Detail hlášky #63261

<a> A si pana kotě? :D
<b> bohužel ano :(
<a> to mě chceš říct že taková hodná,pěkná,milá je v 17ti pana?
<b> Ježiš tak nemužu zato že sem se narodila 24.8...

Komentář: Tak to mě nedošlo :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 29. 7. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: papalu (6 hlášek)
Hlasování: Michus001, Yukina, Tom0147, Dri0m, maara, Derrotado, PetrK, DavisFled, Spiderwoman, Shawn94, grysom, zoca, xsboy2, Kethryn, Beluga, milanfenix, HaveFun 17 pro a ubozak, hellequine, Norton, smrduty_kojot, razden, selmi, Bakys7, SPOK, sevenjetc, Frostys, dweebp, Hammer, Blanch, Tina, HollyFury, seffik, Funin, Justice, Sed, While, Taufic, Lolek95, unchained, Math3s, duchypuchy, Diplomat, Carmen19, Micha, Slim2, pan_Inkognito, Mart-Ule, Ruwik, Flyer, DeeDee, kuras, grolldir, Deneb, Niika69, Luck08, Jenne, cha4ser, Schmeeczko, Kawka, M4rtin, Nobodies, crooty, puki, Maty991, Petr640, Shadow606, Lore-ley, HateMePls, marw, Alf, Dani_California, tik-tak-cz, Teramon, sarik00, andyo, Zina, wegas, Shagy, teye, rain, Rimmer, chachan, izzi_cz, angie-metalbee, noeight, Unicorn2000, robbo99, LudeCZek, Tutanken, Vevoda_Wolf, Zuza-chan, Modrybatuzek, Kittenish, Hans, Rudla, LosFilipos, Beezer, zelvak, Bendom, suah, CIMBI, michelle90210, Ondruch, MistrBuBak, CrazzYdiot, MallBare, doombo, dadla, DarkDream, Wendigo, Foo_Fighter, Moria, Tominas, beige, queeny31, DeathsDream, chernobyl, batduck, DreiPunkte, Coolak, Lukino, trepka, Lekan, roset, Puni, Winters, DaUr, the-punisher, frlo, Inf1n1tyy, scarlaxx, eb221364, S1mon, Kaissy, staflik, tari, Somzmeteny, antena, tristaver, Frit, Sha-a-kaa, Trny, freaky_tomato, Santiago-san, logout, Alve, Notie, Harys, Moe, Witek, ChuckNorris, Dee69, LittleOmig, Myrdin, Knighter, kidli, bosorka, nicolai, romanpazout, psykkoman, Ialemos, luciferrus, Raffaell, DragCz, Mortuus, Tceld, MelkorNemesis, Johny_travnikar, darwenhon, kbtmichal, Renee, Tannie, perfect, Neuromancer, sion, oboth, Danol, kapoka, Markuus, shaggy, elephant, lerra, Moskva, joocker, Liquor, Marcus7, kanci, Slavek, s1mp1, Paul_SK, Danecki, grungelover, Kogaku, sparasis, wotas, Lorandel, Mania, atlanta, mysmff, stalucie, Dieux, iNs3cT, Addie, arxarios, q, Celer, JindNovo, YDraigGoch, Flad, Nevermore, matejinho, Altair, DragoonX, yoghurt87, alaqella, CernyJezdec, mnemotechnik, Doktor, Traitor
203 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 4,88 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

09:34
Norton: x
Norton
Z toho si nic nedělej, mě to taky nedošlo (-)
17:26
Mikeczcz: Re: x
Mikeczcz
Mně to taky všechno nějak nedochází :/
Když chceš blábolit, počítej s bolestí - Arnold J. Rimmer | Zidanovo snažení ve frontě budiž nám všem příkladem.
09:41
the-punisher: Proboha, proč?! Proč?!!
the-punisher
Proboha, proč?! Proč?!!

Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
09:45
sevenjetc: Nevím ani, kde začít, protože s
sevenjetc
Nevím ani, kde začít, protože s tou citací je špatně tolik věcí, že se nemohu rozhodnout.

To je opravdu nějaký hrozný prohřešek proti lidstvu být v 17letech panna? Já byla do 18 a nemám pocit, že bych předtím něco propásla.
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
09:56
the-punisher: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
the-punisher
Chceš poradit kde začít? Odstartuj to kliknutím na minus, podpořím tě. :)

A druhá věc, ne, není to ''nějaký hrozný prohřešek''. To jen puberťáci, kteří nemají na práci nic jiného než aktualizování stavu na Facebooku mají dojem, že holka, která je pannou do 17 let, je odpad a zkáza lidstva... Za to bych trhal hlavy.
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
11:53
Rimmer: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
Rimmer
Bohuzel je to moda a hlavne natlak od okoli... Ted uz clovek sotva potka holku, ktera je v 15i panna... Zkratka kdo je panic/panna, tak ten neni c00l
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
11:58
Lolek95: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Záleží na společnosti a na jejím intelektu.
Would you just... Ah, never mind.
12:02
Victor: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Intelekt s tím nemá co dělat, hlavně proto, že je to v čase nestálá a promněnlivá hodnota (Ty jsi nespíš myslel inteligenci), silně ovlivnitelná únavou nebo třeba užitím vědomí ovlivňujících látek. Ale i kdyby jsi napsal inteligenci, tak to s tím stejně nemá co dělat :-).
Nemám rád gumošílence a lidi, co si sem jen chodí honit... id.
12:08
Lolek95: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Znám spoustu lidí, kterým je něco přes patnáct let a nic takového jim vůbec nepřichází na mysl. Ano myslel jsem samozřejmě inteligenci.
Would you just... Ah, never mind.
12:11
the-punisher: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
the-punisher
Já nevěděl, že se známe.. :D
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
12:15
Lolek95: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
O naší známosti pochybuji, pokud jsi ze Strakonic. Ale jestli jsem správně pochopil, bylo to myšleno jako vtip. Já jsem dneska nějakej natvrdlej :S .
Would you just... Ah, never mind.
12:16
the-punisher: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
the-punisher
Nene, ze Strakonic nejsem, pouze tam studuji.. :)

A ano, pochopils'. ;)
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
12:27
Victor: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
V tom s Tebou souhlasím, nicméně já ze své praxe znám zase spousty (a dovolím si říci, že pokud nejsi pedagog, tak mnohem více než Ty) lidí, co mezi 14 - 16 rokem přijdou o panenství. I když se přiznám, že nevím, proč jsi ten kousek příspěvku, ke kterému jsem napsal kontrapříspěvek, vůbec psal.

Jinak, inteligence opravdu, ale opravdu nemá s tím, kdy se s kým vyspíš, co dělat.
Nemám rád gumošílence a lidi, co si sem jen chodí honit... id.
12:32
Zina: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Ale no tak, tohle zrovna ty nemáš zapotřebí. Kdybys!
12:37
Victor: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Whoops. (odcházím se nechat zastřelit za nádrže s chemikáliemi)
Nemám rád gumošílence a lidi, co si sem jen chodí honit... id.
12:57
Lolek95: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Hele, nechci rozpoutávat nějaký flamewar, ale inteligence na to má vliv celkem zásadní. Inteligentní mladistvý nemá potřebu na takové věci spěchat, jelikož ví, že mu to neuteče. Zatímco ti méňe vyspělí to chápou jinak.
Would you just... Ah, never mind.
13:13
Victor: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Kolego, obávám se, že Ty jako naprostý laik nechápeš, co to vlastně inteligence je. Což je ta méně zásadní chyba, které jsi se ve svém příspěvku dopustil.
Ta zásadnější je, že považuješ svůj způsob myšlení a své názory (Inteligentní mladistvý nemá potřebu na takové věci spěchat) za nadřazené způsobům myšlení a názorům těch, kteří se s Tebou neshodují (Méně vyspělí to chápou jinak).

Nicméně, nelze vyloučit, že by chyba byla na mé straně - vysvětli mi tedy, co je to vlastně inteligence?
Nemám rád gumošílence a lidi, co si sem jen chodí honit... id.
14:08
Lolek95: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Tak já chápu inteligenci jako schopnost zpracovávat informace, vytvářet si názory o okolí a získávat zkušenosti. Ale určitě se to dá definovat mnohem lépe, jen jsem vyjmenoval zásadní body toho, co si myslí, že inteligence je.
Možná máš pravdu, že to s inteligencí nemá nic společného. Pokud dotyčný není pod vlivem kolektivu, tak čím to má co dočinění?
Would you just... Ah, never mind.
17:02
Victor: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Nevím, jak moc v tom mají prsty strejda Google a teta Wiki, ale ta definice je vcelku dobrá, až na to získávání zkušeností, ale koneckonců, psychologii nestuduješ, takže to stačí.
Nicméně, ať si již Tvoji definici čtu z kteréhokoliv konce, tak nevidím způsob, jakým by její hodnota sama o sobě mohla ovlivnit, jestli budeš mít sex ve 13 nebo v 21. Avšak Ty jsi se zamyslel a došel jsi ke stejnému závěru - to je třeba ocenit, hodně lidí by tupě trvalo na své pravdě, vzdor všemu. Bohužel, i mezi experty. Máš tedy mé uznání.

Co má vliv? Sociální konvence (ve středověku bylo běžné, že 12 - 13 leté dívenky byly matky), skupinové normy, obzvlášť pak normy vrstevnické skupiny (Ty si eště panic? Seš divnej), signifikantně důležití druzí (ať již osobní přátelé, ke kterým vzhlížíme a chceme se jim přiblížit, nebo celebrity či osobnosti), fyzické okolí a -buďme k sobě upřímní- příležitost.
Nemám rád gumošílence a lidi, co si sem jen chodí honit... id.
17:03
Victor: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Vidím, že stále opakuji jednu a tu samou gramatickou chybu. Tak já si teda jdu zalézt za tu nádrž, no.
Nemám rád gumošílence a lidi, co si sem jen chodí honit... id.
18:41
Lolek95: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Tak hlavně, že jsme se nakonec shodli :). Nemají v tom žádné prsty, ani strejda google ani teta wiki. Stačilo se zamyslet.
Would you just... Ah, never mind.
02:14
too_sick: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
too_sick
Nechci se s tebou přít, ale jsi si jistý tím, co tvrdíš? Ačkoli souhlasím, že všechny důvody, které jsi popsal jsou zcela logické (i když co se příležitosti týče, viděl bych to spíše až jako finální faktor, který bych pro vědecké účely zanedbal a přenesl se z "mít sex" do "chtít mít sex"), tak pořád nevidím důvod, proč by inteligence neměla ovlivňovat to, zda chceš mít sex, nebo ne. Jak jsi sám odobřil, inteligence je i schopnost zpracovávat informace. Co takhle případ - spolužák mi řekne, že jsem nula, když jsem ještě panic. Nepříliš inteligentní zpracuje tuto informaci tak, že by se měl vyspat s holkou, jak jen to půjde, ten inteligentnější tak, že spolužák je, s prominutím blbec, když posuzuje lidi podle toho, zda už měli sex.

Ale psychologie není mnou příliš oblíbená věda (mám pouze velmi hrubé poznatky ještě z dob, kdy jsem chodil na gympl a nikdy jsem této vědě příliš nedůvěřoval a neměl ji rád), takže jestli jsi tuto teorii schopen vyvrátit, určitě se nehodlám hádat.
02:37
Victor: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Tvá teorie má hlavu a patu, ale obávám se, že se dopouštíš stejné chyby, jako předtím kolega Lolek, akorát se v textu nevyskytuje explicitně: Předpokládáš, že inteligentní lidé chtějí sex později (nebo po něm netouží tak brzy, či tak silně), a že nejsou v mladém věku lákáni casual nebo early sexem. (pokud jsem Tvoji myšlenku rozkódoval špatně, tak se Tvůj příspěvek dle mého názoru zase vztahuje jen na jednu konkrétní situaci - ve které sice inteligence jistě svoji roli hraje, nicméně ta situace nemá až zas tak moc společného s obdobím iniciace sexuálního života v obecné rovině a je tím pádem offtopic).

Přitom nevidím jediný důvod, proč by vyšší neboo nižší inteligence měla ovlivňovat sexuální libido. Dává to zhruba stejný smysl, jako hledat vztah mezi mírou inteligence a gourmetstvím.

Jinak, abych nemluvil tak abstraktně: Agáta Hanychová má IQ přes 130, Sharon Stone má IQ na hranici geniality (150+) a Tarra White má IQ také nad 130. (Hanychovou a White testoval kolega, výsledky testu Stone byly kdysi uveřejněny na netu - za první dvě ručím, za Stone nikoliv).
Nemám rád gumošílence a lidi, co si sem jen chodí honit... id.
11:02
too_sick: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
too_sick
K tomu prvnímu, ne, nemyslel jsem to tak, že čím inteligentnější, tím později chce sex. Spíš jsem to myslel tak, že bychom měli dva lidi, oba chtějí mít sex v 18 (plácám, jen pro ilustraci myšlenky) a oba se dostanou do situace, kterou jsem nastínil. Pak by dle mého názoru inteligence rozhodovala, ale už vidím tu díru v mé teorii. Oni totiž nebudou oba chtít mít sex v 18, ale třeba v 16, že?

Mimochodem k tomu gourmenství, vždyť to je přesně ten směr, kterým jsem to myslel. Oba gurmáni budou chtít řekněme dobré, sladké jídlo, ale ten inteligentnější si řekne, že vzhledem k jeho zdravotnímu stavu by měl sníst raději něco lehčího s nízkým obsahem tuku. Ano, tu spojitost jsem viděl úplně přesně jako vidím spojitost inteligence s gourmenstvím. A přece člověk se právě i inteligencí tolik liší od, řekněme psů, kteří budou jednat podle pudů, zatímco lidé dokážou pudy potlačit a i když mají doopravdy hlad, nevrhnou se na jídlo jako pes, ale sednou si a budou jíst "slušným" způsobem, tedy místo toho, že jim pud radí vzít kus masa ze stolu a hekticky ho požírat, budou ho jíst nožem a vidličkou, resp. když to zrovna není vhodné, tak prostě odloží jídlo na později.

Totiž připadalo mi nanejvýš nepravděpodobné, že by se za tu dobu, co jsem ze školy tolik změnit. Nikdy, opravdu nikdy jsem nepocítil potřebu se prvoplánově vyspat s dívkou (vyrazit na diskotéku za účelem sbalit tam nějakou povolnou a dostat ji do postele). O panictví jsem přišel v 18 letech s docela dlouhobou přítelkyní a dokonce jsem se dostal do konfrontace s rovesníky. Ale to asi půjde vysvětlit jedním z důvodů proč se mi nelíbila psychologie :-) - nelze aplikovat globálně.
00:40
Victor: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Přiznávám, že si nejsem zcela jist, zda jsem pochopil první odstavec Tvého příspěvku (vyjadřuješ se dobře, jen způsobem pro mne obtížně uchopitelným) - pokud odkazuješ na Tebou v prvním příspěvku popsanou situaci, pak ano, inteligence tam hraje roli, buď se nechám ovlivnit, nebo nenechám. Avšak inteligence již nehraje roli v tom, kdy chci mít sex "sám od sebe" - zda ve 14 nebo v 18, nebo nikdy. Tam hrají roli jiné faktory.

Zde si jakou gourmet (gurmán je přežírající se prase) dovolím poznamenat, že zdravé, lehké, sladké a dobré jídlo existuje :-). Nicméně, abychom se neodchýlili od původní myšlenky (sex), tak si dovolím parafrázovat Tvůj druhý odstavec: Dva lidé dostanou chuť na dobré jídlo (sexuální styk) a ten inteligentnější si uvědomí rizika a použije antikoncepci. Ten nadrženější, co své pudy tolik neovládá ji nepoužije a onemocní, nebo v raném věku zplodí potomka.

Jinak, Tvá osobní norma nelze aplikovat na většinovou populaci, to prostě nefunguje. I kdybys měl IQ 140, neznamená to, že ostatní lidé s tímto koeficientem budou sdílet jakýkoliv z Tvých názorů. Inteligence je sama o sobě příliš obecný faktor, než aby se z ní daly vyvozovat závěry o člověku a jeho pohledu na život.

P.S . Co jsou to Rovesníci?
Nemám rád gumošílence a lidi, co si sem jen chodí honit... id.
21:21
Deneb: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
Deneb
Rovesníci = vrstevníci. Pan too_sick je buď Slovák s velmi dobrou znalostí češtiny, nebo pochází z příhraniční oblasti.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
14:01
Victor: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Aha, díky za poučení, jsem opět o něco chytřejší.
Nemám rád gumošílence a lidi, co si sem jen chodí honit... id.
12:03
angie-metalbee: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
angie-metalbee
Ale jo, potkáš, a celkem bez problémů... jenom nesmíš koukat po těch slečnách, který se snažej oblíkat jak ze žurnálu a vymetaj třikrát týdně diskotéky ;D
Někdy nezbývá, než být optimista.
12:26
Rimmer: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
Rimmer
Dobre... Napsal jsem to trosku s nadsazkou :) Samozrejme je jich spousta a samozrejme se neohlizim po takovych typech... Zaprve nemam v oblibe "balit" ozraly holky a uzit si s nima na verejnych zachodcich, kde se pul hodiny predtim posral houmlesak a zadruhe pochybuju, ze si budu mit co rict s holkou, ktera prijde na diskoteku oblecena tak, ze uz by rovnou mohla prijit naha a vyslo by to nastejno... Ja davam prednost holkam, ktere radeji mysli hlavou, nez aby poslouchali svoji svrbici picu a hledali "samečky". Bohuzel to prvni se hleda hur:/
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
12:35
Zina: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
silhouette
Možná má to, že tebou preferované holky hledáš hůř, souvislost s tvým slovníkem.
12:45
Rimmer: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
Rimmer
Mozny je vsechno :)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
15:02
Somzmeteny: Re: Nevím ani, kde začít, protož...
Somzmeteny
Znám hodně dívek, které jsou v 16 panny a skutečně je to netrápí. Upřímně jsou to jedny z nejkrásnějších (sice né zrovna nejchytřejších) dívek co znám. A že jich znám.
Praví muži používají Internet Explorer, protože mají rádi výzvu.
09:49
Blanch: Zatraceně...to je tak vtipné...ž...
Blanch
Zatraceně...to je tak vtipné...že...že...že dám mínus.

Půl století starý "vtípek" sem opravdu podle mě nepatří.
Jsem lama, ovce si buďte sami! | Holt vzdejme hold Zidanemu! | *IRONÍK*
09:54
Teramon: Proč se jí ptá, jestli je nějaké...
Teramon
Proč se jí ptá, jestli je nějakého pána? Nevolnictví už bylo zrušeno, ne?
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
10:53
Deneb: Re: Proč se jí ptá, jestli je ně...
Deneb
Z poněkud básnické formulace "to mě nedošlo", máme zřejmě usoudit, že se tato informace k autorovi ještě nestačila dostat.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
09:57
Dri0m: no ma narozky o prazdninach, tak...
Dri0m
no ma narozky o prazdninach, takze zadna "party" :DDD
As i said on my profile picture...
10:04
HollyFury: Tak to jsem nejak nepobral, muze...
silhouette
Tak to jsem nejak nepobral, muze mi nekdo zkusit vysvetlit, jak s tim souvisi datum jejiho narozeni?
Are you new here or what?
10:07
Rainy: Re: Tak to jsem nejak nepobral,...
silhouette
zverokruh, panna, znamenie
10:15
HollyFury: Re: Tak to jsem nejak nepobral,
silhouette
Jo taaaak, tak ted uz to chapu, ale ne vtipu to tak nejak nepridalo, minus
Are you new here or what?
10:08
Blanch: Re: Tak to jsem nejak nepobral,...
Blanch
Taky by mě zajímalo ale, jak to souvisí s 24.8. - pokud vím, pana není znamení zvěrokruhu... :/, ale zřejmě je to proto, že v srpnu je znamení panny...
Jsem lama, ovce si buďte sami! | Holt vzdejme hold Zidanemu! | *IRONÍK*
10:21
duchypuchy: Jsem ze zacatku myslel, ze je pa...
silhouette
Jsem ze zacatku myslel, ze je panna cotta.
<A> pise jak uberprase.
10:52
Jenne: Pana je samice od panáka?
Jenne
Pana je samice od panáka?
11:31
sarik00: Takový vtip jsme si říkali na zá...
silhouette
Takový vtip jsme si říkali na základce, ale to bylo ještě v době, kdy být panna nebylo něco out...

<a>Jaký seš znamení zvěrokruhu
<b>Štír
<a>aha, já myslel, že si panna
<b>ne, nejsem
<a>HAHAHAHAHA
11:36
the-punisher: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
the-punisher
HAHAHAHAHA... A teď nám řekni něco opravdu vtipného.
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
11:54
teye: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
teye
tak na základce něco takového bylo pro nás fakt vtipné a ve školce taky, si pamatuju jak nehoráznou radost jsme měli z toho, když někdo měl říkat rychle za sebou "čápi čápi"
12:15
sevenjetc: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
sevenjetc
My jsme na základce každého nutili rychle za sebou říkat Brad Pitt a potom jsme ho zastavovali slovy "Co tu breptáš."
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
13:07
Jenne: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
Jenne
My jsme místo čápů měli "supi často letí", princip stejný :) Jaj, nostalgie :))
13:16
Deneb: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
Deneb
Ten neznám. Asi že sloveso "su" u nás nemáme. Ach, o co bylo mé dětství ochuzeno... ;-)
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
13:58
the-punisher: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
the-punisher
Ale prosím tebe, jen si vzpomeň... Maličká SU! Husy pasu! :D
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
15:24
Deneb: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
Deneb
Ale jo, vím co znamená. A myslím, že i v dětství jsem to věděla. Jenže použité v takovéhle "slovní úloze" by nejspíš pro běžné východočeské třeťáky (nebo v které třídě takovéhle vtipy frčí) nebylo úplně srozumitelné a rozeznatelné. Holt to dává smysl spíš v krajích, kde se "su" používá běžně.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
13:37
teye: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
teye
a ještě jsem si vzpomněla, jak někdo na někoho šáhnul a místo "máš babu" tak "máš AIDS" a z toho sme taky měli radost a přišlo nám to strašně vtipné
13:54
sarik00: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
silhouette
Och, kde jsou ty časy ... To by nám přišla třeba i ta fronta vtipná ...
13:58
the-punisher: Re: Takový vtip jsme si říkali n...
the-punisher
Jo, ale tohle si pamatuju taky :D
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
12:17
Zuza-chan: Mně
silhouette
Mně..
12:19
the-punisher: Re: Mně
the-punisher
..to taky nedochází?
Salute to unnamed hero of Lamer. Requiescat in pace, Zidane.
12:26
Zina: Re: Mně
silhouette
Přečti si vysvětlení od Deneb. Informace jde za autorem a ještě jej nedošla, takže to má správně.
13:57
Teramon: Re: Mně
Teramon
Podezřívám autora, že před touto informací prchá.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
16:13
Matess91: Když už, tak pana Kotěho
Matess91
Když už, tak pana Kotěho ...
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
16:36
Zina: Re: Když už, tak pana Kotěho
silhouette
Pana Kotěte!
17:38
Matess91: Re: Když už, tak pana Kotěho
Matess91
Sakra, ani tě nemůžu seřvat jako Hnidopicha, když jsem v tomhle případě sám Hnidopichem...
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
22:59
Zina: Re: Když už, tak pana Kotěho
silhouette
No, napadá mne způsob, jak ti dát šanci.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.