Detail hlášky #61683

<A> Čest, ty si se včera prej líbal s tou blondýnou v modrym tričku ?
<B> Jo, chvíli. Proč ?
<A> Kdybys do tejdne dostal angínu tak je ode mě :D

Komentář: Sejdeme se na infekčnim ! xD

Informace o hlášce

Datum přidání: 12. 6. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: swiftko (4 hlášky)
Hlasování: petvik, someone_else, Dee69, Mysharr, chazz, golemaniak, kikculka, curdto, zelvak, Sheydy, Dar3k, Swoopy, Dzejna, Kouty, tubler, LudeCZek, Melian, Highlander, Ghulas, maucelka, Lencus, zajo123, fero_taraba, Witek, Keeehi, bounick, Vitas, wotas, Jitka12345, Alf, kocicak, Eriq, jardasobo, Michkov, tomca, Moti, Jadwiga, Inf1n1tyy, james125, bosorka, trainmaster, Mattcze, krejzik, Pooka, robdrak, LosPitchos, mmenie, Schade105, Rooza, genesiss, WikeCherry, DeathsDream, hAssassin, Araziel, taypan, Paul_SK, srnka, Yukina, Neuromancer, Anti, q, madog, dominikmatus, Piitr, buchly, kocird, mysmff, zuzka2727, Tutanken, ciakval, kantare, Ahoika, machulka, Guantanamo, Kerrika, Lei, KeeperX, Rainha, eagle7, NaNic, Wendigo, aiwi, angie-metalbee, lilo, PhenixSk, muhe, hocikto19, wgs, logout, Ondruch, xxkenny, aalfred, popik34, HonzaRez, Airy, petry, e-litt, Freedom-soldier, Dorflow, Lessa, Derrotado, despy, Denebola, burka, Anderor, puki, Stevie, mautycka, LittleOmig, kanci, Misha1, Bety888, medalon, brokec, SantaSatan, fatalixi, sardinek, Tannie, Teriik, Vendelina, huillain, Rafisnitvojedeti, Zbleb, Shadowmaster, pali6, anezkaceska, Skodak, Wery, Nfr_Mjw, Antilles, saft, hainalka, Fatal1t, FelcL, StaNov, Kolja82, JackSwigert, iVonka, freferg, Aki-chan, Ryom4, gaspo, R-Wolf, link-in-man, ladys91, vooten, binex, DasHobby, pesvan, Kenny, voda, Flower, fallen-cz, Kosturik, Liman, Matte, Deefik, zgrossl, JCM, S4crifice, Gianni, _BB_, Lorandel, wax07, kajsd, N3mesis, lame, Pardio, denny1, Jimpi, Bilbo_Turambar, Milda90, DakuHonoo, shooter_vm, zvejkaL, Lekan, ruslandsm, Becher1, Hanzik, BarneyStinson, Scr1899, Kosta, luciferrus, mikehudak, Lugi, Kelt, Hypnotize, silvergold, listerdave, FlloiD, Noobos, Jehudo, Wolfram, KaMilka, Ruiner, anela, ManSlayer, blueW200, Alcarmo, smejdy, Lamer666, tersyk, xjendax, tausa17, reflex, Groove, SidiusM, Lothias, Fungi, skeblik, Lemra, iantar, ursus, jirik, Jouda, albona, Frigg, Ghofig, _Juan_, Yahiki, japan, evee, Caaslav, Griffon, KateRoseOlsson, woski, Kanour, Imzadi, wyDra, p858, svolo, Cinvor, Brainpain, Skay, Apophis, Pepul, OpaGe, TidO, polikit, Anto, mike2406, johny, Grez, razorgirl666, elvellon, gusto, cloxy, mirak2, arain, arxarios, RoGu3, Jumbo, Sally, carlos05, metrixm, wayne, Accept, geckon, Sargon, alisana, Zippy101, chinnin, Kid, Cejda, dwander, Daeron, Krepi, Mokr32, Vralis, darkhstar, Milhauzz18, Thargas, audiotrack, Lancelot33, Sweetus, Sarsaparillos, SmithF, rendlik, indigomejor, ivus_ka, The_Stig, weeu, Mervin, GiGaB4yt, Wendeee, PavlinII, roset, kapoka, peca, DAran, kojak, radussskaaa1, Ciko, JohnDoom, gillan, reep, lennyd, Gerlige, Goodlike, SLoN, Error, Shou, takylama, snail, Snorri, myra22, ToRtiK, Kittenish, Hunky_Dunky, ninny, Natsumii, Marthy, SnowFox, tomeo, Dejf21, svains, Haleck, shame, Ruprecht, Bumerank, Kyblik, hakim, TomEF, ALiEN, TunniQ, inkara, Treela, Skritek_r, rotten77, Punkenstein, Kohaves, Rinter, sendvo, Gobledon, nepoveda, DeeDee, Snake, mrcl, Euriass, patapufa, Lowky, Shin3k, mariffka, AMD, mattysek_com, valovaverca, gensilver47, simpe-cz, Donkey-Kong, Morv, n3olin3, Santiago-san, BennyMadman, Markenstein, WondrVi, Bubu, baik, okovanec, ladyeleanor, Miruska23, sirarag, Tristy, hrusho, incucu, Liquor, xbart, czKarlos, Danecki, _CJ_, Leanne, makr009, pepa1d, Coolak, pute, apple, LucoLoss, Asriel, Charly, Majesty1982, clupko, Notie, BubblyBubble, LadyMurderess, Nicknad, theodora, Kosec, bady, manikmanik, Nufik, Loxcom, mixer, mdonaat, jjrydlo, 3wl4k, hovnival, frenkii, jfk, buchvi, kajus, Wolfeek, FlashOrion, tomako9, Severina, ScH0ll_kIll3r, Aspire, Mirator, h0das, Danol, Los, propozice, Sellina, Andysik, JezdecForevus, Monty812, Ozzy, MauCat, NiXo_B, jas, -TooM-, Forette, Mahtiel, Lookas, nwkt, Kanniy, kocourmikes, Tomdeer, Bart, Arathan, elkesho, Mungo, troSKA, maara, 878karlik878, jewmi, ramfis, klida, Libor222, DMRaper, Kanda, 4s400ls, Pajinka285, Was3k, figys, lucyen87, shaggy, fabiocz, PohyCZ, Taumy, Atlantis, Sobik_Andus, illegal, Cuthalion, Eurostoxx, Frigi, rikiki, kubile, Firemage, majki26, dominika, csefko, Trand, TONY-VOCKO, ashlinkav, koso, BigJerry, Nathaniell, tomcech, mareq64, TrOuH3Ln1k, jouki, Bushmacker, naschd, Silamor, Ondra_99, El_Presidente, MariUsti, lucas03, scruphy, Danny991, Ellene, ententeak, jinis, wdev, bartishe, Martulii, krisikowa, ajgl, BionicD, bozk, George, maryjane, Dalaren, Krysoletka, Raptore, schoobi, adel, Vailen, Kuwajtek, LucieD, nOObiCZek, TheOnek, bebecha, riwy, Simmy, bbrody, mhato, skapatahaluska, profa, Dvorka, teerinka7, Maarthy, Zlatushiq, yackiee, domvala, mickgyver, nester, genius920308, afro07, smoulinka, KrizovaN, tomikdvorak, Mistgin, GRIF, DiNeRo, SpeOp, Sparkes, Raky, Xaphan69, Michelle4, threedots, JP, Dibow, Cubis, RiBo, Benzin, Yawn, saver, Merediction, vratazamis, BlondDoMi, sodzer, unreed, Lucisu, Clipie, Fremaner, CernyJezdec, chylex, soustruh, matasek, hostar, 350ztom, Vevoda_Wolf, bumbik, jamoje, gmnq, pajab, Radek9, DanDy161, Gamedav, bkbosorka1, herodes555, lentiilka, Mirsarker, Katand, DARTHPraetorian, corwin_x, MetlosMcDragon, Apanka, SpicatyElf, mishellin772, Joseph710, sanos, GiAR, Widlicka, finnean, Drizztcz, sptak, drdragonek, caarymary, Metodej, Mortread, spiderpig, lennygt500, Metzgermeister, Miguel, WellBloud89, Kethryn, Dyfer, emboracas, matrix17, Marty008cz, abraham, Cercly, Wojda87, BooBee, Sejsel, Danik02, Flame, Arhess, cubik, forceLord, ReadyHC, Edgarix, killercat, mikkkky, JSH, Einhasad, HardLock, Greendroid, papuce, Kagero, Beerius, Hrosik97, tomcoko, Kwisatz_Haderach, Jde_na_me_patek, subzero, noonick, Komunard, Foxtrot, qwe5, kukacek, Haja024, DJ46, Darik, vaxlav, Danad, Finarfin, Kapitan, DarkDream, Elisabetha, GorTavaro, oprs, Botis, Elgurth 628 pro a smrduty_kojot, Winters, Frostys, frlo, Deneb, Somzmeteny, SuPPoRTiDioTS, ChaniAtreides, Blanch, Hajcman, SkyHaven, Puni, Bakys7, nicolai, Marcus7, HateMePls, michelle90210, love--sucks, DrHades, Moskva, Datel, Harys, Rimmer, tristaver, enzym, speedy89, psykkoman, Sousuke_, alaqella, ubozak, Wlk, wegas, shaby, Myrdin, Addie, DarkAngel, Zuza-chan, Markuus, w3m, tomzi, BMJackal, Maddy, a-uz-dost, Touche, Niah, kecal_op, Frisbeeman, Moony, Eveni, Recik, negatum, CIMBI, Hammer, sparasis, niemand, M4rtin, riddick09, queeny31, Maerlyn0, Kogaku, iNs3cT, julius, freaky_tomato, elephant, Slim2, Math3s, cuskokos, Hroner, WaRi, lerra, Mania, Ripper, Diplomat, Diefly, Fenris, miloso, jaffar, ChuckNorris, nitram1234, Michalowic, Sotna[A], user1234n, Rimmoncze, PatchmaN, Altair, selmi, DarthOptimus, hmmc, Cassidy, balone, bartik09, webhead, PinkFOX, jing-jang, Lidulinka, CrazzYdiot, Maty991, Darmy, fifik87, YDraigGoch, huhulesny, pretik, sangrila, staflik, Ice_Cube, Schmeeczko, rain, sevenjetc, t00thy, Sniclman, Tewet, vasek004, Renee, jezzy, Nevermore, kudli, Psycho_O, Sib, diktator, pitufo, sliwowitz, Lucky, GrayLite, jursmi, Arathi, Continue, Darkenius, j1rka, Marsian, suky, Sochi, fatpiq, dorry, toxical_ali, Alenka, Yur4Y, Remixxx, Ghormoon, Wabbit, Hi-An, salena, Blast, Matesss, Houp, Reiki, Darkk, z0nt0r, OttoCZ, talirr, Alphadog, Widzney, Wikan, Moneta, Trny, ScOrPiOn9, pleswi, mopak, adulka, assim, Iwina, Macounek, kubamejl, Kyklop, muphy, xdosta25, _nmnP, VeeVee, Mairiel, BlastFX, hasahm, Eslinecka, LordUfo, Mikeczcz, fatman, johnyvolta, 573v0, Ruwik, Strop, Majkl26, Meimei, Lineman, HOLAS, DMDave92, nations113, Nikeman, Smrsta, Backup, Sed, Judy24, sakrauz2, kitharka, 8andrej8, Goues, Rexxar, EliEli, DragoonX, kinodont, O`Neill, Taran, mord_cour, czebe, frodlas, Shopingjs, jogino, Hospodin, Amunak, Posky, DevelX, DrGaga, icy, NiaWolf, TEDY, phallus, Tlustej, melounovycukr, F_u_g_a_s, karlosnet, Gorkil_the_goblin_king, Zblunk, Tinnarr, joolana, Dan, Pestr, Niaz, Mermeoth, martinsado, an-gie, killka, xificurk, griffin, schneck, Alve, Tominas, t-fuse, zlometla, S1mon, Sinn, Wwebka, DrifT, robbo99, Gildor, KairiRatten, Jakubs75, Petur, feErda, zulik, Akersh, Shawk, Oris, viacik, branyk, Nashee, Royce, sark, chuckier, Rithis, PikoPirat, Inge, RedFred, mullDie, kuras, CPY, Janca, s4ndwitch, chap, RampaMekKvak, hivalien, calexman, horry, zax52, mismas, Eduard, Peshke, milanfenix, Kolouch, beda, elishia, Ialemos, kukurica, ZodiacCZ, Vidlos, Jakuje, bradl3y, GICaesar, duchypuchy, Nighters, Mackie, steffyno, qwertzuio, mmarrtinn, shitcool, LordPercussor, deemarc, pes502, jurda, Ploki, Lahvout, leos, jirkaBUN, Xan, Trakat, masozravapalma, KaseO, necro, repley, TomiG, MacHonzee, zakolu, cif1, nettopeer, abouttabs, Dreamer1425, Dryasdust, Geret, monica03, Dandynes, Shark94, Peterson-29, Derevin, UnLiMiTeD, matej21, pavelnop, Gego, kurzatko, oOJoKeROo, Tikov, solidus, dorten, Nadneseny, PeeKay, Suerte, paapi, barney33, yannush, Montechito, Herda, naituf, radeknemec, Acorp, Gonzales, Cyberdragon, pejsik, DomiBullet, B-ree-m, aspekt, tepich, Nekromancer, Grill, Calvera, Flad, Frankiexxx, janson, Finer5950, koblih99, Nipac, kukec, Potkanice, Teramon, alpov, Edu, mtmccox, Suril, Funin, thistle, charssy, Sobosss, petya, DJ307, Meer, serminator, MAGEman, Evzenecek, lu_kas, MistrBuBak, joocker, rionka, beorn, RadecekJezecek, chernobyl, perfect, LosFilipos, yxta, AdamHauner, Str4wberry, 41_6C_65_6E_6B_61, krokodilova, snake2323, Lukas63, Beezer, tenebre, pompo362, veve3, janamik89, priba, Sarka, miim, Adge, RodneY, Izumi-chan, hanzz, STFU, Cernunnos, rushid, Rookie, Sha-a-kaa, KW42, NoxArt, RYTMUS, cze2k, BerendeBracy, MoiJe, BearPeter, grillica, Jenne, Lucius007, Jean, Devler, JuRoot, brumla, Pajusa, vsudybylka, magalhao, Mishar, Smrky, drcain, Frettie, Wauder, WaDa, jingspiral, silures, azuritko, sea, Gasert, grandimir, zzuzi, freibo, SSJ, ScrappyCoco, Hans, Thab, MIN, millcEK, CZ_StRider, Evidence, voliminal, Letis, Erya, teye, Georgo, darthtuk, LazyGriffin, Valleyman, Cohen, kollma, Lorkis, beret, nevim333, olejovka, Kung_Fu_Panda, kapriiik, redog, jainam, jani_na, HollyFury, Vault, crooty, tommander, Tephigue, suah, timurek, dark8472, Lecco, Weatherman, rosoll, Al-ik, Stari88, Lida79, holion, Schrodinger, grolldir, jerzi, statan, tronda, tocra, Tonco, krutoslav, Bartman, kudlajz, beeeee, kadibudka, Schyzis, chudst, NaxashiDifisine, beige, mmeridius, nekdo88, Bendom, duska33, super_jerk, xpeta, Kriz22, Joja, bugme, Zurix, Niika69, An3tka, cooly, goosepd, Jozxyqk, czHONAN, Braveman, jaja01, kbtmichal, alik55, Traitor, zzuzu, Chosen, aewin_cz, Megot, Kawka, sheninho, Ejmin, Tceld, ReginaPhalange, Remetak, Botan, Boxtra, JerichoBM, def84, vinczenzo, tik-tak-cz, K-NinetyNine, Vincent, hinogary, FrenkyB, praha505, vaevictis, dborec, shine, SmallMongoose, DanDan, brutal_revenge, Banan, Aelin, Juldzii, Zelvi, Stickman, Komaar, Allka, psychous3, Einherjar, Kreveta, piol, ric4rd, CarpeNoctem, Annacerv
550 proti
V oblíbených: arten18, Kachnickaaa, suzuzik, sheppard21, TuzkaDruha, Zlatushiq, bumbik, GiAR, GorTavaro 9 uživatelů
Oblíbenost: 50,46 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

21:33
nonamer: dotaz
silhouette
"A" je ta blondýna v modrým tričku, nebo nějaký nakažený kamárad Béčka, který se s blondýnou líbal před tím, než se líbala s B, jestli to druhé pak je citace na + v opačném případě -.
22:01
tomca: Re: dotaz
tomca
přijde mi, že docela zjevně jde o druhou variantu ;-)
20:03
Skodak: Re: dotaz
silhouette
co ti říká tvé srdce?
referuji na srdce neboť mozek určitě nic neříká :)
bez uražky, jen si tebe dělám srandu ;)
b*tches do be crazy
02:07
Altair: A jéje, a já už myslel, že Olymp...
Altair
A jéje, a já už myslel, že Olympus paměťovkám už odzvonilo...
Hy, Погоди !
21:46
snoopy: Re: A jéje, a já už myslel, že O...
snoopy
Posledni dobou vidim na netu zminku o xD dost casto, taky mi to je divny. Pritom SD nebo CF o dost min. Navic-vetsinou to nedava smysl. Chtel si snad autor hlasku po odeslani ulozit na xD kartu? :-)
12:15
rasasak: Re: A jéje, a já už myslel, že O...
rasasak
achjo s vama blbounama :) .... uz sem to jednou psal tady a zopakuji .... pokud vam smajlici ... neboli jinak receno emotikony ( = ikony emoci ... proste nastroj ktery ma doplnit k prostemu textu dalsi uroven, ktera je u F2F komunikace vcelku bezna = intonace hlasu, vyraz, posunky..... ) tolik vadi tak si jich nevsimejte !!

ja jsem vcelku rad kdyz vim jesli tu vetu autor pronesl strnulym oznamovacim hlasem nebo se u toho pousmal ci zasmal .....
13:21
tritecky: Re: A jéje, a já už myslel, že O...
silhouette
myslim ze by to nikomu nevadilo tak moc, kdyby to s nimi nekteri jedinci tak strasne neprehaneli...kvuli takovym se totiz kazi vyznam slova emotikona a jedine, co zbude je naprosto nechutny text skladajici se pouze ze dvou pismen...ackoliv zkousnu hodne, i na me to uz zacina byt moc...a koneckoncu bud rad ze to berou s humorem a nenadavaj na nizkou inteligenci autora jak se to vcelku bezne stava...i kdyz to asi bude tim ze x a d je tady jen jednou
20:18
Flowy: Re: A jéje, a já už myslel, že O...
silhouette
ak ti to pomoze tak tych smajlov chap ako textovu informaciu o nalade autora ktora je aktualizovana vzdy pri zmene (a niektori jedinci ju zbytocne opakuju aj bez zmeny) ... ak ti tak velmi prekaza sprav si plugin ktory to bude filtrovat alebo to proste ignoruj tak isto ako ignorujes zbytocne ikonky windowsu v liste
16:27
swiftko: Ano, jde o druhou variantu ;)
silhouette
Ano, jde o druhou variantu ;)
20:18
JackSwigert: Koukám, skore je docela vyrovnan...
JackSwigert
Koukám, skore je docela vyrovnané: 135 - 133
Houston, we've had a problem here...
21:14
adulka: Uplne me
silhouette
ta hlaska rozsekala ... jeste ted se valim smichy pod stolem a smat se budu asi jeste tyden ....... (pro nechapave, mysleno ironicky :-D)
22:35
StaNov: Re: Uplne me
silhouette
Ironie mi došla až po přečtení dvojtečkapomlčkadu.
Argumenty normálností neberu.
22:39
Mikeczcz: Re: Uplne me
Mikeczcz
ironie se dá vyjádřit i jinak než tím, že napíšeš, že je to ironie, nebo dvojtečkapomlčkadem.
Když chceš blábolit, počítej s bolestí - Arnold J. Rimmer | Zidanovo snažení ve frontě budiž nám všem příkladem.
21:31
BlastFX: Citace nepobavila, za „čest“ dáv...
BlastFX
Citace nepobavila, za „čest“ dávám mínus. Nenávidím komunisty (nebo socialisty, podle toho, jak si zrovna říkají) a lidi, co používají slova, jejichž význam neznají.
I believe in power of Windows Vista.
22:24
Shopingjs: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
Shopingjs
To budeš hodně zklamaný, v poslední době je to hodně používaný pozdrav.
Aperture Science: We do what we must, because we can
22:27
wgs: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
wgs
Ano, nenávidět je skutečně velmi konstruktivní a ryze demokratický přístup.
Nikdo nedělá větší chybu než ten, kdo nedělá nic v domnění, že to málo, co udělat může, nemá smysl. (E. Burke)
23:28
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
Nekonstruktivní uznávám, co je ale na nenávisti nedemokratického? Cožpak není základem demokracie právo mít a vyjádřit svůj názor, tedy i právo milovat nebo nenávidět, koho uznáme za vhodné?
I believe in power of Windows Vista.
00:39
wgs: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
wgs
Jistě, mohli bychom se hodiny bavit o definici demokracie, ale vyhněme se tomu otázkou: V čem se liší tvá nenávist ke komunismu od nenávisti komunistů ke svobodě? Není to právě naprosto nekonstruktivní masová nenávist (ať už k lidem určité národnosti, víry, ekonomického postavení či politických názorů), co demokracii nejefektivněji boří?
Nikdo nedělá větší chybu než ten, kdo nedělá nic v domnění, že to málo, co udělat může, nemá smysl. (E. Burke)
02:13
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
Liší se v tom, že já svůj názor nikomu násilím nevnucuji. Komunisty nenávidím a pokud se mě někdo zeptá, jestli chci být součástí komunistické společnosti (volby), tak řeknu, že ne, pokud by se i přesto společnost, v níž žiji, komunistickou stala, emigruji mezi imperialisty. Naproti tomu komunisti přijdou, lží nebo podvodem se chopí moci a svůj názor na to, jak by měl svět fungovat, všem nacpou do chřtánu. Ví, že se to spoustě lidí nebude líbit a pokusí se prchnout k imperialistům, tak preventivně zavřou hranice. Zkrátka já nenávidím, ale nikoho tím neomezuji, komunisti svou „nenávistí k svobodě“ omezují všechny, kteří svobodu milují.
I believe in power of Windows Vista.
20:16
wgs: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
wgs
Je-li ta tvá nenávist skutečně ryze vnitřní záležitostí, dalo by se souhlasit - ovšem s poznámkou, že člověk žijící se silnou negativní emocí může být psychicky méně vyrovnaný, než člověk ne-nenávidějící a osobně bych se zde bál rizika, že v nějaké vypjaté situaci se ryze vnitřní nenávist dostane ven. Stát se to může a taky nemusí, ale obecně je myslím život bez nějakého nenávidění mnohem příjemnější.

A dokonce bych řekl, že naprostá většina nenávistí (ne-li všechny) pramení jen z čirého nepochopení. Ten člověk se nějak chová, něco si myslí. Já s ním nesouhlasím, nechápu ho, nerozumím jeho argumentaci. Začít takového člověka nenávidět je s prominutím jednoduché řešení (pro s prominutím jednoduché lidi). Pokusit se toho člověka pochopit (což obvykle obnáší vleklou a náročnou diskusi), to považuji za poctivé a inteligentní řešení.

Co z takové diskuse může vyplynout? a) Dotyčného pochopím, vím přesně, v čem se naše názory liší a víceméně rozumím, proč se liší - člověku rozumím, ergo nemám důvod ho nenávidět. b) V průběhu diskuse zpochybním jeho názory a argumenty (nebo on mé) natolik, že o nich začne hlouběji přemýšlet a názor změní. c) Zjistím, že dotyčný není schopen diskuse, problematice rozumí velmi málo a svůj názor vytváří s odvoláním na někoho jiného - ergo musím polemizovat s tou jeho autoritou.

Jednou větou: Nenávidět je pitomost (s prominutím).
Nikdo nedělá větší chybu než ten, kdo nedělá nic v domnění, že to málo, co udělat může, nemá smysl. (E. Burke)
21:57
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
Do které z těch tvých kategorií důvodů k nenávisti patří, když ti někdo ukradne majetek v hodnotě desítek milionů Kč (v té době, dnes by to nejspíš byly stovky) a pradědečka křivě obviní a zavře do vězení? A jak mám takové lidi přestat nenávidět? Chápu jejich ideologii a chápu, proč to udělali, přesto to proti té nenávisti nějak nepomáhá.
I believe in power of Windows Vista.
10:35
wgs: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
wgs
Chceš-li se od primitivní nenávisti "všeho komunistického a všech, co se nějakým způsobem identifikují s myšlenkou komunismu" posunout někam dál, jistě na způsob přijdeš (možnou cestu jsem výše naznačil - dialog). Sám věřím tomu, že koncept komunismu stojí na velmi chatrných základech a najde-li se dostatek inteligentních a trpělivých lidí, kteří budou s jeho zastánci hovořit a jejich názory zpochybňovat, i oni sami si to dříve či později musí uvědomit.

Prostá nenávist je skutečně nejjednodušším a nejpohodlnějším řešením. A právě nejjednodušší a nejpohodlnější řešení zpravidla bývají špatná.
Nikdo nedělá větší chybu než ten, kdo nedělá nic v domnění, že to málo, co udělat může, nemá smysl. (E. Burke)
10:47
Teramon: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
Teramon
Já jsem toho názoru, že komunismum může fungovat. Ale pouz opravdu ve velmi malých komunitách, kde se s idejí společného majetku všichni plně ztotožňují. Představa, že by principech komunismu mohl fungovat celý stát, je dle mého přinejmenším naivní.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
18:26
wgs: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
wgs
S tím lze jen těžko nesouhlasit, explicitně jsem tuhle variantu nezmiňoval, protože už tak mám problémy se stručností.
Nikdo nedělá větší chybu než ten, kdo nedělá nic v domnění, že to málo, co udělat může, nemá smysl. (E. Burke)
22:33
Mikeczcz: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
Mikeczcz
A já mám rád zase lidi, kteří musí za každou cenu všechno démonizovat a v blbém "čest" hledají komunismus, socialismus a kde co. Možná jsi někdy někde slyšel slovo recese ...
Když chceš blábolit, počítej s bolestí - Arnold J. Rimmer | Zidanovo snažení ve frontě budiž nám všem příkladem.
23:25
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
Nedémonizuji, ale, jak jsem psal, nemám rád, když někdo nezná význam slov (a symbolů obecně), která používá. Je to dnes velmi rozšířený pozdrav, když se těch blbců ale zeptáš, jestli ví, z čeho to vzniklo, tak jen kroutí hlavou, případně tě pošlou do háje, protože „to přece není důležité.“ Podobně mě štve, že třeba na takovou svastiku se pohlíží jako na symbol nacismu. Je to velmi starý symbol, ve východní kultuře vesměs znamenající štěstí, v Evropě to pak byla ochranná runa (proto ji také Hitler, který věřil v nadpřirozeno, použil jako symbol své říše, aby tuto ochránil), dnes ji většina lidí chápe jako symbol zla. Je to škoda.
I believe in power of Windows Vista.
23:32
Mikeczcz: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
Mikeczcz
co se ti potom nelíbí na tom, že někdo vzdává čest práci? Mám takový dojem, že sis tak trochu sám naběhl na vidle. Mluvíš o tom, jak je svastika strašně zatracovaná jenom protože si ji přisvojil Hitler. Co by bylo na pozdravu "čest práci" závadného, kdyby si ho nepřisvojili právě komunisti?
Když chceš blábolit, počítej s bolestí - Arnold J. Rimmer | Zidanovo snažení ve frontě budiž nám všem příkladem.
00:54
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
Jenže ten pozdrav si komunisti nepřisvojili, oni ho vytvořili. Jistě, tu frázi mohl někdo použít i předtím, nejedná se ale o zrovna přirozené spojení slov, tudíž lze celkem bezpečně prohlásit, že to se to běžně nedělo, za komunismu toto spojení vzniklo, jelikož až v té době mělo co reflektovat. Svastika vznikla už dřív (nepočítám to, když nějaký umělec do vázy vyryl šest čar jako ozdobný prvek a náhodou se to svastice podobalo, v této fázi to byl ekvivalent fráze „čest práci“ v předkomunistické době, za vznik symbolu považuji až dobu, kdy jej severští mágové začali používat k ochraně a východní kněží k přivolání štěstí) a měla pevně vymezený význam, který byl zapomenut, stejně jako byl zapomenut význam pozdravu „čest práci.“
I believe in power of Windows Vista.
00:59
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
Zapomněl jsem ještě na indiány, kteří ji, tuším, také používali při nějakých rituálech, zde si ale nejsem jist jejím významem.
I believe in power of Windows Vista.
03:17
Zina: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
Souhlasím téměř se vším, názory máme stejné. Jen bych opravdu nerozlišovala mezi svastikou a komunistickými symboly. Je to škoda, svastika je krásný symbol, ale bohužel, bez ohledu na původ, naprosto zprofanovaný a jednoznačně spojený s nacizmem. Je to škoda, ale je to tak. Ostatně stejné je to se slovem soudruh. To je docela normální české slovo, které samozřejmě existovalo před komunisty, je výstižné, bylo docela hezké, ale je tak zprofanované, že jej dnes v nepejorativním smyslu a v původním významu člověk nemůže použít.
05:01
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
To mi povídej. Mám na chatě starožitný meč, údajně z přelomu 16. a 17. století, který má svastiku na jílci. Jendou ho viděl soused a bez varování na mě podal oznámení za propagaci nacizmu. Že svastika na meči vyrobeném víc jak 300 let před druhou světovou skutečně s nacizme nic společného nemá, toho blbce nenapadlo.
I believe in power of Windows Vista.
12:47
SnowFox: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
Nikdy jsi neslyšel zvolání " Za čest a slávu!" Myslím že slovo čest je tu mnohem déle než komunisti. A |Jestli to myslíš tak, že to používali "čest v práci soudruzi." Tak to ignoruj. Nesnáším všechny fanatismy jako ty. Jediný -ismus by měl být Humanismus.
.
12:51
Deneb: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
Deneb
Čest v práci? :-D To si pleteš, říkalo se "v šest v práci". :-D A občas za to byl průšvih.
(Oficiálně tedy "čest práci".)
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
13:30
tritecky: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
tady nekdo videl film sto sladkých dívek, no nic...všichni koukame na filmy, co uz mi prijde hloupe, je napsat fanatismy a myslet tim lidi...ano...jsi blbec...dale, mozna by stalo za to si precist vsechny blastfxovy prispevky a pak zjistis(ale myslim ze ti to spis nedojde)jakeho jsi touhle citaci ze sebe udelal blbce
13:40
YDraigGoch: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
YDraigGoch
Pardon, že se do toho pletu, ale domnívám se, že SnowFox skutečně myslel/a fanatismy, tedy "ideové směry". Nasvědčuje tomu další věta.
U nás doma se, cvičně, zdravíme "Čest práci - hlavně když jí udělá někdo jiný!" - prostě protože nám to přijde zábavné. A vzdát někomu pozdravem čest, proč ne? Pokud jasně nevymezím čemu, pak by se dalo "Čest!", chápat jako zkrácená verze "Vzdávám ti hold, pane/paní..."
A co teprve kdysi oblíbený pozdrav "Servus!" a jeho význam!
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
18:20
tritecky: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
s temi fanatismy...pak nechapu proc napsal hned za to" jako ty"...jiste...chapala bych to presne tak jak to rikas kdyby napsal "jako tohle"...pokud se jedna o myslenku melo to tak byt...pokud myslel cloveka cemuz zas odpovida osloveni, mel to byt fanatik...takze...mel si rozmyslet o cem vlastne pise...at uz to vezmes tak jako tak, napsal blbost
co se tyce samotneho obsahu, stacilo by dal cist prispevky a asi by zjistil o co v tomhle osloveni jde...jiste ze tady mame clovo prace uz od sameho pocatku veku...a slovo cest je tady o neco kratsi dobu, ale jakmile si lidi zacali uvedomovat sami sebe a myslet, zacali vytvaret moralni hodnoty, mezi nez cest patri...samozrejme...ale cest praci se tady obevila az s komunisty...s jejich ideami o tom ze vsichni musi pracovat aby vlastne nic delat nemuseli a nic nesmeji aby vlastne vsechno mohli...ale rekni mi kolik lidi ktere znas, myslim ta mladsi generace co uz komunisty nezazila vi co to znamena a ne jen jako takovy zvlastni pozdrav rodicu?samozrejme ze ti, kteri vi to bud delaji z lasky o onomu rezimu(at uz s komunisty sympatizovali nebo to pro ne bylo lepsi obdobi nez dnes)nebo si delaji legraci...i my se tak zdravili...doma...kdyz sem byla mala...pak mi rodice vysvetlili co je to zac...tehdy jsem byla jeste politicky nezaujata a nevedela jsem co to vlastne komunismus nebo demokracie je...a zdravila jsem dal...ale ja vim co to znamena, a blastfx narazi na lidi co tenhle pozdrav jen opakuji, ale nevi o co jde...dokonce i kdyz si myslis ze zdravi pouze slovem cest...kolik lidi, dokonce i slusne vychovanych by pozdravilo cest a myslelo tim to tvoje"vzdavam ti hold",myslim ze se najde i par lidi kteri nebudou vubec vedet o co je jedna
vis, me je vlastne jedno jak kdo zdravi...jen nemam rada blbce kteri nevi o cem pisou a blbce, kteri by hrozne radi oponovali ostatnim, ale ani je nevyslechnou...takze tak
18:28
YDraigGoch: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
YDraigGoch
Ona by tam stačila čárka. "Nesnáším všechny fanatismy, jako ty." Já jsem si ji tam automaticky domyslela, ale to je už holt profesionální deformace...
Těžko se odhaduje/dohaduje, co si o pozdravu "čest" - čemukoliv, jakkoliv - myslí citovaní - nevíme kolik jim je let, kolik z komunismu zažili... jasně, na první pohled to vypadá na puberťáky, ale 30+ jim klidně být může...
Tohle se těžko nějak rozsekne. Já ještě socialistickou vládu zažila, docela nějakou chvíli... a kdybych kvůli tomu měla přestat jíst třešně, kupovat karafiáty a jiné podobné, to by to dopadlo... ;-)
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
17:54
naituf: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
A já zase nenávidím blbce, co za slovem "čest" vidí komunisty. Takže pokud je někdo čestný a tudíž má čest, nebo mu ostatní vzdávají čest, pak je to komunista, protože operuje s tímto komunistickým zaklínadlem?!

Komunisti používali, jak je níže uvedeno "Čest práci". V citaci jsem si nevšiml, že by někdo uctíval práci. Prostě jenom řekl slovo "čest" a rozhodně ho podle mě nenapadlo vzývat čest práci, možní spíš <b>, se kterým mluvil.

A pokud jsi níž argumentoval tím, že svastika vznikla dřív, než jí znásilnil Adolf, pak ti mohu garantovat, že slovo "čest" vzniklo také dřív, než ho v kombinaci s "prací" znásilnili komunisti.
Žádnou vtipnou hlášku nemám. A třeba ani mít nebudu... No a?
18:22
tritecky: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
fakt veris ze <a> vzdaval cest <b>?naivko
23:17
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
Jenže slovo čest se prostě před komunismem jako pozdrav nepoužívalo. Když někdo použije slovo čest jako podmět nebo předmět nějaké činnosti, je to normální, jako pozdrav je ale derivováno z pozdravu „čest práci.“ Problém je v tom, že ubercool puberťáci to neví.
I believe in power of Windows Vista.
20:54
naituf: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
No tak dobře, no... Chápu, že v tomhle státě plným nemakačenků se čest práci nevzdává a jde to o to snadněji, když se to dá svézt na komunisty. A vůbec, já bych úplně zakázal pracovat. Komunisti přece chtěli, aby lidi pracovali na 100 a více procent. A co dělali komunisti, to je přece špatný. Moc špatný!

No nic, no... asi by měl někdo napsat knihu, kde by sepsal všechny věty, symboly a další ikony nepopulárních dob, aby člověk věděl, co nesmí říkat, aby někoho neurazil. Ještě, že se dneska nepoužívá Ave! jako pozdrav, protože při představě nebohých otroků, co se museli být pro potěšení toho bastarda Caesara, se mi otvírá kudla v kapse...
Žádnou vtipnou hlášku nemám. A třeba ani mít nebudu... No a?
13:55
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
Buď nerozumíš psanému textu, nebo záměrně překrucuješ, svou překroucenou pravdu dovádíš do absurdna a hlavně mi podsouváš věci, které jsem neřekl. Nikdy jsem nenapsal, že by se nemělo pracovat, pouze jsem napsal, že pozdrav „čest práci“ vznikl za komunismu a tudíž je komunistický. Konec konců normálně smýšlejícím lidem ani nedává smysl – když někoho zdravím, zdravím přece jeho, ne práci, kterou dělá! Dále jsem nenapsal, že by lidé neměli používat některé fráze a symboly. Tvrdím, že si každý může říkat, co chce, ale měl by vědět, co tím vlastně vyjadřuje (pokud to neví, tak tím vyjadřuje, že je idiot)!
Nauč se číst! A taky psát, protože „svézt“ je odvozeno od slovesa vozit. To mi do té věty nějak nesedí.
I believe in power of Windows Vista.
13:59
YDraigGoch: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
YDraigGoch
Zapomněl jsi na otroky, co se museli být...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
00:35
naituf: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
Au, tak to "být" mi fakt uteklo... :-) No co, každému někdy něco uteče... To víš, jak jsem byl rozvášněný v tom dovádění věcí do absurdna, tak už jsem v té poslední větě ani neviděl, co píšu...
Žádnou vtipnou hlášku nemám. A třeba ani mít nebudu... No a?
00:40
naituf: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
OK. Pozdrav "čest práci" vznikl v komunismu a tak je komunistický. To ti neberu. (Dokonce to je i pravda, páni!) Abych byl upřímný, mě osobně je to úplně volný.

V komunismu jsi vznikl i ty a tvoji rodiče. V tom případě jsi taky komunistický. Asi bych s tebou měl přestat diskutovat... Mno co... Nenaděláme nic.

Tak jo... nechám toho flame, dohánění věcí do absurdna a vůbec celý diskuze na tohle téma. Stejně nedojdeme ke konsensu a jsme ve stejné situaci jako když se dohaduje příznivce Intelu a příznivce AMD, nebo nVidia vs. ATI... Každej má tu svou a jedinou pravdu...
Žádnou vtipnou hlášku nemám. A třeba ani mít nebudu... No a?
02:06
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
OK, oprava, pozdrav „čest práci“ vytvořili komunisti, ergo je komunistický. Mí rodiče nejsou a nikdy nebyli komunisti, tedy já nejsem komunistický. Navíc lidé se, na rozdíl od neživých objektů, mohou rozhodnout, zda-li budou komunisty. Já jsem se rozhodl nebýt komunistou.
I believe in power of Windows Vista.
01:20
naituf: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
silhouette
No, a co když se "Čest práci" rozhodlo, že nechce být komunistou, ale protože je neživý objekt, tak to nemůže dát najevo? :-)
Žádnou vtipnou hlášku nemám. A třeba ani mít nebudu... No a?
11:35
BlastFX: Re: Citace nepobavila, za „čest“...
BlastFX
Pak to má dost blbý…
I believe in power of Windows Vista.
22:39
Shopingjs: Mě to moc vtipné nepřijde, spíš
Shopingjs
Mě to moc vtipné nepřijde, spíš nechutné
Aperture Science: We do what we must, because we can
22:49
Mikeczcz: Re: Mě to moc vtipné nepřijde, s...
Mikeczcz
mně, mně, mně to prostě nedá ...
Když chceš blábolit, počítej s bolestí - Arnold J. Rimmer | Zidanovo snažení ve frontě budiž nám všem příkladem.
23:45
Mermeoth: Re: Mě to moc vtipné nepřijde, s...
silhouette
Jo jo taky mi to přijde spíš nechutné.
20:31
Tarquam: Trochu jinak
silhouette
Já to spíš pochopil tak, že A je kamarád Béčka a je blonďák. V záchvatu opilosti si ho B spletl s holkou a líbal se s nim :D Trochu nechutnější, ale mě to tak vyzní :D
20:35
swiftko: Opravdu jsem netušil že slovem "...
silhouette
Opravdu jsem netušil že slovem "čest", které dnes naprosto běžně používá mládež rozproudím nějakou debatu o komunistických pozdravech. Toto je mi opravdu líto, že tu mnozí řeší takovou prkotinu ;). Opravdu bych chtěl všechny ujistit, že zmíněným "čest" jsem se žádným způsobem neztotožnoval s komunismem, dnes je to mezi mládeží stejně tak normální pozdrav jako třeba "čau".
20:58
naituf: Re: Opravdu jsem netušil že slov...
silhouette
No jo, ale prostě čau nemá tak strašnou a krutou a příšernou a nevím jakou ještě minulost, jako čest... Představ si, kolik lidí bylo zabito, zastřeleno, rozsekáno a sežráno a přitom bylo křičeno "Čest práci, soudruhu! Čest práci!!!"...
Žádnou vtipnou hlášku nemám. A třeba ani mít nebudu... No a?
21:32
Zina: Re: Opravdu jsem netušil že slov...
silhouette
Opravdu? Docela by mne zajímalo, jakými cestami se to mezi mládež dostalo, ale to by zřejmě bylo na vědecký rozbor. Když to vezmu tak kolem a kolem, stejnou záhadou může být, proč zobecněl vodácký pozdrav ahoj, nikoli třeba lyžařský skol. Nicméně, je-li to zobecnělý pozdrav, vnímaný bez jakýchkoli souvislostí, už dnes, kdy rodiče těch, kteří to používají, tu socialistickou hrůzu zažili, zdá se mi to divné.
A pro jistotu dodávám, že slovo čest jako takové je samozřejmě úplně nezávadné, jako pozdrav však má velmi neblahou konotaci.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1238 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1543 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1894 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2099 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2314 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 26 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 57 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 68 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 77 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 87 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.