Detail hlášky #73594

<zákazník> Dobrý den, Vy jste pan instalatér, že jo? Mám Vás uloženýho jako INSTALATER LETNA, neuložil jsem si jméno, nezlobte se. Teče nám umyvadlo v koupelně, podíval byste se na to?
<instalatér> Okolo druhý zítra se hodí? Jste furt na tý Kostelní? Já Vás mám totiž uloženýho jako PRASKLEJ HAJZL KOSTELNI...

Komentář: Kouzlo služebního telefonu předávaného z člověka na člověka.

Informace o hlášce

Datum přidání: 23. 11. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: OttoCZ (2 hlášky)
Hlasování: tepich, Mat3s_, bosorka, kapoka, SkweerookL, kudli, Finarfin, MasterjokerX, Juggernaut, anela, oprs, Lorandel, jkacmacek, Papooch, Dolohov, Coolak, matrix17, pute, nakopnuta_sova, jabadabaduuu, LamerFanda, Apophis, Vrchov, Ella, WellBloud89, tristaver, despy, nevim333, Blast, piol, sebastian_hardie, rain, bender123, Edgarix, vinczenzo, Eirin, xkox, Tutanken, Mermeoth, krutoslav, Alf, PSK, puki, HOLAS, freferg, suah, Hanach80, wegas, Ruwik, Wabbit, DanBlack, hasa, Natsumii, AMD, Cejda, Gego, Elgurth, naituf, kuras, Goues, JohnyRi, mopak, LuckeRcz, Dovi, ciakval, Sousuke_, hmmc, KaseO, Gyrxiur, inkara, KairiRatten, sukuban, potas, Sed, LosFilipos, Hekko, Kriz22, Eradan, Bumerank, kocicak, marsu7, CarpeNoctem, DakuHonoo, davidt, Marthy, sasagin, Tewet, Brambor, ramfis, Georgo10, Morv, Tlustej, LittleOmig, rushid, HollyFury, Annacerv, Milhauzz18, ooouki, priba, mhx47, hafi, saft, Danik02, Kwisatz_Haderach, Notie, dominikmatus, GorTavaro, peto7532159, olejovka, GRIF, ottoflick, zgrossl, Sobosss, PavlinII, buchvi, DMDave92, shaggy, Rocker-Tialk, Hammer, chearius, psychous3, edgar_allan, Lahvout, Evunka, Cubis, BearPeter, Imzadi, scyther, Ghool, Marcus7, tomcoko, jurda, Altair, Ondruch, w3m, Groove, Gobledon, Grungy, Trungsi, Skay, bartishe, Liman, SmithF, Human, TidO, Keeehi, Acorp, CrazzYdiot, Mungo, Thargas, pavelnop, Cihak, paapi, smejdy, tubler, vooten, Beezer, Mirator, Komaar, Nyan, spiderpig, Blanch, mike2406, ScH0ll_kIll3r, Hi-An, sendvo, Marty008cz, DragoonX, JohnDoom, vorobeika, CIMBI, chudst, reep, sark, Petrnka, Deianeira, Lemra, binex, domvala, kabul, dorry, vasek004, sirarag, Perun, mismas, serminator, incucu, t-fuse, ToRtiK, linuxuser, bradl3y, kazlik, BMJackal, dwander, Crazy_Ivan, toka, KOVatOr, togi, joocker, Mich3lin, Kid, Mai9, Rimmoncze, nwkt, kedy, pepa1d, krpet25, Ruprecht, Suerte, Los, kamnapivko, Thab, Radek9, GrayLite, Anikka, mattysek_com, eagle7, niemand, TheOnek, ubozak, Mervin, TheReptalek, brumla, Math3s, Nozemek, fabiocz, Piitr, Bart, chylex, BooBee, Hanzik, fatalixi, mrMys, koso, Sweetus, zelvak, hostar, MoiJe, noonick, angie-metalbee, Danad, alik55, bebecha, ramon, elvellon, dorten, Suril, archaon, Georgo, CPY, Namram, hakim, Dejf21, FrenkyB, mord_cour, jas, krisikowa, leos, DMRaper, Casial, fekalmaster, luciferrus, hAssassin, Wery, Stevie, millcEK, Charly, Abdul_Hasan, h0das, _CJ_, manikmanik, Pajusa, secsec, killercat, nitram1234, unchained, jozovec, anezkaceska, KrizovaN, Schrodinger, chap, vaevictis, Deneb, makr009, kajsd, ilyria, Art3mis, Zbleb, czHONAN, YDraigGoch, charssy, killerm12, Foo_Fighter, Moskva, SantaSatan, Botis, Macounek, wyDra, MINiOn, tobytja, karlik, Kubis88, Rutule, assim, rionka, staccey, emwee, Haja024, RastoS, scarlaxx, Vincent, genevieve, Bajou, Lee1503, viacik, Liquor, Bilbo_Turambar, donny, skylinex, jogino, zax52, Pazdy 322 pro a While, Zelvi, Komunard, SkyHaven, crooty, subzero, Taboard89, Stickman, baffiak, lennyd, kbtmichal, Flad, arxarios, Tinnarr, Majkl26, ErrorJoe, xificurk, nasty, Finer5950, JackSwigert, yannush, izzi_cz, insaina, jezzy, ententeak, silvergold, perfect, ramys, Dyfer, LUCYcz, Schmeeczko, O`Neill, someone_else, shaby, Zuza-chan, Kerrika, Goodlike, Sotna[A], Kolouch, Nevermore, Atanono, DzonyGate, Daysi, SmallMongoose, ladys91, calexman, Maty991, rotten77, CindyChambell, Artcorist, Witek, Tonco, Kukensius, sliwowitz, Somzmeteny
55 proti
V oblíbených: spenat28, Robsik, fenos19, Demonster, marsu7, GorTavaro, krpet25, Casial 8 uživatelů
Oblíbenost: 81,49 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

22:08
baffiak: hlaska nie zla, ale opat sa tu u...
silhouette
hlaska nie zla, ale opat sa tu urcite najde niekto, kto si ripne do nevhodneho pristupu instalatera voci zakaznikovi, no ja si radsej ripnem otazkou:
podla stylu, to asi sms nebola, podla mna to bol telefonat, ci nie?
23:22
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa...
nakopnuta_sova
Neripuj, netreba, kdo by chtěl z tohoto rip? Z kdejakého filmu máme kinorip, DVDrip, tady plánuješ lamerrip? Tak to tě zklamu... předběhli tě :-/

http://lamer43.rssing.com/chan-5380169/all_p1973.html - jen by mě zajímalo, pokud jsem googlil "bubačenko", což bylo to, co jsem hledal, proč je citace toto obsahující až čtvrtá:-/ ???

Ale jinak
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:02
baffiak: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
silhouette
neviem preco, ale s vybranymi slovami po r som mal vzdy problem, vy to mate vymyslene - mate rejpat a nie rypat.
chcel som si to aj skontrolovat, ale potom som si povedal, ze schvalne necham chybu :)
13:19
Komunard: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
Komunard
Ne, nemáme. To mají tak v těch oblastech, kde mluví obecnou češtinou.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
14:09
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
Vybraná slova po r? To slovenština má? V češtině se řekne "r je tvrdá souhláska" a je to.
A s "rejpat" máš pravdu v tom, že to je dobrá nápověda na to, kde se píše tvrdé Y - bejt, mlejn, rejpat, zelenej atd. Ale ani tahle rada není všemocná, už jsem viděl (bohužel) i slovo "vejkend"...

A Komunard má pravdu. Rejpat je hovorové, spisovně je rýpat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:54
baffiak: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
silhouette
obojake su b,m,p,r,v,z,s,f (ale po f nemame)
21:28
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
No my defakto taky ne, sice jsem četl, že po F je vyjmenované slovo "fyzika", ale to je zas nějaká novinka. Za nás to tam nebylo a učitelky to spláchly pod "je to cizí slovo, tak si pamatujte, že se píše tvrdé" a hotovo.

My máme obojetné B F L M P S V Z (pomůcka pro zapamatování befeleme pes se veze)... koukám nemáte obojetné L? No jo vlastně, vždyť vy máte měkké l - s háčkem či apostrofem či co to tam píšete.

Osobně si nějak nevybavuju, kde by se v českém spisovném slově psalo po R měkké I... vybavuje se mi jen "kripl" a i to už jsem mnohokrát viděl s tvrdým y...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:42
Komunard: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
Komunard
"Žádné slovo českého původu s y po f neexistuje. Protože však souhláska „f“ je tradičně jmenována mezi obojetnými, uvádějí některé učebnice nebo přehledy jako vyjmenovaná i slova cizího původu." Říká tetička Wiki.

A českých (byť přejatých) spisovných slov s ri je plno. Riziko, rizoto, rigidní, frigidita, rival, trigonometrie, patristika...
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
22:02
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
A jo, máš pravdu. Já přejatá bral jako cizí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:20
baffiak: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
silhouette
my mame aj ĺ (dĺžeň, alebo inak povedané dlhé l) aj ľ (mäkčeň, u vás nazývaný háček). a s tymto fontom to vyzera celkom zaujimavo, ked sa to lisi iba tym, ci je to nad alebo vedla ta ciarka :)
a l je u nas makka spoluhlaska, aj ked exituju spisovne slova s y (ako lyžica apod.)
16:07
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
Dlouhé L... tak to jsem ani nevěděl, věděl jsem jen o měkkém. K čemu to je, dlouhé L, kdy se to používá?
V případech kdy čeština používá tzv. "slabikotvorné L", které se od "normálního" l v psané podobě nijak neliší a "slabikotvorné" je jen ve slovech typu VLK, - kde není samohláska a její funkci při dělení na slabiky zastupuje L - nebo třeba slovo blbec - dělí se bl-bec a L je v tomto případě taky slabikotvorné. Stejně slabikotvorné umí být i R - třeba ve slově kr-tek a prý i M, ač my se ještě učili jen R a L.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:46
baffiak: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
silhouette
rovnako je aj v slovencine slabikotvorne l,r

a slova kde je dlhe l, hned v prispevku som jedno pouzil: dĺžeň
dalsie je napr stĺp, tĺk apod. (v rychlosti tazko spominat, ale asi to budu v cestine slova v tvare -lou- alebo nieco take.)
18:09
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
Aha, tak tydle vidle... dĺžeň, máš pravdu, česky prostě čárka.
A s tím zbytkem to máš přesně - sloup, tlouk... třeba hloubka bude počítám totéž, když nad tím přemýšlím... vida, zase jsem o něco chytřejší.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:08
baffiak: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
silhouette
a chces este jednu pikosku - my mame aj dlhé ŕ (v tomto pripade iba dlhé, nie dĺhé, rytmické krátenie), ale zasa nemame ř
20:50
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
Jo, rytmické krátenie... to jsem tu už určitě někde psal, že jedna Slovenka byla hin ze slova "líná" (lenivá) a nechápala, jak to, že nemáme rytmické krátenie... no nemáme, k čemu to? Já říkám, že to je něco jako členy v němčině, angličtině a tak - není to potřeba, tak proč to mít? Nám třeba "líná žena váhá, ale potom píchá až to dveřmi tříská" jde z úst bez problémů i bez rytmického zákona, tak k čemu takové vymyšleniny? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:54
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
Mám pocit, že jsem se už ptal, ale nemůžu si vzpomenout kde to bylo, pod kterou citací...

Já furt, co mi je na nadpisu divného - "hláška nie zlá" - já bych tedy řekl "nie je zlá", když už tedy (aspoň spisovná) slovenština nemá "není"... překlep nebo nářečí? Nebo se mýlím a je to v pořádku?

Ono i "není" jsem ve slovenštině potkal, byť v dialektech "som tuna neni" nebo i "som tuna neny" a když jsem se zeptal, podle čeho se pisatel rozhoduje, zda "neni" nebo "neny", tak mi bylo kdesi řečeno "no to podle toho, jak tmavá ta slovenština je" - chápu, degeši ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:53
baffiak: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
silhouette
tak toto je skor moj problem, mame normalne spisovne neni (ktore ja osobne z neznamych dovodov pouzivam velmi malo a nahradzam nie a zabudam pouzit je, cize bud neni zla, alebo nie je zla. mne jednoducho v hlave tak nejak celkom dobre znie aj ta varianta 'hlaska nie zla', to je asi z toho ako casto si robime vtipy z madarov, tak sa to prenasa aj do beznej reci)

a k tomu rytmickemu krateniu - treba si uvedomit, ze spisovna cestina je striktna 'slachticka' ('nemecka'), zatial co spisovna slovencina je stale len ludova (slachta mala madarcinu, a madarcina je stale len nejaky paskvil pozbierany z roznych jazykov). a rytmicke kratenie je nieco, co prirodzene pouzijes v rozpravanej reci.
no a z tohoto vsetkeho vyplyva to, ze cestina ma sice viac pravidiel, ale v podstate ich absolutne dodrziava, zatial co slovencina ma menej pravidiel a viac vynimiek a vynimky vynimiek atd
00:22
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
No a to musí být chuťovka, výjimky a výjimky z výjimek, kdo si to má pamatovat... a vy fakt máte spisovné "neni"? Zase jsem o něco chytřejší, není to nějaká relativní novota? Když jsme se ve třetí třídě (asi 1986) učili rozdíly mezi češtinou a slovenštinou, tak to, že "slovenština nemá NENÍ, tam se říká "nie je"" si pamatuju jako jeden z nich. Anebo to bylo v učebnici chybně, stát se může všechno.
Dík za upřesnění, člověk se pořád učí ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:23
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
Tak dlouhé r má i čeština - stačí zařvat procítěně "KURRRRRRRRRRRVA!!!" a to R tam je hooodně dlouhé ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:56
baffiak: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
silhouette
a vidis, kolko si ich musel napisat. a teraz si predstav kuŕva :)

a tak to vyzera, ze "neni" neni spisovne, tak aj ja som sa naucil nieco nove.
03:48
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
A co jsem "musel napísať", mně stačilo chvíli držet klávesu R... a už jsem viděl i "kuŕŕŕŕŕva" a tohle prostým podržením klávesy, není-li tedy na slovenské klávesnici klávesa "ŕ" nenapíšeš ;-)
I když mi tedy prostým pocitem českého grammar nazi do slovenštiny jen tak šťourajícího "kuŕŕŕŕva" přijde na úrovni "loooooool" čili demence... ale třeba se mýlím, slovenštinu tak dobře neznám.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:18
baffiak: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
silhouette
ja take klavesy nepouzivam, ale ako sa pozeram na klavesnicu, tak zistujem, ze nemame na to tlacitko.
asi je slov s ĺ a ŕ tak malo, ze na to klavesy netreba.
ale klavesu s ô a ä mame (asi malokto poznam ctrl+atl+3 a ctrl+atl+=)
03:57
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
Já bych taky laicky řekl, že "neni" ve slovenštině je čechismus, ale nejsem jazykovědec, jen se domnívám, že jste to od nás za federace tak nějak pochytili - stejně jako se v češtině přes slovenštinu znovuobjevilo slovo "kokot", tentokrát v tom "vašem" významu, v jakém je známé teď - ve staročeštině to byl "kohout", viz třeba https://cs.wikipedia.org/wiki/Kokotsko - těžko tedy "kokot" tenkrát znamenal to, co znamená teď ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:58
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
Ony celkově změny významu jsou zákeřné, dalším důkazem budiž třeba https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0uka%C4%8Dka nebo anglické "gay"... taky to dřív neznamenalo homosexuála.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:08
Creegl: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
silhouette
Já se vyjmenovaná slova učil ve škole před víc jak dvaceti rokama a po F jsme měli. Takže za novinku bych to asi neoznačil.
00:19
nakopnuta_sova: Re: hlaska nie zla, ale opat sa
nakopnuta_sova
A co tam bylo, krom zde zmíněné fyziky? Já se učil vyjmenovaná ještě za komára (osmdesátá léta) a po F jsme se nic neučili.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:55
CarpeNoctem: Re: hlaska nie zla, ale opat sa...
CarpeNoctem
Nerýpnu. Tohle totiž za nevhodné nepovažuju. Narozdíl od hustokrutých vocasů z helplinky, tenhle pán zákazníka neponižuje. A taky to sem zjevně postnul proto, aby ostatní pobavil, ne aby si honil ego.
23:37
nakopnuta_sova: Jako bych
nakopnuta_sova
se viděl, taky mám v mobilu uložená čísla prostě dokud mi to nezačne hlásit "plnou simkartu" (do telefonu ukládám nerad, pak si koupím novej a co, mám se s tím přepisovat nebo přehrávat?)?

Takže už jsem to jednou zažil, volal jsem televizákovi: "Dobrý den, firma Rubín a Svoboda a děláte antény?"
"Dobrý den, Svoboda. Antény dělám, jen to už dávno dělám sám, jak jste přišel na pana Rubína?"
"No dělali jste nám ještě jako tahle firma v baráku tenkrát rozvody televize, tak jsem si vás uložil jako Rubín Svoboda antéňáci a řekl jsem si, že když to teď zrovna nefunguje jak by mělo, jak vzniklo těch pár novejch programů, tak že kdo by se v té anténě měl vyznat než ten, kdo nám ji dělal"
"Aha, máte pravdu, kde bydlíte?"

No a přišel, vylezl na půdu k anténě, něco tam pošéfoval a najednou to šlo...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:45
hafi: Re: Jako bych
silhouette
Takhle jsem po letech volal kominíkovi. Tuším, že se taky jmenoval Svoboda (nebo Smetana nebo tak nějak). Nicméně mi jen ženský hlas řekl, že pan Svoboda před pár lety zemřel.
04:02
nakopnuta_sova: Re: Jako bych
nakopnuta_sova
Tak tohle v bledě modrém se mi stalo taky. Akorát že jsem za to nemohl já, ale zastaralé údaje na internetu.
To jsem chtěl totiž do bytu bezpečnostní dveře, i googlil jsem nejbližší firmu se tím zabývající (rok 2012). Našel jsem jednu u nás ve městě, i zavolal jsem tam. Ženský hlas mi sdělil, že dotyčná firma už zhruba šest let neexistuje od doby, co majitel zemřel a byl mi položen dotaz, kde jsem sehnal kontakt. I řekl jsem, že na internetu a myslím, že firmy.cz. Bylo mi poděkováno za informaci, omluveno se, že mi nemůže pomoci a nashledanou.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:21
Taboard89: Úchvatný, Oťťáku. Seš na sebe hr...
silhouette
Úchvatný, Oťťáku. Seš na sebe hrdej? Opsal jsi to co koluje po fejsbuku a tady si tím honíš ego. Nebo snad chceš tvrdit, že je to opravdu tvoje "hláška". Takhle si honit ego je fakt trapný, Otto. Je mi tě líto, že to potřebuješ.
09:22
baffiak: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
silhouette
najhorsie je, ze nahlaseny prispevok pre sproste slovo zmazali promptne, bez problemov. ale ked je tu nahlaseny prepisany vtip, tak sa admini tvaria, ze neexistuju a nechaju to prejst dalej.
16:10
nakopnuta_sova: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
nakopnuta_sova
Bývalí admini tvrdívali, že musí být při nahlášení jasně doloženo, že je to přepsaný vtip - např. odkazem na nějakou stránku s vtipy, kde se to dá najít. A že to má dokládat nahlašující, oni že to googlit nebudou. No a pokud to někdo jen nahlásil s tím, že "to admini poznaj, že to je přepsanej vtip", v 99 případech ze sta to smazáno nebude, protože admini třeba vědí, že to je přepsanej vtip, ale důkaz nemají a googlit se s tím nebudou.
To je ještě ten lepší případ. Horší je, pokud by to nemazali zcela záměrně i když by důkaz měli, protože hlavní je návštěvnost a co na tom, že sem někdo blije přepsané vtipy...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:10
Taboard89: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
silhouette
Tohle není soudní síń....pokud admini vědí, že jde o přepsanej vtip, tak to maj smazat bez nějakýho googlení konkrétního důkazu...
11:28
JackSwigert: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
JackSwigert
Víš, kolik z toho by velmi šikovný právník byl schopný vytřískat? A to ještě, že nejsme v Americe, tam by se dokázali soudit kvůli tomu i o miliony dolarů...
Houston, we've had a problem here...
00:48
ramys: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
silhouette
tady je zdroj příspěvku, kdybyste se tím ještě chtěli zabývat:) www.facebook.com/tomas.trestik/posts/10153817932259444
08:53
baffiak: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
silhouette
to by uz bolo porusenie pravidiel, pretoze prispevky sa zmazavju len z fronty. ostatne prispevky sa mazu len v pripade, ze by svojim obsahom vazne porusovali zakon
14:34
nakopnuta_sova: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
nakopnuta_sova
No tak to by vysvětlovalo, proč admini nemažou prakticky nic... hláška je ve frontě 24 hodin a viděl tu někdo denně přítomného admina či aspoň moda s právy mazat hlášky? Takže nahlásím číčovinu proti pravidlům, než si toho někdo všimne, přepadne to do (doufám) neschválených, ale smazat to už nelze, protože to není ve frontě... a že to je proto, že to zavčasu nikdo neposoudil, to nic... ach kde jsou ty doby, kdy citace porušující pravidla mizely v řádu minut, Schmeeczko kdysi říkal, že smazal citaci třicet sekund po nahlášení...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:06
baffiak: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
silhouette
ale ja som minule nahlasil hlasku za sproste slovo a vydrzala tu tak hodinu. a tusim, ze bola vo fronte spolu s touto hlaskou (ale to som si uz nie isty, ale objavili sa tu v podobny cas)

ja sa obavam, ze tu pomaly zacina platiti, to co si napisal vyssie:
"To je ještě ten lepší případ. Horší je, pokud by to nemazali zcela záměrně i když by důkaz měli, protože hlavní je návštěvnost a co na tom, že sem někdo blije přepsané vtipy... "
16:54
kalmar: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
silhouette
Příteli, ty si tady s železnou pravidelností honíš ego na autorech a zcela očividně na sebe hrdej jsi... Nebuď pokrytec a dopřej trochu té hrdosti (byť nezasloužené) i jiným...
04:04
nakopnuta_sova: Re: Úchvatný, Oťťáku. Seš na seb...
nakopnuta_sova
V minimálně polovině případů ovšem Taboard autorům "umejvá prdel" zcela poprávu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:36
Mermeoth: Hmm já to ještě neslyšel a je to...
silhouette
Hmm já to ještě neslyšel a je to docela vtipné.
Na lameru to ještě není, tak tomu dám plus.
12:54
Satan__666: Re: Hmm já to ještě neslyšel a j...
silhouette
No, ještě pár serverů, kde to není, se asi najde (když si člověk dá tu práci).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:32
Taboard89: Re: Hmm já to ještě neslyšel a j...
silhouette
Ach jo...to bude povzbuzení pro všechny Kapitány a podobný sdíleče supercoolhustejch džouků :-)
11:30
JackSwigert: To mi připomíná Sluníčko a Mluví...
JackSwigert
To mi připomíná Sluníčko a Mluvící prdel...
Houston, we've had a problem here...
22:23
gingerhoney: Jo, hláška není zlá
silhouette
akorát je to vykrádačka fotografa Třeštíka, který tohle psal z vlastní zkušenosti, když se jim doma podělal hajzl. Koment ve smyslu předávanýho služebního telefonu je dost mimo. Dřív to tu bylo fakt super, ale teď to stojí dost za nic.
07:47
Michi: prasklej
Michi
asi nie som jediny, co najprv dvakrat precital "prazskej hajzl" predtym, nez som si vsimol, ze to je "prasklej hajzl"
to by vysvetlovalo aj baffiakov prvy komentar "...kto si ripne do nevhodneho pristupu instalatera voci zakaznikovi"
Hey! Bite my shiny metal ass!

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.