Detail hlášky #73554

<a> Natolik se mi nechce dělat ty projekty, že má prokrastinace dosáhla naprosto neuvěřitelného levelu.
<a> Jdu do porubského lesíka s někým úplně cizím donést žrádlo srnkám. Za půl hodiny.
<b> To je hezká rekreační činnost.
<a> Jj a doufám že mě při té příležitosti zavraždí v tom lesíku a já nebudu muset dělat projekty.

Komentář: Školní projekty dokáží člověka pěkně zdeptat.

Informace o hlášce

Datum přidání: 8. 10. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: tanas (1 hláška)
Hlasování: Apophis, Schmeeczko, Benik, Alf, despy, BMJackal, Tutanken, vinczenzo, LukiF, Shadowmaster, insaina, krutoslav, davidt, Komunard, Frostys, freferg, zelvak, Gobledon, sebastian_hardie, Lemra, Annacerv, Mirator, h0das, Beerius, Witek 25 pro a lennyd, baffiak, Kurosawy, Dovi, WellBloud89, Elgurth, PSK, crooty, Sousuke_, Coolak, suah, SkweerookL, Matesss, piol, Mermeoth, Ripper, Dyfer, Kolouch, Brambor, CarpeNoctem, kudli, ErrorJoe, wegas, Chosen, HOLAS, izzi_cz, Flad, Stickman, SkyHaven, Hammer, kapoka, Slay, Kriz22, oprs, joocker, Notie, hasa, Cejda, Tinnarr, arxarios, Balu103, Zelvi, sasagin, JackSwigert, kbtmichal, Marsian, Sed, Atanono, pavelnop, Maty991, unchained, Komaar, sevenjetc, Altair, matrix17, w3m, mrMys, psychous3, killercat
59 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 21,04 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

05:51
baffiak: - automaticky (aj ked stale to v...
silhouette
- automaticky (aj ked stale to vtipne nie je), za slovo prokrastinace
tak nemam rad toto pouzivanie "odbornych" slovicok, za tie nase normalne slovenske/ceske

on nie je lenivy, on prokrastinuje. on nie je blbec, on je integrovany (cest vynimkam), on nie je cigan, on je diskriminovany, apod.
10:17
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale...
nakopnuta_sova
Já spíš myslím, že se bude říkat místo "blbec" "alternativně inteligentní"...

A slovo "prokrastinace" taky nemám rád. Mně nedělá problémy přiznat, že jsem lemra líná, nepotřebuju se schovávat za prokrastinaci ;-)

To je něco jako když za mě se řeklo "nevychovanej spratek" a spravilo to pár přes (_o_) a teď se řekne "hyperaktivní" a lítá se po doktorech... přitom to bude jako s dyslexií a ostatními dys. Ano, jsou lidé, kteří "to" mají, ale jsou taky, a těch je dle mě většina, kterým je prd a sedmikrásku a za "dyslexii" schovávají lenost se učit a za "hyperaktivitu" nevychovanost.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:44
Satan__666: Re: - automaticky (aj ked stale
silhouette
Plně souhlasím. Někdy to lidi ale použijí s nadsázkou, v uvozovkách (jakože všichni vědí, co tím myslím) a při tom to vlastně ironizují.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:47
Satan__666: Re: - automaticky (aj ked stale
silhouette
Ono jedno dítě ze sta má opravdu nějaký problém, který je na doktora (třeba Tourettův syndrom) a pak standardní výchovné metody jsou značně kontraproduktivní. Nicméně těch zbylých 99 se za to (oblíbený je ještě autismus) opravdu jen schovávají.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:29
baffiak: Re: - automaticky (aj ked stale
silhouette
ako som inde pisal, pri doucovani to vidim, cim su rodicia zazobanejsi, tym viac dys a inych poruch ma ich dieta, ktore je lenive jak hovado, ale obcas sikovnejsie a inteligentnejsie ako ja

za celu dobu (a to ich nebolo malo) som doucoval len jedno jedine dieta, ktore je naozaj hyperaktivne (tzn. ze nezvlada sa sustredit na vysvetlovanie problematiky viac ako 10 minut, chyta ho triaska apod., musim ho nechat ratat a vysvetlovat mu ucivo popri tom ako nieco robi, potom nema absolutne ziaden problem, lebo mozog je plne zamestnany), ale jeho mama nema vela penazi, tak nema ziaden papier na to od lekara
16:17
Komunard: Re: - automaticky (aj ked stale
Komunard
A u doktora jim to projde, protože ho rodiče podplatí? No, neříkám, že se to neděje, ale většina diagnóz?
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
22:15
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale
nakopnuta_sova
U jednoho doktora jim to neprojde ==> doktor je debil, najdeme lepšího... a dříve či později jim to projde.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:16
baffiak: Re: - automaticky (aj ked stale
silhouette
naco podplatit? staci platit a chodit pomerne casto na navstevy, aby "liecil" a "pomahal"
22:29
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale
nakopnuta_sova
Tos mi něco připomněl:

Starý doktor předá synovi doktorovi část pacientů a syn zanedlouho přijde:
"Otče, tak jsem vyléčil paní Novákovou. No, tu, co jsi léčil dvacet let... a paní Vocásková je taky na dobré cestě!"
"Takhle si vážíš pacientů, idiote?"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:33
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale
nakopnuta_sova
Nebo druhá verze:

Mladý lékař přijde za otcem lékařem, který mu předal část pacientů:
"Otče, tak jsem vyléčil paní Novákovou! No, tu..."
Otec ho přeruší: "Já vím, kterou. Ano, zasloužila si to. Zaplatila tvá studia."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:06
Komunard: Re: - automaticky (aj ked stale...
Komunard
on není rasista, on má jen svoji zkušenost, on není čurák, on je nekorektní
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
16:26
CarpeNoctem: Re: - automaticky (aj ked stale
CarpeNoctem
Sorry, ale ty jsi ten poslední, kdo tu má nárok vyjadřovat se k překrucování pojmů.
16:28
Komunard: Re: - automaticky (aj ked stale
Komunard
Proč? Protože nejsem nekorektní?
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
17:57
CarpeNoctem: Re: - automaticky (aj ked stale
CarpeNoctem
Někteří nekorektní jsou nekorektní právě proto, že jsou korektní .-)

Protože sám máš ve významu slov bordel. Rovnostářství zaměňuješ se spravedlností. Násilné přerozdělování považuješ za solidaritu. Diskriminace je podle tebe málem sprostý slovo. Mám pokračovat?
12:44
Komunard: Re: - automaticky (aj ked stale
Komunard
Ach jo, tohle jsem vůbec nechtěl rozvíjet.
Rozhodně nezaměňuji rovnostářství a spravedlnost. Myslím si, že rovnostářský systém je spravedlivější než elitářský. Někdo se mnou může nesouhlasit, a myslet si, že elitářský systém je spravedlivější. Ale neznamená to, že si jeden z nás plete slova.

Ano, to opravdu považuji. Solidarita je, když ti co mohou, automaticky pomáhají těm, co potřebují. O tom, jestli to je dobrovolné či nedobrovolné, není řeč. Jak definuješ solidaritu ty? (To, že někdo dá někomu kolik chce, protože se mu chce tomu někomu zrovna pomoct, nazývám filantropií.)

Diskriminace je u mě málem sprosté slovo? A jak to souvisí s chápáním toho pojmu? Když vezmu, že "je u mě sprosté slovo" jako "nechci aby se to na světě vyskytovalo", což je doufám dobrý výklad termínu, tak je u mě sprosté slovo třeba "vaření lidí zaživa". A znamená to, že nevím, co znamená "vaření lidí zaživa"?
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
14:03
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale
nakopnuta_sova
Elitářský systém je možná spravedlivější v případě, že se do elity člověk dostal svou snahou a přičiněním. Ale být "něco víc" jen tím, že se člověk uměl narodit... to není žádná zásluha.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:16
deWolf: Re: - automaticky (aj ked stale
deWolf
Podobný názor jsem četl od nějakého socana nebo komunisty. Říkal tomu vznešeně "zvyšování horizontální sociální mobility" a znamenalo to nastavit takovou dědickou daň, aby každý začínal jako chudý.
Pravděpodobně se to nemělo týkat členů strany.
Lupus in fabula
18:21
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale
nakopnuta_sova
Ovšem takhle jsem to zase nemyslel, nastavit nechutnou dědickou daň či takové věci.
To "umět se narodit" byla narážka spíš na tzv. "monogramy s korunkou" - čím si šlechta zasloužila to, že je "šlechta", tituly Výsostí a Veličenstev, my abychom se jim klaněli a projevovali jim "náležitou úctu" a kdesi cosi?

Pokud si člověk sám vlastní zásluhou vydělá a pořídí majetek, pak se správné, aby ten majetek přešel na potomky.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:03
CarpeNoctem: Re: - automaticky (aj ked stale
CarpeNoctem
Jasně. Máš nick Komunard, ale nechceš rozebírat politická a ideologická témata...to dává smysl.

Brát bezúhonným lidem něco, co je jejich, je podle tebe spravedlnější, než jim to nechat? To nesvědčí o schopnosti chápat význam pojmů.

Solidarita nemůže být nedobrovolná. Jestli tohle nevidíš, tak tomu pojmu opravdu nerozumíš. A vážně si myslíš, že když koupíš bezdomovci salám, tak jsi filantrop? Pak se taky pleteš.

Diskriminuje každý člověk, který má alespoň nějakou možnost volby. Nechceš-li, aby se na světě vyskytovala diskriminace, tak tím jasně říkáš, že chceš lidem jakoukoli možnost volby sebrat. Nebo tomu pojmu taky nerozumíš.

Takže ne, nechápeš význam slov.
16:28
Satan__666: Re: - automaticky (aj ked stale
silhouette
S tou solidaritou jsi mi to úplně "sebral z pusy".
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:24
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale
nakopnuta_sova
Když koupím bezdomovci salám, pomůžu mu na pár hodin. Lepší ale je pomoci mu víc - na delší dobu.

Jak?
Dle přísloví: "Nedávej hladovému rybu. Nauč ho rybařit."
A já k tomu dodávám "a pokud rybařit nechce, vyser se na něj, ať si je hlady."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:03
Komunard: Re: - automaticky (aj ked stale
Komunard
Ale to víš že chci, jen mám pocit, že už tím tady každému akorát lezu na nervy. Tak se to snažím nedělat.

Nevím, jak to souvisí s chápáním pojmů. Ale ano, připadá mi to spravedlivější, pokud to vlastnictví vzniklo nespravedlivě. Pokud s tímto nesouhlasíš, tak jasně říkáš, že zločincům má být ponechán majetek, který si naloupili. A podotýkám, že spravedlivý a legální není totéž, ale to ty jistě víš. A o tom, co je spravedlivé nabytí majetku, a kdo je vlastně bezúhonný, se asi opravdu neshodneme, ale trvám na tom, že to nijak nesouvisí s chápáním pojmů.

A co kdybys mi tedy vysvětlil, jak to tedy je?
A ne, nemyslím, že když koupím bezdomovci salám, jsem filantrop. Ale taky si nemyslím, že jsem programátor, když napíšu pár řádků kódu.

Argumentačně stejné tvrzení:
Krade každý člověk, který má alespoň nějakou možnost volby. Nechceš-li, aby se na světě vyskytovaly krádeže, tak tím jasně říkáš, že chceš lidem jakoukoli možnost volby sebrat.

Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
20:31
CarpeNoctem: Re: - automaticky (aj ked stale
CarpeNoctem
Mně ne, mě to baví. Mně lezeš na nervy úplně jinak :-)

Hele, tak jednu ze života jo? Bude to trošku delší, za což se omlouvám. Živím se prací a pracuju dobře. Vím to já a ví to můj zaměstnavatel. Vydělávám cca 40 tisíc hrubýho, když započítám prémie. A teď mi prosím objasni, proč bych měl podle tebe, při stejným objemu a kvalitě odvedené práce, brát maximálně 35? Proč by těch mých 5 tisíc měl dostat někdo, kdo se o ně nezasloužil? Proč je těch 35 nabytých spravedlivě, ale těch 5 už ne, když je to odměna za stejnou práci? Kde je v tom ta spravedlnost? Všechno co mám, jsem si koupil za svý. Já si stojím za tím, že můj majetek je nabyt spravedlivě, ty tvrdíš, že minimálně jeho část ne. Tak mi neříkej, že to není o chápání pojmů... Ty bys mi teda dal míň než 35, protože nejsem nejlepší z nejlepších, ale to si dovolím pominout. Stejně tak pro jistotu pomíjím to, že někdo, kdo se o ně nezasloužil, už teď z těch mých 40 schramstne 20... Mimochodem, povšimni si toho, že já nikde o naloupeném majetku nemluvím a grázly neobhajuju. Rovnítko mezi spravedlnost a legalitu taky nekladu, ono to ostatně ani nejde, když žijeme v zemi, které má tak dokurvený zákony, jako ta naše. To jenom ty máš tendenci všechno překrucovat, protože nedokážeš argumentovat proti tomu, co bylo skutečně vyřčeno.

Vysvětlil jsem ti to. Dobrovolnost je nutnou podmínkou solidarity. "Solidarita" pod hrozbou vězení je násilný akt. To, co ty označuješ filantropií, je ve skutečnosti právě ta solidarita.

Není to argumentačně stejné tvrzení. Moje tvrzení vychází z významu slova diskriminovat = rozlišovat. Tvoje tvrzení je jen blábol poskládanej tak, aby se mému tvrzení podobal. To, že slovu diskrimovat přisuzuješ negativní konotace, je způsobeno jen tvým nepochopením jeho významu. Může tě sice těšit, že v tom zdaleka nejsi sám, to ale na věci nic nemění.
21:42
Komunard: Re: - automaticky (aj ked stale
Komunard
A proč bys neměl při stejném objemu a kvalitě práce dostat 45? Nebo 70? Nebo 10? Proč? Protože ti tuhle částku určil železný zákon mzdový. A ten je nespravedlivý. Proto je to vyděláno nespravedlivě. A proč je ŽZM nespravedlivý? Protože práci kopáče ocení hůře, než stejně dobrou práci programátora (třeba). Přitom je jasné, že ani bez jednoho bychom se neobešli. Proč bych měl tedy ednoho oceňovat hůře? Protože ho můžu snáze nahradit? A jaký vliv to má na hodnoty, které pro mě vytvořil? Žádnou.

Jen tak ze zvědavosti, to, že někdo nekrade, aby ho nezavřeli, to je taky násilný akt? Ale v hlavní věci ustupuji nátlakům tvých silných argumentů, a budu užívati výrazu soudružnost. Ale že je filantropie solidaritou, si nadále nemyslím (filantropie je projevem milosrdenství, soudružnost, a tedy ani solidarita, nikoli).

Stejně dobře bych mohl tvrdit, že moje dřívější chápání pojmu solidarita vycházelo z původního významu (od solidus=pevný, svazek musí být pevný, takže ho nemůže jedna strana jen tak ukončit, což se příliš neslučuje s absolutní dobrovolností). Ale to by byl bullshit. Protože význam slov se mění. Takže diskriminovat už není synonymem k rozlišovat, dverzifikovat, ale získala onen nádech neoprávněnosti.

Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
22:51
CarpeNoctem: Re: - automaticky (aj ked stale
CarpeNoctem
Nojo, to taky nesmíš věřit takovým blbostem, jako je ŽZM. V ŽZM totiž účelově chybí jedna drobnost: s rostoucí populací neroste pouze nabídka práce, ale i poptávka po práci. Kdyby ŽZM fungoval tak, jak si myslíš, museli by zákonitě dělníci už dávno pomřít hladem. Namísto toho má dneska většina dělníků doma televizi, ledničku a pračku. Instalatér, co byl nedávno u mě, jezdí na fungl nový mašině za půl mega. Tvůj argument je tedy neplatný. A připočti k tomu i fakt, že získání mých znalostí a zkušeností stálo daleko víc času a peněz, než naučit kopáče kopat. Na druhou stranu, když já jsem jako student ještě žil za tisícovku měsíčně z brigády, kopáč už kopal a vydělával 10x víc než já. Proto dneska beru víc, než kopáč a proto obrat mě a dát můj výdělek kopáčovi nemůže být spravedlivé.

BTW: a kdo si jako myslíš, že tomu kopáčovi dá práci, když všem ostatním všechno vezmeš? A nemyslíš si náhodou, že když obereš mě, tak mě jaksi taky může přestat bavit pracovat dobře, popřípadě pracovat vůbec?

Jak souvisí krádež se solidaritou? Není čistě náhodou zloděj pravým opakem solidárního člověka? V "mém" pojetí solidarity určitě ano. V tvém pojetí asi ne, u tebe to tak nějak splývá v jedno.
Ale OK, když chceš dělat hloupýho, tak ti to jako hlupákovi vysvětlím. Ne, není to to samý. Hrozba trestu za krádež má odstrašit od nějakého konání. Hrozba trestu za "nesolidaritu" má donutit k nějakému konání. Proto je násilím jen ten druhej případ. Kapiš?

A to se právě pleteš. In solidum se soudrží dost blbě, když jeden je v okovech a druhej švihá bičem. Oba musí do toho svazku vstoupit DOBROVOLNĚ. S diskriminací je to to samý. Význam slov posouvají lidi, jako ty. Jestli to děláte schválně nebo z nevědomosti se můžu jen domýšlet, ale veř, že můj názor by se ti hrubě nelíbil. Každopádně bych to ale nenazýval "se mění". Spíš "je soustavně posouván a rozmělňován".
17:57
Komunard: Re: - automaticky (aj ked stale
Komunard
Tak dobrá, kašlat na ŽZM, a vezmeme obecnější zákon nabídky a poptávky. Vlastně jsem ho měl vzít rovnou.
O to, jestli je ta nebo ona profese nadhodnocena nebo podhodnocena, nejde. Pokud bude vydělávat programátor 3x méně než dělník, bude mě to štvát úplně stejně.
Já si nic připočítávat nemusím, protože tenhle systém s tím taky nepočítá. Pokud by byla profese, kterou může dělat málo lidí, a hodně potřebuje, nebude nikoho zajímat, jak dlouho studovali-prostě jim zaplatí. Za nenahraditelnost.

Práci dají kopáčovi ti, co potřebují něco vykopat. Stejně jako dnes. V čem je problém?
A víš co? To si nemyslím, protože ti, které jejich práce absolutně nebaví (což je něco jiného, než že je nebaví tak, jako jejich koníčky), stejně moc dobře nepracují. A nějakým odměňováním se to nevytrhne.

Já nedělám hloupého, jen jsem si neuvědomil, že někteří jedinci hodnotí zcela jinak, když něco aktivně udělají, a když pasivně nezabrání tomu, aby se to stalo (i když jejich riziko a vklad, stejně jako výsledná situace je stejná). Nechápu to, ale nehodlám se o to přít, to bychom se neposunuli nikam.

Jednak jsem neříkal nic o vstupování, ale o setrvání, jednak jsem chtěl jen poukázat na chybnost tvé argumentace. Význam slov posouvají všichni uživatelé jazyka, je to jeden ze způsobů jeho vývoje. Dnešní čtenáři Babičky obvykle nerozumí větě "Babička šukala po světnici." Podobně málokdo používá slovo pasák v jeho původním významu, a místo nich užívá slov "pastýř" nebo "pastevec". Můžeš být klidně jazykovým puristou, kterého trápí, že slova už neznamenají to, co před X lety. Ale v tomhle máš prostě smůlu.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
23:16
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale
nakopnuta_sova
Bohužel je to pravda. Už před dvaceti lety na střední pamatuju, jak nám češtinář posun významu slov demonstroval na slovech "prasák" nebo "sviňák" - původně to prý byl "pastevec prasat", resp. "sviní", polopaticky řečeno ten, kdo měl za úkol brav tento hlídati, aby škodu nenapáchal. A řekni dneska někomu, že je "prasák" a musíš umět rychle utíkat, i kdyby skutečně jeho povoláním bylo hlídání volně vypuštěného bravu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:20
CarpeNoctem: Re: - automaticky (aj ked stale
CarpeNoctem
Eh, to je jako mluvit do zdi...

Ale jedno rejpnutí si neodpustím. Vadí ti taky, že politik vydělává víc než dělník? Pokud ano, až vstoupíš do politiky (doufám aspoň, že tam ještě nejsi), snížíš si plat? :-)
17:01
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale
nakopnuta_sova
Klidně by mohl hlasovat pro snížení. Tipuju, že v tu chvíli by byl výsledek v lepším případě tak 25:175, v horším i třeba 1:199, protože kapři si rybník nevypustí.

Já bych spíš dával část platu jako sponzorské dary. Účel to splní a ještě bych tím jakožto poslanec mohl sbírat plusové body u voličů ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:44
Komunard: Re: - automaticky (aj ked stale
Komunard
Až? Ne jestli? Díky!

V tomhle souhlasím s nakopnutou_sovou, snažil bych se o systémová řešení, ale tohle by asi jen tak neprošlo. Nesytémová řešení by měla za efekt akorát to, že bych se necítil jako nehorázný pokrytec. Ale to mi stojí za hodně.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
19:57
CarpeNoctem: Re: - automaticky (aj ked stale
CarpeNoctem
Různý formy soudruhů nám vládnou nepřetržitě od roku 1918, jeden Komunard navíc už to nijak zásadně neovlivní. Takže klidně až. A víš co? Doufám, že se vrátí Klaus a budete sedět vedle sebe :-)

(O monarchii sice taky nemám žádný iluze, ale ze sklonů k socialismu bych je přece jen příliš nepodezíral)
12:59
Komunard: Re: - automaticky (aj ked stale
Komunard
Tak tyhle věci by se neměly brát osobně. V tomhle jsem vždycky obdivoval tuhle dámu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jenny_von_Westphalen
Takže ať si pan Klaus sedne, kam je mu libo.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
19:42
Satan__666: Re: - automaticky (aj ked stale
silhouette
Jen k prvnímu řádku:
Ono ti, co se už historicky znemožnili (kromě zde zmiňovaných jsou to ještě představitelé mnoha církví a jiných politických stran) budou lézt ostatním na nervy poměrně často. To jen tak, aby ti to nepřišlo úplně divné.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:09
Apophis: Re: - automaticky (aj ked stale...
Apophis
Ačkoliv bych možná i za jiných okolností souhlasil, tak tady je to slovo prokrastinace použito správně.. Prokrastinace totiž neznamená lenost, ale chorobný strach z povinností, projevující se tím, že člověk si neustále vymýšlí nové "důležité" činnosti jen proto, aby nemusel udělat tu konkrétní..
A krmení srnek mi osobně tuto definici docela dobře naplňuje...

A jen tak na okraj dodám, že dávání mínusů jen za to, že někdo v hlášce neumí použít správně termín je naprosto proti ideálům lamera.. ;)
20:07
Satan__666: Re: - automaticky (aj ked stale
silhouette
Nikoliv však proti tradici ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:29
baffiak: Re: - automaticky (aj ked stale
silhouette
nepisem o spravnom/nespravnom pouziti, pisem o tom, ze uz len pouzivanie samotneho slova pri kazdej prilezitosti mi lezie krkom. preco nemohol skoncit iba pri prvej casti - nechce sa mi robit tie projekty, tak idem krmit srnky? musel tam pridat tu prokrastinaci? (inak to slovo by som bez lamera ani nepoznal, asi som mal normalnych spoluziakov)

a - som dal za nevtipnost, nie za prokrastinaci
22:32
nakopnuta_sova: Re: - automaticky (aj ked stale
nakopnuta_sova
Souhlas.
To je stejný případ jako kdybych sepsul skutečného dys- za to, že má dys, protože jsem prostě zvyklý, že devatenáct předchozích byly jen kurvy líné za dys se schovávající... no a on je ten dvacátý, který to fakt má a v tom případě se omlouvám, nemyslel jsem to zle...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:11
Taboard89: "Prokrastinátor", zní asi líp, n...
silhouette
"Prokrastinátor", zní asi líp, než "líný hovado". Alias "Já nejsem línej, já jsem nemocnej."
12:34
baffiak: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
silhouette
predovsetkym - som nemocny, liecit sa to neda je pohodlnejsie, ako som lenivy, mal by som zo sebou nieco robit (alebo ako ja, som lenivy, ale som lenivy s tym nieco robit)
16:11
Jana: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
Jana
Tak já teda nevím... Opravdu existují lidé, kteří se na to vymlouvají jako na nemoc? Já to vnímám (a sama používám) v tom významu, že prostě dělám něco jiného, než bych měla a chtěla, a odkládám povinnosti.
"MNĚ se to nelíbí" vs. "MĚ to nezajímá" - cítíte ten rozdíl? | Lokomotiva |
16:14
Komunard: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
Komunard
Prokrastinace není nemoc. Prokrastinace je druh flákání, kdy se člověku něco tak moc nechce, že už se ani nefláká, jako že si dělá co chce, místo povinností, ale už vymýšlí totální hovadiny, co dělá, ačkoli ho vlastně nebaví, nechce je dělat, ale povinnosti se mu nechtějí vlastně víc. Znám lidi, co si o svaťáku uklidili pokoj, pak celý byt/dům, a pak šli překopat zahradu, protože se jim nechtělo učit. To prostě nelze popsat jako "líné hovado".
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
16:20
Satan__666: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
silhouette
Prokrastinace JE nemoc, ale to, co většina dnes nazývá prokrastinací JE flákání.
Prokrastinace neznamená, seru na všechno. Prokrastinace je, když uklidím a vymaluju celý byt, místo abych se učil na zkoušky (jak jsi i uvedl). Většina tzv. prokrastinátorů nedělá nic, kecá, lelkuje, nebo nejlépe lajkuje. Projedou třikrát celý internet, ale to není práce.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:26
Komunard: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
Komunard
Vážně? Já to vždycky bral nějak takhle:
http://psychologie.cz/prokrastinace-ocima-psychoterapeuta/
ale rád se nechám poučit od odborníka.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
18:17
Papooch: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
Papooch
Já bych souhlasil s Komunardem. Sám patřím mezi lidi, kteří budou dělat i desetkrát namáhavější práci, než aby splnili, co mají. Ačkoliv taky slovo prokrastinace nesnáším a sám na sebe refetuju jako na líný hovado, mám pocit, že je to trochu jinej druh lenivý hovadovosti.
Allons-y!
20:11
Satan__666: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
silhouette
Definice se mi skutečně moc nepovedla, ale běžné odkládání nebo lenost nepotřebuje další termín. Až chorobné odkládání (chroba = nemoc) s určitými dalšímii prvky je prokrastinací.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
20:12
Satan__666: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
silhouette
*choroba
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:24
baffiak: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
silhouette
https://cs.wikipedia.org/wiki/Prokrastinace

takto si predstavujem prokrastinaci:
S prokrastinací je spojena rozhodovací paralýza, kdy složitější výběr vede k odkládání rozhodnutí.

Prokrastinace a lenivost vyzera rovnako, ale na psychickej urovni sa prejavuje inak - choroba ~ nemozem, lenivost ~ nechcem

(ja nemozem, lebo som lenive hovado :) )
22:26
nakopnuta_sova: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
nakopnuta_sova
Asi tak.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:24
Komunard: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
Komunard
V tom samém odkazu je:
Prokrastinace je do určité míry normální psychologické chování.
Takže to není nemoc.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
13:21
baffiak: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
silhouette
a za tym pokracuje to, preco sme alergicky na pouzivanie tychto pojmov

Chronická prokrastinace ale může být příznakem vážné mentální poruchy. Takto postižení lidé mají často strach vyhledat pomoc kvůli sociálnímu stigmatu a rozšířenému omylu, že prokrastinace je způsobena leností, nízkou silou vůle nebo malými ambicemi.
18:00
Annacerv: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
silhouette
Vidíš, je tam použitý obrat "příznak poruchy". Ne porucha samotná.
Já osobně to vnímám někde mezi těmi dvěma extrémy, co se tu vyskytly. Celej život si nadávám, jak jsem líná, a utápím se v zoufalství, že *bych s tím měla něco dělat a ono to nejde a nejde*.
A pak si přečtu (někde jinde, je to asi půl roku) docela podrobný rozbor té rozhodovací paralýzy, a ono to najednou pomalu ale jistě, postupně, nějak jde.
Nevím, jestli mám/měla jsem poruchu, ale bylo to rozhodně dost vážný. Sabotovala jsem skoro všechno ve svým životě proti svý vůli. A přitom stačilo přehodit někde něco v hlavě a najednou to je jinak. Jenom člověk musí vědět, co přehodit.
18:01
Annacerv: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
silhouette
No a proto jsem hlášce dala plus, protože ten pocit "třeba se mi něco stane a nebudu muset" je mi dost dobře známý, a krmení srnek jsem se upřímně zasmála.
22:23
nakopnuta_sova: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
nakopnuta_sova
Přesně.
Tos vystihl.
Dneska každý flákač surfující na netu řekne "prokrastinace".
Přitom dělá velký výkal, ač by se měl učit.
Kdyby fakt měl prokrastinaci, tak jak říkáš, bylo by to asi takhle:
Kdyby moje (hypotetická) partnerka studující VŠ měla zkouškové, tak než aby se učila, tak vezme žehličku, rozloží si žehlicí prkno a radši mi vyžehlí tu hromadu prádla, pod kterou by se, pokud se dobře pamatuju, měl někde nalézat prádelní koš.
Radši bude žehlit než aby se učila. Ano, to je skutečná prokrastinace.

Ale dneska každej línej vocas, co se radši fláká u netu než aby něco dělal, řekne "prokrastinace"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:18
nakopnuta_sova: Re: "Prokrastinátor", zní asi lí...
nakopnuta_sova
Nebo když ženská chrápe s celou ulicí a přilehlým okolím a pak si zajde ke (spřátelenému) doktorovi pro papír na nymfomanii a manželovi pak předloží: "Vidíš, žádná kurva, nemocná jsem!"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:22
DarkDream: prokrastinace vs. lenost
DarkDream
před zkouškama prokrastinuju - šel bych na lamera a přečetl a rozšiřoval celou diskuzi tady místo učení
po zkouškách jsem jen línej - šel bych na lamera a jen si četl náhodné hlášky
Já se sem asi neměl zaregistrovat

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1237 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1542 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1893 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2098 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2313 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 25 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 56 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 67 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 76 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 86 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.