Detail hlášky #68730

<A> Ahoj, potřebovala bych radu, mám objektiv na focení zvířat a ráda bych pořídila i nějaký na focení lidí. Mám foťák od Nikonu...
<A> Nejvíce mi by mi vyhovoval objektiv kolem 5 tis, ale dám do něj i 10 tis... Víc ne, protože preferuji focení zvířat a tak na lidi nepotřebuju nic moc extra :D
<A> Díky za radu.
<B> Zkoušelas tím objektivem na zvířata vyfotit někdy človeka? Možna budes překvapená, že to z něj zvíře neudělá...

Informace o hlášce

Datum přidání: 19. 7. 2012
Kategorie: Hlášky
Autor: Darkart (1 hláška)
Hlasování: tsal, kanci, Miguel, bosorka, SaburaZera, coolio, insaina, kikculka, kancik, Chosen, Pajasas, DrBrain, Almion, tik-tak-cz, Sellina, Matesss, elpraga, cha4ser, lennyd, DAran, cylindr, Lukino, steinham, Tutanken, borekj, Kolouch, Lei, Snake666, meris, scarlaxx, Alf, Coolak, xiller, Remixxx, nwkt, KeeperX, maucelka, janson, despy, krutoslav, Whorfin, sevenjetc, vilg, Thor, linuxuser, drtikol, Komaar, Imzadi, Moskva, tepich, Koriss, Hi-An, lennygt500, ReadyHC, Wolfeek, chearius, OmeGa, mickgyver, DanBlack, Harys, Ondruch, HonzaRez, TerroX221, hasa, Schade105, pavelnop, hasahm, Lorandel, TunniQ, Amynka, ZdenekH123, Somzmeteny, bradl3y, Rocker-Tialk, Lidulinka, anezkaceska, finnean, Marcus7, Dalicek, zuzlitko, arxarios, cooly, Deneb, Daewiik, Puni, mdonaat, YDraigGoch, Beerius, zelvicka, smejdy, rallyemaniac, zelvak, kriplozoik, Ruiner, suah, Feenix, GRIF, Zuzabejda, Astaroth, FrenkyB, MessY, Kapitan 102 pro a Rupreecht, toop, Sha-a-kaa, B3CrAZy, Markuus, Juggernaut, Kriz22, DanDan, Witek, Rimmer, MallBare, vasek004, cacadore, vinczenzo, Brambor, bratix, Sed, Najte, angie-metalbee, Lenu, iNs3cT, millcEK, Zelvi, ric4rd, Niah, HateMePls, kecal_op, Dx, Mishar, TolSinion, Somik, sparasis, Justice, Cercly, casper568, Inf1n1tyy, Myrdin, Maty991, freaky_tomato, kudli, robbo99, Mat3s_, razden, ajwn, Sousuke_, peanutka, Loty, lerra, speedy89, S1mon, Aelin, Gasert, Atlantis, Sotna[A], Ripper, Atanono, jurda, Schmeeczko, Hamagen, Diplomat, wailord, incucu, hmmc, ErrorJoe, perfect, izzi_cz, Ejmin, Petriik, CarpeNoctem, Herda, kbtmichal, DODIIIK, Altair, Blanch, ScH0ll_kIll3r, romanpazout, MKlein, frlo, popik34, M4rtin, Los, chernobyl, SmallMongoose, Hammer, Jozxyqk, LosFilipos, Micha, Faloleen, Lorddreath, Neuromancer, vooten, thepope, crooty, DivkaHromu, mhx47, yannush, Flyer, Ciselnak, smrduty_kojot, genevieve, majlos91, KaseO, lilo, def84, Kogaku, Tannie, DarthOptimus
107 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 42,11 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

21:40
ruslandsm: Člověk není zvíře, člověk je syn...
silhouette
Člověk není zvíře, člověk je syn Boží? O_o
Odejdu do nekonečna a pak se vrátím. Nevolte prosím mezitím komunisty!
21:49
Kriz22: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Kriz22
Když už to chceš brát z tohoto pohledu, tak Boží tvor. Ale to jsou i zvířata. Rozdíl mezi lidmi a zvířaty je především v tom, že lidé umí mluvit, používat mozek. Člověk si také uvědomuje svoji životnost, nebo přesněji řečeno existenci a význam smrti jako takové. Možná i víc rozdílů by se našlo, nevím, jak jsou vedeny všeobecné definice o tomto...
22:02
Brambor: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Brambor
Zvířata podle tebe nepoužívají mozek? Co tě vede k té domněnce?
Zwov je drak!
10:49
xiller: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
silhouette
rozdiel medzi myslenim zvierat a myslenim ludi je zrejmy .. mozno u teba to tak nieje :D
11:26
deWolf: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
deWolf
A můžeš nám ho vlastními slovy popsat, když je tak zřejmý?
Lupus in fabula
19:05
Araoth: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Araoth
No tak záleží asi jak u kterého zvířata, protože některé na tom mohou být myšlenkově podobně jako my. Mohou si uvědomovat svoji smrtelnost i existenci a podobné věci, ale jen jim evoluční cesta nedala možnost to vyjádřit. Například takový delfín by mohl začít technologicky prosperovat jen těžko, jelikož nemá ruce a v podstatě ani potřebu používat nástroje. Jeho skřeky pro nás mohou znít jako nesmysl, ale třeba se tak poměrně obsáhle dorozumívá s ostatními delfíny... Dokud všechny pořádně neprozkoumáš, tak nemůžeš vědět...
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
21:05
Matess91: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Matess91
Člověk je lepší než delfín, protože má ruce. :D Zajímavá dedukce ... Podle téhle myšlenky by člověk nebyl schopen ani létat, potápět se ... chápeš kam tím mířím?

Zvíře není schopno myslet abstraktně, alespoň dle nám známých údajů, tudíž třeba takoví šimpanzi jsou schopní dedukce a logiky, ale je jim to k ničemu, protože si nepředstaví, k čemu by jim to bylo dobré, na druhou stranu, nemají důvod přemýšlet nad významem bytí a proč chodit do práce ... a sex si užívají s kdekým, protože je netrápí morálka. Nakolik je naše myšlení výhodou, je ta správná otázka. :)
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
22:05
hanule7: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
silhouette
Myslím, že první větu sis vydedukoval sám. Araoth, pouze poznamenal, že delfín nemá ruce, takže by těžko mohl začít technologicky prosperovat. Nic o tom, jestli je horší nebo lepší než člověk, tam nebylo.
18:21
Matess91: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Matess91
Ve skutečnosti mi s tou dedukcí pomáhali tři lidi. Samozřejmě, že jsem pouze zlehčil fakt, který nutně vyplývá z jeho příspěvku, ať se na to podíváš jakkoliv. Tím myslím, vysvětlení omezenosti delfínů spočívající v absenci rukou. A vůbec, líbí se mi jak vytáhneš z mého příspěvku jedinou větu kterou jsem pronesl více méně ve vtipu a zbytek necháš bez povšimnutí.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
20:32
Araoth: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Araoth
No tady jde právě o to... Jestli delfín (záměrně vybírám právě jej, protože po lidech se jedná o nejinteligentnějšího živočicha) je schopen abstraktního uvažování nebo ne? Četl jsem články o tom, kdy delfín poté, co je naučili, že za pomoc při čištění bazénů (lovení papírků, co tam diváci hazí) dostane rybu ať je papírek jakkoliv velkej, si vzal velkej papír schoval ho na dno pod kámen a vždy z něj kus utrhl, donesl trenérovi a dostal rybu. Podobně, kdy za racka, který plaval v bazénu a on ho donesl trenérovi dostal spoustu ryb, tak si vždy jednu rybu z každého krmení nechal, lákal na ni racky, aby pak dostal více ryb. Dokonce to byl sám schopen naučit ostatní delfíny. Je fakt, že dokud nenalezneš způsob jak s nima přesně komunikovat, tak asi nikdy nezjištíš, jak na tom doopravdy inteligenčně jsou, ale třeba je v tom, aby na tom byli jako my co se týče technologií, nic nepopohání - potravu jsou si schopni v dostatku obstarat poměrně snadno i tak. Ne jako lidi, kterým se hodila jakákoliv pomůcka při lovu... ;-)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
21:20
ESESEL: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
ESESEL
"Lidé si odjakživa mysleli, že jsou mnohem inteligentnější než delfíni, kvůli všem těm úžasným věcem, které dokázali (New York, kolo, války), kdežto delfíni si jen tak plavou v moři, skáčou a vůbec všemožně blbnou. delfíni si odjakživa mysleli, že jsou mnohem inteligentnější než lidé, a to přesně z těch samých důvodů." - Stopařův Průvodce Galaxií
PS. Omlouvám se za nepřesnosti, psal jsem to z hlavy.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
15:32
Matess91: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Matess91
To zní zajímavě, zřejmě na tom budou delfíni lépe než jsem si myslel. Otázkou je, nakolik byla tato úroveň myšlení vyprovokována lidským faktorem, ve volné přírodě se s podobnými podněty setkají jen těžko. Tak či tak, člověk zdaleka není zvířatům tak nadřazen jak si myslí, stačí abychom si zlikvidovali i poslední kousek ekosystému tady na Zemi a možná, možná to budou právě moře a oceány co přežije naši "vládu" zbytek už je jen otázkou evoluce, jako ostatně doteď byl. :)
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
15:34
Matess91: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Matess91
To je samozřejmě reakce na Araotha ...
Eselův zápis ze Stopaře se k tomu ovšem dokonale hodí. :D
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
21:55
hanule7: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
silhouette
V podstatě jsem udělala to samé co ty – vybrala jsem jednu větu (spíše teda celý odstavec) a tu okomentovala. A když tak uvažuju: ono je nějaké pravidlo, které říká, že musím reagovat vždy jedině na celý příspěvek? Zbytek tvého příspěvku mě prostě nezaujal...
15:19
Matess91: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Matess91
Já jsem se vyjádřil k celému vyznění Araothova příspěvku, které šlo shrnout v jednu větu.
V podstatě jsem ti chtěl naznačit, že tvá připomínka je bezpředmětná, ale přeber si to jak chceš, ostatně to děláš celou dobu, tahle diskuze nemá valnou hodnotu. :)
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
22:04
bratix: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
silhouette
No já nevim... řekl bych, že zvířata umějí mluvit taky, pouze používají jiný "jazyk." To, zda si uvědomují svoji existenci a význam smrti těžko můžeš tvrdit. Spíš by byl rozdíl v tom, jaké nástroje oproti zvířatům umí lidé vyrobit a používat.
22:28
Witek: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
silhouette
"Ne Listere, od zvirat se lisime tim, ze nepouzivame jazyk k cisteni genitalii."
Šáhni si na zem, ať víš, kde skončíš.
23:19
kudli: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
kudli
Především proto, že to není fyziologicky možné :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
00:03
enrey: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
enrey
:-P musime si pomahat :-P
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
00:06
peanutka: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
peanutka
Já to video hledat nebudu, ale možné, minumálně u pánů, to je.
Pobody's nerfect.
11:01
srayzka: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
silhouette
alespoň ne sami sobě
Dyslektici a dysgrafici by měli být bohatí... Vždyť za chyby se platí...
21:07
Matess91: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Matess91
Zvířata neumí mluvit, jejich komunikace je omezena na "signály" ... něco co my jsme schopní vyrozumět a naznačit i výrazem tváře, vyjadřují svými "skřeky" emoce, potřeby, nekomunikují spolu proto, že by je to bavilo ani si nepovídají o tom, jaké je zrovna počasí.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
21:29
kkongaradoji: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
silhouette
Trošku se v tvém komentáři ztrácím. Hlavně v tom, že člověk se dorozumí i pouhým výrazem tváře a zvíře ne. Pokud máš doma něco jiného, než rybku, hada nebo želvu, tak sis určitě musel všimnout, že taky komunikuje i prostřednictvím mimiky bez vydávání skřeků.
22:08
hanule7: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
silhouette
Tak z těch tří ještě minimálně had umí komunikovat i řečí těla :) Jinak souhlas!
18:32
Matess91: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Matess91
Řekl bych, že želví komunikace skrze řeč těla je taky celkem zjevná ... Spočívá v tom, že když se bojí, tak její tělo neuvidíš. :)
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
18:30
Matess91: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
Matess91
Želvy dělají náhodou úchvatné ksichty. Každopádně jsem to myslel tak, že ony mimické výrazy jsou jen druhotné signály které zvíře instinktivně udělá, aniž by na ně kladlo důraz nebo byly primárně významné. Abych objasnil jak jsem to myslel - Člověk vyzdvihl verbální komunikaci na naprosto nenucenou úroveň konverzace, zatímco projevy emocí nebo potřeb ne-nutně vyjadřuje verbálně, protože jsme schopni a zvyklí vnímat je právě z oné mimiky či řeči těla. Samozřejmě se najdou výjimky, kupříkladu gestikulaci nutně doprovázíme verbálně ve chvíli kdy nám spadne kladivo na nohu. :) ... Zvíře, alespoň dle zjištěných studií, jinou úroveň komunikace než právě tuto, nezná. Toť vše co jsem se snažil říct.
"Jen dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost.. s tím prvním si ovšem nejsem tak jistý" Albert Einstein
01:38
arxarios: Re: Člověk není zvíře, člověk je...
arxarios
Konecne niekto, kto trafil teologicky presnu formulaciu.
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
21:45
Crapp: asi má na mysli individua která
silhouette
asi má na mysli individua která potkáš například na diskotékách
Páni a paní vím jak se ruší žal....
22:53
casper568: a zkouselo
silhouette
chytry becko objektivem na zvirata fotit lidi v mistnosti? pokud nebydli v depu pro tramvaje, bude mit problem :)
23:12
Darkart: Re: a zkouselo
silhouette
Můžeš konkretizovat objektiv na zvířata? Zvířata se nedají fotit třeba pevnou padinou? :-) Tak jasně, na wild life si ji nevezmeš... Ale za 10.000 fakt nekoupíš nějaké pevné 500kilo. :-)
23:20
casper568: Re: a zkouselo
silhouette
nedaji :) pokud nefotis krecka, kocku, svyho psa, berusku na liste, pripadne slona nebo nejakyho nebozaka zamrizovanyho v zoo.
jinak pokud vim za 10k chtela objektiv na lidi?
abych konkretizoval objektiv na zvirata...cim delsi, tim lepsi. protoze vyjma vyse uvedenych prikladu vyfotis napr. s padesatkou kulovy, pokud nejsou vycpany nebo nemas koule jak chuck norris a nejdes na pul metru ke zviratku. pac pak z toho mas fotku palouku, kde je uprostred petipixelovej jelen :)
23:24
casper568: Re: a zkouselo
silhouette
nebo je za tim muj nedostatek fantazie a nenapada me, kde se jinde daj fotit zvirata nez v prirode, nebo v zoo :)
23:28
Darkart: Re: a zkouselo
silhouette
Jasný... :-) A kde si přečetl, že tím nefotí krečka, kočku atd. Já to tam nikde nenašel... :-) Takže můžu mít pravdu já i ty - o tom to je... :-) BTW: Tyhle slečny fotí nejčastěji koně a psy v pohybu... :-) (jo, slečna to byla, když už jsme u toho)
23:33
Darkart: Re: a zkouselo
silhouette
Makro třeba - hmyz, pavouci, atd. Jasně, je to v přírodě, ale tam ti "čím delší, tím lepší" sklo moc k užitku nebude...
00:56
casper568: Re: a zkouselo
silhouette
jo, treba si foti krecka, co ja vim :)
a co se makra tyce, to jsem psal uz v prvnim prispevku ze s tim by to slo.
ale to uz zacinas slovickarit a diskuse zacina byt tim padem tak nejak o hovne. hlavne je uplne fuk kdo z nas dvou ma pravdu.
nejbliz pravde je asi ona slecna, ktera zjistila ze objektiv kterym foti zvirata ji nevyhovuje na foceni lidi :)
00:59
casper568: Re: a zkouselo
silhouette
takze podtrzeno a secteno, odpoved na jeji otazku mela vypadat stejne prikladne jako odpoved dole podemnou od himselfa, nez ten paskvil cos ji napsal :)
02:08
Darkart: Re: a zkouselo
silhouette
Já jí především nic nepsal... :-) Nejsem B, to jen pro pořádek (pokud bych jím byl, neměl bych žádný problém to napsat).
Ono jde spíš o ten žvást té slečny, který je typu: koupil jsem si kameru na točení lidí a teď bych si chtěl koupit kameru na točení zvířat... :-) Mě osobně fascinují lidé tvého typu, kteří - aniž mi někde něco konkrétního bylo psáno - hned vědí, jak to je a co tím fotí... (to myslím jako reakci na tvůj první příspěvek)
Věř mi nebo ne, někdy je i na to focení zvířat mnohem lepší ta padina - kvůli kresbě, na kterou nebude nikdy dosahovat žádný zoom objektiv ve stejné cenové relaci... Ale máš pravdu, takhle se tu můžeme mlátit argumenty do nekonečna, tak bych to taky klidně ukončil. :-) Měj se fajn. D.
22:58
himself: Rozhodně stačí starší Nikkor 85/...
silhouette
Rozhodně stačí starší Nikkor 85/1,8D, případně jeho fungl nová obdoba AFS-G
Toto je podpis

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1211 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1516 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.