Detail hlášky #73459

<zakazník> uzvedneto pri vymene auta kolo?
<helpdesk> Dobrý den, ano, při výměně auta tento zvedák kolo uzvedne. Tento revoluční model funguje i opačně, při výměně kola uzvedne auto.

Komentář: Dotaz u autoheveru :)

Informace o hlášce

Datum přidání: 3. 7. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: Muda (1 hláška)
Hlasování: sebastian_hardie, Tutanken, Milhauzz18, HonzaRez, kabakov, vinczenzo, Stickman, jabadabaduuu, ladys91, swan972, Vrchov, Coolak, Hanach80, Ella, Annacerv, baffiak, jkacmacek, drtikol, ramfis, LamerFanda, krutoslav, PSK, kapoka, Schmeeczko, rain, While, davidt, MartinezZ, Kriz22, Gobledon, CrazzYdiot, LuckeRcz, xkox, Matesss, Elgurth, Chosen, Natsumii, Dyfer, arnie654123, lennyd, oprs, freferg, saft, CindyChambell, subzero, iqtiqe, Notie, SkweerookL, GorTavaro, wegas, Gego, WellBloud89, CIMBI, krpajda, zelvak, Tlustej, fatman, kocicak, Marcus7, barney33, angie-metalbee, vooten, Ghulas, BooBee, Kunacek, DakuHonoo, priba, Liman, love--sucks, Thargas, KairiRatten, marsu7, Hagalaz, Zelvi, anezkaceska, tomcoko, Apophis, Mirator, Finarfin, peca, Morv, paapi, Cubis, Dovi, Lorandel, Nevermore, Blast, suah, Sobosss, HOLAS, Sidi, jurda, Rocker-Tialk, Ruwik, pute, izzi_cz, Dejf21, fabiocz, Imzadi, sark, despy, TidO, HollyFury, silvergold, puki, olejovka, Marty008cz, Hamagen, Skay, piol, Komaar, hafi, Sousuke_, KeeperX, Frostys, Slay, koso, Finer5950, kuras, DMDave92, Kosta, peto7532159, gillan, Rimmoncze, Majkl26, elvellon, BearPeter, PavlinII, Groove, dwander, dorry, binex, Kosturik, potas, Stevie, AMD, bosorka, Ondruch, jas, Perun, Kubis88, Georgo, anela, Marthy, zgrossl, shaggy, kudli, rushid, eagle7, mike2406, smejdy, Cihak, DMRaper, Kwisatz_Haderach, IllidanS4, Hi-An, LosFilipos, GrayLite, cenco89, xjendax, Renee, Trungsi, Hekko, Ruprecht, Zuza-chan, madog, Charly, Hammer, Altair, reep, Haja024, Gigabox, sukuban, scarlaxx, alik55, krisikowa, soustruh, mord_cour, sendvo, mirak2, psychous3, Atlantis, Lemra, Bazim, Goues, w3m, Bilbo_Turambar, krpet25, bebecha, ubozak, Vlk, LittleOmig, ottoflick, czHONAN, makr009, nevim333, Macounek, Bart, fantomas, Keeehi, Allka, Math3s, Sejsel, h0das, Radek9, bartishe, domvala, Gianni, archaon, niiemand, inkara, bouny, Zbleb, KrizovaN, Loty, ciakval, DragoonX, Danik02, tobytja, Danol, 350ztom, Mervin, mladek2, mweiss0, narudesu, kajsd, Elisabetha, millcEK, wax07, Alesh, Bumerank, Hanzik, BAGR, victim42, Ajsin, ramon, Taboard89, chylex, OttoCZ, Artcorist, mmkk, karlosnet, Michalowic, tepich, mismas, fatalixi, sirarag, Liquor, ententeak, bradl3y, genevieve, noonick, Abdul_Hasan, RodneY, Acorp, jezzy, TheOnek, JackSwigert, xkobram, xloverin, Marsian, Beast, JohnDoom, Beerius, kapriiik, DivkaHromu, Crazy_Ivan, SmithF, maucelka, Danad, Melebius, Tonco, hAssassin, unchained, DJ307, nwkt, Orlan, hostar, incucu, Sarka, tristaver, Tewet, Lahvout, O`Neill, Kerrika, Thab, Shadow606, Blanch, teye, Petrnka, Deianeira, kabul, vasek004, t-fuse, ToRtiK, linuxuser, toka, Kid, Suerte, TheReptalek, niemand, brumla, Nozemek, crixo, Sweetus, mrMys, dorten, leos, Casial, Pokusus, luciferrus, Witek, Onehalf, _CJ_, Pajusa, killercat, nitram1234, Schrodinger, vaevictis, Aiza, Deneb, ilyria, emwee, YDraigGoch, SantaSatan, Botis, fraktik, hakim, rionka, Wolklor, Michi 331 pro a ErrorJoe, insaina, crooty, SkyHaven, Hombre, Mermeoth, razden, Kapitan, CarpeNoctem, matrix17, Cejda, nasty, Edgarix, SmallMongoose, arxarios, Kukensius, Tinnarr, kbtmichal, Wabbit, bender123, Slim2, perfect, mopak, Jardic, romanpazout, frlo, hasahm, Georgo10, shaby, xificurk, ursus, pepa1d, rotten77, Flad, DzonyGate, viacik, hmmc, Maddy, KaseO, pavelnop, BMJackal, CPY, sevenjetc, LUCYcz, Piitr, Kolouch, Komunard, calexman, Spybot, Cyberdragon, mullDie, manikmanik, Maty991, Goodlike, yannush, ScH0ll_kIll3r, Sotna[A], freaky_tomato, Kurosawy, Ejmin, Daysi, sasagin, serminator, spiderpig, DanDan, sliwowitz, joocker, metrixm, Universal, chearius, Beezer, chap, charssy, assim, Vincent, Somzmeteny
76 proti
V oblíbených: krpet25, jezzy, Casial, acerot 4 uživatelé
Oblíbenost: 77,25 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

09:42
insaina: takovy blbecky mam nejradsi... d...
insaina
takovy blbecky mam nejradsi... delat z lidi tupce a jeste se chlubit, jak jsou hustokruty a vtipny
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:00
Mermeoth: Re: takovy blbecky mam nejradsi....
silhouette
Jo nebýt tam odpověď od helpdesku, tak tomu dam taky plus.
12:27
baffiak: Re: takovy blbecky mam nejradsi
silhouette
nebyt helpdesku, tak si ani neuvedomim co za chybu napisal.

asi velmi casto chodim na rozne fore, kde pise mnoho ludi s preklepmi, tak moj mozog to uz automaticky filtruje a upravuje na spravne
03:32
nakopnuta_sova: Re: takovy blbecky mam nejradsi
nakopnuta_sova
Ty, baffiaku, kolik má noha židlí?
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
06:08
Kriz22: Re: takovy blbecky mam nejradsi
Kriz22
0,25 ;-)
10:22
insaina: Re: takovy blbecky mam nejradsi
insaina
jak ktera noha, treba prave ted ma kazda moje noha nula zidli zato pul kresla
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
23:51
Col8B: Re: takovy blbecky mam nejradsi
Col8B
ano, chapu, ze se nekdo prepsal, ale ten dotaz je debilni sam o sobe. To je jako kdybych si koupil macbook a ptal se, jestli to umi IOS. Kdyz si kupuju hever, tak automaticky predpokladam, ze to uzvedne auto, k tomu je to preci urceno, nebo ne?
13:01
himself: Re: takovy blbecky mam nejradsi....
silhouette
Fakt máš pocit, že se chlubí, jak je hustokrutý?
Toto je podpis
13:09
CarpeNoctem: Re: takovy blbecky mam nejradsi
CarpeNoctem
I kdyby Insaina ne, tak já rozhodně ano.

Budu se po stopásedátýprvý opakovat, ale helpdesk je placenej za to, aby helpoval, nezávisle na tom, jak blbej dotaz od zákazníka dostane. Nehelpuje-li helpdesk, ať laskavě táhne do prdele a uvolní pracovní místo někomu ochotnějšímu.
13:13
CarpeNoctem: Re: takovy blbecky mam nejradsi
CarpeNoctem
stopásedátýprvý... okej, příště nejdřív vystřízlivím.
09:19
DrV: Re: takovy blbecky mam nejradsi
silhouette
Na tady ty BDSM magory jako je CarpeNoctem bacha. Mají pocit, že jsou "hot shit", takže jakýkoliv jiný přístup, než maximální projevy úcty je hrozně točí.
K cemu merit zeman IQ?Staci je pustt k pocitaci. Hláška #5756
23:20
CarpeNoctem: Re: takovy blbecky mam nejradsi
CarpeNoctem
Děkuji za tuto rozsáhlou a hodnotnou analýzu mého nejhlubšího nitra. Jestli se někdy objevíš u nás ve firmě jako zákazník, budu se podle ní i řídit.
02:10
nakopnuta_sova: Re: takovy blbecky mam nejradsi
nakopnuta_sova
Jenže on má CarpeNoctem pravdu. Jsem na helpdesku, tak mám pomáhat. A ve chvíli, kdy už to ve mně cuká poslat dotyčného pěkně sprostě tam, kam slunce nesvítí (a to cuká někdy v každém, nejsme šutr) měl bych se dvakrát nadechnout a pak dotyčného přepojit na kolegu, který má pevnější nervy (anebo mě štve a chci se mu pomstít, ale to by se stávat nemělo už proto, že když to kolegovi dojde, bude se mi mstít podobně a mám to zapotřebí?).
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
02:12
nakopnuta_sova: Re: takovy blbecky mam nejradsi
nakopnuta_sova
Neboli pokud pomůžu a při tom si udělám ze zákazníka tak trošku prču, nic proti ničemu. Ale dělat si ze zákazníka prču a nepomoct mu, lépe řečeno se o to ani nesnažit, to už je špatně.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
00:22
SkweerookL: Re: takovy blbecky mam nejradsi
SkweerookL
Já ti nevím, řekl bych, že odpověděl zcela dle povinností helpdesku. Že si u toho dělal ze zákazníka prdel je věc jiná, ale nemůžeš tvrdit, že nesdělil informaci, kterou zákazník chtěl vědět. Navíc, když se na ní zákazník omylem neptal :)

Řekl bych, že od jisté hranice hlouposti (či nepozornosti - záleží na případu) už je taková odpověď přinejmenším tolerovatelná, ne-li žádoucí...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
03:46
nakopnuta_sova: Re: takovy blbecky mam nejradsi
nakopnuta_sova
Souhlas. Prdel si ze zákazníka udělal, ale tak kdo by dokázal být celý den jen důsledně dle předpisů? Zodpověděl zákazníkovu otázku - zodpověděl. Byl na zákazníka sprostý - nebyl. A že si zavtipkoval? Tak jsme lidi, ne? Já být zákazníkem z hlášky, zasměju se a možná ještě pochválím dotyčného za vtipnou reakci.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
08:58
CarpeNoctem: Re: takovy blbecky mam nejradsi
CarpeNoctem
Já vám nevím. Představte si, že si u mě něco objednáte. Třeba že vám posekám zahradu. A já, jsa dobrák od srdce, vám k posekání zahrady zcela zdarma přidám pár facek...šak je to prdel, ne? Ovlivní to vaše hodnocení mojí práce, nebo ne?

Zákazníci samozřejmě umí být pěkný kreténi a humor je občas jedinej způsob, jak je přežít, o tom žádná. Ten humor ale musí zůstat v kanclu a zákazník se o něm nesmí dozvědět. Jinak viz krutoslav.
16:11
SkweerookL: Re: takovy blbecky mam nejradsi
SkweerookL
Slovní hříčku bych asi k pár fackám nepřirovnával, vtip přece není fyzické napadení...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
22:16
baffiak: Re: takovy blbecky mam nejradsi
silhouette
zle. ak by to mala byt prdel, tak zacnes sekat zahradu s vypnutou kosackou
22:54
nakopnuta_sova: Re: takovy blbecky mam nejradsi
nakopnuta_sova
Hledám lamera tam, kde není nebo "vypnutá kosačka" byla narážka na http://www.lamer.cz/quote/60446 ;-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
11:02
baffiak: Re: takovy blbecky mam nejradsi
silhouette
mozne to je, kdesi v podvedomi to mohlo ostat, pretoze som v poslednom case prechadzal nahodne. ale planom to nebolo, jednoducho som len chcel poukazat na to co je drzost a co je len vtip
12:38
CarpeNoctem: Re: takovy blbecky mam nejradsi
CarpeNoctem
Vůči zákazníkovi je cokoliv mimo sklapnutí podpatků a uctivého přístupu drzost. To, že existují i benevolentní zákazníci, na tom nic nemění. Dělat si prdelky můžu, když zákazníka znám a vím, že pobavím i jeho, nejen sebe. Což asi nebude ten případ z hlášky...

Sekání s vypnutou sekačkou jaksi způsobí, že neodvedu dohodnutou práci, není-liž pravda?
12:48
CarpeNoctem: Re: takovy blbecky mam nejradsi
CarpeNoctem
Naprosto dokonalej příklad je zde: http://www.lamer.cz/quote/39027

Doyčnej taky neřekl nic, za co by se zákazník měl apriori urážet, ani z hlášky nevyplývá, že by svou práci dělal blbě. Ale prostě...na takový kecy nikdo není zvědavej, tečka.
05:54
nakopnuta_sova: Re: takovy blbecky mam nejradsi
nakopnuta_sova
Takže je zákazník zvědavej na tupě odrecitované věci, které se naučíš na různých "brejnstórmingách"?
Tak už jsem asi moc starej na to, abych poslouchal ty naučené řeči a mohl pomalu ty chuděry na telefonu doplňovat, když se náhodou zadrhnou, protože už ty jejich naučený kecy znám za ty roky nazpaměť?
Ano, už kolikrát jsem měl chuť je poslat i s těma naučenejma kecama do zadnice, ale protože vím, že ty chuděry holky (většinou) jen plní příkazy, neposlal jsem je tam. Ony za to nemůžou, ony jen plní příkazy, za to si nezasloužej, abych je někam poslal...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
09:50
CarpeNoctem: Re: takovy blbecky mam nejradsi
CarpeNoctem
Ne. Zákazník je zvědavej na kvalitně odvedenou práci odprezentovanou s úsměvem a šarmem.

Tupě odrecitovaný pětiminutový monology i blbý kecy svědčí o tom, že jednáš s firmou, kde je něco špatně nebo s debilem, kterýho práce nebaví. Což ti jako klientovi může být u prdele, že?

Ad chuděry na telefonu (a pokladní v krámě, průvodčí ve vlaku, whatever)...ve chvíli kdy s tebou mluví, jednají s tebou jménem jejich zaměstnavatele. Řvát na ně nemá cenu, ale primárně jsou to oni, kdo má povinnost jednat s tebou tak, aby svojí firmě nedělali ostudu. Pokud volají oni tobě, tahaj z tebe rozumy, obíraj tě o čas a nenabízej žádnou protihodnotu...proč je slušně neposlat někam? Pokud voláš ty jim, proč jim slušně nedat najevo, že tě jejich interní procesy nezajímaj, a ať laskavě mluví k věci?

No, a pokud tě zákazník nazve zasraným čurákem...pokud jsi ocťák nebo <helpdesk>, tak sis to zasloužil a sklapnout patky a držet hubu je skutečně to jediný správný řešení, sorry .-) Jinak samozřejmě určitá asertivita je na místě, sraní na hlavu skutečně nemáš povinnost si nechat líbit. Sluší se ale připomenout, že ten na druhý straně ti občas platí milionový částky a nasrat ho je tak nějak...netaktické.
18:56
baffiak: Re: takovy blbecky mam nejradsi
silhouette
len jednu jedine vec nechapem - ten <helpdesk> zodpovedal zakaznikovi aj to, na co sa nepytal hned v 1. sprave, nenatahoval ho, nerobil si z neho siahodlhu prdel, ani nic podobne. co tak neskutocne zle spravil, ze ho upozornil na preklep vtipnym sposobom
20:55
CarpeNoctem: Re: takovy blbecky mam nejradsi
CarpeNoctem
Nechoval se uctivě a ještě se tím chlubí. Stačí takhle?
21:44
baffiak: Re: takovy blbecky mam nejradsi
silhouette
ak toto niekto povazuje za prilis neucitve chovanie, tak chcel by som mat jeho zivot pri vybavovackach
14:10
baffiak: Re: takovy blbecky mam nejradsi
silhouette
potom sa ani necudujem, ze vsetci maju rozne civilizacne choroby, sposobene stresom apod. ked tu vsetkym neskutocne nieco taketo vadi
05:47
nakopnuta_sova: Re: takovy blbecky mam nejradsi
nakopnuta_sova
Takže i když mi zákazník řekne "ty zasranej debilni čuráku" (admini prominou), tak cokoliv krom sklapnutí podpatků a maximálně souhlasu "ano, máte pravdu" je drzost?
Možná ano, ale - jak by ses v takové situaci zachoval ty? ;-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
13:27
JSH: Re: takovy blbecky mam nejradsi
silhouette
Řekl bych, že dost závisí na hodnotě té zakázky. Některým by občas stálo za to přípomenout, že vztah se zákazníkem má být výhodný oboustranně.
10:12
SkweerookL: Re: takovy blbecky mam nejradsi
SkweerookL
Spíš vysekat do trávníku třeba kosočtverec (ale spíš jiný obrazec - pán na helpdesku taky nebyl sprostý...)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
13:27
JSH: Re: takovy blbecky mam nejradsi
silhouette
Nebo spíš trávník posekal, ale kecal u toho blbosti.
03:44
nakopnuta_sova: Re: takovy blbecky mam nejradsi
nakopnuta_sova
helpoval... já bych tedy spíš čekal, že ač "helpdesk", že mi pomůže. Tohleto "zakaždoucenutonazvemeanglicky" mi připomíná čtvrté Básníky a babičku ptající se Štěpána: "Kde jsou tady záchody?" - "Pořád tam, co byly, babi, jen se to teď jmenuje "dabljůsí" (vysočina: WC)" a babča na to "tak to se asi počurám..."

A nic na tom nemění to, že zrovna u helpdesku mě nenapadá, jak to nazvat použitelně česky, ale nějak to jít musí. Nebo snad dřív nikdo "nehelpoval"? ;-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
11:59
Kapitan: Uživatel <helpdesk> nám v zásadě...
Kapitan
Uživatel <helpdesk> nám v zásadě odpověděl na otázku, proč dělá HelpDesk. Mínus.
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
13:58
krutoslav: No, je fakt, že tohle mi na help...
krutoslav
No, je fakt, že tohle mi na helpdesku odpovědět, tak ho pošlu do pr*ele a chci mluvit s jeho šéfem.
Tyhle stránky mě baví, díky za ně :)
03:51
nakopnuta_sova: Re: No, je fakt, že tohle mi na...
nakopnuta_sova
Aby ses nepo... co děláš za práci, pokud již pracuješ? A chováš se vždy dle standardů a předpisů? ;-)
Mně kdyby tohle odpověděli, uznám, že jsem si, byť neúmyslně, naběhl a dost možná bych ještě dotyčného pochválil za pohotovou reakci.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
16:24
krutoslav: Re: No, je fakt, že tohle mi na
krutoslav
Pracuju a rozhodně si nemyslím, že machrovat na zákazníky nějak přispívá k jejich spokojenosti.
Tyhle stránky mě baví, díky za ně :)
14:21
Schmeeczko: Šmarjá, nebuďte všichni tak důle...
Schmeeczko
Šmarjá, nebuďte všichni tak důležitý cíťy... Já bych rozhodně nikoho do prdele za vtipný, i když kouska rejpavý, upozornění na vlastní nesmysl neposílal, prostě bych se tomu zasmál a pokračoval v hovoru...
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
16:30
Satan__666: Re: Šmarjá, nebuďte všichni tak...
silhouette
Tak, helpdesk je tu proto, aby pomáhal. Znám hromadu helpdesků, kde slušnost je jediná dovednost a raději bych mírně ironického pracovníka s informacemi, než slušného bez.
Jako např. když voláš do SONY kvůli klávese na vstup do BIOSu u konkrétního modelu (internet mlčí, popřípadě zmiňuje, že to není triviální) a pracovník střílí od boku "Zkusil jste DEL, F1, F2, ..............................)" ale sám neví.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:59
nasty: nevim, co vseci resite. ono ta r...
nasty
nevim, co vseci resite. ono ta reakce hlavne neni vtipna.
nasty (představte si to psacím písmem)
22:59
wellbloud: souhlas
wellbloud
souhlasím s CarpeNoctem: jako zaměstnavatel bych operátora z helpdesku rozhodně nepochválil za takový přístup. Smysl pro humor je totiž velmi subjektivní a dotyčný zákazník se tomu můžu jak zasmát, tak se urazit (a zvedák si nekoupit). Pokud hrozí riziko, že zákazníka odradí, místo pomoci (nalákání), dělat by to rozhodně neměl. A to z profesionálního i etického hlediska.
23:00
wellbloud: Re: souhlas
wellbloud
ale jako hláška samozřejmě dobrý ;)
01:00
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Pokud by tohle zákazníka odradilo, co si o něm myslet? Připomnělo by mi to totiž detailisty, se kterými jsem se taky setkával:

"Deset deka salámu"
"Jedenáct, může být?"
"NE! Já chci deset!"
Uberu kolečko...
"Devět, může být?"
"Já chci deset, to se musím opakovat?"

A ne, uříznout půl kolečka by takovému zákazníku taky nestačilo, to by se mu nelíbilo, půl kolečka by na chlebu nevypadalo pěkně...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
10:22
CarpeNoctem: Re: souhlas
CarpeNoctem
Myslet si o něm můžeš co chceš. Ale o kšeft už jsi přišel :-)
10:36
baffiak: Re: souhlas
silhouette
a niekto, kto sa potrebuje pytat na to, ci autohever uzvedne auto, urcite si ho chce kupit
to by bol revolucny vynalez - autohever, ktory je nepouzitelny na zdvihanie auta
02:40
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Tak takovej debil by mi ani nechyběl.
Ono totiž kolečko mortadely či větší šunky může klidně vážit dvě deka a to si piš, že se blbeček bude hádat "jedenáct, ne, deset! - devět ne, DESET jsem řekl!" přesně u takového zboží, kde to prostě netrefíš, leda bys to kolečko rozpůlil.
Ano, můžeš rozpůlit.
Ale na 99 % tě pak následně seřve, že půl kolečka nechce, že se mu to nelíbí a "no tak mi teda dejte jedenáct" a zamlčené "když jste tak neschopný, že neumíte dát deset"
Aneb udělej co udělej, všechno je špatně... v tom případě bych zákazníkovi záměrně medovým hlasem (aby poznal to podprahové "táhni!") doporučil, že u konkurence mu třeba vyhověj lépe a stejně medově mu následně popsal cestu k dotyčné konkurenci ;-) Ať si ho užijou oni ;-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
11:36
sevenjetc: Re: souhlas
sevenjetc
Me to pripomnelo pred deseti lety jsme s kamoskou nakupovali:
Ja: "Prosim 100g nivy."
Slecna za pultem vezme obrovsky kolo nivy, kousek z nej odkroji, zbytek kola hodi na vahu: "110, muze bejt?"
Ja: "Co bych proboha delala s kilem nivy, rikala jsem 100g, ne 100dg!"
Slecna: *nechapave cumi*
Kamoska: "Vite, proc vazite syry v tescu? Vy jste nejen oskliva, vy jste i blba!"
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
11:43
baffiak: Re: souhlas
silhouette
to ja radsej nakupujem na pocet platkou/koliesok, velkost a pod. vahu im radsej nevravim, mne sa tak jednotka deka vobec nepaci a je mi neprijemne ju niekde pouzivat
23:17
kudli: Re: souhlas
kudli
V Česku (asi i na Slovensku) se dkg používá naprosto běžně, ale kdekoliv v zahraničí když řeknu, že chci 10 deka, tak se na mě prodavač dívá jak na idiota, vždycky chtějí všechno v gramech.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
02:48
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Někdy i věci, které normální člověk vůbec neváží. Například v Rusku i chlast je na gramy - "sto gram vodki" je deci vodky... a tohle pochop, když to neznáš. Tekutiny na gramy, no to mi hlava nebere. Přece to nalévám, tak hlídám objem, by člověk řekl... ale asi nemám správné ruské myšlení.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
06:53
baffiak: Re: souhlas
silhouette
no vidis. a keby si robil vo vede, tak je to uplne bezne.
az na to, ze aj tak si to potom prepocitas na objem podla hustoty (komu sa chce vazit super toxicke latky)
01:58
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Mně spíš jde o to, jestli ruských "sto gram vódočki" je totéž jako sto gramů vody - čili ten decák, který mi, co si budem povídat, v Rusku nalejou.
Těžko mají na baru miskové váhy či jak se tomu nadává, na jedné straně prázdného panáka a na druhé dolévají do panáka, dokud tam není "sto gram vódočki"... o to mi jde ;-) Stejně mi tam nalejou decáka, či se mýlím? ;-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
02:02
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Odpovím si sám - 100g vodky není a ani nemůže být objemově totéž jako 100g vody. Proto je v hospodě NESMYSL "sto gram vódočki", pokud u baru nemají miskové váhy, aby to fakt odvážili. To říkám jako laik a štamgast. Stejně mi nalejou decáka, tak jakejch "sto gram"? ;-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
15:56
baffiak: Re: souhlas
silhouette
samozrejme ze to neni to iste, alkohol ma nizsiu hustotu ako voda. preto to nemam rad ani v protokoloch a vsetko si to prepisujem
06:54
baffiak: Re: souhlas
silhouette
uplne bezne v obchodoch a obcas aj v receptoch (ale aj to len v kucharkach po babickach a v rovnakej podobe odovzdanej dalej)
02:05
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Zdědil jsem kuchařku po prababičce a jediné, čemu jsem se divil, byla zkratka "dg", místo "dkg". A to jsem ještě zjistil, že "dg" jakožto "dekagram" je vlastně správně a zažité "dkg" je špatně a CHYBA!!! Tekutiny fakt prababička nevážila, ale odměřovala je.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
13:53
JSH: Re: souhlas
silhouette
dg je decigram. Dekagram se píše dag.
15:55
baffiak: Re: souhlas
silhouette
presne ako tu vyjadril JSH - predpona d vyjadruje deci, cize jednu desatinu, cize dg nemozes vyjadrit ako dekagram, cize 10 gramov

neviem ci deka vobec patri medzi SI predpony, ak nie, tak potom je to uplne jedno ci je to da, dk , alebo iny nezmysel
22:15
kudli: Re: souhlas
kudli
Dekagram patří do SI a jediné správné značení je da. Jak říká JSH, dg je decigram. Dkg by pak bylo něco jako decikilogram, a jelikož základní jednotkou hmotnosti je kilogram, tak by se možná i dalo říct, že to trochu má smysl, vyjádření 100 g.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
23:06
baffiak: Re: souhlas
silhouette
ale toto vysvetlenie preco dkg moze byt spravne vyjadrenie pre dag sa mi paci. uz viacej sa venujem biochemii a bioinformatike, ako fyzike a tak dag vo mne evokuje cokolvek, len nie jednotku hmotnosti.
00:48
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Ono se občas prostě něco zažije a hotovo. Viz třeba jaderné zbraně a účinnost v kilotunách či megatunách, přičemž tuna není základní jednotka... jenže řekni "gigagram" a jeden na tebe bude koukat a druhej někde v pozadí volat Chocholouška ;-)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
00:50
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Vlastně ne, sakra, základní je kilogram co blbnu?
Takže by to musel být "gigakilogram", pokud dobře počítám a to už pak je na Chocholouška každopádně ;-)

(a doufám, že jsem se nefelil i napodruhé)
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
09:09
kudli: Re: souhlas
kudli
Jo, megatuna by měl být gigakilogram. Zní to dost blbě no. Jestli ses felil nebo nefelil netušim, a nevim, jestli chci vědět, co to znamená. Každopádně když už jsme u tý hmotnosti, vážně bych rád věděl, proč se používá základní jednotka, ve který už je obsažena násobná předpona.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
10:28
baffiak: Re: souhlas
silhouette
ono to, ze je to zakladna jednotka, neznamena, ze nesmie mat predponu. znamena to, ze konstanty musia byt prepocitane na tuto jednotku.

a co je zle na gigatone? ved to ti potom moze vadit aj megawatt, lebo watt tiez nie je zakladnou SI jednotkou
14:28
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Ono asi kudli naráží na ty dvě předpony za sebou - giga-kilo-gram, tahá to za uši a ostatní smyslové orgány.
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
14:30
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Felit se - po brněnsku "udělat chybu, splést se".
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
10:37
baffiak: Re: souhlas
silhouette
tazke kolecko salamy, ked vazi 2 deka
02:44
nakopnuta_sova: Re: souhlas
nakopnuta_sova
Salám ani ne, bavíme-li se o vysočině nebo poličanu. Ale plátek (dobře, plátek, ne kolečko ) např. myslivecké šunky - http://www.akcniceny.cz/detail/sunka-myslivecka-nejvyssi-jakost-295084/ dvě deka klidně mít může. A to si piš, že debílek se s tebou o to deko bude hádat právě v podobném případě...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.
12:58
Teramon: Byla odpověď urážlivá nebo ne? P...
Teramon
Byla odpověď urážlivá nebo ne? Podle mě ne. Zásada je - odpovídám na to, na co se mě ptají, tedy uzvedne zvedák kolo? Ano. Protože když budu předpokládat že vím co chtěl vědět a vypálím "zvedák uzvedne auto", může zákazníkˇ-prudič namítat, že na tohle se přece neptal. Podle mě je situace vyřešená správně.

Podobnou situaci jsem řešila, ten člověk nedá souvislou půl větu, takže z dotazu opravdu nebylo jasné na co se ptá. Z předchozí konverzace jsem tušila kam míří, tak jsem napsala odpověď - „předpokládám že chcete vědět to a to, je to tak a tak. V případě nejasnostní se na mě neváhejte obrátit.“
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
21:22
Frostys: CarpeNoctem, ty musis mit smutne...
silhouette
CarpeNoctem, ty musis mit smutnej zivot :-/
02:23
CarpeNoctem: Re: CarpeNoctem, ty musis mit sm...
CarpeNoctem
Dříve jsem měl radost ze života, dnes čtu frontu.
10:44
Frostys: Re: CarpeNoctem, ty musis mit sm...
silhouette
Touché
13:10
HonzaRez: Opruz
silhouette
Existují zákazníci, kterří jsou většinou benevolentní a příjemní. A pak jsou opruzanti, kteří někde něco koupí nebo vyšmelí a opruzujou. Ovšem nedělá to z nich zákazníky, nikdo takové zákazníky nechce, protože z nich není žádný výdělek, naopak náklady na jejich údržbu vedou vždy do mínusu...
00:53
nakopnuta_sova: Re: Opruz
nakopnuta_sova
Jo, nejlepší jsou třeba ti, co přijdou deset minut před zavíračkou a lážo plážo nákup a že už je po zavíračce jim je putýnka. Bych chtěl takové vidět jak s radostí dělají v práci přesčas.

Připomnělo mi to před lety kolegu skladníka.
Baba takhle deset minut před zavíračkou courala po krámě, samozřejmě takovým tím systémem, že blokla celou uličku.
Kolega jel s elektrickým paleťákem a baba nic.

"S dovolením."
Baba nic.
"S DOVOLENÍM"
Baba nic.
"S DOVOLENÍM, CHTĚL BYCH PROJET!!!"
"Tak snad počkáte, ne?"
"No to nepočkám, už máme po zavíračce a já po konci šichty a čím dřív budu hotovej, tím dřív půjdu domů, přesčasy mi neplatěj."
"To mě nezajímá, já si potřebuju nakoupit! Dřív to nešlo, od dvou hodin jsem hlídala vnoučata!"
"A co jste dělala do dvou?"

No baba se mohla posrat.
Jistě, v tomto případě byla v právu a Radek si pustil hubu na špacír přespříliš, tohle si zaměstnanec dovolit nemůže. Ale z lidského hlediska je jeho reakce svým způsobem pochopitelná, takovéhle opruzáky mám taky rád jak mokro v botách. Sami určitě v práci (pokud pracujou) stepujou za pět půl třetí u píchaček a od ostatních by čekali kdovíco...
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese from the trap.

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Bosf
před 3744 dny

Hláška #20632

<a> Dobře... Co vidíte?


Uživatelé online

Alaitos

Nejnovější hlášky

Gomi
před 110 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 325 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše

While
před 393 dny

Hláška #73908

<a> hele, kde jsi tak dlouho?

BzuX
před 430 dny

Hláška #73901

<a> ted jsem zažila 5 minut desu

scyther
před 512 dny

Hláška #73885

<a> V úterý jsem si koupil chips


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
včera

K hlášce #44722

Re: No tak společné zájmy s b, c

CarpeNoctem
včera

K hlášce #44722

Re: No tak společné zájmy s b, c

nakopnuta_sova
včera

K hlášce #44722

Re: No tak společné zájmy s b, c

While
před 2 dny

K hlášce #44722

Re: No tak společné zájmy s b, c

nakopnuta_sova
před 3 dny

K hlášce #2368

Re: Loupat broskev?


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2018 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.