Detail hlášky #73654

<L> Hry na kompl jsou o dost lepší jak holky.
<D> Proč si to myslíš?
<L> No za hru zaplatíš jen jednou.

Informace o hlášce

Datum přidání: 16. 1. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: Frofo1 (1 hláška)
Hlasování: The_Agni, mrMys, niiemand 3 pro a kudli, Flad, Notie, subzero, Sousuke_, Zelvi, CarpeNoctem, Alf, tristaver, Brambor, freferg, Ripper, baffiak, Kriz22, wegas, Stickman, MartinezZ, Kukensius, zgrossl, nasty, Juggernaut, Kaissy, jabadabaduuu, Apophis, sebastian_hardie, SmallMongoose, rain, Stuart, crooty, Mat3s_, While, fatman, Sed, Dyfer, arxarios, vinczenzo, Krokodyl, kapoka, oprs, matrix17, izzi_cz, razden, lennyd, piol, Annacerv, SkweerookL, suah, Dovi, Rimmer, Tinnarr, Maty991, Hammer, xkox, PSK, sasagin, pavelnop, zelvak, kbtmichal, naituf, Matesss, Mirator, Witek, killercat, belisek
64 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 1,53 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

17:34
kudli: To myslíš vážně? Přidání té cit...
kudli
To myslíš vážně?
Přidání té citace, ne její obsah, to by bylo na delší diskusi.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
21:12
baffiak: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
silhouette
myslis ten prepisany vtip?

ako veci typu - preco je hra lepsia ako žena, preco je pes lepsi ako zena, preco je mastrubacia lepsia ako zena, preco je chlap lepsi ako zena, preco.... je lepsie ako zena.

aj ked sa sice hlasim ku stastne nezadanym, tak aj tak toto vymyslal niekto co zenu videl len v porne a na obrazku.
21:53
kudli: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
kudli
Přesně to myslím, stejný vtip na desítky způsobů... a vtipné to není ani poprvé.
Taktéž jsem v současnosti šťastně nezadaný, ale pořád mi přijde, že ženy jsou o dost lepší, než všechno tebou vyjmenované (teda okrem chlapov). Slovy klasika: "Znal jsem člověka, a ten vydržel bez ženy, nelžu vám, čtrnáct dní... pak se z toho sice zbláznil, ale vydržel."
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
01:57
nakopnuta_sova: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
nakopnuta_sova
Asi tak... proč je pes lepší než žena?

No to záleží.

Chceš mít posranej koberec nebo život?

Proč je lepší žena než pes?
Když HO strčíš do ženy, nikomu to nepřijde divné.

Proč je pivo lepší než žena?

Pivo nezajímá, kdy přijdeš domů.
Pivu nevadí, když je zcela jasné, žes měl jiné pivo.

A našel bych asi tak padesát důvodů, proč je pivo lepší než žena.
Ovšem to mluvíme o ženě jako takové.
Zabývejme se nyní Želvičkou... to není jen tak sranda, najít důvody, proč je pivo lepší než Želvička... natož důvody, proč by měl být než Želvička lepší nějakej zablecháč :-o ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:39
Krokodyl: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
Krokodyl
Zvláštní, jak se vždycky začneš navážet do Želvišky. Jsi jí nějaký posedlý, chtělo by to s tím něco dělat.
Třeba se nechat sežrat *krok krok*
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
03:16
nakopnuta_sova: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
nakopnuta_sova
Já se do někoho navážím? Natož do ŽelviČky? Kdy a kde? :-O

Já zde mluvil o průměrné ženě a pak jsem řekl, že (dle mne) Želvička není průměrná žena... takže tu moc nedělej kroky, ač na to máš tak nějak nárok a místo toho hledej důvody, proč není Želvička jen tak průměrná...aspoň deset důvodů! Ihned! ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:21
CarpeNoctem: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
CarpeNoctem
No, pravda je, že jsi dospěl do stavu, kdy bys želvičky vytahoval snad i v debatě o software :-)
12:35
Ghool: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
Ghool
A proč ne? https://cs.wikipedia.org/wiki/Logo_%28programovac%C3%AD_jazyk%29
"UZŘÍŠ KRUHY PEKELNÉ A POZNÁŠ VĚČNÉ UTRPENÍ"
12:55
baffiak: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
silhouette
ano, my sme sa ucili algorytmizaciu na robotovi Karlovi, dnesne deti maju korytnacku v Comlogu.

a inak suhlasim s Krokodylom, pokial usudzujes len z nejakej debaty na lamerovi a jednej fotky, tak je to hodne na zamyslenie a zacina to hranicit s posadnutostou (a teraz to vobec nemyslim v zlom)
a este ta trocha sklamem - z tych debat, je Zelvicka naozaj normalna priemerna zena, ako kazda ina. to, ze vyhodnocujes z debat, ze nesplna zauzivane stereotypy, tak ono to nesplna ziadna a predsa kazda. (a sorry zelvi :P )
14:42
Zelvi: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
Zelvi
Díky, baffe. :D Kde můžu tohle prohlášení podepsat?
Ddim crwban yma.
15:10
Krokodyl: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
Krokodyl
Pozor, Želviška si změnila podpis. Teda, ne že bych to sledoval..
*Mlsně se olizuje a čeká na povel, aby sovu mohl zblajznout*
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
15:23
kudli: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
kudli
Nic proti tvému nápadu, nicméně si nemyslím, že by sis na sovovi příliš pochutnal.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
15:51
Zelvi: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
Zelvi
Ale krokoušku, ty seš přece svéprávnej, tak nepotřebuješ povely, ne?
Ddim crwban yma.
16:05
baffiak: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
silhouette
prave si tak ucinila ;)
16:40
Zelvi: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
Zelvi
No, a teď bych ráda věděla, jestli jsem to právě podepsala, nebo jestli jsem právě dala krokoušovi souhlas k sežrání nebohé sovy.
Ddim crwban yma.
17:05
kudli: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
kudli
Proč si to komplikovat, udělala jsi oboje :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:16
Krokodyl: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
Krokodyl
Nechám si právo sežrat ho na později, třeba si to jednou zaslouží, ale teď půjdu postavit želvuláka
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
17:29
baffiak: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
silhouette
odvpoed k zelvi 16:40
bolo to k tomu podepsani. ale neviem preco, by sme to nemohli brat tak, ze si udelila povel k sezrani
00:10
nakopnuta_sova: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
nakopnuta_sova
No to zrovna asi ne, ale teď mi tu z TV hrajou "Zázraky starověku" a nezačali tam teď probírat "želví loď"? ;-)

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelv%C3%AD_lo%C4%8F
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:09
nakopnuta_sova: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
nakopnuta_sova
A teď si projíždím náhodné, jak často dělávám, občas někde něco okomentuju - a až po odeslání jsem si všiml, na čí komentář odpovídám - http://www.lamer.cz/quote/53539#comment_415839 - no můžu já za to, že se mi ZASE do diskuse připletl řád Testudines? :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:51
nakopnuta_sova: Re: To myslíš vážně?Přidání té c...
nakopnuta_sova
Krokodyl 17/1 02:39:

No bacha, to jsem si právě pustil https://www.youtube.com/watch?v=BiB0VgOKojg a asi v 1:03 to sice nevypadá na krokouše, to bude spíš dinosaurus, ale zelené to je, zubaté taky... tak bacha :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:41
Mermeoth: Asi nikdy nehrál wowko nebo jino...
silhouette
Asi nikdy nehrál wowko nebo jinou placenou hru nebo free to play hru, kde se furt za něco platí a nebo něco co má dlcéčka
16:07
baffiak: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo...
silhouette
a ked ti to vadi, tak to nehras.
a podobne aj u zien - dokonca som mal kamaratku, kde to bolo presne naopak a okolo nej sa obsmietal dav 'zlakopov' (chvilu som k nim ciastocne patril)
16:52
Papooch: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
Papooch
Zlakop je někdo, kdo kope zlo?
Allons-y!
17:30
baffiak: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
silhouette
mobil, necakany sneh v Prahe a unava. ale verim, ze kazdy vie, ze tam malo byt zlatokopov.
19:55
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
nakopnuta_sova
Jistě že vie, ale porýpnout se musí ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:57
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo...
nakopnuta_sova
Jo, o free to play jsem slyšel
"Free to play - pay to win", což je trefné. Postupuj pomalu zdarma nebo rychle za peníze, ta hra se musí něčím financovat, to je jasné.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:27
kudli: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
kudli
Nikdy mi F2P hry nepřišly P2W. Ano, je pravda, že postup může být pomalejší, ale ten rozdíl není zas takový, aby bylo třeba do té hry nějaké peníze vážně dávat.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
21:27
Zelvi: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
Zelvi
Jak u čeho, ale třeba u Hearthstonu, ačkoliv je F2P, tak je bez karet (který můžeš poooooomalinku sbírat, nebo nakoupit za real money) celkem dooost obtížný se dostat někam vejš. (Ačkoliv ono to přiřazování soupeře je taky na hlavu, já mám např. skoro basic deck a ono mi to hodí někoho, kdo tam má 10+ craftable legendárek?!) (Ano, je mi jasný, že teď zas nikdo nebude vědět, o čem to sakra melu. :D)
Ddim crwban yma.
21:30
baffiak: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
silhouette
ja som ten vecne nepochopeny divak youtuberov a streamerov, tak aj ked som to nikdy nehral, tak priblizne tusim o com tocis :)
21:45
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
nakopnuta_sova
Na to narážím - že F2P hrané zdarma znamená, že budeš průměr, v lepším případě nadprůměr, pokud u toho nebudeš sedět deset hodin denně nebo to podfukovat nějakými klikacími makry a riskovat ban. Tvůrci musej lidi "motivovat" cpát do hry peníze, traffic se sám nezaplatí a výplata progišů taky ne.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:03
kudli: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
kudli
Jo, s Hearthstonem máš pravdu, tam si bez koupení nějakejch karet do začátku moc nikam nedostaneš... a nebo vážně za dlouho. Možná i proto jsem tomu úplně nepřišel na chuť.
Ale třeba takový LoL nebo WoT jsou úplně bez problémů hratelný, bez jakýkoliv investice. :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
23:07
Zelvi: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
Zelvi
Jenže to jsou MOBA, a ty já nerada.
Ddim crwban yma.
00:02
kudli: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
kudli
Já zase mnohem radši real-time než tahovky. A že mi to občas zbytek týmu kazí, neni až takovej problém.
Z karetních mě napadají Infinity Wars a WoT Generals, oboje naprosto hratelný i bez peněz.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
23:14
CarpeNoctem: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
CarpeNoctem
Ne nutně. Mi se líbil model Guild Wars 2. Zaplatíš jednou, dál můžeš hrát zadarmo a v cash shopu absolutně nic, co by mělo jakejkoliv vliv na hru, čistě kosmetický blbosti. Placenej "datadisk" vydali až po asi třech letech.

Jinak F2P mi začíná lézt pěkně krkem. Problém ale je, že jsem snad jedinej kromě WoWkařů, kdo by radši platil sub a měl pokoj, všichni ostatní chtěj F2P a placený hry chcípaj na nedostatek hráčů.
23:22
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
nakopnuta_sova
Placené hry dokážou být zákeřné v tom, že si člověk řekne "když už za to platím, tak to musím využít" a paří a paří... jistě, není to chyba hry ale člověka, ale F2P tento problém nemá.

Taky jsem si prošel dobou, kdy jsem na atlasu žral Mafia Wars natolik, že jsem si kvůli tomu založil mulťáka (nevěříte, jak dokáže jedna jediná blbá hra člověku s prominutím zasrat zeď), ráno jsem vstával o deset minut dřív, abych na MW něco poklikal, protože se přes noc doplnila energie a byla by škoda to nevyužít (a to je u mě výkon, když kvůli něčemu vstanu dobrovolně dřív)... pak už jsem to tak nežral a teď už to pár let ani nehraju a mám tu hru bloklou. Přece jen člověk časem zjistí, že to je pořád to samé a když do toho nebude cpát prachy, VŽDYCKY se najde někdo, kdo si s ním vytře posaz, o příběhu to slyšelo hodně zdaleka... inu facebooková klikačka. Hrával jsem, nehraju.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:45
CarpeNoctem: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
CarpeNoctem
Běžná subka bývá 15 babek, to je levnější než placený pornostránky. Kdo si tohle řekne při takhle nízký ceně, ten bude pařit a pařit i zadarmo.

Průser F2P her je, že se z nich časem stává přesně takováhle klikačka, i když jinak mají obrovský potenciál. A zadek si s tebou někdo vytře, i kdybys do hry nasypal barák. Vždycky je někdo, kdo nasypal víc. Anebo je prostě jen lepší :-)
23:52
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
nakopnuta_sova
To máš recht. Však taky placený pornostránky - na co? Porna je plnej net, když se umí hledat a ať mi nikdo nevykládá, že to placené je nějak výrazně lepší ;-)

A i s druhým odstavcem souhlas. Sypej jak chceš, stejně někdo nasype víc. Jen nebudeš dostávat na kokos desetkrát denně, ale jednou za měsíc. Ale budeš.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:19
CarpeNoctem: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
CarpeNoctem
Lepší ne. Pohodlnější. A o hrách to platí taky.

To není tak úplně pravda. Moje první MMO byl old school korejskej PVP grinder. F2P samozřejmě. Ke konci, než jsem přišel na to, že to jde líp a levnějc, jsem sypal dost. A dostával jsem na budku permanentně. Byla tam taková partička bohatejch fracků, co kupovali účty se slušnou postavou za 200 babek+ a do hry každej z nich sypal tisíce dolarů měsíčně. Byl tam jeden, kterýho nedokázal sejmout ani plnej raid třiceti slušně nadupanejch lidí. S něčím takovým neuděláš nic, šlo jen vypadnout a najít hry s lepším business modelem. Developer dělal, jako že o tom neví, páč prachy nesmrdí, že... Taky se od tý doby vyhýbám PVP jako čert kříži. Jenže většina i solidních F2P her dopadne buď takhle, nebo FB klikačka naroubovaná na plytkej RPG systém :-)
00:38
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
nakopnuta_sova
Jo, prachy nesmrdí. Mám pocit, že u většiny těchto her je prodávání účtů trestané banem, ale to se musí vedení chtít, když se nechce, protože tečou peníze, tak holt odejde pár lidí, které to otráví, ale velcí sypači zůstanou a to stačí...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:40
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
nakopnuta_sova
On je totiž problém to, že hráčů F2P je konečný počet a dříve či později nastane doba, kdy už noví přichází sporadicky, zatímco ti, kteří buď z her "vyrostli" nebo je nebaví/naštvala ta konkrétní, odcházejí, počet hráčů klesá a co teď... inu, udržet si ty, co do toho sypou ve velkém.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:54
CarpeNoctem: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
CarpeNoctem
No, tak tady se banovalo tak akorát za to, že byl někdo chudej... Někdo tam třeba pojmenoval postavu Ace Rimmer. Prý by se to dalo interpretovat jako Ass Rimmer... Budiž jim přičteno k dobru, že po týdnu hádání ho odbanovali. Na druhou stranu tam běhal SofaKingDead a ten jim nevadil. :-)
01:28
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
nakopnuta_sova
Tyhle interpretace... postava z FF V se v originále jmenovala Butz a když to šlo do USA, přejmenovali ho na Bartz nebo jak, protože "Butz" se může číst jako "butts"... to jsou starosti pro puberťáky toto.

A dík, asi na třetí přečtení jsem pochopil to "SofaKing" ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:47
CarpeNoctem: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
CarpeNoctem
Jo no. Když se někdo cítí "offended" kvůli tomu, jak někdo pojmenuje shluk pixelů ve stupidní hře, tak by skutečně ve vlastním zájmu neměl lézt na internet. Popřípadě do Evropy, když ho urážejí vánoce, ale z toho by zase byl flame...
04:39
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
nakopnuta_sova
Byl. Protože já bych řekl, že mě zase uráží jeho vztah k ženám a za jak nízkou formu života je má a už by to jelo. A proto to radši neřeknu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:40
kudli: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
kudli
U her to chápu, ale v čem je pohodlnější placený porno?

Bohužel to tak funguje u většiny her, kde si připlácíš za výhody... preferování platících hráčů. A vývojářům samozřejmě nevadí ani to, že kvůli tomu pár lidí odejde, protože ti nejvíc platící budou vesele platit dál.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
00:41
nakopnuta_sova: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
nakopnuta_sova
Taky nevím... asi že nemusíš kvalitu zdlouhavě hledat a je tam (možná) menší riziko virů a jiného šmejdware?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:05
CarpeNoctem: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
CarpeNoctem
Porno zadarmo je buď v nekoukatelný kvalitě, nebo zkrácená verze z placených stránek. Popřípadě čórka z placených stránek někde na torrentech. Představuju si, že těch 30 dolarů tyhle "problémy" odstraní, plus preferovanej "žánr" pohromadě na jednom místě bez bordelu okolo. To ale dřív bude v pekle mrznout, než jim je dám...
01:14
CarpeNoctem: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
CarpeNoctem
Nebo jinak... Míval jsem na zdi holku z playboye. Před nějakými 15-20 lety scan v dostatečný kvalitě a rozlišení, aby se dal vytisknout na cca 20 papírů A4 a poslepovat, a přece vypadal slušně. Jó, to byly časy... Párkrát jsem se pokusil ho znova najít, nikde není. Asi si to Playboy dokáže ohlídat. Kdybych si platil Playboye, měl bych obrázek :-)
01:19
CarpeNoctem: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
CarpeNoctem
Jo no, a přesně proto chci raději platit za přístup, ne za výhody.
11:28
Mermeoth: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
silhouette
F2P hry se dají rozdělit do 3 kategorií.
1) Má jen visuální popřípadě nějaký jinačí vylepšení, který nijak nezasahuje do hratelnosti hry.
2) Má nějaký usnadnění nebo ulehčení postupu. Tahle je nejčastější.
3) Má prostě Pay to Win prvky, ti co platí mají prostě jasné výhody nad neplatiči.

Samozřejmě některé hry můžou být někde nahraně. Takovej World of tanks je mezi druhou a třetí kategorií, protože co si budeme povídat. Zlatá munice je hodně dobrá, ale bez reálných peněz jí nemůžeš zrovna intenzivně využívat.
12:41
kudli: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
kudli
Zrovna WoT bych řadil do druhé kategorie. Protože tam zlato můžeš získat i prostým hraním, ať už nějaké turnaje nebo cw, nebo třeba plněním misí. A tohle může být jen můj názor, ale vážně mi nepřijde, že by výhody např. zlaté munice byly až takové.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:43
Mermeoth: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
silhouette
Dneska už je to lepší, ale byly časy než nerfnuli zlatou munici, dali možnost jí nakupovat za stříbro a zlato se prakticky nedalo získat jinak než koupením, turnaji a nebo kody.

I tak furt je to podle mě na hraně, protože když do toho budeš sypat peníze, tak ti to prostě citelně pomůže.
20:13
baffiak: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
silhouette
kategorie 2 a 3 su v podstate to iste, len dane hry do kategorie radia ti co nemaju tie peniaze, do kategorie 2, ti co tie peniaze na to maju
21:28
CarpeNoctem: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
CarpeNoctem
Nemyslím si. Mezi exp boostem a silnější zbraní je dost velkej rozdíl.
22:52
kudli: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
kudli
Je pravda, že v začátcích, kdy byly zlatá munice a zlatý spotřebáky opravdu jen za goldy to byla dost velká výhoda. Dneska je to celkem v pohodě, protože si všechno můžeš koupit bez problémů.

Rozhodně ti pomůže, když do toho nasypeš peníze, co se týče zvýšení výdělků (ať už xp nebo stříbrných), ale dá se i bez toho. Osobně jsem s nedostatkem něčeho teda problém nikdy neměl. Momentálně mam asi 10 prémiovejch tanků, pár tisíc goldů a nedal jsem do toho ani korunu :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
01:08
Mermeoth: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
silhouette
To je pěkné, že se dá tolik goldů vydělat i bez investice peněz. Já co jsem to hrál tak 2 roky, tak jsem nevydělal určitě ani tisíc a to jsem první goldy měl až z nějaký akce po roce hraní :)

Je fakt, že dneska už nemám takový přehled jak to tam chodí. Za posledních 15 měsíců jsem se tam byl podívat jen pár krát kolem Silvestra hlavně kvůli Československým tankům.
12:18
kudli: Re: Asi nikdy nehrál wowko nebo
kudli
No v tomhle ohledu se to dost zlepšilo. Každou chvíli nějaká mise typu vyhraj 5 bitev a dostaneš 50 goldů nebo 100k stříbrnejch, a výdělky z cw bych řekl taky dost vzrostly. :)
Ale je pravda, že první rok jsem si o goldech mohl nechat tak akorát zdát...chvíli to trvá, než se někam dostaneš no...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1211 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1516 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.