Detail hlášky #73101

<a> Hele teoreticky nealko pivo je taky blby pit ten den co cvičíš ? a nebo jak to nemá alkohol tak je to jedno?
<b> Tak hlavně alkohol je největší zlo...... ale nealko pivo je jako lízat svojí ségru....... vnitřní hlas ti říká že je něco špatně :D

Komentář: Prostě když chcete skrz cvičení přestat pít ale furt máte chuť na pívo.. :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 22. 10. 2014
Kategorie: Hlášky
Autor: zyXzy (1 hláška)
Hlasování: Sidi, davidt, Vincent, KorYi, killercat 5 pro a Taboard89, PSK, Cuthalion, CarpeNoctem, PL75, Bilskernir, Koriss, SkyHaven, nasty, Foxtrot, Stickman, Blast, Ripper, Alf, Matesss, Komunard, vinczenzo, starbuck, honeybw, crooty, suah, pute, Lorandel, angie-metalbee, hasa, SkweerookL, Vevoda_Wolf, madbaker, Zelvi, kudli, zelvak, naituf, Tinnarr, Altair, SmallMongoose, insaina, Cejda, Mermeoth, Chopper911, Dyfer, While, toop, Bellatrix, swan972, teye, Perun, kbtmichal, Kriz22, majlos91, freaky_tomato, razden, lasttimer, CindyChambell, Kurosawy, baffiak, piol, oprs, Morrigen, Apophis, MartinezZ, wegas, Atanono, Kamhal24, WellBloud89, Daysi, Moskva, iTom, Annacerv, ErrorJoe, vasek004, ric4rd, Hammer, hasahm, arxarios, Bzaba, Nevermore, Sed, mhx47, Dovi, Sousuke_, chachan, Einherjar, krutoslav, Edgarix, sasagin, Slim2, Rimmoncze, Rimmer, Trigger, Crazy_Ivan, izzi_cz, MistrBuBak, psychous3, Satan__666, kapoka, Marcus7, Schmeeczko, togi, sebastian_hardie, Flad, lerra, tristaver, Komaar, Chosen, Ghool, Maty991, lennyd, Beerius, peanutka, Ghulas, pavelnop, Puni, Mirator, belisek, mrMys
115 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 1,79 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

16:14
Taboard89: Můžu bejt první, kdo to řekne? T...
silhouette
Můžu bejt první, kdo to řekne? Tak jo-přepsanej puberťáckej vtip, automatický mínus a pohlavek autorovi.
16:16
zyXzy: Taboard89
silhouette
Tak to sorry, já jsem to slyšel prvně..
10:52
DarkDream: Re: Taboard89
DarkDream
Tak já se toho ujmu. Chcete-li reagovat na konkrétní příspěvek, pak je celkem fajn na něj najet myšičkou, aby se zobrazila v pravém dolním rohu zelená zahnutá šipečka, poté se přidaná reakce připíše k danému příspěvku s odskokem.
Já se sem asi neměl zaregistrovat
16:43
Cuthalion: Jsem jedinej komu to nedává smys...
Cuthalion
Jsem jedinej komu to nedává smysl? Proč by se nemohlo pít pivo v den cvičení? Odkdy nealko pivo neobsahuje alkohol?
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
17:05
SkyHaven: Re: Jsem jedinej komu to nedává...
silhouette
Tak napriklad v arabskych zemi pivo doopravdy neobsahuje zadny alkohol (ale pit se to neda, chutna to jako dzus).
19:15
SkweerookL: Re: Jsem jedinej komu to nedává
SkweerookL
Jenže to v podstatě není pivo :)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
19:59
kudli: Re: Jsem jedinej komu to nedává
kudli
Ale jmenuje se to tak... pivo (voda) s příchutí něčeho
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
20:51
SkweerookL: Re: Jsem jedinej komu to nedává
SkweerookL
Starobrnu se taky říká pivo, ale všichni víme, jak to je... :)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
23:20
nakopnuta_sova: Re: Jsem jedinej komu to nedává
nakopnuta_sova
Nehaň Starobrno, na posledních brněnských veletrzích získalo druhou cenu! První cenu získala Šaratice.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:17
SkweerookL: Re: Jsem jedinej komu to nedává
SkweerookL
A jakou cenu získalo na plzeňských veletrzích? :)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
22:58
baffiak: Re: Jsem jedinej komu to nedává
silhouette
ved to mas ako nealkoholicky radler. ako to moze niekto kupovat, nie je lacnejsia malinovka?
23:33
ESESEL: Re: Jsem jedinej komu to nedává
ESESEL
Právě že není. Tedy některé druhy jo, ale to je zpravidla sajrajt na entou.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:09
nakopnuta_sova: Re: Jsem jedinej komu to nedává
nakopnuta_sova
Jo, tos mě přivedl na věc, které se divím už od minulého století. Aby bylo nealko dražší než alko, to mi nejde do hlavy. Si tím hostinští snažej zvýšit odbyt piva, když půl litru čepovaného pořídíš za dvacet dvaadvacet a nealko tři deci za patnáct? Pak se odborníci divěj, že tenhle národ chlastá :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:01
deWolf: Re: Jsem jedinej komu to nedává
deWolf
Pokud jsi ochoten za tři deci nealka dát patnáct, tak ho budou hospody za tolik prodávat.
Lupus in fabula
19:38
nakopnuta_sova: Nealko piva smějí obsahovat <0,5...
nakopnuta_sova
Nealko piva smějí obsahovat <0,5 % alkoholu. Birell třeba má 0,49 %, viz http://www.birell.cz/caste-dotazy. Takže <a> se plete.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:56
baffiak: Re: Nealko piva smějí obsahovat...
silhouette
a keby si videl ake peniaze idu do vyskumu na vyrobu skutocne nealkoholickeho piva. dokonca uz existuje jeden kmen pivnych kvasiniek, ktore to zvladaju, ale pit sa to neda
23:15
nakopnuta_sova: Re: Nealko piva smějí obsahovat
nakopnuta_sova
To už jsem slyšel před lety, že nebýt v pivu alkohol, je prý pivo nejzdravější existující nápoj. Jo, to věřím, ale kdo by to pil? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:49
Cuthalion: Re: Nealko piva smějí obsahovat
Cuthalion
Kvasinky co nekvasí na ethanol? Co v tom potom je za výsledek jejich metabolismu?
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
09:32
deWolf: Re: Nealko piva smějí obsahovat
deWolf
Něco zdravějšího. Třeba methanol?
Lupus in fabula
21:23
Bellatrix: Srsly, řešíte pivo u citace, kde...
Bellatrix
Srsly, řešíte pivo u citace, kde se vyskytuje něco takovýho, jako co napsal <b>...? I když pokud stejně jako já nemáte slov, tak to pak chápu. Každopádně člověk, co ho u takovýho tématu napadají takový metafory, by se měl nechat vyšetřit.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
22:55
baffiak: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
riesit reakciu <b> nema zmysel, ale to, ze si niekto mysli, ze existuje nealkoholicke pivo ma vytaca - hlavne ak sa to nahodou objavi v reklame, ze je to vhodna alternativa pre soferov
23:18
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
V Častých dotazech na stránkách birellu (link o kousek výše) píšou, že:

Mohu řídit motorové vozidlo i po konzumaci několika nealko piv Birell?

Nezávislá klinická studie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze prokázala, že ani po čtyřech třetinkových Birellech vypitých v rozmezí 15 až 20 minut nelze konzumaci prokázat ani dechovou, ani krevní zkouškou. Jinými slovy, po vypití Birellu se řízení nemusíte bát!

Věřil bych, kor jestli je pravda to, že do 0,2 promile prý nelze prokázat, zda člověk požil alkohol, protože takhle málo ho prý v krvi může být čistě díky tělesným pochodům.
Sám si nedokážu představit, jestli se dá z Birellu ožrat, to bych ho musel vypít tolik, že bych dřív chodil chc.. jak koroptev než by mi to začlo lízt do hlavy.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:41
baffiak: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
a ked nafukas 0,21 tak si v......
23:53
Cuthalion: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Cuthalion
Máte štěstí že jdu kolem, říkají o mě že jsem odborník ... alkoholu v pitu je skutečně tak málo, že se díky metabolismu nedostane do krve ve významnějším množství. S tím 0,2 promile, co já vím, je to tak že než by vás dostali na krevní test tak už stejně není co měřit.
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
00:10
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
To je druhá věc, ovšem pokud vím, nové policejní měřáky alkoholu v dechu už jsou tak vymakané, že se jejich výsledek dá použít u soudu. Dřív to nešlo. Takže leda se pak hájit tím, že jsem sice nadejchal, ale v následném krevním testu už nic nebylo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:07
CarpeNoctem: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
CarpeNoctem
To myslíš Dragery, kterým se v jistých kruzích přezdívá detektory Hašlerek? Pokud se nepletu, a hledat se mi to nechce, tak ty měří s udávanou chybou +- 0,3 promile. Navíc měří obsah alkoholu v dechu, který nic moc nevypovídá o jeho obsahu v krvi.
15:17
deWolf: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
deWolf
Navíc Dräger ALKOTEST prý prodejce prodává jako "orientační" měřidlo, zatímco naši zákonodárci ho považují za "průkazné".
Lupus in fabula
15:55
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
Jestli tam tu průkaznost nedali proto, aby zaťali tipec vyčuránkům, co nadejchali, ale odmítli krevní test.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:11
CarpeNoctem: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
CarpeNoctem
Odmítnutí krevního testu moc vyčuraný není. Teoreticky se tím sice můžeš vyhnout prokázání toho, že jsi pil, ale na druhou stranu od toho momentu na tebe všichni policajti, ouřadové a případně soudci koukaj jako na jasnýho ožralu a ty nemáš šanci dokázat opak.

To máš tak...když někdo nadýchá půl procenta, tak se celkem není o čem bavit. Jenže když nadýcháš půl promile, tak to taky může znamenat, že jsi abstinent, jen kromě zubní pasty používáš i ústní vodu. S chybou 0,3 a přirozenou hladinou do 0,2 je výsledek dechové zkoušky do 0,5 promile naprosto neprůkazný. Přesto ti za něj šmahem pošlou papíry do čistírny a stěžovat si můžeš na lampárně.
16:17
Cuthalion: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Cuthalion
No pokud nadýchá půl procenta tak se skutečně není o čem bavit ... to už si černý havrani pořešej sami. (Chápu omyl, ale nedokázal jsem odolat ;-) )
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
16:24
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
I tady jsou výjimky, vzpomeň na toho hovnocucáře - Čurda myslím - ten nadejchal snad sedm promile, což je sedm desetin procenta. Ale je pravda, že normální člověk už by byl materiál pro havrany.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:29
Cuthalion: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Cuthalion
No jo, ale to je profesionál s léty praxe. Běžný amatér se na sedm promile dostane maximálně jednou.
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
16:32
CarpeNoctem: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
CarpeNoctem
To nebyl omyl, to byla hyperbola .-)
17:06
Satan__666: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
Myslím, že to nebyl omyl, ale nadsázka. (Já miluji nadsázku.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:06
Satan__666: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
Pardon, už to tu je.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
09:14
deWolf: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
deWolf
No myslím, že je to přesně naopak. Dali to tam proto, aby krevní test nebyl potřeba a vyčuránci mohli argumentovat průkazností měření v dechu. Měřidlem, který ani nepoužívají podle doporučení výrobce - ten doporučuje kalibraci jednou za šest měsíců, zatímco se provádí jednou ročně.
Lupus in fabula
08:15
Teramon: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Teramon
Oni neodpověděli na dotaz. Zákon zakazuje řízení motorových vozidel na veřejných komunikacích pod vlivem alkoholu. To že máš alkoholu v krvi tak málo, že se těžko měří neznamená, že nejsi pod jeho vlivem.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
08:50
Cuthalion: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Cuthalion
Jenže to nemáš jak prokázat, pokud to nezměříš ...
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
08:56
Teramon: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Teramon
Ale otázka zněla - Mohu řídit? Odpověď: ne, jste pod vlivem alkoholu a zákon v takovém případě řízení zakazuje. To pravidlo nepřestalo platit jen proto, že je nemožné dokázat jeho porušení.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
10:22
Cuthalion: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Cuthalion
Dobře, takže pokud řešíme ten Birell, tak můžeš, protože alkoholu je tak málo, že je zpracován dřív než stihne něco ovlivnit. Ani když ho budeš pít za volantem tak neovlivní.
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
11:15
Teramon: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Teramon
To pak záleží na metabolismu konkrétního člověka. Na tu otázku se vlastně nedá odpovědět, protože nevíme, co si ten člověk představuje pod pojmem "několik," neznáme jeho pohlaví, věk, váhu, jaké má spalování...

Jinak, když to budeme hodně moc pitvat, tak je pod vlivem alkoholu i člověk, který nepožil, ale má hroznou chuť se napít a to ho při řízení rozptyluje.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
15:49
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
Ovšem potrestat mne za porušení mohou jen, když mi porušení dokážou.
Jak jsem tu kdesi psal - určité minimální množství alkoholu můžeš v krvi mít bez požití - tělesnými pochody. V tu chvíli bys taky nesměl řídit.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:10
Satan__666: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
Bohužel, zákony platí tak, že lze řešit jen to, co lze prokázat.
Jak říká ošklivá průpovídka, dělat to můžeš, ale nesmí tě chytit.
Ale vážně: Z principu nelze dát do zákona něco, co nelze kontrolovat, protože to pak postrádá smysl. Proto musí být v nějakém prováděcím předpisu jasně definováno, co se tím myslí.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:13
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
Přesně. Je třeba prokazovat vinu, ne muset prokazovat nevinu. To už tu bylo kdysi - jsi vinen, pokud nedokážeš opak - a vymyslela to svatá inkvizice. Vychytávky stylem "hodíme tě s kamenem kolem krku do vody, jsi-li nevinen, utopíš se a Bůh si tě vezme k sobě. Jsi-li vinen, budeš plavat na vodě a my už tě pošleme do pekla." A pak si vyber, výhoda neviny v tom případě je jen ta, že to máš rychlý.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:43
Satan__666: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
Pak jsou, samozřejmě, (vnitřní) pravidla a svědomí. To je zase úplně jiné téma.
Mimochodem, já podvádění moc rád nemám.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:57
mikiinspain: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
To je jak rict, ze neni spatne nekoho pichnout nozem, kdyz to bude tak malo, ze mi to nemuzou dokazat.
17:11
Satan__666: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
Tak jistě, pokud někoho píchneš nožem tak málo, že to nepůjde dokázat (tedy neřízneš a ani mu nepůsobíš třeba pohmoždění), tak vážně není co řešit.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:35
Cuthalion: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Cuthalion
Ale dalo by se to klasifikovat jako pokus ... ale na druhé straně jakkoli zní pokus o řízení pod vlivem alkoholu zajímavě, ale asi to nebude úplně přestupek.
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
14:52
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
To si také myslím.
Proto i kdyby tě policajt sledoval, jak se vymotáš z hospody a sedneš si do auta, ještě nemůže zakročit. Neví, co tam jdeš dělat, pokud je to auto teda tvoje.
Třeba se tam jdeš vyspat, protože se bojíš držkové od manželky.
Zakročit by mohl až v případě, že nastartuješ a teď nevím, jestli by ses musel i rozjet nebo nastartování stačí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:10
Cuthalion: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Cuthalion
Podle mě tě může trestat pouze pokud se staneš účastníkem silničního provozu. To znamená vjedeš na veřejnou komunikaci. Pokud parkuješ za hospodou, domů pojedeš přes pole a majitel na tebe policajta nezavolá tak ti podle mě nic nehrozí.
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
15:55
mikiinspain: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
Pokud muzu mit alkohol v krvi v dusledku prirozenych biologickych procesu, pak vlastne nemuze ridit nikdo, protoze jsme vsichni pod vlivem alkoholu at uz jsme pozili alkoholicky napoj nebo ne..
16:20
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
Nalezeno: http://www.langner.cz/alkoholjednebolek.html

Výňatek:
Co je to endogenní alkohol?

Etanol se může vyskytnout v lidském těle i bez jeho zevního přísunu, pak se jedná o tzv. endogenní alkohol (vzniká v těle vlastními metabolickými pochody). Jeho hodnoty mohou dosáhnout do 0,05promile. Další hranice (a ta je zajímavá především pro řidiče) je 0,2 promile, zde se připouští teoretická možnost dodatečného vzniku etanolu po přísunu sladkých (zřejmě nakvašených) ovocných šťáv. Nicméně nelze spoléhat na benevolenci dopravních orgánů, u nás je jasně daný alkohol v krvi na hladině 0 promile. Nad 0,3 promile je již naprosto jisté užití alkoholu před jízdou.

Takže je sice pravda to, co píšou - že nelze spoléhat na benevolenci policajtů, ale u soudu by to člověk do 0,2 promile zřejmě uhrál.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:21
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
Čili jsem sice smíchal dvě věci do jednoho, ale s 0,2 promile jsem měl pravdu, i když se to stává jinak než jsem myslel. Ale stát se to může.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:27
Cuthalion: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
Cuthalion
Otázka je jestli má na tebe v tu chvíli alkohol vliv, pokud je to nějaká přirozená hladina (a ta bude sakra malá, protože hlavní metabolický systém - Krebsův cyklus - ethanol v žádném stádiu neobsahuje). Třeba tady v Tennessee neposuzuje kontrola alkohol v krvi, ale jeho vliv na tebe, takže pokud si trefíš prstem nos a přejdeš rovnou čáru, nejsi pod vlivem. Je to samozřejmě nesmyslný test, protože chůze po čáře úplně neprověřuje úsudek a reflexy, ale v praxe je taková, že řidiči si dají jen dvě piva a ostatní ... no žádní ostatní tu nejsou, tady jede každej svym autem.
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
16:34
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
Takže takové to "vystupte si a přejděte tuhle čáru" není výmysl z filmů? Zajímavé.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:52
mikiinspain: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
Co se tyce prispevku, tak bych ho oznacil az za nechutny, ale to samozrejme vypovida pouze o urovni autora. Dale uz jen offtopic..
K debate o pivu:
Nealkoholicke pivo samozrejme existuje. Muzeme se bavit o definici, zda se jedna o pivo i pokud neobsahuje alkohol ci napoj s pivni prichuti a taky o jeho chuti, ale jeho existence je nezvratna. Pridavam odkaz na pivo s 0.0% alkoholu: http://www.sanmiguel.es/productos/nuestras-cervezas/san-miguel-00/ nebo zde http://www.alcoholfree.co.uk/nonalcoholic-beer-c-2_65_50.html
15:47
Taboard89: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
silhouette
Ale toho debílka to nenapadlo. Tenhle "vtip" o lízání ségry a nelako pivu jsem slyšel poprvé asi před deseti lety a od tý doby už asi tisíckrát. Trouba prostě jen zopakoval tisíckrát omletou blbost...
23:20
nakopnuta_sova: Re: Srsly, řešíte pivo u citace,...
nakopnuta_sova
Ale tak buď hodný. Třeba mu je -náct a tento vtip slyšel fakt poprvé či ho spíš poprvé pochopil.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:21
MartinezZ: "Prostě když chcete skrz cvičení...
MartinezZ
"Prostě když chcete skrz cvičení přestat pít ale furt máte chuť na pívo..."
...tak jste notorik a měli byste vyhledat odbornou pomoc.
07:33
nakopnuta_sova: Re: "Prostě když chcete skrz cvi...
nakopnuta_sova
Je chuť a chuť. Kdo má chuť, dá si jedno dvě a stačí mu to, není dle mne notorik. Pokud mu ale jde jen o to se ožrat, tak už to zavání.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:29
krutoslav: Re: "Prostě když chcete skrz cvi...
krutoslav
to se šeredně pleteš, s množstvím to nemá co dělat
Tyhle stránky mě baví, díky za ně :)
15:52
nakopnuta_sova: Re: "Prostě když chcete skrz cvi...
nakopnuta_sova
Možná se pletu i v názoru na to, jsem-li notorik nebo ne, ale říkám to takhle:

"Dokud si dokážu říct, že si nedám a dodržím to, nejsem notor. A je jedno, jestli si nedám proto, že si prostě řeknu "nedám si" nebo bych si i dal, ale vím, že druhý den ráno jdu do práce a nechci riskovat zbytkáč, prostě dokud si dokážu poručit, nejsem notor.
Notor je dle mne ten, kdo chlastá i ve chvíli, kdy mu to může způsobit problémy. Ať už takové, že prochlastá poslední korunu nebo si koleduje o vyhazov z práce, pač chodí se zbytkáčem nebo i jiné.

Jistě, kdesi jsem taky slyšel, že notorik je ten, kdo pije pravidelně - ale co je to pravidelně? I ten, kdo si připije jen sklenkou šampusu na narozeniny a Silvestra, pije pravidelně - je tedy notorik? To snad ne.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:17
Satan__666: Re: "Prostě když chcete skrz cvi...
silhouette
Nechci to hledat, ale toto se už v nějaké diskusi (a nepochybně nejen) na Lameru řešilo.
ANEB všechno už bylo v Simpsonech.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:47
nakopnuta_sova: Re: "Prostě když chcete skrz cvi...
nakopnuta_sova
Ano, řešilo. Je dost možné, že poslední odstavec už tam padl přímo ode mne.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 70 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.