Detail hlášky #73458

<a> kokoos, čo sa mi teraz stalo
<b> daj
<a> hrám WoWko a zrazu sa mi začne striedavo začierňovať obrazovka
<a> normálne ztmavla, potom sa rozsvietila, potom znova
<a> ja že kuurnik, notebook som odpálil
<a> ja blbec som mal iba kameru nasmerovanú vo vatre a to bol iba dym z nej... :D

Komentář: začali sa prázdniny, treba hrať WoWko ;)

Informace o hlášce

Datum přidání: 1. 7. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: Neth (1 hláška)
Hlasování: Papooch, madleena, arnie654123, h0das 4 pro a pocitujlasku, CarpeNoctem, razden, pute, nasty, Bellatrix, kyrmon, Schmeeczko, jabadabaduuu, Thargas, CIMBI, While, CrazzYdiot, Tinnarr, zelvak, Apophis, Lorandel, kudli, vinczenzo, Zelvi, SkweerookL, xkox, Natsumii, Juggernaut, piol, oprs, bender123, HOLAS, Dyfer, kapoka, crooty, Stickman, hasa, insaina, Kukensius, ooouki, Ripper, Sousuke_, Cejda, arxarios, nakopnuta_sova, PL75, Slim2, WellBloud89, wegas, rotten77, swan972, Milhauzz18, Alf, Tutanken, Chosen, Taboard89, Blast, matrix17, Brambor, Mermeoth, sevenjetc, suah, angie-metalbee, Kwisatz_Haderach, ErrorJoe, Sobosss, Dovi, rain, PSK, krutoslav, sebastian_hardie, togi, Altair, DanBlack, kbtmichal, baffiak, Annacerv, scarlaxx, Matesss, Marcus7, Nevermore, Sed, Flad, izzi_cz, Komaar, pavelnop, zgrossl, naituf, Maty991, Rimmoncze, Hammer, sasagin, Ejmin, tristaver, mrMys, killercat
92 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 1,63 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

15:24
CarpeNoctem: A o tohle se prostě musel poděli...
CarpeNoctem
A o tohle se prostě musel podělit se světem...

...začali sa prázdniny, treba odpojiť internet.
01:00
nakopnuta_sova: Re: A o tohle se prostě musel po...
nakopnuta_sova
To bys musel některým odpojit internet navěky. Po prázdninách přijde něco typu
<a>"kokoooos, nikdo tu není" -
<b>"a není to proto, že dneska začala škola?" -
<a>"A do prdele!"

to se bude prolínat s

<a> "to jsem se zase včera krutopřísně ožral, nevíš, proč mi dneska sousedka neodpověděla na pozdrav?"
<b>"No, jestli to nemá něco společného s naším návratem včera..."
<a> Ty hovado, cos jí řekl?
<b> Já nic, ale tys chtěl ošukat tu její čivavu a když nechápavě řekla "vždyť je to pes!" tak jsi řekl "aha, tak nic. Nejsem buzerant."

pak přijdou Vánoce, Silvestr a Nový rok, další vděčné téma hlášek... pololetí...Velikonoce... vysvědčení... a to všechno proloženo občasným krutopřísným ožráním se nebo herní hláškou...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:29
Frostys: Jeste, aby se clovek kvuli Lamer...
silhouette
Jeste, aby se clovek kvuli Lameru ucil madarsky. Vysvetlete mi nekdo tu posledni vetu, resp. Pointu, diky.
18:33
Papooch: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Papooch
Já blbec jsem měl jen kameru nasměrovanou do ohně a to byl jen dým z něj trojtečka dvojtečka Dé.
Allons-y!
18:38
Apophis: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Apophis
Trojtečka dvojtečka Dé...
..to mě rozsekalo více, než celá hláška...
20:18
Frostys: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Dekuji ti... A to mu neprislo divne, ze UI ve wowku je stale stejne dpbre viditelne? Ach, ti lidi...
20:29
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
Teď jsi mu zkazil úplně vymyšlenej vtip! Jak se opovažuješ? :O
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
21:26
Zelvi: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Zelvi
Co ty víš, třeba měl zrovna hozený Alt + Z. [:
Ddim crwban yma.
01:01
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
A to dělá co? Nevím, hrával jsem kdysi akorát Ragnarok Online, WoW mě prozatím minulo ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:55
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
Já vím, já vím... to chce moc velkého génia, aby to poznal z toho jak se vyvíjela ta konverzace, tak ti to pošeptám...

*Alt + Z schovává UI, ale pšt, nikomu to neříkej!*
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
01:56
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
Tak je fakt, že obliba selfíček teď roste, tak se třeba uchytila i ve WoW, ale já kromě pár výjimek (wohooo dali jsme HC LK, to si musím vyfotit) jsem Alt+Z tak často nemačkal... tak nevím nevím... :P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
02:13
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
Jo, selfíčka... taky to nechápu, všichni se s tím můžou... jo, chápu, že je to lepší než někomu neznámému dát mobil "vyfoť nás" a doufat, že neuteče i s mobilem... ale vždyť je to houby novinka!

http://1.bp.blogspot.com/-wIapftp4yVg/U8rVEfRG4JI/AAAAAAAAFvw/UJNK6Wqln0E/s1600/X-20140707100238823%255B1%255D.jpg
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:53
Zelvi: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Zelvi
No ve WoDku je teď v hračkách speciální foťák na selfíčka. :D A já si něco screenuju pořád, ale selfíčka vůbec, maximálně když se mi líbí novej transmog. Většinou jen ukládám různý questgivery. (Aka proč se nesnažit o Loremastera na zabugovaným twinstaru, že. [: )
Ddim crwban yma.
10:27
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Tak teď fakt nevím, jestli ten slang má být výborná vtipná ironická parodie na blázny nebo jestli to myslíš vážně.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:08
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
Nu pagadi! Takovejch bláznivejch slangů co na tebe ještě můžu vytáhnout... To už bys mě zavřel do léčebny raz dva... :D
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
16:33
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Neboj, já umím mluvit jako prase.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:24
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
Chro? :-) Chro, chro, kvíík, chro, chro! ;-)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
18:48
ESESEL: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
ESESEL
Mluvíš mi z duše.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:21
Zelvi: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Zelvi
Myslím to vážně. Ale nezavírej mě prosím, jsem vcelku neškodná. (A vůbec, Araoth se zmínil, že dal LK na HC, tak proč bych na něj nemohla vychrlit slova, kterým očividně porozumí jen on? [: )
Ddim crwban yma.
22:53
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
A co když jsem byl úplně levej a dal jsem ho jenom strašně náhodou? :D
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
14:55
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Já taky někdy mluvím "kódovaně", ale tato hyperanglikanizace je poněkud nevkusná :-)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:27
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
No třeba "selfíčko" je prasárna to je pravda... :) Ale tak screen obrazovky česky taky určitě neřekneš, transmog se dá přeložit jako: "pozměněný vzhled tvé výbavy na vzhled výbavy jiné", questgiver... zadavatel úkolu? úkolníček? nebo... ? Loremaster je přímo název toho ocenění, který můžeš dosáhnout ve hře... i když by se to taky dalo přeložit jako... učenec? Dějepisec? Twinstar je přímo název serveru a jestli nepoužíváš slovo zabugovaný, tak už jsi opravdu přehnanej purifikátor češtiny... :P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
13:05
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Hnusné je to hlavně ve slovesech. Když řeknu, že jsem speedoval, tak to myslím s nadsázkou a dělám si z toho srandu. Občas nějaké slovo, když je to výstižné a rychlé, ale ne takovou smršť. "Zabugoval" je samozřejmě taky děsné, ale v "odborné" debatě bych se ho neštítil. Spíš už nechápu, proč rovnou nemluví anglicky, když už v jejich "světě" nejsou české pojmy.
Jo, a taky to smrdí machrováním nad propastí.
Nejsem extremista, spíše se tím dobře bavím a v hodnocení si udělám nějaké středně významné mínus. Pokud jej pak někdo vykompenzuje nějakými plus ("vyplusuje"), jako tady třeba Zelvi, tak od svého původního špatného dojmu ustoupím. Ale jako první orientační hodnocení kvality se to (satanžel) docela osvědčilo.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:28
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
V tom případě bys ale neměl užívat ani to satanžel, ke škatulkování inteligence mluvčího se totiž hodí úplně stejně .-)
13:39
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Satanžel patřilo k tomu, že bych byl raději kdyby mé negativní předpovědi nevycházely.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:50
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Tomu rozumím, ale vypadá to zhruba stejně blbě jako to, co kritizuješ. Mně osobně je to celkem fuk, ale najde se spousta lidí, kterým to vadí stejně jako tobě hráčský slang. Matně si vybavuju debatu ohledně tohohle slova kdysi na nějakým metalovým webu, to byl docela nářez :-)
15:56
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Jo, s tím, samozřejmě souhlasím. Nechtěl jsem se zase tak odlišovat. On pak člověk nezapadne ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:01
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Ty čárky tam nemám dobře, ale v tomto horku už to opravovat nebudu.
"satanžel" je čirá píčovina i když člověk rozebere její stavbu, která neodpovídá předloze, kterou paroduje.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
06:01
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
No i když jak to čtu, tak "satanžel" je češtinářsky fakt hovadina. Jo kdyby to bybylo "satanužel", to pak není o čem. Jenže to jsou čtyři slabiky oproti "bo-hu-žel" třem slabikám a už je to příliš dlouhé.
Kdyby se uchytilo třeba mnou používané "čertužel", tam by asi nebylo co vytknout. Bohužel - bohu-žel. Čertužel - čertu-žel, stejný systém. Či se mýlím?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:57
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
Komu může vadit "satanžel", pokud ten někdo není věřící? "Bohužel" je v češtině víceméně zakotvené a přitom je to prakticky totéž... bohužel či satanžel, není ono to jen a pouze o tom, které entitě se klaním a kterou vzývám? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:20
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Tak třeba grammar police a puristům z tohoto slova naskakujou pupínky. Dále lidem, kteří vlivem prostředí, kde se pohybují mají na satanisty a "satanisty" celkem jasnej názor, kterej rozhodně není pozitivní. K těm se řadím třeba já. Pak se taky najdou nevěřící psi, kterým by teoreticky mohlo úplně stejně vadit i "bohužel", ale to je natolik zažité, že se nikdo ani nenamáhá najít alternativu, bohužel :-)
01:56
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
No právě. Sám jsem dříve používal "čertužel" víceméně jako pózu proti "bohužel" - jsem nevěřící, tak jakému bohu má být žel? A to jsem věděl, že pokud tedy jsem nevěřící, je nesmysl i čertužel, protože Bůh a Satan jsou spojené nádoby, jeden bez druhého ztrácí smysl existence nebo jak to říct...

Ale to je pak přesně to, co říkáš - "bohužel" už je tak zažité, že to říkají i zarytí ateisté a nepřijde jim to divné a kdyby je na to někdo upozornil, hleděli by hodně nechápavě.

Výstižný vtípek je např:

"Jsem ateista. Díkybohu."

a tak nějak to je.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:58
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
Jinak teda satanisti jsou podle mě póza proti věřícím - a just budu věřit proti, vy věřící nesnášíte Satana, tak já ho budu vzývat!
No a vymyslej si černé mše, krvavé oběti a kdesi cosi...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:00
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Pro mě za mě ať si každej vzývá co chce, klidně i z trucu. Ale když ti polovina z nich řekne, že jsou satanisti, ale nevěří v boha... Nemohu jinak než hodnotit mínusem :-)
10:42
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Přesně o tom to je, že nevěří v B/boha. Alespoň dle LaVeye.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:05
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Jak se chceš označovat za satanistu a zároveň nevěřit v boha? To je jako tvrdit o sobě, že jsi elektrikář, ale nevěříš v existenci stejnosměrnýho, jen střídavýho...

Tu větu z přebalu toho LaVeyova pokryteckýho pamfletu taky do smrti nezapomenu: "Mistr LaVey si obřadně oholil hlavu, což mu spolu s přivřenými víčky jeho očí dodávalo vpravdě mefistofelského výrazu," nebo tak nějak. To jako fakt někdo myslí vážně? :-)
12:38
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Jsi trochu nervózní z horka.
Takto bych si tu mohl střílet z Bible hodiny a hodiny. Otázka je proč.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:58
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
tak samozrejme, ze Satanisti veria v Boha, len ho neuctievaju
12:44
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
To je právě otázka. Jak kteří. Satanismus nemá tak přesná pravidla. Nejlépe to vystihuje slogan: "Co věřící (křesťané) MUSÍ, satanisté NEmusí. Co věřící NEsmí, satanisté SMÍ."
Tak je to s negací křesťanství satanismem. Jedná se spíše o určitou formu anarchie, čistý stůl. Takový komicky angažovaný ateismus s nadsázkou, dalo by se říct.
Rozhodně tu není povinná víra v Boha, spíše naopak. To se ale týká té LaVeyovské větve.
Zabíječi dětí a obětovači, to je spíše takové "černé křesťanství", viz Kladivo na čarodějnice.
Nechci se v tom tady moc rozmazávat, na to je dostatek dostupných informačních zdrojů.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:06
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Komicky angažovaný ateismus, velmi trefně řečeno. Ale to nezní tak cool, jako satanismus, co? Tu nadsázku jsem vynechal schválně, moje zkušenost je naopak taková, že se většinou berou k smrti vážně.

Zabíječe dětí a obětovače nehodnotím, protože jsem ještě žádnýho nepotkal, ač si na ně pár lidí z té první skupiny hrálo.

Jinak si střílej z čeho chceš, jak dlouho chceš. Nejhorší co se může stát je, že s tebou někdo nebude souhlasit :-)
14:29
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Já raději dělám účelné věci. Přirozeně, že můžu dělat cokoliv (to je podstata satanismu, ale ani ten mne nezbavuje odpovědnosti).
Samozřejmě, že název satanismus byl vybrán pro svoji provokativnost. Ale takové banality tady snad nemusím osvětlovat.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:29
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
tak Satanizmus berem ako uctievanie Satana - tzn. protistranu Boha. a tito Satanisti maju naozaj mnoho pravidiel

ak to beres len ako protiklad krestanstva, tak to je pre mna cokolvek ine, len nie satanizmus
10:49
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Naopak, svého času všechno, co nebylo křesťanstvím bylo od Satana. I Beatles.
Prostě totalitní ideologie se velmi špatně vyrovnávají s konkurencí.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
23:47
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
ale to je velky rozdiel - od Satana a Satanizmus
12:14
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Už jsem zde odkazoval na Kladivo na čarodějnice (mimochodem alegorie na komunistické procesy). Jedná se o známé ideologické "Kdo není s námi je proti nám".
Nevěříš ?
Jsi od ďábla !
Dnes už se to tolik nedělá, ale zažil jsem to ještě zcela osobně tyto názory a pochybuji, že za těch pár let úplně vymizeli. Ti lidé vypadali docela mladě, co mi to říkali.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:58
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Čarodějnické procesy byly stejně tak záležitostí světské moci, jako církevní. Ne-li víc. Boblig byl advokát, ne kněz. Maleus jsem, pravda, nečetl, ten klidně může bejt prolezlej pambíčkářstvím od první stránky až do konce, v praxi to ale bylo daleko víc o penězích, než o satanovi.
13:59
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
samozrejme, ze cele to bolo o moci.
ako uvadzam vyssie - o moci, ktoru spoznal cisar, ze s krestanmi sa lahko manipuluje. avsak si neuvedomil, ze viera a krestanstvo nie je nieco, co moze byt dane prikazom.
a tak sa do cirkvi dostali vsetky "pohanske" zvyky, pretoze nemozes celym narodom povedat, ze teraz nebudete mat ziadne slavnosti a "bozikov" apod.
a ludske ponimanie ziskane za vyse 1,5 tisicrocia tazko zmenime za pol storocia
14:39
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
To tu nikdo nepopírá. Právě proto, že se za Boha schovávali často největší hajzlové, vyvolalo to přirozenou antireakci. Na přehnaný podnět přehnaná reakce. Nejvíce nevěřících je ve Vatikánu a v kostele.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:52
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
ale stale "si od dabla" neznamena, ze "si satanista". satanista je clovek uctievajuci satana.

a tiez si treba uvedomit dalsiu vec v ramci katolickej cirkvi a to, ze od r.313 (ludia s mocou si uvedomili, ze cirkev im moze zabezpecit moci este viac a vtedy sa vsetko zacalo kazit) do r.1963 (II. vatikansky koncil, kedy si uvedomili, ze cele ucenie bolo prekrutene a zacalo sa vsetko napravovat) ubehlo neuveritelnych 1650 rokov, kedy sa v ludoch budovalo pokrivene ucenie. od II.vatikanskeho koncilu do dnes ubehlo ubohych 50 rokov, co je velmi kratka doba na to, aby sa toto pomylene predstovavanie napravilo a do dnes ani mnoho knazov II.vatikansky koncil neuznava, alebo este horsie, nepochopili ho.
a co najhorsie - vacisna ludi (hlavne media) absolutne nepozna cirkevnu nauku a preto vsetci si predstavuju cirkev len ako inkvizicie, boj so "satanistami" a "carodejnicami", a zoznam prikazov a povinnosti (to tvoje MUSI a NESMIE, co realne v katolickej cirkvy NIE JE. tam musis jedinu vec - verit v zmrtvychstaleho Jezisa Krista, vsetko ostatne robis dobrovolne, pretoze v neho veris. a stazovat sa na to a kritizovat je podobne, ako sa niekto stazuje na to, ze jeho frajerka/manzelka by chcela s nim travit cas)
14:45
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Ta dobrovolnost spíše zahání vydíráním. Můžeš si SVOBODNĚ vybrat, buď uvěříš nebo skončíš v pekle (zkráceno). Pak plno lidí tvrdí něco jiného. Účelově. "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají". Ale tuto debatu jsem tu rozvíjet nechtěl a ni hájit své osobní názory.
Rozmazáváme tu provařená a stokrát probraná témata na úrovni, kde stačí jednoduchá odpověď. Prostě (LaVeyovský) satanismus je odpověď na svinstva, kterých se lidé pod vlajkou víry dopouštěli do té doby, než se k tomu vyjádřil. (Tím chci říct, že to není reakce na v současnosti proklamované umírněné názory, které jsou často v příkrém rozporu s tím, co se říkalo ještě před pár lety a plno lidí to tvrdí dodnes.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:37
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
To není ani "nevěříš - jsi od ďábla!", u inkvizice to často bylo i "věříš jinak než MY přikazujeme? Jsi kacíř!"
a často i jen a pouze prosté
"máš majetek, který se někomu z nás zalíbil? Hranice už se chystá!"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:38
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
A často do toho člověk spadl i jen prostou smůlou - souseda mučili, protože z něj chtěli vymučit jména "kompliců" a ten, i když samozřejmě žádné neměl, tak ze zoufalství a aby si ulevil od dalšího mučení, udal tebe...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:47
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Ještě jednou opakuji: Je to věc definice. LaVeyovský satanismus je definovaný takto.
Takže tam dost nezáleží na tom, co si o tom kdo myslí.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:58
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Hodně zjednodušeně (a nepřesně) viz:
https://cs.wikipedia.org/wiki/LaVey%C5%AFv_satanismus
"Na rozdíl od tzv. teistického satanismu (to co jsem tu nazval jako 'černé křesťanství' - pozn. Satana), který je Církví Satanovou odmítán jako křesťanská hereze, neuctívá LaVeyův satanismus bytost jménem Satan, ale používá toto jméno jako symbol pro niterné lidské touhy."
"V LaVeyových textech je jasně patrné odmítnutí křesťanství ..."
"Neuznává božstva, pouze člověka jako boha ..."
Připomínám, že se jedná o provokativní směr určitým způsobem podobný anarchistům.
Jak jsem už uvedl jinde, komická podoba angažovaného ateismu. "Nestačí mi nevěřit, chci to zdůraznit." (Protože nevěřit je standardní výchozí stav, jako třeba nekouřit.
Je tedy potřeba mít důvod věřit, ne obhajovat nevíru.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:57
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Naja, ale když už máš potřebu to zdůrazňovat, tak se nesmíš divit, že do toho někdo rejpe :-) Právě proto, že není třeba obhajovat výchozí stav, působí obhajoba výchozího stavu křečovitě.

Ano, je to věc definice. Jenže...z jablka se hruška taky nestává jen tím, že ho za hrušku prohlásíš. Prostě a jednoduše LaVey použil již existující slovo nesprávným způsobem, čímž ze svých následovníků udělal v očích mnoha lidí pokrytecké hlupáky. Jestli vás tím malinko potrollil, nebo ne, si už přeberte sami :-)
10:16
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Trochu se tu točíme v kruhu.
Že to má potřebu zdůrazňovat dokazuje nejen historie (ale i současnost) a to, co jsem uvedl v závorce je problém někomu vysvětlovat. Myslím třeba i někomu, kdo s tím otravuje mne (třeba osloví v metru).
Ještě k Baffiakovi:
"(to tvoje MUSI a NESMIE, co realne v katolickej cirkvy NIE JE."
to právě v REÁLNÉ cirkvi JE, možná se to jen už neproklamuje při tom "lapání".
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:41
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
to tam nie je, len mnoho ludi a nanestastie aj knazov to prekruca a bude este dlho trvat, kym tento pretrvavajuci nazov prestane

(jedinou vynimkou su sviatosti, avsak napr. v pripade knazstva, alebo manzesltva tomu predchadza niekolkomesacna/rocna priprava a kazdy vie do coho ide a ma dostatok casu na to, aby si uvedomil, ze mu tieto podmienky nevyhovuju a vzdal to)

a to prave nechape mnoho ludi, ktori sa dali na katollicku vieru az v dospelosti, ze preco su ti krestania taky, aky su - lebo vacsina je vychovavana v tej viere tym detskym sposobom a potom sa prestava, zacina sa im skreslovat predstava a potom tuto skreslenu predstavu posuvaju dalej
11:49
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
lidé = real
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:19
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Jo, ještě bych rád upozornil, že nejsem A.S. LaVey, že jsem satanismus nevymyslel (ani jednu jeho formu) a že tady pouze supluji běžně dostupné zdroje. A všechno začalo nesmyslnou větou, že satanista, který nevěří v Boha je nesmysl (tedy přesněji řečeno rozpor). Není.
Jestli to je směr zajímavý nebo smysluplný je už úplně jiné téma a nevím, proč se do něj tady pouštět.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:00
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
ok. tak to napisem inak - nazyvat niekoho satanistom, len preto, ze odporuje nejakemu uceniu je dobre zvrhle a lutujem vsetkych, ktori su pomenovany satanistami, len kvoli takejto divnej definicii

ale na druhej strane - ludia su ochotny sa zmierit s tym co je nazyvane demokraciou, socializmom, komunizmom, kapitalizmom, totalitou atd atd atd
13:08
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
a este aby som dodal - takto definovat satanistu, je to iste, za co je kritizovana cirkev a potom sa dostavame do sporu - ak chcem byt satanistom, musim odporovat uceniu cirkvi, no ak sa nazyvam satanistom, len kvoli tomu odporu, tak suhlasim s cirkvou, ze kazdy kto s nami nesuhlasi je satanista
14:12
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Ano, přesně tak, já se totiž nerad přu.
Ale jak už bylo zmíněno výše. Definici určil někdo jiný. Je platná.
Daleko větší bordel je např. v křesťanství. Takže se tu stále motáme v kruhu.
Navíc mám pocit, že Baffiaka slovo satanismus nějak osobně děsí. Proč ?
Je to jen slovo, Bůh ani Satan neexistuje, není důvod k panice.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:48
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
mna to slovo Satan vobec nedesi - existuje a Satanisti konajuci obrady v mene Satana tiez existuju a Satanizmus je zakazany a ilegalny

vadi mi to, ze niekto je degradovany na satanistu len pretoze sa niekto rozhodol, ze zadefinuje satanistu ako niekoho, kto odporuje tomu co si predstavuje, ako funguje cirkev


a z diskusie z tebou vidim len jedno - absolutne nemas prehlad o tom co je krestanstvo, o com je atd a mas rovnako skreslene predstavy ako vacsina ludi a pislakov
12:53
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Problém je v tom, že se o žádnou degradaci nejedná.

PS: Satanismus je zakázaný ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:33
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Definujme si pojem socialismus. Socialismus je víra ve vlastní schopnosti a přesvědčení, že tato víra nám dává právo jednat podle vlastního uvážení.

Dále si definujme pojem národ. Národem se rozumí odmítnutí svazujících pravidel nastolených např. katolickou církví.

Na základě výše uvedených definic můžeme tvrdit, že Satan_666 a CarpeNoctem jsou národní socialisté. Je to přeci věc definice, ne?
14:16
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Obávám se, že tě zalila další vlna horka.
Kombinuješ si účelově vybrané definice libovolným způsobem (o demagogii nemluvě).
(To bys dobře mohl fungovat mezi komunisty nebo vykladači Bible.)
Krom toho neumíš číst. Jdi si stěžovat za LaVeyem, že tě neinformoval a napsal jsi výše kravinu, kterou teď trapně obhajuješ a už tady všechny zbytečně unavujeme.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:27
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Ano, přesně to dělám. Přesně to samé dělá i LaVey. Když mi uspokojivě odpovíš na otázku, proč ti to u mě vadí, když u LaVeye ne, tak rejpat přestanu.
14:30
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Jsi fakt natvrdlý:
Pláčeš na nesprávném hrobě.

PS: Omlouvám se, opouštím na dva týdny internet. Satanžel.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:32
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Natvrdlej jseš ty. Pořád ještě jsi nepochopil, že reju do tebe, ne do LaVeye...
12:55
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
To jsem si všiml, ale nevím, proč ryješ do mne, za to, co vymyslel LaVey.
Ale myslel jsem, že sis toho nevšiml ty. Nenapadlo mě, že si prostě jenom debil, který se nudí na Lameru.
Já taky neryju do tebe, za to, za co nejsi zodpovědný.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:43
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Protože se ti snažím ukázat, že obhajuješ neobhajitelný. Když už tohle nejsi schopen uznat, tak mě alespoň zajímá, proč ti vadí moje fauly, když na úplně stejných faulech je postavenej i ten tvůj satanismus.

Když něco začneš obhajovat, částečnou zodpovědnost přijímáš.

A debily si strč do prdele, nejsem na ně zvědavej.
15:02
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Vysvětlovat není obhajovat a promiň, správnější mělo být "debílek".
Já zase nejsem zvědavý na to, aby někdo utrácel můj čas rytím, obzvláště když se tím snaží zakrývat vlastní chybu. Kdo prezentuje názory na něco, k čemu si ani neověřil informace (tím myslím příspěvek s "Ale když ti polovina z nich řekne, že jsou satanisti, ale nevěří v boha").
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:09
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
A aby nedošlo k problémům s výkladem. Je mi úplně jedno, co si tu kdo myslí o satanismu podle jakékoliv definice (tedy, jestli je to blbost) a nemám žádnou potřebu to obhajovat nebo někoho přesvědčovat. Jedná se pouze o věc definice. Proto je také polovina argumentace ať tvoje nebo Baffiakova (který ale netrolí) zcestná. Řešíte něco, co nebylo předmětem debaty a na co tu z principu ani není prostor.
Plýtvání cizím časem je prostě na přesdržku, což ti tímto virtuálně posílám. Dalšími vulgarismy to tu už zanášet nebudu.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:27
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
tak ako si ty stale stojis za svojou definiciou (resp. LaVeyovou) satanizmu, tak ja si stojim za tym, ze definiciou, ze satanista je uctievac Satana a preto si stojim za tym, ze satanisti veria v Boha.
16:16
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Ano, je to uctívač Satana a nevěří v Boha. Je i Satan bez Boha.
Nejsou propojeni, zvláště, když na pojem Satan pohlížíme v jeho symbolické podobě.
Ono je hlavně jedno, za čím si tu ty nebo já nebo někdo jiný stojí.
Pravý úhel nebude mít 80 stupňů jenom tím, že si za tím stojíš.
Prostě se ti to nelíbí. Na to máš ale právo, na to abys měnil definice už méně.

Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:21
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Definice satanismů je stejně nejednotná jako definice křesťanství (množné číslo).
Já taky např. netvrdím, že je na houby, že "křesťanství" uctívá Pannu Marii, když to platí jenom o některých jeho variantách.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:50
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
presne, pre teba je satan iba akysi symbol podla LaVeyovej definicie satanizmu a satana.
definicia je dana jednym clovekom, ktoru uznavaju jeho nasledovnici a neuznavaju jeho druhy vyznam. a vidim, ze aj ty bojujes za to, aby sa nespajali tieto dva vyznamy, avsak to si mal rozmysliet LaVey ked zmenil uctievanu bytost len na symbol, ze z toho bude problem
a krestania su "ucitevaci Krista", od toho je dane to slovo a vsetky krestanske, nie uctievaci "Panny Marie" a preto sa to lisit moze
16:25
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
Pokud si nadefinuješ význam slova tak, aby odporoval všem dosavadním představám o jeho smyslu, pak samozřejmě můžeš prokázat naprosto cokoliv. To ale nic nemění na tom, že chyba je na tvé straně a jsi to ty, kdo se mýlí. Urážením, slovíčkařením a kecama o tom, jak tě to slovíčkaření a urážení obírá o čas, to nezakryješ. Pár přes držku dej sobě, třeba se ti rozsvítí.
16:27
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Děkuji za inspiraci.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:34
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Smůla je, že argumenty nejsou tvoje silná stránka. To, co tvrdíš ty není ani podložené zdroji. Prostě jen tak plácáš.
Navíc jsi se sám přiznal, že tvým účelem je rýt a ne něco vyřešit.
Vulgární jsem proto, že mne takto drze připravuješ o čas. Nevyřeším tím pravda nic.
Neslovíčkařím a nemám kecy. Tím urážíš ty mě a nepodloženě. Ty ses k trolení sám přiznal.
Zakrývat nic nemusím, vše je odkryté.
Je pravda, že jsem se na to měl vykašlat už při prvním kole, když se to začalo točit v kruhu.

PS: Baffiak si sice také točí v kruhu, ale tam je vidět alespoň snaha se něčeho dobrat.
Proto s ním také jednám jinak.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:47
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Prostě se nedohaduji, když si něco neověřím.
To je to jediné, co jsem chtěl sdělit už asi před týdnem.

Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:43
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
OK, pátý či kolikátý kolo rozjíždět netřeba. Ani jeden z nás neustoupí...
16:44
CarpeNoctem: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
CarpeNoctem
No já to novodobý záměrný matení smyslu slov za banalitu nepovažuju, naopak mi přijde účelné na něj poukazovat .-)
10:54
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
To určitě, s takto obecně formulovaným tvrzením nezbývá než souhlasit.
Newspeak je v současné době opravdu velkým problémem. Nevyjasněné výklady Bible tu už taky historicky napáchaly hodně škody. Naštěstí je LaVeyvova publikace poměrně tenká a srozumitelná. Občasná nadsázka je také snadno rozeznatelná.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
02:47
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
Napáchaly, páchají a páchat budou. Protože VŽDYCKY si někdo řekne, že jen JEHO výklad je ten správný a kdo to chápe jinak, ten je kacíř a potřebuje potřít ohněm a mečem... což může v dnešní době být problém. Takhle dřív vyvádělo křesťanství, dnes islám... a věř mi, že kdyby např. španělská inkvizice měla tenkrát možnosti jako měl Hitler (ač ten nejel po "boží" cestě), to bychom se asi divili, co by se "ve jménu Božím" dělo...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:07
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
Ah.... na twinstaru mě štvalo snažit se doexpit i jenom na tu 85, protože jsem si zařekl, že to přece půjde jenom questama a nebudu to honit jako všichni ostatní přes AV... jaká chyba... No ale třeba bych se tam zas mohl někdy znova podívat, jestli to už je lepší... Už jsem to nějak moc dlouho nepustil... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
22:11
Zelvi: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Zelvi
Kontrolní otázka: Horda, nebo Ali? [:
Ddim crwban yma.
22:54
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
Původně hrdej Forsaken, pak jsme s guildou přecházeli z Anthorky na twin a bylo rozhodnuto, že Ali... ale pokud bych začal znova hrát, tak bych asi někde našel ten přesun zpátky na Forsakena... :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
00:52
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
A do mě tu někteří řezn... skorodoktoři, že prý ve frontě balím mladé holky - jestlipak ses Zelvi přiznal, že jsi ženatej, co? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:34
Araoth: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Araoth
Myslím, že na WoW moc holek neutáhneš... ale teoreticky, teoreticky můžeš sehnat nějakýho parťáka do dungeonů... a to se vyplatí... protože zapínat WoW a pak tam bejt sám je o ničem... (Navíc třeba hraje za alianci, dokážeš si představit takovou hrůzu? :O)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
01:49
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
No možné to je, ale tak nějak mám neurčitý pocit, že Zelvi za alianci nehraje, na to mi přijde... jak bych to... no... málo slušná? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:19
Zelvi: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
Zelvi
Málo slušná? :D
Můj hlavní charr je BElfka, pak mám ještě pár charrů na Hordě, ale teď si expim Draeneiku... (hlavně kvůli tomu, že horďácký expící oblasti už mě nebavěj; a je sice skvělý mít celou guild bank pro sebe, ale aspoň nějakej parťák na 85 by se občas hodil [: ), takže jestli se někdy vrátíš, dej mi vědět. [:
Ddim crwban yma.
03:22
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
No jistě, málo slušná, copak můžu říct "zvrhlá, takže by ji aliance nebavila" či tak něco, ať už ze zdejších diskusí vím cokoliv? Takovéto věci se o dámách neříkají ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:02
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
Lepší? Tomu sám nevěříš...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:54
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
Bez první věty bych sem nepsal, nestálo by mi to za to.
Ale ta narážka na maďarštinu tam být nemusela. Jestli se ti nelíbí slovenština, napíš adminům, ať změní pravidla lamera a trvají na hláškách a příspěvcích (když už, tak už) jen v češtině. Momentálně není slovenština proti pravidlům.

Tím se nezastávám autora, chystám se mu dát mínus i tak. Jen jsem alergický na označování Slováků za Maďary.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:42
Frostys: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Mel jsem tim na mysli jen tady toho jednoho madara ;)
10:31
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Je pravda, že kamera v ohni mne také poněkud zmátla a to z východním dialektem nemám zdaleka takové problémy, vzhledem k tomu, že jsem ještě na vysoké byl v Československu a Slovensko máme za kopcem.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:38
Satan__666: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
* s východním
(nevím, jak se mi to povedlo)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:13
Taboard89: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Já taky. Maďary mám rád....
15:53
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
Mně nevaděj, s klasickým Maďarem jsem neměl tu čest se potkat. I když naši otcové by na Maďary měli možná jiný názor, nejhorší kombinace, co se prý na vojně dala potkat, byl Maďar poddůstojník. Obvykle blbej jak pučtok a vyznávající heslo "čítať písať něviem, ale vojnu, vojnu vám urobím!"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:09
baffiak: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
proti Madarom tiez nic nemam (stretol som ich dost a su tam celkom pekne dievcata, predovsetkym tie ktore maju Madarsko-Slovenske korene). nemam rad Madaro-Slovakov na juhu Slovenska. ti by chceli byt aj madarmi, aj slovakmi - chcu len cerpat z toho vyhody a povinnosti nechcu ziadne (ako napr. vediet rozpravat ZROZUMITELNE po slovensky)

a co vazne nenavidim, ak niekto Slovakov oznacuje za madarov. tie k**** madarske prisli na cudzie uzemie, usadili sa tu, prebrali kus jazyky a zeme a este si budu vyskakovat, ze aj tak je to tu vsetko len Uhorsko.
16:18
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
Kde já už to... aha, vím!
Hnědočeši, všude uvádějí českou národnost a přitom když se po nich něco chce a jim se to nelíbí, je to "dyškrymynáce"... přitom lze udat i národnost romskou, čím to, že ji neudávají?

A to je fakt:
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti-domaci/165080/scitani-lidu-v-cesku-je-vic-rytiru-jedi-nez-romu.html

Tohle mě vždycky pobaví, škoda, že to tak není i ve skutečnosti ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:36
Frostys: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
silhouette
Protože mají strach, že je pak všechny naženem do plynu.
00:53
nakopnuta_sova: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
nakopnuta_sova
Na rozdíl od ž/Židů (v tuto dobu a po pár pivech se mi nechce přemýšlet, jak to vlastně tenkrát Áda měl) by k tomu nebyla potřeba národnost, kouknu a vidím...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:13
SkweerookL: Re: Jeste, aby se clovek kvuli L...
SkweerookL
http://www.ftipky.org/vtipy/ostatni/2062_prijdou-madar--cernoch-z-ugandy.html
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6341 dny

Hláška #2256

<Ichey> musím vymyslet rozlučkov


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1868 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2073 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2288 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 13 hodinami

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 31 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 43 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.