Detail hlášky #69891

<a> na FB má dost velkou podporu
<b> tak ja se nedivim.. a mas pravdu, ze by hned vsichni vedeli, kde je CR, haha
<a> v podstatě stejně nemá žádnou moc.. to není Amerika.. a když můžou mít tam černýho, proč ne my modrýho??
<b> jako ze jeden krade pera a ten druhej inkoust, jo?

Komentář: Debata o volbe prezidenta...

Informace o hlášce

Datum přidání: 9. 1. 2013
Kategorie: Hlášky
Autor: janabubu (1 hláška)
Hlasování: skamenik, Lothaire, steinham, Ryom4, Eurostoxx, ramfis, Elisabetha, DericCaster, ruslandsm, ilus, Miguel, vokoun, ooouki, smejdy, Kubyshta, LuciRoo 16 pro a crooty, Dargen_Scorpio, jiripudil, cylindr, Rupreecht, Dovi, soustruh, serminator, pute, Koriss, Somme, nitram1234, MallBare, Chosen, vasek004, noonick, arxarios, millcEK, filom3n, Herda, Somik, Brambor, Schmeeczko, sparasis, Dx, Aelin, Hamagen, izzi_cz, Nealce, MartinezZ, kudli, HateMePls, Stickman, Atanono, suah, DarthOptimus, freaky_tomato, killercat, Bublinka, toop, Metis, nasty, Vincent, Petr640, sevenjetc, Tutanken, Loxcom, hmmc, Niah, Kolouch, peanutka, WellBloud89, smrduty_kojot, Bakys7, Lorddreath, Lolek95, romanpazout, Dyfer, Hammer, Slim2, Yukina, Lukino, Beerius, ErrorJoe, Sed, frlo, yannush, Edgarix, cechiiino, nwkt, matrix17, Deneb, Sousuke_, bender123, Altair, YDraigGoch, xerus, chernobyl, puki, razden, Komaar, SmallMongoose, Marcus7, Alf, kubamejl, lilo, Suril, chachan, JerichoBM, Sotna[A], hater, 9barbora3, PHiLiPZ, vinczenzo, Correy, Maty991, Rimmer, Remixxx, Deianeira, logout, Neuromancer, Shadow606, emkac, wegas, Witek, HollyFury, Toblakai, CarpeNoctem, perfect, tristaver, FrenkyB, majlos91, UnLiMiTeD, PikoPirat, Cipisk, Einhasad, robbo99, Shubol, CrazzYdiot, borekj, ilyria, Ejmin, JanW, M4rtin, Artifox, finnean, Moe, speedy89, barney33, Crazy_Ivan, popik34, Milda90, darkknight, Finarfin, TidO, Schade105, honeybw, Ripper, kapriiik, Lorandel, kbtmichal, WaRi, DanDan, vilg, Heriel, Sellina, Ondruch, DanBlack, Zuzabejda, Pooka, DreiPunkte, ZdenekPaul, K-NinetyNine, ReadyHC, Moskva, SaburaZera, Cercly, Kriz22, Blast, BMJackal, Gasert, Mishar, sg_sysel, Renee, Mari05, xkox, Ciselnak, Juggernaut, Kethryn, Zelvi, cacadore, Zbleb, gebik, HOLAS, DARTHPraetorian, lennyd, Kerrika, Justice, Edu, ESESEL, Daysi, Coolak, Doubry99, Chopper911, fatman, Imzadi, Mat3s_, kazlik, carmine11, hanes87, tomzi, hasahm, Foo_Fighter, zelvak, Cejda, Apophis, Kogaku, xxkenny, Gianni, Rimmoncze, mdonaat, Marty008cz, Vevoda_Wolf, Markuus, pavelnop, genevieve, Blanch, shine, lerra, Puni, Astaroth, GRIF, Jozxyqk, MessY
214 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 4,33 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

03:14
Clarence: Tak nejenže všemožné podpory, ná...
Clarence
Tak nejenže všemožné podpory, názory a hejty kolem kandidátů otravují posledních pár dní na zpravodajských portálech a fejsbí, ono už to bohužel dorazilo i sem.. *****!
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
12:13
Edgarix: Re: Tak nejenže všemožné podpory...
Edgarix
Dovolim si usmevnou reakci zahranicnich pozorovatelu :) http://www.buzzfeed.com/rosiegray/the-czech-presidential-election-is-the-most-intere
Genorimo!
07:17
kudli: Nedochází mi, proč to všichni ta...
kudli
Nedochází mi, proč to všichni tak řeší. Vždyť je to všechno stejná pakáž.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
08:41
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Protoze nekterym jedincum neni jedno, kdo je zastupcem jejich statu a snazi si peclive vybrat kdo by mel byt tim spravnym reprezentantem.

Rict fakt, ze je to vsechno "stejna pakaz" jen poukazuje na to, ze tva informovanost je absolutne nulova :)
"Will you kill someone you love, because of love? "
10:40
deWolf: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
deWolf
Máš naprostou pravdu. Je to různá pakáž.
Lupus in fabula
10:42
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Musim rict, ze pan Knize neni ani pakaz... Je to absolutne nejslusnejsi politik, s nejvetsi osobnosti a rozhodne z tech vsech se na prezidenturu nejvice hodi (Z duvodu odboje ze zahranici a dalsi)
Jen skoda, ze s ne vsemi jeho nazory nesouhlasim (Je moc proEU) :)
"Will you kill someone you love, because of love? "
10:48
Somme: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Somme
Toto je absolútne nevhodné miesto na kampaň a prejavovanie svojich subjektívnych názorov...

(knieža na hrad)
http://s1.racingduel.cz/r20603
11:06
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
A kde vidis, ze bych hlasal Knize na hrad ?
Nikde, nemam jeste favorita .. .
Jen tvrdim, ze nemuze o kazdem rict, ze je to pakaz a prave Knize je toho nejlepsim prikladem :)
A hlavne to neni subjektivni nazor, myslim si, ze jsem docela objektivni clovek ;) Staci mi jen trochu premyslet.
"Will you kill someone you love, because of love? "
11:40
Teramon: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Teramon
1. šlechtické tituly se píšou s malým písmenem, 2. používání šlechtických titulů bylo zakázáno už za 1. republiky.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
12:04
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
za prve, on je pan Knize ! (Necetla-li si kulhanka, nepochopis a ani me to moc nezajima :) )
Za druhe, me to nikdo nezakazal ? Ja si muzu delat co chci ?
Za treti, bez si opravovat nekoho, komu tim skutecne pomuzes. Tady hazis kamenem o zed. Nejsem patnactilety fracek, co by neznal pravidla cestiny, ci jinych kravin, abych mel potrebu nechat se opravovat tebou. (Stejne tak, jako bych ti mohl rict, ze za bodama se zacina velkym pismenem ... But, who cares??? )
"Will you kill someone you love, because of love? "
12:14
deWolf: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
deWolf
Tomuhle se říká medvědí služba.
Lupus in fabula
12:38
Teramon: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Teramon
Pro tebe neplatí zákony? Tak to potom jo.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
13:25
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Prosim, najdi mi clanek v zakoniku, kde je usnesene, ze pouzivani titulu je zakazano.
A az mi to najdes, nezapomen PROSIM dat k soudu i nekolikery noviny, v jejichz clancich bylo slovo "knize" taktez uvedeno.
Rejpat? Klidne, ale inteligentne. ;)
"Will you kill someone you love, because of love? "
13:28
enrey: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
enrey
To neber tak vazne sakra, dyt to je jen prezident...
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
13:57
deWolf: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
deWolf
Zkus Zákon 61/1918 Sb.
Lupus in fabula
14:32
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Nezapominej na to, ze tento zakon byl jeste upraven. :)
To, ze v nasi zemi a nasim uradem neni slechticky titul legitimni, neznamena, ze to knize neni. Ale vadi-li ti knize, jeste mu muzeme rikas nas pan Vevoda :)
"Will you kill someone you love, because of love? "
14:50
Teramon: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Teramon
<naprosto zbytečný příspěvek> Novely 243/1920, 268/1936, 220/1939, 30/1945. To, že je zákon starý neznamená, že je neplatný. </naprosto zbytečný příspěvek>
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
14:56
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
V novelach (nevim ve ktere, nepamatuji se, nebudu to hledat, stacilo, ze jsem to musel umet k maturite) bylo ustanovene, ze slechticky titul, ackoliv v nasi zeme neni legitimni, tak ze neni nezakone jej pouzivat. Do nejake novely se nesmelo ani naznacovat, ze dana osoba ma nejaky obdobny slechticky titul.
"Will you kill someone you love, because of love? "
14:56
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
A ano, ty chyby tam vidim, neni treba opravovat.
"Will you kill someone you love, because of love? "
17:39
honeybw: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
honeybw
Jsem rád, že tady tahle debata vznikla, dal jsem si trošku googlení, a výsledky nejsou jednoznačné. Názory na Zákon 61/1918 Sb. se různí, začínají u obsolence (tedy že není užívaný a tudíž vyšel z účinnosti, ač formálně stále platný), přes zrušení (tam je to poněkud složitější a snad i sporné, jde to přes několik zákonů, včetně některých z období protektorátu, a také poválečných prezidentských dekretů), protiústavnost (zákaz diskriminace na základě rodu dle Listiny) až po nulitu celé normy (ovšem zastánce tohoto pohledu má přinejmenším osobité názory, takže bych to nebral tak vážně). Co je ovšem faktem nesporným, je neexistence sankce v této normě, tedy je vlastně jedno, jestli ono "kníže" někdo používá, nebo ne.
15:08
Tommij: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
"Nejsem patnactilety fracek, co by neznal pravidla cestiny"
Tedy jsi 12 letý fracek, co nezná pravidla češtiny? Takže, za větou se píše tečka, nikoliv smailík. Před znaménkem ukončujícím větu (zde vykřičník a otazník) se nepíše mezera. Polovina tebou psaných slov ani neexistuje, jsou jim na pohled podobná, ale ne platná.
Takže, frajere, zkus myslet, než něco plácneš. Pak se nediv, že tě tu neberou vážně, taky mě to hned přešlo.
15:18
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Oh, nespisovna cestina ti nic nerika, ze?
S tim vekem, bys mi to mohl rict do gezichtu, protoze utocit tu jak posuci umite vsichni. Jedna z mala veci co nesnasim, kdyz ti nekdo snazi urputne odhadnout vek.
Pulka slov ani neexistuje? Tu polovinu, presne tu polovinu bych rad, kdyby jsi rekl, kdyz uz mas tak velke reci mily pane.
Doposud nejhorsi, co jsem udelal bylo, ze jsem omylem nenapsal dve n ve slove "nezakonne".
Mas fakt, nejdriv "frajere", zkus myslet, pak placat ;)
"Will you kill someone you love, because of love? "
16:33
Tommij: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Nespisovná čeština není podle pravidel češtiny. Jinak ovšem, že mi něco říká. Já ale netahám pravidla češtiny, to ty a to co předvádíš podle nich není. Navíc nespisovná čeština je něco jiného, než mezery a čárky tam, kde nemají co dělat, to jsou upravená slova. Tohle je zkrátka neznalost.
16:51
marp: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Chybí ti čárky kolem "co předvádíš".
15:30
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
A jeste jednou, nejsem patnactiety fracek, co by neznal pravidla cestiny.
Ale mezi nami, z jakeho duvodu nesmim psat nespisovnou cestinou? U nas je celkem bezna, nejsem tu mezi doktory, fyziky, ani moc velkych geniu tu take neni. Jen obycejni lide.
Takze ano, znam pravidla cestiny, ale to neznamena, ze budu psat, jak si ty piskas, ale tak, jak ja chci. Jen jsem rovnou upozornil, ze na to zavadet rec je naprosty nesmysl. (Je to jak hazet kaminkem o zed. )
"Will you kill someone you love, because of love? "
15:50
deWolf: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
deWolf
Podle toho, jak pěkně skáčeš, tak to nebyl nesmysl.
Lupus in fabula
16:02
enrey: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
enrey
Nevim kdo s tim kdy privni prisel, ale geniove nikdy extra spisovne na internetu nepsali, zato posuci se tu snazej, ze jim casto praskaj trenky. (sorry)
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
16:44
Deneb: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Deneb
Já jsem se do téhle žabomyší války nechtěla zapojovat, vážně... Ale tvá úvaha mě dojala. :-D Enreyi, prosím, kolik géniů vyjadřujících se na internetu znáš? A kde najdu vzorky jejich nespisovného písemného projevu? (P.S.: prosím, neargumentuj Stephenem Hawkingem, tomu bych drobné chybičky odpustila. ;-) )
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
11:03
peanutka: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
peanutka
Ehm, "...mel byt tim spravnym reprezentantem". Kníže může být sebechytřejší, ale rozhodně to není reprezentativní typ. Schopnost usnout v jakékoliv vládní budově není podle mého úplně vhodná pro prezidenta.
Pobody's nerfect.
11:11
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
A kdo rika, ze podle meho ano ?
Tvrdim jen, ze rozhodne nepatri mezi pakaz.
"Will you kill someone you love, because of love? "
11:37
Somme: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Somme
Okej ak ste už začali. :D (vopred upozorňujem, aby to potencionálni hateri už tu prestali čítať)

Knieža nie je náhodou min. zahr. vecí. To, že je intelektuál to nepoprie nik, tak isto nik nepoprie, zme ráčkuje a má problém s výslovnosťou. No to je podľa môjho názoru jediná nevýhoda. Ako nezávislý pozorovateľ zo Slovenska, ktorý sa o danú problematiku zaujíma, pre vás, ako štát, nie je lepší kandidát, ako ten proeurópsky, aj keď si to možno neuvedomujete a bránite sa tomu. Naviac pôsobí vznešeným dojmom a ovláda dosť cudzích jazykov - to je na reprezentanta vonkajšej suverenity štátu veľká výhoda.

Držím vám palce, aby ste po voľbách nedopadli s takou hlavou štátu, ako máme my...
http://s1.racingduel.cz/r20603
11:42
Teramon: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Teramon
Alespoň je s tím váším legrace. http://zpravy.idnes.cz/anketa-nejhloupejsi-celebrita-prezident-gasparovic-prereky-slovensko-13z-/zahranicni.aspx?c=A130103_065654_zahranicni_pul
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
11:50
Somme: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Somme
Teramon: Pekne to je zhrnuté pohromade :D Ale to je najmenej, horšie je, že zavádza protiústavne predecensy, ktoré môže byť do budúcna veľmi nebezpečné pre pluralitný demokratický vývoj bez uzurpovania moci - ako sa to deje teraz.
http://s1.racingduel.cz/r20603
11:42
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Souhlasim i nesouhlasim no :-D
Ale asi tam neni nikdo lepsi ...
Podle meho nazoru je az moc proEU ... Napriklad na tom, mit Euro mi neprijde nic dobreho ... Navic EU neni nic vic, nez socialisticko utopicka vize, ktera nemuze fungovat a jsem presvedcen, ze se rozpadne. :)
Nicmene jeho vada reci mi tolik nevadi, ani to jeho usinani na zbytecnych a nudnych jednani (Ja bych spal taky ! )
A je to clovek, ktery neni nenavistny, byl v odboji ze zahranici, nikdy nebyl komunista. Ma spoustu vyhod. Ale furt ! :-D
"Will you kill someone you love, because of love? "
12:52
Deneb: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Deneb
EU je sice dle mého názoru socialistická pakárna, ale na druhou stranu: měli jsme tu kolik let silně protievropského prezidenta. A k čemu nám to bylo? Sice vždycky mektal, ale co musel, to podepsal. Funkce prezidenta je v tomhle nevděčná - sice to jakože vypadá, že o něčem rozhoduje, ale fakticky jde jen o symbolická gesta. Mnohem víc bychom se měli starat o to, koho volíme do sněmovny a koho chtějí naše (vy)volené strany pravděpodobně podstrčit na místo ministra zahraničí. To jsou ta místa, kde se o něčem skutečně rozhoduje. A přitom to lidi nechává daleko víc v klidu, než volba vrchního lorda podepisovače.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
12:56
Deneb: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Deneb
(Čímž neříkám, že budu volit Karla.)
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
11:49
Clarence: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Clarence
No to je fakt výhra mít v současné době z našeho hlediska proevropského prezidenta. Člověk kterej permanentně spí, vypadá jak kdyby byl něčím zfetovanej nebo jinak si neumím vysvětlit to, jak zrovna vypadá, když se nefotí na nějaký billboard. Není mu rozumět česky, údajně v němčině je to to samý jak v češtině a v dnešním globalizovaném světě je jedno, kolika mluví jazyky. Plus jeho přeskakování mezi politickýma stranama je taky dosti úchvatné.. U nás se volí menší zlo, nic víc, nic míň.. tož tak asi na tvuj názor.
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
13:22
enrey: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
enrey
Pan knize je totiz uz 300 let mrtvej, ale v laborce moodr.s vymysleli jak ho demumifikovat a presvedcit narod ze porad jeste chodi. Jenom inzenyri prilis setrili na baterkach, takze pokud jsou zasuvky obsazeny laptopama kolegu, bohuzel knize musi na chvilku vypnout.
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
11:09
himself: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Jenomže on ani na ten hrad nedojde :/
Toto je podpis
11:14
Clarence: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Clarence
a kdyby se ztratil, tak se ani pořádně nezeptá kudy.. :))
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
15:36
kudli: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
kudli
Trautenberk že je nejslušnější politik? A proto se nechává sponzorovat lidmi jako Janeček a Bakala? Proto usiluje o maximální integraci ČR do EU, a prosazuje zájmy EU před těmi českými? Proto se účastní schůzí Bilderbergu?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:29
Somme: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Somme
Bilderberg je elitný pozostatok klubov, ibaže s globálnym "imperialistickým" charakterom, ktorý to, čo sa deje vo svete nijako neovplyvní, a teda riešiť tento bod je nadmieru irelevantné...

O sponzoringu pomlčím, lebo tie osoby nepoznám a k tej EÚ... Ja nerozumiem tomu českému postoju. Vieš koľko českých a slovenských záujmov sa presadzuje na pôde EÚ? Pozri sa koľko bolo do naších krajín naliatých peňazí (konkr. do Slovenska išlo viac, ako sme dali na euroval, a teda sme ostali stále v pluse - aj keď euroval šťastné riešenie nie je teda...) a to, že Európa sa integruje je fakt, ktorému Česko, ani Slovensko nezabránia. Už teraz Európska komisia má právomoc a kompetenciu vydávať právne predpisy, ktoré priamo zaväzujú občanom členských krajín a nielen krajiny, a teda je neformálnou federáciou. Schwarzenberg ako minister zahr. vecí to pochopil, ostáva to už len na občanoch. ;)
http://s1.racingduel.cz/r20603
17:39
Clarence: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Clarence
Tak pokud se ti tolik líbí, tak ho můžeš při příští volbě nechat navrhnout tam u vás ;)
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
17:47
Somme: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Somme
Neviem prečo na mňa útočíš. Snažím sa viesť vecnú debatu. A to že tebe nie je po chuti, neznamená, že to musíš vytrúbiť celému svetu spôsobom, akým si to urobil.

Uviedol si hore detinské dôvody bez vážnych dôsledkov, cez ktoré sa inteligentný človek dokáže s nadhľadom preniesť a nechal som ťa na pokoji.
http://s1.racingduel.cz/r20603
18:06
Clarence: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Clarence
Já neútočím, ale zároveň nám ho tu nemusíš vnucovat, když o něm víš de facto jenom to, že je proevropskej a že byl kdysi ministrem zahraničí. Ono někdy je lepší zjistit si i fakta, proč čemu tak je a tak.

Mám na něj svůj názor, stejně jako na ostatní kandidáty, a ten sem ti řekl a v tom názoru nejsem osamocený, teda minimálně určitě v pár bodech. A názory to dětinské nejsou. Řek sem to možná trochu víc realisticky bez zbytečných okecáváček, ale zároveň před těmi věcmi nepřivírám oči. Ten člověk nás má nějak reprezentovat a mě se ty některé věci na něm prostě nelíbí, jak z hlediska současnosti, tak i minulosti.

Ale jak sem už řek, u nás se volí menší zlo, není tam žádný ideální kandidát a pokud si myslíš že Karel je tak úchvatný, tak si buď můžeš zřídit české občanství a zvolit ho, pokud bys to stihnul, nebo si ho navrhnout u vás při vaší příští volbě prezidenta. Ale rozhodně se nebudu přenášet přes věci, který mi na něm vyloženě vadí a ani z poloviny nepřeváží jeho "snad nějaké" kladné vlastnosti.
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
18:19
Somme: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Somme
Veď ja ťa nenútim do ničoho, aby si sa cez niečo prenášal... Prestaň byť egocentrikom. Uvádzal som svoje názory, nehovoril som ich preto, aby som presne práve teba presvedčil, aký je "úchvatný".

A k tej prvej vete, vedz, že to nie sú jediné body, ktoré o ňom viem. Mám oči, mám uši - viem čítať, počúvať a pozerať.
http://s1.racingduel.cz/r20603
17:42
Teramon: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Teramon
Jenže už se taky objevují hlasy, že aby se peníze z EU dostaly, je kolem toho tolik lítání a podmazávání, že kdyby se projekty dělali bez použití peněz EU, stály by rozpočet mnohem méně (zkusím to srozumitelně na ilustračním fiktivním zjednodušeném a přehnaném modelu: obec chce opravit chodník - buď ho za 200.000 postaví sama, nebo vypracuje žádost o dotaci za 50.000, zaměstná specialistu přes evropské peníze za dalších 50.000, k tomu bude muset vyrobit propagační materiály za 20.000, postavit u chodníku ceduli s nápisem, že EU přispěla za dalších 20.000 a ve výsledku dostane 100.000 a ze svého se bude ještě dalšími 100.000 podílet na samotné stavbě chodníku).
Pak je tady řízení hospodářství - viz Řecko - Řecko smí pěstovat olivy, ale mále přísné kvóty na olivový olej, čili Řecko vypěstuje olivy, ty se dovezou do Itálie, tam se zpracují a Itálii připadne přidaná hodnota.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
17:54
Somme: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Somme
Možno máš pravdu, neviem, nepopieram. Ja bývam na dedine a tento rok sa u nás opravovali cesty patriace obce mimo hl. cesty a chodník pri hl. ceste. Na vedľajšie cesty prispel fond EÚ a chodníky obec opravovala sama z vlastných zdrojov. Oba projekty sa začali v lete. Cesty boli hotové do konca decembra a chodník stále nie je opravený, pričom dĺžka opravovaných ciest je väčšia ako chodníka.

Ako to u nás teraz vyzerá? Že popri hl. ceste sa nedá prejsť, pretože chodník je rozkopaný...

Tu by som rád podotkol možno význam toho financovania, že je kontrolovaný a veľa priestoru na korupciu v ňom nie je. A ak áno, som si istý, že menší ako pri financovaní z vlastných zdrojov. Toť realita na Slovensku...
http://s1.racingduel.cz/r20603
18:25
Deneb: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
Deneb
Bohužel, realita v Česku je tedy výrazně odlišná. Mám pocit, že málem co dotace, to tunel... Například: tři kilometry odtud stojí za evropské peníze postavená autobusová zastávka. Za milion. Nelžu. (Podotýkám, že je to obyčejná budka - dřevěná, v rozích traverzy, střecha z takového toho hezky barevného térpapíru. Investice tak 100 000 max. včetně úpravy terénu. Kdepak je zbytek?) Navíc slouží pouze k dopravní obslužnosti soukromého sjezdařského areálu. Který byl samozřejmě celý taky hodně mastný a bohatě dotovaný z EU. Nebýt toho, nikdo by masivní sedačkovou lanovku na skoro plochém kopečku nestavěl. Podobný případ, jako ty klasické dotované rozhledny pod kopcem, cyklostezky odnikud nikam atd.

Dál by stály za zmínku dotační projekty na podporu školství. Jestli si mezi nimi někdo vybavujete něco rozumného, osvěžte mi prosím paměť. Mně přišlo, že jsou to ptákoviny kus od kusu. Přesto se naivně domnívám, že evropské peníze jdoucí státu, obcím nebo nestátním neziskovkám á la dětské sportovní kluby, hospicy nebo kulturní spolky, jsou relativně v pořádku. Jako obecný princip - konkrétní aplikace teď neřeším. Ale dotace soukromníkům jsou svinstvo. Jinak to říct neumím. Proč se někdo musí zadlužit až po uši, aby rozjel podnikání, zatímco jeho konkurent jen tak dostane půlku peněz z EU? Proč provozovatel běžného penzionu v téhle době žije z ruky do pusy a propouští zaměstnance, zatímco farma Bolka Polívky jen tak těží desetimilióny? To není levicový (bohatí shrábnou víc) ani pravicový postup (tržní svoboda pláče), to je nelogický sajrajt. V českém podání korupcí prolezlý nelogický sajrajt.

Uf, to jsem se naštvala. A to jsem ještě nezačala běsnit na téma evropské legislativy, to by blesky lítaly... No nic, jdu radši vařit. Poledne v tom okamžení, táta přijde z roboty... nebo tak něco.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
09:13
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Rad bych podotknul, ze clovek, ktery je schopny vyridit dotace z EU rozhodne nestoji 50.000 a na obci uz tuplem ne.
V nekterych obcich to zvladnout tulpasove na urade, kteri tam berou se stestim 14-16.000 hrubeho.
Ve male firme, ve ktere pracuje bratr to dokonce dela externista, ktery za to taktez nechce 50.000 :)
Ty dotace se docela vyplati, akorat se pro ne musi splnovat spousta podminek.

"Will you kill someone you love, because of love? "
18:20
kudli: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
kudli
Ano, vím kolik peněz nalila EU do Česka. Ale víš ty, kolik peněz Česko ztratilo kvůli různým vyhláškám a nařízením unie? Před vstupem do EU jsme měli soběstačnou ekonomiku, teď neprodukujeme vůbec nic. Veškeré zemědělství bylo zrušeno a přesunuto jinam, podobně i velká část průmyslu. Lisabonská smlouva nás zbavila velké části pravomocí samostatně rozhodovat o ekonomice, když každá vyhláška EU je nadřazena Ústavě. ESM jsme naštěstí zatím nepodepsali, ale bohužel nevěřím, že nakonec podepsán nebude. A to, že potom může nikým nevolená skupina lidí beztrestně chtít jakoukoliv částku do 7 dní snad víš...
A klidně bychom mohli jít cestou jako Švýcarsko nebo Norsko. Oba státy mají díky členství v EFTA a Schengenu v podstatě stejné možnosti pohybu a obchodu jako samotní členové EU. Ano, vím, že hospodářsky jsme na tom hůř, ale ne zas o tolik, a kdybychom nikdy do EU nevstoupili, tak na tom můžeme být srovnatelně.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
09:16
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Nejsem si jisty, jestli by to CR zvladla s klidem bez EU, myslim si, ze pro nektere duvody musime v EU byt, ale asi to neprevazi to, co EU dela za sajrajty s jejich ruznyma vyhlaskama a tim, jak do vseho kecaji a omezuji.
Nicmene i presto si myslim, ze z krakodobeho hlediska to neni spatny napad, z dlouhodobeho bych se pomalu pripravoval na odchod.
Stejne cela EU nema sanci vydrzet a rozpadne se. Socialisticko utopicka srajda to je :)

Coz je duvod, proc mi vadi volit Schwarze. Ale faktem zustava, ze nikdo lepsi tam neni.
"Will you kill someone you love, because of love? "
09:29
Midregoth: Re: Nedochází mi, proč to všichn...
silhouette
Me zajimalo, kde si vzal, ze ho sponzoruje Janecek? Sponzoruje ho Winkler, ne Janecek.
Pridavat v uvahu Bakalu, ktery mu dal jako sponzorsky dar nejakych pul milionu, coz z tech jeho 25ti je docela zanedbatelny?

Jde o sponzoring, stejne z toho budou mit ti sponzori hovno, maximalne sveho kandidata na hrade :-D

Co se EU tyce, dela to cemu veri, to neznamena, ze neni slusny clovek. Znam par lidi, kteri jsou proEU a souhlasi s Karlovo nazory.
Jde o jeho vystupovani, jde o to, ze nema potrebu si na nic hrat, nema potrebu lhat, podvadet, nema potrebu ke korupci nic. Chova se elegantne, jedna tak, umi si udelat legraci i sam ze sebe (a to i s tim usinanim - pro zajmavost, usina stejne jenom na jednanich, kde se bavi o srackach). To vsechno z nej dela nejslusnejsiho cloveka.
Kdyby mel lepsi nazory, se kterymi bych mohl souhlasit, jasna volba, protoze jako clovek tam neni nikdo lepsi.
"Will you kill someone you love, because of love? "
10:04
Edgarix: Lidi, prosim vas, kdyz si myslit...
Edgarix
Lidi, prosim vas, kdyz si myslite, ze nema zadnou moc, tak ani nechodte volit! Nechci se cele 4 roky stydet za to, co zvolili z hecu mi spoluobcane! Prosim ;) (a je jedno, jestli myslite Avatary, nebo Komunisty...)
Genorimo!
10:12
Jana: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
Jana
* 5 let...
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
10:57
Edgarix: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
Edgarix
dokonce, uh! :D
Genorimo!
12:26
Clarence: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
Clarence
Takové Rakousko má myslím že i na 6 ;D
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
11:06
letsroll: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
silhouette
Jaký pak nechoďte volit? Vždyť komouši měli nejvíc hlasů jen kvůli tomu že šlo volit asi jen 30% republiky a to byly samozřejmě komouši. Naopak choďte k volbám a je jedno jestli tamten udělal blbě tohleto a támhleto, stejnak o tom nic nevíte protože se řídíte jenom médiama. Hlavně když to nebudou komanči! Vzpamatujte se všichni.
11:44
Teramon: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
Teramon
Já teda volit nejdu. Zaprvé vůbec nesouhlasím s přímou volbou preziednta, zadruhé už mě unavuje volit "jen proto, aby nevyhráli tamti," já chci volit někoho, koho opravdu podporuji.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
12:48
Deneb: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
Deneb
Promiň, ale v tom případě jsi takového člověka měla navrhnout a aktivně "opravdu podporovat" nejméně před půl rokem. Každý z nás to mohl udělat. Když se spoléháš na to, koho ti podstrčí ostatní, může se lehko stát, že tam kromě politicky prosazených kandidátů zbude už jen chytrá, leč kontroverzní omalovánka a vypatlaná madam ve žlutém kostýmku.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
14:36
millcEK: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
millcEK
Chtěl bych zvolit sám sebe, ale ústava mi to nedovoluje kvůli věku, strašná diskriminace. Proto si zvolím chytrou kontroverzní omalovánku nebo spícího knížete, rozhodně lepší, než pan Burns.
16:35
Deneb: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
Deneb
Mně to taky vychází na omalovánku. Sice se mi hypotetická varianta Franz - Zeman pro druhé kolo nelíbí, protože by to znamenalo, že všichni opatrní čecháčkové půjdou houfně volit Zemana, hlavně aby to nevyhrál "ten modrej". Ale zakázala jsem si tohle teoretizování. Když si přeju, aby lidi volili podle svého přesvědčení a ne podle průzkumů a kalkulů, měla bych být hlavně já, kdo to tak udělá.
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
16:48
YDraigGoch: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
YDraigGoch
Teď jsi mě ale normálně navedla na sionistickou konspirační teorii o tom, že Zeman si najal protikandidáta, který mu zajistí zvolení! :-D
Jinak, jak už mi z toho jde hlava kolem, tak víc a víc doma drmolíme mantru z našeho oblíbeného dílu The Simpsons "Občan Kang" - http://www.youtube.com/watch?v=NJk2VTGgZS0
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
17:12
Teramon: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
Teramon
Stačí, že vířím? Hlavně v neděli, kolem oběda.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
17:24
YDraigGoch: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
YDraigGoch
Zcela.
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
09:18
Midregoth: Re: Lidi, prosim vas, kdyz si my...
silhouette
Doufam, ze tolik lidi, kteri by volili avatara neni. Franz se v zivote nemuze dostat tak vysoko.
Je moc hezke, ze ma extravagantni vzhled, nic to ale nemeni na tom, ze je to clovek, ktery nema zadne sporadane nazory, do politiky se nehodi a snad vsichni kandidati tam jsou lepsi jak on.
"Will you kill someone you love, because of love? "
13:33
YDraigGoch: Brumbála na Hrad a vaše starosti...
YDraigGoch
Brumbála na Hrad a vaše starosti na mou hlavu!
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
15:32
Rimmer: http://www.ebaumsworld.com/video...
Rimmer
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/81147719/
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
16:00
Crapp: Na to jak je to nesmyslná citace...
silhouette
Na to jak je to nesmyslná citace jste se celkem rozjely
Páni a paní vím jak se ruší žal....
17:29
millcEK: Re: Na to jak je to nesmyslná ci...
millcEK
Sakra, tak to jsem tady asi neměl být já. :-(
16:30
naituf: Hele, ale jako ta poslední věta
silhouette
Hele, ale jako ta poslední věta od B mě docela i pobavila... Ještě si to plus nechám v hlavě rozležet...
Žádnou vtipnou hlášku nemám. A třeba ani mít nebudu... No a?
16:52
Deneb: A vůbec... http://i.eatliver.com...
Deneb
A vůbec... http://i.eatliver.com/2007/2626.jpg
Živá, mrtvá pod kůží mi teče / jako horký vosk / řeka krve z parafínu / změklá minulost
16:55
YDraigGoch: Re: A vůbec... http://i.eatliver...
YDraigGoch
„Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!"
Sídlo vlády do Liptákova a Jára na Hrad!
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
22:55
marta: tak nejdřív jsem se naštvala, že...
marta
tak nejdřív jsem se naštvala, že se to řeší i tady a opět agresivním způsobem - napůl po fanaticko-voličském způsobu (hájení vybraného kandidáta), napůl po lamerovsku (gramatika), zejména v první části diskuze. Ale stejnak jsem to všechno přečetla. A stále nechápu, proč je tak těžké říct prostě 'ne/mám vybraného kandidáta a taktéž respektuji tvoji volbu'. U mě je to Franz.
01:00
Teramon: Re: tak nejdřív jsem se naštvala...
Teramon
Himmel, bylo tady přesně 69 příspěvků (XD XD XD) a přijde marta musí přidat 70.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
08:11
marta: nemám tu zelenou šipečku,
marta
ale i tak chci říct: né, to snad né, jak jsem mohla! Následující profláklé číslo je 666, takže...
13:54
Teramon: Re: nemám tu zelenou šipečku,
Teramon
Tak to bude fuška.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1233 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1538 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1888 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2093 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2308 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 63 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 72 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 81 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.