Detail hlášky #68320

<a> TY SI MYSLÍŠ ŽE SI V BESPEČÍ ALE ŽIDI PLÁNUJÍ ÚTOK NA NÁS VŠEHNY KDYŽ TO BUDEME NEJMÍN ČEKAT!!!
<b> Na tom něco bude - představa, že na mě fyzicky útočí Natalie Portman s Bar Refaeliovou, mě kolikrát budí ze spaní celého zpoceného.
<b> Nebo zákeřný plán, kdy mě v kavárně přepadne Amos OZ a bude u lahvinky cabernetu z Horní Galileje vyslýchat podlými metaforickými otázkami na Arnošta Lustiga či Ortena - brrr!
<b> Ale ne, určitě to bude přepadení ze zálohy - Amos Talmon s Izraleským symfonickým orchestrem hrající Mendelssohna...

Informace o hlášce

Datum přidání: 23. 5. 2012
Kategorie: Hlášky
Autor: Tceld (20 hlášek)
Hlasování: Chosen, cooly, Faloleen, Wazup, hocikto19, emi, Mishar, sg_sysel, scarlaxx, zgrossl, ESESEL, Lorandel, MartinezZ, neo177, RAF47903, biges, hostar, kubamejl, Foo_Fighter, Loxcom, Kolouch, ciakval, Apophis, mdonaat, YDraigGoch, Cubis 26 pro a Suerte, HateMePls, Rimmer, thepope, Niah, Cejda, Altair, Marcus7, bubhak, Metis, bratix, ubozak, Sed, Crazy_Ivan, While, Herda, MKlein, Hejbl, soustruh, yannush, chernobyl, HonzaRez, bradl3y, kudli, jumbee, pukinko, Witek, bosorka, Ninjer, kuras, vooten, vinczenzo, peanutka, Mat3s_, Zuza-chan, B3CrAZy, razden, alaqella, angie-metalbee, DeathsDream, Lorddreath, Hammer, Najte, Diplomat, Einherjar, SkyHaven, Taboard89, pospa, queeny31, Schade105, Markuus, Ajsin, Dyfer, popik34, def84, Atanono, borekj, Yukina, pajiinka, broty, Sotna[A], Ellrohir, darebak464, Blast, krutoslav, doombo, Schmeeczko, Dx, freaky_tomato, Cercly, janson, Komaar, frlo, geckon, kidli, Dovi, Micha, Mari05, SPOK, Neuromancer, Renee, Universal, Notie, perfect, ZdenekH123, vilg, Ripper, MistrBuBak, Kogaku, tristaver, cha4ser, izzi_cz, Raky, Rupreecht, Alf, lerra, joocker, Evidence, jezzy, OverdoZz, tik-tak-cz, vizistep, K-NinetyNine, Sha-a-kaa, Lukino, DanDan, toop, Tannie, Matesss, Fremaner, Ciselnak, SmallMongoose, Vitas, Moskva, Maty991, smrduty_kojot, Myrdin, Sinistra, henry_007, WellBloud89, Ejmin, Harys, matrix17, trepka, Gasert, Finarfin, ilyria, kapriiik, kapoka, Inf1n1tyy, filom3n, BlastFX, Lee, Metzgermeister, ladys91, Coolak, miloso, kbtmichal, Somzmeteny, azurelus, finnean, DrBrain, pute, sparasis, SantuS, crooty, takylama, vasek004, DarkAngel, Smrsta, Ondruch, suah, voda, Remetak, lentiilka, arxarios, Trny, CrazzYdiot, nevim333, DarthOptimus, sharks, Cureman, PHiLiPZ, Eurostoxx, xjack, hmmc, despy, Tutanken, Hamagen, dorry, KaseO, ErrorJoe, DARTHPraetorian, Petriik, genevieve, Slim2, chachan, Milda90, Wolfeek, chearius, Nadneseny, speedy89, Rocker-Tialk, zelvak, Ryom4, Blanch, TolSinion, emkac, Puni, GRIF, hyperster, Pospec_CZ, wailord, screen, Feenix, Zelvi, FrenkyB, MessY, carmine11, DarkDream
200 proti
V oblíbených: kubamejl 1 uživatel
Oblíbenost: 7,97 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

11:37
Rimmer: Ale notak Tcelde, aspon to BESPE...
Rimmer
Ale notak Tcelde, aspon to BESPECI jsi mohl opravit, vzdyt vis, ze to je pro minusare prvni impulz k automatickemu - ^^
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
11:47
Tceld: Re: Ale notak Tcelde, aspon to B...
silhouette
To by ztratilo na autenticitě. ;-) Přijímám pouze výtky k promiskuitnímu užívání -ová, ale řídím se heslem, že pokud necítím jako vžitý tvar bez -ová, tak ho použiji. :-)
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
12:14
Sed: Re: Ale notak Tcelde, aspon to B...
Sed
Přesně, to, že tady v komentářích opravujeme (třeba to všehny je hezké), neznamená, že za to automaticky dáváme mínus.
Kappa
13:39
Tceld: Re: Ale notak Tcelde, aspon to B...
silhouette
Ale Sede, takhle to mezi zhrzené autory nedotáhnu! :-) Ale je důležité odlišovat přepisy a chyby, které dokreslují <a>. Přišlo mi to vtipné, i když je to angažované...
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
13:47
hocikto19: Re: Ale notak Tcelde, aspon to B...
hocikto19
odomňa máš plus za natalie portman, tou by som sa nechal prepadnúť opakovane :D
Som zlé, cynické a bezcitné indivíduum! Som večne nespokojný, egocentrický ignorant!
18:45
ESESEL: Re: Ale notak Tcelde, aspon to B...
ESESEL
No, osobně bych -ová u takto na první poslech exotických jmen nepoužíval, tam se mi nehodí, ale jinak plus hlavně za Natálku a symfonický orchestr.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
11:59
kalmar: <a> by měl zlepšit své vyjadřová...
silhouette
<a> by měl zlepšit své vyjadřování, <b> by neměl být tak lehkovážný. Neříkám, že na nás židé zaútočí až to budeme nejméně čekat, ale že určité skupiny (i židovské) kují pikle už pěkně dlouho podle mě pravda je. Těch informací o tom jsou mraky a pokud je pravdivé jenom 1%, tak má částečně pravdu i <a>...
12:48
Ninjer: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Ježiši Kriste.
16:29
honeybw: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
honeybw
Jo, ten byl taky Žid. Konspirace?
13:01
peanutka: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
peanutka
Chlapče, chvíli tě tady pozoruji, a nevím, jestli si děláš srandu, nebo jestli na něčem jdeš.
Pobody's nerfect.
15:24
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Jedu, ale srandu si nedělám.
19:20
peanutka: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
peanutka
To jsem si myslela...
Pobody's nerfect.
13:33
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
Už zautočili... již je pozdě něco řešit, radši skočim z mostu, abych unikl tomu utrpení.
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
19:24
ESESEL: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
ESESEL
Teď Tě asi zdeptám ještě víc, ale jako holub pravděpodobně umíš létat. ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:13
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
Doufal jsem ze mi na to odepise kalmar.. ze se prida :( par metru nad zemi bych se mu vysmal :D
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
00:24
sg_sysel: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
sg_sysel
http://vtipy.kompletne.cz/index.php?page=vtip&id=1107
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
13:43
Taboard89: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Ano, NWO je na postupu a židozednářské spiknutí vedené sionistickou klikou, za podpory korporací a Bilderbergu, nás všechny brzo semele. Jó, jak já miluju tuhle paranoidní levičáckou rétoriku. Já nejsem neschopnej, to Židi, kapitalisti a bůhvíkdo všechno může za to, že jsem nula :-)
15:34
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Chápeš to špatně. Pokud jsi nula, tak si za to můžeš jenom ty sám, nikdo jiný. Nic jiného jsem nikdy netvrdil. Nazývej si to jak chceš, třeba NWO. Já to nejradši nazývám kapitalismus, protože podle mě je to právě kapitalismus, co může za současný stav věcí. Tedy já to obvykle domýšlím dál a kladu si otázku, kdo stál na počátku kapitalismu, jestli ti lidé věděli, v co se to může vyvinout a zda případně někdo další nepokračuje v jejich odkazu. Pokud ti připadá v pořádku, že v podstatě neexistují žádné zdravé potraviny, že zprávy o válkách jsou neúplné a zkreslené, že zdravotnictví slouží k udržování nemocí a ne k léčbě, že 40% světového bohatství vlastní 1% populace a že až 50% tvojí práce jde do rukou někomu jinému, pak nic neřeš. Ale mně to jedno není a rád se takovými otázkami zabývám. Samozřejmě vím, že v první řadě jsou na vině sami lidé, protože ti si to nechají líbit. Ale to neznamená, že žádné společenství, kterému naopak tohle uspořádání světa naprosto vyhovuje, neexistuje. Nechci se pouštět do moc dlouhých debat, proto ti doporučím toto: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BQSAa0YWLMY
15:39
sg_sysel: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
sg_sysel
Zvláštní, že tihle lidi jsou vždycky ti nejvýřečnější;)
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
15:44
bratix: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
musí to vždycky umět nějak kouzelně okecat :)
15:44
deWolf: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
deWolf
To, že 50 % mé práce je přerozděleno potřebným bych kapitalismem nenazýval.
Lupus in fabula
20:10
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
50% není přerozděleno potřebným, ale těm v žebříčku nad tebou...
21:36
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
To mas namysli dane, zdravotni pojisteni atd?
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
21:51
BlastFX: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
BlastFX
Já bych spíš řekl, že pánovi se nelíbí, že i manažeři chtějí z něčeho žít.
I believe in power of Windows Vista.
23:29
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Nelíbí se mi, že v současném systému může v pohodě žít i nepracující člověk na úkor druhých. Ať se to týká zevlů a nemakačenků nebo pracháčů, kteří mají největší zisky z amorálního jednání (viz potraviny, zdravotnictví, energetika, stavebnictví...)
00:00
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
No to jde tezko neco vymyslet... sebers nepracujicim davky? zacnou krast, nic jineho jim taky nezbyde, pujdou do chladku a stejne je zaplatis.

a z k tem prachacum.. za to nejspis muze politika ale nemuzes odsoudit vsechny podnikatele :D
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
17:28
jumbee: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
jumbee
do chládku půjdou těžko, spousta lidí, co by tam měla být, tam není, protože jsou naše věznice přeplněný ;)
...
17:24
BlastFX: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
BlastFX
Nemůžu vystát lidi, co tak rozhodně nadávají na „pracháče.“ Všichni vidí ty peníze, už málo kdo ale vidí i stres, psychické vypětí a žaludeční vředy. Ano, existuje skupina lidí, kteří mají víc peněz, ale jen málokdo ty peníze jen tak dostal, většina si je vydřela. To, že někdo nedělá rukama, ještě neznamená, že nedře. Tobě se nelíbí, že dělníci vytváří hodnoty a část zisku si někdo bere „za nic.“ Uvědom si ale, že dělníci nejsou schopní si sami zorganizovat projekt, na kterém by mohli pracovat. Nadáváš na lidi, kteří si shrábnou část zisku „jen“ za to, že to zorganizovali. Pochop ale, že kdyby to tihle lidé neorganizovali, nebyly by žádné zisky. Pro nikoho. Ani pro dělníky.
I believe in power of Windows Vista.
00:15
arxarios: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
arxarios
mafiu, zlodejov, zlodejov - politikov, a Indianov by som potrebnymi nenazyval...
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
11:21
Nadneseny: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Nadneseny
Jasné, právě kapitalismus může za to, že dnes jsme na tom úplně nejbídněji v dějinách lidstva... zato ve středověku si lidé žili jako páni...
16:21
Micha: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Micha
Já osobně Židy neviním. Nehodlám si ale dělat legraci z nwo, nebo z Bilderbergu. Nejsem nula, takže ve svém životě nehledám ani nějakého viníka. Kalmar má ale pravdu. Pomalu bychom se měli bát toho, co jíme, pijeme, nebo dýcháme. Tobě na tom třeba záležet nemusí. Skrze televizi jsme manipulováni. A zdravotnictví si mastí kapsy, zatímco nás pomalinku zabíjí. O přírodních lécích se skoro nedozvídáme, to by mohli šeredně prodělat. Je mi docela jedno, co si myslíte, nebo jestli nás máte za blázny. Život mě ale učí, že není pravda to, co mi někdo jen tak řekne.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
21:53
BlastFX: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
BlastFX
Na televizi se nedívám a k doktorovi nechodím. Máš tam ještě nějaké konspirace? :D
I believe in power of Windows Vista.
22:11
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
A pokud chces přežít nejez, nepij a hlavne nedychej!
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
22:48
BlastFX: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
BlastFX
To je přeci stará známá věc. Lidi ve skutečnosti nestárnou, to jen vzduch je pro nás toxický a pomalu nás otravuje a většinou trvá 70–80 let, než nás zabije.
I believe in power of Windows Vista.
22:51
Micha: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Micha
Nejsem asi až tak mimo, abych lidem říkala, že nemají pít, dýchat a jíst. Dneska si už ale nevybereme.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
22:50
Micha: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Micha
Ale chodíš, co třeba povinná očkování?
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
23:56
BlastFX: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
BlastFX
No jo, sakra. Tak to jsem v háji. To už v sobě mám aspoň 5 sledovacích čipů, nějaký radioaktivní izotop (abych dostal rakovinu) a nejspíš i nějaké zařízení uvolňující kyselinu močovou (aby mi to zničilo klouby, ale vypadalo to jako obyčejná dna). Jsem už prakticky mrtvej a nebýt tebe, vůbec bych to nevědel!
I believe in power of Windows Vista.
00:07
sg_sysel: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
sg_sysel
Dead man walking!
Beztak jsi dálkově ovládaný Arielem Šaronem, který se nechal uvést do stavu částečné hibernace a přes elektrody, snímající signál v mozku, který je přenášen přes tzv GPS (Global Possessing System), má pod kontrolou celý svět.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
00:11
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
Copak, sysli byli pokusna zvirata? Takze sysli pomohli ke zkaze lidstva?
Timto vyhlasuju ... wait for it .... smrt všem syslům!
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
00:19
sg_sysel: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
sg_sysel
Moc se nepohoršuj a netvař se, že o tom nic nevíš. Sysli byli jenom alfa-testeři. Beta test (tedy se zapojením účastníků mimo projekt) dělali holubi. Říkalo se tomu tehdy Operace Vogelgrippe.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
00:31
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
O nicem takovem nevim. To je jenom vymysl sysla, copak by se dalo verit Syslovi ktery zapricinil globalni oteplovani? Syslovi ktery zradil ptactvo? Syslovi s takovym divnym avatarem? Syslovi ktery nespravedlive pohorsuje slusne holuby? PRISAHAM tohle byly jenom konspirace syslu, kteri si vybrali za obet holuby. A proto vyhlasuji hon na jejich diktatora sg_sysla, ktery je uvrhl do temnot.
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
00:51
sg_sysel: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
sg_sysel
No jo, no jo. Už lezu do nory pod šábesdečku.To mám z toho, že jsem chtěl lidem říct pravdu. Jako chudáci kalmar a Micha.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
00:17
Micha: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Micha
Nic z toho jsem neřekla. Tvrdíš, že k doktorovi nechodíš. Tak říkám, že se tam asi stavíš na nějaké to povinné očkování, (nebo prohlídku).
Když už jsme otevřeli problematiku očkování ... Já netvrdím, že do nás dávají nějaké čipy. To už větší část lidí tvrdí, že je v tom redukce obyvatel.
Já to tak pesimisticky nevidím. Rozhodně bych však uvítala menší množství očkování. Ne proto, že se nás tím snaží zabít. Ale proto, že my sami bychom se měli všem virům a podobným "věcem" ubránit. Když do nás nacpou všechno možné proti všem nemocím, jaká pak bude naše imunita, když přijde nějaká neočekávaná nemoc?
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
01:51
BlastFX: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
BlastFX
Víš vůbec jak funguje očkování (aktivní imunizace)? To ti vpraví do těla oslabený, nebo usmrcený virus a tvůj vlastní imunitní systém proti němu vytváří protilátky. Specifika daných protilátek jsou pak uložena v paměťových buňkách a při dalším setkání s antigenem se replikují velmi rychle (zpravidla dřív, než se projeví symptomy). Je to jako když chytíš chřipku. Podruhé už tu samou chřipku nedostaneš. Rozdíl je v tom, že s očkováním ji nedostaneš ani napoprvé. V podstatě je to trénink — svůj imunitní systém cíleně vystavuješ zátěži, aby byl silnější.
I believe in power of Windows Vista.
13:25
Micha: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Micha
Já to uznám. Napadlo mě nad očkováním přemýšlet, až když jsme to tu načli. Takže to nebylo nijak promyšlené. Každopádně to vypadá, že tomu rozumíš. Tak mi pověz, kde je přesně ta fáze, kde spousty očkovaných třeba ochrnou, nebo umřou. Popřípadě to má spoustu jiných vedlejších účinků. To je čím?
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
14:13
Teramon: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Teramon
Že jejich imunitní systém se nevyrovná ani s oslabeným virem. Proto je třeba uvažovat, jestli se očkování vyplatí - jestli počet lidí, kteří budou mít kompliikace s očkováním je nižší, než kolik lidí statisticky na tu nemoc umře. Čili pokud řádila ve velkém tuberkuláza umřelo na ni třeba 20% obyvatel, tak se vyplatí všechny proočkovat s tím, že 5% lidí bude mít nepíznivé vedlejší účinky. Na druhou stranu jsem viděla propočet k očkování proti rakovině děložního čípku - nevím, na kolik lidí to bylo, ale bez očkování bylo 200 osob, které onemocní. Při 100% proočkování populace onemocní 20 osob, ale 250 bude mít vedlejší účinky, mezi něž patří třeba rakovina prsu. Proto si myslím, že konkrétně tato vakcína se nevyplatí.
Shrnutí: pokud při očkování je větší statistická pravděpodobnost, že budu mít vážné komplikace, než že onemocním tím, proti čemu se očkuji, očkovat se nenechám.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
14:19
jumbee: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
jumbee
Taky je třeba zahrnout to, že dneska už to tak není :D. Je to sobeckej přístup, ale je to tak. Když jsou všichni kolem očkovaní proti něčemu, co nemám šanci chytit jinak než od člověka, tak se do očkování rozhodně nehrnu.
Pak jsou taky vakcíny, který jsou podle mě zbytečný - např. proti příušnicím (teď jsem je prodělala, přestože moje ročníky se normálně už očkovat nechávaly - mamka je MUDr. a očkování dvakrát nefandí) nebo chřipce. I proto, že mi teď moje doktorka říkala, že k ní chodí lidi očkovaní, kteří to stejně chytili - protože to už dávno zase zmutovalo někam jinam.
16:37
Rimmer: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Rimmer
Jelikoz nic takoveho nebylo receno v televizi, tak jsi jasny konspirator a blazen a nikdo ti nebude verit ani slovo! ^^ Ono je to vsem jedno totiz a je jednodussi shazovat nazory mensiny(tech co veri na chemtrails, neveri na ockovani, ptaci chripky, 9/11,...), ktera neveri nicemu co nam media reknou ^^
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
16:51
Taboard89: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Šišmarjá :-)) A je to tady, ten, komu přijdou veškerý nepodložený, levičáckyý, konspirační teorie je automaticky nemyslící ovce, vláčená televizí atd. Nehodlám se tady o tom bavit, už jen proto, že s příznivci MWO a podobnejch hovadin, většinou žádná plodná debata nebejvá. Ale co, někdo věří na astrologii, jinej na polykání cukříků namísto léků a další třeba na NWO. Nehodlám proti tomu nijak bojovat, jen se tomu směju.
16:52
Taboard89: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
*ten, komu přijdou veškerý nepodložený, levičáckyý, konspirační teorie směšný
17:03
Rimmer: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Rimmer
Ty jsi zase hned kalmara zaskatulkoval jako "paranoidni neschopnou nulu, ktera ze vseho obvinuje jine" :P Ale tak aspon, ze se pak tomu samemu smejes ^^
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
18:53
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
nezaskatulkoval - vycital to z tvojho prispevku ;)
"Jelikoz nic takoveho nebylo receno v televizi, tak jsi jasny konspirator a blazen a nikdo ti nebude verit ani slovo!"
snaha vyvodit implikaciu "ak to nie je v TV, je to pokladane za konspiraciu", napriek tomu, ze tam nie je ziaden vztah.
to, ci je alebo nie je nieco v TV nema ziadnu suvyslost s tym, ci to je, alebo nie je konspiracia. ale uz len ta snaha o mylnu implikaciu je zaujimava, kedze vsetky konspiracne teorie a ine zaujimave hypotezy su zalozene na veciach, medzi ktorymi nie je ziadna preukazatelna kauzalita. vid priklad UFO:
vyrok A: "vieco som videl"
vyrok B: "nikdy predtym som nic take nevidel"
vyrok C: "bolo to UFO"
zaver A^B => C (A a zaroven B implikuje C)
takyto zaver je vyvodeny napriek tomu, ze medzi jednotlivymi vyrokmi nie je absolutne ziaden vztah.
zhodnotenie: chyby zaver.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
19:27
peanutka: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
peanutka
No, pokud něco letí a já nevím, co to je, tak už z definice je to pro mě UFO ;).
Pobody's nerfect.
21:55
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
jop, problem je, ze pojem UFO sa ludovo stotoznil s mimozemskym zivotom. a prave ten ufologovia takymto sposobom propaguju. ale predpokladam, ze chapes ako som to myslel.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
13:18
peanutka: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
peanutka
Samozřejmě, jen jsem si neodpustila rýpnutí:)
Pobody's nerfect.
20:17
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Já tě rozhodně z ničeho obviňovat nebudu, protože vím, že to není tvoje vina. Ale že za svoji nevědomost nemůžeš, neznamená, že si ji můžeš hýčkat. V těchhle věcech platí jedno jediné pravidlo: sám se zajímat, sám číst, sám se dívat na různé dokumenty. Teprve potom si můžeš dělat vlastní názory, protože jenom potom víš všechny názory na věc ze všech stran. Pokud se ale o nic nezajímáš, tak nemůžeš diskutovat. Tím i zareaguji na sg_sysla a bratixe. Oni zjevně nemají žádné argumenty do diskuze, přesto mají potřebu mě nějak "shodit". Já jsem maximálně otevřený člověk a jsem přístupný všem názorům. Jinak bych ani nemohl přijmout všechny tyhle věci, o kterých se tu bavíme. Já byl dřív maximální materialista, odpůrce ufo i jiných teorií. Ale pak jsem se o to začal víc zajímat a teď musím uznat, že důkazy pro to všechno jsou přinejmenším působivé. :)
20:29
sg_sysel: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
sg_sysel
Dobře, jeden argument do diskuze - v dětství jsem býval dost často nemocný. Pak mě ale zdravotnictví, (které podle Tebe udržuje nemoci) poslalo na operaci. Od té doby jsem zdravý jako řípa a např. loni jsem u lékaře (s výjimkou zubaře) ani nebyl. Čekám na odpověď, proč by někdo, kdo mohl (a podle Tebe chtěl) bez práce udržet dítě náchylné k nemocem po několik desetiletí, to dítě pracně a nákladně léčil. Jsem otevřený všem tvým názorům a teoriím:)

To, že svoje argumenty nemám potřebu ventilovat v sáhodlouhých příspěvcích, neznamená, že žádné nemám.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
21:58
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
Myslim ze kalmar mel namysli ze v kazde profesi se najde clovek, kteremu nevadi podvadet, jenom to zvelicil :D
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
22:36
sg_sysel: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
sg_sysel
Kéž by.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
23:05
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Všechno má svoje hranice. Pochopitelně žádný lékař neudělá nic, čím by mohl ohrozit svoje místo. Ale je pravda, že 5 nejprodávanějších léků v USA neléčí, ale jenom potlačuje nebo mírní příznaky nemoci. Také je pravda, že přemíra léků je v této "moderní" společnosti nejčastější příčina úmrtí. Pokud mají všichni lékaři na srdci jenom naše blaho, tak si tuhle situaci neumím vysvětlit. To jsou všichni tak hloupí? Neřekl bych...
23:46
sg_sysel: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
sg_sysel
Tím myslíš léky na vysoký cholesterol a pálení žáhy? Jak chceš léčit příčinu? Pilulka na zdravé stravování není.
http://www.listafterlist.com/tabid/57/listid/10716/Health/Top+10+BestSelling+Prescription+Drugs+in+America.aspx
Buď používáš vědomě manipulativní argumenty, nebo jim sám věříš. V každém případě, s tím, kdo proti mně používá manipulativní rétoriku, odmítám diskutovat.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
01:55
BlastFX: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
BlastFX
To je právě ta konspirace — ona totiž už dávno existuje, ale nikdo ji neprodává, aby se nepřestaly prodávat léky na pálení žáhy a cholesterol ;-)
I believe in power of Windows Vista.
16:14
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Teď tě nějak nechápu. Vždyť sis sám odpověděl. Pokud je příčinou nezdravé stravování, tak by měl doktor předepsat dietu nebo aspoň poradit ohledně stravy a ne tomu dementovi dávat prášky, aby mohl dál žrát jako to prase. Já se vážně picnu, vždyť přece přirozeností těla je zdraví a ne nemoc. Tak žijte trochu víc přírodně a budete přirozeně zdraví.
20:45
BlastFX: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
BlastFX
Nezapomeň, že lidi se v přírodních dobách dožíval 30 až 40 let.
I believe in power of Windows Vista.
21:46
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Krátká doba života nebyla určitě způsobena zdravou stravou a dostatkem pohybu a to jsou právě věci, o kterých píšu.
02:01
sg_sysel: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
sg_sysel
Pokud to vidíš takto, uznávám, že se mě nesnažíš manipulovat. Očividně podle Tebe může doktor říct člověku, jak se má stravovat, čímž by se vše vyřešilo, ale svévolně mu to zatají (těžko uvěřitelné v době Internetu), aby ho udržel závislým na lécích. Jenže, oni ti doktoři tyhle věci ve skutečnosti pacientům říkají, akorát někteří postižení dietu nedodržují, protože pohodlí je jim přednější než zdraví. Má je pak doktor nechat utratit? Ne, snaží se jim pomoci jak může, tedy léky, byť ví, že tím neodstraňuje příčinu, a že bude takovými jako Ty obviňován, že vlastně svého pacienta neléčí (nebo přímo zabíjí).
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
23:48
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
:)
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
20:44
Tceld: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Sleduješ Hru o trůny(respektive četl jsi to)? Citát "moc sídlí tam, kde lidé věří, že sídlí" - nebo tak nějak :-) - je úplně přesný. Takže víra ve spiknutí jen ubírá myšlenku síly tradičních institucí, které tím oslabuje a delegitimuje, ale zároveň jim vytváří alibi. Oni s tím přece nic neudělají, když za to může někdo jiný - jednou trh (a ti za ním), jednou mezinárodní obchod, jindy rozežraní občané. ;-)
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
22:01
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
zaujimat sa, citat a sledovat dokumenty nestaci (obzvlast pri sledovani dokumentov by som odporucal opatrnost - to radsej vecedky clanok). cital som, zaujimal som sa a sledoval dokumenty (aj "vedecke" clanky) na temu mimozemstanov navstevujucich zem, US Goverment vyhadzujuci WTC do vzduchu, NWO, dokonca aj spominane chemtrails (aj ked tie len zbezne). s polutovanim musim oznamit, ze vacsina argumentov podobnych konspiracii sa opiera o chybnu logiku a mylnu implikaciu tam, kde ziadna kauzalita neexistuje.

takze este skor, nez sa zacne clovek venovat podobnym hypotezam odporucam nastudovat si a ovladnut umenie zvane vyrokova logika (a pridruzene temy)
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
23:21
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Zareaguji na všechny tvoje příspěvky zde naráz. Jakou chybnou logiku vidíš v přítomnosti nanotermitu v budovách WTC? Copak to není jasný důkaz? Co se UFO týká, tak americká vláda už dávno odtajnila svoje složky o UFO. Jenom média a filmy udělaly to, že lidi stále neví nebo se nezajímají. Totéž s kruhy v obilí, dle mě jasným důkazem mimozemských technologií.

Tady to trošku rozvedu: jsou dvě možnosti, ani jedna není pro antikonspiratiky dobrá. :) Buď kruhy dělá člověk a v tom případě bychom se měli ptát, proč vláda tají tak špičkovou technologii, která dokáže modifikovat geny už vyrostlých rostlin, zanechávat radioaktivní a elektromagnetické záření a samozřejmě ohýbat stébla obilí na hektarových rozlohách během několika sekund bez sebemenších stop nebo poškození rostlin. Je pravda, že v USA se ročně zatají kolem 5000 patentů a v Anglii se odhaduje přes 10 000, nicméně si nemyslím, že by mezi všemi těmi patenty byla tak vyspělá technologie.

Druhá možnost je, že existují mimozemské civilizace. Naprosto mě fascinuje lidská arogance. Většina lidí si myslí, že jsme něco výjimečného, něco neopakovatelného, prostě něco víc. Tomu se běžně říká egoismus. Ta otázka se obvykle pokládá obráceně, ale podle mě je lepší takhle: jaká je šance, že z těch miliard a bilionů planet, není ani jedna jediná s podobnými podmínkami jako na Zemi, ale evolučně posunutá o několik tisíc let do budoucnosti? Vždyť i my sami uvžujeme o meziplanetárních a v daleké budoucnosti i o mezihvězdných či mezigalaktických letech. Pokud existuje důvod, že taková planeta nemůže existovat, pak bych ho rád znal...
23:26
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Ještě než tu hloupost někdo napíše přede mnou, vysvětlím to sám. Pokud kruhy v obilí dělá člověk, pak argument, že se špičkové technologie tají proto, aby je nemohl využít nepřítel, neobstojí. Ano, myslím si také, že všechny války jsou jenom proto, aby na nich vydělával zbrojní a stavební průmysl. Několik milionů zabitých civilistů všude po světě americkými vojáky proti 0 mrtvých amerických civilistů cizími vojáky je snad dostatečný důvod k zamyšlení, jestli ty věčné války jsou na ochranu civilistů, jak stále slýcháme z médií, nebo jenom k zbytečnému zabíjení a dělání peněz.
00:08
jumbee: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
jumbee
Tak s tímhle zrovna souhlasím :D. Zbytek je mi ukradenej :D.
23:28
Tceld: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Sežeň na to peníze a mile rád udělám kruhy v obilí. ;-)
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
23:31
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Seženu peníze, když mi popíšeš, jak přesně je uděláš. Nebudu financovat utopii. :)
00:04
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
Zabodnes tyc do prostred pole s kukurici (slysel jsem ze nejlepsi je kukurice) a vezmes provaz, a obesis manzelku, deti a nakonec sebe a pokud se jmenujes Kruh tak to budou kruhy v obili
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
23:34
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
:D Já už prostě dál nemůžu. Je to tak absurdní, že jediné, co mi teď pomůže, je bongo. :) Ale rád bych si o tom s tou někdy víc popovídal, jenže tohle je problém. Psaní hrozně limituje. Pokud jsi z okolí Plzně, tak bych rád zašel na pivko nebo jiný nápoj, já osobně jsme abstinent...
00:17
HolluB: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
HolluB
tak zajdete na bongo
Ja být zlý a ukrutný vládce ponožek.
08:58
peanutka: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
peanutka
Jasně. To dává smysl. Výzkumy o vlivech marihuani či hašiše či čeho na zdraví jsi určitě taky četl. Předpokládám, že to jsou taky jenom výplody mocnářů, aby tě od toho odradili. Kluky, ty jsi tak ukázkový, že mám pocit, že by tě mohli i vystavovat v muzeu.
Pobody's nerfect.
15:52
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Ano, znám ty studie. Proto vím, že marihuana nijak mozek nepoškozuje. Podle různých statisk a průzkumů je marihuana v návykovosti i škodlivosti dalece za alkoholem a tabákem. Dokonce i káva je více návyková, než marihuana. Neboj se, zrovna o trávě jsem toho už viděl a četl docela dost.
19:37
peanutka: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
peanutka
Jak říkám, ukázkový případ. Kouzelná selekce informací.
Pobody's nerfect.
00:21
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
chybnu logiku nevidim v nanotermite v budovach WTC, ale v tom podsunutej implikacii (bez kauzalneho vztahu) "nanotermit" -> "inside job", alebo "poistka proti lietadlam" -> "majitel to odpalil" a pod.
btw, vies ako viem, ze za 911 nestala bushova administrativa? pretoze sa to podarilo.

"Copak to není jasný důkaz?" dokaz coho? ze boli odpalene? ano. ze ich odpalila US Goverment? NIE!

k UFO sa vyjadrovat nebudem, je to ine psycho. a co sa kruhov v obili tyka, ano. mimoni si mrdali cestu celou galaxiou, aby si kreslili obrazky na polia :D btw kazda skupina venujuca sa tvorbe obrazcov na poli ti potvrdi, ako lahko sa ufologovia nechaju nachytat :)

"na hektarových rozlohách během několika sekund" skusena parta dokaze vytvorit komplikovane obrazce (take, ake by si ty na papier o prestavke kreslil 2 dni) za par hodin, casto aj do hodiny.
neviem odkial mas informaciu o sekundach ^_^

"nicméně si nemyslím, že by mezi všemi těmi patenty byla tak vyspělá technologie." myslis tak vyspelu technologiu, ktoru vyuziva parta pubertakov ktori ju v priebehu 2-3 rokov co sa tomu venuju vypiovali takmer k dokonalosti? :D

v podstate ano, mame 2 moznosti:
bud to robi clovek (nic zlozite), nie jedna groupa uz ukazala, ako lahko sa daju ufologovia oblbnut.
alebo tu mame mimonov, ktorym sa minul papier a ich deti nemaju kam kreslit, tak si povedali ze im dovolia carbat nam na polia.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
00:25
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
ospravedlnujem sa za nepresnost, nie su len 2 moznosti co sa kruhov v obili tyka. ale iba 2 moznosti nam napadli a ine sme neuvazovali. samozrejme existuje nespocet moznosti nad ktorymi sa nikto nikdy nezamyslel.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
15:50
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Pravda, možnosti jsou přesně vzato tři, ale já tu jednu automaticky vyloučil. Další totiž je, že to nedělá ani naše civiizace, ani mimozemská, ale sama příroda. To by ale bylo absurdí, proč by proboha příroda udělala za noc obraz hlavy mimozemšťana držícího CD? Teď jsem musel kouknout na wikipedii a už vás asi chápu. To jsou absolutní bludy a je vidět, že to psal člověk, který nikdy žádný kruh nevytvořil a nejspíš ani neviděl. Ubohost.
15:44
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Čteš vůbec to co píšu? Jak můžeš vysvětlovat kruhy v obilí partou puberťáků? I kdyby na to měli celou noc, tak to nezvládnou udělat tak, aby nezanechali žádné otisky nohou ani v mokré hlíně, která často byla na místě kruhů. Co ty radioaktivní anomálie, genetická úprava rostlin a jejich zrn? Navíc kruhy jsou mnohem složitější než se zdá, hlavně z hlediska jejich vývoje. Začalo to prostými kruhy, ale teď jsou to celé složité obrazce. Zjisti si o tom nejdřív něco a nevytahuj z mých příspěvků jenom to, co se ti hodí.


A co se týká WTC, tak tam je to totéž. Je pravda, že jsem to napsal trochu nejednoznačně, ale rozhodně tam nepíšu to co z toho děláš ty. Pokud byl v budovách nanotermit, tak je to jasný důkaz toho, že něco není tak, jak se tvrdí v oficiálních spisech. A o to přece jde. Jak to tedy bylo doopravdy? Pokud mi někdo dá uspokojivé odpovědi na moje otázky, tak klidně uvěřim, že to byli nějací teroristé ze zahraničí. V tom případě by ale museli výt mnohem chytřejší, než jak se to popsalo ve zprávách...
16:01
deWolf: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
deWolf
Mimochodem nejhorší ze všeho jsou nanotermitii. Ty potvory vám vlezou všude a strašně rychle se množí
Lupus in fabula
16:26
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
citam co pises. a mozem to vysvetlovat partou pubertakov tak, ze nie raz im ufologovia na to skocili. ak sa ufolog necha odrbat raz, je dost pravdepodobne ze sa necha odrbat stale.
co sa radioaktivnych anomalii tyka, nemam informaciu aby nieco take bolo zaznamenane (aj ked magneticke anomalie sa vraj obcas vyskytli).
nemam chut sa tu natahovat na kravinach, ak mas zaujem viest diskusiu na tuto temu, psokytni peer review clanky a studie, alebo to vzdaj. aha, sry, som si neuvedomil ze tieto konspiracie nemaju nic peer review ;)

a k WTC, ak tam bol nanotermit, tak ano, nie je to tak ako to podavaju oficialne. stale ale chyba akakolvek impilacia na "inside job". ak by vlada mala spachat vsetko, o com neinformovala pravdivo a uplne, tak by to bola ina haluz.
tym nechcem povedat ze mam informacie o tom, ze je v tom vlada nevinne. iba poukazujem, ze neexistuje nic, co ich s tym priamo spojuje a teda vsetky podobne obvinenia su nepodlozene.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
11:28
Nadneseny: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
Nadneseny
Tak samozřejmě, že důkazy jsou působivé. Natočit nějaký film, který ti působivě dokáže cokoliv (!) není prakticky žádný problém.
16:08
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Pochopitelně, proto musíš zapojit trochu psychologie a uvědomit si, proč ti kdo co říká. Asi se mnou budeš souhlasit, když řeknu, že každý, kdo pracuje, chce ze své práce něco mít. Pokud tyhle dokumenty natáčí někdo se zlým úmyslem, tak nechápu, jaký smysl má tohle počínání. Jaký zisk a užitek může někomu přinést, když lidé začnou trochu přemýšlet a víc vnímat svět kolem sebe, protože to je přece hlavní poslání těch dokumentů. V mnoha z nich se to na začátku výslovně říká. Také se tam zpravidla říká, že máš předložené informace přijímat bez předsudků a až po skončení dokumentu si máš na danou věc udělat sám vlastní názor. Vážně nevím, co je špatného na tom, pokud někdo chce tvoji samostatnost. To by měl být jeden z principů demokracie, že každý může mít svůj názor a jedná sám za sebe. Bohužel v dnešní době to většina lidí chápe špatně a myslí si, že sám za sebe znamená sám proti všem...
16:38
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
k dokumentom - malokto ich robi umyselne zavadzajuce. vacsina ich tvorcov uprimne veri, ze implikacie ktore tam spravili su spravne, to ale este neznamena ze su. ostatne, staci uviest ako priklad nabozenstvo. existuju desiatky protireciacich nabozenstiev a vsetky nemozu mat pravdu, to ale neznamena, ze im nikto neveri a ze hlasaju nepravdy umyselne.

samozrejme ze v tych dokumentoch tvrdia, aby si clovek spravil predstavu sam. a vacsinou som si ju spravil - po objaveni nepresnosti a manipulativnych implikacii som vacsinu podobnych dokumentov ktore som zhliadol oznacil za nie priblizujuce sa k pravde - sam, podla ich rady ;)
a nie, nepovazujem to za "sám za sebe znamená sám proti všem", povazujem to za "sám za sebe znamená sám proti mylné logice"
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
16:43
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
problem tych dokumentov a konspiracii (ako aj vacsiny nabozenstiev a inych nenabozenskych povier) je v tom, ze maju urcity zaver a nasledne hladaju co ten zaver podpori a nevsimaju si co mu protireci.
to nie je spravny postup a vedie k zlym, vopred stanovenym zaverom. spravne by mal clovek vziat vsetky dostupne informacie, bez ohladu co si o nich mysli a nasledne sa z nich snazi odvodit nejaky zaver - pri ziadnej konspiracnej teorii, ktorej som sa kedy venoval, sa mi nepodarilo po nazbierani vsetkych dostupnych informacii odvodit rovnaky zaver, ako hlasa dana konspiracia.
a ze 911 som bol posadnuty roky a cital, videl, pocul som toho fakt mrte. zial, musel som to uzavriet konstatovanim, ze nemam dost informacii na vyvodenie akehokolvek zaveru.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
17:41
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Docela by mě zajímalo, jaké dokumenty jsi viděl. A o 911 si můžeš udělat jeden docela prostý závěr. To co se tvrdí oficiálně není pravda. Proč neřekli všechno a na rovinu je záhada, samozřejmě nikdo nemůže říct na 100%, že např prezident o tom věděl dopředu. Ačkoliv jeho výraz v obličeji, když se to poprvé dozvěděl, by tomu nasvědčoval... :)
00:55
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
"A o 911 si můžeš udělat jeden docela prostý závěr. To co se tvrdí oficiálně není pravda."
na to som prisiel uz davno. to je ale jedine, co sa o 911 da povedat. vsetky obvinenia (inside job, jewish job, aliens job, etc.) stoja doslova na nicom.

"Ačkoliv jeho výraz v obličeji, když se to poprvé dozvěděl, by tomu nasvědčoval", ak budeme zatvarat ludi za vyraz v tvari, tak to dopadneme. rozny ludia na rozne spravy reaguju rozne. tiez zalezi na podani. ak prides k prezidentovi a povies "teroristi uniesli 4 lietadla, s jednym vrazili do WTC, je vela mrtvych a bude z toho celosvetovy problem" tak sa necaka reakcia aku predviedol Bush.
lenze, ak mu povedia "stala sa nehoda, lietadlo vrazilo do WTC veze v New Yorku", reakcia je primerana. a uprimne, v tej dobe prave toto bolo jedine, co jeho ochranka vedela.
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
01:01
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
a k tym dokumentom ktore som videl - celkom dost, jeden si nemoze pamatat vsetky nazvy. ale odporuc akykolvek dokument na temu WTC a na 98% som ho bud videl, alebo neobsahuje ziadne pre mna nove informacie. (u kreacionizmu 95%, u UFO cca 70% s tym, ze aj to co nepoznam nebude o nic vierohodnejsie nez mne uz zname vyvratene "fakty").

alebo ak chces, mozeme to spravit inak: vybal na mna to najlepsie co mas (ak sa da tak pohromade) a ja to v priebehu leta nastudujem a vyvratim alebo prijmem. temu si vyber - wtc, ufo, cokolvek...
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
20:44
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
silhouette
Já bych to uzavřel s tim, že hlavně nechci dopadnout takhle http://www.voxvictims.com/wp-content/uploads/2012/05/Work-buy-consume-die-602x399.jpg a jinak ať si každý myslí co chce...
21:06
kalmar: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
19:03
K-NinetyNine: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
K-NinetyNine
uz po prvych dvoch minutach prislo velke sklamanie, ze autor nema tucha o com toci. ked prirovnava drogy/tabak/alkohol k vakcinam ba dokonca geneticky modifikovanemu jedlu. o tom, ako take jedlo vznika a preco je casto (!nie vzdy!) dokonca bezpecnejsie a lepsie nez bezne pestovane plodiny by si mal autor nieco nastudovat. ale aspon to vypoveda o jeho informovanosti a teda aj informacnej hodnote daneho videa ako celku.
idem pozerat dalej, citim v kostiach ze sa pri tom este aj zasmejem ;)
Ide webmaster vo vlaku a počuje: <td></td><td></td><td></td>
19:22
peanutka: Re: <a> by měl zlepšit své vyjad...
peanutka
Fascinující.
Pobody's nerfect.
13:46
TolSinion: Bespečí.. Kill it with fire!
silhouette
Bespečí.. Kill it with fire!
13:46
Taboard89: Jinak,
silhouette
<b> (Tceld?) má sice solidní přehled, Amos Oz patří mezi moje velký oblíbence, nicméně tady se má zřejmě hodnotit vtipnost, a ta se tu jaksi nevyskytuje.
14:52
sg_sysel: A znáte tenhle: Kohn potká Roubí...
sg_sysel
A znáte tenhle: Kohn potká Roubíčka a povídá: "Ty, Roubíčku, co kdybychom ovládli svět?"
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
15:15
Ellrohir: Re: A znáte tenhle: Kohn potká R...
Ellrohir
gumový medvídek...Kohn by určitě začal "Poslouchaj, Roubíček,..."
15:15
Ellrohir: Re: A znáte tenhle: Kohn potká R...
Ellrohir
hej, proč mi to cenzuruje slovo gumový medvídek ?
15:21
Rimmer: Re: A znáte tenhle: Kohn potká R...
Rimmer
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/207/234/you-must-be-new-here-willy-wonka.jpg
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
15:25
sg_sysel: Re: A znáte tenhle: Kohn potká R...
sg_sysel
*buší hlavou do zdi* Kohn tyká Roubíčkovi? Mám dnes asi pořádné zatmění.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1234 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1539 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.