Detail hlášky #60039

<téma> Diskuze o tom, kdy dát potomkovi nůž ...
<a> starší dcera dostala kovanou dvoubřitou dýku s cca 15cm čepelí :) koukali na mě v porodnici jak na debila ;) ale byla v pochvě, takže neměli nárok prskat :)
<b> Kdo byl v pochvě? Dcera, nebo porodnice? A v čí pochvě byl? Otázky, samé otázky ... :)

Informace o hlášce

Datum přidání: 10. 5. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: gilhad (5 hlášek)
Hlasování: Widzney, Santiago-san, zelvick, 11wizards, zuzka2727, Sellina, katula7, Somzmeteny, Andysik, Spiderwoman, juri, kanci 12 pro a broty, sevenjetc, Derienn, Fenris, Zidane, romanpazout, Frostys, wegas, Harys, Mysharr, Nevermore, Blast, Ice_Cube, Svorrok, vasek004, smrduty_kojot, Wendigo, DarthOptimus, riddick09, kantare, Samarka6, HateMePls, rain, SpeOp, tristaver, ubozak, Tewet, Keeehi, Slim2, Tutanken, hmmc, theSlayer, frlo, Maty991, kuras, Alf, bosorka, scarlaxx, LittleOmig, pavelnop, ALiEN, Bakys7, Frisbeeman, bradl3y, Doktor, Dani_California, selmi, Zapp, krutoslav, kocird, Blanch, mfc, chachan, Highlander, Diplomat, 3Run, Schmeeczko, MistrBuBak, M4rtin, jamoje, Lekan, Niah, freaky_tomato, Bori5, psykkoman, Myrdin, Scr1899, kafcak, Aika, TONY-VOCKO, CIMBI, Funin, huhulesny, queeny31, Sed, alaqella, nOObiCZek, Zuza-chan, Sha-a-kaa, Neuromancer, soustruh, Hammer, Marcus7, Yukina, sangrila, Puni, Danny991, DeathsDream, Ondruch, niemand, lentiilka, Psycho_O, angie-metalbee, YDraigGoch, Shark94, crooty, Queller, Inf1n1tyy, Renee, Sotna[A], Altair, w3m, Foo_Fighter, teerinka7, z0nt0r, jirkaBUN, TheCorrimation, wotas, Zlatushiq, Lorandel, Celer, Wlk, mickelangello, fatman, Mania, Witek, speedy89, sparasis, iNs3cT, Ripper, Sesheta, Cassidy, Melian, Kogaku, zelvak, NaxashiDifisine, Tceld, kbtmichal, TolSinion, BaklaJean, Lolek95, Rimmer, PikoPirat, jabadabaduuu, Kurosawy, Komunard, kapoka, SkweerookL, matrix17, suah, CarpeNoctem, Zelvi, Coolak
143 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 4,48 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

09:35
Bakys7: Otázka spíč měla znít: "Kdo byl
Bakys7
Otázka spíč měla znít: "Kdo byl v pochvě? Dcera nebo Dýka?"...
Práva na chyby v komentářích vyhrazena ©
09:49
gilhad: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo...
gilhad
Tak logicky asi byla dýka v pochvě věnována dceři. Ale gramaticky lze z uvedeného prohlášení připustit i ostatní varianty. ( "Koukali na mě v porodnici jak na debila. Ale byla státní, takže neměli nárok prskat " ). Ovšem představa, jak je celá porodnice v pochvě ...
10:18
Bakys7: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
Bakys7
No vzhledem ke stavbě věty máš pravdu.. ale přeci jenom dávají smysl pouze varianty "Dítě v pochvě" a "Dýka v pochvě".
Práva na chyby v komentářích vyhrazena ©
15:14
gilhad: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
gilhad
No a to je ten důvod, proč <b> odpovídá jak odpovídá - smysl pro absurditu :) Je-li na výběr z jedné jasné a jedné málo pravděpodobné interpretace, tak proč si nevybrat několik jiných, naprosto absurdních interpretací, pokud nám to stavba věty umožní :)
16:15
Somzmeteny: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
Somzmeteny
Nejhorší varianta je "Dýka v pochvě dítěte"
Praví muži používají Internet Explorer, protože mají rádi výzvu.
16:56
Altair: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
Altair
+ dítě je kluk
Hy, Погоди !
18:42
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
To měli lidi před 10 lety fakt takhle zpátečnický postoje?

#72genders
18:50
nakopnuta_sova: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
nakopnuta_sova
Už jsem se chtěl zeptat, co tím myslíš, ale spodní řádek mi to vysvětlil... jen si počkám, jak to bude, až všechny tyhle "gendery" budou chtít každej vlastní záchod, to se u úřadů, škol, hypermarketů atd. budou místo parkovacích domů stavět domy záchodové :-)
Ale věřím tomu, že všichni tihle gendeři si uvědoměj nesmyslnost tohoto hned poté, co poprvé nestihnou ten "svůj" záchod mezi 71 dalšími najít... pokud na uvědomění si nesmyslnosti budou mít mozkovou kapacitu a nevletěj prostě na ten nejbližší a protože nejblíž je zrovna záchod pro 64. gender, tak se zrovna teď nebudou identifikovat jako gender osmnáctý, ale čtyřiašedesátý... ;-)
Na což si docela přisadím, protože nebude jak jim prokázat, že jsou na "špatném" záchodě, tak proč by neřekli, co se jim zrovna hodí ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:13
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Tak to tě zklamu. Hajzlik bude unisex, protože všech 72 genderů si je co, Kefalín? Všech 72 genderů si je rovno.
20:49
nakopnuta_sova: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
nakopnuta_sova
A co když nějaký gender řekne, že chce vlastní záchod? Aha? Nevyhovět mu/jí/tomu/jak by se to vlastně skloňovalo? - by byla diskriminace...

A všiml si už někdo toho "spíč" v nadpisu? Táhne se to od začátku diskuse :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:11
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
To jsou dva z těch 72. Spíč a bezpíč.

Když požádá spíč, tak těm se asi vyhovět bude muset. Na bezpíče sere pes...
05:28
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Já jsem z toho liberálního postoje přešel časem zpět ke zpátečnickému.

Narodil ses jako chlap nebo ženská, záměna mezi nimi dovolená pouze 1x. Pak leda hovno, zvykni si, děkuji, tečka, těšilo mě!

Hermafroditi jsou specifická skupina, kterých je málo, ale taky ať si vyberou mezi dvěma a sbohem.
I don't know and I don't care.
08:29
Zelvi: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
Zelvi
Hej, ty ses narodil jako bi, ale musíš si vybrat, jestli budeš celej život jenom s holkama, nebo jenom s klukama.

Dyť to je píčovina.

A tím neobhajuju těch údajnejch 72 genderů ani všelijaký paorientace.
Ddim crwban yma.
08:32
Zelvi: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
Zelvi
Jo a biologický pohlaví (sex) a rod (gender) nejsou to samý, jen tak naokraj.
Ddim crwban yma.
10:25
nakopnuta_sova: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
nakopnuta_sova
Mě by zajímalo, vzhledem k tomu, že jsem slyšel, že tyhle "třetí a další gendery" chtějí pro sebe speciální zájmeno, protože nejsou ani on, ani ona, jak se to bude řešit.
Jedno zájmeno pro všechny?
A co kdyby každý gender chtěl zájmeno vlastní, to bychom se museli učit 72 zájmen a zřejmě zároveň číst myšlenky, se kterým genderem zrovna mluvím, protože odhadnout je problematické, pokud se netrefím, gendera to urazí a zeptat se by mohlo být urážlivé taky... a co včil...

Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:40
Zelvi: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
Zelvi
A co se prostě zeptat toho druhýho, jak chce bejt oslovovanej? Jenže to vyžaduje od OBOU stran nebejt debil - od "normálního", aby se zeptal a pak to respektoval, a od "gendera", aby se neurazil, když ho někdo osloví jako holku, když on je přece kluk, akorát má dlouhý vlasy a kozy a idk, béé béé.
Mimochodem angličtina na to začíná prosazovat singular they. Není těžký si na to zvyknout a osobně mi to přijde fajn. Pro češtinu je to v řešení, zatím se nic moc nenašlo, protože na tohle je náš jazyk docela stupidní. Googli nebinární čeština. (Osobně ale doufám, že se neujme to párkrát zmiňovaný "one byle", zní to jako Babišovo motýle nebo divnej pokus o hanáčtinu.)
Ddim crwban yma.
18:59
nakopnuta_sova: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
nakopnuta_sova
To máš pravdu. Já bych se klidně zeptal, ale co když se druhá strana urazí a JÁ pak budu za hajzla, protože víš jak... když budeme mít já a třetí gender opačné verze, jak se to a to stalo a gender bude brečet, že já ho urazil a já to budu popírat, že jsem se jen zeptal na oslovení či jsem si podle "má trojky, je to holka" DOVOLIL ho oslovit v ženském rodě... jak říkáš. Chce to, aby obě strany měly aspoň trošku rozumu a ne v hlavě natruseno.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:19
ESESEL: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
ESESEL
Ach jo, tady to zase jede. Ani nevím, kam reagovat, tak spíš tak nějak obecně. Jakoby s genderem mám (jako osoba, která vyrůstala v období vtipů, že když jsem to naposled kontroloval, byl jsem kluk, ale mohu se kouknout znova, jestli se něco nezměnilo) jeden problém, a sice že absolutně nechápu, proč by mě měl gender ostatních zajímat - ještě o level víc, než nechápu, proč někdo řeší pohlaví (sex)/rasu/orientaci ostatních, protože tyto věci mohou pořád mít nějaký vliv na jiné lidi (bude se mnou chtít spát/chci s nimi spát já/splyne daný tajný agent snadno s davem v určité lokalitě), ale gender fakt ne, ten má vliv jen na tu danou osobu (pro mě max informační, že je možné, že se nechají někdy v budoucnu předělat, což asi by mohlo být relevantní, kdybych s danou osobou plánoval svatbu, ale jelikož to operaci neznamená nutně, furt je to spíš fuk) - takže když se někoho ptám/zmiňuji jeho pohlaví, logicky mluvím o sex, ne o gender, tedy i zájmena bych spojil se sex... (Toto samozřejmě neznamená, že když si někdo řekne, nebudu se to snažit respektovat - to bych musel být kokot, stejně jako kdyby nějaký Jan řekl, že oslovení Honza nenávidí, taky to přece budete všichni respektovat a vůbec vás nenapadne o tom přemýšlet.)
Ještě jsem chtěl říct určitě něco... Jo, že sice jde o menšinu, ale lidi, co se akorát chovají hystericky na twitteru či jiné soc síti jsou taky naprostá menšina z té menšiny, takže zase nevyvozujte z těchto lidí závěry o celé skupině.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
20:36
While: Esesel
While
Nevyvozuji, jen když se s prominutím takové kokotiny řeší na vládní úrovni jakékoliv země je to smutné, že se to řešilo i v OSN ještě smutnější. O to víc, že je to Amerika, která tím ovlivní další země, které se do toho pustí taky. Protože proč ne? Je to přece Amerika,...

To ti lidi fakt nemají nic lepšího na práci, třeba svou práci? Místo toho se budou hnipat v pocitech bezvýznamného procenta jedinců a přemýšlet jak jim pofoukat bebíčko,... To jsme to dopracovali.
I don't know and I don't care.
20:50
nakopnuta_sova: Re: Esesel
nakopnuta_sova
Do kamene tesat, zlatěnkou vybarvit.
Potíž s hysterickými menšinami je ta, že jsou nejvíc slyšet a málokdo má bohužel tu správnou výdrž ve smyslu "kašli na něj, když uvidí, že to nikoho nezajímá, ono ho to přestane bavit"... naopak se na to nabalej různí takoví, kterým je jedno, jak se zviditelněj, hlavně že jsou vidět a už to jede...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:57
nakopnuta_sova: Re: Esesel
nakopnuta_sova
Jinak jak zde bylo řečeno - každej ať si žije jak chce a dělá co chce, ale proč by se kvůli němu a tomu, že on se dnes cítí mužem, zítra se bude cítit ženou a pozítří patníkem, mělo tohle řešit na kdovíjak vysoké úrovni a třeba být i trestáni ti, kdo řeknou, že dotyčný to nemá v palici v pořádku?
A že to k tomu mílovými kroky směřuje, pokud už se to někde neděje... kde máme svobodu projevu? Nebo že bychom se dostávali k tomu, že "svoboda projevu je to, že tě za to, že jsi sdílel na Facebooku článek o transsexualitě a nelichotivě jsi to komentoval, nezavřeme, o vyhazovu z práce ovšem řeč nebyla"?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:14
While: Re: Esesel
While
To je problém tohoto režimu, každý může mít slovo. Menšiny jsou protěžované, každý se bojí někomu šlápnout na práva, korektnost a politici se bojí dělat co je pro lidi nejlepší, protože by pak nemuseli být znovu zvoleni. Spíš se snaží zalíbit. Problém je, že ne vždy to nejlepší je zároveň populární, většinou naopak,...

Všem se nezavděčíš a všichni zachránit nejdou, něco se někdy prostě odepsat musí, tak proč na to plýtvat zdroje, když to přinese v důsledku víc problémů než užitku? To je to co mi na tom vadí,...
I don't know and I don't care.
19:06
nakopnuta_sova: Re: Esesel
nakopnuta_sova
Přesně tak to je. Menšinám se vyhoví skoro ve všem a zkus jako většina něco namítnout, hned jsi netolerantní xenofob a tak.

To se pak dostanem ke vtipům:

Říká jeden chlap druhému:
"Ženy by neměly mít žádná práva a homosexuálové zaslouží smrt!"
"Jsi hnusná čecháčkovská netolerantní xenofobní svině!"
"Ne. Jsem muslim a takové je mé náboženství."
"Ou, promiň. Nechtěl jsem tě urazit. Respektuji tvou kulturu a tradice a neopovážil bych se proti tomu něco namítat."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:09
nakopnuta_sova: Re: Esesel
nakopnuta_sova
Popřípadě tento:

Volá chlapeček do rádia:
„Nenávidím lidi jiné barvy pleti, sexuální orientace, náboženství a podobně. Jsem rasista?“
Hlasatel se vážně zamyslí:
„To je složitá otázka.
Pokud jsi Žid, tak jsi ortodoxní
Pokud jsi muslim, tak jsi pravý mudžahedín
Pokud jsi Japonec, jsi hrdý potomek národa samurajů
Pokud jsi černoch, jsi oběť pozůstatků otrokářského systému
Pokud jsi Rom, jsi oběť gadžovské diskriminace

Ale pokud jsi běloch… tak jsi zasraná fašistická svině!“
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:16
nakopnuta_sova: Re: Esesel
nakopnuta_sova
A do třetice:

Kdo je v USA nejvíc chráněn proti diskriminaci?
Černošská lesbička na vozíku.

1. z důvodu pohlaví
2. z důvodu rasy
3. z důvodu sexuální orientace
4. z důvodu svého postižení

A kdo je tam každému ukradený?
Mladý zdravý heterosexuální muž.

A další:
Svolá si ředitel firmy zaměstnance a říká:
"Nerad to říkám, ale krize nás zasáhla tak, že musím jednoho z vás propustit."

Sekretářka se ozve: "Jestli mě propustíte, zažaluju vás pro diskriminaci z důvodu pohlaví a sexuální obtěžování."
Starý vrátný se ozve: "Jestli mě propustíte, zažaluju vás za diskriminaci z důvodu věku."
Účetní středního věku se ozve: "Jestli propustíte mě, zažaluju vás za diskriminaci matek s dětmi."
Cikán údržbář se ozve: "Dyk, jestli vyhodiš, za rasízmus zažáluju!"
Mladý zdravý ředitelův řidič chvíli mlčí a pak řekne: "Myslím, že jsem gay."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:53
While: Zelvi
While
Orientace,... Mluvím o vztahu k sobě, ne k ostatním lidem. Ať si každý chrápe s kým chce, ale ať si to nechá za dveřmi ložnice.

Gender a pohlaví nejsou to samé? To ne, ale souvisí to spolu. Člověk se posuzuje podle obalu, pohlavní znaky muž/žena.

Když na pohovor přijde od pohledu chlap, je to chlap. Když žena, je to žena, nehledě na to co schovává pod kalhotama.

Když přijde evidentní chlap v sukni, pořád je to chlap a oslovuje se on, že se mu to nelíbí je jeho problém. Jestli je někdo muž a cítí se holkou, ať se přešije a naopak,... Who cares,... Jestli je to momentální pocit, ať si tak chodí, ale pak se nemůže divit, že na něj lidi sice blbě čumí, ale pořád se k němu chovají jako k chlapovi,.. Stejně tak i u ženy,...

Osobně jsem ochotný přistoupit na klasifikaci:
Žena, muž, hermafrodit, muž s ženskými pohlavními orgány, žena s mužskými pohlavními orgány.

Poslední tři zmiňovaní by ale byli oslovováni (muž/žena) podle toho, jaké znaky na první pohled vykazují. Znovu, jestli se jim to nelíbí, mají na výběr ještě druhou možnost.

Vše ostatní už je holý nesmysl. To už naše společnost opravdu dosáhla takového blahobytu, že se řeší z nudy takové hovadiny? Zrovna před chvílí v rádiu jsem slyšel, jak se v americkém kongresu řeší vyloučení slov, která nejsou genderově neutrální. Například, že se spekuluje o tom, jestli nezrušit na půdě kongresu slova jako: syn/dcera a nahradit je: dítě. Jestli tohle řeší politici a začnou to řešit i u nás, tak jsme vážně v prdeli.

Navíc, proč by se měla celkově ve společnosti většina podřizovat křičící menšině? Nemělo by to být naopak?
I don't know and I don't care.
12:37
Zelvi: Re: Zelvi
Zelvi
Ne, orientace byl PŘÍKLAD. Nemůžeš si vybrat jedno, nebo druhý, když se ti líbí oboje. Obdobně nemůžeš si vybrat jedno, nebo druhý, když si tak prostě nepřipadáš.
Ddim crwban yma.
13:30
Zelvi: Re: Zelvi
Zelvi
Gender není pohlaví, tečka.
Jako člověk, kterej byl v 16 hoooodně nespokojenej s tím, že je holka, takže používal mužský zájmena, což ale taky prostě nebylo ono, a pak měl to štěstí, že se to z větší části srovnalo samo, v týhle debatě dál pokračovat nebudu, pač to nemá cenu.
Ddim crwban yma.
14:49
While: Re: Zelvi
While
To je moc hezký, ale přírodu neočuráš. Pocity můžeš mít jaké chceš, ale člověk je svázaný v těle může/ženy. To je ovšem problém jedince a ne problém společnosti. To je jen plýtváním energie a zdrojů na pár nespokojených jedinců.

Ne, já to pořád nechápu, proč by společnost měla dělat humbuk a měnit normy pro všechny jen kvůli pár ublíženým dušičkám? Když to společnosti jako celku nic nepřinese, jen ji to zatíží.
I don't know and I don't care.
19:17
nakopnuta_sova: Chvilka 11:53
nakopnuta_sova
To s tím "zrušit syn/dcera jakožto genderově nekorektní" jsem kdysi slyšel taky.
Sice ve verzi "zrušit otec/matka a nahradit neutrálním RODIČ", ale to je to samé v bleděmodrém.
Jestli má někdo čas a energii řešit takovéhle s prominutím ptákoviny, je to fakt známka toho, že se už má až moc dobře, když má na tohle čas...
A to se dostaneme k tomu, že tohle "neutrálním RODIČ" by mohlo opět fungovat jen v angličtině (parent je slovo bezpohlavní), v češtině ne. Rodič evokuje rození, tedy ženu, to přece taky není správně vyvážené...

Ale tady už bychom se asi dostali k http://www.lamer.cz/quote/60039#comment_429217 - takové to "Když povýší dřív tebe než kolegyni, je to sexismus. Když povýší dřív kolegyni než tebe, jsou to rovné příležitosti"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:22
nakopnuta_sova: Re: Chvilka 11:53
nakopnuta_sova
A sova chytla rejpavou... když by tedy chtěli zrušit syn/dcera... neměli by zrušit i samotné slovo WOMAN? To přece taky není genderově vyrovnané, obsahuje to slovo MAN, tedy muž... co na to genderoví inženýři?

A to jsem si nevymyslel, na tuhle debatu, že WOMAN vlastně není genderově vyrovnané, protože MAN, jsem na netu kdysi narazil taky. A jako vždycky se kolem toho rozhořela debata často dováděná ad absurdum, jak to lidi uměj :-)
Jedna z navrhovaných možností místo "nevhodného" WOMAN bylo "WOPERSON" - že místo MAN (muž) se dá neutrální PERSON (osoba).
Jo, neutrální... houby neutrální, podívejte se na slovo PERSON zblízka... vždyť je tam SON, syn, to je taky muž, takže toto slovo není neutrální ani smykem... už aby to někdo donesl genderovým inženýrům, ať mají o čem přemýšlet.
Protože jen ať přemýšlejí, čím déle budou přemýšlet, tím déle my budem mít pokoj od těch jejich hovadin, co z nich nakonec vypadnou :-)

Jo, takhle to dopadá, když vzniknou obory "gender studies" a podobné... v praktickém životě jsou absolventi totálně nepoužitelní, tak se pro ně musej vytvářet místa a aby tam vykazovali aktivitu a místo se dalo obhájit jako účelné, holt z nich padají podobné věci jako jsem viděl tuhle při cestě kolem pole lítat z hnojometu...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:16
CarpeNoctem: Re: Chvilka 11:53
CarpeNoctem
Womxn. Ne, nedělám si prdel.
00:00
nakopnuta_sova: Re: Chvilka 11:53
nakopnuta_sova
Tak to už je fakt demence na kvadrát.

Ale proč sem jdu:

https://ahseeit.com//king-include/uploads/2018/12/47272115_522824644892925_4266077047241467485_n-1346120643.jpg
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:17
nakopnuta_sova: Re: Chvilka 11:53
nakopnuta_sova
A jak se to vyslovuje? "Wum-ex-en", tedy skoro stejně jako původní slovo, jen x se "vyspeluje" jako ex?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:35
CarpeNoctem: Re: Chvilka 11:53
CarpeNoctem
Podle wikipedie stejně jako women, podle google translate dabljůouemexen :-)
21:50
nakopnuta_sova: Re: Chvilka 11:53
nakopnuta_sova
A další problém pro genderové inženýry:

https://pbs.twimg.com/media/Eq_xYzTXMAIYqg_?format=jpg&name=900x900

No, takže ženy/lidé s vaječníky budou za chvíli skutečně womenstruovat? Ani bych se nedivil...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:29
nakopnuta_sova: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
nakopnuta_sova
Tak to jsem četl taky, že se chlap nechal přešít na babu, pak "zjistil, že ženy to mají těžší než muži" a chtěl se nechat přešít zpátky... což o to, ale oboje pěkně placené ze zdravotního pojištění.

První přešití beru, to ať se mu zaplatí, ale pokud pak chtěl zase zpátky... kdo zaručí, že si to za rok dva zase nerozmyslí, protože vlastně přece jen chce být žena... ne, muž... ne, žena... ne, muž...a bude se mu přešívání platit jak na běžícím pásu? Oni tohle neposuzujou doktoři, aby se poznalo, zda je změna pohlaví vhodná, protože dotyčný je skutečně žena uvězněná v mužském těle? Co vím, tak posuzujou... jak to, že nepoznali, že si to, jak to říct, představuje jak Hurvínek válku? Inu, odpovím si sám... do hlavy člověku nikdo nevidí...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:31
nakopnuta_sova: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
nakopnuta_sova
S těmi záměnami bych to asi upřesnil nějak takhle:
Změna z pojištění placená povolena 1x po opravdu důkladném posouzení odborníky, zda je opravdu dotyčný/á opačné pohlaví uvězněné v nesprávném těle. Pokud si to pak rozmyslí, další změnu ať už si zaplatí, no ne?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:44
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Na to bacha, tohle už je skoro hejt spíč.
12:19
While: Carpe
While
Tak ať se třeba sluníčka, svobodomyslní a ty menšiny vztekaj a brečej, jak je na ně svět zlej. Malé tajemství: „Svět umí být zlej a není fér." :D

Chtěj se tak na veřejnosti prezentovat, nikdo jim nebrání, právo na to mají, ale pak se nemůžou divit, že se na ně lidi koukaj blbě. Měli by mít trochu soudnosti a čekat to, když je většina nastavena jinak. Ne aby se jim většina přizpůsobovala a měnila kvůli tomu normy.
I don't know and I don't care.
13:52
CarpeNoctem: Re: Carpe
CarpeNoctem
No to oni brečet budou, ale z práce vykopnou tebe... Já myslím, že se lidi budou ještě hooodně divit, co se na nás od západu valí.
15:00
While: Re: Carpe
While
Ani mi nemluv, jeden z důvodů proč mi západ a konkrétně nevoní. Degenerujcí Amerika udává směr ve většině světa a přináší tím úpadek i ostatním. Přebujelá byrokracie, demokracie a lidská práva vedou v dlouhodobém čase jen k pádu. Stát se sám zničí zevnitř pohodlností, administrativou a neschopností včas jednat a dělat rozhodnutí, která jsou třeba i za cenu těžkých rozhodnutí.
I don't know and I don't care.
11:45
Zelvi: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
Zelvi
No nepoznaj no. Sledovala jsem... no víšco, radši si to přečti sám. https://tranzita.wordpress.com/2017/01/30/prestavam-brat-hormony/ a pak
https://tranzita.wordpress.com/2017/04/20/kdo-koho-vodi-za-nos/
Ddim crwban yma.
19:04
nakopnuta_sova: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
nakopnuta_sova
Plus by mě (zatím jsem odkazy nečetl) zajímalo, co přesně bylo pro dotyčného předělaného na dotyčnou na nové ženské identitě tak strašného, že "ženy to mají těžší než muži" až natolik, že se chtěl nechat přešít zpátky...
Silně pochybuju, že jsou tyhle operace tak vymakané, že začal menstruovat a prožívat menstruační bolesti a věci kolem toho, aby si uvědomil "tyvole tak tohle ne, tohle jestli ženský prožívaj každej měsíc, tak radši chci bejt zase chlap"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:32
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Já ty články četl, nic nového. V podstatě tuhle rétoriku znám. A věřím tomu, že to tak někdo má, mozek umí být mrcha. Psychické problémy, nic nového,... Je to problém? Ano! Snaží se s tím bojovat? To je fajn, palec nahoru. Ale proč by to sakra měl být problém všech?

A to říkám jako člověk, co má v rodině psychicky nemocného, teda po posledním přírůstku už dva,...
I don't know and I don't care.
10:18
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Asi tak. Zajímá tě moje bebí? Ne? Tak proč sakra čekáš, že mě bude zajímat to tvoje.
19:20
nakopnuta_sova: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
nakopnuta_sova
Přesně jak říkáš.
Má problém... dobře, beru, že má problém. Snaží se s tím bojovat? Tím lépe, palec nahoru. Ale pořád je to JEHO problém, proč by to měl být problém můj či rovnou všech? Kdo se stará o problémy moje?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:32
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
A viděli jste už tohle? :D

https://magazin.aktualne.cz/divka-navrhla-genderove-neutralni-karty-vadilo-ji-ze-kral-ma/r~ffd58bc85b1f11ebb1110cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=473520&dop_req_id=VEukGAglRTu-202101211337&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

A vůbec, proč by mělo být zlato hodnotnější než stříbro. Nebude se stříbro cítit uražené a méněcenné? A co teprve chudák bronz,...
I don't know and I don't care.
12:35
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
A proč je vlastně jedna méně než dva, nemělo by to být rovno? Já chci rovnost čísel! Stejná práva pro všechny!
I don't know and I don't care.
13:16
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Ty si děláš prdel, ale...

https://www.youtube.com/watch?v=P2Uk-uoQKQA&feature=youtu.be

Karty jsem viděl. Tipuju, že až si nějakej woke fucktard všimne, že bronz je skoro hnědá, stříbro skoro bílá a zlato skoro žlutá, tak jí sežerou zaživa. Progressive stack FTW :-)
13:44
tms: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
silhouette
Vadilo jí totiž, že má karta s králem vyšší hodnotu než ta s dámou. Že má karta s dámou vyšší hodnotu než ta s klukem už jí nevadilo?
13:54
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Carpe: Neee? Ty kovy mají nějakou barvu? A není to nic proti ničemu?

tms: To je zajímavá myšlenka a troufám si tvrdit, že na stopro znám odpověď na tvou otázku a to tu slečnu neznám. ;)
I don't know and I don't care.
14:11
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Tak jako...není. Ale řikej to na twatteru :-)
15:12
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
No, a teď si představ, jak se těch 72 genderů bude hádat v seznamu, kdo je první. To zavedeme pro čísla: 1. - 72. neutrální výraz, třeba: "numero"?

Potěš koště, pak to v matematice bude teprve bordel.

Nebo v obchodech: "Já chci numero rohlíků." a dostaneš jich paletu, protože ten před tebou chtěl: numero rohlíků a dostal tři, čímž skoro vykoupil obchod.
I don't know and I don't care.
15:17
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
A ano, mám se moc dobře a nemám co dělat, že přemýšlím nad hovadinama. Potřebuji zaměstnat.
I don't know and I don't care.
15:27
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Numero bude jenom 1-71. Poslední totiž zcela určitě bude vždycky muž, takže 72 může klidně zůstat číslem.
17:41
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Pravda, za prvé nám to nevadí a za druhé na nás každý kašle, že?
I don't know and I don't care.
19:05
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Na nás? I actually identify as an attack helicopter.
20:07
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Znovu královské my. ;)
I don't know and I don't care.
20:33
ESESEL: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
ESESEL
Ale jestli se nám snažíš naznačit, že Tě máme začít oslovovat zájmeny v purálu, je to taky v pořádku, stačí říct. ;-) Jen by mě v takovém případě zajímalo, jestli to máme začít skloňovat While bez Whilí... :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
04:35
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Trocha úcty a oslovení: "Vaše Veličenstvo.", by bylo fajn.fajn. ;)
I don't know and I don't care.
04:41
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
To víš musím se připravit na svou budoucí roli na poli vysoké politiky. :P
I don't know and I don't care.
08:57
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Pssst, titul veličenstva patří králi, ne dvornímu šaškovi :-P
09:45
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Píšu si,... Až se dostanu k moci: Carpe mi tu urážku přijde osobně vysvětlit. ;)
I don't know and I don't care.
11:21
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
To teda nevím, jestli na něco tak triviálního ředitel zeměkoule najde v kalendáři místo... Asi si pomalu začni žádat o rezervaci termínu :-)
11:27
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Čas na řešení starých křivd a léčení komplexů? Vždycky! :D
I don't know and I don't care.
11:59
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
No když to podáš takhle, tak to jo. Takže jak to bylo s tou Bílou horou, co? :-D
11:59
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Nebo u tebe je to jinak?
I don't know and I don't care.
12:03
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Bílá Hora? No, to je v programu na později, musíš pěkně po pořádku. ;)
I don't know and I don't care.
12:10
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Prvně bych řešil a trestal Rakušáky za Moravské pole. :D Jak si to mohli vůbec dovolit?
I don't know and I don't care.
12:40
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Zapřáhli ti špatně pluh, dali málo hnoje nebo...???
12:46
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
12:47
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Tak nám zabili Otakara,... :(
I don't know and I don't care.
12:55
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Dík, děják jsme na škole měli. Měli jste vy čéďák? A vysvětlili vám tam význam slov jako humor, vtip, ironie, sarkasmus apod.? :-)
12:56
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Kterýho Otakara, paní Mullerová? Já znám dva, Přemysla a Přemysla.
12:58
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Humor, vtip, ironie, sarkasmus? Co to je? :D No přece Přemysla. ;)
I don't know and I don't care.
13:09
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Koukám...

Ale určitě toho druhýho, než myslím já, že jo?
13:31
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Samozřejmě! A určitě je to správně, protože já se nikdy nemýlím. ;)
I don't know and I don't care.
13:56
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Ty vole, škoda že nefunguje registrace, bych se sem přihlásil s nickem: Donald Trump, kecat stejný blbosti by mi šlo. :D
I don't know and I don't care.
14:01
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Why do i bother?
14:09
While: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
While
Because you have nothing else to do.
I don't know and I don't care.
14:22
CarpeNoctem: Re: Otázka spíč měla znít: "Kdo
CarpeNoctem
Yeah, right...
01:49
nakopnuta_sova: Carpe 08:57
nakopnuta_sova
Neuropatolog František Koukolík ve své přednášce Mocenská posedlost uvedl, že používání majestátního plurálu (lidmi, kterým to společensky nenáleží) je jedním ze znaků tzv. hybris syndromu – formy narcistické psychopatie.

:-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:52
While: Re: Carpe 08:57
While
Proč jsem četl nacistické psychopatie? :) A psychopatií netrpím.
I don't know and I don't care.
12:26
CarpeNoctem: Re: Carpe 08:57
CarpeNoctem
Jo, to si myslí každej psychopat :-)
16:52
While: Re: Carpe 08:57
While
Ahaha, jak myslíš. ;)
I don't know and I don't care.
18:44
nakopnuta_sova: While 04:35
nakopnuta_sova
No mě původně napadlo oslovení "Vaše Maličenstvo", ovšem to by mohlo vzbudit dotazy, odkud to vím :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1237 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1542 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1893 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2098 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2313 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 25 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 56 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 67 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 77 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 86 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.