Detail hlášky #73301

<A:> čus ame. to zas bylo piff (whew)
<B:> čus, si říkám, že asi vyspáváš :D
<A:> ani hovno. akorát jsem dojel z města. dopoledne od rána na úřadě. a taky za Břeťou
<A:> teď budu mít 10 roků na občance opilý xicht
<B:> LOL! :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 18. 2. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: edemskicz (1 hláška)
Hlasování: 0 pro a Atanono, Schmeeczko, Mat3s_, Blast, LosFilipos, sasagin, Einherjar, HonzaRez, Bellatrix, Tutanken, ErrorJoe, SkweerookL, Zelvi, Slim2, crooty, Matesss, Sousuke_, DanBlack, Rimmer, mhx47, freaky_tomato, krutoslav, CarpeNoctem, chachan, Milhauzz18, togi, sebastian_hardie, While, iTom, Ripper, priba, Altair, frlo, Apophis, Komunard, Brambor, lerra, madbaker, Sidi, Alf, Annacerv, Dyfer, killercat, Chosen, Tinnarr, toop, kuras, hasahm, Kriz22, ooouki, Remixxx, vinczenzo, hafi, Stuart, kyrmon, zgrossl, angie-metalbee, wegas, Coolak, Kukensius, piol, CindyChambell, Lorandel, incucu, Nevermore, kudli, arxarios, bosorka, rain, PL75, PSK, Honza94, HOLAS, izzi_cz, nevim333, WellBloud89, Beerius, despy, kabakov, Wabbit, JackSwigert, insaina, Ella, bender123, baffiak, oprs, suah, majlos91, Ghulas, ipek007, Alcesia, Hammer, Maty991, kbtmichal, Dovi, nasty, Sed, Stickman, Komaar, zelvak, Ejmin, joocker, kapoka, naituf, Moskva, pavelnop, Puni, Tartalus, w3m, Marcus7, Trigger, tristaver, xkox, mrMys, Flad, miskopo
116 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 0,00 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

13:14
HonzaRez: Jednou takhle na Lamerovi
silhouette
A: to zaz bilo bflmpsvz (hchkrdtn)
B: xicht
Z: lol
14:50
nakopnuta_sova: <a> se chlubí, že zřejmě řídil p...
nakopnuta_sova
<a> se chlubí, že zřejmě řídil pod vlivem zbytkáče? No to teda má čím... věčná škoda, že ho nechytili pomahači a chrániči, zasloužil by si to.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:09
deWolf: Re: <a> se chlubí, že zřejmě říd...
deWolf
Já tam teda nic o řízení nečtu.
Lupus in fabula
16:36
nakopnuta_sova: Re: <a> se chlubí, že zřejmě říd...
nakopnuta_sova
No, je pravda, že "dojel z města" neimplikuje nutně řízení, mohl jet veřejnou dopravou... a protože to nelze vyvrátit, věřme tomu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:25
Kapitan: Re: <a> se chlubí, že zřejmě říd...
Kapitan
To je teda přístup. Existuje Bůh? No nelze to vyvrátit, věřme tomu.
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
22:48
ESESEL: Re: <a> se chlubí, že zřejmě říd...
ESESEL
Je to zcela platný přístup. Prasumec nevinný se tomu, myslím, říká. :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
23:57
kudli: Re: <a> se chlubí, že zřejmě říd...
kudli
"Vašu piču jsem taky neviděl a věřim, že ju máte."
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
00:59
nakopnuta_sova: Re: <a> se chlubí, že zřejmě říd...
nakopnuta_sova
Nemůžou-li ti něco dokázat, musí být ctěna presumpce neviny. Jinak můžu říct, že jsi včera večer znásilnil u vás ve městě mladou dívku a TY dokaž, že to není pravda, jinak jdeš do basy... takže asi tak ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:37
ladys91: Re: <a> se chlubí, že zřejmě říd...
silhouette
Přičemž proti tobě bude hrát, že zařízení máš. ^_^
Tak pravilo dávné proroctví.
17:28
Altair: Lepší než být idiot... oh wait
Altair
Lepší než být idiot... oh wait
Hy, Погоди !
18:12
madbaker: Jezis ja dal omylem plus
madbaker
Kdyz teda nekdo (bude li) chtit dat plus, dejte za me minus a je to vyrovnane :)
18:17
Annacerv: Re: Jezis ja dal omylem plus
silhouette
Já vidím: 0 pro, madbaker mezi mínusama
10:22
madbaker: Re: Jezis ja dal omylem plus
madbaker
:)
21:59
Altair: Re: Jezis ja dal omylem plus
Altair
Mínus a mínus dá plus, to ví každý malý dítě.
Hy, Погоди !
18:17
Alf: 10 let??
Alf
Panáčku, víš, že v 15 se občanka dává jen na 5 let?? Nevěřím tomu, že by "tomuto" bylo už 20+....
Mluviti stříbro, mlčeti zlato!!
20:48
Bellatrix: Re: 10 let??
Bellatrix
No, pokud by to "akorát jsem dojel" znamenalo, že jel autem a ne MHD, jak už tu někdo řešil, tak by mu 15 být těžko mohlo.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
00:56
nakopnuta_sova: Re: 10 let??
nakopnuta_sova
To jsem byl já. Tak nějak jsem si domyslel, že "dojel" autem, ač to, to musím uznat, z citace nijak nevyplývá.
Čili mu patnáct klidně být může, i když v tom případě - kde by "ale zas bylo piff"?
V nějaké hospodě, kde obsluha naleje každému, i kdyby ten někdo za sebou přitáhl kačera, hlavně, že bude tržba? Hodně štěstí takové obsluze, dříve či později s ní vyběhne policajt v civilu, ČOIka nebo někdo takový. A po zásluze.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:21
CarpeNoctem: Re: 10 let??
CarpeNoctem
Nevím, jak to funguje dneska, ale my jsme na gymplu chodili do hospody od prváku, což tak nějak odpovídá těm patnácti. Ve druháku už jsme tam dřepěli ob den, třeťák a čtvrťák jsme tam proseděli celej. Limonádu jsme tam fakt nepili... Jedna bejvalá vždycky s láskou vzpomínala, jak se ve čtrnácti chodila ožírat na jednu místní didžinu.

Jako v čem je problém? Že to zakazuje nějakej stupidní zákon? Nezačínáš komunardovatět, že ne? :-)
12:00
JackSwigert: Re: 10 let??
JackSwigert
To je takové to, že chlastáš do 18 a pak přestaneš, protože si uděláš řidičák?
Houston, we've had a problem here...
12:11
CarpeNoctem: Re: 10 let??
CarpeNoctem
Ne, přestal jsem ve třiceti, protože mě to přestalo bavit. Nicméně pointa je v tom, že někteří mladí prostě chlastat budou zákon nezákon. Jiní chlastat nebudou zákon nezákon. A dovolávání se fízlů a ČOIky mě zrovna u sovy dost překvapilo.
12:29
JackSwigert: Re: 10 let??
JackSwigert
V tomhle musím dát sově za pravdu... To samý ohledně cigaret... Když vidím, jaká věková kategorie kouří, tak je mi z toho kolikrát na blití... V tomhle mají třeba takoví Amíci navrch, že když někoho takhle přistihnou, tak už to mají v rejstříku (předem upozorňuji, že nejsem absolutní zastánce všeho amerického!)
Houston, we've had a problem here...
12:44
CarpeNoctem: Re: 10 let??
CarpeNoctem
Jasně, kouřil na záchodě, byl viděn jak pije pivo týden před osmnáctinama, usnul při návštěvě výchovného filmu, kritizoval akci mléko do škol, a o soudru...fujtajbl, paní ředitelce prý řekl, že je tlustá. Zapsat do kádrovýho profilu, přece bychom nechtěli, aby takovej hajzlík mohl v životě něčeho dosáhnout, že? A že je jinak chytrej a šikovnej? Nasrat, my tu rozhodujeme co je pro něj správné.

Víš z čeho je na blití mně? Jak se pomalu (ale čím dál rychleji) lidský myšlení vrací někam do padesátejch let. Bonzovat, zapisovat, hlásit... A nejhorší na tom je, že už si to ani neuvědomujete.
13:07
bender123: Re: 10 let??
bender123
Alkohol a tabák aplikované na tělo ve vývoji může způsobit nevratné škody, čemuž se tyhle zákony snaží zabránit, i kdyby jeden z prostředků bylo exemplární potrestání. Nakonec, když jsou ty puberťáci natolik ignorantní a nezodpovědní, je třeba nasadit jiné prostředky. Nakonec svéprávnosti je od 18 let taky z nějakých důvodů.
I don't want to live on this planet anymore. ... Actually ... I like this planet, you get off!
13:55
CarpeNoctem: Re: 10 let??
CarpeNoctem
Buhehé, exemplární potrestání. Co navrhuješ? Poznámku, třídní důtku, ředitelskou důtku, seřezat bičem před celou třídou, nebo rovnou odstřelit?

Bonbony, sladký limonády, maso, pečivo, mlíko, příbor, pastelky, hraní si vojáky, jízdu na přední sedačce, jízdu na zadní sedačce, jízdu na kole, koloběžky, šlapací autíčka, lezení na kolotoče, hračky ze dřeva, hračky z kovu, hračky z umělý hmoty, houpačky...to všechno taky zakážeš zákonem? To všechno totiž může způsobit nevratné škody a to nejen ve vývoji.

Do prdele, zakažte lidi, bude po problémech.
18:57
bender123: Re: 10 let??
bender123
Koukám že alkohol v mládí zanechal vážné následky na tvojí mentalitě.

Exemplární potrestání bylo myšleno na prodejce alkoholu, tedy to co je momentálně zavedeno. Když bude těžké ten alkohol dostat, statisticky bude méně náctiletých násosků.

V tvém výlevu o tom co všechno může škodit zdraví a jak moc, to je opravdu idiocie, nezlobte se na mě za ten výraz. "způsobit nevratné škody" není ze statistického hlediska ale z množství konzumovaného alkoholu/tabáku. To, že prakticky každá látka má svojí LD50 a za každým rohem číhá nebezpečí ještě neznamená, že nemá smysl s tím něco dělat.

Pro většinu toho co jsi vypsal je zákon už na místě, a je to ten, který umožňuje sociálce odebrat děti debilním rodičům.

Navíc je třeba řešit problémy, ne možné problémy. Ještě jsem neslyšel, že by se za místním supermarketem předávkovali děti mlíkem. O alkoholu se to už říct nedá.
I don't want to live on this planet anymore. ... Actually ... I like this planet, you get off!
20:38
CarpeNoctem: Re: 10 let??
CarpeNoctem
První odstavec velkoryse přejdu.

Na druhý odpovím otázkou: kam si půjdeš ráno koupit rohlíky, až exemplárně zlikviduješ každej krám, kde kdy prodali lahváče nějakýmu puberťákovi?

Třetí odstavec je konečně zajímavej. Množství. A jsme u toho... Když si patnáctiletej kluk dá dvě piva, ono se toho až tak moc nestane, viď? Ale ne, my mu je nedopřejem, pač co kdyby si jich dal dvacet a odvezli ho havrani. Tohle principiální odmítání uvěřit ve schopnost lidí zařídit se po svým ke všeobecný spokojenosti mě nikdy nepřestane fascinovat. OK, ožere se občas někde nějakej puberťák? Jo, ožere. Stane se něco? Ne, v drtivý většině případů se nestane vůbec nic, sem tam se některej poblije a pak se z toho vyspí. Případy, kdy pro nějakýho jede rychlá, jsou pod úrovní statistický chyby. Pokud tím množstvím teda nebylo myšleno agregovaný množství...no tohle množství netvořej puberťáci, ale jejich tatíci, co denně choděj na šest kousků po šichtě. Takže zase nic.

Pátej odstavec: meh

A šestej: Když už chceš řešit existující problémy, tak alespoň řeš ty, který někoho reálně ohrožujou. Za naprostou většinou supermarketů se totiž nikdy nikdo neumrtvil ani mlíkem, ani rumem.
21:12
bender123: Re: 10 let??
bender123
Exemplárně zlikviduješ dva krámy a zbytek přestane ten alkohol puberťákům prodávat. Tak fungují exemplární tresty. Už jen proto, jak sám tvrdíš, že pubrrťáci nejsou majorita v konzumaci alkoholu to asi žádný obchod nepoloží.

Snažil jsem se zajít do extrému proti příkladu se sladkostmi. Už malé množství alkoholu poškozuje mozek ve vývoji.
Například studie zde
http://pubs.niaaa.nih.gov/publications/arh284/213-221.htm
ale jsem si jistý že jich na toto téma najdeš nesčetně.

Rozhodně nejsem z těch co při prvním úrazu na houpačce zakáže houpačky, ale alkohol škodí dětem ve všech ohledech, nepřináší nic pozitivního, tak nevidím sebemenší důvod podporovat jeho distribuci mezi mládež.
I don't want to live on this planet anymore. ... Actually ... I like this planet, you get off!
14:25
nakopnuta_sova: Re: 10 let??
nakopnuta_sova
Mně něco povídej.
I se mi už stalo, že si mi u základky dvanáctiletej smrad řek o cígo a když jsem řekl, že nemám, nekouřím, dostalo se mi tak pěkné odpovědi, že říct to ve dvanácti dospělému já, v tu ránu by mi otočil facákem kousavý dozadu a ještě mě dotáhl za ucho domů, aby mi rodiče dali přídavek.
Dneska? Dneska se obávám, že by mě ještě rodiče seřvali jak sirotka, co si to dovoluju jim mlátit jejich Pepíčka a ještě drze lhát, protože Pepíček nekouří a nejhorší jeho kletba je "jdi mi k šípku, plantážníku"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:33
nakopnuta_sova: Re: 10 let??
nakopnuta_sova
A co zrušit dopravní předpisy a třeba plnou čáru, omezení rychlosti a podobné? Slušní lidi budou jezdit slušně předpisy nepředpisy a prasata budou stejně jezdit jako prasata předpisy nepředpisy... nejsou ony ty předpisy vlastně zbytečné omezování?
Plná čára není zeď, červená je informativní... v takové Itálii či kde na jihu to prý taky funguje stylem "na křižovatce má přednost ten, kdo je tam první, blinkry nejsou potřeba, klidně to švihnu z levého prudce doprava, klakson se používá častěji než brzdy" a zatím nevyhynuli...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:44
baffiak: Re: 10 let??
silhouette
keď tu vidím obhajobu správania sa týchto frackov, tak sa už vážne nečudujem, že máte takého prezidenta ako máte (neberte to ako obhajobu nás Slovákov, u nás je to v mnohom horšie)

ale ano, i mne dokonca rodicia dali vino uz v 13, rozdiel je v tom, ze dnes ked pridem do hospody, tak sa na mna tie decka divaju, ze co tam robim, to je tam pre mladych (a to sa mi stalo uz v 20)
a co je najhorsie na tej dnesnej dobe - je "cool" obhajovat nenormalne veci, ved co je zle na tom, ze 10 rocne deti piju, fajcia, droguju a nadavaju, 12 rocne uz sexuju a 13 rocne maju uz za sebou prvy potrat
16:09
JackSwigert: Re: 10 let??
JackSwigert
Hele, to že ti někdo dá cucnout jednou za uherák nějaký víno nebo pivo v tomhle věku, tak s tím problém nemám. Dokážu i skousnout to, že si někdo dá týden před 18. narozeninami, jak tvrdil výše CarpeNoctem. Tohle všechno beru. Proti kouření jsem zaujatý všeobecně nezávisle na věku, nicméně to je můj osobní postoj, se kterým vás nenutím se ztotožňovat (to vám ale ani nezakazuji). Ale fakt mě s prominutím sere, když vidím čerstvě náctileté, jak chlastaj jeden panák za druhým, vykouří denně dvě krabičky, nebo si jdou obden sednout na pivo do restaurace, kde jim ho napříč zákonu nalijou! S tím budu mít problém vždycky!!
Houston, we've had a problem here...
17:01
ESESEL: Re: 10 let??
ESESEL
Proti cigaretám jsem také všeobecně zaujatý. Jinak ale mám k této debatě jeden postřeh: Proč myslíte, že to ty děti dělají? Chtějí vypadat cool, dělat něco, co je zakázané, protože se pak cítí jako největší frajeři. Opravdu věřím tomu, že kdyby nikoho včetně zákona nezajímalo, že kouří a chlastají, že by k tomu ztratily velmi důležitou část motivace.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
13:01
nakopnuta_sova: Re: 10 let??
nakopnuta_sova
To můžu jen podepsat. Jak názor na přípitek třeba na Silvestra nebo narozeniny, tak vysazenost na kouření, i ten zbytek. Prostě všechno.

Vzpomněl jsem si při tom na http://www.lamer.cz/quote/10428 ...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:04
CarpeNoctem: Re: 10 let??
CarpeNoctem
Vidíš snad, že bych tu obhajoval něčí hulvátství? Nikoli, pouze tvrdím, že zákon na to netřeba. A souběžná existence zákona i hulvátství mi dává za pravdu.
17:05
CarpeNoctem: Re: 10 let??
CarpeNoctem
Bylo pro baffiaka teda...vážně by tu nešlo něco udělat s tím vnořováním příspěvků, pěkně prosím, smutně koukám?
19:15
JackSwigert: Re: 10 let??
JackSwigert
@baffiak: Technicky vzato některé ve dvanácti vypadají už dost vyvinutě (Nejspíš proto asi kdysi kmeny braly dvanáctileté jako dospělé, protože už menstruovaly)... Průšvih je fakt v tom, že to vypadá, tak jak jsi popisoval... Přijdeš na party a ti fakani na tebe čuměj s tím výrazem typu co-tu-chceš-starouši.
@CarpeNoctem: Zákon tu musí být, protože ho bude dodržovat alespoň někdo. Kdyby nebyl, tak by ono hulvátství bylo legální, což by vedlo ke katastrofě, jež si ani nechci představovat...
Houston, we've had a problem here...
13:04
nakopnuta_sova: Re: 10 let??
nakopnuta_sova
Přesně, někdy holka vypadá na sedmnáct a je to týden "teenagerka"... jak tohle slovo nemám rád, tak sem se hodí, protože ne každý -náctiletý je teenager.

Jinak souhlas. Kdyby nebyly zákony, nebude společnost svobodnější. Každá svoboda bez hranic by se zákonem většího klacku nakonec zvrtla v diktaturu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:37
CarpeNoctem: Re: 10 let??
CarpeNoctem
A když ten klacek teď mají ouřadové, tak nám diktatura nehrozí?
16:43
nakopnuta_sova: Re: 10 let??
nakopnuta_sova
Ouředníkův klacek je zákonem omezen a můžeme s ním být mydleni v mezích zákona. Diktátor by si vzal klacek dle své libovůle a řezal by nás taky podle nálady. Což někteří ouřadové zkoušej sice taky, ale ty aspoň může klepnout přes prsty výše sedící ouřada.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:02
CarpeNoctem: Re: 10 let??
CarpeNoctem
Aha, tak to potom jo... A uvědomuješ si, že to je sám ouřada, kdo si určuje dýlku svýho klacku? A taky to, že ten klacek postupně roste?
22:39
nakopnuta_sova: Re: 10 let??
nakopnuta_sova
Na tom bohužel něco je. Něco až moc nepříjemně pravdivého.
Ale nevylučuje se to s mým názorem, že kdyby nebyly zákony či vyhlášky "na kdeco", český národ by se se vším, na co není předpis, snažil vymrdat, s prominutím.
Například alkohol za volantem - souhlasím s nulovou tolerancí. Protože kdyby bylo dovoleno třeba 0,5 promile, tedy DEJMETOMU (neberte mě nikdo za slovo) dvě dvanáctky piva, průměrnej vyčuranej Čecháček by si dal ne dvě, ale tři nebo rovnou čtyři, protože "mě stejně nechytěj a i kdyby, tak ono to vyvětrá"...

Češi mají prostě ve velké většině v povaze snažit se se vším vydrbat a proto je BOHUŽEL potřeba mít zdánlivě nesmyslná nařízení.
Tím ovšem neříkám, že všechna nařízení, vyhlášky a předpisy mají smysl. Taky bych dokázal najít desítky či stovky (dle mne) nesmyslů, výmyslů a číčovin.
Ale pokud ty nesmysly nepřišly z EU (která se fakt stará o ultračíčoviny typu zakřivení banánů a pak si kvůli tomu roky nevšimne, že Řekové lžou o rozpočtu), ale jsou to nesmysly naše, ve velké většině případů si to tenhle národ způsobil sám svou s prominutím vychcaností.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:05
nakopnuta_sova: Re: 10 let??
nakopnuta_sova
Popř. ne potrat, někteří spoluobčané to mají jinak. Dobře to vystihli Horkýže Slíže... "stará mama v Letanovciach má len dvadsať osem!"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:07
nakopnuta_sova: Re: 10 let??
nakopnuta_sova
Když o tom tak přemýšlím... i v patnácti by mohl dojet po vlastní ose.
Na nějakých splašených trubkách typu Pionýr, Simson a podobně, pokud se něco nezměnilo a stále si na to jde udělat papíry od patnácti.
I když ani tak se mi nechce věřit, že by dostal dřív řidičák než občanku. Ale třeba je oprsklej jak dvojka máslo a jezdí na tom kozím dechu ještě před vydáním řidičáku...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:37
Mermeoth: Re: 10 let??
silhouette
Já dostal i v 20 občanku jen na 5 let z neznámého důvodu
11:30
edemskicz: Dámy a pánové
silhouette
Občanka spolužákovi v březnu končí a jel si pořídit novou. Jsme husákovi děti, tak na tu omladinu zapomeňte ;-) A jako poslední, Ostrava je velké město a když se jede do centra (z Hrabůvky), tak se tomu i říká "jedu do města". A samozřejmě jel tramvají ;-)
14:36
baffiak: Re: Dámy a pánové
silhouette
a potom sa cudujte, ze na Slovensku vsade "chodime". chodime vlakom, chodime autom dokonca chodime i na bicykli
22:41
nakopnuta_sova: Re: Dámy a pánové
nakopnuta_sova
A chodíte aj lietadlom?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:52
IllidanS4: Piff whew
IllidanS4
Piff whew.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1238 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1543 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1894 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2099 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2314 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 57 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 78 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 87 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.