Detail hlášky #73076

<a> Ahoj, kdy mi konečně přestaneš parazitovat na wifině? Seženeš si konečně svou?
<b> Ahoj, počkej, prosím, po komunálních volbách.
<a> Ty kandiduješ jako lídr za <Stranu přátel piva>, co?
<a> A jak to s tím souvisí?
<b> To máš tak. Když jsem si procházel nabídky poskytovatelů a ty šílený ceny, napadl mě bezvadný plán, jak získat wifi úplně zadarmo. Nechám se prostě zvolit do obecního zastupitelstva a tam si odhlasujeme obecní wifi zdarma.
<b> Kluci od nás ze strany ten návrh podpoří a ti rudí senilové pro to taky zvednou ruku, protože nebudou vědět, o co jde. Plán nemůže selhat. Je jasný, že to bude zařízený tak, aby nejsilnější signál byl nad naším domem, ale to bude náhoda, že... :)
<a> :-D Máš můj hlas.
<a> Ale nikdy bych do sebe neřekl, že na mne bude fungovat předvolební heslo: "Budoucí starosta vám přestane krást wifi".

Informace o hlášce

Datum přidání: 7. 10. 2014
Kategorie: Hlášky
Autor: lasttimer (4 hlášky)
Hlasování: DarkDream, nakopnuta_sova, Chosen, vinczenzo, arnie654123, Cejda, shaggy, Bilskernir, Shadowmaster, Zelvi, Bzaba, Finarfin, Tutanken, Stickman, xmaster00111, kyrmon, matrix17, Brambor, saft, aloofness, swan972, Komunard, arxarios, srnka, Chopper911, Alf, Katand, Flurius, LukiF, PSK, Rocker-Tialk, suah, krutoslav, ramfis, eagle7, zelvak, CindyChambell, Zuchy, Mat3s_, Ondruch, sebastian_hardie, drtikol, HonzaRez, Morv, KaseO, Stuart, honeybw, Natsumii, lennyd, BearPeter, Neuromancer, angie-metalbee, PikoPirat, KorYi, priba, Beerius, zgrossl, Lemra, lerra, rain, smejdy, DivkaHromu, Angel_Of_Hell, Ghulas, Puni, Mirator, Mar666, kudli, mrMys 69 pro a Taboard89, Apophis, CrazzYdiot, HOLAS, MartinezZ, SkweerookL, Atanono, Nevermore, Tinnarr, Sed, majlos91, piol, joocker, Vevoda_Wolf, starbuck, Edu, Kriz22, CarpeNoctem, oprs, Juggernaut, Kurosawy, hasa, razden, ric4rd, Ripper, sasagin, Imzadi, Dovi, Sousuke_, Bellatrix, bender123, mala_mys, Trigger, Slim2, wegas, Einherjar, Foxtrot, WellBloud89, wavixtreme, Lothias, Vault, chachan, baffiak, Wabbit, freaky_tomato, Vitas, jeffsos, Marcus7, LosFilipos, SkyHaven, Hammer, togi, sevenjetc, hasahm, subzero, jurda, Schmeeczko, tristaver, kbtmichal, naituf, Flad, Moskva, psychous3, Annacerv, kapoka, Komaar, Maty991, pavelnop, belisek, Kukensius, killercat
71 proti
V oblíbených: Satan__666, Mar666 2 uživatelé
Oblíbenost: 41,13 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

18:45
Apophis: Uvažoval bych nad plus, ale za "...
Apophis
Uvažoval bych nad plus, ale za "rudí senilové" je ta mínus.. Takto arogantní člověk (a teď vůbec nejde o volební preference) si plus prostě nezaslouží..
19:12
lasttimer: Re: Uvažoval bych nad plus, ale...
silhouette
Já mu to vyřídím. :)
19:23
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale...
nakopnuta_sova
Přesně. Nejde o to, zda jsou senilové rudí, modří, oranžoví, duhoví (či jaká je TOP09) atd. atd. Jde tu o toleranci a pokud s někým nesouhlasím, nemusí pro mě být automaticky senil.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:28
beran: Re: Uvažoval bych nad plus, ale...
beran
Přijde mi to podobné označení smažky, plešky, arabáči, rákosníci, indiáni... Do očí se to něříká a je to politicky nekorektní. Ale pokud tón a kontext není nenávistný, beru to jako společensky přijatelnou věc.
Kdo chce kam, chuj s nim...
19:51
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
I do očí se to dá říct, ale musíš vědět, že to druhá strana vezme. Kamarádka Vietnamka si říká "rákosnice" úplně v pohodě a ač jsem to nezkoušel, tuším, že by to vzala i ode mě. Ale je pravda, že prapůvod je xenofobní.
Stejně jako americké "nigga" - černoši (a jděte mi do háje s "politicky korektním" Afroameričani)´si říkají "nigga" jako my Češi "vole", ale řekni to některému ty a koleduješ si.

A výraz "Afroameričan" nemám rád, protože to je politická korektnost za každou cenu. Já jsem běloch, on je černoch, co na tom? Každej to vidí. A když teda Afroameričan, co je třeba Rey Koranteng? Afročech? Když kdo ví, jestli vůbec v Africe někdy byl?

Já říkám jedno - budu říkat "Afroameričan" až vyznavači politické korektnosti budou mně říkat "Evroevropan". Tečka.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:12
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Tak ti nevím, co je horší...Evroevropan, nebo Kavkazan? Vyznavači politické korektnosti patří nakopat do řiti. Tečka.
21:40
Apophis: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Apophis
Píšeš mi z duše, naprosto s Tebou souhlasím..
A rovněž Ti musím poděkovat za přesné pochopení toho, co jsem myslel.. Vadí mi v principu někoho urážet jen proto, že s ním nebo s jeho pohledem na svět nesouhlasím - a to zejména ve volbách... :)
22:15
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Myslím, že u komunistů (a fašistů) bych udělal výjimku, neboť tam se nejedná o vyjádření politického postoje.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:26
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Již Voltaire řekl něco ve smyslu "Nesouhlasím s vaším názorem, ale budu bojovat do posledního dechu za to, abyste měl právo ho říkat".

Nechci se dohadovat např. o tom, zda měla být KSČ(M) zakázána.
Ale tvrdím jedno. Pokud se to mělo stát, mělo se to stát nejpozději před dvaceti lety, nejlépe hodně rychle po převratu.
Tenkrát to ještě mělo smysl a lidi by to (až na skalní komunisty) pochopili. Dneska už by to bylo gestíčko pro gestíčko a osobně si myslím, že by to mělo i účel "a furt je lidi volej a my nevíme, jak lidi přesvědčit, aby je nevolili, tak ty prašivý komouše zakážeme, to je nejjednodušší!". A to není správná cesta.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:39
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Navíc by se po vzoru Vandase jen přejmenovali a založili stejnou stranu se stejnými lidmi znova. A to vůbec nemluvím o tom, že minimálně na komunální úrovni už mají dneska komouši přijatelnější volební programy, než naše "konzervativní pravicové" strany (nemám teda žádný iluze o tom, co by stalo, kdyby se dostali zpátky k moci, ale v tom si s "konzervativní pravicí" nemají moc co vyčítat).

Nene, KSČ v emku nezakazovat. Bylo by to jen hloupé gesto a s Komunardem by tu pak nebylo k vydržení :-)
15:49
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Přesně, to jsem zapomněl říct. Změnili by název třeba na KSČMS, aby nezapomínali i na Slezsko, to taky patří do ČR, změnili by stanovy tak, aby tam nebylo to, co jim bylo otlučeno o hlavu a jedeme dál.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:07
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Ano, už jsme to prošvihli, ale úctu si nezaslouží pořád.
To přejmenování je sice formalita, ale takto je to zase do očí bijící drzost.
Určitě tento názor nechci hájit do krve, je to můj osobní přístup, ale rozhodně bych nekritizoval nikoho, kdo kritizuje nebo jakkoliv pomlouvá komunisty (a fašisty), pokud tedy při to nelže.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
20:39
Taboard89: Re: Uvažoval bych nad plus, ale...
silhouette
Jééééžišmarjá....politická korektnost, hyperslušnost za každou cenu, to je ale nuda :-) Určitě jsi ty sám nikdy nepoužil v soukromym hovoru nějaký pejorativní spojení, který by mohlo nějakou skupinu lidí urážet? Pokud použil, tak jsi pokrytec...
21:43
Apophis: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Apophis
Ano, použil jsem pejorativní spojení, ale nikdy jsem nikomu nenadával do senilů a podobných termínů.. A už vůbec ne jen kvůli tomu, koho volí/za koho kandiduje..
Myslím si, že určitá elementární slušnost by měla platit a za slušné považuji mimo jiné i mít respekt ke stáří (ne ho nekriticky zbožňovat, ale respektovat)...
22:17
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Jak už jsem uvedl výše, součástí elementární slušnosti a úcty k politickým vězňům by mělo být netolerovat ty, co se k tomu svým názvem hlásí.
PS: Nejsem pravičák.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:29
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
I matička církev likvidovala lidi za názor - určitě ses učil o tom, jak dopadl za středověku kdokoliv, kdo si dovolil věřit v Boha jinak, než matička církev nakázala nebo si dokonce - ó hrůzo! - dovolil v Boha nevěřit.
Nevěříš? Věříš jinak, než my říkáme? Čaroděj jsi, kacíř, na hranici s tebou! A že jsi nic neprovedl? To nic, my už z tebe přiznání vymučíme!

A přitom nejen církev tolerujeme, ale dokonce jim vracíme desítky, ba myslím stovky miliard.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:29
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Zkráceně řečeno:
Kdyby měla středověká inkvizice možnosti jako Hitler nebo poté Stalin, to bychom se asi divili, co by se "ve jménu Boha" dělo. A to říkám jako věřící.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:17
Taboard89: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Ale mně je z hlediska mý vlastní sobecký existence absolutně šumák to, co se dělo před pětisty léty. Ano, církev má historicky vzato ruce od krve, ale minimálně od dob druhého vatikánského koncilu je to úplně jiná pohádka. Zatímco komunistická strana vraždí doteď a všichni ti, kdo se k ní hlásí jsou tím pádem minimálně obhájci vrahů....přes to nejede vlak....
08:39
ESESEL: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
ESESEL
Já bych třeba hrozně rád viděl, co by se stalo, kdyby si KSČM změnila jméno např. na Velmi Socialistickou SČM :-) nebo cokoliv jiného, prostě aby neměla "komunistická" v názvu, ale program zachovala do puntíku stejný. Jen pro ten sociální experiment, kolik jejích voličů by najednou zmateně nešlo k volbám, protože by "neměli koho volit".
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
02:17
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Asi tolik jako snad předminulé volby na Moravě. To jsem totiž seděl na sekretariátu jedná strany a sledoval to online. KDU-ČSL měla v Čechách asi tři procenta a na Moravě dvanáct a tím pádem ji Morava vytáhla do parlamentu. Dle mne díky hodně stařečkům a stařenkám, co šli volit "křesťany", protože jim to pan farář v neděli v kostele řekl či i bez toho, prostě si řekli "Bůh chce, abych volil/a KŘESŤANSKOU stranu" a hotovo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:09
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
asi sis nevšiml mé přezdívky :-)
Ano, já hážu do jednoho pytle fašisty, komunisty a křesťany.
Nechtěl jsem být ale zbytečně kontroverzní. Ty první dva jmenované se oficiálně považují za ty co "hanobí národ a rasu", o tom třetím se trochu mlčí, protože si to dost užili právě s těmi prvními (a ti si to užili s těmi druhými).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:36
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Že jsem tak smělej...komunismus ani fašismus nemají s hanobením národa a rasy nic společného - jsou to politicko ekonomické směry, nic víc. Fakt, že někteří představitelé těchto směrů se hanobení dopustili, na tom nic nemění. Obojí je sice svinstvo, ale z úplně jiných důvodů.
19:33
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Jistě, trochu zde (z pochopitelných důvodů: Prostor) zjednodušuji a zkracuji.
Obojí (tedy i ten třetí zmiňovaný) právě tuto hranici dávno překročili. Samozřejmě, že na bilboardu to nemají. Ale je to stejné jako třeba s Jehovisty, kteří u nás získali registraci díky sprosté lži: Tvrdili, že nejsou proti transfuzi krve v život ohrožujících situacích.
Ale to bychom se tu opravdu utopili v argumentech. Fašismus, komunismus a různá náboženství, to by se nám nevešlo ani na server a Lamer by zkolaboval.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:37
Komunard: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Komunard
A co ti političtí vězni kteří byli zároveň komunisté? Nemyslím teď oběti frakčních bojů (Gustav Husák a jemu podobní), ale ty pravé komunisty, kteří byli vždy na straně lidu proti tyranům, ať už se tito titulují jakkoli (Petr Uhl třeba)?

Jinak vás možná překvapím, ale dávám plus. Není to útočné, a navíc, správný komunista musí být zvyklý a připravený na horší věci.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
00:41
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Uhl byl vždy na straně lidu proti tyranům? Takže když se tenkrát v "případě Matiční" velmi, velmi zastával Romů, značí to, že my bílí jsme tyrani? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:08
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Z pohledu komunisty bez pochyby ano. Pracujem, a o vydělanou mzdu se odmítáme podělit. Popřípadě zaměstnáváme, a odmítáme zaměstnancům rozdělit všechen zisk. Odporný kapitalistický mrchy jsme, do gulagu s náma :-)
15:45
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Ale komunistické heslo přeci je "každý dle svých možností, každému podle jeho potřeb" a kdo nepracuje podle svých možností, ač by mohl a jen se mu nechce, ten si snad zaslouží "dle potřeb", pokud to nebereme tak, že potřebuje léčbu klackem? V tom případě je "dle jeho potřeb" chleba a voda, aby neumřel hlady. Chceš víc? Pracuj, jsi zdravý a pracovat můžeš.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:52
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Nezapomeň, že kdo za totáče nepracoval (či lépe řečeno "neměl zaměstnání"), skončil dříve či později v base za příživnictví a tam tenkrát pracovat musel.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:41
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Nojo, ale podle jejich představ ta potřeba končí u nasycení, ošacení a střechy nad hlavou. Z jejich pohledu si žijem výrazně nad rámec této potřeby. To, že nám to tak třeba vyhovuje, už jim jaksi nedochází, nebo spíš je jim to fuk.

O jejich představě práce mám taky celkem neblahé mínění...
16:49
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Jak kdy, vzpomeň na rabování na Slovensku, kdy dotyční rabovali "protože mají hlad" a z krámů mizely hlavně kartony cigaret a drahej chlast.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:53
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Však jo, žijem si prostě nad poměry, i ti chudáci (ne)přizpůsobiví :-)

http://vtipy.netroof.eu/data/images/romska-osada-a-akcia-na-satelit.jpg
16:57
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Já četl něco prakticky opačného.

http://blog.digizone.cz/potucek/konec-cigi-tv/

Výňatek:
Nevím jak vy, ale já mám nástup rumunské satelitní služby Digi TV na český a slovenský trh spojený s jejich akcemi několikaměsíčního sledování zdarma, na které nalákala především východoslovenské Romy. Možná si pamatujete na televizní reportáž o tom, jak ve chvíli, kdy firma začala Romům z osad posílat složenky, a když neplatili, vypravila se jim odebrat satelitní komplety, které byly mezitím prodané kdesi v zastavárně.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:53
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
A představa o práci - párkrát se už ukázalo, že někteří (a je jedno, jaké barvy) radši kradou a např. si daj práci s vykopáním kabelu ze země, aby ho pak odnesli do sběrny a když po takové krádeži majitel kabelu spočítal, kolik z toho měli a vynaloženou práci, vyšlo mu, že kdyby se nechali zaměstnat někde s krumpáčem, měli by na hodinu dvakrát tolik.
Jenže to je to - že by museli pracovat od do a neviděli výsledek "hned" - dle jejich představ "seberem kabel, do sběru s ním a máme prachy", výplata se dostává až "za dlouho".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:01
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Aha, ty pořád mluvíš o flákačích, kdežto já tím "oni" pořád myslel komanče...
17:28
Komunard: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Komunard
Pokud jsi "jimi" v příspěvku o představě potřeb myslel komunisty, tak jsi jednoduše špatně informován.
Ad Romové: Chtěl bych vidět vás, jací byste byli, kdybyste vyrůstali v tom co oni.
A způsob, jakými někteří lidé mluví o Romech (teď nemyslím vás dva) celkem odpovídá způsobu, jakým tyran přemýšlí o ostatních. Takže tak.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
18:24
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
OK, do toho, co bys mi chtěl naordinovat jako maximální přípustnej příjem bych asi ještě kromě jídla a hadrů vměstnal ojetou feldu, ale to jen proto, že bydlím ve svým. Kdybych měl platit nájem, vycházelo by mi to tak akorát na ty tři potřeby, co jsem vyjmenoval. Jelikož vycházím z informací, které jsi dodal ty, troufnu si tvrdit, že případná chyba není na mé straně .-)

Hele, znám cikánku, která maká jak šroub, aby se uživila. Ale taky denně cestou do práce vidím spoustu cikánů, co dělají houby, poflakujou se v parku, dojej sociálku a od rána do večera chlastaj... Já jim to nezazlívám, ať se flákaj, když chtěj. Ale ať se flákaj ZA SVÝ. V momentě, kdy mě tvoji soudruzi nutěj jim to flákání financovat, po mě nemůžeš chtít, abych skákal radostí.
19:02
Komunard: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Komunard
Psal jsem tu o 30-35 tisících při průměrném přijmu 20, (při vyšším, on ve skutečnosti o trochu vyšší je, o trochu více). Promiň, ale tolik nemá skoro nikdo. Protože u nás nechodí většina lidí v hadrech a nehladoví, tak patrně jíš příliš mnoho lanýžů a nosíš moc sobolích kožek.

Na něčí flákání tě nutí přispívat kapitalismus, který není z principu schopný zaměstnat celou práceschopnou populaci.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
20:10
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
35 jsi chtěl přiznat jako odměnu pouze těm nejlepším z nejlepších, takže tolik by neměl skoro nikdo ani ve tvém světě.

Většina populace by podle tebe byla mezi 10 a 30, což přibližně odpovídá dnešnímu stavu, kdy, jak správně pozoruješ, většina lidí skutečně chodí ošacena a nehladoví, většina lidí dokonce i bydlí. Super, to jsme si pomohli.

Na druhou stranu, soudě podle množství reklam na "výhodné" půjčky, většina lidí skutečně s penězi končí někde u toho ošacení, nakrmení a ubydlení. Jelikož usiluješ o přibližně stejný stav, budou na tom i v tvém světě přibližně stejně.

Kapitalismus mě k ničemu nenutí, protože kapitalismus tu nemáme. Přispívat na lemply mě aktuálně nutí socialismus. Celou práceschopnou populaci není schopný zaměstnat tentýž. Ale klídek, nezvládneš to ani ty, protože část práceschopné populace prostě a jednoduše pracovat nechce a nebude.

Do toho, čeho jím a nosím příliš, je ti kulový s medem, protože mi na to nepřispíváš. Já vím, tebe to neskutečně sere, že mi zatím nemůžeš šátrat ve šrajtofli. Abych tě ale uklidnil, tvoji umírnění bratři to zvládají statečně za tebe.
01:04
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
35 jsi chtěl přiznat jako odměnu pouze těm nejlepším z nejlepších, takže tolik by neměl skoro nikdo ani ve tvém světě. - bejvalka už někdy pět let zpátky tvrdila, že KAŽDEJ MŮŽE MÍT PLAT PŘES TŘICET TISÍC, STAČÍ BEJT SCHOPNEJ A KDO TAKOVEJ PLAT NEMÁ, DOBŘE MU TAK A AŤ SUŠÍ HUBU, KDYŽ NEUMÍ DOSÁHNOUT NIČEHO LEPŠÍHO!" - tak kdo se tu mýlí? Ona každopádně, její hlášky "v Praze je volnejch míst dost, kdo chce..." - ano, Praha je nafukovací, všichni můžou brát přes třicet tisíc, všichni můžou dělat manažery a poradce atd. a za pokladnami a pulty budou stát Ukrajinci atd... jeden z důvodů, proč nám to přestalo klapat a rozešli jsme se. Velká neshoda v názorech.

Další věc: Dlouho byla sestra spíš na straně bejvalky. Poté, co jsem jí poreferoval, co mi bylo řečeno ohledně výchovy dětí (rodiče maijí chodit do práce, na výchovu dětí si najmu chůvu, úkolem rodičů je dát rodině co nejvíc peněz), tak si ségra poklepala na hlavu "to je vidět, že Lenka ještě neměla děti, představuje si to jako Hurvínek válku" a po rozchodu se (ani moc) nedivila.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:21
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Nikde netvrdím, že každej může brát přes 30, na tom bych se s tvou ex taky neshodnul (už bych se s ní ale shodnul na tom, že kdo bere málo, může si za to v první řadě sám).

Pouze říkám, že plat okolo 30 pořád ještě není žádný terno. Ano, 80% pracujících bere míň, ale na bezstarostnej život to fakt nestačí. Jestli si Komunard myslí, že 35 klacků je odpovídající odměna pro nejlepší z nejlepších, a že přivřením příjmových nůžek nastolí na světě spravedlnost, tak se šeredně mýlí.

I rest my case your honor.
02:23
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
A co když někoho BAVÍ práce, za kterou dostává málo a ač by mohl dostávat víc za práci, na kterou by měl, ale nebavila by ho a proto ji dělat nechce - je to jeho chyba a může si za to, že bere málo, v tu chvíli sám? Ty bys radši dělal za padesát čistého něco, kam bys chodil s odporem než za dvacku čistého něco, co by tě bavilo a chodil bys tam rád?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:03
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Když se někdo DOBROVOLNĚ rozhodne dělat špatně placenou práci, tak za to snad může někdo jinej?

Člověk, kterýho jeho práce baví, si ale nejspíš nebude stěžovat na výplatu. Stěžovat si spíš bude ten, koho to nebaví, a ještě bere málo. A opět, kdo mu za to asi tak může?
18:32
Foxtrot: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Foxtrot
Já znám jenom cikány. Što eto taký róm?
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
20:59
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
CD-rómy
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:24
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
No CD-ROM je to, když přejedeš cikána parním válcem.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:56
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Tak v čem vyrůstají, to trošku vím. Tříletá romáčata běhají před barákem, klidně i do silnice, protože to je rodičům jedno nebo je snad vyloženě vyženou stylem "nevotravuj more" a ať se o ně stará starší sourozenec.

A to jsem zažil podobný případ. Jdu po druhém chodníku (přes silnici) kolem známého cikánského baráku. Z baráku vystřelí cikáně a bere to vší silou přes silnici směrem ke mně, ještě že nic nejelo.
Já jen zírám, baba za mnou jdoucí taky a ptá se "to je vaše?", tak jí říkám "vypadám na to? Já jen jdu okolo!"a naštěstí za cikánětem vystřelila cikaňa, dohnala ho a hned na tom chodníku začala vřeštět po jejich a mydlit dítě, kam se mu to vešlo, takže bylo jasné, že moje fakt není. Ještě to tak, to bych si ho radši utrhl - a admini, klidně mi dejte ban za rasismus.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:30
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Potíž ale je, zda cikání - či Romové, jak kdo chce - CHTĚJÍ změnu a ono to nejde nebo ji vlastně nechtějí.

Není to tak dlouho, co jsem na netu četl, že Roma studujícího vysokou školu se vlastní komunita zřekla a vyhnala ho, protože "není správný cikán, správný cikán má krást a brát dávky, spravny cikán nemaká, správný cikán se užíví i bez práce" - jestli je tohle pravda, tak co si o nich myslet? Opravdu doufám, že to je jen pomluva a pravda to není a nikdy to nebyla.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:51
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Komanč =/= flákač, byť to tak často je.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:51
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Jsem ti ale neodpověděl, co?

Podle mě si takovej člověk zaslouží pouze to, co mu kdo dá, pokud se náhodou někdo slituje. Pokud mu teda nikdo dobrovolně nedá ani ten chleba a vodu, pak po právu zdechne hlady.
17:02
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Tak. Kdo může pracovat a nechce, měl by být o chlebu a vodě. Pokud v jeho bydlišti práce není, resp. není žádná, kterou by zvládal (uč padesátiletého horníka po třiceti letech v dole s počítačem, např.), dotyčný si zaslouží pomoci. Ať už s hledáním práce, změnou kvalifikace v rámci možností, aby to zvládal, nebo když nejde nic, tak nějakou tu pomoc peněžní.

Víš jak - jsme tu hlavně automobilový stát, samá montovna. Normy na páse jsou dělané pro lidi v plné síle, přitom dnešní mladí půjdou do důchodu v sedmdesáti. Kdo je v šedesáti zaměstná, síly odcházejí a prostě nezvládnou to, co zvládnou třicetiletí. Nehledě na to, že dneska už jsi často "neperspektivní" už ve čtyřiceti... velmi, velmi si počkám, co budou dnešní mladí zdraví úspěšní dělat v šedesáti pětašedesáti za práci. Tolik vrátnic po republice zase není.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:20
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Mňo, ona populace bude už jen stárnout. Takže buď firmy změní HR politiku, nebo tu bude 5 mega důchodců, 3 mega nezaměstnaných padesátníků a 5 mega pracovních míst bude muset zastat 1 mega mladých a perspektivních :-)
23:49
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Víš, já se obávám jednoho. Že to má stát velmi dobře vypočítané stylem "podpora v nezaměstnanosti bývá nižší než důchod a až jim vyprší podpora, řekneme jim, že bydlej s dětma, když sečteme příjem dětí a jejich, je to nad životním minimem, čili jim nic nedáme, můžou se o ně starat děti!"... a vyvrať mi to. Budu rád.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:28
CarpeNoctem: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
CarpeNoctem
Vyvrátím ti to velmi snadno. Většina důchodců nebydlí se svými dětmi.

Myslím, že hledáš zlý úmysl tam, kde vládne jen a pouze bezmezná ignorance.
10:40
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Samozřejmě souhlasím, ale ono v podstatě je mi jedno, jestli něco špatně ze zlého úmyslu nebo z ignorance, obojí je špatně.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:23
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
...a čtyři mega Ukrajinců či jiných dovezených pracovních sil, což se hlavně u nekvalifikovaných pracovních míst vyplatí, protože za to, za co by pracoval jeden Čech, budou rádi pracovat od nevidim do nevidim dva a možná i tři Ukrajinci, protože jsou šťastní, že mají práci (doma nic nenajdou) a když si výplatu přepočítají na hrivny či čím tam platěj, jsou prachatí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:18
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
ale slovo senil se mi taky nelíbí
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:38
Taboard89: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Ano, uznávám.....rudej zmrd, obhájce vrahů, případně bolševická zrůda by bylo příhodnější.
00:30
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Viz o kousek výše - každý volič KSČM je rudej zmrd, obhájce vrahů? A co každý volič KDU-ČSL? Je to černej zmrd a obhájce procesů s čarodějnicemi? Matička církev toho ve jménu Boha má taky dost na svědomí, říká ti něco inkvizice?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:32
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Procesy v padesátých letech ani inkvizice nejsou chyba režimu. To je všechno v lidech - jak se k moci dostanou zmrdi, začnou řádit. A je jedno, zda se při řádění oháněj křížem, půlměsícem, srpem a kladivem nebo by třeba řvali "žádnej Bůh není a kdo si myslí, že je, s tím si to vyřídíme!". Zmrd jako zmrd.
Asi tak.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:56
Foxtrot: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Foxtrot
Psychologové tvrdí, že vzhledem k lidské přirozenosti se dříve nebo později nahoru dostanou právě ti, které nazýváš zmrdy, protože lační po moci a dostatečně bezskrupulózní aby všechny ostatní smetly z cesty...no a někdy jsou tam rovnou od začátku. Celkově s tebou souhlasím. Souhlasím i s tím, že zakazovat komunisty více než 20 let po revoluci je něco mezi prázdným gestem a programovým zoufalstvím. Jen taková poznámka na okraj, "těším" se až si budou stěžovat církevní páni na malou návštěvnost kostelů...vždyť už nedávno proběhlo, že jim lidé nechtějí přispívat kvůli restitucím do kasiček, ostatně každému, kdo si o problematiku jenom trochu zajímá se musí křivit ústa bez rozdílu rasy, pohlaví, politické příslušnosti i vyznání kvůli tomu jakým způsobem se to odehrává (viz mediálně známe Voršilky apod.).
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
08:43
deWolf: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
deWolf
Můžeš nám, kteří se o problematiku víceméně nezajímáme, ve zkratce vysvětlit, proč bych měl křivit ústa?
Lupus in fabula
10:45
Foxtrot: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Foxtrot
Ve zkratce:
1) Leckdy se jedná o majetek, který měla církev v užívání tedy nikoli vlastnila.
2) Voršilky - chtít podruhé vrátit stejnou věc, aby ji podruhé mohly prodat je...
3) Církev přišla na jednání se svým návrhem a nevím nakolik byli překvapení, když zástupci státu neměli nic nachystané, takže se moc nejednalo o tom jestli ano nebo ne ale jak. Návrh byl pochopitelně připravený tak aby bylo dost prostoru k manévrování a bezbolestnému couvání.
...

Je to hodně ve zkratce, takže zasvěcení mě ukamenují, že je všechno ještě složitější - ano je, prase aby se v tom vyznalo. Ale je dost případů, kde rozum zůstává stát.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
02:31
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Jo, kasičky. To jsem si tuhle udělal výlet na pravoslavný svátek sv. Bartoloměje do Mochova u Prahy a poseděl tam na bohoslužbě, sledoval cvrkot a tak - a ke konci tam koloval "klobouk", prostě cosi na příspěvky. A to je člověku blbé nehodit, ať si o církvi myslí cokoliv, když už to koluje.

Takže jsem si přichystal nějaké ty drobné, když jsem viděl, že se vybírá a pak to tam hodil. Že v tom "klobouku" byly i papírovky a myslím, že i pětikilo, to už je věc toho, kdo to tam hodil. Já hodil max pár desítek korun, přesně jsem to nepočítal, ale bylo to pár kováků. To je dle mne rozumný příspěvek, nic se nemá přehánět ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:53
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Režim bez lidí neexistuje, to je potřeba si uvědomit.
Řečeno počítačově, pokud všechny implementace daného systému padají, není to dobrý systém. Já (jak už jsem někde zmínil) jsem utopista, ale věčná láska (ti třetí) rovnost (ti první) prostě nějak s reálnými lidmi nefunguje. A pokud ideální ideologie nefunguje s reálnými lidmi, ale zvrhává se, tak je prostě chybná, protože vychází přímo z chybného předpokladu. Počítá s jinými lidmi, než které má k dispozici.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:04
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Jo a VĚTŠINOU se neorganizují ti, co něco nejsou.
Takže ti, co tvrdí, že Bůh nebo bůh není, většinou nespojuje žádná ideologie a nevytvářejí žádný režim. Komunisté potvrzují pravidlo, ale jen částečně, protože jejich ideologie má jiný základ a potírání konkurenčních ideologií je nezbytnou součástí každé "správné" ideologie. Jen se podívejte, jak se mezi sebou pomlouvají náboženské frakce a milifrakce a mikrofrakce.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:13
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
ano, je to obhájce procesů s čarodějnicemi, protože se k tomu názvem hlásí a nedistancují se od toho, naopak čerpají výhody z kontinuity. Třeba voliče.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:45
Foxtrot: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Foxtrot
Tady narážíme na jeden problém - ukaž mi neposkvrněnou ideologii potažmo stranu. V okamžiku, kdy začneme aplikovat přísná morální měřítka, tak přeci na všechny a na všechno.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
19:38
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
"Čistá" strana neexistuje. Ale ne všichni byli chyceni při hromadných vraždách.
Já jsem zastáncem toho, že by měla existovat diskreditace (jsem utopista), tedy ještě o stupeň výše: Chytli jsme vás při podvodu, lži, krádeži, zpronevěře, úplatcích?
Táhněte do háje!
Ale zatím bych zůstal jenom u prokázaného hromadného vraždění (a "historického znemožnění").
Jo, jen mimochodem (obecně, na doplnění, nesouvisí s výše uvedeným):
Nemám rád, když si někdo plete levici a komunisty.
Já si taky nepletu pravici s fašisty.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:51
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Kdo tedy dle tvého zůstal? Církev i komunisté hromadně vraždili - jen proto, že někdo měl jiný názor než oni dovolili.
A když spočítám, poslanci kterých všech stran byli chyceni při podvodu, lži, krádeži, zpronevěře či úplatcích - která strana zbyla? Nové rádobystrany typu TOP09, Spolehnutí (za tohle kandiduje tady v CL Skokan, už prokandidoval ODS, VV a teď tohle)? Kdo tedy zbývá?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:45
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Řekni mi, kdo nemá posledních minimálně deset let problém vybrat si stranu.
Ale toto už JE politika, jestli ODS nebo TOP9. A toto tady opravdu, ale opravdu (s klausovskou výslovností) nikdo řešit na Lameru nechceme (i když naše politika je krystalicky lamerovská).
Demokracii někdo vymyslel (zjednodušeně) takto: Vybíráme ze stran, když selžou, vybíráme další. Pokud není strana nijak postižena za chyby, máme současnou posranou českou politiku. Prostě za chyby se musí platit (nejen v politice), jinak se společnost rozpadne.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
08:44
nakopnuta_sova: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
nakopnuta_sova
Vybíráme ze stran, když selžou, vybíráme další. A když jsme na tom jako v USA či GB, kde jsou strany celé dvě? Jedna mě naštve, vyberu tu druhou. Druhá mě taky naštve...mám se vrátit k té první či volit tu, která mě "jenom" štve v tu chvíli méně? Nebo to vzdát a ať si to ti nahoře dělají sami, stejně je nezajímám?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:41
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
Tam (myslím samozřejmě GB) existuje nějaká kultura a nezbavují se celých stran, ale zdiskreditovaných politiků (alespoň dřív tomu tak bylo). A pokud vím (ale je pravda, že o tom vím opravdu jen velmi málo), tak tam ani jedna z těch dvou stran nemá ani fašistickou ani komunistickou minulost ani hromadné vyvražďování, od kterého by se museli distancovat. Svaté, samozřejmě, také nejsou (ale to mě vlastně těší, že ...)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:47
Satan__666: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
silhouette
A do tohoto stavu jsme se právě dostali tím, že jsme volili pořád dokolečka ty samé, až už z toho nebyla cesta ven. Pamatuju si okamžik, kdy to šlo změnit.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
08:11
Foxtrot: Re: Uvažoval bych nad plus, ale
Foxtrot
Ano, to je můj oblíbený obrat, když mi někdo řekne, že jsem komunista, nebo se takto zeptá, já mu opáčím jestli není fašista.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
07:46
Foxtrot: Re: Uvažoval bych nad plus, ale...
Foxtrot
Vím, že je to ohrané, ale pod toto se klidně podepíši.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
19:24
nakopnuta_sova: Osobně by mě zajímalo,
nakopnuta_sova
proč se <a> ptá, kdy mu <b> přestane parazitovat na wifině - to si neumí zadat na routeru pořádné heslo? A pokud to má schválně, aby měl kamarád net, proč o tom vůbec mluví?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:38
lasttimer: Re: Osobně by mě zajímalo,
silhouette
<b> je do voleb bez wifiny, tak chodí na <a>ovu. <a> to toleruje, protože je to přece jenom kamarád, ale nějak dvakrát nadšený z toho není a těší se, až bude mít <b> svou.
19:39
Sed: Re: Osobně by mě zajímalo,
Sed
Univerzální odpověď - nemá rozum.
Kappa
08:45
Rimmer: Odkdy se z lamera stala diskuse
Rimmer
Odkdy se z lamera stala diskuse pod Novinkama.cz? S politikou, pri vsi ucte, tahnete do prdele, to je to posledni co sem patri :)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
10:45
Foxtrot: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
Foxtrot
Však on ti to Komunard vysvětlí ;).
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
15:54
nakopnuta_sova: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
nakopnuta_sova
Asi od té doby, co tam jsou dovoleny dva názory od člověka pod jednou diskusí. Takže když se tě někdo na něco zeptá a ty už máš vyčerpáno, ani nemůžeš odpovědět.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:40
Satan__666: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
silhouette
Souhlasím, přestože jsem to napůl (s Apophisem) zpískal.
Bál jsem se, co se z toho stane.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
08:18
Foxtrot: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
Foxtrot
Neřádila tu ruka nějakého moderátora? Mi přijde ta diskuze místy dost nesouvislá - reakce na věty, které nemohu najít.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
08:44
deWolf: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
deWolf
Hlavní problém s nesouvislostí bych viděl v tom, že diskuze nezvládá dostatečné množství vnoření.
Lupus in fabula
11:06
Foxtrot: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
Foxtrot
To je jedna strana mince ale u některých reakcí i když jsem šel vyloženě po příspěvcích daného autora sem nenašel větu jménem "akce", to mě mate.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
11:42
deWolf: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
deWolf
Mám pocit, že pokud nějaký příspěvek dostane dostatek mínusů, tak zmizí. Ale přesné hodnoty, případně jestli sebou vezme celé vlákno, netuším.
Lupus in fabula
18:45
nakopnuta_sova: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
nakopnuta_sova
Myslím, že pokud příspěvek zmizí, vezme s sebou i reakce, reakce na reakce atd., protože by to pak vypadalo jak u blbečků na dvorečku, reakce na něco, co tam není. Ale jestli s sebou vezme celé vlákno, tzn. pokud by mi byl vymínusován tento příspěvek, zmizela by i tato debata o nesouvislosti, to nevím.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:42
Satan__666: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
silhouette
Jo, přesně to je problém, který mě tu občas trápí. U těchto větších diskusí by pomohlo psát na koho člověk reaguje (úplně to nezachrání, ale lepší něco než nic).
Dost mě vyděsí, kde se občas objeví můj příspěvek a vypadá to pak, že tvrdím něco úplně jiného, než jsem původně zamýšlel.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:47
Foxtrot: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
Foxtrot
Ale jak nám ta diskuze hezky pokračuje, i když už hláška není ve frontě. Mám dojem, že s něčím tak monstrózním (píši 81. příspěvek) nebylo počítáno. Holt uživatel provede systému i nemyslitelné.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
19:20
lasttimer: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
silhouette
S něčím tak monstrózním jsem nepočítal ani já. A to jsem ještě zcenzuroval jméno strany, za jakou <b> kandiduje, aby se tu o tom nerozpoutal flame, jen ti "rudí senilové" mi holt utekli - jednak mi to nepřipadalo zas tak urážlivé, jednak mne nenapadlo, že se někoho tak hluboce dotkne letmá zmínka vůbec nesouvisející s pointou. Kdybych to byl býval věděl, tak bysem sem nechodil.
20:53
Foxtrot: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
Foxtrot
A že jsme tě potom autore vlastně ani dál nepotřebovali a zabavili jsme se sami...no nejsme hodné děti?
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
02:09
nakopnuta_sova: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
nakopnuta_sova
Dobře, uznávám tvou omluvu, ostatní nevím.
Příště si uvědom, že i zdánlivě nevinná narážka typu "rudí senilové" může někoho naštvat a přitom ten někdo nemusí nutně volit KSČM, jen může být alergický na politicky laděné narážky či urážky.
Tak pro příště ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:07
nakopnuta_sova: Re: Odkdy se z lamera stala disk...
nakopnuta_sova
To víš.
Dílem "nejnovější příspěvky" a dílem zvědaví uživatelé, jestli na ně, či prostě v té diskusi, někdo reagoval a diskuse je rychlejší než průjem.
A to si myslím, že osmdesát příspěvků nic není, rekord je snad přes dvě stě - ví někdo přesné číslo a u jaké hlášky to bylo?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1240 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1545 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2101 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2316 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 89 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.