Detail hlášky #67819

<a> seš doma nebo v Práglu?
<b> doma sem ted, proč
<a> jenom jestli bys nešel na skype
<b> aha jo to bych sel kde to je

Informace o hlášce

Datum přidání: 24. 3. 2012
Kategorie: Hlášky
Autor: mik2 (2 hlášky)
Hlasování: kanci, kurzatko, Katand, pajiinka, Dzejna, elpraga, Piskvor, kocicak, Schade105, matrix17, Andysik, PetrK, Bubllinka 13 pro a Kriz22, angie-metalbee, DarkAngel, Sha-a-kaa, smrduty_kojot, Rimmer, jumbee, kudli, Tceld, DanDan, masozravapalma, DivkaHromu, Najte, tristaver, Sed, lerra, hocikto19, ZdenekH123, TolSinion, Schmeeczko, sparasis, Ninjer, WaRi, bratix, Witek, Alf, MartinezZ, sliwowitz, Nadneseny, def84, queeny31, peanutka, vilg, kbtmichal, razden, WolfCZ, Matesss, Micha, popik34, CrazzYdiot, Moskva, Sotna[A], DrBrain, robbo99, Hroner, speedy89, Zuza-chan, diktator, chernobyl, Chosen, Kogaku, Diplomat, Altair, Coolak, MKlein, Crazy_Ivan, soustruh, radsem, Ripper, arxarios, Cassidy, Rimmoncze, MistrBuBak, Foo_Fighter, LudeCZek, Suerte, hAssassin, suah, Niah, Tannie, Neuromancer, Notie, Finarfin, perfect, cha4ser, Mari05, Bakys7, PHiLiPZ, freaky_tomato, kubamejl, chachan, Remetak, vooten, Ghulas, steinham, Wreis, TommyGun, gebik, alaqella, Filek, mecakar, Sturnus, Somme, Wolfeek, Adri, cacadore, kecal_op, M4rtin, darebak464, Markuus, Dovi, Tominas, yannush, Lukino, PavlinII, fatman, Maty991, tubler, selmi, Ondruch, Faloleen, freibo, Lee, beeeee, FrenkyB, SPOK, Isador, filom3n, zelvak, Charly, caarymary, Atanono, Wlk, Renee, Harys, vizistep, BlastFX, nevim333, dorten, KaseO, Danny991, Eveni, Kaissy, miloso, Dx, GICaesar, izzi_cz, DeathsDream, frlo, Universal, 8laz3r, vinczenzo, Marcus7, Bendom, Slim2, mikla, Smrsta, syrande, vasek004, Lorddreath, Petriik, xjack, Korialis, Ellrohir, Hombre, Ejmin, Hammer, Lorandel, PikoPirat, Rukof, maddenmichele, Rupreecht, SaburaZera, HateMePls, DARTHPraetorian, hellequine, lilo, majlos91, Pooka, Cercly, ubozak, Blanch, Puni, GRIF, Somzmeteny, Feenix, Heriel, genevieve, Marsian, MessY
180 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 3,98 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

22:24
jumbee: Krom toho, že bych za Prágl vraž...
jumbee
Krom toho, že bych za Prágl vraždila... To stejně není vtipný.
22:32
Tceld: Re: Krom toho, že bych za Prágl...
silhouette
To ti stačí opravdu málo. :-)
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
22:58
jumbee: Re: Krom toho, že bych za Prágl
jumbee
Jsem trochu Prahofilka, takže to pro mě rozhodně málo není :).
23:15
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Pfff... Pardubice jsou stejně lepší! :P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
23:21
velmi_vtipny_navstevnik
Myslíš tyhle? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=342482442461701&set=a.342482422461703.79713.107656579277623&type=1&theater
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
23:30
Tceld: Re: Tyhle?
silhouette
(Araothe, neklikej na to, je to past!)
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
23:48
velmi_vtipny_navstevnik
http://konepulky.blogspot.com/2012/01/pivari.html
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
00:02
Tceld: Re: Tyhle?
silhouette
Kvůli tobě opráším jedno dlouho v mém slovníku nepoužívané slovo - trapné. ;-) Ale co čekat od sparťana...
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
00:05
velmi_vtipny_navstevnik
U jednoho z vtipů jsem se zamyslel, co se vlastně v Hradci vaří za pivo - že by http://www.melkermedia.cz/novinky/hradecke-pivo-votrok-ma-sve-stranky.html ?

Názvem to vypadá podobně podezřele jako pivo "Bazal", ale z výzkumných důvodů bych docela ochutnal, ochutnat se má všecko a zatím jsem nedopil jediné - Bertolda, tím bych zostřoval tresty v kriminále, co je to za močku.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
00:09
Micha: Re: Tyhle?
Micha
Určitě se tam vařila piva dobrá. Asi proto už pivovar není pivovar ... aby to nedělalo moc velkou konkurenci ostatním.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
00:13
velmi_vtipny_navstevnik
Druhá věc je, zda by se z toho nestalo europivo bez chuti a bez zápachu, hlavně že podle všech norem...

To je jako u nás v Kauflandu, kde každou chvíli hlásej, že jakási kauflandí značka získala asi padesát zlatých medailí v soutěži pořádané jakousi německou zkušebnou a melou něco o mezinárodních normách. Pche.

Kdyby platily staré socialistické ČSN, to by se ty firmy divily, ty byly kolikrát tvrdší než normy evropské. Asi právě proto to byla jedna z prvních věcí, kterou ti nahoře zrušili, aby se k nám mohly dovážet hegeše, které si firmy v domácí zemi nedovolej prodávat, protože by jim to lidi omlátili o hlavu. Ale Čecháček koupí každej kekel, když se k tomu vrzne "SLEVA" a "NEJVÝHODNĚJŠÍ CENA"...
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
01:25
Teramon: Re: Tyhle?
Teramon
To nic není, v Německu kvůli normám EU musili zrušit zákon o čistotě piva, jeho první ustanovení vznikla někdy ve 12. století a který mj. stanovil, že pivo se smí vařit jen z vody, ječmene a chmelu. TO se muselo zrušit, aby se mohla dovážet francouzská "piva" a taky piva z kukuřice a podobně.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
18:44
velmi_vtipny_navstevnik
A proč by se to muselo rušit, by si to Frantíci a ostatní přejmenovali - my jsme taky museli přejmenovat "rum tuzemský", protože RUM smí být jen z třtiny a blabla...prostě by Frantíci nedováželi "la pivo" ale "le chcanky", ono je to stejně totéž, jinak by francouzský skorošvára pokaždé, když za ním jeho skorotchán a můj ctěný otec jede neúkoloval ve smyslu "přivézt české pivo, děkuju" :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
23:33
nk8215: Re: Tyhle?
silhouette
Německá wiki říká, že zákon jako takový sice opravdu zrušili, ale jeho prováděcí předpis, v němž jsou mj. právě i vyjmenované jednotlivé ingredience piva, zůstává v platnosti doteď...pokud někdo chce vařit něco jiného ("zvláštní pivo"), musí dostat výjimku...
http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Reinheitsgebot&oldid=101125790
(Mimochodem, dneska jsem v rádiu slyšel reportáž z Pivovarského domu (http://g.co/maps/uzqy2) a nestačil jsem se divit - Radler byl jen slabý odvar. Kopřiva, třešeň, banán a kafe...o_O
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
01:28
Araoth: Re: Tyhle?
Araoth
Co se piva týče, tak Votrok se zaprvé dá pít jen v krajní nouzi (tj. nemají nic jiného) a za druhé se ani nevaří v Hradci, ale v Havlbrodě... :) A co se týče Pardubického piva, tak to tuhle něco vyhrálo - http://pardubice.idnes.cz/pivo-z-vychodu-cech-lidem-chutna-tri-pivovary-dostaly-prestizni-ceny-12v-/pardubice-zpravy.aspx?c=A120222_1737111_pardubice-zpravy_mav. Ale osobně radši piju pivo od Plzně nebo Svijan... ;-)

Co se vtipů týče
http://vtipy.netfun.cz/vtip/cestovatelka-z-hradce/
http://jakodost.cz/vtipy-o-manzelstvi-5980/

Ale on se tak dá přepsat každej druhej vtip, že ano? :P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
10:08
Rimmer: Re: Tyhle?
Rimmer
Tak ja te doplnim jeste jednim (zcela jiste ubohym, protoze neni o Praze :P) o Ostravacich, kdyz uz se tu tak krasne "flejmuje" ^^

Jaky je rozdil mezi Ostravakem a Vietnamcem?
.
Vietnamec umi cesky a ma praci.
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
11:10
def84: Re: Tyhle?
def84
Rimmre... z které, že to jsi prdele? o.O
Stultitia excusationem non habet.
11:47
Rimmer: Re: Tyhle?
Rimmer
Nepoznas typickeho prazaka? :P ^^
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
12:08
def84: Re: Tyhle?
def84
To víš, že poznám... proto se ptám, která prdel abych to slyšel od tebe, že Praha... :)
Stultitia excusationem non habet.
18:46
velmi_vtipny_navstevnik: A jeden starý, ale dobrý
velmi_vtipny_navstevnik
Jde Bůh po světě a na zádech má nůši s kokoty. Zakopne a nůše se mu vysype, i zavrčí: "Ohýbat se nebudu, Brno bude tady."
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
00:47
kurzatko: Re: Tyhle?
kurzatko
Může mi nějaký zasvěcenec vysvětlit, proč se Hradci říká Mechov? :-)
01:31
Teramon: Re: Tyhle?
Teramon
Vysvětlení je několik, někdo říká, že to je podle filmu U nás v Mechově, který má vykreslovat nešvary maloměsta. Další verzí je, že prý v HK neznali toaletní papír a místo toho používali mech. HK kontruje tím, že v dávných časech, kdy zbytek světa takřka lezl po stromech a o hygieně neměl ponětí, přišli již obyvatelé budoucího HK s převratnou myšlenkou používat pro očistu po vykonání potřeby mech, což jejich jižní sousedé nemohli pochopit, protože se ještě nedostali ani k prostému "ruka na jídlo / ruka na vytření zadku (terminologie převzata z románu Král krysa).
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
01:31
Araoth: Re: Tyhle?
Araoth
"Mechov je především městem silné historické tradice. Nedávné vykopávky středověkých septiků v hradeckém kopci odhalily, že některé tyto tradice dovedou být až nepříjemně živé. Puch - i mech - staročeských toalet byl stále čerstvý. "

A nebo taky možná proto, že v době kdy se natočil film "U nás v Mechově", tak prý uvedlo Klicperovo divadlo stejnojmenou hru...

Ale všechno jsou to jen báje a pověsti... sám si budeš muset vybrat co je pravda... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
12:51
kurzatko: Re: Tyhle?
kurzatko
Áha, děkuju oběma za vysvětlení. A kdyžtak jsem teda pohlaví ženského, i když z přezdívky to není úplně poznat ;-)
14:22
Araoth: Re: Tyhle?
Araoth
Tak to se omlouvám... Usuzoval jsem tak z toho, že jsem znal Slováka, kterej strašně rád otravoval všechny kolem, aby řekli "kuržátko" - protože se mu to slovo strašně líbilo, i když neuměl říct ř... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
23:25
jumbee: Re: Krom toho, že bych za Prágl
jumbee
Já vesnice nerada :P.
23:36
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Však jsem nepsal nic o Hradci, ale o Pardubicích... to si pleteš... Co se Prahy týče... nemám rád egocentriky, co si myslí, že jsou pupík světa a bohužel tomu odpovídá většina Prahy... :P (Kameny na mě... je vás tu určitě dost :D)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
23:39
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Krom toho, že bych za Prágl
velmi_vtipny_navstevnik
Ono kdyby se udělalo sčítání náplav, co na Prahu dští oheň a síru, ale jezdit tam makat (nevíš, proč jsem málem napsal kakat?) jim to nebrání...proč nepracujou v Brně, když je Brnéčko lepší? :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
23:41
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Náplavy, nenáplavy - pražák jako pražák... :P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
23:43
jumbee: Re: Krom toho, že bych za Prágl
jumbee
A právě, že ty náplavy, to je často humus. Jednu náplavu jsem teda sbalila, ale stejně! :D
23:46
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Krom toho, že bych za Prágl
velmi_vtipny_navstevnik
Právě, urážet Prahu, to jo, ale aby teda makali ve své milované Ostravěnce nebo Brnéčku, to ne, na vydělávání si na chleba vezdejší jim je Praha dobrá, ať makaj doma a pozvednou své město, ne? :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
00:44
kurzatko: Re: Krom toho, že bych za Prágl
kurzatko
Ano, ano, mluvíš mi z duše. Prachy nesmrdí nikomu, ale brblat, jak jsou v Praze všichni egocentričtí a arogantní, to jo... Neříkám, že tam takoví nejsou, ale když potkám nějakého nagelovaného vyvoněnce v saku, který si bezohledně razí cestu davem, tak přemýšlím, kde asi vyrůstal...
00:50
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Krom toho, že bych za Prágl
velmi_vtipny_navstevnik
Jo, takovéhle MBA - Mladý, Blbý, Asertivní/Arogantní taky miluju jak pazdero v pr...
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
23:42
jumbee: Re: Krom toho, že bych za Prágl
jumbee
Já proti vesnicím ale nic nemám, když jejich obyvatelé neurážej moje milovaný město! :)
00:49
kurzatko: Re: Krom toho, že bych za Prágl
kurzatko
On je každý myslím hrdý na své rodiště. Neříkej, že takový Ostravák není hrdý na to, že je zrovna z Ostravy ;-) Ale nesmí se to kombinovat s omezeností, to je pak zle...
01:18
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Znám lidi, co mají radši město, kam se v průběhu života přestěhovali než svoje rodiště, i když já na svoje rodiště nedám dopustit... co se týče náplav z Ostravy, to bych chtěl někoho vidět dojíždět z Ovy až do Prahy, však tam nevede žádná rozumná cesta... Do Prahé se snad dojíždí jen z měst odkud vede dálnice, ne? ;-) Navíc Pardubice jsou na tom se zaměstnaností víc něž dobře na to, abych dojížděl do Prahy... já tak maximálně do Mechova... maj tam hezčí nemocnici... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
11:14
def84: Re: Krom toho, že bych za Prágl
def84
Araothe ty jsi pěkně omezen jak vidím... :D Dálnice Ostrava - Praha už nějaký ten pátek existuje... :D
A proč tu řešíte Ostravu? o.O Nebylo tu téma Koněpůlky vs Mechov? o.O
Stultitia excusationem non habet.
12:55
kurzatko: Re: Krom toho, že bych za Prágl
kurzatko
Jó, chvíli se ještě hádejte o Pardubicích a Hradci, to je zábavné čtení, když je mi to ouplně fuk :-P Ještě je taky dobrá bžunda Sparta/Slavie nebo Sparta/Baník, i když to druhé radši ne, protože pak se to stejně zvrhne v nadávání na Pražáky :-)
12:45
kurzatko: Re: Krom toho, že bych za Prágl
kurzatko
A kdo tu mluvil o dojíždění za prací? Nehledě na to, že ta dálnice tam fakt vede ;-)
13:53
kesodni: Re: Krom toho, že bych za Prágl
silhouette
až na to, že mezi prahou a brnem to není dálnice, ale špatně slepené betonové panely
Něco mi v této diskuzi uniká?
14:17
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Meh... tak když mi dálnici v tom našem městě nemáme, nám stačí rychlovlaky "Pendolino" a ti bohatší létají rovnou z letiště... na co je dálnice, že ano? :-D Potom ty dálnice ani pořádně znát nemůžeme... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
15:35
def84: Re: Krom toho, že bych za Prágl
def84
A já čekal, že řekneš nějakou drezínu... co v Ově nevedem... :)
Stultitia excusationem non habet.
15:39
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Krom toho, že bych za Prágl
velmi_vtipny_navstevnik
mi, ti, tobě...co to má společného s dálnicí a Pindolinem? :)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
18:33
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Wooo... jdu se zahrabat... jak jsem to mohl napsat? :O
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
23:41
Witek: Re: Krom toho, že bych za Prágl
silhouette
A cetlas ctvrtecni prilohu MF Dnes? :)
Šáhni si na zem, ať víš, kde skončíš.
23:45
jumbee: Re: Krom toho, že bych za Prágl
jumbee
O čom byla? :))
00:13
Witek: Re: Krom toho, že bych za Prágl
silhouette
100 nazoru proc lidi nemaj radi Prazaky. Pod nektere bych se aji podepsal :)
Šáhni si na zem, ať víš, kde skončíš.
00:15
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Krom toho, že bych za Prágl
velmi_vtipny_navstevnik
Já bych se třeba podepsal pod (nečetl jsem to) to, že Pražáci třeba přijdou na pohotovost a první věta, kterou tam řeknou, je obvykle "No my jsme z Prahy..." - a co? Proč to sdělujou? Čekaj snad, že si doktor před Prahou sedne na zádel?
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
00:46
kurzatko: Re: Krom toho, že bych za Prágl
kurzatko
Hm, to je dost blbý úvod konverzace...
01:34
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Jedna z věcí co mě na Pražácích štvala byla ta, když jsem pracoval na birgádě na 1188. Vždycky když chtěli navigovat, tak nějak předpokládali, že znám Prahu nazpaměť. "No víte na té ulici naproti té prosklené budově." Člověk jim pak musel vysvětlovat, že nejsou středem vesmíru a 1188 sídlí v Pardubicích a Kolíně...
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
01:34
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Ale abych byl upřímnej... stejnou utkvělou představou trpěli i Brňáci a minimálně jeden Plzeňák... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
03:00
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Krom toho, že bych za Prágl
velmi_vtipny_navstevnik
Ten Plzeňák je zde předpokládám dosti známý? :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
10:14
Rimmer: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Rimmer
Co si budem povidat, sice jsem to necetl, ale vsadim se, ze dost z toho jsou vseobecne zname predsudky... Uz hodnekrat jsem slysel vetu: "Ty jsi z Prahy? To bych nikdy neveril, vzdyt se nechovas jako Prazak"... Vlastne jsem jeste nepotkal "vidlaka", ktery by rekl mne, nebo memu okoli, ze se chova jako typickej namyslenej prazak...
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
12:49
kurzatko: Re: Krom toho, že bych za Prágl
kurzatko
Taky by mě zajímalo, kdo jsou vlastně ti "typičtí Pražáci", které všichni tak dobře znají. Setkávám se s podobným údivem nad svým původem a říkám si, jak bych se vlastně měla chovat, abych zapadla do škatulky. Možná jejich nepříjemné zkušenosti plynou z dávného výletu do Prahy, kdy na ně byl protivný číšník v hospodě, protože zrovna měli smůlu na špatný podnik? Nevím...
14:15
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Pár jich znám osobně... ale pravda je, že tohle škatulkování nikdy nefunguje všeobecně, znám egocentriky, co si myslí, že jsou pupíkem světa z vesnice bůhví jak daleko od civilizace i příjemné Pražáky... Tohle je jen zevšeobecňování asi jako, když Pražáci o nás tvrdí, že jsme vidláci... :P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
14:20
Araoth: Re: Krom toho, že bych za Prágl
Araoth
Stejně tak se dá o Pražácích všeobecně říct určitě i spousta typickejch kladnejch vlastností, které asi nebudou platit pro každého... Ale urážet se tu kvůli tomu, že tady někdo vyjmenuje typické vlastnosti nějaké skupiny, do které patřím? To bych se musel urážet dennodenně... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
23:45
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Krom toho, že bych za Prágl
velmi_vtipny_navstevnik
MF Fčera už pár let nečtu, pořád do toho píše Steigerwald a jemu podobní, které by člověk na pláži poznal podle modrého ptáka? Steigerwald byl jednu dobu pravičák až kam a nebyl v MF sám, jednomu až přišlo, že legitimace ODS byla nutností při přijímacím pohovoru :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
16:43
hanule7: Re: Krom toho, že bych za Prágl
silhouette
Mi se líbí, jak se ti podaří do každé druhé diskuze zatáhnout politiku:) Někdy uvažuju, jestli jsem ještě na lameru a nebo jsem si otevřela novinky...
16:44
BlastFX: Re: Krom toho, že bych za Prágl
BlastFX
No máme MF a naproti tomu (Rudé) Právo. Připadá mi, že MF se nežene výhradně jen za senzací a občas (to občas je hodně důležité) přinese i nějaké zajímavé zprávy. Právo přináší výhradně bulvár, „zajímavosti“ a nadávky na pravičáky. Děkuju pěkně, nechci!
I believe in power of Windows Vista.
17:14
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Krom toho, že bych za Prágl
velmi_vtipny_navstevnik
Já nečtu ani jedno ani druhé, papírové noviny jsem kupoval naposled před rokem a pár dny, když máma ležela v nemocnici, tak aby měla co číst. Od té doby jsem nekoupil ani jednou, proč utrácet, když mám internet :)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
17:24
BlastFX: Re: Krom toho, že bych za Prágl
BlastFX
O jejich internetových denících – iDnes a Novinky.cz – platí to samé.
I believe in power of Windows Vista.
00:05
nk8215: Re: Krom toho, že bych za Prágl
silhouette
Ad Novinky - souhlasím. Programově je nečtu od doby, kdy tam vyšel článek o úmrtí jedné velmi dobré kamarádky a nejvíc "kvalitních názorů" tam obdržel výkřik ve smyslu "není první ani poslední, tak co šílíte". Pravda, bylo to ještě před zavedením registrací vázaných na celé jméno a poštovní adresu, ale...nedělám si iluze, že by to s nimi dopadlo jinak, než takhle bez nich...
Bohužel se mi Novinky vtírají do přízně přes mail (mám schránku na Seznamu). Nějaké postřehy, jak se jich zbavit? (Blokovátka, která jsem měl šanci poznat, to nedovedou, neb Novinky nemají flashovou reklamu...)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
23:56
nk8215: Re: Krom toho, že bych za Prágl
silhouette
Eh, Rudé Právo se dneska IMHO jmenuje Haló noviny...:)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
00:33
kurzatko: Re: Krom toho, že bych za Prágl
kurzatko
Ne, Rudé právo už je teď prostě jenom Právo, Haló noviny jsou komančské nepokrytě.
00:41
nk8215: Re: Krom toho, že bych za Prágl
silhouette
Jo ták, už chápu :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
02:18
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Krom toho, že bych za Prágl
velmi_vtipny_navstevnik
Kurzatko má pravdu. Právo je nástupcem RP a je názorově nalevo, zatímco třeba MF Fčera zase napravo. Haló noviny jsou vyloženě komunistické noviny, ty vznikly nezávisle na RP a myslím, že je vydává Futura, což je nakladatelství velmi spřátelené s KSČM, pokud ho vyloženě strana nezaložila.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
22:32
DanDan: Skype Czech Republic s.r.o., Rad...
DanDan
Skype Czech Republic s.r.o., Radlická 608/2, 15000 Praha 5 - Smíchov.
Ten s kapsou... Je zpět!
10:38
mecakar: To se vážně dokážete dohadovat o...
silhouette
To se vážně dokážete dohadovat o Pražácích a vůbec o tom, kdo odkud je?

Horší jak metal vs. hip hop...

(metal!)
14:18
Araoth: Re: To se vážně dokážete dohadov...
Araoth
Myslím, že dohady metal vs. hip hop tu budou dost jednomyslně vyřešeny... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
15:37
def84: Re: To se vážně dokážete dohadov...
def84
Mno já bych se možná i bál... přece jen příval dětí z FB...
Stultitia excusationem non habet.
15:23
velmi_vtipny_navstevnik: Re: To se vážně dokážete dohadov...
velmi_vtipny_navstevnik
HIP HOP - Hromada Impotentních Pitomců Hopsajících Okolo Pódia
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
18:41
velmi_vtipny_navstevnik: Re: To se vážně dokážete dohadov...
velmi_vtipny_navstevnik
SPPZKV bych dodal aneb "s půlkou prdele z kalhot venku" :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1233 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1538 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.