Detail hlášky #65245

<a> opravdu vám přeju jet autobusem, kde se zrovna vyskytuje romská rodinka a začne vám vyzvánět mobil s vyzváněním Bílá liga....

Informace o hlášce

Datum přidání: 21. 10. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: Anaskin (11 hlášek)
Hlasování: anezkaceska, LudeCZek, Cihak, Boun, PetrK, x3nd3r, Andysik, Suerte, magicos11, Simmy, Ditigres, Sebi, tomcoko, pavelprikner, Ahimtar, MegaCHLUP, elopin, reuef, ilwas, Kohaves, zzuzu, Wolfsharp, Gobledon, Crazy_Ivan, euromen, Wolfeek, Derrotado, Ruiner, vohrajz, Traitor, edison, tik-tak-cz 31 pro a Maerlyn0, selmi, Remetak, mugli, jezzy, tari, cha4ser, Nojne, chernobyl, Danny991, smrduty_kojot, mecakar, kudli, Winters, yannush, zelvak, crooty, w3m, Lukino, Hroner, kecal_op, sparasis, doombo, Snowy, Failrue, CZ_StRider, Dzimmy, Smrsta, hasahm, def84, q, DarkAngel, Cureman, Rimmer, michelle90210, Dovi, LosFilipos, Schmeeczko, Kogaku, Mysharr, vasek004, tristaver, sevenjetc, perfect, Maty991, lentiilka, Inf1n1tyy, DivkaHromu, Teramon, Nevermore, Chosen, M4rtin, Yukina, freaky_tomato, Liquor, SPOK, speedy89, Ondruch, WaRi, wegas, Blast, NINX, kakino1991, Harys, DARTHPraetorian, Frostys, Sobosss, alaqella, robbo99, MallBare, Edu, soustruh, Wexlozo, Slim2, Lorandel, t-fuse, Ejmin, TolSinion, Psycho_O, Atanono, Ellrohir, majlos91, staccey, Tikov, izzi_cz, Bendom, Horacek, MartinezZ, grysom, Sidi, Keawe, fatman, bender123, bosorka, Ripper, arxarios, kafcak, Kaissy, Alf, DrBrain, MistrBuBak, Niah, Ryom4, Markuus, random, Moskva, redog, MKlein, Witek, Flyer, DreiPunkte, Exxclussive, OverdoZz, Somzmeteny, popik34, noonick, queeny31, Mart-Ule, SaburaZera, Frigi, james125, trepka, Trny, Neuromancer, suah, Baris, Coolak, belisek, Mat3s_, Hammer, iNs3cT, DeathsDream, Snake, hellequine, Funin, Tceld, Micha, frlo, sheninho, WaDa, K-NinetyNine, pes502, Svorrok, Foo_Fighter, riddick09, Kolodej, Celer, genesiss, steinham, Widzney, Sha-a-kaa, LukasK, Filek, NightwaIker, ManSlayer, While, Meer, burka, KaseO, Justice, chachan, Quitty, tomzi, Lahvout, Universal, emkac, cinderella, barney33, Altair, sliwowitz, kanci, miloso, Myrdin, CrazzYdiot, Padavan, chearius, dorten, Cernunnos, LittleOmig, Wendigo, razden, Renee, Lee, Diplomat, unchained, Raky, kbtmichal, ubozak, YDraigGoch, HateMePls, GRIF, McBobr, Vevoda_Wolf, Doktor, Puni, Sed
193 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 9,92 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

16:15
Psychadelix: Bílá síla! Oi! Oi! Oi!
Psychadelix
Bílá síla! Oi! Oi! Oi!
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
16:28
anezkaceska: Jejich pohledy k nezaplacení, na...
anezkaceska
Jejich pohledy k nezaplacení, na všechno ostatní je tu ...card :-)
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
16:44
kudli: Tak přesně kvůli tomuhle mám jak...
kudli
Tak přesně kvůli tomuhle mám jako vyzvánění písničku Čech...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
16:54
Failrue: hmm, vy náckové jste fakt chudác...
silhouette
hmm, vy náckové jste fakt chudáci.. (a vtipná mi tahle příp. "recese" vážně nepřijde)
16:55
kudli: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
kudli
Mezi nacismem a nacionalismem je rozdíl...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
16:56
anonym11: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
A kde pise, ze medzi tym rozdiel nie je?...vsetci vieme na co biela liga poukazuje..tak to neschovavajme za nacionalizmus.
16:57
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
to je, ale Orlík je nacistická kapela tak jako Bílá nacistická skladba..
16:59
kudli: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
kudli
Tohle je jediná písnička od Orlíků, která se dá považovat za nacistickou...let's flame...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:13
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
jasně, že má Orlík i fůru jiných věcí, třeba přímo s opačným vyzněním... Nehodlám tvrdit, co neobhájím. Zároveň se ovšem nebudu chlubit tím, že mám tuhle stupidní písničku jako vyzvánění a ještě ze sebe dělat chudáka, "přitom jen vlastence".. A nemyslím, že by naprostý ne-nacista mohl tohle vydat na svém albu..
17:45
Rimmer: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Rimmer
Dovolim si sem napsat cast textu z pisne Faschos od Orliku...
„… můžete tu klidně chlastat pívo na
korbele
ale s křížem hákovym jděte do prdele.
Faschos, faschos, faschos tu nechceme“
Jestli to teda byla nacisticka kapela, tak jaktoze zpivali tohle? To mi vysvetli
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
17:47
mecakar: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
Prostě jim to nevysvětlíš, že Orlík jsou Češi, Češi a zase jenom Češi.
17:51
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
"jasně, že má Orlík i fůru jiných věcí, třeba přímo s opačným vyzněním. Nehodlám tvrdit, co neobhájím." "A nemyslím, že by naprostý ne-nacista mohl tohle vydat na svém albu"
17:57
Rimmer: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Rimmer
http://www.youtube.com/watch?v=iWbUkgcqbfs ... "muzeme se stokrat opakovat, ze jsme Cesi a Cesi a Cesi, ale bude nam to prd platny" ... "opakuji my nejsme fasisti, prave naopak.." ;)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
18:05
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
To je zajímavé, ale že je to nazi píseň (třeba "jen" jako úlet) to nevyvrací.. "Kdo nám to sem z palmy spad? Černý voči, černý tělo, to neni můj kamarád!"
"Vyčisti si boty, v nich je tvoje síla, bílá síla mě zaslepila, černou duši mi vybělila."
http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/orlik/bila-liga-32013 Ordo Lumen Templi X Lumen Club Ordo Novi Templi a Neofolk jsou další věci... Nic proti "Danu Landovi teď a tady". Ale tohle jsou prostě hodně blbé "provokace"..
06:35
Tominas: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Tominas
Jenže žádný z těch úryvků, který jsi tady napsal, nevypovídaj o tom, že by to byli nacisti... Když už, tak rasisti, což ale nemusí hned znamenat nacisty ;) A nakonec ani rasismus tohle neni, všichni víme o čem zpívaj - o cikánech, který nemakaj, jenom se flákaj, žijou z našich daní a ještě nás přepadaj, okrádaj a stěžujou si ;) A v takovým případě se už nejedná o rasismus (nenávist kvůli odlišný barvě kůže), jde prostě o vlastní zkušenost s určitým typem lidí (ani ne rasou), kterej vyústil v nenávist - nejsou to předsudky, ale vlastní zkušenost :)
If you want to appear smarter, hang around someone stupider.
13:29
Moleek: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
co to bylo za ránu,
kdo nám to sem z palmy spad
černý oči, černý tělo to není můj kamarád.

Cos říkal? Asi jsem přeslech...
13:30
Moleek: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
aha.. sorry to už sem někdo psal.. aLe furt si myslím, že to je zrovna docela nenávistnej úrovek jen podle barvy kůže, tak nevim nevim...
14:24
Tominas: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Tominas
No dobře, ale to furt nic nevypovídá o nacizmu :) A rasistická zrovna tahle část určitě je, to uznávám... Ale tak obecně je ta písnička vnímaná spíš prostě jako proticikánská a na tom, bohužel, neni v podstatě nic až tak špatnýho, oni se totiž chovaj tak, že si to prostě zasloužej.
If you want to appear smarter, hang around someone stupider.
16:59
Psychadelix: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Psychadelix
Takže jsme zkurvený rasisti, když jsme hrdý na svůj národ?? Ty seš taky vymytej propagandou viď..? Já nesnášim nějaký nácky, co maj na xichtě vytetovanej hákovej kříž a když v internetové komunikaci nevěděj znak pro háknkrojc, tak píšou 88, ale jsem vlastenec, a to mi nikdo nesebere, a všichni multikulti ovečky se můžou jít vycpat!
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
17:01
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
troufám si říct, že jste rasisti, když je Bílá vaše oblíbená skladba.. a že od tvého postoje k násilí na nevinných není daleko, tím jsem si takřka jist..
17:04
mecakar: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
Násilí na nevinných, jo? Třeba jak dva cigáni zmlátili 12 letého Čecha s RASISTICKÝM motivem a nic se jim nestalo?
17:11
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
třeba jak náckové zmlátili X neviných všude po světě jen proto, že měli jinou barvu kůže, kulturu, nebo se hlásili k antifašismu... nenávidíš skupinu a lynčuješ jednotlivce, kteří můžou být naprosto slušní a na tvé straně. Přesně to se stane, když přijmeš ideu, že je to skupina špatná jako celek. Přesně to je ta tendence, jestli chceš chápat.. A pozitivní diskriminace je samozřejmě taky špatně, zvlášť v extrémních rovinách..
17:16
Psychadelix: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Psychadelix
To je pěkná píčovina. Původní Oi! skinheads jsou proti neonacismu.
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
17:20
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
já nepíšu o Oi! skinheads, ale o názoru, že "všechny multikulti ovešky se můžou jít vycpat!" atp. (a taky o vyznění textu Bílé) S tímhle názorem - třebaže násilí nechceš praktikovat- klidně můžeš jít na akci DSSS. A akce DSSS může snadno přerůst v masakr.. To pomíjím fakt, že zbavit ČR "multikulti oveček" moc dobře jinak než násilím prostě nejde..
17:24
Psychadelix: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Psychadelix
Já tu ale nemluvim o zabíjení?? Takový praktiky prováděj jen ubožáci... ''Přelez! Přeskoč! Ale nepodlez!''
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
17:21
def84: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
def84
Tak proč potom nekritizuješ papeže? Církev zabíjela... ne jenom někoho zmlátila...
A jen tak mimochodem cigáni nejsou rasa, ale etnikum... takže jakýpak rasismus?
Stultitia excusationem non habet.
17:24
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
Nejsem vyznavačem žádné církve a všechny ty masakry jsou mi v tom silným argumentem. Ale to není tak podstatné. OMG - komentuju tuhle hlášku a ty názory tady. Tady se neopěvuje papež, nýbrž rasistické tendence... A ano - rasistické - to je prostě běžný pojem a patologii nenávisti ke skupině postihuje u rasy stejně jako u národa a menšího etnika..
17:31
def84: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
def84
Říká ti něco xenofobie? Ale jak tak koukám, jsi nějáký zarytý odpůrce jakýchkoliv extrémistů... A jen takový dotaz, proč hájíš cigány? o.O
Stultitia excusationem non habet.
17:50
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
Napsal jsem snad dost jasně, že se stavím proti násilí vyhlašovanému skupině.. Ano, xenofobie je taky pojem, možná lepší, co mám napsat?! Nejsem zarytý odpůrce extrémistů, ale násilníků. Středovectví podle mě zabíjí ducha a nechci zakazovat žádné názory (proto taky neosuhlasím, namísto abych psal dopis vládě) Nehájím vrahy ani zloděje. Nehájím ani ty tvé "cigány". V celé téhle diskuzi poukazuju na to, že nacismus je svinstvo a že od kategorizace k praktickému násilí není daleko. Ale to už se opakuju..
17:23
Clarence: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Clarence
Ty jsi asi dobrej magor, radši si je nastěhuj do baráku, nebo se přestěhuj do jejich ghetta a pak se jich zastávej... uvidíme jaký budeš mít po pár letech názor. Tyhlety humanisty šmrcnutý "Juropskou unií" fakt miluju..
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
17:32
Failrue: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
silhouette
jsem i proti EU a proti vší zvůli na svobodě jednotlivce. Nehájím žádné vrahy ani lupiče. Jen vidím, jak odporné je násilí, vidím holocaust, křížové výpravy, to všechno a říkám si kolik dobrých lidí v nich umřelo.. Odsudek skupiny je prostě chyba. Kdo chápe, chápe, ostatním to tu asi těžko vysvětlím..
06:38
Tominas: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Tominas
To je otázka :) Pokud je 99% lidí z určitý skupiny, pak odsudek celý skupiny nemusí bejt chyba ;)
If you want to appear smarter, hang around someone stupider.
06:38
Tominas: Re: hmm, vy náckové jste fakt ch...
Tominas
*99% lidí z určitý skupiny špatných
If you want to appear smarter, hang around someone stupider.
16:55
anonym11: Si fakt husty!....ale pred cigan...
silhouette
Si fakt husty!....ale pred ciganmi za svoje nazory dos*aty..
17:01
Psychadelix: Re: Si fakt husty!....ale pred c...
Psychadelix
To ty určitě můžeš posoudit, viď?
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
17:08
anonym11: Re: Si fakt husty!....ale pred c...
silhouette
Neviem preco sa urazas. To som nenapisal tebe ale na hlasku a mozes ma mat za domyslavca..no z tej hlasky jednoznacne vidno, ze sa neciitl "pohodlne" pred ciganmi za svoje nazory vyjadrene piesnou...takze ano, posudit to mozem a ty sa ukludni...
17:18
Psychadelix: Re: Si fakt husty!....ale pred c...
Psychadelix
Já ale věděl, že je to na hlášku... Tak asi, když pojem rodina znamená u cikánů 10 lidí, jak by ti to bylo příjemný? Třeba naopak mít na mobilu nějakou třeba... antiwowkařskou píseň (:D) A stalo by se ti to samý, třeba před 10ti wowkařema..? I když, wowkaři jsou většinou tlustí nerdi, co o nějakým praní slyšeli jen ve Wowku, jak jinak :D
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
17:24
anonym11: Re: Si fakt husty!....ale pred c...
silhouette
Cigansku mensinu tu riesit nejdem..myslim, ze vsetci zdielame rovnake nazory. Mne ide o to, ze je to zrejme dalsi do srdca bijec, ktory hrdo pred kamaratmi a na nete vyhalsuje a vykrikuje svoje nazory( zrejme rasisticke a podobne niektorym "filozofiam") a ked sa ocitne pred ciganmi, tak vsetka ta hrdost je zrazu fuc a aj nohy by im pooblizoval od strachu...
17:03
mecakar: Necháme si srát od cigánů na hla...
silhouette
Necháme si srát od cigánů na hlavu, zaplatíme jim živobytí, necháme se utlačovat menšinou ve vlastním státě - Nebudeme přece nacisti!
17:05
Psychadelix: Re: Necháme si srát od cigánů na...
Psychadelix
Já poslední dobou doufám, že se schyluje k dobrému konci - http://zpravy.idnes.cz/mesta-vyhlasuji-nulovou-toleranci-kam-vsak-romove-odchazeji-p56-/domaci.aspx?c=A111021_1672392_ostrava-zpravy_jog
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
17:51
Rimmer: Re: Necháme si srát od cigánů na...
Rimmer
Bohuzel je to tak... At si rika kdo chce jakej jsem rasista ci buhvi co, ja nikdy nebudu mit rad cikany... Za rasistu se nepovazuji, nevadi mi zadna barva kuze, nevadeji mi homosexualove, nevadi mi zadny narod... Jediny co mi vadi jsou cikani a to proto, ze cely zivot vidim tu nespravedlivost... Nebavi me se porad koukat na to, jak jim vsechno prochazi, vsechno hraje do karet jim, dela se tu pro ne prvni posledni a vsechny jejich prohresky se prehlizi.. Ale beda tomu, kdo neco rekne(popripade udela) proti nim. Jedna z mnoha veci, proc me tento stat tak sere
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
02:55
katan: Re: Necháme si srát od cigánů na...
katan
tebe tento stat sere? delas si srandu?
uprimne, nemam rad rejpaly a negativisty, kteri misto aby neco udelali, tak akorat brecej jak je vsechno sere a ani nezvednou prdel ze zidle. a ze to jde uz nam bylo dokazano kolikrat.

Ja sam taky nemam rad cikany jako takove, z jejich navyku je mi spatne a i jejich mentalita se mi prici, ale nedovolil bych si (pokud se ohlednu na celou historii lidstva) rici, ze me tu neco sere a ze se mame (i s cikanama po boku) spatne.
Poslednich par generaci se ma, co se evropy tyka tak dobre, ze je pekne pokrytecky si vubec dovolit tvrdit ze tu nekoho neco sere
21:10
Rimmer: Re: Necháme si srát od cigánů na...
Rimmer
Ja jsem nerekl, ze se nemame pomerne dobre a ze nebylo hur... Ale to neznamena, ze mi nemuze neco na tomto state vadit... Nema mi vadit to, ze jsme zadluzeny stat, nema mi vadit to, ze politici denne vymejslej jak si poradne namastit kapsy a vytunelovat dalsi miliony, nema mi vadit to, ze slusne pracujici clovek dostane v duchodu sotva tretinu toho, co cikani dostavaji kazdy mesic cely zivot, aniz by sahli na praci? Nema mi vadit ta spousta dalsi "drobnosti"? Ano mozna jsme na tom byli hur, mozna na tom jsou ostatni staty hur, ale ted je ted a tenhle stat neni dokonaly... Nikdy jsem nerekl, ze nejsem rad, ze jsem Cech a ze nemam rad ČR, ale to neznamena, ze se mi musi libit naprosto vsechno co se tu deje a se vsim musim souhlasit ;)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
17:29
Jenonka: Jo,
silhouette
to Ti přeju.
17:30
Araoth: Beztak se tady tadyta diskuze pr...
Araoth
Beztak se tady tadyta diskuze pravděpodobně za chvíli smaže, tak si tady jen tak rychle něco napíšu...

Nemám nic proti rómům ani nikomu jinému, kdo žije na území naši republiky. Co mi však vadí je postoj VŠECH obyvatel této země k vlastnímu národu. Jediný moment, kdy jsme hrdí na to, že jsme Češi je když uspěje nějaký sportovec. Tímhle tempem za chvíli z českého vlastenectví nezbyde nic a všude na světě bude žít západní typický člověk, bez vlastních tradic, nedodržující ani lidové tradice a bez hrdosti na vlastní národ.
Taky se mi nelíbí postoj některých lidí k tomu jak se chováme a dáváme o sobě vědět. Proto se mi líbí například Jsi Čech. (Jsi Čech Čech Čech tak si toho važ
jsi Čech Čech Čech a narovnat se snaž
jsi Čech Čech Čech a čechům dělej čest
přelez, přeskoč, ale nepodlez.)
Howg! Domluvil jsem a vy si tady zas můžete nadávat do nácků a rasistů... :-/
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
17:50
tristaver: Re: Beztak se tady tadyta diskuz...
tristaver
V prvé řadě - napsal jsi to dobře, máš pravdu s tím postojem. Nicméně, nelíbí se mi pasáž "VŠECH obyvatel této země k vlastnímu národu". Předpokládám, že jsi tím myslel Čechy. Jsem občanstvím Čech, ale národností nikoliv.
Dle mého názoru Češi nemají být na co hrdi - výjimkou snad budiž několik vědeckých úspěchů ze 20. století, několik osobností v historii (Žižka, Masaryk, Komenský, Němcová) a tím to hasne. Ve světě jsou Češi zaškatulkovaní jako národ zlodějů a průšvihářů. Takoví Chorvati byli vždycky hrozně rádi, že tam ve velkém jezdíme - a jak to dopadlo? Teď berou Čechy jako ty, kteří zapalují kempy.
Dog person.
18:15
def84: Re: Beztak se tady tadyta diskuz...
def84
Žižka to je vzor, a takové spanilé jízdy husitů...
Stultitia excusationem non habet.
19:07
Psychadelix: Re: Beztak se tady tadyta diskuz...
Psychadelix
Odkud seš? Vsadim se, že seš taky hrdej na úspěchy tvojí původní země, aby taky ne, je to totiž země, kde ses NARODIL, žili tu tví předci...
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
19:57
tristaver: Re: Beztak se tady tadyta diskuz...
tristaver
Narodil jsem se v ČR, žiji zde od narození, ale nehlásím se k české národnosti, stydím se za to, jaké Čechy jsem za svůj život poznal. Jsem ovšem velice hrdý na český jazyk, ten je dle mého názoru skvělý.
Dog person.
20:24
Psychadelix: Re: Beztak se tady tadyta diskuz...
Psychadelix
Aha... No jo, ale k původní otázce - na co jsme hrdí... Tak já například na husity! To byli prostě... Boží bojovníci...
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
00:09
Micha: Re: Beztak se tady tadyta diskuz...
Micha
Taky mě první napadají husité. "Trochu zabolí, že jen Hus je fráze ze školy." A spousta lidí toto necháme, na co že jste to hrdí. Dále jsem hrdá na spoustu spisovatelů. Raději čtu české knížky, než nějaké přeložené do češtiny, které zrovna ve světě letí. V době, kdy moji vrstevníci byli zažraní do Harryho Pottera, já četla Foglara a Štorchra. Miluju Máchu, Němcovou i další, na ty jsem hrdá.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
00:11
Micha: Re: Beztak se tady tadyta diskuz...
Micha
* na co že jsme to hrdí
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
18:00
Psychadelix: Re: Beztak se tady tadyta diskuz...
Psychadelix
Tady to je asi nejlepší názor, co se tady objevil... K čemu nám bude i ''rasově čistá'' (ne, tuhle větu jsem nemyslel tak, že bych je chtěl všechny poslat do plynu) země, když nebude žádná národní hrdost? Já nikdy nebyl ani tak rasista... Černoši, Vietnamci mi vůbec nevaděj, jen nemam rád, když se někdo chová jako prase, bere dávky a ty pak utrácí v herně...
Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě Pánbůh potrestá... - Jára Cimrman
17:41
Rimmer: „Byl jsem skinhead, dnes už nejs...
Rimmer
„Byl jsem skinhead, dnes už nejsem. Nevadí mi
kališníci, nevadí mi vlastenci. Nevadí mi apolitičtí skins, ti rozhodně
nepředstavují žádnou hrozbu pro zbytek světa. Odmítám extrémní
odnože, jako jsou neonacisté, komunisté a jim podobné svině a distancuju
se od nich. Nejsem fašista, nacista, rasista taky ne… Kdo tvrdí opak, lže.
Zůstanu ovšem provokatér!“ - Daniel Landa
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
18:11
Traitor: Mám podobné vyzvanění od Tří ses...
Traitor
Mám podobné vyzvanění od Tří sester - Červi v kině. Začíná to skandováním černý svině a text opravdu stojí za to :-D
18:14
Traitor: Re: Mám podobné vyzvanění od Tří...
Traitor
Nebo teda spíš od Fanánka http://www.youtube.com/watch?v=nk_TuKywjNQ
19:02
Werewolf: A já zas rád Bílou od včelích me...
silhouette
A já zas rád Bílou od včelích medvídků... :-)
10:02
beran: stejny šit
beran
nezáleží jesli dávali na radnice hákenkrojc nebo rudou hvězdu, nebo kříže do škol. Všechno to byl a bude stejny šit. Ale dneska už je orlík to co si zazpíváš po pár pivech, nebo jen tak z prdele. Praví rasisti zpívají v jiných skupinách a jinak.
Kdo chce kam, chuj s nim...

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1238 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1543 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1894 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2099 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2314 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 26 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 57 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 68 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 78 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 87 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.