pre mňa je podstatná najprv tá funkcia a až potom farba/tvar/veľkosť/whatever.
A vôbec, myslím si, že takýto prístup má každá normálna žena.
21:18
crowley: Re: Ježiš, no a co??
crowley
Ano, jsi divná.

Což ale neznamená, že to vadí. Právě naopak. :)
It's Time. Time to face what we all believe in.
13:30
Terorka: Re: Ježiš, no a co??
Terorka
Vidíš, já jsem teď zase poznala první ženu, která tento přístup má ;-) A nepřipadám si nenormální, že si vybírám flashku/boty/koně podle vzhledu. ( I má trenérka si raději vybrala nádhernou bílou kobylu, která byla nervák a ještě úplně blbá, než ošklivého poníka s krásnými chody)
Kdyby blbých nebylo, chytří by se neuživili
11:53
41_6C_65_6E_6B_61: Re: Ježiš, no a co??
41_6C_65_6E_6B_61
Moje slova.
Hlasuji pro pravidlo "3x a dost". 3x přidáš neúspěšnou hlášku a dost!
11:51
41_6C_65_6E_6B_61: Re: Ježiš, no a co??
41_6C_65_6E_6B_61
A to vážně myslíš vážně?
Hlasuji pro pravidlo "3x a dost". 3x přidáš neúspěšnou hlášku a dost!
17:49
kickas: Re: Ježiš, no a co??
silhouette
taky si v prvni rade vybiram vec podle kvality/ceny.. ale pokud je to mozne tak radsi nakou flashku, ktera se mi napr. pohodlne vejde do kapsi (cili tvar/velikost taky neberu jako uplne nedulezitou vec).. chapu ze nekomu jde i o vzhled, proc taky ne, ale rozhodne by nemel byt na prvnim miste
Proti gustu žádný dišputát.
17:50
kickas: Re: Ježiš, no a co??
silhouette
.. jeste bych doplnil- ze samozdrejme jde o to co kupujeme- napr. u obleceni samozdrejme o ten vzhled jde .)
Proti gustu žádný dišputát.
09:27
krpeec: krasne riesenie :D
silhouette
krasne riesenie :D

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 78 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.