Detail hlášky #73647

<a> Perlicky z uzavirky minuleho roku:
<a> - kazdy ctvrty clovek neumi spravne napsat vs
<a> - najdou se i taci, kteri poslou platbu na 2x a kazdou v jinem mesici...
<a> - nekdo zaplati vice faktur najednou, aniz by to se mnou nejak diskutoval
<a> - letosnim vyhercem je clovek, ktery zaplatil fakturu nekolik dni pred tim, nez jsem ji udelal

Komentář: Jak?!

Informace o hlášce

Datum přidání: 5. 1. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: Onza (9 hlášek)
Hlasování: wavixtreme, petrsvoboda1379, WellBloud89, Mai9, davidt, naituf 6 pro a kudli, vinczenzo, Juggernaut, Kaissy, Dovi, CarpeNoctem, ladys91, jabadabaduuu, Apophis, Notie, piol, sebastian_hardie, rain, nevim333, Brambor, zgrossl, ErrorJoe, sasagin, Komunard, Dyfer, Wabbit, Petrnka, krutoslav, arxarios, SkweerookL, Slim2, Stickman, Tinnarr, wegas, freferg, crooty, Hammer, Zelvi, Krokodyl, nasty, Rimmer, izzi_cz, SmallMongoose, While, Coolak, Sousuke_, oprs, matrix17, fatman, Sed, kapoka, Flad, kbtmichal, tristaver, PSK, pavelnop, Annacerv, xkox, suah, Maty991, zelvak, mrMys, Matesss, Witek, killercat
60 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 4,23 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

22:47
kudli: Perličky ze začátku tohoto roku
kudli
Perličky ze začátku tohoto roku (vlastně z tohoto večera):
každý první Onza neumí správně napsat "nadvakrát"
najdou se tací, kteří pošlou hlášku nadvakrát a každou v jiném formátu (jako by to jednou nestačilo)
někdo pošle více hlášek najednou, aniž by kterákoliv z nich byla vtipná
pozici výherce bych zatím nechal otevřenou, on se určitě někdo přihlásí
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
22:55
Kapitan: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
Kapitan
Ještě nikoho nenapadlo rozdělit jednu dlouhou hlášku na dvě kratší. Určitě bych s tím vyhrál.
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
00:52
ESESEL: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
ESESEL
"pozici výherce bych zatím nechal otevřenou, on se určitě někdo přihlásí"

A pod tím hned koment od Kapitána... :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
03:14
nakopnuta_sova: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
nakopnuta_sova
Ale uznej, že pokud něco nenapadlo ani Kapitana, tak to je fakt teda ale věc...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:59
Onza: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
silhouette
Mno...

Všechny moje "hlášky" jsou pouhé CTRL + C a následné CTRL + V = nepsal jsem to já.
Nadvakrát jsem nic neposílal (možná nějaká chyba).
Hlášky jsem posílal v průběhu několika let (svou první jsem poslal už na základce) - děkuji mami!
A je pravda, že po přeložení z Japonštiny to ztratilo svou pointu (toho jsem si ale v zápalu nevšimnul).
Takže za utracení tvých 5. vteřin života se hluboce omlouvám! ごめんなさい。

A teď bezesrandy. Byl to status na facebooku známého, který postuje takové perličky častěji, ovšem hlavní vtip měl být v té poslední větě. Ovšem jsem udělal tu věc, že jsem pointu zazdil v překladu, tudíž z toho vzniklo... prostě nic. Snad to omluví mou nepozornost.
I'm the one, who brings death.
23:03
Kapitan: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
Kapitan
Tyhle dvě věty si odporují:
1) Všechny moje "hlášky" jsou pouhé CTRL + C a následné CTRL + V
2) po přeložení z Japonštiny to ztratilo svou pointu
When you are dead, you don't know that you are dead. It is difficult only for the others. It is the same when you are stupid.
23:05
Onza: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
silhouette
Zajisté víš jak jsem to myslel:

Někdo něco napsal, mně to připadalo vtipné, takže jsem to zkopíroval a postl.
Zde jsem udělal to samé, pouze jsem hlášku přeložil, tak, aby byla čitelná Čechům.
Bohužel jsem ji přeložil blbě (jak jsem již zmínil).

Snad se to už urovná! =)
I'm the one, who brings death.
12:36
SkweerookL: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
SkweerookL
Tak nám to přelož dobře aspoň do diskuze, třeba se zasmějem ;)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
23:07
kudli: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
kudli
Přečti si ostatní dnes přidané hlášky, pak pochopíš, na co jsem narážel :)

Věřím, že to mohlo někomu přijít vtipné, úplně debilní to rozhodně není. Ale pro příště bych doporučil nechat pár dní odležet, a až potom, pokud ti to stále přijde vtipné, posílat sem.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
23:10
Onza: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
silhouette
Jo tak, omlouvám se! =D

Dlouho mluvím jiným jazykem než češtinou, tudíž se mi stává, že sekám debilní chyby nebo prostě nepochopím kontext, myšlenku, atd...

Bral jsem v úvahu i to, že se mi pozdávalo, že Lamer lehce upadá a moc hlášek nepřibývá, tak jsem zkusil přihodit jednu z kamarádových perliček.
Očividně to opravdu není tak vtipné jak jsem si myslel, ale jednoduše mě pobavila ta představa, že ráno vstanu a mám zaplaceno něco, co jsem vlastně ani nevytvořil. =)
I'm the one, who brings death.
23:21
kudli: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
kudli
No tolik nových hlášek jako dneska tu už hodně dlouho nebylo.
Jak říkám, neurazí, ale ani výrazně nepobaví. A ten komentář je tam podle mě navíc.

Přepínat mezi různými jazyky a vyjadřovat se v každém tak, aby to dávalo smysl mi taky občas dělá problémy, takže to naprosto chápu.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
23:24
Onza: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
silhouette
No přepínat mezi Češtinou, Angličtinou a Němčinou není takový problém. Ale když člověk skáče z latinky na Japonskou kanu a Čínské znaky a pak zase nazpět, tak už to paseku dělá celkem velkou. Jinak další věcí, která mě potěšila je ta, že jsou tu pořád aktivní lidé se kterými se dá vcelku normálně bavit, takže lamer u mě rozhodně odepsaný ještě není! =)
I'm the one, who brings death.
11:59
kudli: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
kudli
Jo, v latince je to ještě celkem v pohodě, tam akorát občas píšu česky s francouzskou diakritikou a naopak. S cyrilicí je to trochu horší... K východoasijským jazykům jsem se zatím moc nedostal, ale když vidím známé, jak to píšou, tak věřím, že to musí být dost složité.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
09:27
insaina: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
insaina
hele kdyz je to neco, o cem dotycny vi, kolik bude platit, tak je to uplne normalni ,) jen ucetni to nemaj moc rady, pak te prudej, zes mel teda vystavit fakturu jinak nebo jindy nebo... .D
anyway, ten zbytek mi prisel zajimavejsi (ne nutne vtipnej, ale rozhodne me nijak neurazel - tohle teda taky ne, i kdyz plus ti nedam .P)
hele a zijes v CR nebo v Asii? kazdopadne prepinat mezi latinkou, kanou a cinstinou... dost husty (mimochodem vzdycky jsem premyslela, jak to lidi delaj, ze jsou schopny ty znaky napsat na telefonu nebo klavesnici a uz to vim .D minimalne na telefonu to proste pisou foneticky a to se samo prepise, coz je dost husty, vzdycky jsem si myslela, ze musej nejak vybirat ten spravnej znak)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
10:43
Onza: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
silhouette
Žiju v ČR.

Dělám si ještě druhou střední a připravuji se na CAE testy z AJ.
Myslel jsem si, že mi více jazyků nebude dělat problém, ale je to celkem síla.
Jinak se učím Japonsky, čínskými znaky mám na mysli Kanji, které využívají Japonci. Jsou to vlastně čínské znaky, akorát používané v JP.
Němčinu mám jako předmět ve škole. Celkem mě baví, ale už se mi tak dopletla mezi CZ a AJ, že musím bojovat s tím co říkám, fakt je to maras.
Do Asie půjdu až tak za 4 - 5 let a zatím vše nasvědčuje tomu, že to vyjde, protože mám v Japonsku známého, takže se jen udržet. :)
Co se Češtiny týče tak ji využívám protože jsem v česku.
Jinak PC, filmy, knihy, atd... Jedu prakticky v AJ a JP.
I'm the one, who brings death.
12:28
insaina: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
insaina
tak to já si ráda občas odpočinu u kvalitního překladu, ale je pravda, že těch je jak šafránu... takže zahraniční literaturu čtu většinou taky v AJ, ony ty české překlady jiných než anglických knih se stejně obvykle dělají z jejich anglických překladů, přece jen... kdo tady umí tak dobře třeba korejsky nebo litevsky, aby mohl překládat, obvykle dělá tlumočníka v korporátu .D
jinak japonština mě baví, ale bez titulků se u toho anime stejně neobejdu (když teda zrovna neříkají "kde to jsem?" nebo "honem" .DD)
čínština je taky ohromná, ale fakt špatně se to poslouchá, Číňani pořád zní, jako by se hádali
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:38
Komunard: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
Komunard
Cože? To jako vážně? Gerard z Cremony se obrací v hrobě. Něco takového bych chápal tak u amatérských překladů, které jsou k dispozici zdarma na webu.
A u všech neanglických překladů je vzadu napsáno "z originálu", což by mi přišlo žalovatelné vzhledem k právům původního překladatele, pokud by tomu tak nebylo. Pravda, všechno to je matička Evropa, žádný dálný východ.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
14:15
insaina: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
insaina
dálný východ se standardně překládá z anglických překladů... je možné, že čteš jiný typ literatury, ve kterém je to jinak, já se s překlady z originálu setkala prakticky jen u pěkně starejch knih - semtam tu někdo zvládá románské jazyky, němčinu a ruštinu, ty asi fakt nikdo nepřekládá z překladů, ale u těch míň provařených jazyků tu není zase tolik schopných/ochotných překladatelů
(poprvé jsem si toho všimla u Suzukiho, tak na to občas mrknu a je to celkem pravidlo - i když i tak čtu víc knihy, které jsou anglicky originál, možná jsem se jen setkala častěji s marginální situací, což je sice nepravděpodobné, ale možné, žejo .) těžko říct)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
15:50
Komunard: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
Komunard
Nevím, no. Já východoasijské knihy moc nečtu (a i tak spíš ty starší), a nikdy jsem se na to moc nedíval. Takže fakt nevím.
Ale u evropských jazyků bych se tedy asi podivil velmi. Taková knížka má v tiráži normálně napsáno, že je přeložena z anglického překladu a jména obou překladatelů?
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
20:29
insaina: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
insaina
nevim jestli jsou tam oba prekladatele, ale je tam napsano, ze je to prelozeno z anglickeho prekladu (zadnou ted doma nemam, ze bych se mrkla, nabalila jsem knihy do krabic a odnesla do storidze, mam tu jen ty, co si chci v dohledne dobe precist a ty jsou vsecky origo inglis/dojc)
provarene evropske jazyky se prekladaji z originalu urcite si myslim .) ale nejakou litevstinu by ti asi kazdej hodil na hlavu .D
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
21:24
nakopnuta_sova: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
nakopnuta_sova
Litevština... tos mi připomněla Zvídálka od Vytautase Petkevičiuse (i když samozřejmě v češtině, že bych se prohrabal tou krabicí dětských knížek, které ségra nechtěla a bylo mi to líto hodit do tříděného odpadu, tak to tu někde mám? Tu knížku jsem měl rád.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:25
insaina: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
insaina
ta bude asi pekne stara .) to bude bud u originalu nebo kdyby uz byla z prekladu, tak treba z ruskyho .)
kazdopadne to mozna radsi nevyhrabavej, oblibeny knizky z detstvi mivaji tendenci te v dospelosti trosku zklamat .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:38
nakopnuta_sova: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
nakopnuta_sova
http://www.databazeknih.cz/knihy/zvidalek-152725 rok vydání 1979, originál vydán 1974
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:06
insaina: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
insaina
rikam stara .) komousi si na prekladech jeste davali zalezet .) dneska to muze delat kazdy luzr s B1/2 (nedavno jsem prebrala doucovani jedne slecny, kterou predtim doucovala zenska, ktera imho nema ani to... a jestli ma, mela by to vratit - videla jsem jeji poznamky, co te studentce cpala do hlavy a pekne jsem si z toho rvala vlasy, protoze ted zapasim s tim, ze ma naucene nektere veci blbe a to uz se preucuje hrozne spatne)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
14:08
nakopnuta_sova: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
nakopnuta_sova
Přesně. Dneska to sekají jak Baťa cvičky a pak vznikají generálové Attorneyové, pan Mobs Riot, kokot Cheney, kostelník Winston (návod ke hře Civilizace, orig. Winston Churchill) a podobné.

A proč to dělá kdejaký lůzr? Protože slušný překladatel za stovku/NS ani nevyleze z postele, na to má moc práce. No a nějaký blbeček, co půl roku v Manchesteru myl nádobí, tak přece umí anglicky, to za tu stovku rád udělá, tak proč by mu to nakladatelství nedalo, šetřit se musí...

Chtěl jsem zmínit také "žák Lavender Brown" v prvním vydání prvního dílu Harryho Pottera, ale tam se sám překladatel omlouval, že v celé knize opravdu nevyplynulo pohlaví, žádné his/her, že Lavender je dívka, zjistil až po vydání dílu druhého. Dobrá, to se může stát, angličtina je bezpohlavní a do prvního his/her se můžeme jen domnívat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:59
baffiak: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
silhouette
to takto dostali synovci na vianoce nejaku hru, tak brat zacal citat slovensky navod - prelozene cez google translator, tam si nikto s tym ziadnu namahu nedal.

a iank s tym preucovanim - to preucujem aj ludi, z toho co im cpu do hlavy na strednych skolach (ja doucujem matematiku, chemiu a obcas fyziku). a najhorsi je pristup - vy ste z obchodnej, vy ste sprosty na chemiu, vam nebudem nic vysvetlovat, lebo by ste to nepochopili, naucte sa toto naspamat. a potom kazdeho tieto predmety desia (a ked som ukazal tej studentke, ze ono sa to vobec netreba ucit naspamat, ze je to krasne a jednoduche, tak bola az prekvapena)
19:51
insaina: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
insaina
no ja tu svoji ucim prakticky vsechno - oficialne anglictinu, matiku a pripravu na prijimacky, prakticky delame uplne co je treba - opakujeme chemii, fyziku, kontroluju referaty do zemepisu, vypracovane otazky do prirodopisu, slohovky... proste vsechno .D no a ohromne me vzdycky zarazi, jakym zpusobem jim ucitelka vysvetluje ucivo - jako treba ze na povrch valce maji tri ruzne vzorce (0,1,2 podstavy), ktere se nauci nazpamet a pak u prikladu rikaji "pouziju prvni vzorec", "pouziju druhy vzorec"... trvalo mi asi mesic, nez holka pochopila, ze je to jeden vzorec, jen kdyz nemam podstavu, tak ji nepocitam - protoze uz je z tri vzorcu tak zblbla, ze ani nevnima pointu toho, co ji vlastne rikam, porad v tom hleda to, co delaji ve skole
v anglictine zas jsme musely pro kazdy cas extra vysvetlit, jak se tvori oznamovaci veta kladna, oznamovaci veta zaporna a otazka... a az kdyz jsme to mely u vsech dosud znamych casu, mohla jsem ji to sesumirovat, ze se to tvori furt stejne, jen to sloveso je v jinem tvaru, semtam tam pridam nejake adverbium nebo pronominum nebo tak, ale skladba obecne furt stejna - jak v cestine - podmet, prisudek, ... jen anglictina ma poradi prakticky dane, cimz je to o to jednodussi
taky v matice nikdy nevi zadani prikladu, ma proste v sesite par celkem nahodnych hodnot a pak uz pocita - a kdyz rikam, ze si musi napsat cele zadani, tak mi rekne "presne tohle bylo na tabuli", tak ja ze si musi teda napsat i co k tomu ucitelka rika a ona "ona nic nerika, proste toto napise na tabuli a pak to pocitame"
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
19:54
insaina: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
insaina
a v te chemii jim v organice vubec nevysvetlila, jak funguji ty vazby, ze vlastne podle toho pozna, kolik je tam tech vodiku u kazdeho uhliku, takze ona se jednotlive uhlovodiky ucila nazpamet, protoze nechapala, proc je tam v retezci jednou CH3 a jednou CH2
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
02:51
nakopnuta_sova: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
nakopnuta_sova
Dotyčnou "učitelku" brutálně znásilnit kaktusem do všech tělesných otvorů a zabít. V libovolném pořadí.
To je snad vtip, tohle..
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:21
insaina: Re: Perličky ze začátku tohoto r...
insaina
nope... ucitelka z biologie jim zas napari A4 otazek, u nichz na nektere se ani mne nepodari najit uspokojivou odpoved, ktere s nima potom neprojde, maji si je vypracovat na pisemku - takze se muzes pripravovat doma a kdyz to nemas tak jak ona by chtela, tak je vysledek stejny, jak by ses nepripravoval - navic otazky jsou takovy nejednoznacny, jako treba ktery nerost nema barvu - tak nevis, jestli se pta na priklad nebo obecne na bezbarve nerosty - treba
dneska fakt muze ucit kazdej
holka prijde ze skoly s tim, ze jim ucitelka rekla, ze se s prikladem trapila dve hodiny nez na neho prisla, tak ze si ho maji udelat za domaci ukol (kde ho pod mym jen dohledem, nerikam ji jak to ma delat, jen se ji ptam "tak co vis? na co se ptaji? jaky vztah teda mezi sebou maji tyhle dve promenne?", spocita tak za 10 minut sama - ale doucujeme, protoze ze skoly nevi, ktera bije)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1241 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1546 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1896 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2102 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2317 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 29 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 59 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 71 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 80 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 90 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.