Detail hlášky #65740

<a> lol ...Pod oknem úklidová četa....
<b> co :D ??
<a> cikáni zbíraj vajgly :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 11. 11. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: Ssin (12 hlášek)
Hlasování: Arath, frlo, Zilean, tomcoko, Goodlike, DJ46, starbuck, Gobledon, Duraththor, Shandrissa, Zyper, cinderella, kaTer, anezkaceska, Richie_Pinkas 15 pro a Schmeeczko, perfect, iNs3cT, LukasK, kecal_op, Ripper, Tceld, tristaver, CrazzYdiot, hocikto19, Keeehi, Dovi, DivkaHromu, MartinezZ, sparasis, heavymaggot, smrduty_kojot, Kawka, tik-tak-cz, peanutka, popik34, MKlein, Ejmin, Sed, Micha, DeathsDream, q, Atlantis, soustruh, wegas, WaDa, Zapp, Nadneseny, selmi, sharka, Altair, Danny991, Somzmeteny, Lida79, trepka, emkac, Emperor, zzuzu, CZ_StRider, Bakys7, sodzer, chernobyl, steinham, robbo99, hAssassin, Chosen, cha4ser, arxarios, Lukino, Eskymak, PetrK, sheninho, ubozak, Mysharr, Brambor, DarkDream, Slim2, noonick, izzi_cz, freaky_tomato, kudli, dorten, Harys, seffik, DarkAngel, SPOK, Traitor, Niah, Lorandel, Psycho_O, grysom, machulka, SkyHaven, M4rtin, Marcus7, Ellrohir, Niwatori, shaggy, Diplomat, chachan, pesovo, Klotylda, Cercly, jezzy, Kolodej, Adman, DARTHPraetorian, Justice, riddick09, mecakar, alaqella, OverdoZz, 8laz3r, Hroner, Kurosawy, Neuromancer, TheFlyingman, Filek, Witek, Nevermore, PavlinII, michelle90210, Maerlyn0, Bendom, Moskva, ilyria, Kogaku, While, Stark, llukkass, Sotna[A], Wendigo, hasahm, MegaCHLUP, DMRaper, Ondruch, Snake, DAran, TolSinion, DrBrain, Michalowic, Hammer, Sha-a-kaa, Meer, miloso, Alf, Remetak, MallBare, kanci, Atanono, kbtmichal, Crazy_Ivan, jiripudil, Rimmer, Dani_California, RAF47903, w3m, Foo_Fighter, Markuus, Coolak, Addie, Suerte, yannush, lilo, Posky, zuzka2727, Wolfeek, Universal, bozk, Allka, crooty, Smrsta, LosFilipos, EvilLaugh, barney33, Tikov, Vesi, bosorka, bradl3y, Wexlozo, Mart-Ule, tomzi, Myrdin, Baris, Maty991, kapoka, woski, cacadore, Yukina, Inf1n1tyy, def84, zelvak, YDraigGoch, Raky, Blanch, HateMePls, Puni, Somme, mailman, suah, Zelvi
186 proti
V oblíbených: DJ46 1 uživatel
Oblíbenost: 4,57 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

00:07
Teramon: Předpokládám, že Tě zaráží, jak
Teramon
Předpokládám, že Tě zaráží, jak jsou někteří lidé nepořádní, že odhazují cigaretové špačky na zem.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
18:44
skriva: Re: Předpokládám, že Tě zaráží,...
silhouette
Silně pochybuji o tom, že ty vajgly sbírali kvůli svému ekologickému zápalu ;)
01:34
sodzer: Předpokládám 2#
silhouette
že ty jsi ten co je tam naházel, rasisto.. A co děláš ty pro své město, svůj kraj, svou planetu? Oni uklízej a ty dělás bordel.. Mínus, todle fakt není vtipné... Děcko ubohé
01:45
letsroll: Re: Předpokládám 2#
silhouette
Rasismus je naprosto přirozená věc a kdo řiká že neni rasista tak kecá. Například už takový indiáni byly rasisti a proto se s nima taky nikdo nesral a naopak. Potom si zkus vzpomenout třeba na takový africký otroky a tak dále. Prostě rasismus je lidstvu přirozená věc a existuje od nepaměti. Akorát dneska se z toho dělá krásná kariéra, staví se na tom politika a stojí to nehorázně moc peněz. Lidstvo je jen banda omezenců co nedokáže myslet sama za sebe a bude to čím dál tím horší díky velice populárním sociálním sítím. Prostě s rasismem kámo nic neuděláš. Holt se s tim smiř...
02:05
czesnek: Re: Předpokládám 2#
czesnek
Podle sebe soudim tebe?
Majchošnib hohou
03:29
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
Ne, rasismus není přirozený. Přirozená je spíše xenofobie, ve smyslu podezíravosti až nepřátelsví vůči cizincům, ať to jsou lidé z jiného kontinentu, země nebo kmenu. Vždyť Indiáni se řezali mezi sebou dávno před příchodem Evropanů, Inkové měli říši založenou na tom, že dokázali ostatní kmeny dostatečně silně držet pod krkem. Xenofobie je vrozená, protože se po dlouhé věky od příslušníků jiných kmenů či národů nedalo čekat nic dobrého. Slovo rasismus v dnešní době ztrácí význam (a když slova ztrácí význam, ztrácí lidé svobodu /Konfucius/).
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
03:30
Schmeeczko: Re: Předpokládám 2#
Schmeeczko
No když teď budu mluvit jenom sám za sebe, tak ti řeknu, že mě zrovna tohle přirozeno nebylo, takže si s timhle ucpi otvor ;)
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
08:57
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Rasismus je důsledek údajné evoluce, protože podle evoluce byli nejdřív černí a poslední běloši. A jelikož evoluce má probíhat od nejméně vyvinutých organismů k těm nejvíce, tak nadřazuje bělochy nad ostatní rasy. A z toho plyne, že, jak říká letsroll, rasismus je naprosto přirozený...pokud ovšem existuje evoluce :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
11:03
Schmeeczko: Re: Předpokládám 2#
Schmeeczko
Tak já asi stojim mimo evoluci, protože například z vejšky mam pár vietnamskejch kámošů plus uzbecký a jiný známý a ani než sem je poznal, tak sem na ně nenahlížel jako na něco podivnýho a potenciálně nebezpečnýho. A ta xenofobie, jak o ní píše Teramon, je spíš než vrozená pevně zakořeněná ve společnostech, ať už de o jakoukoliv kulturu, a to z jednoho prostýho důvodu, jak taky uvádí Teramon: odvěký zkušenosti s válkama. Pár mírumilovnejch a obecně přátelskejch kultur by taky bylo (myslim, že v Indii to tak kdysi fungovalo, dokud se tam nezjevila nějaká horda kočovníků, která vymlátila a ovládla celej subkontinent, a od tý doby se to tam řezalo mezi sebou, z čehož vlastně vzešla Indie plná menších soupeřících skvěle vojensky vybavenejch celků), ale ty samo nemohly ve starověkym a středověkym světě slabý až žádný mezinárodní (nebo mezikmenový) politiky a neustálejch válek obstát.
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
12:09
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Dle (nejen) mého názoru evoluce jako taková neexistuje. Za rasistu se nepovažuju ani náhodou, taky mám kamarády Vietnamce. A anticikánismus není rasismus, protože cikáni jsou stejná rasa, jako všichni ostatní Asiaté...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
12:16
Schmeeczko: Re: Předpokládám 2#
Schmeeczko
Evoluce neexistuje? Seš snad kreacionista nebo jinak pomaten?
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
12:21
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Proč pomaten? Ano evoluce neexistuje...jak můžeš dokázat, že existuje?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
15:30
Schmeeczko: Re: Předpokládám 2#
Schmeeczko
Kudli, děláš si prdel? Důkazů sou například plný přírodovědný muzea, pokusim se položit otázku takovou, aby donutila přemejšlet i zanícený odpůrce evoluce a zastánce nevimčeho: proč ve vrstvách pradávnejch hornin najdeš stegosaury, pterodaktyly a plavuně a ne tygry, zajíce, traviny, sovy a křováky? A fakt netušim, co se ti nezdá na evoluci rostlin.

Docela by mě zajímala tvoje představa původu rozmanitosti života, protože pokud nebereš v potaz evoluci, tak se od kreacionismu vlastně moc ani lišit nemůže...

Jo, právě proto píšu pomaten, ještě tu odcituju Richiho: Jen mi moc nejde na mysl, jak můžeš tak okázale ignorovat výsledky zkoumání několika generací vědců, podložené kosterními a jinými nálezy.
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
19:56
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Přírodovědný muzea (jejich archivy) jsou plný i důkazů proti evoluci, ale o tom se nemluví. Co se týče pradávnejch hornin, tak nemůžeš určit, jak jsou ty horniny starý (viz níže), tudíž ani nemůžeš říct, jestli jsou pradávný, a zkamenělí savci byli nalezeni taky, akorát o tom nevíš. Na evoluci rostlin by mě zajímalo, jak se může z jedné rostliny stát jiná (u živočichů to ještě více méně chápu), a taky vy mě zajímalo, která rostlina je nejvyšší stupeň vývoje (něco jako člověk mezi rostlinami).

Ano souhlasím s kreacionismem. Pravděpodobnost stvoření je stejná, jako pravděpodobnost evoluce...

Podložené kosterními nálezy? Jako třeba když byl podle prasečího zubu rekonstruován celý druh člověka (všude se to rozhlásilo, ale nikdo se pak nedověděl, že to není pravda) nebo nález lidské lebky v uhlí (údajně) starém 60 milionů let nebo nález kladiva v pískovci (u kterého nelze určit stáří)...mám pokračovat? Tomuhle říkáš podložení evoluce?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
12:26
deWolf: Re: Předpokládám 2#
deWolf
Řekl ten, který stojí mimo evoluci.
Lupus in fabula
13:04
Micha: Re: Předpokládám 2#
Micha
Souhlasím s tím, co řekl kudli. Také nevěřím v evoluci. Když se vyvinou broučci na kůře břízy a změní zbarvení, protože vedle postavili lidé továrnu, kvůli které ta kůra ztmavla a broučci byli vidět, to neberu jako důkaz evoluce, i když mnozí jo. Organismy se asi trochu vyvíjí. Ale takové to pojetí evoluce, které učí na školách - z čeho všeho jsme se nevyvinuli - v to prostě nevěřím.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
13:23
mecakar: Re: Předpokládám 2#
silhouette
Poslouchám (a věřím, že nejen mě to zajímá)...
13:38
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Přesně, mikroevoluce (změna barvy nebo velikosti) nedokazuje makroevoluci (vznik jednoho živočicha nebo rostliny z jiného). Evoluce tvrdí, že např. lidé a opice mají stejného předka, ale tento předek nikdy NEexistoval, podobně jako údajní předci dalších živočichů. Člověk má prý z 99% totožnou DNA se šimpanzem, ale nikdo už neřekl, že vědci porovnávali pouze 3% z celkové dna... A docela by mě zajímalo, jak mohla probíhat evoluce u rostlin...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
13:42
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
Jen podotýkám - "Člověk má prý z 99% totožnou DNA se šimpanzem, " - 98% je spotřebováno na to, že jsme mnohobuněční a strunatci, takže těch 98% má i ještěrka.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
13:52
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Ano, ale pořád jsou to jenom 3% z celku.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:41
Richi: Re: Předpokládám 2#
silhouette
Takže podle tebe se lidé vyvinuli z čeho? Místo ''prokonzula - ramapitéka - australopitéka - homo habilis - homo erektus - homo sapiens (s vývojovou větví neanderthalensis) - homo sapiens sapiens'' to byla řada ''7 dní a máme svět - Eden (něco v něm chybí) - Adam (je nějakej osamocenej) - Eva (to jsme si moc nepomohli) - mluvící had???''
Jen mi moc nejde na mysl, jak můžeš tak okázale ignorovat výsledky zkoumání několika generací vědců, podložené kosterními a jinými nálezy.
14:53
Micha: Re: Předpokládám 2#
Micha
Děláš, jako když existují jen dvě teorie o vzniku světa.
A to, že ti vědci ignorují všechno, co jim nejde do krámu, to nevadí? Když se naleznou kosti tvorů, kteří by správně podle jejich teorií neměly existovat, dělá se, že vážně neexistují.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
15:00
Richi: Re: Předpokládám 2#
silhouette
Podívej, nevím teda, kolik archeologů znáš nebo podle čeho usuzuješ. Ale když je učiněn nový nález, je zveřejněn a o jeho významu a původu se dále debatuje.
Jinak - ano, napsl jsem jen dvě teorie, ve smýšlení lidí pravděpodobně nejzastoupenější. Schválně, kterou další (a teď myslím pravděpodobnou) bys rád doplnil?
15:13
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
Taky jsem zvědavá, už mě napadá jen pansepermie (ale u této hypotézy se předpokládá, že na ni navazuje evoluce) a goauldi. Nejsem v tomto oboru příliš vzdělaná, ale i evoluce má několik směrů.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
15:18
Richi: Re: Předpokládám 2#
silhouette
Právě mimozemské civilizace jsem chtěl vynechat, tak jsem zvědavý, co se ještě dozvím ;)
15:54
Wendigo: Re: Předpokládám 2#
silhouette
Teorie evoluce je stále jen teorie a určitě nemá odpovědi na všechno. Ale pokud se tu máme smysluplně bavit, tak mi tu od vás chybí jiný vysvětlení vzniku a rozmanitosti života, než je evoluce. Můžete tu evoluci totálně podkopat, ale (alespoň pro mne) to nemá žádnou výpovědní hodnotu, když nepřijdete s jiným názorem, který to vysvětlí líp.
16:35
Micha: Re: Předpokládám 2#
Micha
Takže když nevěřím, že byla evoluce tak, jak ji nám předkládají, musím mít nutně jiné vysvětlení vzniku života, které nebude mít žádné díry a nepřiměje Vás pochybovat? To se omlouvám, to nemám. Nevím jak to bylo, nevíte Vy. Každý se jen k něčemu přikláníme.
Když mi dáte na výběr, jestli věřím více v Adama a Evu, nebo v to, že jsme se vyvinuli z toho samého, co šimpanz, bohužel si nevyberu.
Řeknou nám, že přiletěl meteorit, zabil dinosaury a z malých savců, kteří tam začali běhat, vznikli větší savci, pak lidé ... A pak se z různých zdrojů dozvídáme, že dávno už objevili lidské stopy starší než dinosauří. Nebo že našli kosti tvorů dvakrát tak větších než lidé. Nevím jak vy, ale já mám důvod pochybovat. Raději nad tím budu uvažovat než jen přijmout ten fakt, který nás učí ve školách.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
16:53
Schmeeczko: Re: Předpokládám 2#
Schmeeczko
Micha: prosil bych link ze seriózního (!) serveru, kde se zabejvaj lidskejma stopama staršíma než těch 65 milionů let.
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
19:37
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Podle toho, co považuješ za seriózní, ale můžeš zkusit knihu Darwinův omyl od H.J. Zillmera. A pokud chceš stránku, tak třeba http://neuveritelnaodhaleni.cz/clanky/geologicke-vrstvy-evolucni-teorie-v-ohrozeni.html
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
22:52
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
A tady jeden naprosto seriózní server
www.memento.junweb.cz
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
20:40
Schmeeczko: Re: Předpokládám 2#
Schmeeczko
Jo tak já chci seriózní link a místo toho mi sem švíkneš tenhle biblickej blábol s kecama typu "všechny geologický vrstvy na celej planetě vznikly při vymyšlenej potopě za jeden jedinej rok", kde má v anketě o vzniku Země možnost stvoření bohem za šest dní 60% hlasů? Seš debil. Bez pardonu.
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
21:45
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Jak víš, že nebyla potopa, určitě to není o nic méně pravděpodobné, než že jednotlivé vrstvy vznikaly miliony let. Mimochodem, pokud by měla jedna vrstva vznikat i jenom 10 tisíc let, tak není možné, aby v ní něco zkamenělo, a to musíš uznat, i kdybys nechtěl. A ten spodní odkaz je naprosto seriózní, dalo by se říct, že i odborný.

Já bych od tebe zase chtěl nějaký seriózní link, který dokazuje evoluci!
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
13:28
Micha: Re: Předpokládám 2#
Micha
Link? Hm ... nečtu všechno na netu, ale ještě se zkusím po něčem kouknout.

Jo a díky kudlimu za pěkné články.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
17:10
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
Micho, kde jsi to četla? To mě zajímá. Samozřejmě, že neexistují jen 2 varianty a pokud začneš o jedné hypotéze pochybovat, nemusíš mít hned v kapse jinou, která ji nahradí. Ale opravdu by mě zajímalo, co vědci z takových nesrovnalostí usuzují? Protože já nevím, co si mám z takových dat vzít. Ano, evoluční teorie popsaná darwinem už byla v podstatě popřena a to, co se dnes učí ve školách je velmi hrubé zjednodušení 20 let starých názorů.

Po hlubokém zvážení tohoto problému se klaním k názoru, že dnešní lidé jsou potomky Golgafrinčanů.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
13:26
Micha: Re: Předpokládám 2#
Micha
No, já zatím jsem se setkala na školách jen s tím, že Darwin má absolutní pravdu.
O podobné věci se zajímám asi pět roků, takže teď ze sebe nevysypu v jakých časopisech a knihách jsem co četla.
Co jsem teď koukala na internet, líbí se mi třeba tento článek: http://wmmagazin.cz/view.php?cisloclanku=2009030148 Netuším co je to za magazín, ale nepřijde mi to špatné. Jsem si vědoma toho, že na internetu se objevuje spousta blbostí a spousty fotek obřích lidí na internetu nejsou pravé.
No když se ale něco podobného objeví, moc vědců se k tomu vyjadřovat nechce.
Ještě se ale zkusím po něčem podívat, jestli něco nenajdu.
Dodala bych ale ráda jednu věc, což mi připomněl kudli, že Bible, legendy, mythologie nejsou tak špatné zdroje informací. Člověk to sice nemůže brát nikdy doslovně, ale přece jen tam určitý záznam minulosti je. Tak mě napadá, nevím jak vážně berete časopis Enigma, ale tam jsou někdy hodně zajímavé články. Ne jednou tam rozebírali příběhy z Bible a snažili se dokázat, jak to bylo. A jak tak koukám teďka na jejich stránky, je tam i nějaký článek o větších lidech. Není špatné se do toho občas kouknout.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
16:02
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
Micha, o těch velkých lidech jsem viděla pořad na Discovery, časově to nezařadím, ale v podstatě tam říkali, že to byla slepá vývojová větev, protože ti jedinci narůstali do takových rozměrů, že se v Africe přehřívali. Naopak v jihovýchodní Asii zase byli trapsličí lidé, co měřili kolem metru. Jen nevím, proč by to mělo popírat evoluci. To, že to není tak jednoduché, jako na obrázku opice - narovnaná opice - míň chlupatá opice - člověk je celkem jasné, že to nešlo takhle pěkně lineárně, i když je možné, že se to tak učí.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
16:13
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
K tomu vývinu opice ->člověk bych chtěl dodat, že podle vědeckých simulací není možné, aby čtyřnohý tvor začal chodit po 2. A taky že před asi 8 mil let existoval tvor, nazývaný oreopithecus, který byl bipední.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
01:08
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
Herdek, teď mám kvůli Vám další existenciální krizi. Tento měsíc už druhou, ta první byla, když jsem si přečetla Zpěv vznešeného a zjistila, že jsem hloupější než Ardžuna.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
15:43
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
A jak se to projevuje?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:42
Micha: Re: Předpokládám 2#
Micha
No vidíš, já tohle ani neviděla. Může to být zajímavé. Ale mně se prostě v toto nechce věřit. Slepá vývojová větev? To podle nich byla spousta druhů. Nevím, zkusím tohle ještě prozkoumat. Rozhodně mě to ale nepřesvědčí. Nevím proč, jak jsem řekla, nechce se mi věřit že to bylo tak, jak se nám snaží tvrdit. Že by to bylo tak snadné? Tenhle vymřel, tenhle vymřel, tenhle vymřel, vyvinul se, vymřel, vymřel, vyvinul se ... Nejprve se nám taky snažili tvrdit, že Homo neanderthalensis vymřel, teď zas tvrdí, že jsme se smísili. To je pořád, novější a novější objevy. Nevíme jak to bylo a na co se nepřijde za další desítky let.
Jen ještě, nesnažím se Tě přesvědčit o mém názoru, taky mě k tomu zrovna teď mnoho argumentů nenapadá (jak vidíš), protože už jsem to nějakou dobu nezkoumala, aspoň vím, co mám zase dělat ve volném čase. Svůj názor asi jen tak nezměním. Tím jak se mi ji kdo kdy snažil dokázat, docílil spíše opaku.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
18:46
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Mě k tomu ještě napadlo, že když jsou obří lidé slepá vývojová větev, tak jsou i obří přesličky a plavuně slepé větve, nebo obří plazi (dinosauři) jsou slepá větev?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
11:23
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
"když jsou obří lidé slepá vývojová větev, tak jsou i obří přesličky a plavuně slepé větve, nebo obří plazi (dinosauři) jsou slepá větev? " - podle mě se prostě změnilo životní prostředí tak dramaticky, že vyhynuli. Vždyť se to děje i dnes, vykácí se džungle, tygr usurijský nemá kde žít, vymře.
Navíc, zastánci evoluce mají před očima jeden argument - psy. Před nějakými 15000 lety to byli krotcí vlci, byli účelně kříženi a dnes mají tisíce variant. Pražský krysařík a německá doga mají společného předka, tak proč ne člověk a opice?
Jsem si vědoma toho, že dosud nejsou známy všechny mechanismy a současné teorie nejsou schopny vysvětlit úplně všechno, ale nezatracovala bych je.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
12:27
YDraigGoch: Re: Předpokládám 2#
YDraigGoch
Teramon, usurijec nežije... tedy, nežil... v džungli, ale v tajze... :-)
Jinak vskutku zajímavá diskuse!
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
13:46
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
To byl první tygr, který mě napadl a je ohrožený, omlouvám se za tu hrubou nepřesnost. Ale s trochou snahy by se to dalo nějak dovodit, ne? Když vykácím pralesy, zvýší se hladina CO2, změní se klima, oteplí se, to zničí tajgu a je po tygrovi.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
16:47
YDraigGoch: Re: Předpokládám 2#
YDraigGoch
Jenže usurijce vybili lidi... :-( U většiny ohrožených druhů je to ohrožení/vyhubení právě působením člověka, takže si můžeme položit taky třeba otázku nakolik se dá říct, že je člověk evolučním faktorem nebo činitelem nebo katalyzátorem? A co ho k tomu opravňuje...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
15:57
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
Ano, ale ti psi byli vyšlechtěni lidmi, ale kým byli vyšlechtěni lidé?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
16:07
Micha: Re: Předpokládám 2#
Micha
Tahle otázka se mi líbí. Dobře položená.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
16:52
YDraigGoch: Re: Předpokládám 2#
YDraigGoch
Mimozemšťani přece, ne? Pak jsme sežrali neandrtálce a od té doby spokojeně degenerujeme v homo... no? Homo situs? To bude další krok...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
16:59
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
A kdo vyšlechtil ty úplně první mimozemšťany?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
21:39
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
Šlechění psů je důkazem, že druhy se mění, říkejme tomu evoluce. A když to u psů šlo tak rychle, když to bylo řízené, dá se odhadnout, že lidi nikdo nešlechtil a proto jim to trvalo tak dlouho.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
23:15
kudli: Re: Předpokládám 2#
kudli
A já ti zase už po několikáté říkám, že to, když z jednoho psa uděláš jiného (mikroevoluce) není to samé, jako když z dinosaura uděláš ptáka (makroevoluce)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
09:11
Leinad: Re: Předpokládám 2#
silhouette
Předpokládám, že "zmínění cikáni" neuklízí bezdůvodně pro své město - co když za to dostávají zaplaceno nebo co když jim to nařídil soud jako veřejně prospěšné práce?
Rasismus v tom nevidím, vidím v tom pohodlnost (odhazování vajglů a nechat je odklidit za městské či cizí náklady) ve spolupráci s výsměchem lidem dělajícím úklid.
Come shall ten well bload? Ten well bload shall when blaight yatchman.
11:05
Schmeeczko: Re: Předpokládám 2#
Schmeeczko
Na základě zkušeností s nima předpokládam úplně něco jinýho, což má zřejmě bejt i pointou: cikáni vyšli na lov vajglů, aby si z nich vydrolili zbytky tabáku, hodili to do papírku a vyrobili si pár odpadních balenek ;)
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
11:06
Schmeeczko: Re: Předpokládám 2#
Schmeeczko
A myslim, že výsměch tejhle neskutečnej prasárně je na místě.
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
12:17
Teramon: Re: Předpokládám 2#
Teramon
Tak to jsem teda u cigánů neviděla, tento jev vídám u bílých kolem nádraží. A to jsem prosím rok bydlela v cikánské čtvrti.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
11:36
mecakar: Proč sem taháte rasismus? Fakt j...
silhouette
Proč sem taháte rasismus? Fakt jak u kreténů - kde se řekne cigán, tam je automaticky rasismus. Takhle ten problém nevyřešíme.

17:29
WaDa: Re: Proč sem taháte rasismus? Fa...
WaDa
Ty rasisto!
Trollí Vysočina

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.