Detail hlášky #73144

<přezdívka> Dobrý den,mám WebSite X5 Evolution v8 a nejde mi diktatura, teda jde, ale na výsledných stránkách je slovo rozhozené. Diktaturu používám a potřebuji používat .... co s tím??? Zkoušela jsem i nahrazovat dané slovo jiným bez diktatury, ale nejde to u všeho :-(Děkuju

Informace o hlášce

Datum přidání: 20. 11. 2014
Kategorie: Hlášky
Autor: Keoki (7 hlášek)
Hlasování: Keeehi, kudli, SkweerookL, Apophis, Papooch, staccey, Cuthalion, Koriss, baffiak, Zdark, krpajda, Atanono, Matesss, Foxtrot, Notie, LuckeRcz, WellBloud89, iTom, madbaker, Alf, Patejl37, While, DerrickCuster, Neuromancer, Dyfer, despy, Shadowmaster, Tutanken, kabakov, puki, piol, drtikol, bumbik, Mermeoth, PSK, chachan, Kurosawy, Marcus7, krutoslav, sevenjetc, Ella, peca, Falcon, sebastian_hardie, R222, Morv, xenius77, logout, Dovi, hasa, -dup-, Bzaba, Cercly, Bilskernir, Stickman, Wabbit, nitram1234, Vevoda_Wolf, someone_else, Mat3s_, donny, Bellatrix, Zelvi, SmallMongoose, KeeperX, Weva, Ripper, Cejda, saft, zelvak, ric4rd, angie-metalbee, freaky_tomato, silvergold, Sycak, honzikec, pute, stoRmjE, Edgarix, CrazzYdiot, Flurius, AMD, Lorandel, Kriz22, Remixxx, hermitko, Komunard, BobiBolivia, Ruwik, Natsumii, Auticko, Chosen, goosepd, kuras, jiripudil, naituf, OttoCZ, rain, arxarios, Tlustej, Dracony, xificurk, suah, Slay, izzi_cz, Sejsel, freferg, Satan__666, lerra, zgrossl, gilhad, Widzney, Groove, matrix17, woski, kocicak, alaqella, dwander, paapi, Danik02, shaggy, spiderpig, nwkt, Mar666, BMJackal, Allka, Renee, calexman, Lucky, jurda, Kwisatz_Haderach, Kosturik, Sobosss, vinczenzo, Finarfin, Cohen, Liman, rur, burzoust, Nevermore, yannush, binex, Orlan, Flower, Lemra, psychous3, Imzadi, potas, llaenka, Jadwiga, TT1905, mala_mys, mord_cour, Radek9, BearPeter, TidO, HollyFury, eagle7, HonzaRez, Skay, SmithF, PavlinII, PikoPirat, mixer, Sousuke_, diablo, mladek2, stalucie, Milhauzz18, Beerius, Habo, davidt, swan972, Stevie, ciakval, IllidanS4, kuxa, Abdul_Hasan, Komaar, Perun, Rocker-Tialk, viacik, stanleyb7, ramfis, krisikowa, love--sucks, vasek004, Kethryn, Sidi, Moskva, Ondruch, rushid, Kosta, LosFilipos, mismas, dorry, gusto, ramon, KorYi, bosorka, Mungo, Royce, rockycz, Hanzik, Toblakai, Blast, vaevictis, Goues, zuzka2727, bartishe, barney33, tomcoko, Altair, Peters, renca84, Marthy, aloofness, Ajulynn, elvellon, Witek, Sarka, czHONAN, Finer5950, patapufa, Rimmoncze, sark, Trungsi, robdrak, mirak2, domvala, assim, anela, Derevin, Vrchov, Caaslav, DragoonX, smejdy, chinnin, CPY, Hi-An, DakuHonoo, millcEK, jas, ScH0ll_kIll3r, kazlik, JackSwigert, nardew, mike2406, insaina, ottoflick, Bart, GrayLite, Suril, LittleOmig, tomzi, Sweetus, Thargas, Crazy_Ivan, incucu, B-ree-m, Acorp, Goodlike, noonick, Mervin, Petrnka, Bumerank, maucelka, Harys, JohnDoom, kajsd, Metodej, Bilbo_Turambar, Marty008cz, sukuban, inkara, Puni, Mirator, Grez, mmarrtinn, sendvo, Georgo, Ghulas, charssy, Evidence, w3m, cloxy, Trigger, belisek, sirarag, teye, Hamagen, Tolsimir, bebecha, _CJ_, Metatron, Becher1, reep, brumla, Annacerv, FrenkyB, Elisabetha, hAssassin, scarlaxx, starbuck, Dejf21, Danad, Pajusa, Deianeira, Bety888, ipek007, Macounek, chylex, Sniclman, peto7532159, fabiocz, profa, soustruh, Charly, rendlik, Haja024, manikmanik, fernet, crixo, zax52, bradl3y, Zlatushiq, Tonco, madleena, Lorddreath, Blanch, joyride89, xkox, Deneb, DMRaper, Math3s, tobytja, 350ztom, karlosnet, Kirke, Marsian, Beast, Melebius, hostar, Kid, miskopo, leos, Schrodinger, SantaSatan, skylinex, Beezer, chudst, rionka 352 pro a Elgurth, majlos91, CindyChambell, kbtmichal, wegas, killercat, CarpeNoctem, Slim2, Maty991, sasagin, bender123, PL75, Vincent, perfect, ErrorJoe, shaby, toop, Schmeeczko, oprs, ladys91, HOLAS, togi, Flad, crooty, Mishar, hasahm, Tinnarr, mopak, ursus, LUCYcz, mxiq, mmeridius, olejovka, kapoka, joocker, ajgl, makr009, Hammer, rotten77, MoiJe, NiaWolf, KairiRatten, hafi, Ejmin, Cubis, hmmc, fekalmaster, iqtiqe, Kukensius, koso, GRIF, jezzy, PatchmaN, albona, kapriiik, Kolouch, DMDave92, pepa1d, CIMBI, Wery, lennyd, Alcarmo, ilyria, vooten, wax07, Filek, BooBee, Georgo10, lilo, pavelnop, Dan, luciferrus, Majkl26, Daysi, DzonyGate, rosoll, Liquor, ubozak, SkyHaven, Ruprecht, Cyberdragon, jogino, Monty812, Artcorist, ententeak, zs82, linuxuser, Sotna[A], mullDie, DJ307, chearius, Moneta, lasttimer, Eduard, petya, emkac, SPOK, Piitr, gillan, tristaver, Tartalus, Universal, masozravapalma, Eslinecka, pospa, alik55, Derfight, KrizovaN, silures, Bazim, h0das, Alesh, TheOnek, mrMys, Krokodyl, Somzmeteny
116 proti
V oblíbených: Satan__666, Mar666, Bajou, rionka 4 uživatelé
Oblíbenost: 71,11 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

23:59
kudli: Diktatura je nepochybně nezbytná...
kudli
Diktatura je nepochybně nezbytná, podle mě ani není potřeba ji nahrazovat.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
21:01
While: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
While
Souhlasím, demokracie pro lidi není. Lidstvo nad sebou potřebuje nějaký bič. :)
I don't know and I don't care.
01:13
nakopnuta_sova: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
nakopnuta_sova
Bohužel to je pravda. Dost lidí si demokracii představuje tak, že "demokracie je, že bude vždycky po mém a když nebude, můžu na Zemana demokraticky házet vejce a řvát, že Zeman není můj prezident a co na tom, že byl zvolenej ve svobodných volbách, já ho nechci, tak to není můj prezident a může bejt rád, že házím jen vejce a ne kameny!"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:18
While: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
While
Pravda, já ho tam nechci, ale to neznamená, že nebudu výsledky voleb respektovat.

I když osobně si myslím, že demokracie je k ničemu. Rozhodovat by měl jeden nebo jedno uskupení, lidi si prostě nemůžou vládnout sami. Vždycky to fungovalo nejlépe, když to dělala jedna autorita. ;)
I don't know and I don't care.
12:20
nakopnuta_sova: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
nakopnuta_sova
Druhý odstavec... Lorde Vetinari?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:16
While: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
While
Ne, já sám. Ani jsem nevěděl o koho jde než jsem si ho našel. :)
I don't know and I don't care.
16:22
While: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
While
Ale když si to tak vezmeš. Není to snad pravda, že ten systém pak šlape jako hodinky?
I don't know and I don't care.
18:45
nakopnuta_sova: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
nakopnuta_sova
Je, ale tobě by se v takovém systému - pokud bys nebyl vyvolený nebo nepatřil k vyvoleným s právem rozhodovat a dalšími právy, které bys měl a "obyčejný člověk" ne, líbilo žít? ;-)
Myslím, že málokomu, kdo by pamatoval doby, kdy směl mít svůj názor a nebylo všechno na povel a rozplánované na minutu, protože panovník nařídil a když nařídil "skoč do ohně", dotyčný musel skočit, by se v takovém systému líbilo...
Takže ano, šlapalo by to, ale za jakou cenu? To ukázal už třeba Stalin, že ono to jde, aby lidi drželi hubu a krok - "nedržáky" odvezeme na Sibiř a ostatní si už daj pozor, aby poslouchali...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:12
While: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
While
Tak Stalin a Hitler byl docela extrém, tam bych si příklad nebral, protože to už jsou šílenci a zločinci a je dobře, že tyhle zrůdné režimy zmizely.

Myslím něco trochu mírnějšího, držet moc pevně v rukách i za cenu tvrdých rozhodnutí, ale lidem ten život úplně neznepříjemňovat. Důsledně a doopravdy citelně trestat porušení zákona.

V demokracii tvrdá rozhodnutí nejdou i když jsou pro národ nejlepší, protože se všichni bojí o křesla o která by rychle přišli a nikdo nic moc měnit nechce. Vládnout sám bez ohledu na následky v podobě ztráty postu má mnohem větší účinnost, problém je, že takový člověk musí mít rozum a být příčetný. Ale komu taková moc nestoupne do hlavy, že?

Co se týče toho, že lidé řeknou svůj názor tak budou potrestáni? Tak ho jednoduše neříkám. Jako by to v demokracii někdy pomohlo a když volíš, tak je to stejně anonymní. Vždycky se najde někdo nespokojený s jiným názorem. A navíc ne všechny svoje názory můžeš prezentovat. Nebo to vidíš jinak? Ty taky řekneš v práci šéfovi, co si o něm myslíš?

A k tvé otázce, ano. Úplně by mi to nevadilo, protože v práci je to to samé, ale v menším a mírnějším měřítku. Taky proto mám třeba rád armádu. Vyjde rozkaz, a tak to prostě je. Jenže to berani mají pak těžký život, když jdou hlavou proti zdi a myslí si, že ji prorazí.

A zase si za to lidi můžou sami, o kolik by měli život jednodušší, kdyby prostě sklapli a dělali správně svoji práci, jak jim bylo nadřízeným řečeno bez neustálých připomínek. Pak se nemohou divit, že přijde trest. Nebo to máš v práci jinak a tvůj šéf si nechá kálet na hlavu?
I don't know and I don't care.
22:13
While: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
While
To by ta firma rychle přišla na buben, kdyby tam vládla demokracie.
I don't know and I don't care.
22:23
nakopnuta_sova: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
nakopnuta_sova
Ad armáda... nikdo mi zatím nevysvětlil jedno.

Dostaneš rozkaz - musíš nejdřív rozkaz splnit a pak si můžeš stěžovat. Je to tak?
A teď vezměme extrém.
Bude válka, nadřízený mi dá rozkaz zastřelit zadržené civilisty.
Odmítnu - válečný soud a když ne prach a olovo, kriminál nebo trestná jednotka.
Splním, po válce se na to přijde, nadřízený popře, že mi takový rozkaz kdy vydal a kdo bude za válečného zločince? Já, ač budu vědět, že jsem to udělal s vědomím "když odmítnu, na místě mě to hovado odbachne nebo válečnej soud za nesplnění rozkazu, kdy dotyčnej řekne, že to byl normální rozkaz a svědky nemám".
Co má člověk v takovém případě dělat?

Já armádu beru, je potřeba, ale dobrovolně bych do ní nešel. Nechat se buzerovat hovadem, co sotva vylezlo z devítky a na mně maturantovi si hojí mindráky, protože má na rameni pecku a tedy je Bůh a s radostí toho využívá... to tak.
A že jsem několikrát nezávisle na sobě slyšel, že na tohle bývali speciailisté vyhodňare, hlavně z maďarského pomezí... "čítať písať něviem, ale vojnu, vojnu vám urobím!"... tohle v životě fakt nepotřebuju. Ale kdo má armádu rád, ať tam jde, dnes už je to naštěstí dobrovolné.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:57
While: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
While
To už je na jednotlivém vojákovi, jak se s tím popasuje. Někdo riskne soud, někdo vezme kulku a někdo prostě bude doufat, že se na to nepřijde nebo se v budoucnu něco změní. Spíš loterie,...

A dneska do armády už neberou kdekoho, musíš mít minimálně výuční list. ;)
I don't know and I don't care.
23:06
nakopnuta_sova: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
nakopnuta_sova
To je právě to, jak se s tím popasuje... kor když víš, že "odmítnu splnit rozkaz - přijde trest za nesplnění" a můžeš jen doufat, že to bude "jenom" pár let kriminálu a ne popravčí četa... tím jsem chtěl říct, že někdy v armádě, ale nejen tam, není dobrých řešení a co včil... dostaneš rozkaz či příkaz, kdy víš, že splnit či nesplnit, oboje by bylo špatné a mělo by to určité nedobré následky a vyber si...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:27
nakopnuta_sova: Re: Diktatura je nepochybně nezb...
nakopnuta_sova
A v práci to mám tak, že když mám rozumnou připomínku, šéfová vyslechne a řekne k tomu svůj názor - tedy neodmítne to apriori, občas to vezme na vědomí a udělá, o čem jsem mluvil. Ale kdybych držkoval desetkrát denně, taky by si na mě asi zasedla a udělala by si poznámku "kverulant".
Něco jako ve fotbale, když hráč desetkrát ve vápně spadne a chce si vymodlit penaltu, tak po jedenácté ho přes párky fakt soupeř vezme a rozhodčí mu ukáže "vstávej" nebo mu rovnou dá žlutou za simulování, protože desetkrát simuloval, tak teď určitě taky, dyť je tím známej.
Prostě připomínky ano, bez zpětné vazby od podřízených nemůže dobrý šéf dlouhodobě fungovat. Ale musí to bejt rozumná zpětná vazba a ne banda kverulantů.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:48
Cuthalion: Zajímalo by mě, zda s tím mají p...
Cuthalion
Zajímalo by mě, zda s tím mají problém i v zemích kde vládne diakritika. Jestli i světoví diakritici musí řešit podobné problémy.
Možná jsem negativista, ale u některých hlášek bych na "-" kliknul klidně i několikrát.
01:56
nakopnuta_sova: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
nakopnuta_sova
Kde tato vládne, nevím. Ovšem vím, kde rozhodně nevládla. V takovém starověkém řecku by se jakýkoliv DIAKRITIK se zlou potázal.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:56
nakopnuta_sova: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
nakopnuta_sova
Řecku, samozřejmě, nedomáčknutý Shift.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:19
georgoz: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Nedomáčknutý shift?
Jakože v 5ecku? :P
13:43
logout: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
On existuje systém, kde shift+5 napíše velké Ř? Ten chci.
Vivat rex!
15:10
deWolf: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
deWolf
A jak budeš psát procenta?
Lupus in fabula
20:21
himself: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Existují všelijaké klávesnice, včetně uživatelsky definovatelných. Samozřejmě softwarové.
Toto je podpis
22:23
honeybw: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
honeybw
Zmáčkneš shift+háčkočárkoklávesu a pak shift+konkrétní písmeno. Nebo shift přidržíš, zmáčkneš háček a pak písmeno. A nebo, a to se mi v rychlosti stává taky, pustíš shift dřív, než stihneš po háčku domáčknout písmeno. A to se mohlo stát i sově. Nebo taky ne.
01:08
nakopnuta_sova: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
nakopnuta_sova
Jdu to sem právě takto vysvětlit.
Levý malíček povolil stisk shiftu dříve než levý ukazováček napsal R.

Takže uznávám, že formulace "nedomáčknutý shift" byla poněkud nešťastná.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:12
Mrak: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Vím, že budu za exota, ale já tyhle písmena s diakritikou napíšu rychleji ťuknutím do caps locku, načež zmáčknu dané písmeno a zase ťuknu do caps locku. Samozřejmě to neplatí u ť,ď, ó, ň, tam ten shift podržet musím. :-)
15:17
nakopnuta_sova: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
nakopnuta_sova
Máš pravdu, rychlejší to asi je. Jenže ty ses počítám neučil ve škole psát na stroji/počítači. To by ti vtloukli do hlavy, že správně se to má přes Shift, pokud se nezměnila norma. No a odnaučit se něco a naučit se to dělat jinak občas dá problém. Proto např. píšu zavináč přes Alt+64, ač jsou to tři klávesy a dá se to napsat i přes dvě. Ale zvyk je železná košile...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:36
Mrak: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Ale tak tloukli, ale asi zbytečně, řekl bych, že chvíli jsem to používal, ale pak jsem si řekl, že zbytečně. :-) A zavináč jsem se taky odnaučil přes alt+64 a používám pravej alt +V. :-)
09:49
Lucky: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
AltGr + V má jednu nevýhodu - tahle finta (obecně psaní přes AltGr) funguje jen na český (a asi i slovenských) klávesnisích. Měl jsem v ruce noťas s čínským, španělskym i německym systémem a ani na jednom jsem nebyl schopen napsat zavináč, protože si Alte + 64 prostě nepamatuju, protože to nepoužívám. :)
20:36
SkweerookL: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
SkweerookL
na všech ostatních klávesnicích funguje zpravidla shift+2...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
01:16
nakopnuta_sova: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
nakopnuta_sova
A není ono v tom případě lepší si pamatovat Alt+64 pro všechny klávesnice než AltGr+V pro českou a možná slovenskou a Shift+2 pro ostatní? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:45
nk8215: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Na německý klávesnici funguje zavináč přes AltGr taky, jen místo V je Q. :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
10:33
deWolf: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
deWolf
Taky jsem dlouho psal @ přes Alt, ale delší existence na notebooku bez numerické klávesnice mě to odnaučila.
Lupus in fabula
14:17
insaina: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
insaina
taky jsem psala @ jako alt64, dokud jsem si před sto lety nepořídila notebook a on jaksi neměl numerickou klávesnici - trvalo mi, než jsem přišla na to, jak ten zavináč napsat .D
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
19:38
Karryanna: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Každému, co jeho jest, ale asi mi přijde rychlejší psát je se shiftem a háčkem. Hlavně tedy od doby, co mě kamarád naučil softwarově přehodit caps a escape, je ten caps lock neskutečně daleko :)
14:45
Satan__666: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
že by háček SHIFT+R
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
09:00
SkweerookL: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
SkweerookL
No, třeba v Athénách si na čas lávky diakritika zvonili, a když byl rým, byl diakritik odloven.
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
13:48
logout: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Pokud v Athénách někoho takového volili (vím to jen o Římě), tak to nejspíš byl tyran nebo despota.
Vivat rex!
21:11
SkweerookL: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
SkweerookL
Ano, asi mu říkali tyran, ale pointa si žádala užít jiného slova ;)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
13:30
logout: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Tak proč jsou v pointě Athény, když diktátora volil Řím?
Vivat rex!
23:21
SkweerookL: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
SkweerookL
Já netvrdil, že si ho volil Řím...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
13:16
logout: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Ano, tvrdils, že ho volily Athény, což je nepravda. Proto jsem se původně ptal. Pointa je mi i tak jasná, jen mi ji kazí historická nepřesnost.
Vivat rex!
14:21
insaina: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
insaina
tak s těmi nepravdami bych se krotila, kor v takové hezké větičce .) co na ní je pravda? že si zvonili nebo že odlovili v rýmu? .P
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:17
SkweerookL: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
SkweerookL
V každým případě název státního útvaru není součásti pointy...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
13:42
Nechic: Re: Zajímalo by mě, zda s tím ma...
silhouette
Jakmile se dostane k moci Grammar Nazi, tak občané teprv zažijí diakritiku
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
03:22
madbaker: Pripadne lze misto diktatury pou...
madbaker
Pripadne lze misto diktatury pouzit interupci...
09:50
Lucky: Re: Pripadne lze misto diktatury...
silhouette
interupce přeci s diktaturou nemá nic společného...
21:36
honeybw: Re: Pripadne lze misto diktatury...
honeybw
Myslím, že by ses divil(a) =)
21:03
Ajulynn: Re: Pripadne lze misto diktatury...
silhouette
To vysvetli Číňanom :)
08:18
DerrickCuster: Už zase ti termiti. S těmi je vž...
silhouette
Už zase ti termiti. S těmi je vždycky problém.
Vždy vstaňte, když do místnosti vstoupí granát.
11:49
krutoslav: Tak tohle se povedlo, navíc to n...
krutoslav
Tak tohle se povedlo, navíc to neprzní žádnej zbytečnej komentář. :)
Tyhle stránky mě baví, díky za ně :)
17:29
Zdark: Re: Tak tohle se povedlo, navíc...
silhouette
Až na ten tvůj ;P
18:49
Papooch: Re: Tak tohle se povedlo, navíc
Papooch
A můj
Allons-y!
17:00
vasek004: Re: Tak tohle se povedlo, navíc
vasek004
Ale no tak, Doktore...
Hi, I'm captain Jack Harkness. And who are you?
12:04
HonzaRez: Cpt. out
silhouette
Takže už vím, co že jsem to měl slavit 17. listopádu...
10:09
Vault: http://www.vault.cz/termiti.jpg
Vault
http://www.vault.cz/termiti.jpg
Thunderbird si myslí, že tato zpráva je nevyžádaná
16:40
Altair: Já bych všechny ty diktatury zak...
Altair
Já bych všechny ty diktatury zakázal! Každého to jenom otravuje!
Hy, Погоди !

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1233 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1538 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1888 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2093 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2308 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 63 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 72 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 81 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.