Diskuze

23:28
kudli: Tohle je přesně ta hláška, při k...
kudli
Tohle je přesně ta hláška, při které mám chuť mlátit hlavou do zdi. Škoda, že tu Kapitánovu nemám k dispozici...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
01:07
Schmeeczko: No jo, Kapitan... zase vtipnej j...
Schmeeczko
No jo, Kapitan... zase vtipnej jak německá rodinná komedie...
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
06:10
nakopnuta_sova: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
nakopnuta_sova
Nebo jako americký sitcom... i když tam vlastně ještě chybí přidaný smích, aby divák věděl, kde se má smát, protože tam je to vtipné...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:15
Taboard89: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
silhouette
Pár americkejch sitcomů je celkem vtipnejch. TBBT, například.
17:26
baffiak: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
silhouette
TBBT je uz ohrany, stale dokola to iste.
ale stale to nemeni nic na tom, ze aj tie zle americke sitcomy su lepsie a inteligentnejsie ako Kapitan
18:24
nakopnuta_sova: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
nakopnuta_sova
A je tam přidaný smích? Ten mě totiž vždycky spolehlivě odradí... asi proto, že nejsem blb, který potřebuje nápovědu, kde se má smát. Nebo pokud to nemá být nápověda, proč to tam prosatana dávají?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:08
baffiak: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
silhouette
je to natacane pred zivym publikom, cize su tam ludia, ktory sa tomu smeju

mna viac odradza, ked sa v tom objavi nejaka "hviezda", tak ten spontanny potlesk(tzn. ze potom hodinu googlim, ze kto to vobec je a preco mu tak "spontanne" tlieskaju)
21:35
Satan__666: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
silhouette
Nevím to tedy určitě, ale dost bych se divil, kdyby se jednalo opravdu o autentický smích.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:14
nakopnuta_sova: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
nakopnuta_sova
Asi tak.
Co jsem slyšel dejmetomu o natáčení Silvestrů na Nově, tak tam to "publikum" dostává dejmetomu každej panáka či dva zadarmo... evidentně aby se víc smáli, proč by to jinak Nova dělala? Takže ten smích je možná autentický ve smyslu, že se ti lidi fakt smějou, ale to, že mají dva panáky a tedy se smějou kdečemu, to už se neví...

Něco jako v tom vtipu:

Kouká stará babička z balkonu a diví se:
"Ach ti dnešní mladí, jak ti jsou skromní, to ani za války nebývalo... jednu cigaretu kouřej v pěti lidech a smějou se tomu..."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:18
nakopnuta_sova: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
nakopnuta_sova
Anebo autentický... opět, autentický s tím, že to není "přidáno", ale fakt mi někdo chce tvrdit, že v různých těch estrádách začne hrát písnička a publikum hned začne tleskat do rytmu - že to fakt někoho samo napadlo a není tam pár "roztleskávačů"?

Ano, v těch estrádách to je autentický potlesk ve smyslu "lidi fakt tleskali", ale není to dle mne potlesk ze srdce, protože se to tleskajícímu líbí, ale potlesk "tleskají okolo, tak já taky budu, co by si o mně mysleli ti vedle, kdyby viděli, že netleskám?".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:22
nakopnuta_sova: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
nakopnuta_sova
Popřípadě ani dotyčný třeba nemyslí na to "co by si mysleli ti okolo, že netleskám", ale je to něco jako davová psychóza - tleskají všichni, tak se přidá... na demonstraci stačí pár provokatérů, co z davu hoděj kámen do výlohy McDonalda a už začnou lítat (příhodně tam "zapomenuté") dlažky i od lidí, které by to, kdyby byli sami, ani nenapadlo, ale dav je síla?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:48
baffiak: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
silhouette
je to pred americkym publikom - oni sa tomu mozu aj prirodzene zasmiat, prvy krat
problem nastava vtedy, ked tu scenu opakuju treti-krat a maju prikazom, aby sa stale smiali rovnako "autenticky", ako ked to videli prvykrat

ale napr. ked som bol na natacani 5 proti 5 v slovenskej televizii, tak tam jedine co bolo prikazom, tak tlieskanie pri prichode moderatora, resp. na zaciatku kazdeho kola, inak vsetko ostatne bolo naozaj prirodzene
14:09
nakopnuta_sova: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
nakopnuta_sova
Souhlas. Já byl v pět proti pěti - českém - taky a pokud tam něco bylo befelem, tak snad jen ten potlesk, jinak nic.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:10
nakopnuta_sova: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
nakopnuta_sova
A to se mi povedlo v roce 199x, když jsem byl v AZ kvízu - všiml jsem si, že soupeř to má prakticky pospojované, tak jsem zabručel pod vousy, kde že to je - no nezachytil to mikrofon? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:34
Satan__666: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
silhouette
Pro mě ne, já to tam taky nechci !
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:18
Komunard: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
Komunard
A co M.A.S.H.? Ten je podle mého geniální (zčásti tedy díky režisérovi českého dabingu, který z něj vyhodil ten smích, co se na něj nadává).
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
14:11
nakopnuta_sova: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
nakopnuta_sova
Právě. V originále to je... v české verzi NAŠTĚSTÍ ne.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:16
Komunard: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
Komunard
On by byl dobrý i s ním, ale souhlasím, chvála bohům, že ho dali pryč.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
07:09
baffiak: Re: No jo, Kapitan... zase vtipn...
silhouette
to ja som asi imunny voci takymto veciam a uplne to tam ignorujem
09:00
sebastian_hardie: Přesně to jsem měl na mysli
silhouette
Přesně to jsem měl na mysli, když jsem nedávno posílal příspěvek, aby lidé nebyli hrubí na začínající autory s hláškami sice nevtipnými, ale přece jen "normálními", a upozorňoval na to, že pokud je všechny odradíme, zůstane nám Kapitan.
17:27
baffiak: Re: Přesně to jsem měl na mysli
silhouette
ano, uz sa zacinam kajat. aj ked, predtym to nebolo myslene az tak zle, ako to moholo vyzniet.
15:16
Taboard89: Kdybyste se ke mně posledně někd...
silhouette
Kdybyste se ke mně posledně někdo přidal, když jsem navrhoval toho nájemnýho vraha....
20:36
swan972: Re: Kdybyste se ke mně posledně...
swan972
Když zjistíš, jak Kapitana najdu, udělám to klidně zdarma.
Za osobu <ja>/<já> automaticky mínus.
21:36
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
Zkus mu třeba říct, že má hezké oči, třeba na to skočí.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:47
Kapitan: Re: Kdybyste se ke mně posledně
Kapitan
Už jsem to tu psal jednou. Nikdy nevyhrožuj smrtí člověku, kterého neznáš. Nikdy nevíš do jakých sraček se můžeš zaplést. A mám pro tebe novinu, na Internetu nejsi anonymně.

O tom, že mám hezké oči samozřejmě vím.
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
22:44
swan972: Re: Kdybyste se ke mně posledně
swan972
Žádná novina. Vím, že jsem tu pseudonymně ;)
Za osobu <ja>/<já> automaticky mínus.
10:09
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
Zelená šipečka k tomu, kdo vyhrožuje.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:10
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
anebo to měl být návod na snadnější dohledání ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:12
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Není, ale pokud surfuje třeba z hospody s wifinou pro hosty zdarma, hodně štěstí v dohledávání ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:04
Taboard89: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
A hodně štěstí v dokazování toho, že to psal ten, komu patří danej nick :-)
17:06
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
A hodně štěstí v dokazování, komu ten nick vlastně patří, pokud už by se třeba dostali policajti k tomu, že to je rodinný počítač - nikdo z rodiny se k tomu znát nebude a kdo z nich to psal? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:02
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
Což o to, přes Cookies, návyky a podobné triky (třeba reálné nebo "stínové" profily FB) se to dá dohledat dost dobře, horší to bude s průkazní hodnotou u soudu. A samozřejmě se těžko dokáže, že někdo psal právě ten inkriminovaný příspěvek.
Modelová situace: Vyšetřování komunity Lamera
Vyšetřovatel: "Znáte někoho, kdo bych chtěl Kapitána zabít ?"
Vyšetřovaný: (doplňte si sami)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:27
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Vyšetřovaný: "A nemám vám, pane komisaři, radši říct, kdo by Kapitana zabít nechtěl? Bude to kratší..."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:28
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Cookies jen v případě, že na rodinném počítači není jeden účet pro všechny, jinak poznáš velké kulové s přehazovačkou. Historie a podobné věci dtto ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:59
Kapitan: Re: Kdybyste se ke mně posledně
Kapitan
Není to trochu nemorální svést vinu na členy své rodiny? Jinak mě napadá pár pojmů jako třeba "napomáhání pachateli trestného činu", které by jistě stálo za to vzít v úvahu.
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
08:15
deWolf: Re: Kdybyste se ke mně posledně
deWolf
Předpokládám, že kdyby někdo vymyslel "objektivní odpovědnost provozovatele počítače", tak s tím budeš souhlasit, že?
Lupus in fabula
10:02
Komunard: Re: Kdybyste se ke mně posledně
Komunard
A není to stejné jako s tím: "Já to auto neřídil, kdo řídil říci nemohu, ohrozil bych osobu sobě blízkou."?
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
10:27
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Oni tvrdí, že jsi něco provedl. Oni tě za to chtějí zkasírovat. Tudíž ti to oni musí dokázat. Co přesně je na tomhle principu špatně? Jo aha, já asi vím...policajt a ouřada mají přece vždycky pravdu a plebs má právo jen držet hubu a cálovat, že jo?

No, s osobou blízkou už soudruzi zatočili, co přijde dál? Princip presumpce neviny jako celek? Vždyť to je přece takovej dekadentní přežitek...
10:38
deWolf: Re: Kdybyste se ke mně posledně
deWolf
Zatočení s osobou blízkou je takový ošidný. Dokázali dostat legislativu do stavu, kdy je jednodušší zkasírovat provozovatele, než někomu něco dokazovat. Což pochopitelně úřad rád využije. A teď někdo plakal (předseda federace strojvůdců?), že řidičům neubývají body a klidně si jezdí.
Lupus in fabula
10:53
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Jo, to jsem četl. Pobavilo. Takhle ten ráj na zemi nevybudujem, soudruzi :-)
01:21
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Pjůsej je ten, že pokud vím, v autě stačí nastavit protisluneční stínítko a v tu chvíli jsou i kamery nahrané, pač ti není vidět do ksichtu. Takže si nastavím stínítko a můžu jet dvěstě v městě, kamery mě nezajímají, problém bude jen když mě začnou nahánět čerti?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:42
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
Tak ona úplná beztrestnost je taky trochu na houby a to byla totální ochcávačka.
K aktuální úpravě se ale raději nevyjadřuji, dost bych se divil, kdyby to bylo zlepšení.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:00
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Ochcávačka? To myslíš vážně?

Každej druhej den vidím naše měšťáky, jak hrdinně stojí s radarem na rovince mezi polema 10 metrů před cedulí konec obce. Až se budou postihovat výhradně situace, kdy někomu vznikla nějaká škoda, tak prosím, pak se můžeme bavit o ochcávání.
11:38
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
To ale nejde řešit vzájemným ochcáváním. Pak by se mohli zrušit všechny zákony proto, že je někdo zneužívá. Ale rozhodně se nejedná o další spor. Na tom, že si naši policisté vybírají snadný výdělek místo výchovného působení, se určitě shodnem.
Ale trochu se mi nelíbilo ani "Tak jsem jel ve vesnici 140, ale řeknu, že nevím, kdo s tím jel" mi taky nepřišlo úplně optimální řešení.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:44
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
* tak jsem tu poslední větu jinak začal a jinak skončil, ale dá se z toho asi pochopit, jak jsem to myslel :-)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:46
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Dokud ochcává systém lidi, je podle mě zcela v pořádku, když lidi naopak ochcávají systém. A ne, využití ústavního práva za ochcávání fakt nepovažuju. Důkazní břemeno musí vždy ležet na žalobci a (potenciální) viník musí mít možnost se bránit jakýmkoliv způsobem. Jinak skončíme v nepěkný totalitě. My už v ní sice jednou nohou jsme, ale to sem asi nepatří... Budeš taky rozporovat, když zloděj bude tvrdit, že neví, kdo to ukradl?
15:07
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
O důkazním břemenu se vůbec nepřu. Tam přes to nejede vlak.
To je základní princip i třeba u reklamací apod.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:37
baffiak: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
tak to si dovolim nesuhlasit, potom to vsetko tak vyzera. vzdy musel byt niekto prvy co zacal ochcavat a musi byt niekto prvy co prestane

a ked vies, ze ti ochcavaci policajti stoja 10 metrov pred znackou koniec obce, usetris tak vela casu, ked zacnes zrychlovat o 10 metrov neskor? samozrejme suhlasim, ze ked je pred tebou dlha rovna cesta, nic na nej, ziadna skola, ziaden rodinny dom, ziadne pole, jednoducho nic co by si ty mohol ohrozit, alebo ono by mohlo ohrozit teba, tak je kravina ta tam merat. dokonca suhlasim s tym, ze ked ide kolona aut, tak je bezpecnejsie a setrnejsie na nervy a cas ludi v celej kolone, ked zacnes zrychlovat skorej, ale stale to neznamena, ze musim robit napriek, len aby som si dokazal, ze ja mam pravdu a policajt ma len zly den.
16:51
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
Ono se jedná většinou spíše o úplně blbě umístěné značky (někdy až člověk přemýšlí, jestli dokonce ne záměrně, v tomto státě je možné opravdu všechno). Prostě místo, kde nikdo nechodí (takže ho nemůžeš ohrozit) a jen tak z plezíru je tam omezení.
Samozřejmě, že správné řešení je stížnost a žádost o vysvětlení, ale to funguje jen v demokratických zemích.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:01
baffiak: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
tak ja som sa dnes docital, ze na Slovensku mame taku vec, ze semafor s radarom - miesto toho aby ti to ukazovalo tu aktualnu rychlost, tak je to navyse pripojene na semafor (mimo krizovatky), ak nespomalis, tak ti naskoci cervena a ludia tak casto neignoruju cervenu na semafore ako MPR
20:13
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Satanovi:
"O důkazním břemenu se vůbec nepřu." Přímo sice ne, ale možnost se vykrucovat (sice dost specifickou, ale danou ústavou) považuješ za ochcávání. Seber obviněnému právo se vykrucovat a jsi jen krůček od zániku práva na obhajobu jako takového. Zatočení s osobou blízkou nic jinýho nebylo, část důkazního břemene se přesunula od žalobce pryč.

Baffiakovi:
"musi byt niekto prvy co prestane" Ano, a musí to být systém. Systém sám sebe deklaruje jako ochránce práv, nechť si tedy zamete před vlastním prahem.
"usetris tak vela casu, ked zacnes zrychlovat o 10 metrov neskor?" Neušetřím nic. Ale co přesně se stane, když o těch 10 metrů dřív zrychlím? Taky nic. Jakákoliv pokuta udělená za výše popsaných podmínek je nezákonná, protože nevznikla žádná škoda. Není škoda, není přestupek.
01:18
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Pozor... není škoda, není přestupek...
Takže když budu mít před barákem vyhrazené místo pro invalidy proto, abych tam mohl parkovat auto kvůli invalidní mamince a nějakej kokotko si tam zaparkuje, protože se mu chce a já budu muset zaparkovat o kus (což na průměrném sídlišti znamená klidně půl sídliště) dál a špatně chodící maminka bude muset jít dál nebo ji o ten kus dál povezu na vozíku, tak - vznikla škoda? Jaká? Lze to vyčíslit?

A pokud to vyčíslit nelze, škoda nevznikla a tedy není přestupek a ty čáry na silnici a značka o parkovacím místě pro invalidu tam je jen pro srandu králíkům a aby si tam najust zaparkoval někdo, komu ten krásný pocit, že nějakej "kripl" má smůlu, zřejmě o něco zvětší penis?

Co v těchto případech?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:24
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Škoda ti vznikla. Vyčíslit na peníze nelze, ale kdo říká, že škoda musí být jen finanční?

Na druhou stranu, pokud by tam parkoval v době, kdy jsi s nemocnou matkou na ozdravným pobytu u moře, škoda ti zákonitě vzniknout nemohla a dávat mu lísteček za stěrač je čirá buzerace.

Jiná situace by byla, kdyby ten plac byl tvůj. Jakože soukromej majetek. Pak ti tam samozřejmě nemá co kdo zaclánět, i kdybys ten flek stokrát nepotřeboval.
02:32
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Možná je. Ale opravňuje ho tam parkovat to, že jsem s matkou u moře? On to snad ví, že tam jsme? Co když on tam zaparkuje a my se za půl hodiny vrátíme a nebudeme mít kde zaparkovat?

Ano, tuším, co chceš odpovědět. "Zavolej v tom případě měšťáky, ať se postarají". Ano, to bych taky udělal. Ale zároveň to, že jsme u moře, jemu nezakládá právo tam parkovat ;-)

Jo leda bych mu to dovolil - nějakému kamarádu bych řekl "hele, budem čtrnáct dní pryč, parkuj si tam, ale do soboty patnáctého budeš pryč, v sobotu se vracíme". Pak možná, ovšem nejsem si jist, zda by to uhádal s ev. kolemjedoucími a zrovna se nudícími a pokutičky dáti chtějícími měšťáky ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:56
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Vážně věříš tomu, že zrovna já bych ti radil volat monocajty? :-)

Ne, neopravňuje. To ale nic nemění na tom, že dokud ty to místo nepotřebuješ, tak se nic nestalo.

Až ho potřebovat budeš, tak mu pro mě za mě to auto třeba vytlač do škarpy, to je jeho problém, první poškodil on tebe. Spíš by mě zajímalo, k čemu by ti v tu chvíli bylo dobrý, že má bloček za stěračem :-)
03:00
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Tak mě ale napadá, že v našem bordelu mu spíš automaticky daj botičku. Čímž tě dostanou do neřešitelný situace. S tím autem nehnete, ani kdybys věděl, čí je, a dotyčnej byl náhodou rozumnej. Ještě, že tu policii máme, co? :-)
01:29
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
A s vytlačením do škarpy bych si nebyl tak jist, že to bude jeho problém.

Slyšel jsem o případu, kdy majiteli benzínky ujížděli vyčuránci bez placení, tak na výjezdovou trasu dal vysouvací hřeby, které obsluha zasunula oproti zaplacení.
První vychytránek, co si myslel, že ujede, si na tom propích nevím jestli přední kola nebo všechna čtyři a u soudu to dopadlo jak?

Vychytránek musel zaplatit majiteli benzínky benzín, se kterým chtěl ujet bez placení a nějakou tu pokutičku policajtům - A MAJITEL BENZÍNKY MUSEL VYČURÁNKOVI ZAPLATIT OPRAVU PROPÍCHNUTÝCH KOL či možná rovnou kola nová (při předpokládaném počtu děr si osobně myslím, že to nemělo cenu lepit), protože neměl právo tam ty hřeby dát... už nevím, jak to soud okecal, ale rozhodně to není dle selského rozumu "kdyby zaplatil a neujížděl, nic by se mu nestalo"...

Takže bych mu auto při odtlačení do škarpy škrábl nebo jinak poškodil a ještě bych měl v tomhle státě větší problém já než on...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:23
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
To samozřejmě nepopírám. Taky to nebyla vážně míněná rada, i když IMHO bys byl v právu.
08:15
baffiak: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
a tento pristup nenavidim na ludoch - ja si definujem co je a nie je priestupok, co je a nie je trestny cin a kto so mnou nesuhlasi je debil a okradac
priestupok je to vtedy, ked prestupis zakon. to, ze je zakon debilny neznamena, ze ho nemusis respektovat, ale mas vyuzit vsetky dosputne prostriedky na jeho zmenu. stale ta vecna otazka "vajce, alebo sliepka" - "je system zly, pretoze ludia su hovada, alebo ludia su hovada, pretoze system je zly?"
10:20
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Materiální znak přestupku. To si nedefinuju já, to si definuje ten tvůj zákon.
10:21
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
BTW: "to, ze je zakon debilny neznamena, ze ho nemusis respektovat, ale mas vyuzit vsetky dosputne prostriedky na jeho zmenu" platilo i pro norimberský zákony?
01:29
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
De facto platilo - ale jaké dostupné prostředky v tu chvíli byly?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:31
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Zhruba stejný jako dneska. Pasivní/aktivní rezistence, vstup do politiky, nebo revoluce. Jediný co se dneska liší je, že za ten první tě možná nezastřelej a kam vstoupíš si můžeš vybrat.
05:33
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Spíš za ten druhej - za odpor režimu se tenkrát končilo, pokud ti na to přišli, v lepším případě "jen" v koncentráku, kde byla jakás takás šance na přežití, pokud jsi neměl ve spise něco jako "návrat není žádoucí" a v horším případě jsi to ve spise měl a...

A na to jsem narážel. Jistě že i za Třetí říše se dalo bojovat proti režimu, ale ty následky... ale i přes to hodně lidí bojovalo a je to dobře.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:35
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
Ano, uvědomoval jsem si ten rozpor trochu už, když jsem to napsal. Ale nechtěl jsem se v tom zas až tak pitvat. Základní právní principy jsou přece jen trochu obecná abstrakce, ale "ochcávání" je už dosti konkrétní čin. Něco jako rozpor mezi termodynamikou a kinetikou ve fyzice a chemii. V každém případě bych rád našel řešení, ve kterím je zachována presumce neviny a zároveň trochu zkrouhnutá možnost ochcávání. Je to takový můj soukromý sen (nadsázka, nikoliv ironie). V každém případě, kdybych si mohl vybrat jen mezi jednou z těchto variant, určitě vyhraje důkazní břemeno u žalobce.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:21
CarpeNoctem: Re: Kdybyste se ke mně posledně
CarpeNoctem
Obávám se, že tenhle sen se ti nesplní. Spíš se dožijem toho, že za ochcávání bude považováno i zastupování advokátem...
13:34
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
To už je osud snů :-)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
01:26
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
O tomhle jsem slyšel i v ČR - že je kus před semaforem cosi jako kamera s radarem a když jedeš přes limit, šup ti tam červená... a musej z tebe mít radost ti, kteří jedou za tebou poctivě, ale než ty zastavíš a zase se rozjedeš, slíznou tu červenou, resp. tvé nucené zastavení a rozjezd, taky... ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:11
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Plus pamatuju, že v Praze jsem někdy za komára vídal takové "čtyřoké semafory" - červená, oranžová, zelená a pod tím další světlo, které číselně ukazovalo, kolik máš jet, abys chytil "zelenou vlnu". Jestli čtyřicet, padesát nebo kolik. Jestli to ještě někde takhle funguje, to už nevím.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:32
deWolf: Re: Kdybyste se ke mně posledně
deWolf
V Mělníku měli ve vsi nějakou vlečku, která už asi třicet let nefunguje. Ale ze zákona je to nechráněný přejezd, tak tam město dalo kameru, která kontroluje tu třicítku, kterou se tam má jezdit.
Lupus in fabula
09:24
baffiak: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
tak na takychto miestach tou 30tkou vacsinou aj kvoli tomu, aby som nerozbil auto, nie kvoli tomu, ze to niekto prikazuje.
ale samozrejme, na takychto miestach mali mieto tej kamery radsej osadit znacku MPR 50 a odporucana 30 (prave kvoli tomu rozbitiu auta)
01:33
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Tak u nás to takhle nebylo, ale jeden takový nechráněný přejezd do depa, který končí na jedné straně silnice u plotu u vrat do depa, protože depo dávno kdosi koupil, koleje si dráhy v depu vytrhaly a na silnici se vykašlaly, protože by asi musely řešit se silničáři opravu silnice, tu máme taky.

A když jsem dělal autoškolu, upozorňoval mě instruktor právě na "bacha, ze zákona je to nechráněný přejezd. Co na tom, že to už nikam nevede a to depo tam není a vlak tu nepotkáte - koleje na silnici jsou. Jestli u zkoušek nepřibrzdíte a nerozhlídnete se, komisař vás za to vyhodí"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:11
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Zatočení s osobou blízkou ještě tak chápu.
Už tu bylo pár případů, kdy našli ve škarpě na místě řidiče cosi ožralého, čemu ani nelze říkat člověk a ono to řeklo "řídila osoba blízká a když jsme se vysekali, utekla a já v opilosti přelezl na sedadlo řidiče" - a co v takovou chvíli, kdy je všem jasné, že tady někdo kecá jak politik před volbama, ale dokázat to nejde?

No tak dobře, neví se, kdo řídil? Auto je p. Nováka, pokutu dostane p. Novák a jestli řídil p. Novák, pí. Nováková nebo někdo z potomstva, to ať si p. Novák vyřídí s dotyčnými a pokutu ať mu zaplatěj. Furt na tom, když to vezmu kolkolem - vydělali. Kdyby se přiznali, dostanou pokutu a body. Takhle zaplatěj "majiteli vozidla" jen pokutu...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:25
deWolf: Re: Kdybyste se ke mně posledně
deWolf
Už tu bylo pár případů, kdy našli mrtvolu a nůž. Nůž patřil panu Novákovi, ten dostane patnáct let a jestli bodal p. Novák, pí. Nováková nebo někdo z potomstva, to ať si p. Novák vyřídí s dotyčnými. Furt na tom, když to vezmu kolkolem - vydělali.
Lupus in fabula
18:35
Satan__666: Re: Kdybyste se ke mně posledně
silhouette
Ta podoba je pouze gramatická.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
01:23
nakopnuta_sova: Re: Kdybyste se ke mně posledně
nakopnuta_sova
Proč na členy rodiny? "Chodí sem i pár kamarádů mejch dětí a fakt nemám přehled o tom, kdo byl 13/8 2015 v 15:22 z mého počítače přihlášen na Lamer.cz a vyhrožoval tam někomu smrtí, vím jen jedno - já to nebyl, protože jsem měl odpolední směnu v zaměstnání" - a je to? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1211 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1516 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 41 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.