Detail hlášky #73481

<a> Už jsem to vymyslel!
<b> ?
<a> Kdyby odjezdy VŠECH vlaků se posunuly o pět minut dopředu, tak by bylo o hodně méně zpoždění!

Komentář: No není to génius?

Informace o hlášce

Datum přidání: 29. 7. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: DoktorPetr (4 hlášky)
Hlasování: Kapitan, Ruwik, Juggernaut, Apophis, niiemand 5 pro a togi, baffiak, kudli, Blast, Schmeeczko, insaina, matrix17, kapoka, sebastian_hardie, CarpeNoctem, nasty, Nevermore, kbtmichal, Stickman, Sed, LosFilipos, Kriz22, Ripper, izzi_cz, While, crooty, zgrossl, PL75, Coolak, piol, CindyChambell, Tinnarr, KaseO, SkweerookL, naituf, Dyfer, mhx47, wegas, fatman, lennyd, Annacerv, Dovi, PSK, WellBloud89, suah, despy, Tutanken, angie-metalbee, ErrorJoe, puki, krutoslav, Brambor, vinczenzo, subzero, Komunard, Kaissy, Hammer, Matesss, Sousuke_, rain, Chosen, Zelvi, SkyHaven, czHONAN, w3m, Altair, Flad, oprs, sasagin, Rimmoncze, Marcus7, h0das, pavelnop, Komaar, Rimmer, xkox, Maty991, zelvak, tristaver, mrMys, razden, killercat
77 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 2,63 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

16:38
kudli: Ne, není to génius
kudli
Ne, není to génius.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:24
Kapitan: Nu, je to vtipnější jak předchoz...
Kapitan
Nu, je to vtipnější jak předchozí hláška, akorát to ještě nikomu nedošlo. Za mě +.
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
17:57
CarpeNoctem: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
CarpeNoctem
Heh, nedošlo? Tenhle "vtípek" byl fousatej už v době, kdy jsme my ještě byli na houbách...
18:29
kudli: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
kudli
Můžeš mi prosím laskavě vysvětlit, co mi nedošlo? Myslím, že na to abych pochopil, že na tom není nic k chápání, není potřeba zas tolik intelektu.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
20:57
baffiak: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
silhouette
to ze je to vtipnejsie, stale neznamena, ze je to vtipne
aj 10 centov je viac ako 1 cent, ale stale si za to ani rozok nekupis
02:36
nakopnuta_sova: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
nakopnuta_sova
A proto nechci euro.

Pokud beru 75 Kč na hodinu, to budu mít hodinovou mzdu necelá tři eura a tedy měsíční kolem 500-600 EUR? No potěš.
Rohlík tu stojí dvě koruny, to vychází zhruba na osm centů... to aby se tu znovu začaly prodávat pytlíčky na peníze jako byly měšce ve středověku, jinak nevím, kam průměrný Čech bude ty drobáky dávat, dnešní peněženky s velkým množstvím drobných poněkud nepočítají...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:05
ESESEL: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
ESESEL
Potvrzuji. Byl jsem teď 2 týdny v zahraničí a ty malý měděný mrchy už budu po kapsách nacházet asi až do soudného dne. Ale zase je fakt, že opalovací krém v jednom obchodě stál už nevím kolik euro, ale určitě šedesát jedna centů k tomu. Šedesát jedna. Fakt jsem měl chuť se zeptat, vzhledem k tomu, že jsem tam stál s dvacetieurovkou a menší jsem tou dobou ještě neměl, jestli po tom centu opravdu tak strašně touží. (Nakonec jsem tedy usoudil, že pokud jsou všechny ceny podobně směšné, tak si asi rád rozměním...)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
09:57
kudli: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
kudli
Jo, je to pěkně otravný, tahat se s těma malejma mincema, za který si nic nekoupíš. Po několikaletých zkušenostech v zahraničí vozím pytlík, do kterého je v průběhu dovolené shromažďuji. Poslední den se z toho odpočítá třeba 50 centů a za něco se to utratí. Většinou jsou pokladní celkem nadšeni z přepočítávání.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
15:03
baffiak: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
silhouette
to je ten problem, casom ti zacnu vadi medaky a prestavas ich pouzivat a ceny nenapadne idu hore, pretoze ked mas dat za obed 75 korun alebo 88, tak ti to evokuje hned, ze uz je tam nejaky vacsi rozdiel. ale ked je to 3EUR alebo 3,5EUR tak si povies, ze to je skoro nic
01:31
nakopnuta_sova: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
nakopnuta_sova
A o to možná jde... lidem vaděj drobáčky, tak je zrušíme, tím pádem zdražíme a lidi budou rádi, že se zbavili drobáčků a že jsme zdražili, toho si ani nevšimnou...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:34
nakopnuta_sova: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
nakopnuta_sova
A to jsem slyšel - a že bych se tomu nedivil - že slovenští kikáni po přechodu na euro vřískali, co to je.
Protože 1000 EUR utratili stejným tempem jako by to bylo 1000 SK a pak se divili, že už další eura nebudou, protože "to je málo, len tisícka"... v případě těchto bych se tomu nedivil tuplem a věřím, že i bílí s tím měli problém, přešaltovat se na eura.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:29
nakopnuta_sova: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
nakopnuta_sova
Tos mi připomněl, když za komoušů stál loupáček 35 haléřů a já dostával na svačinu 2 Kčs. Koupil jsem si vždycky tři loupáčky a snad pokaždé než aby pokladní hledala 95 haléřů na vrácení, dala mi rovnou korunu.

Tolik ke směšným cenám. I zde to bývalo ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:32
nakopnuta_sova: Re: Nu, je to vtipnější jak před...
nakopnuta_sova
Já bych se neptal. Já bych jim tou dvacetieurovkou zaplatil a poraďte si... počítám, že by mi dost možná vrátili o ten cent víc, aby se s tím nemuseli zapárat :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:05
nakopnuta_sova: Anebo by těch zpoždění
nakopnuta_sova
bylo více, resp. větších.
To totiž záleží na tom, jak vezmeme v případě času odjezdu "posunout dopředu". Dopředu ve stylu 16:05 => 16:10, jak to bylo myšleno? Nebo dopředu ve smyslu "vlak odjede dřív"? To by se pak zpoždění naopak navyšovala.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:56
baffiak: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
ak to vezmeme tak, ze ked sa meni letny cas na zimny, tak sa posuva jedna hodina dozadu, tak potom logicky zo zimneho na letnu to bude dopredu a tak 5 minut dopredu je to, co si tu napisal

ale ked vezmeme vetu - "daj mi vediet dopredu kedy prides", tak to znamena dat vediet skorej, cize potom by posun dopredu bol z 16:05 na 16:00

ale kedze je to len prepisany vtip, tak ani sam autor mu nerozumie
02:30
nakopnuta_sova: Re: Anebo by těch zpoždění
nakopnuta_sova
Pozor, pokud by se měnil letní čas na zimní, posouvá se zpět o hodiny DVĚ.
Viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Zimn%C3%AD_%C4%8Das

To je jen rozšířené mezi lidmi, že v zimě je "zimní" čas, protože v létě je letní.
Ale ne. Základem zde máme čas středoevropský, v létě se posouvá o hodinu dopředu, proto máme (středoevropský) letní čas. Teď třeba je 2:30 středoevropského letního času ;-)

A lidi tedy nesprávně říkají, že v zimě máme čas "zimní" - ne, nemáme. Máme středoevropský. A nedokážu si představit přesun z letního na zimní a zpět - už teď se hodně lidí může pokakinkat, že se posouvá čas o hodinu. Co teprv kdyby se posouval o dvě, to by nepřežili! ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:51
Satan__666: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
Posouvá se zpět o dvě hodiny ?
To je sice zajímavá informace, ale chybí ti tam vůči čemu.
A prosím o příklad s konkrétními čísly.
PS: Samozřejmě, že máme středoevropský čas (dokonce pořád, celý rok, města nám mezi pásmy necestují), ale zimní je kratší a víme, co tím myslíme (anebo nevíme, ale to se pojmenováním většinou moc nezlepší).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
09:18
logout: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
Pardon, ale ne. Máme Středoevropský čas (SEČ) a Středoevropský letní čas (SELČ), které se v průběhu roku střídají. Zimní čas je něco jiného a říkat SEČ zimní jen proto, že ten druhý je letní je blbost.
Vivat rex!
09:22
Satan__666: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
To budeš mít asi hodně velký problém to vysvětlit obyvatelům ČR, kteří to tak už roky používají jako zkratku. Neříkám že je to správně. Já jsem v používání přesných pojmů také dost extremista, ale proti 99% populace fakt nejdu.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:42
Araoth: Re: Anebo by těch zpoždění
Araoth
Já bych to beztak zrušil... nebo aspoň to posouvání, kdy přijdu o hodinu spánku... ten druhej posun klidně zůstat může... ;-)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
17:17
CarpeNoctem: Re: Anebo by těch zpoždění
CarpeNoctem
Takže bychom za pár let měli v poledne půlnoc? Jo, to bych taky bral :-)
01:39
nakopnuta_sova: Re: Anebo by těch zpoždění
nakopnuta_sova
Já taky, aspoň by mi konečně přestali nadávat do lemer línejch, co jsou v noci aktivní a do poledne chrápou... za pár let by teď bylo půl druhé odpoledne a má aktivita by byla zcela v pořádku ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:23
nakopnuta_sova: Re: Anebo by těch zpoždění
nakopnuta_sova
Zimní čas se posouvá o dvě hodiny zpět vůči času letnímu a o hodinu zpět vůči času středoevropskému.

Tento příspěvek byl napsán v 1:23 středoevropského letního času.
Kdyby platil středoevropský, je 0:23.
Kdyby platil zimní čas, je 23:23.

Stačí?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:06
Satan__666: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
Tak je nebo není zimní čas ?
Pokud není je to nesmysl, pokud je, je to taky nesmysl (po každé jiný).
Já jsem měl totiž při změnách času, které v oficiálních sdělovacích prostředcích a kalendářích uváděli vždy posun jen o jednu hodinu (ať už v tom či druhém směru).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:07
baffiak: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
podla ich vysvetlenia existuje zimny cas, ale nie u nas - aj pre mna to bola nova informacia, to sa tak casto nestava :)

avsak podla tohto to bude nejaky nezmysel
http://www.timeanddate.com/time/dst/2014.html
Daylight saving time is often incorrectly referred to as “daylight savings time”. In some countries, it is also called “summer time”. When DST is not observed, it is called standard time, normal time or winter time.
05:24
nakopnuta_sova: Re: Anebo by těch zpoždění
nakopnuta_sova
Nesmysl to není. Poslední souvětí toho anglického, cos ocitoval, říká:

Když neplatí letní čas, říká se platícímu času "standardní čas" (zde středoevropský), "normální čas" nebo "zimní čas".
A to, že se tomu tak "říká" neznamená, že to je oficiální název. Prostě se tomu tak říká - mezi lidmi.
A to je to, na co jsem upozorňoval. /Že rozšířené "zimní čas" je vlastně nesprávné.

Zimní čas existuje, může být zaveden (zákon k tomu v ČR i SR máme), ale nezavádí se.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:28
Satan__666: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
Omlouvám se, není to nesmysl (něco jsem přehlédl).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
07:16
Annacerv: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
Já to chápu tak, že vlak odjede o pět minut dřív, než má stanovený čas odjezdu ;) A vzhledem k tomu, že vlaky nebývají zdaleka tak často zpožděné, jak se traduje, tak většině lidí většinou ujede vlak.
09:09
HonzaRez: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
Skutečně většině lidí ujel vlak, ale ne všichni to zaznamenali...
09:22
Satan__666: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
Ono se totiž ani na to zpoždění nedá spolehnout ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:22
deWolf: Re: Anebo by těch zpoždění
deWolf
Zkus třeba pravidelně jezdit linkou S1 a změníš názor. Tento týden ze sedmi cest pětkrát zpoždění.
Lupus in fabula
14:48
CarpeNoctem: Re: Anebo by těch zpoždění
CarpeNoctem
S6 to samý. Ale ta teď preventivně nejezdí vůbec.
16:45
Araoth: Re: Anebo by těch zpoždění
Araoth
Já si pamatuju, když jsem u nás dojížděl přes rok do školy a každej den měl vlak 15 minut zpoždění... tak jsem jel předchozím, abych pak stíhal a odpoledne se jen tak ze zvědavosti podíval, kolik to mělo zpoždění a minutu...
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
21:10
Annacerv: Re: Anebo by těch zpoždění
silhouette
Jestli myslíte S1 pražskou (jo, i v jiných částech republiky se nááhodou používá označení vlaku S), tak tady je vysvětlení: http://www.ropid.cz/provoz/praha-bechovice---cesky-brod-linka-s1---zpozdeni,-stavebni-prace__s257x3187.html
Dočasná zpoždění z důvodu oprav chápu a nenadávám, a já fakt zažiju zpoždění tak jednou ze dvaceti případů, jestli vůbec (jezdím nárazově a na různých tratích).
Jinak zrovna na téhle S1 jsem jezdívala do školy jeden čas taky, těšila se, jak se budu moct vymlouvat na vlak, že jdu pozdě, a za ten čtvrt rok, co jsem ji používala, ani jednou, bohužel...
09:02
deWolf: Re: Anebo by těch zpoždění
deWolf
Ano, vymlouvají se na stavební práce. Proč v tom případě vůbec vytvářejí výlukový jízdní řád? Navíc se to opakuje každé prázdniny.
Lupus in fabula
01:25
nakopnuta_sova: Re: Anebo by těch zpoždění
nakopnuta_sova
Ale jednou se na to zpoždění spolehni a zrovna odjede přesně, to se vsaď ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:33
PlanckConstant: já bych dal - . Ať se lamer troc...
silhouette
já bych dal - . Ať se lamer trochu pročistí
14:56
Taboard89: Re: já bych dal - . Ať se lamer...
silhouette
Taky jsem bývával naivním idealistou...
15:01
Satan__666: Re: já bych dal - . Ať se lamer
silhouette
deziluze je peklo ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:30
DoktorPetr: Ukřižujte mne
silhouette
Nikdy jsem tento "vtip" neslyšel a tudíž jsem opravdu měl za to, že to je výrok mého známého.

Co se týče toho vtipů, tak ho chápu tak, jak je opravdu myšlený a je myšlený tak, že místo v 16:00 pojede vlak v 16:05.

Takže tak.
Podpis.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1233 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1538 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 63 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.