Detail hlášky #73514

<On> Jak si mám získat její srdce?
<Ona> Zkus jí třeba skládat komplimenty. :)
<On> Ale moje komplimenty jsou divné!:/
<Ona> Tak mi zkus nějaký poslat.
<On> Mám tě rád jako kapitalistu, kterému někdo rozmátil lebku kladivem.
<Ona> Řekla bych, že tohle holka nechce slyšet. :)
<On> Jsi velkolepá jako VŘSR.
<Ona> No, to už je lepší, pokud je ta holčina do politiky, tak proč ne? :)
<On> Bohužel není. :(
<Ona> Tak zkus myslet nepoliticky. :)
<On> Jsi divná jako surrealistický obraz.
<Ona> Není tohle spíš urážka?
<On> Ajo... sakra.

Komentář: Kamarád je tak trochu levičák... :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 23. 8. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: davidolos (3 hlášky)
Hlasování: Komunard, despy, kuras, Natsumii, Mar666 5 pro a SmallMongoose, KaseO, Zelvi, Ripper, Stickman, Nevermore, Mermeoth, SkweerookL, nasty, Tinnarr, While, Blast, Kukensius, barney33, vooten, CarpeNoctem, Elgurth, wegas, Schmeeczko, MartinezZ, Brambor, fatman, Slim2, WellBloud89, staccey, Altair, rain, Tutanken, pute, izzi_cz, oprs, sebastian_hardie, Dovi, kudli, vinczenzo, zelvak, sasagin, rotten77, Annacerv, Alf, subzero, Sousuke_, peca, ErrorJoe, PSK, Mat3s_, kapoka, Goodlike, Taboard89, puki, CrazzYdiot, narudesu, kbtmichal, Cejda, SkyHaven, jurda, freferg, CindyChambell, Notie, swan972, Sed, insaina, xkox, Juggernaut, LosFilipos, togi, kamen911, Atanono, Hammer, Apophis, Chosen, Flad, piol, pavelnop, krutoslav, suah, Maty991, matrix17, hafi, Matesss, Komaar, angie-metalbee, JackSwigert, horusqo, h0das, tristaver, mrMys, killercat, Lemra
89 proti
V oblíbených: Mar666 1 uživatel
Oblíbenost: 2,29 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

22:10
Satan__666: To vypadá na Darwinovu cenu
silhouette
To vypadá na Darwinovu cenu.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:37
Mermeoth: Re: To vypadá na Darwinovu cenu
silhouette
Leda že by ho nikdo při těch debilních kecech zabil nebo aspoň vykastroval.
12:20
Satan__666: Re: To vypadá na Darwinovu cenu
silhouette
Ztratil schopnost reprodukce.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
20:57
arxarios: Re: To vypadá na Darwinovu cenu
arxarios
Ale nie definitivne. Najde nejaku podobne trhlu komunistku a moze sa rozmnozovat...
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
11:39
Satan__666: Re: To vypadá na Darwinovu cenu
silhouette
Ano, je to taková jen "propůjčená" cena.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:42
Araoth: No... sovu by na tohle možná i s...
Araoth
No... sovu by na tohle možná i sbalil... :P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
22:46
nakopnuta_sova: Re: No... sovu by na tohle možná...
nakopnuta_sova
Sova není teplá, takže smůla :-p
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:51
Araoth: Re: No... sovu by na tohle možná...
Araoth
No, ale slyšet od holky, že jsi velkolepý jako VŘSR... úplně vidím, že tebe by to nažhavit dokázalo... :D
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
16:01
baffiak: Re: No... sovu by na tohle možná...
silhouette
clovek aby googlil, ze co to VŘSR je, aby zistil, ze to je ta oktobrova revolucia, ktora bola v novembri
18:23
Taboard89: Re: No... sovu by na tohle možná...
silhouette
Už jsem chtěl napsat nějakou ironickou poznámku o znalosti dějin, než jsem si uvědomil, že vy tam u vás vlastně neuznáváte Říjen :-)
19:47
baffiak: Re: No... sovu by na tohle možná...
silhouette
to vy tu neuznavate medzinarodne uznavany oktober. ze je to v preklade 8 mesiac a v kalendari ho najdeme ako 10 je uz uplne nepodstatny detajl.

ale inak si to pamatam, len tak ako som to napisal vyssie, ze to je ta oktobrova revolucia, ktora bola v novembri, pamatat si vsetky detajly z historie a este navyse velku cast biochemie a genetiky, na to uz moj obmedzeny ludsky mozog nestaci.
20:02
insaina: Re: No... sovu by na tohle možná...
insaina
nekde jsem cetla, ze lunarni kalendar (horoskopy) je taky podle toho puvodniho, takze prvni v rade znameni je beran a ten zacina v breznu, cili tretim mesici... tydlencty prapuvodni kalendare si dneska taky delaj co chtej...
kazdopadne revoluce oznacovana osmickou, ktere my rikame desitkova, ktera se stala v jedenactem je fakt pecka .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
08:51
nakopnuta_sova: Re: No... sovu by na tohle možná...
nakopnuta_sova
Prdelky prdelky, doktore.. ty mi to nebudeš věřit, ale jednou jsem začal právě při TOM vyzpěvovat https://www.youtube.com/watch?v=QqaN_nMbVtM a to bylo rodeo - udržet se aspoň osm vteřin :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:43
SkweerookL: Kamarád je tak trochu idiot, to
SkweerookL
Kamarád je tak trochu idiot, to nemá s politickou příslušností mnoho společného...
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
13:16
himself: Re: Kamarád je tak trochu idiot,...
silhouette
Neřekl bych to líp.
Toto je podpis
22:47
nasty: kazdy druhy radek zakonceny smaj...
nasty
kazdy druhy radek zakonceny smajlem. to vypada na dva idioty.
nasty (představte si to psacím písmem)
23:49
Kukensius: Re: kazdy druhy radek zakonceny...
Kukensius
Nechápu, co proti smajlíkům máte. Pří psaném chatu mezi přáteli můžou krásně nahradit výraz v obličeji při osobní konverzaci.
00:00
nakopnuta_sova: Re: kazdy druhy radek zakonceny
nakopnuta_sova
Ano. Jenže pokud je někdo používá místo interpunkčních znamének (což vídám rozhodně častěji než by mi bylo milé), už to také není dobře a tím ta nenávist vůči smajlíkům obvykle vzniká. Nebo to má naznačovat, že se dotyčný imrvére chechtá a v přestávkách mezi chechtotem občas něco řekne?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:03
insaina: Re: kazdy druhy radek zakonceny
insaina
hele ja treba vzdycky pisu smajlika tehdy, kdyz se v realu opravdu usmeju
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:09
nakopnuta_sova: Re: kazdy druhy radek zakonceny
nakopnuta_sova
No a to je pak to, proč někteří sekají smajlíky místo tečky na konci věty... taky jsem s tím kdysi měl problémy.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:00
Kukensius: Re: kazdy druhy radek zakonceny
Kukensius
Tak přesně tak ty smajlíky píšu dost často. Místo tečky, protože proč ji tam dávat, když už je tam taková větší žlutá? :-D uznávám, že psát déčkovýho, když je něco vtip, zavorkovýho když to myslím pohodově a bez smajlika vážně, je už možná moc, ale zvyk je zvyk...
00:11
nakopnuta_sova: Re: kazdy druhy radek zakonceny
nakopnuta_sova
Větší žlutá - ano. To funguje na atlasu, to funguje na ICQ či podobných klientech... ale někteří lidé to opravdu píšou pomalu vždy a všude. Lamer, maily, cokoliv, kde se textové smajlíky nepředělávají automaticky na obrázky... to už je fakt moc. Ale jak říkáš, zvyk je zvyk...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:22
subzero: Re: kazdy druhy radek zakonceny
subzero
To mně se už několikrát stalo, že protistrana považovala mou písemnou odpověď za negativně laděnou jen proto. že jsem do ní smajlíky neumístil. A to se nejednalo výhradně o pokec po IM, nýbrž např. i o korespondenci v rámci brigády. Docela dlouho jsem procházel svůj mail, hledaje, kde přesně jsem se vyjadřoval "rozezleně", než mi došlo, že ta paní v kanclu píše smajlíky téměř všude a kupodivu je i očekává.
15:48
ESESEL: Re: kazdy druhy radek zakonceny
ESESEL
No právě. Já jsem sarkastický v 95% případů, vždyť bych se usmajlíkoval k smrti... Kromě toho, smajlíky mi třeba přijdou mnohem horší než onen přidaný smích v seriálech v tom ohledu "koukejte všichni, teď jsem strašlivě vtipnej" - v těch seriálech to beru tak nějak jako zvukovou kulisu, jenom prostě retardovanější než třeba nějakou dramatickou hudbu u dramatických scén, kdežto smajlíky jsou jen debilní. Jako jasně, použít jednou, dvakrát, když je něco mimořádného, dobře, chápu, v pohodě, ale za každou druhou větou?

A to ani nemluvím o těch zmutovaných, např. :DDDDDDDDDDD, za ty bych střílel rovnou.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
08:37
Satan__666: Re: kazdy druhy radek zakonceny
silhouette
Některé zvyky snadno přejdou ve ZLOzvyky. Špatně se odnaučují apod. Je to i věc celkové kulturnosti. Mně už začínají smajlíky být příjemné asi tak jako prdění (těch druhých). Ale také je používám tam, kde po považuji za vhodné.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:22
nakopnuta_sova: Re: kazdy druhy radek zakonceny
nakopnuta_sova
Přesně. Někdy to je strašný zlozvyk, viz subzero... pokud někdo bere odpověď za negativně laděnou jen proto, že tam člověk nenasekal hafo smajlíků, je tu něco špatně...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:44
Satan__666: Re: kazdy druhy radek zakonceny
silhouette
Emotikony opravdu nebyly samy o sobě špatný vynález, protože psanému textu v chatu (dopisy mají přece jen jinou formu) chybí intonace, ze které lze rozeznat jízlivost, ironii, lehkost, vtip apod. Smát se ale chci doopravdy, ne takto :D :D xD xD ROoooOFL !!!!!
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:09
nakopnuta_sova: Re: kazdy druhy radek zakonceny
nakopnuta_sova
Přesně. A o stupidních úpravách typu "megarofl" ani nemluvím...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:53
Komunard: Jako ono to není vůbec vtipné
Komunard
Jako ono to není vůbec vtipné...
Soudruh je z nějaké hodně zaostalé frakce ("Káže li někde nějaký blbý agitátor nenávist ke každému kapitalistovi jednotlivě, to není komunismus, to je hlupství").
Soudružka má zvláštní smysl pro humor, když ji tyhle úlety připadají vtipné.
Vlastně sám doufám, že to vymínusujete.
Ale chápejte mě, soudružnost, spolupráce a tak.
P.S. Kdyby se trochu vyznali, našli by tuny všelijakých básníků, které by je mohly inspirovat k skutečně zajímavým věcem.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
03:25
CarpeNoctem: Re: Jako ono to není vůbec vtipn...
CarpeNoctem
Mňo, byl jsem docela zvědav, co na to řekneš.

Ad básně: autorovi doporučuju Stěpana Ščipačova, z básní jako Tankista, Na rekreaci nebo Cestou na státní statek (sic!) bude jistě nadšen. Básníkem podepsanou sbírku jsem ochoten za úplatu přenechat :-)
03:33
CarpeNoctem: Re: Jako ono to není vůbec vtipn...
CarpeNoctem
Teda...autorovi vlastně ne. Prostě <jemu>.
08:54
nakopnuta_sova: Re: Jako ono to není vůbec vtipn...
nakopnuta_sova
Teď jsi mě tím <jemu> přivedl na úvahu, zda by se měl výraz <on> skloňovat nebo ne.

Ale to by asi byla otázka spíš na Ústav jazyka českého, připomnělo mi to před lety snad na Lopuchu uživatele "Kdokoliv", který otázky na to, jak jeho nick skloňovat (viděl jsem "Kdokoliva"/"Kohokoliv") zásadně nezodpovídal s vysvětlením "bavím se tím, jak se s tím lidi perou".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:53
CarpeNoctem: Re: Jako ono to není vůbec vtipn...
CarpeNoctem
Původně jsem tam chtěl napsat <onému>, ale rozmyslel jsem si to.
11:43
baffiak: ja by som kazdeho "zasadoveho" l...
silhouette
ja by som kazdeho "zasadoveho" laviciara i praviciara strielal, oba sposoby, v cistej podobe su tak nezmyselne a neprakticke
a celkovo nemam rad toto delenie laviciar-praviciar, liberal-konzervativer,stred-kraj apod., cele by to malo byt o tom co je najvhodnejsie a nie 49% trpi, lebo 51% ma opacny nazor, pricom spravne riesenia su vzdy kompromisne

(aby som uviedol priklad, riesenie dochodkoveho systemu - ani lavicovy I.pilier a zvysovanie dochodkoveho veku, ani pravicovy sukromny II.pilier nie je spravne riesenie, obi dva su tak na dve veci a neudrzatelne, len keby si kazdy netvrdil to svoje a sadli si spolu a hladali vhodne riesenie, ktore bude vyhovovat "obidvom" stranam, tak by sme mohli vytvorit system, ktory bude funkcny pre vsetkych)
14:23
nakopnuta_sova: Re: ja by som kazdeho "zasadoveh...
nakopnuta_sova
A nejhorší jsou lidi dělící stylem "kdo je názorově jakkoliv doleva ode mě, je zasr... komouš!" Takové kopat do řiti zepředu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:20
Taboard89: Kamarád je tak trochu úplně hova...
silhouette
Kamarád je tak trochu úplně hovado. Ale na druhou stranu jsem potěšen. Jakožto zastánce pokrokového názoru, že komunistům by mělo být úředně zakázáno množení se, rád vidím, že tohle hovado se tutově množit nebude.Uznávám, není to úplně naplnění mojeho konceptu "Sekejte jim koule srpem a drťte je kladivem.", ale pro začátek dobrý.
14:26
nakopnuta_sova: Re: Kamarád je tak trochu úplně...
nakopnuta_sova
Debil to je, o tom žádná. Ale že ty bys byl zrovna příklad demokrata, to se taky říct nedá. Ona totiž demokracie je i o tom, že i ten, jehož názor se mi nelíbí a nejradši bych mu zavřel hubu pěstí, má na vyjádření svého názoru právo.

Snad Voltaire či kdo řekl: "Nesouhlasím s Vaším názorem, ale budu do posledního dechu bojovat za to, abyste měl právo jej říci."
A tak to je. Taky některé části politického spektra nemám rád, ale máme demokracii, tak tu jsou. A dokud neporušují zákony ČR, mají právo tu být.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:43
CarpeNoctem: Re: Kamarád je tak trochu úplně
CarpeNoctem
Nic ve zlým, ale pokud si většina odhlasuje, že komunisti patří postřílet, tak je to taky demokracie. Pokud si ta samá většina demokraticky vybere 200 vyvolených, kteří pak rozhodnou o tom, že komunisti patří postřílet, pořád je to demokracie. A právě proto demokracie není takový terno, jak si lidi myslí.

Demokracie != svoboda.
15:00
nakopnuta_sova: Re: Kamarád je tak trochu úplně
nakopnuta_sova
A proto máme - musíme mít - zákony, které to budou trošku usměrňovat. Dost lidí si totiž demokracii představuje stylem "mně se zrovna chce si ve tři v noci udělat v bytě mejdan a protože máme demokracii, tak si ho taky udělám a že se sousedi chtěj vyspat mě nezajímá"... neříkám, že všechny zákony jsou ideální, naopak mnoho jich je více či méně pitomých, ale bez zákonů a jejich vymáhání by to nešlo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:04
CarpeNoctem: Re: Kamarád je tak trochu úplně
CarpeNoctem
To o čem píšeš, ale nemá s demokracií nic společnýho. Jeden ožrala prudí většinu, co chce spát. Demokracie funguje přesně opačně, většina přesvědčená o svý pravdě prudí jednoho, co od nich chce mít pokoj.
16:27
baffiak: Re: Kamarád je tak trochu úplně
silhouette
len, ako som uvadzal vyssie, niekedy je to len vacsina, ktora je 51% (alebo nech je to ta slavna 3/5 kvalifiovana vacsina, co tie zvysne 2/5?)

alebo, ak sme tu podla tohoto prikladu, tzn ked cely barak sa rozhodne o 2. robit si zurku, tak ten jeden chudak co vsatava o 4 rano do prace ma smolu, lebo ich je viac?

myslim si, ze spravny demokraticky system by nemal byt len v prospech nazoru vacsiny, ale mal by byt tolerantny aj k nazoru mensiny
17:10
nakopnuta_sova: Re: Kamarád je tak trochu úplně
nakopnuta_sova
Druhý odstavec - často jich ani víc být nemusí. (Hlavně) Naši milí otíci občas prostě mejdanují, protože vědí, že co jim kdo může, policii otevřít nemusej a často ještě při zvonění přidají volume, aby všichni viděli, co jim můžou...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:32
baffiak: Re: Kamarád je tak trochu úplně
silhouette
to nam raz spravil sused, ze oslavoval narodeniny, tak "sme" na neho zavolali policajtov, tak zaplatil pokutu asi 2 stovky, alebo tak nejak, tak sa zacal rozblakovat na celu ulicu, ze co na neho volaju policajtov a pokracuju dalej

najvtipnejsie na tom bolo to, ze ja som predtym celu noc sa nevyspal, tak som spal ako zabity, ostatny pobehovali po celom byte ako sa im neda spat a ja tam spim. a dorazil som to tym, ze na FB som hodil status, ze uz dlho som sa tak dobre nevyspal a az vtedy sestra reagovala, ze ci si robim srandu a az vtedy som sa dozvedel, ze sused mal nejaku zurku
15:33
ESESEL: Re: Kamarád je tak trochu úplně...
ESESEL
Nevím, ale řekl bych, že toto je dáno spíše výchovou (nebo působením okolí obecně) než geneticky. Takže množení samotné zase až takový problém nebude...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
18:22
IllidanS4: Obrázek je barevný jak předváleč...
IllidanS4
Obrázek je barevný jak předválečný film a je veselý jak Filip II. Španělský.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1211 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1516 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.