Detail hlášky #59774

<a> Netusil bys co se delo dneska ve skole.
<b> No povidej!
<a> Byli jsme v technice administrativy a spoluzak se vecne prepinal mezi vsemi deseti a necim jinym.
<a> Tak pozdeji jsme zacali psat zkousku rychlosti, presnosti a ucitelka: „Odevzdani je dobrovolne, ale urcite si mohu nekoho vybrat, kdo to nebude mit dobrovolne."
<a> Tak jsme zacali psat a potom co jsme dopsali tak rekla: „Takze (nejmenovany spoluzak -ten co se prepinal-) mi ukaze svuj vysledek."
<a> Samozrejme ji ho ukazal a dostal za 5. Jemu se to samozrejme nelibilo, tak zacal drzkovat a ona: „Jestli se vam to nelibi, tak ted znovu piseme a muzete si to opravit."
<a> Tak jsme psalidruhou zkousku a potom si zase vybrala jeho, takze zase za 5, totalne se rozcilil a zacal tam nadavat.
<b> :D Tak stane se. :D
<a> Pockej to neni vsechno. Ucitelka si ho nevsimala a zacala mluvit neco o dobrovolnosti a on zacal zase neco kecat o tom, ze si to nevybral.
<a> Tak ho ucitelka utnula a povida: „Takze (nejmenovany spoluzak) ma vsechny znamky co potrebuji za mesic kveten, takze uz zadne dalsi, tenhle mesic, neprijimam. Jestli se mu neco nelibi je to jeho problem."
<a> Spoluzak tam zacal na ucitelku, ze si jde stezovat a ona mu rekla, ze to klidne muze a dal to nerozvadela.
<a> Cela trida jsme se lamali smichy. :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 4. 5. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: Original (3 hlášky)
Hlasování: Lorandel, giloia 2 pro a Remetak, Bakys7, tepich, Maenea, Slim2, Scr1899, Zuza-chan, reuef, Keeehi, Frisbeeman, Blanch, M4rtin, Altair, Blast, Fenris, tristaver, Highlander, Croco, SkyHaven, Aggie, Zidane, hossa, Queller, picis, broty, w3m, Nevermore, vanicka, alaqella, bosorka, lovelykissinka, s1mp1, tomcoko, Lida79, zuzka2727, MistrBuBak, sevenjetc, fatman, Marcus7, Maty991, Datel, smrduty_kojot, Kogaku, Neuromancer, soustruh, Danny991, angie-metalbee, HateMePls, Frostys, DeathsDream, Sangi, Inf1n1tyy, Ejmin, Wlk, Celer, Hammer, Ripper, Meer, niemand, lerra, Cubis, Niah, Rukof, queeny31, Eslinecka, ubozak, kanci, Rinter, iNs3cT, Schmeeczko, DARTHPraetorian, Myrdin, TheCorrimation, Harys, Witek, Sotna[A], blackotka, Diplomat, Sha-a-kaa, nitram1234, LosPitchos, Svorrok, Math3s, Petriik, freaky_tomato, bradl3y, sparasis, Kuwajtek, mickelangello, Pooka, Fishka, Foo_Fighter, q, GRIF, Zina, perfect, rionka, wegas, DarthOptimus, Ice_Cube, kafcak, krutoslav, kantare, Thor, Krepi, LittleOmig, kuras, Bori5, 23roman23, hmmc, scarlaxx, chachan, Doktor, pavelnop, Tutanken, Petr640, selmi, Dani_California, CIMBI, LiidaS, Puni, machulka, unreed, Widzney, LosFilipos, rain, Unicorn2000, huhulesny, bady, HonzaRez, t00thy, Ondruch, Shark94, Funin, ALiEN, teye, leos, Verlion, Wolfeek, crooty, kecal_op, Suerte, SpeOp, Smrsta, sangrila, puki, Tikov, Moskva, mrcl, Markuus, suah, Alf, DarkAngel, Hans, lentiilka, Gregor, mortusdelivek, Melian, zelvak, kbtmichal, While, CarpeNoctem, Zelvi, Coolak
159 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 0,34 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

19:37
tepich: Vážený Originale, byl by jste ta...
tepich
Vážený Originale, byl by jste tak laskav a ukázal mi někde ve vaší citaci vtip?

S pozdravem nejmenovaný čtenář lamera (ten, co mínusoval).
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
19:40
Zuza-chan: Re: Vážený Originale, byl by jst...
silhouette
By jste?!
19:42
tepich: Re: Vážený Originale, byl by jst...
tepich
Sakra! Za to jdu klečet na hrách do kouta! A pro jistotu mi ještě jednu vlep...
Mé písmo bývalo tučné. Opravdu!
19:43
Original: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Original
Nevim, nam to prislo vtipne, tak jsem se chtel podelit o zazitek. Chapu, ze pokud jsem to napsal, tak to nemusí být tak vtipné, jak ta situace vypadala v realite! :)

Takze je to na vas, jak to na vas pusobi. :)
20:06
Zidane: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Zidane
Vyřiď spolužákovi, že je pablb a dobře mu tak. Takovéhle připomínky od učitelů "někdo to dobrovolné mít nemusí", byly vždy zcela jasně mířené na podobné žáky dělající všechno možné, jen ne to, co měli. A pokud se ještě diví a pyskuje, ať se nediví, že se pak píše další písemka a zase to nemá dobrovolně a pokud zase pyskuje, že s ním učitelka vyběhne ještě víc. Dobře mu tak.

V takovýchto případech si říkám "vojnu na vás, tam by vás naučili držet nejen krok, ale hlavně hubu." Protože tam kdo nedrží hubu, lítá po buzeráku do padnutí a pak čistí záchody zubním kartáčkem a pokud nedrží hubu ani potom, ono se najde něco jiného. A pokud se hubu prostě držet nenaučí, takovým se paka říká PPDKVVV - po piči do konce vojny vlastní vinou.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
21:08
angie-metalbee: Re: Vážený Originale, byl by jst...
angie-metalbee
Něco v tomhle smyslu jsem chtěla právě napsat. Díky za ušetřenou práci :)
Někdy nezbývá, než být optimista.
11:01
GRIF: Re: Vážený Originale, byl by jst...
GRIF
Souhlasím s tebou, ale celkem ho chápu. Tohle byla od učitelky celkem zlomyslná podlost. Já osobně bych si šel taky stěžovat (choval bych se jinak ;) ) ale určitě ne, na můj výkon u obou písemek, nebo na adekvátní reakci vyučujícího. Stěžoval bych si právě na tu jeho zlomyslnou podlost, kterou by podle mého, mít kantor neměl. Fajn, nedělal co má, byl hrubý, dobře mu tak. Ale úplně ho zazdít a nedát mu šanci? Učitel by měl být na tolik soudný a uvědomělý, že mu musí dojít, proč tak žák reaguje. Musí mu dojít, že zák jedná v afektu a možná toho bude posléze sám litovat a pokusí se o nápravu. Pokud mu, ale takhle zazdí cestu... žák bude nasraný a opravdu neuvidí tu chybu u sebe. V tomhle případě, podle mě vyučující selhal.
"Jistota, že jsme inteligentnější než ostatní je povážlivá už proto, že ji s námi sdílí tolik pitomců."
12:57
Zidane: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Zidane
Ano, vyučující ho zazdila.

Ale myslím, že kdyby mu po té druhé pětce došlo "drž hubu vole, akorát si zaděláváš na problémy" a sklapl by, neřekla by to "tak a pan ten a ten u mne má všechny známky za měsíc květen, další nepřijímám" a tu šanci by mu možná dala. Nedal si pokoj, pořád pyskoval, tak co měla dělat, ignorovat ho?
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
13:11
Zidane: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Zidane
Jo a za další - jak můžeš vědět, že mu už skutečně další šanci nedá? Třeba kdyby za ní za den dva přišel, omluvil se a slušně poprosil o další šanci, třeba by mu ji pak za to, že se omluvil, dala. Já bych to aspoň zřejmě udělal, samozřejmě pokud by žák nepředváděl podobné výstupy třikrát do měsíce.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
16:36
GRIF: Re: Vážený Originale, byl by jst...
GRIF
Vycházím pouze z toho co je psáno. Možná dala, možná ne. Ale když se na to podíváš z pohledu žáka, zjistíš, že není natolik mentálně rozvinutý aby našel, nebo aspoň hledal chybu u sebe. Kór, když udělal takovéhle divadlo. Byl naštvaný jen díky sobě, od ředitele ho nejspíš vyhoděj za to, že si za to může sám...

Chápu a beru tě jako učitele, který se tu kantorů zastává. A zastáváš se jich právem, ta zvěř co se teď "učí" na škole, je běs. Ale co když tohle je případ studenta co má zrovna nějaké momentální problémi a nezvládá a jinak je slušný? nebo je na něj kantor zasedlý?

Jasně, teď mi asi řekneš o tom, že v životě se sním nikdo mazlit nebude a že se má postavit na nohy, naučit se obstát při těžkých životních zkouškách. Ale neměl by ho spíš profesor přidržet a pomalu, v klidu mu to vysvětlit?
"Jistota, že jsme inteligentnější než ostatní je povážlivá už proto, že ji s námi sdílí tolik pitomců."
21:54
angie-metalbee: Re: Vážený Originale, byl by jst...
angie-metalbee
Zase mi bereš slova z pusy :) Přesně tak, pokud to byl člověk, kterej "dělal bordel" a nevěděl, jak se chovat, už dlouho, jako učitelka bych asi řekla to samý. Ono je dobře, když v tomhle případě žák pochopí, že mu hoří koudel u zadku, a začne se snažit.
A teď ke GRIFovi - kdybys byl učitel, a dotyčnej žák se choval v každý hodině jako hulvát a v hlavě neměl z vědomostí nic, asi bys na něj taky nedělal ťuťu-ňuňu. :)
Někdy nezbývá, než být optimista.
21:56
angie-metalbee: Re: Vážený Originale, byl by jst...
angie-metalbee
To první bylo k Zidanovi (kruci, jak se to skloňuje? Zidanovi? Zidanemu? Jinak?).
Někdy nezbývá, než být optimista.
23:47
Zidane: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Zidane
Tak i tak, sám nevím a je mi to fuk, pokud to někdo vyloženě neprzní.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
11:13
Usirev: Re: Vážený Originale, byl by jst...
silhouette
Zidanovi... řídíme se výslovností... podobně jako třeba u Shakespeara - také bys nenapsal Shakespearemu... oproti tomu je ale Goethe ke Goethovi i ke Goethemu a Nietzsche k Nietzschovi i Nietzschemu, tam si můžeš vybrat... čertvíproč...
Jsem korektor. Čtení zdejších příspěvků – to je jako neplacenej přesčas.
10:54
GRIF: Re: Vážený Originale, byl by jst...
GRIF
Přesně v tom komentáři nad tvojim příspěvkem je něco jako druhý odstavec. Tam je psáno "A zastáváš se jich právem." Nebo-li, souhlasím se Zidanem, pokud je to takový ten běsnící žák. Pokud to je ovšem případ "co má zrovna nějaké momentální problémi a nezvládá a jinak je slušný? nebo je na něj kantor zasedlý?" stojím si za svým názorem.
"Jistota, že jsme inteligentnější než ostatní je povážlivá už proto, že ji s námi sdílí tolik pitomců."
13:00
Zidane: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Zidane
A žák jedná v afektu? Já jsem hodně rychlonasírací, ale taky si dokážu uvědomit, kde si můžu dovolit se nasrat a začít řvát a kde si tím nejen nepomůžu, ale akorát uškodím, takže držím hubu a bublá to ve mně a pak tomu dám průchod ve chvíli, kdy můžu. Stokrát můžu vědět, že je šéf ču..., ale čím si pomůžu, pokud bych mu to v afektu řekl a ještě dodal pár dalších pěkných slov na vyšperkování? Akorát z toho budu mít potíže.
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
16:44
GRIF: Re: Vážený Originale, byl by jst...
GRIF
Podívejme se na to z pohledu psychologie. Žák, který se takto projeví a je tímto způsobem srazem k zemi. Možná dostane lekci co si zasloužil, ale zároveň mu rupne v bedně, začne obviňovat ostatní a u sebe chybu ani hledat nebude. To už jsem psal...

Ten žák bude mít do života něco jako "mindrák" začne nenávidět. Malé zrnko nenávasti stačí a poroste. ...přílklad: cca před rokem se řešila v anglii střelba studenta, který prostě bez skrupulí nakráčel do školy a zastřelil svého profesora. Stalo se to na vysoké škole. Proč? Spolužáci vypověděli, že má v poslední době (možná měl, mám za to, že se taky oddělal) doma potíže a že je toho na něj moc. Profesora zastřelil, protože mu jednou udělal obrvskou vídku před celou třídou, řekl, že z něj nikdy malíř nebude. (ano, škola byla zaměřená na umění) Podle přátel ho to hodně sžíralo, furt o tom mluvil. Ten profesor ho schodil... ještě ke všemu před celou třídou.

Nebo-li, ta událost se mu vryje do paměti, obzvlášť pokud se mu žáci vysmáli (nebo se tomu smáli, to je už jedno.) A pokud si něco člověk nese celý život sebou, poznamenáho to.
"Jistota, že jsme inteligentnější než ostatní je povážlivá už proto, že ji s námi sdílí tolik pitomců."
17:05
Original: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Original
Abych to trochu osvětlil. Spolužák se většinou nevyjadřuje, je zticha, ale když se mu něco nelíbí tak to dá najevo.

Jinak u tohohle byl chvíli rrozčilenej, ale po hodině už to přestal řešit.
23:47
Zidane: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Zidane
Trochu máš pravdu. Ale rád bych se zeptal, co je to "vídka".
Za pravopisné hrubky, wypatlanštinu, přepsané staré vtipy, politické narážky a evidentní gumídky dávám automaticky mínus.
10:29
GRIF: Re: Vážený Originale, byl by jst...
GRIF
To má být "výdka" ;) díky za opravu, zajimavé, že chybějícího "o" ve slově předešlém sis nevšiml. (nebo to už neřešíš? :) )
"Jistota, že jsme inteligentnější než ostatní je povážlivá už proto, že ji s námi sdílí tolik pitomců."
10:35
Jana: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Jana
"výdka"... iksdé
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
12:04
GRIF: Re: Vážený Originale, byl by jst...
GRIF
Njn, výtka ;)
"Jistota, že jsme inteligentnější než ostatní je povážlivá už proto, že ji s námi sdílí tolik pitomců."
20:46
vanicka: Re: Vážený Originale, byl by jst...
vanicka
Souhlasím s nejmenovaným čtenářem lamera, šlo by (pro příště) "nejmenovaneho spoluzaka" překřtít alespoň na <c>?
16:59
Original: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Original
Jo aha, já si říkal, jak to mám napsat. :D Tohle mě zrovna nenapadlo. Tak možná příště. :) Dík
20:02
GRIF: Re: Vážený Originale, byl by jst...
GRIF
No podle všeho už tu jsi nějaký pátek... to o tobě něco značí ;)
"Jistota, že jsme inteligentnější než ostatní je povážlivá už proto, že ji s námi sdílí tolik pitomců."
19:59
Original: Re: Vážený Originale, byl by jst...
Original
Ano, já vím, jen jsem měl okno. Tohle mě doopravdy nenapadlo :)
12:58
nakopnuta_sova: Re: Vážený Originale, byl by jst...
nakopnuta_sova
A tak stává se, i mistr tesař se někdy utne :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.