Detail hlášky #67060

<bratr> odešla mi myš :(
<> asi se jí u tebe nelíbylo, kam šla?
<bratr> do křemíkovýho nebe

Informace o hlášce

Datum přidání: 14. 1. 2012
Kategorie: Hlášky
Autor: Laadel (4 hlášky)
Hlasování: shada, ondroslav, Ellrohir, ego016, Andysik, Ahoika, peatrs16, slintlama, Dott, Diserena, Dzejna 11 pro a tubler, NiaWolf, kudli, sheninho, YDraigGoch, kapriiik, ipek007, Sidonio, Atanono, tristaver, t-fuse, soustruh, sparasis, jiripudil, scoiattolo, Somme, Hroner, ChromN, Altair, kbtmichal, Winters, DARTHPraetorian, popik34, Kogaku, tik-tak-cz, Dx, Raky, Almion, cheriii, Foo_Fighter, Smrsta, DivkaHromu, Rimmer, Marcus7, LosFilipos, TolSinion, Justice, Rukof, Brambor, tobytja, Meer, Filek, bratix, Tceld, zivocich, chernobyl, Tirael, Freedom-soldier, KeeperX, DJ307, peanutka, Adman, smrduty_kojot, Maty991, fatman, CZ_StRider, Awenis, Danny991, Tominas, kapoka, vasek004, ilus, izzi_cz, WolfCZ, HateMePls, james125, suah, MistrBuBak, Tikov, SPOK, speedy89, def84, broty, robbo99, Ruiner, cha4ser, yannush, Kurosawy, Mysharr, Harys, hanes87, lerra, Ninjer, freaky_tomato, Gasert, frlo, LittleOmig, MartinezZ, Eveni, Toblakai, anezkaceska, Alf, matrix17, SmallMongoose, grysom, machulka, Exxclussive, selmi, DarkAngel, Ondruch, Kriz22, Moskva, DrBrain, Lee, Dovi, Evidence, SantuS, kecal_op, Hammer, trepka, Svorrok, crooty, Juggernaut, Lorandel, zelvak, Keeehi, queeny31, KaseO, nonamer, Sed, Niah, Ciselnak, WaRi, duchypuchy, hocikto19, Myrdin, MKlein, vinczenzo, Snake, Cercly, M4rtin, 11wizards, filom3n, ubozak, Stark, Slim2, Finarfin, ZdenekH123, Ripper, PavlinII, Sha-a-kaa, Kawka, Markuus, cacadore, wegas, noonick, odiiin, gebik, Mat3s_, FlloiD, Baris, Diplomat, bosorka, mr-mare, Bazim, Los, Tombi, Witek, Widlicka, ilyria, Fabe, Ejmin, Teramon, iNs3cT, Metzgermeister, Chosen, Lahvout, Edu, chearius, Universal, Loty, Emperor, 8laz3r, wotas, Sotna[A], killercat, Taran, madleena, Matesss, arxarios, Neuromancer, Peshke, Skoll, chachan, Somzmeteny, Bendom, perfect, razden, Inf1n1tyy, romanpazout, lilo, Pista_Hufnagl, Zuza-chan, Notie, Megot, tomzi, angie-metalbee, alaqella, GRIF, Schmeeczko, Blanch, emkac, Marsian, JackSwigert, Puni, Kaissy, Yukina, FrenkyB, MessY
206 proti
V oblíbených: shada 1 uživatel
Oblíbenost: 2,85 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

13:35
Sidonio: kdyby to aspoň bylo a,b ale, tak...
silhouette
kdyby to aspoň bylo a,b ale, takhle se dobrovolně přiznat že neumí česky...
13:53
Sidonio: Re: kdyby to aspoň bylo a,b ale,...
silhouette
a já mám co mluvit, když neumím diakritiku :D
14:41
Sethiel: Re: kdyby to aspoň bylo a,b ale,...
Sethiel
Myslíš interpunkci? :)
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
13:35
kalmar: vážně máš zapotřebí se tady ztra...
silhouette
vážně máš zapotřebí se tady ztrapňovat svojí gramatikou? nehledě na to, že do křemíkovýho nebe odcházejí spíš součástky, který v sobě mají podstatně větší podíl tohoto prvku :) procesory, základky, paměti...
13:35
YDraigGoch: By, být, obyvatel, byt, příbytek...
YDraigGoch
By, být, obyvatel, byt, příbytek, nábytek, dobytek, obyčej, bystrý, bylina, kobyla, býk, babyka, Přibyslav... líbyt se...
Ovšem mně se to nelíbý a navíc to moc nevipadá jako IM...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
13:38
Araoth: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
Araoth
My se to učili jinak! :O
Být, bydlit, obyvatel, byt, příbytek, nábytek, dobytek, obyčej, bystrý, bylina, kobyla, býk, babyka, Bydžov, Přibyslav... jo a líbyt se... pravda :-)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
13:41
YDraigGoch: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
YDraigGoch
No... tak ses to, chlapečku, učil asi později, než já stařenka... ale je pravda, že děcko tam teď Bydžov má... my ho neměli nebo mám wokno jak widle... :-)
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
13:48
Araoth: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
Araoth
Jako, že dřív se nebydlilo? :) A když se můj mladší brácha učil vyjmenovaná slova, tak se už učil bez babyky a Bydžova, tak já nevím... Spíš záleží učitel od učitele... nebo učebnice od učebnice...
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
14:10
YDraigGoch: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
YDraigGoch
Ejnu, bydlí se v bytě, tak by to snad mohlo průměrně chytrému děcku dojít, ne? :-D Pravda, synek se to taky učí bez babyky, asi už nikde nerostou... nebo je to prostě javor. :-) A my jsme zase začínali s "by"...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
14:23
tik-tak-cz: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
tik-tak-cz
Tak se teď možná trochu ztrapním, ale konečně vím, co je ta zatracená "babyka"! :-D Máš mé díky. ;-)
Když všechno selže, přečti si návod.
14:38
YDraigGoch: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
YDraigGoch
Neňý zač... :-) Taky mě to tehdy zajímalo. Matně si pamatuju, že je to snad i léčivé, ale ruku do ohně za to nedám. Akorát když jsem se učila vyňatá slova, Internet... no, vzato kolem a kolem byl... bylo to někdy kolem BIND...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
14:45
Sethiel: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
Sethiel
Já jsem jednou strávil docela dost času hledáním babyky v různých encyklopediích, než jsem konečně zjistil, že je to "javor babyka".
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
21:47
velmi_vtipny_navstevnik: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
velmi_vtipny_navstevnik
Ano, babyka. Aneb i zdánlivá prasárna "babyčka" může být správně. Důkaz:

http://sc.fud.cz/ntvorba.php?selby=id&selval=361

A prý je ve vyjmenovaných slovech po P pyj...je tam? To z toho děti musí mít řádnou legraci. O nových vyňatých slovech po Z "brzy, jazyk, nazývat, letiště Václava Havla" ani nemluvím :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
18:58
hanule7: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
silhouette
Jo a zbitek vznikl: bít -> zbít -> zbitý -> zbitek a proto ho tam nemáte ani jeden:)
19:00
def84: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
def84
Já ho tam třeba měl... ale jestli je dobře chápeš, tak každý měl trohu jiné vyjmenované slova...
Stultitia excusationem non habet.
19:22
hanule7: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
silhouette
Samozřejmě chápu:) jen jsem přidala ještě svoji variantu, ale celá se mi vypisovat nechtěla, takže pouze ten zbytek:) Jinak my jsme neměli ani babyku ani Bydžov. BTW, kdo z vás se učil vyjmenovaná slova (resp. slovo) po F?
14:05
velmi_vtipny_navstevnik: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
velmi_vtipny_navstevnik
"Jiná vyjmenovaná slova" bych prosil, bavíme-li se zde o češtině :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
19:16
YDraigGoch: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
YDraigGoch
My tam každopádně zbytek neměli a nemá ho tam ani teď děcko - a to jsme se vyjmenovaná slova po b učili před cca 14 dny a byl to masakr, protože oni už nemají první "by" a já s tím pořád automaticky začínala. Zbytek je prostě odvozený od slova být... ale teď mě napadá, že on tam měl navíc ještě bystrý...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
19:19
YDraigGoch: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
YDraigGoch
Ale prd, to jsme tam měli taky... já už nemůžu... každopadné, teď jsme u p a nedávno jsem málem omdlela, když ten skřet, který mi doma odříká namemorovaná vyjmenovaná slova jak když bičem mrská, přinesl diktát, kde prostě všude byla měkká i... úplně všude. Bit običejně zamikáme... uf!
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
19:22
def84: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
def84
Ty už máš dítě? :'(
To chce klid, pusť toho "skřeta" na lamera a možná ho někteří naučí y/i... :)
Stultitia excusationem non habet.
19:26
YDraigGoch: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
YDraigGoch
Zdá se, že ano... něco takového se nám po bytě motá...
Sakra, to by taky ve vyjmenovaných slovech mohly být oubytě... dna a oubytě v šerým habitě napadly mě! :-)
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
21:54
Pista_Hufnagl: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
silhouette
Se mnou doma také žijí nějací malí lidé! Teď už alespoň tuším, o co jde. Díky! :)
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
19:30
Araoth: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
Araoth
Tak já vyjmenuju z hlavy už jen ty vyjmenovaná slova po b a po z... jinak už mi ty slova vypadávaj... Ale fakt je, že nepíšu všude měkká i... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
14:13
velmi_vtipny_navstevnik: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
velmi_vtipny_navstevnik
A sakra! Tak to je buď Dračice poněkud starší než jsem se domnívati ráčil nebo se matkou stala poněkud dříve než by jeden řekl. Ačkoliv vezmu-li dračí odhadovaný věk, ono by to mohlo být, jen se člověk nemůže holt řídit sestrami, kdy jedna má první dítě ve třiceti a druhá tedy v šestadvaceti dvě, ale staršímu jsou tři roky. No jo, sám bych mohl mít dítě s občankou aniž by se tomu někdo divil (krom táty komentujícího to zřejmě stylem "vole, to si nemůžeš dávat pozor?"), měl bych si to připustit...

A to je právě to - namemorovaná vyjmenovaná slova - navrčej se to jako básničku, ale použít to, to už je jiné kafe...s tímhle já kdovíproč problémy nikdy neměl, já už někdy od pěti let (nekecám) četl všecko, co mi přišlo pod ruku, takže nevím, zda jsem si "načetl", jak které slovo "má vypadat" či jsem jen přirozeně inteligentní, ale vždycky mi to šlo bez problémů a nějaké "přemýšlet, jaké I/Y se tam píše" jsem nikdy nechápal. To se nemá "lovit v hlavě", to se má vědět.

Takhle jsem ve třetí třídě dostal učitelku. Začala se probírat vyjmenovaná slova, ona vytáhla cvičení na obojetné souhlásky a doteď by mě zajímalo, proč vyvolala na "zkuste doplnit měkké nebo tvrdé" zrovna mě.
Buď ji to nenapadlo (věděla, že jsem uměl číst už prvního září v první třídě a že to, co se ostatní musej učit, jsem prostě věděl) anebo si chtěla zkusit, zda mě na něco dostane.
No nedostala, já jí to s klidem doplnil všechno správně, takže to jen okomentovala ve smyslu "no dobře, M., já tušila, že to budeš vědět, asi jsem měla vyvolat někoho jiného... no, děti, i když to M. doplnil správně, vy jste asi musely přemýšlet, kam se jaké i píše a proč..." a začala to vysvětlovat.

Doteď by mě zajímalo, zda se zpwnovala záměrně - chtěla zpwnovat mě a vrátilo se jí to - nebo zda ji to nenapadlo.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
14:29
YDraigGoch: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
YDraigGoch
VVV, no, když to tak počítám na prstech, i já bych již mohla mít dítě s průkazem občana, vlastně vzato kolem a kolem už i voliče (ale to by bylo knap), takže třeťák není zas taková bída...
Taky jsem se naučila číst v nějakých pěti letech a taky jsem bývala okrádána o knihy s tím, že "tohle je na tebe moc složité", každé Vánoce uváděla rodinu v zoufalství, protože dopis pro Ježíška vypadal jako inventurní list Národní knihovny - a ve škole doháněla k šílenství soušku učelku, protože jsem dala cokoliv za jedna, ale vysvětlit to? No ták, prostě vím, že se to tak píše... a jak jsem stráááášlivě líná, tak se mi nechtělo memorovat všechna ta pravidla, když to stejně umím... :-D
Děcko bylo včera v PPP a prý je dyslektik... hm. Budiž. Budeme tedy pracovat specificky, uvidíme. Ale musím zjistit, proč mi ho v porodnici vyměnili, poněvadž tohle přece nemůže být moje!
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
14:34
velmi_vtipny_navstevnik: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
velmi_vtipny_navstevnik
Zase VVV, to je tu tolik voličů kuJohna, co viděj VeVerky i tam, kde nejsou?

A jinak přesně tak - vysvětlit, proč se něco takhle píše? Proč, prostě to vím. Naštěstí učitelka na prvním stupni byla mladá rozumná ženská, takže to neřešila a brala to stylem "ví, jak se to píše, tak proč po něm chtít vysvětlení, důležité je to vědět a to on ví".

A moment, pokud je děcko dyslektik, tak to jsou problémy se čtením, nikolivěk s pravopisem, to je dysortografie. Že jsou tyto poruchy často spolčené, to je druhá věc.

A říkáš bubrle s občankou? No když to beru podle sebe aneb "mít dítě tak, abych se nemusel nechat ostaršit pro svatbu s jeho matkou, popřípadě i samotná matka", tak nějaký ten nápad o věku mám a nebude to zřejmě tak rozdílné ode mě. Ale to se snad radši zeptám mailem, veřejně se dotazovat dámy na věk není slušné :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
14:42
YDraigGoch: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
YDraigGoch
Dáma už ho veřejně v diskusích pronášela na několika místech, kupř. kolega Zidane byl tak laskav a otázal se. Jsem v požehnaných letech Kristových a je mi srdečně jedno, co si o tom kdo myslí - reálně mi je cokoliv mezi 3 a 300 lety, podle nálady... :-)
Děcko mělo od lékařky sáhodlouhou diagnózu, vč. dysortografie, dyslexie, ADHD a ví bůh čeho... no, nevím. Když se na něj jde slušně a přísně, je to celkem v pohodě, ale polevit se nesmí ani o milimetr (což se těžko vysvětluje třeba tchyni...).
Tak... a od zítřka nás čekají vyjmenovaná slova po V a kupodivu, ty si nějak hůř vybavuju! Nejlíp si pamatuju "a slova s předponou vy-, vý-"... :-)
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
16:40
velmi_vtipny_navstevnik: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
velmi_vtipny_navstevnik
Vy, výt...a dál bych to taky nedal, hlavní je, že je znám - tedy vím, kde se co píše.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
14:06
velmi_vtipny_navstevnik: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
velmi_vtipny_navstevnik
Co by tam dělal, to se u nás spláchlo pod "zbylo to, zbytek, příbuzné slovo ke slovesu být" a hotovo, vyjmenovaná slova by měla být nejen proto, že se je děti musej učit jako básničku, co nejkratší.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
21:52
Pista_Hufnagl: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
silhouette
Mně to "B" byl čert dlužen. Je to tak chytlavý, že se mi často přinahodilo vyjmenovaná slova po "P" interpretovat jako "py, pýt, pydlit..."
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
15:05
Ellrohir: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
Ellrohir
tak "nevipadá", jo?
15:23
YDraigGoch: Re: By, být, obyvatel, byt, příb...
YDraigGoch
No jistě. Když nelíbý, tak taky nevipadá, to dá Rossum, ne?
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
14:36
Tceld: A já se ptám
silhouette
Kde je Rimmer s odkazem? :-)
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
14:40
YDraigGoch: Re: A já se ptám
YDraigGoch
Nechceš radši kuře? ;-)
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
14:46
Rimmer: Re: A já se ptám
Rimmer
Bohuzel nemam obrazek fenu s kridelkama, co sedej na oblacku a hrajou na harfu :( Ale muzu sem napsat vynatek z elektronicke bible "vlak bude pobyvat s vetrakem!" :))
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
14:52
YDraigGoch: Re: A já se ptám
YDraigGoch
Fény? To si děláš legraci? Fény, že přijdou do nebe?
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
15:29
Tceld: Re: A já se ptám
silhouette
Tak pošli alespoň nějaký telegrafní sloupy. O zkouškovém mně to přijde jako přijatelná zábava. :-)
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
15:48
YDraigGoch: Re: A já se ptám
YDraigGoch
Ano, nebo nějaké těžební věže!
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
16:57
peanutka: Re: A já se ptám
peanutka
Já jsem pro třiadvacet slok hymny Vesmírného Sboru.
Pobody's nerfect.
17:16
YDraigGoch: Re: A já se ptám
YDraigGoch
Nebo poslech nějaké klasiky... Mendelssohn, Mozart, Motorhead...
http://www.youtube.com/watch?v=K9fkT-Q9dW4
http://www.youtube.com/watch?v=THsbW6bBK2U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZkRxoaKKftg
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
19:29
Rimmer: Re: A já se ptám
Rimmer
A jake bys rad? Treba me oblibene ctyrky z roku padesat s trojnasobne vystuzenymi vodici? Popripade ti muzu ukazat sve diapozitivy z me desetidenni tury po naftovych plosinach. Mam tam dokonce fotky uchvatne ctyricetiventilove sto osmdesatctyrky! Cameron Mickantosh! Opravdovy skvost!
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1241 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1546 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2102 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 29 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 71 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 90 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.